Oceny gracza: Lekka, wojenna gra z mocnym motywem przewodnim, w której przewaga rozlewa się co chwilę i nic nie jest pewne do samego końca. Wiele zależy od tego, jak pójdą ci karty, a także od tego, jak sprawnie posługujesz się kostkami. Super strategia. Chociaż w niektórych grach zakończenie może być nieco kłopotliwe.
Oceny gracza: Jest szybki, składany i całkiem przyjemny. Jedynym zarzutem jest to, że losowość rotacji kart może dość mocno wpłynąć na strategię, którą grasz.
Oceny gracza: Świetne połączenie drzewka technologicznego i podboju kosmosu. Krótkie tury, proste zasady, świetna dynamika gry, gracze zawsze są w grze, małe różnice punktowe, więc większość graczy ma szansę wygrać do końca gry.
Oceny gracza: Kwestia serca, od pierwszej gry na dobre nabrałem się na magię grabienia wikingów.
Oceny gracza: Nowe utwory dodają nowe sposoby na grę - co jest miłą odmianą. Z drugiej strony, nowe funkcje nie zrobiły na mnie aż takiego wrażenia, a nawet dość często zapominałem o nich w ferworze walki.
Oceny gracza: Ładne euro tematyczne. Bardzo proste zasady, wystarczy wszystko obliczyć podczas gry. I nie pomagać zbytnio innym graczom.
Oceny gracza: Jest szybki, zabawny, lekko szkodliwy. Miejmy nadzieję, że nie zagra szybko, bo nie ma aż tak wielu sposobów na pójście po skarby.Edit: niestety gra się naprawdę szybko, w grze jest kilka dobrych kart, po które każdy sięga, reszta jest tylko dla numerów.
Oceny gracza: Żmudne, często mylące i co najważniejsze niekontrolowane, czy inni gracze płacą wszystko, co mają i otrzymują wszystko, co mają ze wszystkich bonusów i akcji pobocznych. Co więcej, działania wojenne nie wydają się być zbyt opłacalne i są raczej aktywnością poboczną - co jest nieco kłopotliwe w przypadku cywilów. I chyba największym problemem jest brak równowagi między kartami zadań (niektóre śmiesznie łatwe, inne meh) i akcjami, jeśli ich nie zdobędziesz, a twój przeciwnik to zrobi, nie możesz tak naprawdę nic z tym zrobić i nie nadrobisz punktów. Pomimo wszystkich negatywów jest to prawdopodobnie wciąż najlepsza gra Civilization, niestety wciąż nie jest to terror i wciąż czekam na tego Graala, który zbliżyłby się do PC Civ.
Oceny gracza: Grane jako pasjans. Kostki mogą być czasami nieco podstępne, ale przy rozsądnym planowaniu można grać z podniesioną głową. Dla mnie super szybka gra wojenna, która nie będzie zajmowała miejsca w podróży.
Oceny gracza: Gra bardzo podobna do "Settlers: Narodziny Imperium". Tylko bardziej dopracowana graficznie i pod względem komponentów. Rozgrywka na tym samym poziomie.
Oceny gracza: Plaga na was... gra byłaby świetna, gdyby taktyka była czynnikiem decydującym o zwycięstwie, a nie karty katastrofy - co czasami ma miejsce. Wpływ przypadku jest ekstremalny.
Oceny gracza: Niesamowita gra typu push your luck z okresu wojny Północy z Południem. Jeśli jesteś fanem tego okresu i jeśli twoje sympatie leżą bardziej na południu, będziesz cieszyć się tą grą w pełni.
Oceny gracza: Łatwa do grania, trudna do opanowania. Pierwsze co rzuca się w oczy to piękna grafika, plan i komponenty są po prostu wow. Funkcjonalna wkładka to oczywistość. Świetna mechanika, mózgożerne combosy, trudna gra solo jako bonus. Wszystko, czego potrzebujesz, jest w zasadach, nigdzie nie ma punktów spornych. Im więcej grasz, tym bardziej wczuwasz się w grę i poprawia się twoje planowanie = czysta radość. Trudno znaleźć jakiekolwiek błędy, to złożone, ale przystępne, świetnie działające euro. PS: Nie zawiedź Sandry, potrafi być naprawdę wredna.
Oceny gracza: Przy lampce francuskiego wina i muzyce Edith Piaf lejącej się z magnetofonu jest to krótka solówka, która wytrzymuje najsurowsze normy. Całkowicie czuję zaciskającą się wokół mnie pętlę milicjantów i żołnierzy, z której nie mogę się wydostać. Tematycznie jest to dzieło niezwykłe. Posiadam wersję KS, gdzie jest więcej misji, co wcześniej mogło być jedynym mankamentem gry, więc zostało to naprawione. PS: Obgryzione paznokcie gwarantowane!
Oceny gracza: Przyjemna, emocjonująca i wkurzająca... przeciąganie liny z większą liczbą osób. Idealny wybór na wypełnienie czasu przed większym blockbusterem.
Oceny gracza: Bardzo fajna, lekko szkodliwa i bardzo zmienna gra, która nie ma znaczenia czy grasz w 2, 3 czy 4 osoby. Niekonwencjonalny system wykonywania czynności wzbudził we mnie ekscytację. A graficznie też jest dopieszczona.
Oceny gracza: Złożone, wymagające, ale doświadczalne. I trochę uzależniająca. Dla kogoś kto nie lubi kości zdecydowanie odradzam :)
Oceny gracza: Chyba najbardziej klimatyczna gra w jaką do tej pory grałem. Trudne jak cholera, długie jak tydzień pracy, ale doświadczenie jest warte każdej minuty gry.PS: Trust no one :)
Oceny gracza: To było bardzo dobrze zrobione, wojenny deckbuilding z kośćmi, nie wierzyłem, że to zadziała, ale niektóre scenariusze są świetne.
Oceny gracza: Szybka, łatwa do zrozumienia, do sporadycznego, niezobowiązującego grania.
Oceny gracza: Kiedy uda ci się to zrobić dobrze, to wielka sprawa. Ogromna ilość opcji do gry i wygląda fantastycznie rozłożona na stole. Shem Philips zachwycił mnie kolejną świetną grą po Raiders. Świetnie gra się w 2, 3 i 4 osoby - im więcej graczy, tym więcej szkód pośrednich można wyrządzić (zabieranie kart, zajmowanie pola, handel manekinami). To euro-thing.Edit: Fantastyczna również jako solo, choć jest piekielnie trudna do pokonania przez gracza AI. Ale wyzwanie przyjęte.
Oceny gracza: To niesamowita gra, która ma odwagę, świetną mechanikę, wiele taktycznych decyzji i nie brakuje zwrotów akcji.
Oceny gracza: Pełna liczba, nie ma o czym mówić. Przejście przez zasady i zrozumienie całego kontekstu zajmuje trochę czasu, ale kiedy gra się otworzy, uwięzi cię i nie puści.
Oceny gracza: W porównaniu z innymi Paxami, czegoś mu brakuje. Kosztem uproszczenia utracono magię, która sprawiała, że Pax był Paxem. Przydałoby się jeszcze trochę podrasować zasady i przetestować, a wtedy pewnie działałby zgodnie z przeznaczeniem - czyli lekki Pax.
Oceny gracza: Mnie się podoba, młodemu też, a zdjęcia potworów są piękne - może mogłoby być więcej rodzajów. Jeśli nie chcesz smarować pexów, to jest to dobra alternatywa.
Oceny gracza: To uliczna mieszanka Scythe, Inis i Pana Lodowego Ogrodu. Bierzemy coś od każdego, wrzucamy do wspólnego kapelusza i coś wychodzi. Nie jest źle, ale mam wrażenie, że wszystko już było i nie ma się czym ekscytować. Do tego, podobnie jak Scythe, zwodzi ciałem, nie walcząc tak często, jak mogłoby się wydawać.
Oceny gracza: To wojenna perełka. Tematycznie doskonały, tchnie na Ciebie atmosferą przez cały czas grania. Zasady szybko wchodzą w skórę, jedynie walka jest nieco podchwytliwa, ale da się to zrobić. Minusem dla niektórych może być długość jednej rozgrywki, która może (lub nie) rozciągnąć się na sporo godzin. Nie spiesz się z tą grą, poświęć swój czas i ciesz się nią, warto. Pozycja obowiązkowa dla fanów SW.
Oceny gracza: Jak zauważyła moja żona, dobrze jest być nieco naćpanym (lub przynajmniej pijanym) przy tej grze, wtedy prawdopodobnie będzie miała ona odpowiedni wymiar. W każdym razie gra zacna, nie obraża, nie podnieca. Jak na razie wydaje się, że gra jako szpiedzy jest łatwiejsza niż gra jako wieloryby.
Oceny gracza: Prawie niemożliwe do wygrania, ale w jakiś pokręcony sposób wciąż lubię próbować. Jeszcze się nie udało :)
Oceny gracza: Piękny plan gry, śliczne miniatury. Gra wartka i przyjemna. Interakcja między graczami ogromna. Wariacja jest nieskończona. O co więcej można prosić? Na minus zaliczam to, że czasem kończy się, zanim naprawdę się zacznie = epickie zakończenie.
Oceny gracza: Wow, to wcale nie jest łatwa gra, trzeba mieć szczęśliwy układ, inaczej rozpada się od początku. Temat jest świetny, plansza jest piękna. A kiedy pod koniec robi się ciężko, serce bije mocniej. Świetnie sprawdza się jako solo.
Oceny gracza: Bardzo piękne rysunki na kartach, niestety nie przebijają one faktu, że ta gra nie jest właściwie grą, a jedynie tworzeniem mniej (lub bardziej) pięknych historii ze świata fantasy (tylko zamiast pióra i mózgu rzucasz runami). Jeśli tak do tego podejdziecie, to pewnie nie będziecie zawiedzeni. Jeśli jednak spodziewacie się gry planszowej, to szukajcie gdzie indziej.
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Świetny i pięknie wyglądający quickie. Niektórym przeszkadza brak asymetrii stron, ale ja uważam, że ...
Julias [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024