Oceny gracza: Świetna karta przetargowa z mnóstwem zabawnych odniesień do popkultury na kartach :) Jest tam trochę losowości, ale wiadomo, karty.
Oceny gracza: Całkiem niezła i sprytna gra strategiczna 4x w zaskakująco niskiej cenie i niewielkim opakowaniu. Fajna możliwość łączenia frakcji w sojusze, dzięki czemu każda rozgrywka jest inna. Poza tym worker placement, zarządzanie zasobami i elementy gry cywilizacyjnej.
Oceny gracza: Świetna, prosta gra oparta na zasadach układania płytek. Można też budować piętra:) Na koniec mnożysz gwiazdki z kwadratu przez liczbę odpowiadających im budynków i ich pięter. Mogę tylko polecić. Działa dobrze w dwie osoby lub na full.
Oceny gracza: Element dedukcyjny związany z odkrywaniem składników jest bardzo ciekawy, podobnie jak bardzo dobry worker placement.
Oceny gracza: Zawsze chętnie zagram w nią jeszcze raz. Świetnym elementem jest wieża i znów bardzo zabawna "Feldovina".
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie dla tych, którzy chcą więcej opcji i złożoności.
Oceny gracza: Wartka i bardzo prosta gra abstrakcyjna. Można zagrać w 20-30 minut. Zdecydowanie jeden z lepszych jako wypełniacz.
Oceny gracza: Genialne rozszerzenie, które dodaje sporo zawartości, ale niewiele zapewnia. Sprawia, że gra jest zauważalnie bardziej złożona i zadowoli zwłaszcza miłośników podstawki.
Oceny gracza: Po Foxy jest to interesująca zmiana w rozgrywce. Tutaj znowu trzeba trochę polegać na swojej pamięci, ale jednocześnie jest sporo decyzji taktycznych i gra nadaje się jako filler nawet dla bardziej doświadczonych graczy.
Oceny gracza: Lacerdovka skondensowana do stosunkowo łatwych zasad i krótszego czasu gry. Wciąż jednak wymaga sporo planowania i może być łamigłówką.
Oceny gracza: Świetne 4x euro. Kilka mechanik zhakowanych z linii 4X Scytha, kilka innowacji tworzy mieszankę bardzo fajnej gry cywilizacyjnej z niezłym tempem i czasem gry około półtorej godziny. A większość gier 4X tego nie potrafi. Poza tym rozsądna cena i zapierająca dech w piersiach oprawa wizualna z domieszką komputerowej Civilization V. Ocena po 3 grach.
Oceny gracza: Interesująca gra blefu z asymetrycznymi rolami i ciekawym planowaniem. Chętnie zagram w nią kilka razy z rzędu.
Oceny gracza: Povedé euro borderline gra rodzinna z rozsądnym czasem gry dla wszystkich miłośników herbaty. Ciekawe mechanizmy akcji zagrywania kart i możliwość zagrania drugiej akcji na kartę przez innych graczy. Ja się po prostu cieszę:)
Oceny gracza: Świetne, kompleksowe euro. Po dziesięciu partiach nadal dobrze się bawimy.
Oceny gracza: Bardzo fajny mix workplacementu i area control, który jest ułożony za pomocą kart, co nie jest typowe. Bardzo przyjemnie proste zasady, a jednocześnie zaskakująca głębia gry i spora ilość interakcji. Wszystko do siebie pasuje. Czas gry w sam raz i chciałem grać w kółko. Ran out of fighter cards on offer before the end of the game, ale najwyraźniej zostanie to rozwiązane z większą ilością myśliwców, które są tańsze, ale jednorazowe i zawsze wracają do oferty. To jest blast. Plus sztuka:)
Oceny gracza: Absolutnie genialny remake oryginalnej gry. Dla mnie rozwiązał niektóre bolączki podstawowej gry, która była znacznie lepsza z rozszerzeniami. Teraz wszystko jest jeszcze lepsze. Niczego nie brakuje ani niczego nie brakuje.
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier imprezowych ze słowami. Nie cierpi z powodu czekania na wymyślenie wskazówek, jak skądinąd świetne Cover Names...
Oceny gracza: Świetny kooperacyjny romans. Temat działa, a gra oferuje wysoką regrywalność i rozsądną asymetrię. Nie ma tu też zbyt wiele syndromu gracza alfa.
Oceny gracza: Niesamowita kombinacyjna gra strategiczna, w której nie zbierasz punktów, ale ścigasz się, kto może pozbyć się więcej lub wcześniej swoich pracowników. To znaczy, nie pozbywasz się ich, tylko próbujesz znaleźć dla nich miejsce w mieście. Puste miejsca z kolei generują więcej ludzi dla ciebie.
Oceny gracza: Świetny kwadrans gry dwuosobowej. W pierwszych kilku grach czuło się trochę, że w grze jest dużo losowości, ale to uczucie zanika wraz z wielokrotną grą. Każda akcja oznacza kluczowe decyzje, które mogą odwrócić całą grę. Ale poza tym jest to bardzo proste: z 6 akcji na rundę, układasz kartę 5 razy i bierzesz 5 ostatnich kart z menu raz, ale jest mnóstwo możliwości dla taktyki. Po rozegraniu 4 rund ocenia się kolekcje kart graczy (przewaga kart sługusów, różne zestawy kart i punkty proste).
Oceny gracza: To wspaniała, niemal zeniczna rzecz. Ale wszystko kręci się wokół kampanii.
Oceny gracza: Ta gra zdecydowanie ma klimat i potrafi wciągnąć. Być może jest to bardziej interaktywna opowieść niż gra, ale doświadczenie jest tego warte.
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier strategicznych 4x.
Oceny gracza: Ciekawe, dość interaktywne euro z efektami kart i rozmieszczaniem robotników. To, co lubię w tej grze, to satysfakcjonujące uczucie kombinacji i zabawna grafika tematyczna.
Oceny gracza: Gra bardziej dla dzieci i rodzinna, wyróżniająca się głównie oprawą wizualną i wrażeniami na stole. Zdecydowanie może sprawdzić się jako filler.
Oceny gracza: Świetna kontynuacja świetnego solo Citrusy, która przynosi jeszcze więcej wyzwań.
Oceny gracza: Bardzo podobała mi się ta gra. Ciekawy mechanizm gry ze zbieraniem elementów akcji i zapełnianiem półek żetonami czasu. Bardzo orzeźwiające, średnio ciężkie euro. Czekamy z niecierpliwością na kolejne gry.
Oceny gracza: Cóż, to było dobre. Pomimo nieco niezręcznie ułożonych angielskich zasad, nie ma prawie nic do zarzucenia tej grze. Najważniejsze są turnieje, które są świetną zabawą. Kostki decydują, ale można z nimi zrobić tak wiele, że szansa nie jest tak dużym czynnikiem i jest przytłoczona strategią, ponieważ musisz wygrać 2 z maksymalnie 3 spotkań w pojedynku. Struktura lokacji i kart jest ładnie dostrojona i wszystko ma sens zarówno pod względem rozgrywki, jak i tematycznym. Zdecydowanie nie było rozczarowania.
Oceny gracza: Prawdopodobnie najbardziej wszechstronne i najbardziej zorientowane na kombosy Euro z 2021 r. Świetne doświadczenie dla kogoś, kto jest wystarczająco zrelaksowany, aby cieszyć się grami tego typu.
Oceny gracza: Trochę wyścigów, trochę deckbuildingu, a i tak jedna z najbardziej nieudanych gier euro w tym roku z motywem pogoni za bydłem na Dzikim Zachodzie.
Oceny gracza: Jedna z najlepszych solowych gier logicznych, w którą można grać wielokrotnie, zwłaszcza dzięki wyzwaniom. Zawsze lubię ją wyciągnąć jak mam gdzieś przestój. Gra się w nią w niecałe 10 minut, jeśli się za dużo nie myśli (co prawda wtedy się nie wygrywa, ale co tam). Do tego nie zajmuje dużo miejsca.
Oceny gracza: Gugong to jedna z kilku innowacyjnych gier euro ostatnich czasów. Lubię widzieć jakie combosy można wymyślić podczas gry. Nie jest skomplikowana na zasadach, a mimo to stanowi porządny brain teaser.
Oceny gracza: Niesamowicie dobrze zrobione euro, które ma głębię i złożoność, a jednocześnie można w nie zagrać w krótkim czasie.
Oceny gracza: Dla kogoś, kto lubi gry typu Dixit, jest to bardzo miłe odświeżenie. Dla mojego niewidomego kolegi z drużyny, przedstawiasz karty z ręki z różnymi przedmiotami za pomocą dotyku, a przeciwnicy obserwują i próbują zmylić zgadującego swoimi kartami. Poza tym piękne ilustracje i fabuła :)
Oceny gracza: Świetna gra strategiczna z dużą ilością interakcji i ciekawą grą pomiędzy mechaniką budowania silników i rozmieszczania robotników. Jednocześnie z ciekawym i dobrze funkcjonującym motywem.
Oceny gracza: Przyjemny double-header z bardzo dobrą mechaniką blefu i zwykłymi zasadami z It's a wonderful world. Zawsze mamy do wyboru trzy moduły i kilka wariacji w każdym z nich. Ponadto scenariusze solo są również przezabawne. Do gry w dwie osoby to pozycja obowiązkowa :)
Oceny gracza: Rozszerzenie Peck. Jest w nim sporo, a ilość zawartości to miks kampanii i dużego rozszerzenia, które wyszło wcześniej. Do tego dochodzi jeszcze zawartość specjalnie łącząca to rozszerzenie oraz Corruption i Ascension.
Oceny gracza: Świetne Euro na dłuższy czas. Z łatwością zastąpiła ona dla mnie Agricolę.
Oceny gracza: Super kooperacyjny filler, który sprawdza się w każdej liczbie. Dla tych, którzy nie mają nic przeciwko odrobinie krzyku i grze w czasie rzeczywistym, jest to świetna zabawa. Gra ma bardzo proste zasady, dzięki czemu jest łatwa do opanowania przez niegrających.
Oceny gracza: Świetna podwójna przeciąganie liny. Na początku gra wydaje się być bardzo losowa, ale w miarę zbliżania się rozgrywki przekonasz się, że wiele zależy od twoich decyzji.
Oceny gracza: Gra z układaniem heksowych kawałków. Co ciekawe, kawałki są dwustronne i tylko właściciel kawałka może zobaczyć drugą stronę. Kawałki zawsze są w części morzem, a w części lądem i gracz za morzem stara się tworzyć obszary morza, które następnie zgarnia po zniszczeniu, a gracz za lądem robi to samo z lądem. Gra w trójce jest wzbogacona o kartografa, który punktuje zupełnie inaczej, a w czwórce gra się w drużynach. W każdym hrabstwie gra jest zupełnie inna. Można grać na podstawowych zasadach, albo dodać punktowanie karawan i statków i/lub gór i koralowców, jeśli chce się urozmaicić grę.
Oceny gracza: Bardzo ciekawe podejście do układania płytek z organicznymi liśćmi. Rozszerzenie dodaje dodatkową asymetrię, więcej strategii i głębi rozgrywki.
Oceny gracza: Kolejna cudownie złożona i tematyczna gra autorstwa Vitala Lacerdy. Tradycyjnie wielkie pudło zapakowane po brzegi wspaniałymi rzeczami Euro.
Oceny gracza: Bardzo zabawna gra karciana polegająca na kolekcjonowaniu zestawów. Szczególnie interesujące jest rozwiązanie otwartego draftu. Gracze wybierają w kolejności z pozycji, których zawsze jest więcej niż graczy. Bardziej odległe pozycje dają więcej kart, ale możliwość późniejszego wyboru z pozostałych kart kosztuje ranking w następnej rundzie i część jedzenia, które jest głównym zasobem w grze.
Oceny gracza: Krótko mówiąc, zbyt duża losowość. Często o zwycięstwie decyduje jeden rzut kostką.
Oceny gracza: Bardzo fajnie. Zdecydowanie najbardziej wszechstronne rysowanie i pisanie jakie znam. Plus, temat tutaj ma sens. Poza tym 200 kartek w każdym z tych dwóch zeszytów starczy na jakiś czas. :)
Oceny gracza: Wspaniałe rozszerzenie dla tych, którzy zostali przytłoczeni miejscami, ludźmi, przedmiotami i wizjami.
Oceny gracza: Jeśli lubisz Raiders of the North i przegapiłeś niektóre z rozszerzeń, ta nowa edycja to po prostu to, co najlepsze z oryginalnych Raidersów i rozszerzeń, plus koncepcja zwierząt i kilka dodatkowych szczegółów.
Oceny gracza: Niesamowita innowacyjna gra wstępna. Potajemnie wybierając monety o różnych wartościach, licytujesz wybraną przez siebie kolejność spośród krasnoludzkich ofert, których jest pięć rodzajów, a każdy z nich jest inaczej punktowany. Dla każdego zestawu wybierasz unikalnego bohatera. W trakcie gry ulepszasz monety, za co również otrzymujesz punkty. Całość jest świetną zabawą i daje dużo frajdy. A najgorsze ze wszystkiego są krasnoludy, tak szybko się rozmnażają. :)
Oceny gracza: Doskonała rodzinna gra strategiczna z elementami 4X. Zasady są dość proste, ale oferują tylko wystarczająco dużo podejmowania decyzji i losowości w postaci rzutów kostką w walce z potworami. Możesz jednak przeciwdziałać sukcesowi inwestując hoplitów, którzy dodają kostki i pozostają z mostrem, dopóki go nie pokonasz. Gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zdobędzie 5 punktów. Punkty można zdobyć w sumie na 3 sposoby: budując świątynie, wykuwając orichalcum i zdobywając przychylność tytanów...
Oceny gracza: Ciekawa zasada działania bazy worków. Dużo strategii i dość proste zasady.
Oceny gracza: Świetna gra rodzinna z prostymi zasadami i bardzo przyjemną rozgrywką. Zwłaszcza dla dwóch graczy jest to całkiem zabawna strategiczna bitwa.
Oceny gracza: Po prostu odlot po pierwszej grze. Trochę bardziej złożone, ale w sam raz. Ciekawa mechanika rozgrywki i choć na pierwszy rzut oka wygląda podobnie do Architects, to jest to po prostu zupełnie inna gra.
Oceny gracza: Kolejna gra tematyczna ze zdrajcą. Atmosfera strachu działa tu całkiem dobrze.
Oceny gracza: Zajebisty smok narysowany i napisany. Zawsze lubię to powtarzać:)
Oceny gracza: Świetne lżejsze euro od sprawdzonego duetu autorów. Miło się gra, a jeszcze lepiej patrzy. :)
Oceny gracza: Fajna zespołowa gra blefu w stylu Palermo Town, ale znacznie inteligentniejsza (brak eliminacji graczy, głosowanie, który statek trafi do podziemi, asymetryczne punktowanie partii, karty efektów, w których siła efektu jest zawsze proporcjonalna do kolejności, w jakiej umieszczasz swoje dusze na statku). Świetna zabawa, jeśli lubisz gry tego typu.
Oceny gracza: Świetna solówka. Wyższe poziomy trudności są sporym wyzwaniem. Warto zagrać kilka razy z rzędu.
Oceny gracza: Wspaniała kombinacyjna gra abstrakcyjna. Zawsze 2x 5 efektów, które możesz połączyć z 8 możliwych, które możesz wybrać dla każdej gry. Gra jest bardzo interaktywna. Taka rodzinna kontrola terenu. Fajnie jest odkrywać kolejne efekty roślin i ich synergie.
Oceny gracza: W porównaniu z doskonałą Terrą, o włos lepszy. Dużo innowacji, które należy docenić (zmienna mapa, duże replayability). Zmiany na technice oznaczające boost w trakcie gry i tylko niewielką ilość punktów na koniec. Ciekawa dywersyfikacja z Terra. Trochę minusów w grafice i motyw kosmiczny nie każdemu przypadnie do gustu. Nieco bardziej złożone zasady, w przeciwieństwie do Terry.
Oceny gracza: Absolutnie niesamowite rozszerzenie do mojej ulubionej gry. Bardzo podobają mi się statki i nowe nacje. Łatwa nawigacja i ogromny wzrost regrywalności. Nie ma nic więcej do dodania.
Oceny gracza: Świetny double-header, który bazuje na Magicu, ale też rozwiązuje wiele jego bolączek. Doceniam, że nie trzeba budować talii, jest ona wspólna dla obu graczy. Każdy z graczy ma tyle samo wody w każdej rundzie, a za wodę można wiele zrobić. Może nawet wykończyć kolejną kartę. Pierwsza gra była dla mnie nieco losowa, dopóki nie wsiąkłem w grę i stopniowo odkrywałem, jak wiele możliwości oferuje gra, a jeśli przegram, to prawie na pewno moja wina:)
Oceny gracza: Szybka gra strategiczna z ładnymi kombinacjami, kontrolą obszaru i zarządzaniem zasobami. Oprawa wizualna jest bardzo ładna i ładnie przeplata się z motywem przewodnim.
Oceny gracza: Zdecydowanie lekkie i krótkie euro dla Rosenberga. Klasyczny workplacement z tematem uprawy warzyw w szklarniach geotermalnych na Islandii. Ciekawy jest mechanizm płacenia za warzywa, aby awansować w skali punktacji turystycznej.
Oceny gracza: Nie lubię gier pamięciowych, ale ta bardzo mi się podoba. Fajne jest to, że nie chodzi tylko o pamięć, ale też o obstawianie jej, prawidłowe szacowanie jej wiarygodności.
Oceny gracza: Super szybki filler czasu rzeczywistego. 4 poziomy trudności. Na najniższym można grać nawet z małymi dziećmi.
Oceny gracza: Super tematyczna i dość głęboka strategicznie gra potyczkowa. Nawet z gotowymi taliami jest dużo odkrywania. Każdym samurajem gra się zupełnie inaczej. Nie wspominając o budowaniu niestandardowych talii. Kampania kooperacyjna i solowa są świetne. Do tego dochodzi świetny komiks.
Oceny gracza: Niesamowicie graficzna gra z ukrytymi rolami, które można zmieniać w trakcie rozgrywki. Zabawa i napięcie od początku do końca. :)
Oceny gracza: Solidna gra euro autorstwa Vladiego Suchy'ego w nowej szacie i z przywróconym balansem komponentów.
Oceny gracza: Solidne i dość innowacyjne euro. Ciekawa mechanika. Świetna jest obecność 4 różnych modułów gry, które znacząco zmieniają i tak już zmienną rozgrywkę. Najlepiej chyba w 2 lub 3. Ma też świetną solucję.
Oceny gracza: To jedna z najlepszych gier detektywistycznych ze względu na prostotę zasad, w jakie grałem. Do tego jesienią wyjdzie po angielsku. :)
Oceny gracza: Bardzo ładne zen budowanie panaromatu dla dwóch osób. Ładny motyw, ładne ilustracje i rozgrywka.
Oceny gracza: Najpierw draft, a potem szybki scramble, w którym polujesz na kosmiczne smoki, a wygranie scramble'a nie zawsze jest dobrą rzeczą. Zwłaszcza, gdy przeciwnicy dodają dodatkowe obrażenia do twoich kart. :)
Oceny gracza: Bardzo ciekawa koncepcja gry karcianej. Jest to gra karciana z draftem. W każdym stylu zagrywasz kartę podziału lub kartę zadania na jeden z dwóch stosów. Każdą z nich dzielisz się z jednym z sąsiadów. Karty Splito zawsze mają kolor i wartość. Karty zadań mają warunek ukończenia i liczbę punktów. Po zagraniu wszystkich splotów mnożysz punkty z dwóch stosów, które dzielisz z sąsiadami i to jest twój wynik. Ponadto na środku stołu odbywa się rywalizacja o dwa dominujące zadania. Naprawdę podoba mi się ta gra i nadal działa równie dobrze z większą liczbą graczy.
Oceny gracza: Wartka gra akcji i głównie szkodliwa, z feelingiem dużej gry planszowej, a mimo to można ją rozegrać w ciągu godziny nawet z nowicjuszami.
Oceny gracza: Fajne tematyczne euro z dużą ilością interakcji i pewną losowością podczas eksploracji farmy, ale jest zabawne i tematyczne. Jednocześnie jest to jeden z elementów, który uniemożliwia liczenie.
Oceny gracza: Kooperacyjna, rodzinna gra typu dungeon crawl z eksploracją, odradzaniem się potworów i bossem na końcu. Ciekawe rozmieszczenie kości i możliwość rozegrania kampanii scenariuszowej. Każdy gra swoim zwierzęcym bohaterem, ulepszając swoje umiejętności i zbierając przedmioty. Wszystko jest proste, eleganckie i przede wszystkim zabawne :)
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie dla tych, którzy lubią Teotihuacan i mają go już trochę dosyć:)
Oceny gracza: Ciekawa dywersyfikacja i więcej opcji, na których można się skupić.
Oceny gracza: Ciekawa tematyka euro. Ogółem wysoka regrywalność. Ładnie dopasowana mechanika do tematu. Najbardziej podoba mi się ruch robotników po pierwszych 5 turach, kiedy po prostu zajmujemy pola. Fajna jest też możliwość porywania ludzi z miasta i umieszczania ich w wydarzeniach, aby je wzmocnić. Nie wspominając o wymianie dzieci na trolle, kradzieży dzwonków i porywaniu księżniczek. W tym celu trzeba jednak najpierw urządzić ładny pokój w jaskini :)
Oceny gracza: Świetne, niemal niezbędne rozszerzenie do i tak już świetnej gry. Wnosi wiele treści i opcji, ale prawie żadnych nowych dodatkowych zasad.
Oceny gracza: Po prostu odlot. W porównaniu z oryginalną wersją, ładnie wyczyszczone. Wszystko pięknie pasuje do tematu i niemal sprawia, że po zagraniu w nią chce się zająć winiarstwem.
Oceny gracza: Świetne stosunkowo mało wymagające miejsce pracy. Ładnie ujęte tematycznie. Dobra grafika. Losowość w kartach oceniam raczej pozytywnie. To nie jest tylko ścisłe euro. Do tego edycja ta zawiera wiele elementów z rozszerzeń oryginalnej gry. Jak się otworzy wino do zabawy to znika, nawet nie wiadomo jak:)
Oceny gracza: Doskonałe rozszerzenie, które adresuje wszystkie krytyczne uwagi wobec edycji Essential gry podstawowej, którą mieliśmy.
Oceny gracza: Świetna gra euro o dużej zmienności, wysokim stopniu skomplikowania mimo dość prostych zasad i rozsądnego czasu rozgrywki.
Oceny gracza: Kilka ciekawych, świeżych mechanik wplecionych w bardzo dobrą grę planszową. Przyjemna rozgrywka, wystarczająca liczba opcji, umiarkowanie złożone zasady, po prostu sprawa, którą zawsze chętnie odkładam na stół. Poza tym wciąż nie potrafię tej gry dobrze rozegrać i zawsze jest dla mnie wyzwaniem zagrać w nią z przyzwoitym wynikiem :)
Oceny gracza: Po pierwszej rozgrywce jak na razie czysty entuzjazm. Ciekawe połączenie funkcjonalnego deck-buildingu z ruchomymi kartami o różnych efektach, przesuwanie elementów po planie gry pozwalające na zagrywanie tylko niektórych akcji i zdobywanie nowych kart. Engine building w postaci budynków i centralnego zamku. Po prostu świetne. Ale potrzebuje jeszcze jednej gry. :)
Oceny gracza: Niesamowita mieszanka mechaniki workerplacement, deckbuilidng, area control. Niesamowita grafika, tematycznie ma sens i przede wszystkim po prostu bawi. Do tej pory zagrałem 6 razy, nawet z kilkoma modułami.
Oceny gracza: Świetne układanie kafelków. Niezwykle wysoki poziom interakcji. Jesteś zainteresowany tym, co robią inni. Do tego drewniane pomniki są po prostu niesamowite.
Oceny gracza: Jedna z najciekawszych gier area control ostatnich czasów. Świetnie łączy w sobie wiele mechanik, w tym budowanie worków.
Oceny gracza: Lubiłem Worms, a jeszcze bardziej lubiłem gry planszowe. To, co ta gra ma robić, robi doskonale. Mnóstwo wybojów, kraterów płomieni i robaków latających w powietrzu. To nie jest głupie euro, to po prostu zabawna potyczka z odpowiednią porcją zabawnej losowości.
Oceny gracza: Niewielu osobom spodoba się ta gra. Świetna rzecz dla początkujących graczy.
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Świetny i pięknie wyglądający quickie. Niektórym przeszkadza brak asymetrii stron, ale ja uważam, że ...
Julias [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024