Oceny gracza: Temat gry jest niesamowity - college, badania, alchemia, każdy akademicko nastawiony typ musi to pokochać. Logiczne łączenie składników i odhaczanie, które może być które, to naprawdę świetna zabawa. Presja na szybkie i płodne publikowanie jest dość mocno odzwierciedlona w rzeczywistości. Jedyne, co wydaje mi się nieco dziwne, to brak możliwości kontrolowania graczy - każdy musi po prostu ufać, że zaznaczy odpowiednią kombinację kart, które ma na ręce, a nie tylko te, które przydadzą się w grze.
Oceny gracza: Jedna z niewielu gier kosmicznych, która naprawdę przykuła moją uwagę. Mechanizm kostek jest w porządku, podejmujesz decyzje na podstawie tego, co toczysz, ale nie jesteś całkowicie spieprzony, jeśli nie. Grafika stacji jest rewelacyjna. Jedyną rzeczą, która wydaje mi się dziwna jest punktacja, wolałbym, gdyby gracz dostawał tylko punkty zasług, a nie żeby gracze kradli je sobie nawzajem.
Oceny gracza: Niezbyt dobra - ale mógłbym zagrać ponownie. Ładna grafika, ale rozgrywka zupełnie mi nie odpowiadała.
Oceny gracza: Bardzo ciekawy worker placement. To może być świetny mecz na cały obóz. Gry osadzone w środowisku szkolnym to dla mnie od razu duży plus. Po prostu mogłaby być nieco krótsza, robi się dość powtarzalna przy tylu rundach w jednej grze.
Oceny gracza: Nie wiem co myśleć o tym meczu. Uroczy, szybki, pewnie nikogo nie urazi, ale jednocześnie nie ma z niego mocnych wrażeń.
Oceny gracza: Kolejną fajną mechaniką jest jednak semi-kooperacja, gdzie strona przeciwna również gra wieloosobowo (nigdy nie grałem z tak małą ilością osób, że jest tylko jeden Cylon). Sabotowanie głosów, paranoja, wtrącanie do więzienia... Ma świetny klimat i jeśli dobrze zagrany, jest bardzo suspensogenny. Jedna gra była tak epicka, że chyba nigdy nie doświadczę czegoś podobnego z żadną inną grą.
Oceny gracza: Chyba coś źle zrozumiałem, ale wydawało mi się to kompletną bzdurą, bardzo losowy system wyboru zdrajcy i jeszcze bardziej losowe wydarzenia, nie wspominając o półgodzinnym przestoju, w którym zdrajca musiał uczyć się swoich zasad w trakcie gry.
Oceny gracza: Pojedynek, w którym jak najdłużej utrzymywał się impas. Ekstremalna nuda i oczekiwanie na błąd przeciwnika.
Oceny gracza: Poniżej średniej gry, biorę kawałki i umieszczam je na moim planie.
Oceny gracza: O wiele lepsza gra imprezowa niż jakieś Activity czy Time's up - kibicowanie i obstawianie wielbłądów to dopiero zabawa. Mechanika rzutu jest świetna, zakłady są ekscytujące i nigdy nie wiadomo, jak się potoczą losy.
Oceny gracza: Zdecydowanie najmniej udane rozszerzenie. W połączeniu z innymi w ogóle nie pasuje do gry.
Oceny gracza: Straszna konstrukcja. Totalne rozczarowanie całej imprezy planszówkowej, prawie umarliśmy z nudów, a wyeliminowani na początku gracze mogli pójść prosto spać.
Oceny gracza: Niestety, mechanika gry nie bardzo mi pasowała, ani tematyka, ani design... Wierzę, że dla niektórych jest to fajna gra, ale ja nie zagram w nią ponownie.
Oceny gracza: Dziękuję tej planszówce w przeszłości za wzbudzenie zainteresowania grami planszowymi. :-)
Oceny gracza: Kompletnie niezainteresowany, zasady są fatalnie napisane, przeczytałem je jakieś 3 razy i nadal nie rozumiem połowy gry. Rozgrywka nudna, nigdy nie miałem większego wyboru co robić.
Oceny gracza: Dobieranie kart dawało za dużo losowości (może miałem pecha w grze), nigdy nie wychodziło to, co było potrzebne, a rozkręcenie talii na tyle, by zbudować silnik i dopchnąć plan gry do końca rozgrywki, trwało wieczność.
Oceny gracza: Niestety, nic ciekawego, mechanicznie nie działa zbyt dobrze, nie ma potrzeby grać w to ponownie.
Oceny gracza: Gra ma ładną oprawę wizualną, ale to niestety wszystko, rozgrywka jest nudna i strasznie długa. Grałem tylko solo i mogę sobie wyobrazić, jaka to byłaby męka z większą liczbą osób.
Oceny gracza: Gra jest ładna, z ładną grafiką, drzewkiem 3D, jednak jest coś co mi przeszkadza w mechanice gry. Mam wrażenie, że poszczególne akcje do siebie nie pasują, a całość jest... dziwna. Grałem 3 razy i wystarczyło.
Oceny gracza: Chyba czas powiedzieć, że po 4 odcinkach zmęczyłem go z całą ekipą. Nudziliśmy się po 5 minutach, bo zagadki były... no nie wiem, bez sensu, a naprawdę się staraliśmy i nawet analizowaliśmy to na podstawie wskazówek i rozwiązań. Niestety w ogóle nam się to nie podobało i byliśmy raczej zniesmaczeni. Po tej grze nawet nie mam ochoty grać w kolejne odcinki, ale skoro mam je w domu to chyba się za nie zabiorę. Tak czy siak, nie polecam, chyba że chodzicie na 10 gier kryptowalutowych rocznie. My, niedoświadczeni z tym ekstremalnym typem łamigłówek, mogliśmy tylko czytać rozwiązania i odkładać grę w irytacji.
Oceny gracza: Prosta karta z możliwością powtarzania. Połączenie strategii i odrobiny szczęścia. Aplikacja jest świetna do liczenia, chyba nie chciałoby mi się robić tego ręcznie.
Oceny gracza: Nie tak dobrze - ale mógłbym zagrać ponownie. Może być fajna dla dzieci, ale nie sięgałbym po nią z dorosłymi...
Oceny gracza: W ogóle mi się nie podobała, nie byłem w stanie zapamiętać zdolności kart (choć jest ich bardzo mało) i nie miałem ochoty myśleć o tym, jakie "combo" bym stworzył. Więcej w to nie zagram.
Oceny gracza: Niedokończona gra, trwała długo i wszyscy się nudziliśmy. Jest mnóstwo innych i lepszych gier o łodziach kosmicznych.
Oceny gracza: Gra, która jest bardziej łamigłówką, abstrakcyjnym liczeniem ruchów i wcale nie jest łatwa do wygrania dla zwykłych graczy.
Oceny gracza: Gra mnie znudziła i wydała mi się dość dziwna, chyba po prostu nie jest to moja filiżanka kawy.
Oceny gracza: Niestety nie jestem fanem politycznego sterowania, więc jest to bardziej osobista preferencja, gra mnie nudziła i nie była interesująca.
Oceny gracza: Nic dla mnie. Lubię solówki, ale brakuje mi akcji, motywu przewodniego, losowości. Nie potrzebuję łamigłówek, "zagadek" z małą ilością kart i optymalizacją do ostatniego szczegółu, od tego mam pracę. Obiektywnie jednak zdaję sobie sprawę, że dla wielu graczy solo może to być super zabawa.
Oceny gracza: Budowanie siatki z kart liczbowych. Generalnie nie grywam zbyt często w tableau buildery, a ten jest jednym z tych, które nie są zbyt dobre.
Oceny gracza: Bardzo dziwne doświadczenie, z grą czułem kompulsywnie, że muszę coś zrobić, ale było tak mało akcji, że nigdy nie osiągnąłem uczucia ukończenia. Z niecierpliwością czekałem na koniec gry, nic dla mnie.
Oceny gracza: Raz na kilka lat jest w porządku, ale nie wyobrażam sobie zabawy w tę grę przy stole z innymi graczami planszowymi.
Oceny gracza: Miałem około dwóch wyborów w grze, jeden na początku gry, a następnie w ostatniej turze, kiedy mogłem podjąć dodatkową akcję. Więc w zasadzie nie miałem możliwości wpłynięcia na grę.
Oceny gracza: Nieciekawa gra, po jednym przejściu nie miałem ochoty wyciągać jej ponownie.
Oceny gracza: O mój Boże, co to za gra? Dla mnie wygrywa miejsce na najtrafniejszą grę.
Oceny gracza: Niezbyt dobra - ale mógłbym zagrać ponownie. Poniżej średniej, zbieranie zasobów i budowanie silnika, który nigdy nie działa.
Oceny gracza: Prawdopodobnie fajny archiwalny kawałek, ale w porównaniu z bardziej nowoczesnymi kawałkami nie oferuje nic.
Oceny gracza: Tak jak w przypadku wyścigów konnych i zakładów bukmacherskich, proszę nie. A przynajmniej nie w mojej obecności.
Oceny gracza: Gra ma bardzo niezrównoważony poziom trudności ról - bardzo łatwo jest wygrać jako detektyw, niemożliwe jest wygranie jako Jack (w zależności od umiejętności przeciwnika). Więc graj tylko jeśli chcesz zrobić burzę mózgów dla Jacka, inaczej gra nie ma większego sensu.
Oceny gracza: Nie mam żadnego specjalnego związku z psami, więc chyba nie jestem docelową publicznością, gra była dla mnie wyjątkowo nijaka i nudna.
Oceny gracza: Prawdopodobnie nie jest to gra dla mnie, brakowało mi głębszej mechaniki.
Oceny gracza: Nie jestem pod wrażeniem (grałem cyfrowo). Zbuduję kolej i przyniosę kostkę. Chyba spodziewałem się czegoś więcej.
Oceny gracza: Gra wojenno-dyplomatyczna, niestety nie znajduję w niej nic szczególnego, ale przyznaję, że ogólnie nie lubię gier typu area control.
Oceny gracza: Nie sklasyfikowałbym tej gry nawet jako planszówki, bardziej jako krzyżówkę dla babć.
Oceny gracza: Gra o oszukiwaniu i przemycaniu towarów. Naprawdę nie lubię tego typu rzeczy, bo oszustwo po prostu nie powinno mieć miejsca. Więc nigdy nic nie przemycałem, a i tak wygrałem, co chyba mówi coś o balansie gry...
Oceny gracza: Poniżej przeciętnej gra dedukcyjna. W porównaniu do Maszyny Turinga, nie przeszkadza mózgowi. :-D
Oceny gracza: Nie, po prostu nie, ktoś naprawdę zawalił sprawę. Bezsensowna historia, zagadki, które mają odpowiedzi pod spodem, więc jeśli nie zakryjesz czymś kolejnych linijek, to bardzo prawdopodobne, że coś zepsujesz.
Oceny gracza: Fajna tematyka, zmienność kombinacji składników, więc w miarę losowa (wyciąganie rzeczy z worka), budowa silnika (decydowanie co jeszcze wrzucić do worka), mechanizm levelowania bardzo sprawiedliwy...
Oceny gracza: Dzieciakom może się podobać, zabawowym dorosłym też, ale złożoność gry jest zerowa.
Oceny gracza: Piękna gra - grafika, genialny pomysł, doświadczenie, system legacy, dla mnie jest w sam raz. Szkoda tylko ceny (nawet za rozszerzenie).
Oceny gracza: Niestety, gra pokazuje już swój wiek - system RPG jest świetny, bohater chodzi, zabija, rozbudowuje, łupi, ale jak na dzisiejsze standardy brakuje mu większej dynamiki. Jest to również dość proste, jak to wszystko działa, bez sztuczek i zmian w grze.
Oceny gracza: Niestety dla mnie kompletnie niezrozumiała implementacja świetnej gry na PC. Możesz rzucić kostką 20 razy, żeby sprawdzić czy przeżyjesz (jeśli wyrzucisz 6), a wynik będzie taki sam jak w tej grze.
Oceny gracza: Nie jestem fanem Gwiezdnych Wojen i zostałem zmuszony do gry, mimo że nie widziałem większości filmów, więc to ma sens, że nic z tego nie wiedziałem. Przepraszam wszystkich fanów. :-)
Oceny gracza: Miałem wrażenie, że będzie fajnie, ale co rundę było strategicznie jasne, co muszę zrobić, aby pomóc mojej frakcji, więc nie "grałem" w nic...
Oceny gracza: Raczej subiektywnie, ale to po prostu nie jest gra, w którą chcę grać. Nawet w połowie gry układałem karty losowo, bo nie chciało mi się myśleć o kombinacjach.
Oceny gracza: Dodajesz kilka elementów i gra się kończy, nic przełomowego ani zabawnego.
Oceny gracza: Abstrakcyjna gra pojedynkowa, nie do końca dla mnie, ale doceniam prostotę projektu.
Oceny gracza: Gra rodzinna, w którą gramy regularnie co tydzień od około 11 lat. Biorąc pod uwagę liczbę gier, w które graliśmy, oczywiście robi się trochę nudna, prawdopodobnie nie chciałbym grać w nią gdzie indziej, ale biorąc pod uwagę liczbę razy, w które udało nam się grać bez przełączania się na inną grę, zasługuje na pełną ocenę.
Oceny gracza: Dla mnie jeden z topowych wypełniaczy - lubię rysować w przygotowanych arkuszach. Spokojnie, bezkonfliktowo, pisać liczby i tworzyć ciągi naprawdę potrafię. Interesowałby mnie program, w którym wprowadzasz stan gry, a on wstecznie obliczałby, ile punktów mogłaby zdobyć osoba, gdyby grała optymalnie, byłoby to ciekawe porównanie.
Oceny gracza: Nie uważam tej gry za dobrze przetestowaną. W grze na 6 graczy jest bardzo prawdopodobne, że wszystkie konie wylądują na ostatnim polu, a zatem punktacja jest czysto losowa. Co więcej, przeciąganie ostatniego konia do pierwszego konia na koniec gry jest dość dziwnym mechanizmem, zwłaszcza gdy koń ten przeskakuje dwa ogrodzenia i w ten sposób wodę. Jeśli chcesz zagrać w grę wyścigową, zagraj w Rivals lub Camel Racing.
Oceny gracza: Opis gry brzmi bardzo zabawnie i niestety dużo zabawniej niż to, jak sama gra działa. Jak już się "usiądzie do stołu" (grałem wirtualnie), to jest to długotrwała nuda, a w multiplayerze nawet nie chciało mi się zastanawiać, co może mieć na myśli osoba podpowiadająca i zostawiałem decyzję kolegom z drużyny. Nie mogłem się doczekać, kiedy to się skończy.
Oceny gracza: W ogóle mnie nie zachwycił - wyjątkowo długi (3 godziny) nawet jak na najniższy limit. Jeśli nie pójdzie się na wczesne planety, niewiele można zrobić, a gdy już zabraknie pieniędzy, nie da się naprawić ran... Gdyby tykał 3x szybciej i był bardziej logiczny w wypełnianiu objectivów, to pewnie nawet bym go polubił. Plus za punkt zwycięstwa, gdy wytoczysz 20. Grafika i statki bardzo ładne.
Oceny gracza: Awkward euro, przez całą grę nic się nie dzieje, trzeba tylko próbować zbierać rzeczy - samo zbieranie jest niepotrzebnie długie i dziwne - a potem zbierać za nie inne punkty. Warunki endgame też są dość dziwne. Niestety gra, w którą bardzo mało prawdopodobne, że zagram ponownie.
Oceny gracza: Można w to grać, ale szczerze, lepiej wybrać inną grę, w której można przynajmniej coś zrobić...
Oceny gracza: Gra, która nie obraża. Podobają mi się ceny i płatności za poszczególne pomieszczenia. A kto by nie chciał zbudować własnego zamku...
Oceny gracza: Gra Peck, poniekąd żałuję, że nie byłem dzieckiem, by cieszyć się nią w pełni. Ale legacy systems to mój heartthrob, więc przyklejanie reguł, mózgów itp - nigdy nie zawodzi! A zombie w szkole, po prostu rewelacyjne!
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024