Oceny gracza: Prosta dziecięca wersja klasycznej gry Activity. Dzieci mogą w zabawny sposób poprawić swoje słownictwo, umiejętność opisywania przedmiotów za pomocą słów, a także za pomocą ciała lub ołówka... Ale to naprawdę dla mniejszych dzieci.
Oceny gracza: Szybka, ładna i składana gra tetris. Proste zasady wyjaśnione w mgnieniu oka. Gracze solo będą zadowoleni z dobrze działającego trybu solo.
Oceny gracza: Armadillo to prosta, mała gra losowa. Wszechstronna gra, którą można zabrać ze sobą wszędzie, czy to jako zabawny sposób na dobre piwo, czy też do zabawy rodzinnej i ćwiczenia arytmetyki z dziećmi.
Oceny gracza: Piękna, prosta, ale przyjemnie przemyślana rodzinna gra abstrakcyjna o wspaniałym designie. Proste zasady, które można szybko wyjaśnić osobie niebędącej graczem. Idealna w parach, gdzie można się nawet trochę pomylić. Szybko zakochasz się w Azul i bez problemu opanują ją dzieci w wieku od 8 lat wzwyż. Jedna rozgrywka zajmuje około pół godziny, w zależności od liczby graczy i tego, jak bardzo są rozważni :)
Oceny gracza: Fajna kooperacyjna gra rodzinna z kieszonkowym opakowaniem, która ma proste zasady, ale wcale nie jest łatwa do wygrania :) Dzieciom naprawdę podoba się tworzenie tuneli, a gra może zająć kilka minut. Bandida ma kilka ulepszeń w stosunku do Bandido, które mogą uczynić ją bardziej interesującą.
Oceny gracza: Fajna kooperacyjna gra rodzinna z kieszonkowym opakowaniem, która ma proste zasady, ale wcale nie jest łatwa do wygrania :) Dzieciom naprawdę podoba się tworzenie tuneli, a grę można rozegrać w kilka minut. Potrzeba tylko większego obszaru do gry.
Oceny gracza: Doskonała i legendarna karciana gra imprezowa, która często wymaga dobrej strategii, sprytu, uważności i umiejętności blefowania. Gra ma urocze małe kieszonkowe opakowanie i nie zajmuje dużo miejsca na stole dla jednego gracza. Najlepiej gra się w nią w pełnym składzie.
Oceny gracza: Bardsung to kooperacyjna gra RPG dla maksymalnie pięciu graczy, pełna niebezpiecznych wrogów, potworów i cennych skarbów. Różnorodność i jakość wykonania figurek stoi na naprawdę wysokim poziomie. Przygotowanie do gry jest szybkie, ponieważ zaczynasz od jednego elementu mapy na raz. Wasze wspólne decyzje określają, który z dostępnych kierunków należy obrać, podczas gdy talie kart pomieszczeń i korytarzy wprowadzają losowość i tajemnicę do gry o tym, co czeka na twoją grupę za drzwiami. Żadne dwa przejścia lochów nie będą takie same. W miarę postępów w kampanii, awansuj swojego bohatera, aby zwiększyć jego statystyki, zyskać nowe zdolności i ulepszyć umiejętności.
Oceny gracza: Mała kieszonkowa gra karciana z kilkoma zakończeniami. Tradycyjne gry fabularne są znacznie dłuższe i wiele osób powiedziałoby, że lepsze. Ale jeśli chcesz czegoś krótkiego, w co możesz grać solo lub w parach, ta gra może być właśnie tym, czego szukasz. Jeśli miałbym porównać Lhasę, Oklahomę i Vinland wydane do tej pory, to Oklahoma jest dla mnie na drugim miejscu.
Oceny gracza: Crown of Emara to dobrze funkcjonujące euro z ładną oprawą wizualną i wspaniałymi drewnianymi komponentami. Zasadniczo prosty worker placement, ale taki, który może wstrząsnąć wątkami mózgowymi. Proste zasady i funkcjonalny tryb solo zadowolą więcej niż jednego gracza. Akcja gry toczy się w średniowieczu w maleńkim królestwie Emara. Wcielając się w młodych, pełnych nadziei i ambicji szlachciców, walczymy o przychylność obywateli i obecnego króla Teodora Mądrego. Ten, kto zdobędzie poparcie większości populacji, zostanie koronowany na przyszłego króla Emary. W grze starasz się zaskarbić sobie sympatię obywateli i awansować jak najwyżej na skali punktów obywatelskich, ale wszyscy twoi obywatele muszą mieć zapewniony dach nad głową, więc musisz także starać się awansować na skali punktów budowlanych. Jeśli chcesz wygrać i zostać kolejnym królem, musisz pamiętać o obu tych aspektach! Korona Emary czeka na ciebie!
Oceny gracza: Bardzo udany Dungeon Crawler. Każda dotychczasowa sesja mi się podobała, nawet jeśli nie zawsze kończyła się sukcesem :D
Oceny gracza: Niesamowita gra kooperacyjna dla 1-4 graczy typu dungeon crawler. Każdy gracz wciela się w krasnoludzkiego górnika kosmicznego o specjalnych zdolnościach. Gracze muszą współpracować w lochach obcej planety wroga nad wspólnym zadaniem, które musi zostać rozwiązane na czas, aby pomyślnie opuścić loch. Na naszej drodze stanie sporo zróżnicowanych potworów o bardzo zróżnicowanych cechach i umiejętnościach. Gra nie posiada bardzo trudnego przygotowania, a długość rozgrywki jest również bardzo akceptowalna. Gra jest idealna w jak największej liczbie i naprawdę będziesz cieszyć się każdą mapą razem. Gra oferuje dużo rozrywki na wysokim poziomie :)
Oceny gracza: Kamenná Junior to przyjemna gra rodzinna dla dzieci w wieku 4-5 lat na około 15 minut. Piękny design, drewniane elementy, solidna, gruba tektura, sprytne, proste zasady... Dzieci mogą zacząć uczyć się mechaniki od tej gry i stopniowo przechodzić do bardziej wymagających gier. Bardzo dobra gra wprowadzająca. Minusem może być to, że dzieci próbują w kółko obracać te same żetony - psa, wioski czy sklepu. Grę mogę tylko polecić :)
Oceny gracza: Mała kieszonkowa gra karciana z kilkoma zakończeniami. Tradycyjne gry fabularne są znacznie dłuższe i wiele osób powiedziałoby, że lepsze. Ale jeśli chcesz czegoś krótkiego, w co możesz grać solo lub w parach, ta gra może być właśnie tym, czego szukasz. Jeśli miałbym porównać wydane do tej pory gry Lhasa, Oklahoma i Vinland, to Lhasa najbardziej przypadła mi do gustu.
Oceny gracza: Dragomino to piękna dziecięca wersja Kingdomino. A co może być bardziej interesującego i pożądanego niż smoki? Małe smoki i jaja, z których się wykluwają. I o to właśnie chodzi... Układaj elementy tego samego środowiska razem i szukaj, które jaja ukrywają ważkę. Gra jest pięknie ilustrowana i ma ładny design, który ucieszy oko nawet dorosłego gracza. Dzieci uwielbiają tę grę i naprawdę dobrze się przy niej bawią. Muszę przyznać, że kilka rozgrywek naprawdę mi się podobało :)
Oceny gracza: Idealna asymetryczna karciana gra strategiczna dla dwóch graczy w wieku od 8 lat na około 30 minut. Jednak aby dziecko mogło w nią naprawdę dobrze zagrać, a dorosły mógł być odpowiednim przeciwnikiem, musi być nieco starszy. Gra ma ładnie ilustrowane karty, które są co prawda powtarzalne, ale nie umniejsza to grze. Posiada cudownie szczegółowe figurki krasnoludów i smoka. Zdecydowanie mogę ją tylko polecić. Możliwe jednak, że jestem nieco stronniczy... To była moja pierwsza gra z figurkami i smokiem. A smoki są moimi ulubionymi :D
Oceny gracza: Dobra gra ucieczki z dość interesującym tematem. Idealna gra dla tych, którzy lubią łamigłówki, szyfry i zagadki...
Oceny gracza: Dobra gra ucieczki z dość interesującym tematem. Idealna gra dla tych, którzy lubią łamigłówki, szyfry, zagadki...
Oceny gracza: Naprawdę dobra, szybka i prosta gra na około 15-20 minut. Akvárko to bardzo przyjemna gra relaksacyjna z ładną grafiką i świetną rozgrywką autorstwa czeskiego autora, który również sam zilustrował grę. Łatwa do wytłumaczenia, a dzięki niewielkim rozmiarom można ją wrzucić do plecaka i zabrać niemal wszędzie. Bardzo doceniam wyraźną podkładkę do pisania, dzięki której można bardzo szybko policzyć punkty każdego gracza. Kolejnym plusem jest sprytnie zaprojektowana gra dla dwóch graczy, w której można rozegrać jedną partię w 10 minut.
Oceny gracza: Zabawna gra z wglądem. Jednak jeśli nie jesteś dobry w kalamburach lub nie lubisz ich zbytnio, może to być naprawdę przygnębiające :D
Oceny gracza: Gloomhaven: Lion's Den to udana, oparta na fabule gra strategiczna RPG typu dungeon crawl. Pierwsze pięć scenariuszy ma charakter samouczka i prowadzi gracza od podstawowych zasad do bardziej kompletnych i wymagających. Przygotowanie gry jest stosunkowo szybkie i łatwe dzięki podręcznikowi z mapami. Różnorodność wrogów jest wystarczająco wysoka, a poszczególne mapy są również różne i unikalne. Fabuła gry jest bardziej w tle i dozowana stopniowo poprzez przechodzenie każdego scenariusza. Mechanika gry i system kart, w którym stopniowo kończy się ręka, jest interesujący i zmusza gracza do wyjścia przed szereg. Gra w ogóle nie wykorzystuje kości, co zmniejsza poziom losowości i nie będziesz w stanie zrzucić winy za jakiekolwiek straty na nieudany rzut. Gra oferuje wystarczające wyzwanie i często jest bardziej strategiczną łamigłówką bojową, co wcale nie jest złe. Jedynym minusem jest rozmieszczenie komponentów w pudełku, które wyraźnie wymaga wkładki innej firmy.
Oceny gracza: Bardzo przyjemna, szybka kieszonkowa gra logiczna dla jednego gracza. To niesamowite, co można zrobić z dziewięcioma kartami. Gra bawi i mogę ją tylko polecić wszystkim graczom solo.
Oceny gracza: Niekonwencjonalna, półkooperacyjna gra imprezowa z dużą dozą losowości. Współpracujesz w grze do momentu, w którym ci to odpowiada. Z dużym prawdopodobieństwem gra prędzej czy później zmusi cię do samolubnego i podstępnego zachowania. Gra potrafi być naprawdę wredna i zdecydowanie nie nadaje się dla osób, które nie lubią losowości i psot.
Oceny gracza: Niewielkie, ale niezbędne rozszerzenie do gry Chronicles of Avel. Jeśli uwielbiasz podstawową wersję gry, pokochasz ją jeszcze bardziej dzięki temu rozszerzeniu. Zwierzęcy towarzysze, buty, eliksiry, katapulty... tego wszystkiego nie może zabraknąć w twojej kolekcji, jeśli posiadasz już grę podstawową :)
Oceny gracza: Miniaturowe rozszerzenie do gry Chronicles of Avel. Oferuje jednak więcej niż widać na pierwszy rzut oka. To tylko 3 rzeczy do kieszeni, ale z ogromnym potencjałem. Za każdym razem, gdy będziesz wykonywać ruch, będziesz mieć nadzieję, że natkniesz się na któryś z tych dodatków. W końcu który bohater Avel nie chciałby mieć zdolności teleportacji lub posiadać sakiewki z monetami bez dna?
Oceny gracza: Smoki, młode smoki i dorosłe smoki. Każdy z nich lubi coś innego i jeśli chcesz je złapać, będziesz potrzebować czegoś więcej niż tylko ich ulubionego przysmaku... Catch a Dragon to piękna gra karciana dla dzieci, w której rzucasz kośćmi. Gra oferuje również tryb kooperacji, a dzieci będą się z nią naprawdę dobrze bawić. Może służyć jako idealne wprowadzenie do świata gier planszowych, które dzieci szybko podchwycą i będą chciały grać ponownie i ponownie.
Oceny gracza: Prosta, szybka, mała, ale sprytna i bardzo rozsądna gra karciana dla dwóch graczy. W grze mamy do czynienia z handlem cennymi surowcami, takimi jak diamenty, złoto, srebro, przyprawy, tkaniny i skóry. Gra ma ładną grafikę, ładną prostą, ale bardzo praktyczną wkładkę i kompaktowe opakowanie, które można zabrać wszędzie. Doskonała gra dla dwóch osób, którą za każdym razem polecam niemal każdemu.
Oceny gracza: Prosta i przyjemna rodzinna gra wyścigowa, która jest idealna dla jak największej liczby graczy. Piękny design i wykonanie oczarują cię już w momencie przygotowania gry. W pełni działająca wkładka w pudełku z pewnością się spodoba. Interakcja między graczami w postaci pojedynków może być dla kogoś bardzo zabawna. Jak dotąd wszędzie odniosła sukces :)
Oceny gracza: Fajna gra rodzinna na imprezę, która oferuje dużo zabawy. Zarówno dzieci, jak i dorośli mogą ćwiczyć swoje umiejętności motoryczne oraz siłę/stabilność rąk. W czasach szkolnych często graliśmy w nią jako grę towarzyską na domówkach i świetnie się przy tym bawiliśmy. Teraz od czasu do czasu gramy w nią w domu z dziećmi :)
Oceny gracza: Przyjemna dziecięca gra rywalizacyjna dla dwóch graczy z pięknymi figurkami dinozaurów, które dzieci pokochają. Jurassic Vetch jest w pewnym sensie kontynuacją Jurassic Lunch i oferuje więcej strategii. Dlatego też polecam ją dzieciom o rok starszym jako grę podstawową. Gra ma proste zasady, proste, ale pięknie ilustrowane żetony. Grę można połączyć ze wspomnianą wcześniej grą Jurassic Svacha, aby grać do 4 graczy - dwóch przeciwko dwóm.
Oceny gracza: Przyjemna gra rywalizacyjna dla dzieci dla dwóch graczy z pięknymi figurkami dinozaurów, które dzieci pokochają. Piękna gra strategiczna dla dzieci, która może służyć jako super gra rywalizacyjna wprowadzająca do świata gier planszowych. Gra ma proste zasady, proste, ale pięknie ilustrowane żetony. Możesz połączyć grę z Jurassic Vetch, aby grać do 4 graczy - dwóch przeciwko dwóm.
Oceny gracza: W ciemnych katakumbach pod tajemniczym zamkiem Karak czekają na ciebie skarby o ogromnej wartości, ale są one strzeżone przez niebezpieczne stworzenia i mityczne istoty. Jest tylko kilka odważnych dusz, które są gotowe wejść do ciemnych, krętych korytarzy i zaryzykować życie dla tej cennej nagrody. Ale oprócz odwagi będziesz potrzebował wyjątkowych umiejętności i sprzętu, aby stawić czoła największemu wyzwaniu, które leży w samym sercu głębin Karak. Karak to gra rodzinna, w której umieszczasz elementy na planszy, tworząc i odkrywając sieć tuneli, ulepszając swoją postać, walcząc z potworami i zbierając skarby. Gra ma wspaniały design i może być rozgrywana w trybie kooperacji lub solo, zgodnie z nieoficjalnymi zasadami, które można pobrać tutaj. Gra posiada już kilka rozszerzeń, takich jak plastikowe figurki, które nadają grze odpowiedni klimat. Mogę gorąco polecić grę, a dla dzieci może służyć jako brama do świata dungeon crawlerów i gier rpg :)
Oceny gracza: Karak Regent to większe rozszerzenie do podstawowej gry Karak, które wprowadza nowych bohaterów z nowymi umiejętnościami, a także nowe potwory, nowe przedmioty i nowe elementy katakumb. Gra wprowadza system walki między graczami i sposoby zadawania obrażeń członkom drużyny, co z pewnością docenią starsi gracze lub starsze dzieci. Bardzo interesującą nowością jest postać Pana Karaka, który może spowodować interesujący zwrot w grze. Ogólnie rzecz biorąc, to rozszerzenie jest bardzo pozytywne i dodaje więcej opcji i jeszcze więcej zabawy do podstawowej gry.
Oceny gracza: Niewielkie rozszerzenie, które dodaje do gry trzech dodatkowych bohaterów, zwiększając różnorodność i regrywalność. Entuzjaści Karaku będą zadowoleni.
Oceny gracza: "Przygoda wzywa! Tajemnicze podziemia zostały odkryte, ukrywając w swoich głębinach wszelkiego rodzaju potwory i wrogów. Jako bohater masz jasne zadanie: podbić każde podziemie, pokonać każdego wroga i oddalić każde niebezpieczeństwo! Tradycyjnie wchodzisz do każdego lochu tylko z podstawowym wyposażeniem i umiejętnościami, wszystko inne zależy od ciebie i twojego szczęścia". Szczęście, to jest to, czego będziesz potrzebował w tej grze. Ponieważ bez szczęścia prawie niemożliwe jest pomyślne podbicie lochu. Gra ma dobrze działającą mechanikę i jesteś w stanie częściowo pracować z kośćmi, którymi rzucasz, ale niestety tylko częściowo. Gra w dużej mierze opiera się na przypadku, a wielokrotne przechodzenie podziemi może nieco graniczyć z samookaleczeniem. Jeśli jednak nie przeszkadza ci losowość i traktujesz grę bardziej jako wyzwanie, może to być gra dla ciebie. Przeznaczona głównie dla jednego gracza, może być rozgrywana jako kooperacyjna gra dla dwóch graczy. To niewiarygodne, co może zdziałać kilka kości i kilka kart :)
Oceny gracza: Cascadia to piękna i wspaniała rodzinna gra abstrakcyjna. Działa doskonale w każdej liczbie. Nadaje się dla początkujących, ale dzięki możliwości zwiększania poziomu trudności nie zrazi nawet doświadczonych graczy. Świetnie sprawdza się również w trybie solo. Przystępne zasady, ładna oprawa wizualna, motyw przyrody i zwierząt, drewniane komponenty i wreszcie przyjemny czas rozgrywki. Wszystko to i wiele więcej to zalety, które sprawiają, że gra ta jest wysoko oceniana i popularna w sekcji gier rodzinnych i ogólnie gier towarzyskich.
Oceny gracza: Niezwykle szybka gra kooperacyjna na kilka minut. Proste zasady. Piękna grafika i oryginalny design. Będziesz zadowolony z możliwości dostosowania poziomu trudności. Rozgrywka w czasie rzeczywistym jest niesamowicie zabawna, ale może być trudniejsza dla mniejszych dzieci pod względem stresu czasowego. Pudełko jest nieco większe niż powinno, ale nawet z pudełkiem gra jest wystarczająco mała, aby ją spakować i zabrać ze sobą. Sprawdzi się w każdej grupie :)
Oceny gracza: Kilka magnesów i smycz... To wszystko wystarczy, by dobrze się bawić. Wciąż zadziwia mnie, co ludzie potrafią wymyślić. Szybkie, zabawne i mieszczące się w kieszeni. Doskonałe!
Oceny gracza: Naprawdę udana, ekscytująca gra dedukcyjna z ukrytymi rolami i świetną atmosferą oraz trzema asymetrycznymi frakcjami.
Oceny gracza: Ciemny księżyc Kurodaru nieubłaganie zbliża się do Avel! Potwory otaczające zamek Avel, a zwłaszcza nieubłaganie zbliżająca się Bestia, stanowią prawdziwe zagrożenie dla mieszkańców tej krainy. Chwyć za broń, odkryj sekrety Avel, znajdź potrzebną magię księżyca i ulepsz swoje umiejętności! Chronicles of Avel to wspaniała, kooperacyjna gra rodzinna, która zapewni rozrywkę zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Oferuje ogromną różnorodność opcji, takich jak projektowanie i kolorowanie własnego bohatera, tworzenie imienia za pomocą mapy konstelacji, ulepszanie postaci, kupowanie i wymiana sprzętu, prosty, ale doskonały system walki, progresywne odkrywanie mapy i wiele więcej. Gra wyraźnie nie jest grą dla graczy, ale może bawić nawet mniej wymagających dorosłych graczy. Gra ma piękną oprawę graficzną i wysokiej jakości komponenty. Poziom trudności jest skalowalny i gra się w nią dobrze w trybie solo. Dzięki rozszerzeniom, które ukazały się do tej pory, gra oferuje jeszcze lepsze wrażenia z rozgrywki. Polecam insert, aby przyspieszyć przygotowanie i wynieść rozgrywkę na jeszcze wyższy poziom :)
Oceny gracza: Niesamowicie piękna, prosta, relaksująca, ale z drugiej strony bardzo przemyślana gra dla dwóch graczy. Gracze używają dwustronnych sześciokątnych elementów, aby stworzyć wspólną mapę mórz i lądów w swoich turach. Gra ma bardzo przyjemny design i naprawdę proste zasady, które wyjaśniają się w mgnieniu oka. Jednak jej wygranie i prawidłowe ułożenie elementów może nie być tak łatwe, jak mogłoby się wydawać na początku :) Gra zawiera również rozszerzenia, które mogą urozmaicić rozgrywkę, a nawet uczynić ją nieco trudniejszą. W Hu można grać również w 3 do 4 graczy, ale ja najbardziej polecam tę grę jako grę dwuosobową lub jako grę zespołową dla czterech graczy.
Oceny gracza: Kooperacyjna gra detektywistyczna dla dzieci w wieku 4-5 lat. Szybka, prosta i zabawna dzięki sprytnemu mechanizmowi. Rozwija logiczne myślenie, pomysłowość i umiejętności dedukcyjne. Skalowalny poziom trudności, różnorodność postaci i przedmiotów zapewniają wystarczającą regrywalność.
Oceny gracza: Świetna, przystępna gra kooperacyjna LCG typu deck building dla 1-4 graczy. Oferuje wiele opcji, od gotowych talii po tworzenie własnych talii, mnóstwo kombinacji, które zapewniają wysoką regrywalność. Idealna dla 2-3 graczy, ale także niesamowicie doskonała w trybie solo. W większych ilościach gra staje się nieco czasochłonna. W pudełku podstawowym znajdziemy 5 bohaterów i 3 złoczyńców, co po prostu nie pozwala na szybką rozgrywkę. Każdy z bohaterów i złoczyńców działa inaczej, zapewniając, że będziesz cieszyć się grą przez długi czas. Zasady są proste i jasno napisane. Jedynym minusem może być to, że w języku czeskim wydano tylko podstawowe pudełko i jedną większą rozdzielczość. Grę mogę tylko polecić. Świetna zarówno dla fanów Marvela, jak i dla graczy solo lub mniejszych grup.
Oceny gracza: Jeśli jesteś fanem podstawowej gry Marvel Champions, pokochasz to spore rozszerzenie. Jest to jedyny dodatek, który został wydany w języku czeskim. Wprowadza 2 nowych bohaterów, 5 wrogów i możliwość prowadzenia kampanii w formie scenariuszy fabularnych.
Oceny gracza: Przyjazna rodzinie gra kooperacyjna, która zachwyca swoim wyglądem i ładnymi miniaturami. Gracze wcielają się w swoich ulubionych bohaterów, aby walczyć z wybranym złoczyńcą, jednocześnie uniemożliwiając mu realizację jego przebiegłego planu. Na najłatwiejszym poziomie trudności z grą poradzą sobie dzieci w wieku od 6 lat, ale na najwyższym nawet doświadczeni gracze mogą się spocić. W grę można również grać solo, co jest naprawdę zabawne. Szybko pokochasz tę grę i po krótkim czasie będziesz szukał kolejnych rozszerzeń. Dla rodzin kochających Marvela mogę tylko polecić :)
Oceny gracza: Marvel Zombies: Superhero Resistance wciągnęło mnie od samego początku. Gra należy do rodziny Zombicide, ale po raz pierwszy tylko dla 4 graczy. Docenią to szczególnie gracze solo lub mniejsze grupy. To "małe" zombicide ma szybsze przygotowanie, mniejsze pudełko, mniejszy plan gry, a zamiast plastikowych figurek zombie ma wizualnie bardzo ładne podstawki, dzięki czemu cena jest znacznie bardziej przystępna niż jego więksi bracia. Miłośnicy zombie i Marvela z pewnością będą zadowoleni. Gra zapewni rozrywkę nawet doświadczonym graczom, a dzięki prostym zasadom i wysokiemu poziomowi zabawy może oczarować nawet zupełnie początkujących. Doskonały tytuł kooperacyjny, który mogę tylko polecić.
Oceny gracza: Brain Eater to przyjemna gra karciana dla dwóch graczy. Nadaje się zarówno dla bardziej doświadczonych, jak i początkujących. Grafika jest ładna, a tłumaczenie naprawdę dobre. W grę można grać szybko, więc można ją przewrócić kilka razy z rzędu. Czasami może być frustrująca, ale często jest naprawdę zabawna :)
Oceny gracza: Bardzo fajna kooperacyjna gra dla dzieci, która może bawić zarówno dzieci, jak i dorosłych. Gra ma dobrze działającą mechanikę i piękną oprawę wizualną. Zarówno dzieci, jak i dorośli mogą trochę poćwiczyć pamięć wzrokową. Polecam każdej rodzinie z mniejszymi dziećmi.
Oceny gracza: Przyjemna kooperacyjna gra dla dzieci i rodzin, w której gracze wcielają się w myszy, używając kości, aby spróbować ukraść jedzenie do swojego ekwipunku. Może również służyć jako gra wprowadzająca dla dzieci w wieku od około 5 lat. Gra w dużej mierze opiera się na losowości, ale trzeba też myśleć i mądrze wybierać, które jedzenie najpierw zabrać do zapasów i w jaki sposób postępować. Gra oferuje kilka poziomów trudności, więc nie ma problemu z graniem w nią ze starszymi i bardziej doświadczonymi dziećmi :)
Oceny gracza: "Planeta Ziemia nie ma już własnych zasobów, by wyżywić ludzkość. Rządy wysłały kolonistów w kosmos, by położyli nowe fundamenty cywilizacji na obiecujących planetach". Jedna z najlepszych gier tetrisowych w historii. Dlaczego? Wspaniała pod względem produkcyjnym i wizualnym, dwustronne dwuwarstwowe plansze graczy/korporacji, dwustronne plany planet, ogromna różnorodność elementów przechowywanych na kołowrotku Susan, jednoczesna rozgrywka, możliwość gry z maksymalnie 6 graczami przy minimalnym wpływie na długość i jakość gry, przystępne zasady, wiele opcji decyzyjnych i wiele więcej. Po prostu doskonała!
Oceny gracza: "Studiujesz sztuki ninja już od jakiegoś czasu, a teraz nadszedł czas, kiedy musisz sprawdzić się w walce z innymi uczniami. Czy uda ci się pokonać konkurentów i zostać mistrzem ninja?" Ninja School to zabawna, szybka gra imprezowa odpowiednia zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. W grze zmierzysz się z różnymi testami koncentrującymi się na zwinności, szybkości, dokładności i nie tylko. Niektóre z testów będą wykonywane wspólnie, a inne w pojedynkach, w których inni gracze mogą obstawiać zwycięzcę.
Oceny gracza: Przyjemna abstrakcyjna gra logiczna, która ma proste zasady, ale prawidłowe granie w nią może nie być takie proste. Gra częściowo przypomina Patchwork. Gra jest idealna głównie dla dwóch graczy, ale bez problemu można w nią zagrać w większym gronie lub solo. Nova Luna ma ładną oprawę graficzną, potrafi pogruchotać wątki mózgowe i ma stosunkowo krótki czas rozgrywki.
Oceny gracza: Świetna, klimatyczna gra kooperacyjna. W tej grze naprawdę można poczuć, że ratuje się ludzi (i zwierzęta) z płonącego domu. W grze jest bardzo dużo losowości, co oznacza, że czasami wygrasz grę całkowicie bez żadnych problemów czy irytacji, a innym razem gra ładnie cię wyliczy. Gra jest pełna zwrotów akcji i zabawnych momentów. Bardzo przyjemna gra rodzinna nawet dla nie-graczy. Mogę tylko polecić :)
Oceny gracza: Całkiem interesująca gra w kości. Gra w dużej mierze opiera się na losowości, ale to od gracza zależy, czy wykorzysta ją na swoją korzyść. Uwaga, myślenie z wyprzedzeniem i taktyka mogą przynajmniej częściowo zrównoważyć losowość kości. Jak dotąd gra była rozgrywana tylko w parach :)
Oceny gracza: Legendarna, ponadczasowa gra, która doczekała się niesamowitej liczby wersji i rozszerzeń. Ale ta oryginalna gra podstawowa jest nadal zabawna.
Oceny gracza: 17 kart na ręce... Nie potrzebujesz niczego więcej. Bez stołu, bez długich przygotowań, tylko ręce i 17 kart! Genialne! Prosta, szybka, podróżna gra solo, która z pewnością zapewni ci rozrywkę. Ta kieszonkowa gra jest doskonale zaprojektowana i można w nią grać praktycznie wszędzie. Oczywiście istnieje element losowy, a mianowicie kolejność, w jakiej karty trafiają do ręki. Kolejność kart może znacznie wpłynąć na ogólny wynik gry. Dlatego dla gracza, który nie lubi większego elementu losowego w grze, ta gra może być nieciekawa po kilku partiach. Jeśli jednak losowość nie sprawia, że się krzywisz, ta gra może być wiernym i dobrym towarzyszem podróży :)
Oceny gracza: Wspaniała relaksująca gra rodzinna z uroczą grafiką. Wysokiej jakości komponenty, urocze ogromne karty z unikalnymi ilustracjami, urocze drewniane elementy, funkcjonalna wieloczęściowa plastikowa wkładka... Wszystko to oczaruje cię zaraz po wyjęciu z pudełka i podczas pierwszego przygotowania gry. Gra działa również bardzo dobrze w trybie solo. W trybie dla pełnego gracza rozgrywka może się znacznie wydłużyć.
Oceny gracza: "Impreza może się rozpocząć!" Party Alias było prawdopodobnie moją pierwszą bardziej nowoczesną grą imprezową i świetnie się przy niej bawiliśmy, niezależnie od tego, czy był to Sylwester z przyjaciółmi, czy impreza rodzinna. Gra była sukcesem prawie za każdym razem, a zdecydowana większość ludzi dobrze się przy niej bawiła. Oczywiście każda gra imprezowa jest tak dobra, jak grupa ludzi, którzy w nią grają. Jeśli jesteś w grupie ludzi, którzy wyraźnie i stanowczo odrzucają pantomimę, tworzenie wersów i tym podobne, gra z pewnością nie zadziała. Jedynym minusem może być to, że gra jest zbyt długa, albo z powodu składu, albo wielkości grupy. W rezultacie można odnieść wrażenie, że większość osób po prostu czeka na koniec gry. Jednak to znowu zależy od grupy i tego jak gra wciąga. Grę mogę tylko polecić :)
Oceny gracza: "Patchwork to rodzaj ręcznej pracy, w której wprawne ręce zszywają ze sobą kawałki tkaniny, tworząc większe fragmenty geometrycznej mozaiki. Jednak aby stworzyć piękną kołdrę, potrzeba przede wszystkim dużo staranności, cierpliwości i czasu." Patchwork to szybka i prosta abstrakcyjna gra tetrisoidalna dla dwóch graczy. Nadaje się zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych graczy. Minusem może być nieco starsza oprawa graficzna, ale nie umniejsza to rozgrywce :)
Oceny gracza: "Żółwie rzadko się spieszą - ale czasami mają powód, by się spieszyć. Na przykład, aby jak najszybciej dostać się do zielonej, soczystej sałaty na drugim końcu łąki. A ponieważ nie należą do wyjątkowo wytrwałych, często próbują wspiąć się na grzbiet innego żółwia, by trochę pobuszować. W pośpiechu zdarza się, że jeden z żółwi biegnie w niewłaściwą stronę". Turtle Race to bardzo zabawna gra i pomimo tego, że jest grą dla dzieci, może bardzo dobrze bawić grupę dorosłych.
Oceny gracza: "Nie wiemy, czym one są. Nie wiemy, skąd pochodzą. Nie wiemy, dlaczego nas atakują. Wiemy tylko, że tu są, że musimy znaleźć sposób, by ich powstrzymać i że kończy nam się czas". Gra , Heaven on Fire, to niesamowicie niesamowita gra solo, która zdecydowanie zasługuje na wszystkie gwiazdki. Tak, w grze występują kości, które są dużym elementem losowości, ale to, w jaki sposób używasz kości, kiedy je ponownie rzucasz i ile razy je ponownie rzucasz, zależy wyłącznie od Ciebie. Gra jest dobrze zbalansowana, a mechanika działa perfekcyjnie. Mogę gorąco polecić tę grę każdemu graczowi solo :)
Oceny gracza: "Port Royal tętni życiem, a ty masz nadzieję dobić targu życia, ale nie ryzykuj zbyt wiele, bo zostaniesz z pustymi rękami!". Port Royal: Big Box to po prostu wspaniała i bardzo zabawna gra karciana z elementem "push your luck", który działa naprawdę dobrze w tej grze. Podoba mi się zaktualizowana grafika w porównaniu do oryginalnej wersji. Szczegóły i piękne, bogate kolory są po prostu rozkoszą dla oka. Wkładka w pudełku naprawdę się podoba, ale nie tym, którzy pakują karty. Zapakowane karty po prostu nie zmieszczą się w tej wkładce. Uproszczona wersja "Stretch the sheets!" jest świetna, ale raczej dla zupełnych nowicjuszy lub dla mniejszych graczy. Po wypróbowaniu podstawowej gry uproszczona wersja pozostaje w pudełku. Rozszerzenie Kontrakty jest interesujące, ale tryb kooperacji nie pasuje do tej gry i zalecam pozostanie w trybie rywalizacji. Rozszerzenie Adventure Begins może być dla kogoś miłym dodatkiem. Polecam grę ze wszystkimi dziesięcioma, nadaje się również dla osób niegrających :)
Oceny gracza: Przyjemna gra pecetowa dla najmłodszych z pięknymi ilustracjami. Dla starszych dzieci 5-6 lat i starszych może już nie być interesująca. Ale później może też służyć jako materiał szkoleniowy do wyjaśniania zasad nawet młodszym kolegom z drużyny :)
Oceny gracza: Szybka, mała, bezkonfliktowa, relaksująca, sprytna gra typu "roll and write". Gra może być rozgrywana zarówno w dużej liczbie graczy, jak i w trybie solo. Po połączeniu dwóch gier Railroad Ink, gra podstawowa może być rozgrywana nawet z 12 graczami, co może być naprawdę interesujące. Gracze współpracują ze sobą, aby rysować drogi i linie kolejowe, łącząc stacje i wszystko w tym samym czasie, zgodnie z symbolami na rzuconych kościach. Wszyscy gracze mają równe warunki i szanse na wygraną. Wszystko zależy od umiejętności i sprytu gracza, planowania i ewentualnego szczęścia. Mogę polecić niebieską edycję jako pierwszą z całej serii Railroad Ink. Jej rozszerzenia są nieco łatwiejsze od edycji czerwonej :)
Oceny gracza: Szybka, mała, bezkonfliktowa, relaksująca, sprytna gra typu "roll and write". W grę można grać zarówno w dużej liczbie graczy, jak i w trybie solo. Po połączeniu dwóch gier Railroad Ink, gra podstawowa może być rozgrywana do 12 graczy, co może być naprawdę interesujące. Gracze współpracują ze sobą, aby rysować drogi i linie kolejowe, łącząc stacje i wszystko w tym samym czasie, zgodnie z symbolami na rzuconych kościach. Wszyscy gracze mają równe warunki i szanse na wygraną. Wszystko zależy od umiejętności i sprytu gracza, planowania i ewentualnego szczęścia, ponieważ plany mogą się nie udać za każdym razem...
Oceny gracza: Przyjemna gra, w której celem jest tworzenie historii na podstawie obrazków narysowanych na kostkach. Gra zachęca do myślenia, wyobraźni, kreatywności i umiejętności opowiadania historii.
Oceny gracza: "Chwileczkę, rozdzielimy to, wezmę ten numer z tym, przesunę ten tutaj, wezmę jokera stąd... ahh - Rum kup mnie! (Rummikub!)" W ten sposób można również grać w tę grę. Rummikub to numeryczna gra rodzinna w stylu American Joker z prostymi zasadami. Jest przyjemnie przemyślana i bardzo chwytliwa. Szczególnie polecam wersję podróżną w metalowym mini pudełku Rummikub :)
Oceny gracza: Circus to oryginalna i zabawna gra karciana. Małe, kompaktowe opakowanie zajmuje niewiele miejsca, więc bez problemu można zabrać ją ze sobą praktycznie wszędzie. Gra jest szybka, sprytna i pozwala na wiele taktycznych zagrań. Dzięki tej grze prawie nigdy nie pozostaniesz przy jednej partii i będziesz chciał grać w nią w kółko i w kółko. Naprawdę doceniam dodatkowe żetony od 4 Kavek, a także polecam ich poręczną wkładkę. Zdecydowanie polecam grę, to świetny kawałek :)
Oceny gracza: Urocza rodzinna gra karciana dla dzieci, w którą gra się w kilka minut :)
Oceny gracza: "Rozpoczyna się nowy dzień. Dzień bezwzględnej walki o Azeroth. Nadchodzi świt, a wraz z nim czas, w którym znajdziesz się na linii frontu". Piękna gra typu area control osadzona w świecie World of Warcraft. Zachwycająca grafika, proste zasady, rozsądny czas rozgrywki i wysoka regrywalność. Wiele części mapy, duża liczba ras i profesji zapewniają ogromną różnorodność, a gra za każdym razem będzie nieco inna. Jakość komponentów i funkcjonalna wkładka zadowolą niejednego gracza. Dla Sojuszu! Dla Hordy! Dla nas!
Oceny gracza: "Budowa nowej świątyni Sobka idzie pełną parą. Plac budowy nie może obejść się bez stałego zaopatrzenia dużego rynku. Dwie rywalizujące ze sobą gildie walczą o to, kto zarobi najwięcej na obfitym napływie klientów. Ale uwaga, bóg Sobek nie lubi korupcji!". Sobek to przyjemna, szybka i nieskomplikowana gra dla dwóch graczy, w której każdy wykonany ruch częściowo określa kierunek, w którym podąży tura przeciwnika. Gra może być lekko złośliwa, ale także przyjemnie relaksująca, więc może być dobrym wyborem po męczącym dniu :)
Oceny gracza: Udana wersja Splendor. Rozgrywka jest prosta, zwinna, a motyw Marvela zdecydowanie bardziej wciągający niż motyw z oryginalnej wersji. Grę można wytłumaczyć praktycznie każdemu, a przygotowanie jest naprawdę szybkie. Na plus należy zaliczyć również ładne grafiki na kartach, prostą funkcjonalną wkładkę i co najważniejsze duże, ciężkie i dobrze wykonane żetony. Nam najbardziej podoba się gra w parach, ewentualnie w trójkach.
Oceny gracza: Szybka gra karciana dla dzieci, która zapewni rozrywkę całej rodzinie. Małe blaszane opakowanie jest idealne, dzięki czemu grę można zabrać praktycznie wszędzie. Można w nią grać na kilka sposobów. Każda rodzina z młodszymi dziećmi powinna mieć ją w swojej kolekcji :)
Oceny gracza: Zabawna, szalona gra imprezowa, której nie można przegapić na imprezie. Jedynym minusem może być hałas i ból dłoni, który może wystąpić :D Zdecydowanie polecam zdjąć kwadratowe i ostre pierścienie przed rozpoczęciem gry. Nie polecam też gry ze sztucznymi paznokciami... Zabawi zarówno dorosłych, jak i dzieci :)
Oceny gracza: Świetna gra słowna dla każdej grupy. Zabawna, sprytna, łatwa do wytłumaczenia. Wraz ze wzrostem liczby graczy rośnie też poziom zabawy. Legenda wśród gier imprezowych!
Oceny gracza: Wciągająca tematyczna gra strategiczna polegająca na liczeniu euro, która wykorzystuje mechanikę budowania silnika. Gra nie należy do najkrótszych ani najlepiej wyglądających, ale mechanicznie jest to perełka dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Zabawa dla dowolnej liczby graczy, gdzie idealna liczba to około 3-4 graczy. Tryb solo jest również bardzo dobrze rozwiązany i naprawdę przyjemnie spędza się czas z tą grą. Dzięki ogromnej ilości kart regrywalność jest ogromna. Zdecydowanym minusem mogą być komponenty gry, które zdecydowanie nie należą do najlepszych pod względem jakości. Pomimo tego, że gra jest rywalizacyjna, gracze cały czas współpracują, aby terraformować Marsa i nie mają wielu okazji, aby się pomylić, co może być pozytywne dla graczy, którzy nie lubią ponurych gier.
Oceny gracza: Przyjemna rodzinna gra karciana, w której gracze wcielają się w archeologów, którzy mogą podejmować ekspedycje do Egiptu, Mezopotamii, Grecji i na Kretę. Celem jest zebranie jak największej liczby punktów, zanim skończą się wszystkie karty w talii pogłębiarek. Punkty można zdobywać poprzez prowadzenie wykopalisk, wystawianie odzyskanych artefaktów lub przekazywanie części swojej kolekcji do muzeów. Aby jednak prowadzić wykopaliska i pozyskiwać artefakty, musisz najpierw zebrać niezbędną wiedzę o danym obszarze. Jeśli twoja wiedza przewyższa wiedzę kolegów z drużyny, może to również przynieść ci wiele punktów. Rozgrywka jest płynna i przyjemna.
Oceny gracza: Niesamowita atmosferyczna, okrutna i wymagająca gra, która nie daje nic za darmo i karze nawet za najmniejszy błąd. Ale pomimo faktu, że gra rani cię na każdym kroku, a jej przygotowanie również nie jest najszybsze, jest to gra, którą wysoko oceniam i która pozostawiła mnie z niesamowicie bijącymi uczuciami za pierwszym razem, gdy w nią grałem. Nie jest to łatwa gra do ukończenia, to na pewno... Ale wrażenia i odczucia jakie gra pozostawia są trwałe i głębokie i to jest chyba jej największy plus. Polecam grę szczególnie jako grę solo. Ewentualnie ciekawie jest zagrać w bardzo małej grupie 2-3 osób, gdzie nadal trzeba być pełnym cierpliwości, wyrozumiałym i potrafić się dogadać. W więcej osób zdecydowanie nie polecam. Piękna oprawa wizualna, działająca mechanika, niesamowicie mocny klimat, połączenie z gamebookiem, to wszystko jest w tej grze na wysokim poziomie i grę można tylko polecić :)
Oceny gracza: Jubileuszowa edycja legendarnej gry Tickets, Please! odniosła prawdziwy sukces. Duży plan gry, wspaniałe miniaturowe pociągi w blaszanych pudełkach, drewniane elementy do liczenia punktów, mnóstwo kart z przyjemnymi wzorami, wkładka fabularna i dołączone rozszerzenia zwiększające regrywalność. To wszystko pozytywy, które sprawiają, że warto sięgnąć po tę wersję. Pewną wadą może być jednak rozmiar samego pudełka, które jest naprawdę ogromne i zdecydowanie nie zmieści się na klasycznej półce. Nas gra zdecydowanie urzekła.
Oceny gracza: Przyjemna rodzinno-imprezowa gra karciana z elementem "push your luck". Gra oferuje pewną dozę taktyki, a także wzajemnych psot. Gra najlepiej sprawdza się w gronie 3-4 graczy. Przy większej liczbie graczy czas oczekiwania staje się zbyt długi, a gra traci na przyjemności. Zdecydowanym minusem jest jakość kart i już po kilku rozgrywkach widać na nich zużycie. Opakowanie mogłoby tu pomóc, ale zafoliowane karty nie mieszczą się już w oryginalnym opakowaniu.
Oceny gracza: Prawdopodobnie najlepsza gra imprezowa, w jaką kiedykolwiek grałem. Zabawna, szybka i może być rozgrywana w parach. To niesamowite, jak bardzo gra może pokazać ci, jak wiele nie wiesz :D Bardzo oryginalne i praktyczne rozwiązanie do gry wiedzy. Plastikowe części mogłyby być nieco lepszej jakości, ale to nie umniejsza jej oceny. Gorąco polecam.
Oceny gracza: "Rozpoczyna się odliczanie, gromki ryk nagle rozchodzi się w powietrzu, gdy wszystkie samochody dosłownie wystrzeliwują z linii startu. Grand Prix rusza pełną parą..." Niesamowita gra wyścigowa. Perfekcyjne wykonanie, wspaniały design, doskonała rozgrywka, proste zasady i niesamowita zabawa. Podstawowa wersja gry jest wyraźnie odpowiednia dla osób niebędących graczami, którym zasady można wyjaśnić w ciągu kilku minut. Wraz z dodatkowymi modułami zwiększa się regrywalność, a jednocześnie gra staje się bardziej grywalna. Posiada pomysłowo zaprojektowane automaty. Dzięki modułowi legendy, w grę można grać w dowolnej liczbie i naprawdę można cieszyć się grą nawet w trybie solo. Udaje jej się być ekscytującą od początku do końca. Ważne jest, aby nie zapomnieć o jednej rzeczy: "Nie ma nagrody za przekroczenie linii mety w nienoszonym samochodzie, więc... gaz do dechy!!!"
Oceny gracza: Jeśli uwielbiasz podstawową grę HEAT, nie ma się nad czym zastanawiać... 2 dodatkowe układy, nowe mechanizmy, nowe karty i komponenty dla siódmego gracza. Po prostu chcesz mieć to wszystko.
Oceny gracza: Rodzinna tetrisowa gra logiczna, która potrafi rozbawić. W grze można wybrać jeden z dwóch poziomów trudności, aby dostosować grę nawet dla mniejszych graczy. Minusem może być to, że ktoś nie lubi grać pod presją czasu.
Oceny gracza: Zabawna i szybka gra karciana z ukrytymi rolami (frakcjami) z elementem przeciągania liny. Grafika jest naprawdę dobra, a każda karta jest wyjątkowa. Tłumaczenie gry oceniam bardzo pozytywnie, a różne nazwy i nazewnictwo są naprawdę zabawne. Gra trafiła do mnie dzięki projektowi kot w worku :)
Oceny gracza: Dobra gra ucieczki z dość interesującym tematem. Idealna gra dla tych, którzy lubią łamigłówki, szyfry i zagadki...
Oceny gracza: Legendarna klasyczna gra karciana dla wszystkich. Prosta, szybka i przyjemna z możliwością dodania własnych zasad. Mogę tylko polecić :)
Oceny gracza: "Witajcie drodzy uczniowie! Od otrzymania dyplomu od Najwyższego Magicznego Nauczyciela dzieli was już tylko końcowy egzamin z krystalizacji! Akademia zatwierdziła 80 portali, które służą jako wejście do sieci transportowej Via Magica. Aby otworzyć te portale, musisz najpierw złapać gobliny i zebrać ich energię w kryształy. Gobliny to małe, ale potężne duchy natury. Po skrystalizowaniu niezbędnej energii, wypowiedz magiczną formułę, wejdź do ich portali i wróć z magicznymi składnikami. Na koniec tego testu najlepsi z was otrzymają tytuł Młodszego Czarodzieja". Via Magica to szybka, pełna zwrotów akcji gra oparta na zasadzie Bingo. Aby odnieść sukces, musisz polegać na połączeniu szczęścia i strategii. Nadaje się zarówno dla rodzin, jak i grupy przyjaciół. Zarówno wizualnie, jak i mechanicznie gra jest bardzo dobrze wykonana. Najprawdopodobniej pokochasz tę grę :)
Oceny gracza: "Studenci magii zdają egzaminy końcowe, aby dotrzeć do nieuchwytnego Zamku Kruka. Podróż można odbyć pieszo lub po blankach Wędrownych Wież. Dodatkowo, jeśli uda ci się zamknąć innego czarodzieja w wieżach, twoje eliksiry zostaną magicznie uzupełnione. Gracz, który napełni wszystkie swoje eliksiry, najlepiej je wykorzysta i doprowadzi wszystkich swoich czarodziejów do Zamku Kruka, wygrywa grę". Wandering Towers to doskonała i zabawna gra rodzinna w stylu , Man Don't Be Angry, ale na zupełnie innym poziomie. Sprytna, zabawna i spodoba się prawdopodobnie każdemu, komu ją pokażesz. W podstawowej wersji gra ma charakter rywalizacji, co może być problemem zwłaszcza dla niektórych dzieci. Jednak w tym przypadku gra oferuje również tryb kooperacji. Jeśli chodzi o mnie, to zdecydowanie polecam rywalizacyjną wersję zaawansowaną dla mistrzów czarodziejów. W końcu mało co daje większą satysfakcję niż zamknięcie wszystkich kolegów z drużyny w wieży jednym ruchem :D
Oceny gracza: Przeciętna gra imprezowa, która może być całkiem zabawna. Oczywiście, jak w przypadku każdej gry imprezowej, ważna jest grupa, z którą grasz.
Oceny gracza: "Słyszałem o Wilkach, mistrzach szermierki, i Gryfach, parających się magią i podtrzymujących tradycje rycerskie. Są też Niedźwiedzie o nieprzeniknionych skórach i Koty słynące z szybkości i zwinności. I żmije. Żmij najlepiej unikać". Wiedźmin: Stary Świat zachwycił mnie od pierwszej rozgrywki. Akcja rozgrywa się kilkaset lat przed czasami Geralta z Rivii. W grze eksplorujemy otoczenie, walczymy z potworami i innymi zaklinaczami, zbieramy trofea i staramy się utrzymać nazwę swojej szkoły zaklinania. Dla tych, którzy lubią mieć więcej szczęścia, istnieje możliwość zagrania w pokera kościanego. Do plusów zdecydowanie można zaliczyć doskonałą oprawę graficzną (polecam wersję deluxe), przystępne zasady, wykonywanie questów, levelowanie postaci, a przede wszystkim mini historie w postaci kart eksploracji i wydarzeń. Czas rozgrywki wynosi około godziny na gracza, co może kogoś zniechęcić. Jednak przy tej grze czas mija naprawdę szybko. Och, dlaczego po prostu nie wybrałem wersji All-In na Kickstarterze...
Oceny gracza: "To niebezpieczna sprawa, Frodo, wychodzić za drzwi. Wkraczasz na Drogę, a jeśli nie będziesz twardy, nie wiesz, dokąd może cię zaprowadzić". Niesamowita gra kampanijna z ekscytującą historią ze świata Władcy Pierścieni. Gra jest oparta na aplikacji, która działa niezawodnie i jest dobrze wykonana. Tytuł w pełni opisuje samą grę. Wraz ze swoimi bohaterami będziemy przemierzać Śródziemie i przeżywać ciekawe przygody. Gra stawia nas przed różnymi decyzjami, które następnie wpływają na dalszą rozgrywkę. Rozgrywką można w pełni cieszyć się zarówno w trybie solo, jak i multiplayer, gdzie na początku kampanii mamy do wyboru kilka poziomów trudności. Mechanika rozgrywki w grze jest doskonała i prosta. Aplikacja sama generuje mapę, wrogów, ich rozmieszczenie, a także poziom zagrożenia w zależności od liczby graczy, aby zapewnić pełne wrażenia z gry za każdym razem. Jakość komponentów jest doskonała, czy to solidne kartonowe elementy mapy, misternie szczegółowe miniatury czy pięknie ilustrowane karty, których w grze jest aż nadto :)
Oceny gracza: Władca Pierścieni: Wędrówki po Śródziemiu - Ścieżki Cienia to rozszerzenie kampanii, które wprowadza kilka nowych części mapy, nowych wrogów, pomniejsze nowe elementy rozgrywki, nowe przedmioty i, co najważniejsze, nowych bohaterów. W szczególności nowi bohaterowie naprawdę się podobają. Jeśli podobała ci się podstawowa gra i chcesz przeżyć nowe przygody w niezbadanych miejscach z nowymi postaciami, to rozszerzenie jest zdecydowanie dla ciebie.
Oceny gracza: Władca Pierścieni: Wędrówki po Śródziemiu - Spustoszenie Pustkowi to niewielkie rozszerzenie do gry przygodowej Władca Pierścieni: Wędrówki po Śródziemiu. To rozszerzenie nie dodaje żadnych nowych zasad do gry. Wprowadza jednak trzy szczegółowe figurki, które pięknie dodają atmosfery. Wprowadza również pięć nowych kart przedmiotów i sześć kart zdolności, które są wyraźnie zachwycające i mają sens.
Oceny gracza: Władca Pierścieni: Wędrówki po Śródziemiu - Stwory Ciemności to niewielkie rozszerzenie do gry przygodowej Władca Pierścieni: Wędrówki po Śródziemiu. To rozszerzenie nie dodaje żadnych nowych zasad do gry. Wprowadza jednak trzy szczegółowe figurki, które pięknie dodają atmosfery. Wprowadza również trzy nowe karty broni, trzy nowe karty przedmiotów i trzy nowe karty tytułów.
Oceny gracza: Władca Pierścieni: Wędrówki po Śródziemiu - Wrogowie Eriadoru to niewielkie rozszerzenie do gry przygodowej Władca Pierścieni: Wędrówki po Śródziemiu. To rozszerzenie nie dodaje żadnych nowych zasad do gry. Wprowadza jednak trzy szczegółowe figurki, które w cudowny sposób dodają atmosfery, a także trzy nowe karty tytułów i sześć nowych kart bibelotów, które wyraźnie zachwycają i mają swój własny cel.
Oceny gracza: Zwariowana kooperacyjna gra imprezowa, w którą można z łatwością grać z mniejszymi dziećmi lub osobami niegrającymi. Połączenie elementów imprezowych z rozgrywką typu dungeon-crawl jest więcej niż interesujące i naprawdę zabawne. Nie miałem pojęcia, na ile różnych sposobów można rzucać kośćmi :D
Oceny gracza: Zabawna gra imprezowa z dobrym śmiechem, jeśli potrafisz się z siebie śmiać. Zasadniczo bez żadnych wyjaśnień możesz od razu zacząć grać. Odpowiednia zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
Oceny gracza: "Zbliżając się, zobaczyliśmy stado olśniewających szkarłatnych ptaków, które wyleciały nam na spotkanie, ćwierkając jakby na powitanie. Po sprawdzeniu map nasz nawigator potwierdził, że wyspa nie została jeszcze skartowana". The Lost Island of Arnak to oszałamiająca eurogra z doskonałą rozgrywką, zapierającą dech w piersiach grafiką i dobrze funkcjonującą mechaniką, która jest bardzo dobrze powiązana z tematem. Na początku obawiałem się, że gra będzie zbyt kolorowa. Ale jest wręcz przeciwnie, a gra odniosła sukces. Zasady gry są napisane w angażujący, jasny i zrozumiały sposób. Potrafią wciągnąć gracza w rozgrywkę i sprawić, że poczuje się on jak poszukiwacz przygód. W grze będziemy odkrywać nowe obszary, zbierać surowce, starożytne teksty, znaleziska archeologiczne, walczyć ze strażnikami i robić postępy na skali eksploracji. Tryb solo jest bardzo grywalny, skalowalny i zabawny. Gra jest dość złożona, ale z przystępnymi zasadami, które nie obrażą doświadczonych graczy, a jednocześnie przyciągną i oczarują początkujących graczy. Po prostu super :)
Oceny gracza: "Zombie wylewają się z każdego kanału i zalewają ulice. Zajmują okoliczne budynki i przeskakują z jednego na drugi. Naszą jedyną opcją jest stworzenie lekarstwa i przekształcenie niebezpiecznych hord zombie z powrotem w ludzi. Ale aby to zrobić, potrzebujemy wszystkich składników i musimy dostarczyć je do bezpiecznego głównego obozu". Zombie Teenz Evolution to świetna, rodzinna gra kooperacyjna dla dzieci. Na początku wydaje się bardzo prosta i powtarzalna. Jednak gdy zaczniesz przyklejać naklejki, odklejać koperty i odkrywać zawartość, taką jak nowe zasady, wyzwania, rozwój historii, ... (bądź zaskoczony) gra stopniowo się otwiera. (bądź zaskoczony) gra stopniowo się otwiera i pogłębia. Jest to idealna gra wstępna Legacy i jak to bywa w przypadku gier tego typu, nastąpi pewne zniszczenie komponentów. Nie martw się jednak, nawet po przejściu całej gry i otwarciu wszystkich okładek pozostaniesz z w pełni grywalną, piękną grą, w którą możesz grać dalej.
Oceny gracza: Świetna tematyczna gra rywalizacyjna. Oprawa wizualna jest naprawdę dobra, a atmosfera gry po prostu emanuje. Stosunkowo proste zasady, funkcjonalna mechanika, figurki postaci i ciekawe mini historie na kartach to zdecydowane pozytywy. Gra potrafi się jednak mocno przeciągnąć wraz z liczbą graczy, a co za tym idzie stracić na frajdzie z rozgrywki. Śmiem twierdzić, że idealnie sprawdza się przy 2 graczach. Gracze wybierają indywidualną postać, a następnie rywalizują o to, kto pierwszy dotrze do sarkofagu i uratuje okolicę przed niszczycielskim promieniowaniem. Przedostanie się przez skażony obszar i do sarkofagu może wcale nie być łatwe. Zdecydowanym minusem może być brak możliwości ulepszania postaci, a także losowość, która odgrywa dużą rolę. Pomimo świetnego ekwipunku, w który można się wyposażyć po drodze, ostatecznie o wszystkim mogą zadecydować kości.
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024