Rok urodzenia: 1986
Miasto: Hlubočky (Powiat: Olomouc)
Poziom: Gracz
Użytkownikiem Trollowych gier: 346 dni
Ostatnio wlogowany: dzisiaj
Dalsze informacje: Tolik chuti a tak málo času!
www.instagram.com/paint.that.minis
TOP 10:
1) Duna: Impérium + vzestup iksu + nesmrtelnost + sada vylepšení
2) Brass Birmingham
3) Pax pamir
4) Archa Nova
5) Nemesis
6) Duchové ostrova
7) Duna: Válka o Arrakis
8) Bílý hrad
9) Watergate
10) Mars teraformace: expedice ares
Oceny gracza: Doskonała pojedyncza przekąska na około 20 minut. Szybko na stole, szybko do gry i szybko do czyszczenia. Filler taki, jaki powinien być. Zabawna i wciągająca rozgrywka, łatwa do nauczenia. Jeśli ktoś uzna, że nie jest wystarczająco złożona, może dokupić 2 rozszerzenia, które uczynią z tego fillerka bardziej złożoną grę.
Oceny gracza: Problem z tą grą polega na tym, że wielu graczy kojarzy ją z Rootem i oczekuje gry o podobnym designie. Ta gra to nie Root i nie ma sensu jej porównywać, a potem być rozczarowanym, ponieważ gra nie spełnia oczekiwań. Ma pewne podobieństwa do Root, ale to nie jest Root. Idzie własną drogą i świetnie sobie radzi. Świetnie gra się w dwie osoby i jest bardzo dobrze zbalansowana. Asymetria jest tutaj doskonała. Ciężko jest grać dobrze za shell union, ale po kilku grach można to załapać. Gra zrobiła na mnie wrażenie i czasami może być prawdziwym bólem głowy. Liczba ruchów na rundę jest ograniczona kostkami, a losowość rzutu można nagiąć wydając monety, to duży plus. Mogę polecić tę grę. Jeśli lubicie gry z motywem Ladder i namornicke, to hura dla niej. Ahoj!
Oceny gracza: niesamowita głębia i liczba opcji jak na tak małą grę większość pól na planie gry jest zmienna, a karty są losowane z talii podczas przygotowania, co oznacza, że każda rozgrywka jest zupełnie inna tylko 9 ruchów na całą grę, podzielonych na 3 rundy, co zmusza do efektywnego wykorzystania każdego ruchu i planowania z wyprzedzeniem bardzo satysfakcjonujący combo chaining, w którym w jednej turze najpierw przygotowujesz zasoby na kolejne tury, a jeśli uda ci się wymyślić combo, w którym wykonasz kilka akcji w jednej turze, jest to bardzo satysfakcjonujące jak na tak gęstą grę, doskonały czas rozgrywki 45min - 1h (jeśli nie cierpisz na paraliż analityczny), a po skończeniu chcesz więcej... idealna dla dowolnej liczby graczy jakość komponentów -do częstego grania potrzebna jest wkładka ułatwiająca przygotowanie -przygotowanie jest bardziej czasochłonne, jest to podatek od dużej zmienności planu gry - czasami gra kończy się z poczuciem, że potrzebujesz jeszcze jednego ruchu do mega combo, ale jest to cecha i zmusi cię do lepszego planowania następnym razem
Oceny gracza: Przyszedłem, kupiłem, zobaczyłem i zrozumiałem, dlaczego ta gra jest numerem 1 na BGG. To prawdziwy klejnot i genialna gra pełna możliwości. W połączeniu z żelaznymi glinami, jest to jako całość balsam dla oka i dotyku dla konesera gier. Podobnie jak w przypadku Dune Imperium, gra jest bardzo szybka i łatwa do nauczenia, ale znacznie trudniejsza do opanowania i dobrej gry. Uważam, że użycie wkładki z siatką na płytki przemysłowe, coś w rodzaju wkładek Hermana, jest koniecznością. Jest to konieczne do szybkiego przygotowania gry, w przeciwnym razie spędzisz wieki na układaniu i sortowaniu dziesiątek płytek (dla każdego gracza) przed każdą grą, co może być zniechęcające później, jeśli grasz często. W ten sposób gra jest gotowa do gry w ciągu kilku minut i można zacząć grać. Gra może być rozgrywana w dwóch graczy i nie cierpi na tym w żaden sposób pod względem rozgrywki. Nadal jest dużo interakcji i wpływu na ruchy. Dla mnie gra zdecydowanie plasuje się w mojej subiektywnej top 10.
Oceny gracza: nucenie na 106 Przezabawny deckbuilding, naprawdę można obrócić te talie kilka razy modułowa mapa gwarantuje za każdym razem inne wrażenia z rozgrywki, a dzięki temu również bardzo zabawne momenty, kiedy trzeba się gdzieś szybko dostać gra toczy się przyjemnie, nie trzeba długo czekać na swoją turę czas gry 1 -1,5 h nawet jeśli jest trochę losowości, nie ma to żadnego znaczenia w tego typu grach. Tak naprawdę nie jest to nic złego, ale też nie jest to zupełnie nic złego. momenty napięcia podczas losowania kości ataku smoka im więcej się gra, tym jest lepiej. - będzie chciał wkładkę. Ciągłe sortowanie żetonów w przygotowaniu - Interakcja między graczami - to może być nawet - . Jest kilka kart, które mogą utrudnić życie, ale nie jest to deal breaker. Największą komplikacją jest ucieczka z lochu przed innymi, co powoduje przyspieszenie gry końcowej w postaci częstszego dobierania kości ataku smoka.
Oceny gracza: Bezkonkurencyjna, bardziej przystępna solówka od GMT. Pod względem zasad na pierwszy rzut oka nie wydaje się taka, nie jest to bardzo skomplikowana gra. Po zapoznaniu się z zasadami (grając), będziesz zaglądał do karty lamy tylko dla akcji z większą liczbą kroków, takich jak planowanie lub upływ czasu. Krzywa uczenia się jest bardziej stroma, ale nic strasznego, o ile łatwo się nie poddasz :). Zwycięstwo w późniejszych etapach gry jest trudne. Przez chwilę wydaje się, że jesteś na fali, a jeśli nie jesteś ostrożny i przewidujący, wróg może cię dość mocno wyciąć w jednej rundzie. Gra pisze świetne historie, a kontrolowany przez grę system wrogów jest zgrabnie obsługiwany i można z niego odczytać, z czym możesz się zmierzyć w nadchodzącej turze. Trzeba liczyć się z dłuższym czasem rozgrywki... można wybrać krótsze scenariusze, które można rozegrać w 1,5 - 2 godziny. Jeśli chcesz rozegrać pełną kampanię w 4 aktach, przygotuj się na 4-6 godzinną przejażdżkę, która będzie tego warta, jeśli spodoba ci się temat!
Oceny gracza: Świetna gra planszowa pełna zwrotów akcji w ostatniej chwili, która naprawdę su...u, ale w dobry sposób. Karty intryg całkowicie zmieniają rozgrywkę, a prawie każda gra jest remisowa do ostatniej chwili. Gra natychmiast wciąga, a myśl o tym, jak ograć przeciwnika, a nawet kiedy plan się powiedzie, jest bezcenna. A może cały czas zastanawiasz się, dlaczego twój przeciwnik kupił tę kartę i dlaczego poszedł do tego kwadratu z agentem, kiedy mógł pójść do innego, bardziej korzystnego, którego szuka? Z pewnością nie ma sposobu, by mnie wykończyć, gdy mam 3 lub 4 punkty przewagi? W tej grze naprawdę nie możesz być pewien, co ktoś na ciebie wymyśla, a zwłaszcza gdy grasz przeciwko podstępnej żonie o "pokerowej twarzy". :-))) Dla mnie jedna z najlepszych taktycznych gier planszowych. Podstawa jest świetna, ale zdecydowanie polecam zakup rozszerzenia rise of iks, aby nadać jej jeszcze większy wymiar w opcjach i bardziej poruszyć deckbuilding dzięki większej liczbie sposobów spalania kart podstawowych.
Oceny gracza: Jest to obowiązkowe rozszerzenie do i tak już świetnej gry podstawowej. Najlepiej jest zacząć od podstawowej wersji Dune Imperium i po zrozumieniu podstawowej strategii, co i jak, a następnie dodać to rozszerzenie. Ponieważ opcje naprawdę się sumują i na początku będą momenty, w których nie będziesz wiedział, co zrobić najpierw i gdzie każdy ruch może być korzystny, ale w inny sposób. Powstanie iksów dodaje zupełnie nową warstwę możliwości wygrywania i nie jest ich wcale mało. Pancerniki, technologia iksańska, statki handlowe, nowe dodatkowe intrygi i więcej kart wykorzystujących zasoby do zdobywania punktów zwycięstwa. Wspaniałe jest to, że nowe karty są oznaczone, więc jeśli chcesz wyciąć mniej złożoną bazę z początkującymi, karty są łatwe do odnalezienia, wyciągnięcia i zagrania. Dla mnie jest to obowiązkowy dodatek do gry podstawowej. TOP!
Oceny gracza: Trochę obawiałem się tego rozszerzenia, że będzie tak przepełnione. Ostatecznie jest wręcz przeciwnie. Tak, jest go więcej, zajmuje więcej miejsca na stole i sprawia, że przygotowanie i sprzątanie jest nieco dłuższe. Ale to, co to rozszerzenie wniesie do gry, to naprawdę dużo. Kombinacje, które można tu stworzyć za pomocą implantów, są świetne, dodają kolejną warstwę taktyki i usprawniają budowanie talii. Talia dla poziomu imperialnego powiększy się o kolejne kilkadziesiąt kart, a ponadto istnieje możliwość zakupu dodatkowych kart za próbki z planszy tleilax. Jeśli nie masz nic przeciwko większej złożoności, warto!
Oceny gracza: To tak samo, jak kiedy pytają cię, czy chcesz dodać chili i pomidora do kebaba, po prostu mówisz, że ze wszystkim. I dokładnie tym jest Dune: Empire Luxury Edition. Jeśli ją kochasz, to oczywisty wybór. Wspaniałe figurki do pomalowania, piękna moneta i wkładka do niej.
Oceny gracza: Ta gra dojrzewa jak wino wraz ze wzrostem liczby gier. Pierwsza rozgrywka była trochę meh, niewiele. Potem odkryłem, że grałem w nią częściowo głupio. (Polecam zagrać w zasady co najmniej jeszcze raz po rozegraniu pierwszej gry) Druga gra... hmmm nie jest taka zła... Trzecia gra... to wybuch... a potem nie możesz się doczekać następnej i następnej, gdy eksperymentujesz z taktykami, aby schwytać przeciwnika. Pozycja obowiązkowa dla miłośników Diuny i związanych z nią działań wojennych. Innym polecam przynajmniej spróbować, aby ten klejnot nie wymknął im się z rąk. Jak tylko rozłożysz ją na stole, od razu pomyślisz, że to będzie naprawdę duże. Gra nie jest skomplikowana pod względem zasad. Po zapoznaniu się z zasadami w pierwszej rozgrywce, można ją rozłożyć w ciągu 2 - 2,5 godziny, co jest dużym wynikiem dla tak dużej gry. Dwie frakcje są asymetryczne względem siebie, każda dąży do własnych celów i ma własne unikalne zdolności i środki do ich osiągnięcia. Insert nie zabiera wszystkich zafoliowanych kart i trzeba je rozdzielić i odłożyć gdzieś do pudełka. To jest coś, co będzie wracać na moje biurko, a może i twoje, bardzo często.
Oceny gracza: Przezabawna gra imprezowa, nic więcej, nic mniej
Oceny gracza: Doskonały dungeon crawler. Unikalny system akcji i przyjemna kooperacja w eliminowaniu wrogów i wykonywaniu zadań. Posiada świetnie napisany samouczek, więc jest idealny dla początkujących z gloomhaven. Czas przygotowania i czyszczenia jest bardzo szybki dzięki storybookowi z wydrukowaną mapą.
Oceny gracza: Bardzo zabawna, szybka gra dla całej rodziny. Zabawi nawet dorosłych. Jeśli chcesz odpocząć od bardziej skomplikowanych gier i chcesz pobawić się z dziećmi, to jest to świetny wybór i musisz ją mieć.
Oceny gracza: To ulepszony Karak, który nie zachwyca, ale też nie obraża. To godna kontynuacja, w której już poruszasz się po zamku Karak, a także wydobywasz zasoby, budujesz i rekrutujesz armię. Dzieci, które uwielbiały oryginalny Karak, pokochają tę kontynuację. Rodzice, którzy nienawidzili oryginalnego Karaka, mogą nie skakać z radości, ale przynajmniej będzie tu coś do zrobienia poza rzucaniem kostką.
Oceny gracza: Doskonałe rozszerzenie do Karaka, które dodaje do gry konflikty między graczami, co niektórzy gracze bardzo lubią. :)
Oceny gracza: Szybka, dynamiczna i wciągająca. Szybka gra karciana bez gry wstępnej, w której od razu przechodzisz do rzeczy. Jest twarda, zaciekła i satysfakcjonująca. Wszystkie potwory są bardzo silne i humorystycznie przetłumaczone. Ze wszystkich silnych starasz się zagrać najsilniejszego poprawnie i tak, aby przeciwnik nie ukradł ci go za pomocą zjadacza mózgów. Jest więc chaos, zniszczenie i zawodzenie. Dla mnie niespodziewanie świetna gra.
Oceny gracza: Bardzo prosta gra dla dzieci, która przygotuje je na wielką przygodę w postaci wielkiej Kosy :)
Oceny gracza: Świetny klimatyczny romans z rozsądnym czasem gry. Nie jest trudny do zrozumienia, ale wymaga dużo szczęścia i dobrych decyzji, aby go opanować. Wygrana jest wielką nagrodą w tej grze, której nie dostaje się łatwo, i na tym polega jej magia. Nie nadaje się dla graczy, którzy nie lubią przegrywać i nie mogą znieść, gdy gra nie ma zwycięzcy (zdarza się to często). Dla mnie jeden z najlepszych survivalów na rynku.
Oceny gracza: Relaks i odprężenie, które wciąż sprawia przyjemność. Proste i satysfakcjonujące wykucie abstrakcyjnego biotopu.
Oceny gracza: Zabawny quickie na drogę. Szybko się wyciąga i szybko chowa. ;) Bardzo wciągająca gra.
Oceny gracza: Cóż, to było dobre. Wysoce konfliktowa gra z jak największą interakcją między graczami. Luksusowe komponenty i wzornictwo wszystkiego, co masz w rękach w tej grze, od planszy do kart po klocki baczne obserwowanie ruchów innych graczy zabawna mechanika zamachu stanu i szpiegostwa niesamowita głębia i możliwości po zakończeniu gry wciąż zastanawiasz się, co można było zrobić inaczej itp. negocjacje między graczami zamknięta ekonomia monet w grze mogą wystąpić maksymalnie 4 fazy punktacji, z których ostatnia jest podwójna. Daje to szansę na dogonienie przeciwnika i zapewnia grze odpowiednią dawkę napięcia. Każdy punkt ma znaczenie. Idealna dla 3-4 graczy, może być również rozgrywana w dwie osoby, gdzie staje się bardziej szachowa i kontrolowana. - gra może być bardzo okrutna, a gdy coś pójdzie nie tak, może to być frustrujące dla niektórych. - Trochę losowości. Doświadczony gracz ma tutaj wyraźną przewagę nad innymi. - gra jest podatna na "kingmaking", gdzie 3 graczy, którzy nie wygrają, może wpłynąć na pozostałych dwóch graczy, aby walczyli o dominację na mapie, a tym samym zapewnić zwycięstwo "faworyta".
Oceny gracza: Niesamowity narkotyk dla 2 osób. Dobry sposób na zapewnienie żonie cichej rozrywki przez jakiś czas. :))))
Oceny gracza: Gra planszowa, od której zacząłem, jest bramą do świata planszowych gier RPG dla początkujących. Jest w niej bardzo dużo losowości, a praktycznie o wszystkim, od ruchu po walkę, decyduje rzut kośćmi. Gra jest zarówno zabawna, jak i bardzo konfliktowa :). Jako wady wymieniłbym wysoki odsetek losowości, na który wpływa rzut kośćmi, ruch postaci za pomocą rzutu kośćmi, rozmiar kart wydarzeń itp. oraz brak równowagi niektórych postaci. W przeciwnym razie jest to zabawna gra, która ma proste zasady i może być obsługiwana przez początkujących. Przeciwnicy walczą z potworami, rzucając kośćmi siły przeciwnika. Po Karaku, ta gra jest kolejnym poziomem w odkrywaniu piękna planszowych gier RPG, na który warto wskoczyć. A w następnej kolejności Gloomhaven? Kto wie :)
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie, które dodaje nową sekcję mapy lochów do podstawowej gry, nowe postacie, wydarzenia, inny sposób na zdobycie korony władzy i wiele więcej. Urozmaica podstawową grę i ożywia ją we właściwy sposób. Polecamy.
Oceny gracza: Przyzwoite rozszerzenie do podstawowej gry, które dodaje postać żniwiarza, która może naprawdę przynieść ciepło. :)
Oceny gracza: Doskonała gra, do której trafiłem przypadkiem dzięki znajomemu, który miał świetną terraformację marsa. Czas gry odegrał dużą rolę w decyzji, a jeśli jesteś jednym z tych graczy, którzy nie mają dużo czasu i chcą cieszyć się magią marsa, jest to oczywisty wybór. Grafika karty przeszła niezłą modernizację, zrezygnowano też z kilku mechanizmów, które niepotrzebnie wydłużały rozgrywkę. Jako minus wymieniłbym wielkość pól na planszy głównej. Gdzie czasami ciężko jest się zorientować, w którym miejscu znajduje się kość. Szkoda, że autorzy nie zdecydowali się na dwuwarstwowe kafelki jak w przypadku planszy gracza. Wraz z żoną byliśmy pochłonięci grą już po pierwszej rozgrywce. Szkoda, że nie ma lokalizacji rozszerzenia na rynku czeskim. Polecam grę!
Oceny gracza: To się nazywa prawdziwy Lumpachenko. Jeśli lubisz momenty f*ck you w grach, pokochasz tę. proste zasady i szybkie tempo, bardzo szybko wyjaśnisz to nawet zwykłym graczom pakiety kart według tematów, które można dowolnie łączyć, aby urozmaicić grę pożądaną ilością psot. wkładka dołączona do pudełka, a nawet pasuje do zafoliowanych kart (ktoś tu myślał) istnieje również tryb pokojowy (ale to będzie nudne dla takiej gry :) ) przezabawna grafika i dobrze zlokalizowane zabawne napisy czas gry w 2-3 graczy to 1-1,5 godziny, w 4 graczy może to być około 2 godzin karty z modyfikacjami głównych zasad dla większej różnorodności po prostu chcesz zdemolować atrakcję... i wysłać tam pijaka... spraw, by było warto - Insert ma przygotowanie na 4 kolejne expansion packi - niedoceniana gra na rynku CZ i wynikający z tego brak rozszerzeń w lokalizacji CZ - nie nadaje się dla graczy, którzy nie lubią być zastraszani - dłuższe przygotowanie i czyszczenie z powodu łączenia/sortowania paczek tematycznych
Oceny gracza: Doskonały romans, który udowadnia, że nawet z niewielką ilością można wymyślić grę, która ma głębię i napięcie do ostatniej chwili. Wraz z liczbą rozegranych partii dojrzewa coraz bardziej. Jest to znakomita dwójka, która szybko trafia na stół i szybko się w nią gra.
Oceny gracza: Nazwałbym ją przyjazną rodzinie i mniej konfliktową alternatywą dla Dune Imperium. Pięknie wygląda, dobrze się w nią gra, a dzięki rozszerzeniu Expedition Commanders zyskuje odpowiednią ilość pizzazzu.
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024