Oceny gracza: Zasady gry są bardzo proste, jednak gra zmusza graczy do planowania i przemyślenia każdego ruchu. Poprzez taktyczne rozmieszczenie bonusów można odwrócić wynik. Dużym problemem jest rozróżnienie poszczególnych kolorów, tutaj pomagają znaki na herbach. Ogólnie rzecz biorąc, jest to przyjemny i szybki romans.
Oceny gracza: Byliśmy bardzo zainteresowani grą! Sama gra jest ładnie zrobiona, ma swój klimat. A możliwość zdobycia zamku przeciwnika jest zdecydowanie kusząca. Ale bardziej niż to, stwierdziliśmy, że jeśli sam dostosujesz zasady, jest to również bardzo zmienne. A sposobów na jego modyfikację jest więcej niż jeden i za każdym razem potrzebna jest inna taktyka. Gra ma za każdym razem inny flow i inny ładunek. Oczywiście wszystko jest ograniczone tym, że jest to gra na kostce! Mimo to, ta gra jest u nas hitem.
Oceny gracza: Gra jest fajna nawet dla niegraczy (zwłaszcza gdy padają i wygrywają). Kunszt wykonania jest wysokiej jakości, a niekonwencjonalny plan gry z pewnością zrobi wrażenie. Mechanizm zdobywania kolejnych kostek jest ciekawy, choć ostatnio pojawia się coraz częściej. Ponieważ jest to gra kostkowa, na którą wpływ mają również karty, szczęście odgrywa pewną rolę. Uczucie frustracji z powodu nieuchronnej porażki boli! Mimo to, gorąco polecam sprawdzić.
Oceny gracza: Prosta i wartka gra, która zachwyca naprawdę ładną grafiką i prostymi zasadami. Odpowiednie dla osób niegrających.
Oceny gracza: Dla mnie ta gra jest doskonała. Podczas rozgrywki w pełni zanurzasz się w atmosferę wyścigów, kibicujesz swoim faworytom, wznosisz okrzyki typu: pracuj mocniej, mocniej. . . i tak dalej, są częste. A wręcz przeciwnie, powstrzymanie się od sałatki jest po prostu koniecznością. Wprowadzając do gry pożądane przez siebie karty i odrzucając te niewłaściwe, możesz wpływać na wyniki poszczególnych etapów i całego wyścigu.
Oceny gracza: Teraz to naprawdę przezabawna gra. Grałem w dwóch i czterech graczy i nie ma żadnej różnicy w doświadczeniach z rozgrywki. W tę grę można grać z dowolną liczbą graczy. Pół punktu w dół za potrzebę dużej przestrzeni do gry, ale znów jest to równoważone przez wielkość opakowania gry. Gra mieści się w MAŁEJ kieszeni, ale do samodzielnej rozgrywki potrzebuje naprawdę dużego stołu.
Oceny gracza: Po pierwszym meczu byłem trochę zażenowany. Z kolejnymi grami gra zaczęła mi się coraz bardziej podobać. Wraz z większą ilością gier rosła liczba punktów, a co za tym idzie świadomość gry. Pewnie, że to kostki, ale są takie same dla wszystkich! Myślę, że ta gra w kości jest godnym przedstawicielem całej obecnie rodziny Burgundów.
Oceny gracza: Gra jest szybka. Kostki nie zawsze spadają, ale zawsze jest szansa, żeby coś z tego wyciągnąć. W miarę upływu rund możliwości rosną, a wraz z nimi punktacja. Po prostu lubimy tę grę i uwielbiamy w nią grać.
Oceny gracza: Ta gra, mimo bardzo prostych zasad, zapewni Twojej głowie sporo pracy. Jest jeszcze sporo do ugrania. Choć czytając zasady miałem wrażenie, że gra zamieni się w bitwę na kilka akcji, to tak się nie stało. Opcji do zagrania jest mnóstwo i tak naprawdę nie ma znaczenia, z czego korzysta przeciwnik, bo dla mnie pozostaje tego mnóstwo.
Oceny gracza: Gra ma proste zasady, nawet niegracze mogą się szybko nauczyć. To po prostu ponowne układanie elementów na mapie, czyli nic nowego. Ale jest niesamowicie zabawna i wciągająca dzięki questom i kampanii, w której zdobywasz dodatkowe elementy. Chcesz grać dalej, zdobyć więcej punktów, aby szybciej odblokować nowe opcje, a co najważniejsze, pobić przeszłe wyniki.Chociaż czuje się, że jest to najlepsze dla jednego, miałem więcej zabawy z dwoma,
Oceny gracza: Gra jest bardzo szybka. Czasem wystarczą dwie dobrze dobrane kostki i jest po sprawie. Innym razem po prostu nie działa i nieszczęściu nie ma końca! W momencie, gdy zagrasz ostatnie punkty, a Twoi przeciwnicy skończą grać, rozpętuje się całe piekło, bo tak naprawdę każdy może w końcu wygrać! Wszystko zależy od kostek. Lubimy grę w domu, jest szybka, prosta i wystarczająca jako wypełniacz. Ale nie spodziewajcie się zatwardziałych nici z mózgu.
Oceny gracza: Jest to w dużej mierze gra w tasowanie. Nie da się tak naprawdę być taktycznym z kiepskim shuffle. Ale i tak jest fajnie.
Oceny gracza: Jest to szybka gra, w której wypełniasz siatkę kształtami z dwóch kart. Wybierasz jedną i odrzucasz drugą. Jeśli nie uda ci się dobrze dopasować, masz jeszcze jedną szansę. Gra może nie odpowiadać każdemu. Chodzi o szczęście, gdy karty przychodzą, ale gracze z wyobraźnią przestrzenną zdecydowanie mają większe szanse. Więc tak naprawdę szczęście nie ma znaczenia, liczy się tylko wyobraźnia.
Oceny gracza: Prosta gra w kości i karty z pięknymi ilustracjami. Odpowiednie dla mniejszych dzieci.
Oceny gracza: Po prostu kocham to. Po zagraniu w nią kilka razy dodaję pół gwiazdki.
Oceny gracza: Jest to gra, która może szybko stać się nieświeża, jeśli jest traktowana jako pasjans. Ale jeśli ktoś zaangażuje wyobraźnię, wyobrazi sobie wędrówkę po okolicy, wyobrazi sobie czekające przygody, to będzie się dobrze bawił!
Oceny gracza: Komponenty wysokiej jakości. Polecam grę z dziećmi, dla bardziej doświadczonych graczy gra wydaje się zbyt losowa i prosta.
Oceny gracza: Świetny w solówkach. Podoba mi się, mimo że jak na razie jestem totalnym kretynem na punktach.
Oceny gracza: Szybciej niż "Graj, póki możesz", ale trudniej wygrać, nawet jeśli na pierwszy rzut oka wydaje się to zbyt łatwe.
Oceny gracza: Im dłużej gram, tym bardziej mi się podoba.
Oceny gracza: Gra ma sporo dróg do zwycięstwa i niełatwo jest zdecydować się na tę najlepszą w danym momencie. Ale zdecydowanie lepiej jest w dwóch graczy niż w czterech, bo wtedy opóźnienia są już dość duże. Mimo to, jak na grę z kosą, to również myślenie i optymalizacja.
Oceny gracza: Choć gra w dużej mierze opiera się na przypadku (zwłaszcza w którym miejscu obrócisz niedźwiedzia), to jednak daje dużo frajdy. Jak strzelam z niego jak na polowaniu, to jest super zabawa. Natomiast kiedy jestem ścigana, i to bez znaczenia czy jako człowiek czy zwierzę, to jest to strasznie frustrujące.
Oceny gracza: Gra ma ładny design, ciekawy pomysł, ale jakoś brakuje jej soku. Miłośnik starożytnej Grecji zapewne będzie zadowolony.
Oceny gracza: Gra jest szybka. Myślę, że czasem to za dużo (zwłaszcza w dwójce, gdy nie ma tylu możliwości zbudowania czegoś). Ale zdjęcia są bardzo zabawne. Jako takie odwrócenie uwagi i wypełniacz na wolne pół godziny, jest dobrze. Gra nie obraża i można w nią grać wielokrotnie. Ale też nie zachwyca.
Oceny gracza: Nie zaciekawiła mnie ta gra, uznałam ją za nudną i taką zagmatwaną. Nie będę do tego wracał. Grał w dwóch.
Oceny gracza: Gra toczy się dość szybko. Jest kilka dróg do zwycięstwa. Można grać tylko sobą i nie patrzeć na przeciwnika, ale to chyba droga do piekła. Jeśli chcesz wygrać, musisz zrobić krzywdę przeciwnikom. Różnice na koniec meczu nie są zbyt duże, więc każdy czuje, że wystarczyło to do zwycięstwa. Co jest pozytywne i nie zniechęca początkującego do gry. Rozgrywane w czwórkach.
Oceny gracza: Gra jest takim przejściem od gier łatwych i opartych na szczęściu do bardziej złożonych. Można jednak grać bez większego zastanowienia. Grał do tej pory tylko w 2.
Oceny gracza: To nie jest takie złe! Oczywiście teraz, w dobie figurek, potworów, zombie i nie wiem czego jeszcze, to relikt, ale to coś. Chyba największym błędem jest głupio wytłumaczone liczenie, któremu bardzo pomogłaby scorelista, ale za późno na gonienie byka. Ale dla staruszków - dałbym szansę.
Oceny gracza: W grę grałem pierwszy raz (więc może później zmienię ocenę), ale bardzo mi się podobała.Nie mogę się doczekać, aby zagrać w nią ponownie. I właściwie człowiek nie ma nic przeciwko śmierci!
Oceny gracza: Bardzo szybka i ciekawa gra, która mimo swojego wieku jest zdecydowanie jedną z moich topowych gier. Mimo prostych zasad i być może ubogich z dzisiejszego punktu widzenia komponentów, przynosi wiele emocji. Ponieważ twoje plany są nieustannie udaremniane przez przeciwników, kolejność nie jest pewna do ostatniej chwili.
Oceny gracza: Gra ma proste zasady, jak wszystkie gry Reinera Knizio, ale moim zdaniem jest jedną z jego najlepszych. Można w nią grać od dwóch do czterech graczy. Za każdym razem droga do zwycięstwa jest inna.
Oceny gracza: Ciekawa gra, w której nic nie jest pozostawione przypadkowi, ale jakoś czasem nie wiadomo, kto właściwie wygrał.
Oceny gracza: Szybka i zabawna gra w kości, w której do ostatniego obrotu nie jest pewne, kto tak naprawdę wygra. Do tego ładnie obrobione!
Oceny gracza: Rozgrywany do tej pory tylko w dwóch graczy. Gra jest bardzo szybka, ale ponieważ nie ma wyboru przeciwników na zamki i turnieje, jest trochę monotonna. Wierzę, że w większej liczbie rozgrywka się zwiększy.
Oceny gracza: Bardzo zabawna gra karciana, w której wraz z przeciwnikami walczysz o supremację nad rodzinami w steampunkowym środowisku. Jedna krytyka - czasami zwycięzca jest jasny od początku, a ty tylko próbujesz obniżyć wynik.
Oceny gracza: Ta gra ma bardzo proste zasady, jest bezkonfliktowa i ma rozsądny czas rozgrywki (około godziny). Mimo to zmusza do myślenia i planowania. Lubimy grać w nim w domu i cieszyć się nim.
Oceny gracza: Ponieważ lubię Budowniczych w średniowieczu, a ta gra jest bardzo podobna (gdyby tylko nie była, bo obie zostały stworzone przez Frédérica Henry'ego), to i ta bardzo mi się podoba. Piękne ilustracje, proste zasady, a nawet replayability i zmienność. A im więcej graczy, tym lepiej.
Oceny gracza: Cóż, to właśnie zrobił Reiner. Choć gra należy do rodziny "Zaginionych Miast" i przypomina nam o tym okładka, to gra ma zupełnie inny urok. W karciance i innych klonach napięcie jest do ostatniej chwili i wciąż czeka się na tę cholerną dziesiątkę (dziewiątkę, ósemkę...), tutaj tego napięcia nie ma. Możesz mieć tylko jedynki (dwójki, piątki) w wyprawie, ale masz też więcej opcji, jakiego koloru użyć, kiedy odrzucić kości i gdzie dodać liczbę. Krótko mówiąc, nie ma napięcia, ale "tylko" zabawa, trochę nerwów, gdy przeciwnik bierze dokładnie to, czego potrzebujesz i miłe pół godziny z rodziną lub przyjaciółmi.
Oceny gracza: Mimo początkowego sceptycyzmu, stopniowo przekonałem się, że gra stała się znacznie ciekawsza i bardziej urozmaicona, a także zdecydowanie przesunęła poziom zabawy wyżej.
Oceny gracza: Ładna kolorowa gra o stosunkowo wysokiej jakości komponentów. Jednak punktowanie centralnego obszaru wieloma szachownicami wydaje mi się zbyt mocne, więc obawiam się, że gra zamieni się w walkę tylko o ten obszar.
Oceny gracza: Po przeczytaniu regulaminu byłem trochę sceptyczny. Nie potrafiłem sobie wyobrazić, jak to może działać. Ale to działa! Ale to naprawdę wymaga kilku prób i nie traktowania tego zbyt poważnie.
Oceny gracza: Gra była bardzo rozczarowująca i nie zrobiła na mnie wrażenia. Ogólnie nie lubię gier szkodliwych i ta bardzo się na tym opiera. Zwierzęta i owoce są tam tylko dla koloru, poza tym gra jest abstrakcyjna, bez żadnej historii i klimatu. Moim zdaniem to najsłabsza gra Friese'a.PS Grałem tylko w podstawkę, ale nie mam powodów, żeby grać dalej.PPS To tylko moje odczucie, którego nikomu nie narzucam.
Oceny gracza: Gra jest zwodnicza dzięki obrazkowi na pudełku. To naprawdę nie jest gra dla ośmioletnich dziewczynek. Gra ma głębię, trochę planowania i trochę strategii. Wszystko zależy od kostek, ale ich wartość można dość łatwo regulować. Testowana zarówno w rozgrywkach dla 2 jak i 3 graczy. Polecamy.
Oceny gracza: Choć jestem sam z oceną, nie mogę dać więcej gwiazdek. W przypadku gry czuję, że nie mam żadnej kontroli, żadnego wpływu na to, dokąd zmierza gra, i naprawdę żadnego wkładu. Wszystko jest w rękach drużyny przeciwnej.
Oceny gracza: Szybka gra karciana dla dwóch graczy. To ma coś w sobie. A ja od jakichś 45 lat uwielbiam Julesa Verne'a z Kapitanem Nemo!!!!Trudno o punkty dla Verne'a, a reszta dla gry.
Oceny gracza: Zabawna, szybka i wciągająca gra, która mimo prostych zasad niespodziewanie zmusza do myślenia i podejmowania fundamentalnych decyzji.świetna do gry w pojedynkę.
Oceny gracza: Można w nią grać w multiplayerze, ale mam wrażenie, że jest bardziej przeznaczona jako kampania dla jednego gracza.
Oceny gracza: Bardzo ciekawa gra strategiczna z motywem kolonizacji i napędzanym kartami mechanizmem umieszczania farmerów i budynków.
Oceny gracza: Gra w ogóle nie jest zła. Jest grywalna przy dwóch graczach, ale więcej zabawy jest przy czterech. Nawet bardziej doświadczeni gracze mogą dostać pompę adrenaliny. Ilustracje są bardzo ładne, ale w ogóle nie są związane z grą, gdyby na kartach były ślimaki czy króliczki, nic by się nie zmieniło. Gra jest właściwie abstrakcyjna w swoim rdzeniu. Ale całkiem nam się to podoba i ciągle do tego wracamy.
Oceny gracza: Zabawna i szybka gra z piratami. Dużo w niej przypadku, ale i humoru.
Oceny gracza: To szybka gra karciana z prostymi zasadami, które wyjaśnia się w kilka minut. Grafiki kart, (nawet jeśli to tylko kilka zdjęć), są przezabawne. Można nim grać na poważnie i wywierać dużą presję na przeciwnikach, albo zadawać tylko niewielkie obrażenia, albo grać nim po przyjacielsku. To zależy od grupy i umowy. Po prostu to są karty, a wszystko zależy od tego, jak karty przyjdą. Nie ma tu więc mowy o żadnej taktyce czy wymyślonej strategii. Ale warto spróbować, bawimy się w domu.
Oceny gracza: Bardzo zabawna i szybka gra o prostych zasadach odpowiednia dla osób niegrających.
Oceny gracza: To rozszerzenie podnosi jakość i rozgrywkę w grze na wyższy poziom. W rzeczywistości zmienia oryginalną grę w dwie inne gry!Gra kooperacyjna zadowoli wszystkich graczy, którzy nie lubią konfliktów, a gra solowa z pewnością ucieszy samotników.
Oceny gracza: Do tej pory grane solo i we dwóch. Dla jednego zawodnika jest to naprawdę trudne. Dwójka jest grywalna i może nawet łatwa. Więc weź swój wybór, czy chcesz grać w grę kooperacyjną, która jest trudna i może być nie do zagrania, czy grać w coś, gdzie możesz wygrać i spróbować drugi raz z innymi postaciami?
Oceny gracza: Bardzo podoba mi się ta gra. Jest zabawnie, losowość jest rozsądna, a strategia odgrywa pewną rolę.
Oceny gracza: Po prostu cieszę się grą. Pod koniec zyski znacznie rosną! Ogólnie rzecz biorąc, jest to szybka i dobrze przemyślana gra.
Oceny gracza: Gra jest szybka, ma proste zasady i można się jej nauczyć w kilka minut. Oczywiście zależy to od tego jakie karty się dostanie, pod tym względem jest to coś w rodzaju deszczu czy dudków, ale szybkość gry i możliwość błyskawicznego fixu zniweluje gorycz porażki. Porównałbym ją do dwóch wymienionych kart pod względem złożoności, szybkości i replayability. Jeśli lubicie takie gry, to polecam tę grę.
Oceny gracza: Gra jest ciekawa, oczywiście chodzi też o szczęście, ale ono sprzyja przygotowanym. Strategia i posiadanie ruchu do przodu jest konieczne. Tylko liczenie. . .
Oceny gracza: Po mojej początkowej niechęci do tej gry, zostałem zmuszony do rozegrania kilku partii w ramach przygotowań do Quad Cup. I w końcu jestem całkiem miło zaskoczony. Poszczególne działania są logicznie zbudowane, uzupełniają się wzajemnie i są ogólnie wyważone. W końcu człowiek daje się wciągnąć w atmosferę i krzyczy jak: Zaczynam rodzić! Co ja znowu zrobię z tymi córkami! Czy chłopcy się nie rodzą?! mówi samo za siebie.
Oceny gracza: Szybka, łatwa, przyjemna. Nie znam poprzedniczki, więc nie mogę ocenić, ale w domu bardzo ją lubimy.
Oceny gracza: Gra jest bardzo ciekawa i bliska nam dzięki nazwom bohaterów i potworów. Można planować swoje kroki z wyprzedzeniem, ale wraz ze wzrostem liczby graczy, możliwość realizacji swoich pomysłów maleje, gdyż gra jest bardzo szkodliwa. A bezradność, gdy przeciwnicy manipulują tobą, byś poszedł gdzieś, gdzie nie chcesz, jest frustrująca!!! (trochę przesadzam, ale naprawdę tylko trochę)Polecam każdemu, dla kogo robienie dobrych obrażeń jest ważniejsze niż wygrana.
Oceny gracza: Bardzo przyjemna i pięknie kolorowa gra, która jest trochę wyluzowana (jeśli wolisz). Ale można też liczyć okrutnie.
Oceny gracza: Szybka, prosta gra, która nie zachwyca, ale też nie obraża. Ilustracje w zasadzie w ogóle nie są związane z grą, decyduje tylko kolor karty. Choć jest to rodzaj średniowiecznej podróży cyrkowej, gra może być osadzona w zasadzie w każdej scenerii. Niemniej jednak jest to zabawa, która z pewnością znajdzie swoich fanów. Jak ja.
Oceny gracza: Mimo swojej prostoty i losowości, gra ma głębię, a combosy działają świetnie.
Oceny gracza: Bardzo szybka i zabawna gra, w której zasady są proste i gra się w nią błyskawicznie. Świetny do pubu i innego żywiołowego towarzystwa. Zabawa dla wszystkich!
Oceny gracza: Mimo prostych zasad, gra ma głębię. Jest to trochę zależne od szczęścia, co może nie każdemu odpowiadać, ale wybierając akcje i taktykę można to całkiem ładnie wyeliminować. Płynie w przyjemnym tempie i choć zdecydowanie nie jest to wypełniacz, nie nudzi się, a czas jakby szybko mija.
Oceny gracza: Bardzo przyjemna gra, w której jesteś właścicielem pubu w Mrocznej Dolinie i starasz się przyciągnąć jak najwięcej gości. To dziwne połączenie deckbuildingu i kości do gry. Gra pozwala na stopniowe dodawanie kolejnych modułów. Grałem do tej pory tylko w 1, ale nadal czuje się złożoność i za każdym razem myślimy, że dodatkowa runda byłaby świetna.
Oceny gracza: Szybka gra karciana o prostych zasadach rozgrywana w 20 minut. Nie zachwyci, ale też nie obrazi. Ale można w nią grać wielokrotnie, a różnice punktowe między graczami nie są zbyt duże.
Oceny gracza: Naprawdę bardzo zabawna gra w kości, w której tak naprawdę nie ma znaczenia jak potoczą się kości. Czasami mniej znaczy więcej! Nawet wysokiej jakości komponenty. Jedyny mój zarzut - mała różnica w wielkości towarów 1 i 5, naprawdę czasami nie wiem czy na karcie jest jedynka czy piątka! Kto grał, ten wie, o czym mówię.
Oceny gracza: Zagrane jak na razie tylko trzy razy, więc tylko pierwsze wrażenia. Prosta gra, dość szybka, ciekawsza w więcej osób. Bardzo ładna grafika, ale jakoś trochę brakuje tego "czegoś".
Powoli zmieniam zdanie, coś zaczyna się pojawiać.
Oceny gracza: Wciągająca szybka gra w kości, w której adrenalina i wściekłość na zajęte kwadraty wzrasta wraz ze wzrostem liczby graczy.
Oceny gracza: Pierwsze wrażenia z dotychczasowego grania solo. Jest super!!! Znam poprzednie gry Welcome, ale to czuć, że to zupełnie inny poziom. Zobaczę jak mi pójdzie, ale to pewnie starczy mi na długo i nie żałuję pieniędzy.PS Nie wyobrażam sobie gry na 6 graczy (nie ze względu na długość, ale na wynik), ale chyba jest to możliwe.
Oceny gracza: Pomimo bardzo prostych zasad, gra jest zabawna i stanowi wyzwanie, na którym trzeba się skupić. Gra się nawet wtedy, gdy nie jest się w ruchu i nie nudzi się. Mój jedyny zarzut - kolory na kostkach są mylące, szczególnie pomarańczowy - żółty.
Oceny gracza: Także nostalgia, bawiliśmy się z dziećmi i mieliśmy dużo radości. Ale możliwe, że to dlatego, że graliśmy w nią z dziećmi i te chwile są tego warte. Dziś dzieciaki już się z nami nie bawią :-)
Oceny gracza: Grał w trójkach. Niejasne zasady. W pięć osób zejdziecie dwa razy, a to naprawdę nie wydaje się wystarczające. Gra po prostu nie załapała się u nas i już się nie załapie.
Oceny gracza: Daję jej 50% tylko za koszmarne liczenie, które trwa prawie tak długo jak sama gra, choć przyznaję, że nie mogę się bez niego obejść. W przeciwnym razie jest to ciekawy quickie.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024