Oceny gracza: Wspaniała gra przeznaczona bezpośrednio dla dwóch graczy, zwana dwuosobową. Oparta na znanej grze 7 Cudów Świata. Rozgrywka toczy się w 3 epokach, podczas których gracze regularnie na zmianę usuwają karty ze wzorów, które są inne dla każdej epoki. Na początku gry ważne jest gromadzenie zasobów, które są następnie wykorzystywane w drugiej i trzeciej epoce poprzez wydawanie ich na ważne karty. W trakcie rozgrywki gracz nie może zapomnieć o żadnym aspekcie gry - pominięcie np. działań wojennych może oznaczać natychmiastową przegraną z przewagą militarną przeciwnika. Oczywiście w grze pojawiają się również cuda świata, za które gracz otrzymuje największe profity. Dzięki wielu opcjom zwycięstwa, różnym epokom i cudom świata, gra jest łatwa w obsłudze i oferuje świetne opcje strategiczne i strategie.
Oceny gracza: Colonies to kooperacyjna gra fabularna oparta na grze Plush Patrol. Jest ona jednak przeznaczona raczej dla starszych graczy. Historia rozgrywa się w świecie postapo, z którego z nieznanych przyczyn zniknęli wszyscy ludzie, a z równie nieznanego powodu wszystkie gryzonie otrzymały więcej rozumu, aby stać się nowymi władcami zniszczonej krainy. Rozgrywka odbywa się bezpośrednio w książce, podobnie jak w Plush Patrol. Za pomocą kart gracz stara się pokonać próby, jakie stawia przed nim gra w trakcie rozgrywki. Jest to konieczne, aby zebrać różne zasoby, a także pokonać wrogów. Zasoby są niezbędne do rozwoju kolonii. O które dbasz podczas gry. Jest to właściwie powód, dla którego wyruszasz ze swojej bezpiecznej przystani na niezbadane terytoria. Ogólnie niezbyt trudna gra, w której będziesz cieszyć się odkrywaniem lokacji, walką i wreszcie dbaniem o swoich "bohaterów" i całą kolonię.
Oceny gracza: Absolutnie genialna gra ekonomiczna osadzona w Anglii czasów rewolucji przemysłowej. Gra z dość prostymi zasadami, ale bogatymi możliwościami akcji i trudnymi decyzjami. Gracze wcielają się w rolę przemysłowców prowadzących swoje przemysłowe imperium do dobrobytu. Budując poszczególne gałęzie przemysłu, a następnie sprzedając towary, uzyskuje się dochód niezbędny do dalszej rozbudowy fabryk, kopalni i manufaktur. Gra toczy się przez dwie epoki, po których podliczane są punkty zwycięstwa. Gra czerpie największe korzyści z interakcji między graczami, więc najlepiej rozwija się przy większej liczbie graczy (3-4). Ale nawet przy dwóch nie nudziłem się, mimo że rozgrywka była nieco inna. Największą różnicą w porównaniu z innymi grami jest to, że w większości przypadków gracze pomagają sobie nawzajem (chcąc nie chcąc), a nie szkodzą sobie nawzajem. Choć oczywiście dobrze jest być w pewnych miejscach przed przeciwnikiem. Nie mogę nie polecić tej gry.
Oceny gracza: Wariant klasycznej gry Carcassonne, którego akcja rozgrywa się w odległej galaktyce w świecie Gwiezdnych Wojen. Pasuje do tego grafika - zamiast tworzyć miasta i łuki poprzez dodawanie płytek, tworzysz wszechświat z rojami asteroid i planet. Rozgrywka opiera się na prawie wszystkich zasadach gry podstawowej, z niewielkimi modyfikacjami planet. Planety działają podobnie do kościołów w grze podstawowej, ale w przeciwieństwie do gry podstawowej, możesz dostać się na planety z sąsiednich pól i, co najważniejsze, możesz walczyć o planety. Jest to całkiem udana adaptacja podstawowego Carcassonne, oczekiwałbym tylko nieco więcej innowacji w porównaniu z podstawową grą.
Oceny gracza: Mała gra w małym pudełku - coś w rodzaju podróżnych Osadników. Każdy gracz gra sam na swojej planszy - papierowej. Zasady gry są bardzo podobne do klasycznych Osadników, z tą różnicą, że nie zdobywa się surowców za obszary, ale rzucając kośćmi, na których surowce są bezpośrednio pokazane. Budowanie dróg, wiosek i miast odbywa się poprzez zaznaczanie ich na papierze do gry. Choć gra może być rozgrywana przez wielu graczy, jest to gra czysto solowa. Zwycięzca wyłaniany jest dopiero na końcu, poprzez porównanie zdobytych punktów.
Oceny gracza: Bardzo ładnie obrobiona graficznie gra. Ma proste zasady, odpowiednie dla osób niegrających. Polecam na mniejszą liczbę graczy, przy większej liczbie graczy gra nie jest już tak relaksująca i prawie nie da się jej zaplanować.
Oceny gracza: Kolejna klasyczna już gra detektywistyczna, która doczekała się wielu wydań i wariacji (choć oczywiście nie ma takiej jakości jak Monopoly). Gracze wcielają się w rolę śledczych i muszą odkryć 3 kluczowe rzeczy podczas gry - kim jest morderca, czego użył do popełnienia morderstwa i gdzie w jakim pokoju. Śledztwo w sprawie morderstwa odbywa się poprzez poruszanie się po planie gry składającym się z pokoi jednej willi i przekazywanie swoich podejrzeń dotyczących morderstwa innym graczom. Następnie używasz metody eliminacji, aby określić wszystkie poprawne odpowiedzi i jeśli są one rzeczywiście poprawne, zostajesz zwycięzcą. Gra polega w dużej mierze na myśleniu i dedukcji. W grze nie ma punktów zwycięstwa, które można zebrać i zostać zwycięzcą. Każdy musi sam wydedukować zwycięstwo podczas gry. Ogólnie rzecz biorąc, mimo że gra jest już stara, nadal ma wiele do zaoferowania w dzisiejszych czasach i zdecydowanie polecam każdemu, aby przynajmniej ją wypróbował.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Detective to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w detektywów próbujących wspólnie rozwiązać 5 powiązanych ze sobą spraw znajdujących się w pudełku. Przy czym określenie "wcielanie się w detektywa" jest w tym przypadku niemal dosłowne, gdyż w grze tej nie chodzi jedynie o wybranie karty detektywa i przesuwanie jej po mapie. Podczas rozgrywki będziemy niemal "realistycznie" przeglądać archiwa, akta i czytać przesłuchania poszczególnych świadków. Wszystko to w przezabawnej aplikacji na stronie internetowej. Tak, do gry absolutnie potrzebne jest urządzenie elektroniczne, nie da się grać w Detektywa bez niego. Nie jestem fanem tego rozwiązania, ale Detective to gra, której jestem w stanie to wybaczyć, bo ma to sens (tak pracują detektywi w dzisiejszych czasach) i nie przeszkadza w rozgrywce, a wręcz przeciwnie - tworzy świetny klimat detektywistycznej pracy. Ogólnie bardzo dobra gra, w którą polecam zagrać w trybie multiplayer (choć można też solo), ze względu na pracę zespołową, gdzie każdy może dodać swoją opinię i pomysły do gry.
Oceny gracza: Gra karciana, w której chodzi o stworzenie najlepszej talii kart. Gra jest dość wartka, strategia graczy zmienia się w zależności od etapu rozgrywki - na początku dobrze jest zbierać złote monety i karty dodające różne bonusy, pod koniec gry skupić się na zbieraniu punktów zwycięstwa. Sama rozgrywka jest bezkonfliktowa, choć niektóre karty (których zagranie wcale nie jest konieczne) pozwalają bezpośrednio zaszkodzić przeciwnikowi. Istnieje niezliczona ilość rozszerzeń do gry, a nawet gra podstawowa oferuje przyzwoitą ilość różnorodnych kart, dzięki czemu gra nie rozgrywa się ot tak sobie i każda rozgrywka jest inna.
Oceny gracza: Co napisać o tym klasyku. Cóż, jedna z pierwszych prawie nowoczesnych gier planszowych, przy której spędziłem wiele godzin jako dziecko. Z przykrością stwierdzam, że niestety większość gier pozostała nierozegrana. To jest największy zarzut tej gry - i od razu powiem oba - duża losowość i długi czas rozgrywki. Praktycznie nigdy nie mieliśmy czasu, by ją dobrze rozegrać. A co najważniejsze, po kilku godzinach gra przestała nam się podobać. I żeby nie było - gra poza tym jest wartka, kupowanie i kompletowanie stajni oraz budowanie koni na wyścigi to po prostu frajda. Żadnych skomplikowanych zasad - grę po prostu wyjmuje się z pudełka, bardzo szybko wyjaśnia nowym graczom, a potem gra się dalej...
Oceny gracza: Gra planszowa oparta, o dziwo, nie bezpośrednio na pecetowej grze Fallout, ale na mobilnej grze Fallout Shelter. Gracze wcielają się w przedstawicieli zmarłego zarządcy valut i rywalizują o to, kto zostanie jego następcą, czyli najlepszym zarządcą. Każdy gracz buduje w trakcie rozgrywki własne piętro valut, w którym buduje pokoje. Te następnie dodają lub ulepszają podstawowe opcje już dostępne w grze w dalszej części gry. Jest to klasyczny worker-placement, w którym za umieszczenie robotnika gracz otrzymuje wymienione nagrody. Za nie może następnie zbudować niektóre ze wspomnianych nowych pomieszczeń lub kupić karty wyposażenia, które przynoszą dodatkowe korzyści. Nie należy również zapominać o odpieraniu i pokonywaniu zagrożeń w postaci wrogów, którzy atakują całą zagrodę podczas każdej rundy. Choć na pierwszy rzut oka na to nie wygląda, gra ma bardzo proste zasady, dzięki czemu nadaje się dla mniej doświadczonych graczy.
Oceny gracza: Jeszcze nie grałem, grałem tylko w podstawową GH, na której opiera się Lion's Back i która ma prawie takie same zasady różniące się tylko drobnymi szczegółami. Jest to lżejsza wersja, która zawiera tylko 4 grywalne postacie i ogólnie mniej komponentów niż podstawowa GH. Największą zmianą w stosunku do podstawowego GH jest to, że plan gry nie jest tworzony przy użyciu kartonowych elementów, ale jest rozgrywany bezpośrednio w książce scenariuszy. Znacznie przyspiesza to przygotowanie gry, a każda mapa ma unikalny wygląd i kształt. Kolejnym dużym plusem jest to, że ta samodzielna gra może być również używana jako rozszerzenie do klasycznego GH. Ocena jest oparta na podstawowym GH.
Oceny gracza: Bardzo minimalistyczna, ale bardzo zabawna gra. Wystarczy kilka kart, papier i ołówek. W grze gracz wciela się w rolę kartografa, który wyrusza, aby sporządzić mapę i wykreślić lokalne królestwa. Gra przeznaczona jest dla dowolnej liczby graczy, co jest jej ogromną zaletą. Co więcej, nie zajmuje dużo miejsca ani czasu. Zasady są również bardzo proste - w zasadzie trzeba narysować kształt i rodzaj terenu zgodnie z aktualnie wyciągniętą kartą. Jest to swego rodzaju wariacja na temat tetrisa. Gra składa się z kilku rund - sezonów - na koniec których następuje punktowanie wykonanych zadań. Podsumowując - mała, bezpretensjonalna gra, która zapewni rozrywkę całej rodzinie.
Oceny gracza: Prosta i szybka gra. Gracze starają się odgadnąć, co zagrają przeciwnicy i w odpowiednim momencie zagrywają kartę z danym efektem. W grze jest bardzo dużo losowości, którą potęguje fakt, że te same efekty i wartości wzajemnie się niwelują, przez co do ostatniej chwili dość klarowna sytuacja może przybrać dramatyczny obrót. I to nawet jeśli gracz beznadziejnie przegrywa rundę i ma najmniej punktów. Na koniec każdej rundy, jeśli więcej graczy remisuje, są oni zerowani, a ten, który jest z tyłu, może się śmiać. Holt to szybki i prosty filler, ale nie pozbawiony zabawy i napięcia.
Oceny gracza: Karciana gra imprezowa - po samej nazwie nie można oczekiwać, że gra będzie miała kto wie ile głębi. Nawet gracz, który miał po prostu "szczęście", może zostać zwycięzcą. Jednakże, jeśli grasz w wiele gier (co jest łatwe do zrobienia, gdy jedna gra trwa najwyżej kilka minut), ujawnia się strategiczna część gry, w której odkryjesz, że blefowanie i stosowanie różnych strategii przyniesie ci owoce na dłuższą metę w postaci częściej wygrywanych gier. Zaletami tej gry są zdecydowanie proste zasady, które można wyjaśnić nowym graczom w ciągu kilku minut, a także przygotowanie gry, które jest również bardzo szybkie i łatwe. Bonusem nowej edycji jest możliwość gry do 6 graczy, żetony wpływów i ładna płócienna torba, w której można przechowywać wszystkie materiały do gry. Dla mnie zdecydowanie świetna gra imprezowa, z której można czerpać dużo frajdy za niewielkie pieniądze.
Oceny gracza: W grze Treasure Hunters gracz staje się (zgadnij czym ????). Każdy gracz wybiera swój statek i bierze marynarzy w odpowiednim kolorze. Na środku stołu tworzy się "morze" kwadratowych kart, które umieszcza się losowo zakryte w kwadracie. Następnie gracze używają ruchu łodzi lub ruchu marynarzy, aby okrążyć elementy i sprawdzić, czy znaleźli skarb, syrenę, czy też zostali zjedzeni przez rekina. Znalezienie skarbu nie oznacza, że gracz go zdobywa, nadal konieczne jest przeniesienie znalezionego skarbu na statek przez niebezpieczne terytorium. W drodze powrotnej nadal może się wydarzyć wiele rzeczy, a nawet inny gracz może ukraść skarb. Gra oparta w dużej mierze na przypadku, ale wciąż bardzo zabawna.
Oceny gracza: Gry w Magica nie trzeba przedstawiać większości graczy - ma miliony graczy na całym świecie, odbywają się w niej turnieje i mistrzostwa świata. Jest to gra o bogatych możliwościach. Z każdą nową edycją pojawiają się nowe zdolności i elementy rozgrywki. Jak to z tymi grami karcianymi bywa - tak jak ważne jest posiadanie w talii mocnych kart, tak chyba jeszcze ważniejsze jest, aby wszystkie karty grały razem - uzupełniając się i wzmacniając. Opisanie zasad tej gry czy poszczególnych opcji byłoby artykułem na setki stron. Co mogę powiedzieć na zakończenie? Może tylko wymowne - Magic The Gathering to święty Graal kolekcjonerskich gier karcianych.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Deckbuildingowa gra wojenna, która nie zagłębia się w realizm gry jak inne gry wojenne, ale ma proste zasady i szybką rozgrywkę. Gra śledzi kampanię wojsk alianckich, w szczególności amerykańskiej 30 Dywizji Piechoty, w różnych bitwach we Francji. Gra kładzie nacisk na budowanie i zarządzanie swoją (i przeciwnika) talią gry. W zależności od sytuacji na mapie, gracz może rekrutować posiłki, ale także wycofywać niepotrzebne w danej chwili jednostki do rezerwy. Jednocześnie może "odchwaszczać" talię przeciwnika kartami wojennego zamętu, które utrudniają mu dowodzenie jednostkami. Gra jest oparta na kampanii, z 12 różnymi scenariuszami w pudełku. Niektóre scenariusze są dość asymetryczne, gdzie nie tylko mapa, ale także zawartość talii na początku scenariusza może być zupełnie inna dla każdego gracza. Gra zdecydowanie ma wiele do zaoferowania i jest przeznaczona dla tych, którzy nie chcą sprawdzać widoczności i innych atrybutów postaci i trafień z ogromnych wykresów przed każdą turą, ale chcą cieszyć się szybką grą wojenną z czasami większą losowością.
Oceny gracza: Akcja gry toczy się na początku XX wieku w Nowym Jorku, jak sugeruje tytuł. W grze wcielamy się w jednego z budowniczych, a naszym zadaniem będzie wybudowanie największych i najbardziej wartościowych drapaczy chmur w największym mieście na świecie. I nie chodzi tylko o budowanie, ale w grze będziesz także burzył przestarzałe budynki i budował w ich miejsce nowsze i bardziej wartościowe drapacze chmur. Ale przede wszystkim potrzebujesz ziemi, na której możesz budować. Jest ona pozyskiwana z kart, które są stopniowo uzupełniane. Możliwe jest uzyskanie działki o powierzchni 2 lub 3 pól. Rzeczywiste działki są oznaczane przez umieszczenie robotnika na odpowiednich elementach na planszy. Następnie można zbudować wieżowiec na działce, jeśli pasuje. Gdy gracz uzyska dostęp do bardziej wartościowych drapaczy chmur, następuje wspomniana wcześniej przebudowa. Za każdy wybudowany wieżowiec gracz otrzymuje punkty zwycięstwa. Dodatkowe punkty są przyznawane na koniec gry za dodatkowe zadania. Ogólnie rzecz biorąc, jest to łatwa, rodzinna gra, w której trzeba wszystko przemyśleć.
Oceny gracza: Osadnicy to obecnie klasyczna gra planszowa. Bardzo dobra gra dla początkujących, którzy chcą doświadczyć więcej opcji strategicznych niż wyrzucenie kawałka w Man of Mischief. Na pierwszy rzut oka skomplikowane, ale skądinąd proste zasady sprawiają, że łatwo jest wejść w tę znakomitą grę planszową. Wraz z rozszerzeniami, których jest dziś niezliczona ilość i które w większości przypadków można ze sobą łączyć, gra ta oferuje nawet bardziej doświadczonym graczom mnóstwo możliwości strategicznego "wyładowania". Przez lata sprawdzona gra, w którą gra się nie tylko...
Oceny gracza: Ta gra bardzo miło mnie zaskoczyła pod każdym względem. Super gra karciana zbudowana jest na dość szybko zrozumiałych zasadach i oferuje więcej możliwości i wariantów niż wydaje się na pierwszy rzut oka. Nie dość, że w grze występuje kilka unikalnych cywilizacji, to każdą z kart można rozpatrywać na wiele sposobów. Czy zbuduję tę kartę i otrzymam opisane na niej korzyści? Czy zawrę umowę z tą kartą? Czy zniszczę tę kartę i zdobędę zasoby? Są to dylematy, które rozwiązujesz praktycznie w każdej turze. Większość efektów, w tym produkcja zasobów, jest aktywowana natychmiast po dobraniu karty, więc podczas swojej tury możesz dobierać karty po kolei i łączyć je w sposób, który jest dla ciebie najkorzystniejszy i zużywa jak najwięcej zasobów w danej turze. Zasoby są najważniejszą rzeczą w grze (oczywiście po punktach zwycięstwa). Ponadto zdobyte i niewykorzystane zasoby są odrzucane na koniec rundy, więc musisz ich używać poprawnie i efektywnie. Ilustracje na kartach są ładne i zabawne. To naprawdę fajna gra.
Oceny gracza: W Pandemii masz nie mniejsze zadanie niż ratowanie świata. Walczysz z 4 chorobami, które nieustannie rozprzestrzeniają się po planecie Ziemia. Należy wspomnieć, że gra jest w pełni kooperacyjna i wszyscy gracze wspólnie starają się wygrać i pokonać grę. Gracze nie mają nawet żadnych ukrytych questów czy celów. Próbujesz opracować lekarstwo na wszystkie choroby, zanim skończy się czas (karty) lub zanim wybuchnie 8 pandemii. Gra toczy się w szybkim tempie, każdy z graczy rozgrywa swoją turę dość szybko, więc rozgrywka toczy się przyjemnie. Nawet jeśli nie jesteś w swojej turze możesz zaplanować swój ruch do przodu i co najważniejsze uzgodnić z innymi graczami swój kolejny ruch - ważna jest synchronizacja wszystkich graczy. Dzięki temu w grze nie ma martwych punktów. Gra jest (przynajmniej w drugiej edycji) ładnie zaprojektowana graficznie.
Oceny gracza: Pioneers ma ładną grafikę, w tym kartonowe wagony i dobrze narysowanych drewnianych kolonistów. Gra przypomina mi nieco Postal Courier (poprzez planowanie tras między miastami), z tą różnicą, że jest w niej znacznie więcej opcji niż w Courierze. W porównaniu do niego jest też znacznie więcej interakcji między graczami, która w Courierze prawie nie występuje. Tutaj gracze wchodzą w interakcje zarówno budując trasy, jak i poruszając się dyliżansem. Zasady nie są trudne i ogólnie gra się bardzo szybko.
Oceny gracza: Bardzo dobrze wykonana wersja Settlersów przerobiona na formę karcianą. Motyw Osadników jest wykorzystywany nie tylko graficznie, ale bierze na warsztat większość mechanizmów i modyfikuje je w miarę potrzeb. Mimo że jest to gra karciana, wymaga dość dużo miejsca na stole, gdyż karty układa się na nim w określonych wcześniej pozycjach. Gra oferuje duże możliwości strategiczne, które zwiększają się dzięki 3 rozszerzeniom dołączonym do gry. Jedynym minusem jest to, że w późniejszych etapach gry dość trudno jest śledzić wszystkie opcje, z których może skorzystać gracz.
Oceny gracza: Ta gra ma piękną wizualizację, która zachęca do empatii z pozycją archeologa, który stara się znaleźć najcenniejsze skarby w wykopaliskach. Głównym elementem gry jest czas, który jest potrzebny do prawie wszystkich działań i jeśli chcesz znaleźć najcenniejsze znaleziska, więc musisz zainwestować dużo czasu w wykopaliskach. W przeciwnym razie może się zdarzyć, że nie znajdziesz więcej niż kamień i pył. Ale to wszystko można znaleźć, jeśli zainwestuje się czas. I to właśnie ten element gry jest moim największym zarzutem wobec gry - duży element losowości. Inaczej jest to dobra gra rodzinna, w której nie zawsze może wygrać najlepszy strateg, ale też największy "klikacz".
Oceny gracza: Bardzo fabularna gra kooperacyjna z gęstym klimatem. Bardzo dobrze (choć oczywiście z zupełnie innym wyczuciem) stawiasz się w roli zwykłych ludzi próbujących przetrwać brutalną, trwającą kilka lat wojnę domową. Gra jest bardzo dobrze wykonana i zawiera wiele komponentów, w tym dużą ilość kart o różnych znaczeniach. Mimo że gra skupia się na opowiadaniu historii, replayability jest ogromne i za każdym razem doświadczamy innej historii, dzieją się inne rzeczy, rozwiązywane są inne problemy. Każda nowa gra jest oryginalna i nie ma tylko jednego przepisu na zwycięstwo. Trzeba tylko wiedzieć, że gra podstawowa jest bardzo czasochłonna, przy dokładnym planowaniu i podejmowaniu decyzji jedna rozgrywka może dojść do 5 godzin lub więcej. Zaangażowanie czasowe jest nieco zmniejszone przez scenariusze, które oferują kolejne, bardzo różne doświadczenia z gry.
Oceny gracza: Ładna graficznie gra z ciekawym i nowatorskim systemem tworzenia wysp (osad). Gra oferuje więcej opcji strategicznych niż wydaje się na pierwszy rzut oka. Dla zupełnie początkujących nieco skomplikowane zasady rekompensuje intuicyjna grafika, która ułatwia ich zrozumienie. Gra zawiera również małe rozszerzenie, które jest opcjonalne i oferuje dodatkowe opcje strategiczne.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024