Oceny gracza: Doskonała gra! Dodanie interakcji podniosło i tak już doskonałą grę o kolejne 100%.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Bardzo ładne oddanie walki powietrznej, gdzie głównym plusem są duże modele samolotów i heksowe mapy, które znacznie ułatwiają i przyspieszają rozgrywkę. Ponadto w grze jest dużo miejsca na dodatkowe zasady i rozszerzenia fanowskie, w razie potrzeby i przy odrobinie wprawy można wykorzystać nawet zwykłe modele samolotów (metalowe lub plastikowe).
Oceny gracza: Prosta gra z fajnym motywem Dzikiego Zachodu. Nieskomplikowane zasady gry, krótki czas rozgrywki i możliwość gry w większym gronie sprawia, że Bang to doskonała lekka rozrywka. Możliwość wypadnięcia z gry, a potem tylko oglądania rozgrywki to irytujący minus, który rozwiązują jedynie rozszerzenia skracające czas gry.
Oceny gracza: Ghost Town przynosi nowe karty i mechanikę do gangu, dając grze ładny makeover i działając jako powiew świeżego powietrza dla gry, która mogłaby stać się nieco stęchła po wielu grach. Dla tych, którzy lubią Banga, rozszerzenie jest obowiązkowym elementem, przynoszącym dodatkową zabawę.
Oceny gracza: To świetna gra, w którą gra się zaskakująco szybko i wcale nie przeszkadza mi większa losowość w tej grze. Szybka gra dla dwóch osób z ogromną liczbą elementów, prostymi zasadami i ładną oprawą graficzną. Niestety, w dzisiejszych czasach trudno go znaleźć.
Oceny gracza: Epickie bitwy całkowicie zmieniają doświadczenie Battlelora. Nagle okazuje się, że to nie krótka gra, ale ogromne pole bitwy pełne jednostek, które pozwala również na grę wieloosobową. Jeśli lubisz podstawy, to nie pomylisz się z rozszerzeniem Epic.
Oceny gracza: Doskonała gra "co-op" z mocnym motywem przewodnim (ci, którzy widzieli serial, mają przewagę w klimacie rzeczywistej rozgrywki) i przebiegłymi zdrajcami w postaci agentów Cylonów, którzy w tajemnicy próbują wyrządzić krzywdę, a w razie odkrycia wyrządzić jeszcze większą. Plus element, że ktoś może nawet nie wiedzieć, że jest Cylonem do połowy gry, dodaje dodatkowego napięcia. W idealnej sytuacji gra powinna odbywać się w gronie pięciu graczy, gdzie stosunek ludzi do Cylonów wynosi 3:2.
Oceny gracza: Rozszerzenie Galactica przynosi nowy pancernik Pegasus, przywódców Cylonów oraz Nova Caprica. Lubię zarówno przywódców Pegaza jak i Cylonów, ponieważ ludzie do samego końca nie mają pojęcia co knuje przywódca Cylonów (a jego celem nie zawsze jest zbytnie szkodzenie ludziom). Z kolei New Caprica czuje się dla mnie bardziej jak przedłużenie gry, które po pewnym czasie nie jest nawet zbyt zabawne, ale ogólnie rozszerzenie jest przezabawne.
Oceny gracza: Przyjemne wytchnienie z sympatycznymi zdjęciami niesympatycznych zwierząt.
Oceny gracza: Miła odmiana od magii, zwłaszcza w mechanizmie walki fabularnej w grze. Piękna oprawa graficzna, ilustracje i małe figurki Cthulhu. Wypluwanie kart wydaje się być uciążliwe, podobne do magii (ale bez ograniczenia grywalności kart po pewnym czasie).
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Pięknie wykonana gra, w którą można zagrać absolutnie z każdym. Niezwykle proste zasady, które wciąż zachęcają do różnych wariacji (recytacja, śpiew, pantomima...) zapewniają zabawę na wystarczająco długi czas. W połączeniu ze sprytnie wymyślonym wnętrzem pudełka służącego do gry oraz zachętą do wyobraźni, zgadywania i przede wszystkim zabawy, jaką ta gra przynosi, jest to jedna z najlepszych gier w mojej kolekcji.
Oceny gracza: Co mogę powiedzieć? Dużo innych kart z ładnymi obrazkami, które urozmaicają grę.
Oceny gracza: Fajne rozszerzenie poprawiające i tak już doskonałą grę. Nowe wyzwania do pokonania i nowe możliwości to świeży powiew w mrocznym Dorne, do którego może wprowadzić się nowy główny "bad guy" - Bones Nieśmiertelny.
Oceny gracza: Bardzo dobra gra fantasy, w której błędy są surowo karane i trzeba się zastanowić nad każdym ruchem bardziej niż może się to wydawać na początku. Jedna z najlepszych czeskich gier w historii.
Oceny gracza: Fajna lekka gra taktyczna dla dwóch osób z krótkim czasem gry i dużą losowością. Elementy są pięknie wykonane, a cała gra jest przyjemna dla oka. Dla rodziny i casualowych graczy absolutnie idealny.
Oceny gracza: Mimo obiecującego początku, na końcu było to duże rozczarowanie. Zasadniczo jest to gamebook, który jest strasznie pospieszny w drugiej połowie i znacznie bliżej fikcji niż gry. Decyzji dotyczących rozgrywki jest niewiele, w zasadzie tylko czytasz i możesz całkowicie zignorować elementy rozgrywki. System gry detektywistycznej jest tu dodany na siłę i całkowicie na siłę. Jeśli nie chcesz po prostu przeczytać ciekawego fan fiction - które oczywiście bardzo dobrze mogłoby zostać wykorzystane jako temat gry fabularnej w tym uniwersum - ręce precz!
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Doskonały romans, który pozwala przeżyć jeden z burzliwych okresów Europy, zarówno w walce świeckiej, jak i religijnej. Gra dosłownie wciąga i nie puszcza, dopóki nie zostanie wyłoniony zwycięzca. Co więcej, zasady nie są w rzeczywistości tak skomplikowane, jak się wydaje, a przecież jeden doświadczony gracz jest idealny do wszelkich niezbędnych udoskonaleń. Jeśli lubisz złożone gry historyczne, nie powinieneś przegapić Here I Stand.
Oceny gracza: Doskonała gra kooperacyjna z bardzo silnym wątkiem uniwersum H.P. Lovecrafta. Znajomość języka angielskiego jest jednak koniecznością, gdyż czytanie kart i opowiadań tworzy całą atmosferę tajemniczości i walki z nieznanym starożytnym złem. Gra nie nudzi się, a gdyby tak się stało, jest wiele rozszerzeń. Więc do zobaczenia w Arkham.
Oceny gracza: Zabawna gra w budowanie talii z funkcjonalnym środowiskiem fantasy. Konieczne jest jednak pobranie nowszej wersji zasad z oficjalnej strony, w przeciwnym razie można uniknąć zamieszania. Jako dodatkowy plus uznaję możliwość gry w jedynkę, która jest wystarczająco rozrywkowa.
Oceny gracza: Zabawna gra z bandą na wpół zwariowanych goblinów i czarnoksiężnikiem, który ma gobliny biegające po jego domu, próbujące ukraść jego księgi zaklęć i szkodzące sobie nawzajem w procesie. W większości przypadków jednak ci orkowie zostają obarczeni najbardziej dziwacznymi zadaniami i warunkami, dzięki czemu gracze mają mnóstwo zabawy od początku do końca.
Oceny gracza: Doskonała gra o wzorowym połączeniu mechanizmów gry z aktualnym (i dla niektórych kontrowersyjnym) tematem. Jakość wszystkich elementów jest znakomita, a rozgrywka dla dwóch i jednego gracza to prawdziwa gratka, przy czym styl rozgrywki dla dwóch graczy jest dość zróżnicowany pomiędzy USA a dżihadystami. Szczegółowa gra.
Oceny gracza: Magicy to klasyk, który ma świetną mechanikę rozgrywki, ilustracje i ogólnie świat. Całej grze mogę zarzucić tylko jedno - zbyt szybkie wypuszczanie nowych rozszerzeń i wersji, a ligi i inne zorganizowane zabawy zmuszają do bardzo szybkiego kupowania nowych kart. Dla domowego grania nie ma to znaczenia, ale ci, którzy chcą grać więcej, muszą liczyć się z większymi kosztami.
Oceny gracza: Prosta gra, która według własnych słów bierze z gier RPG to, co najważniejsze - walkę z potworami i kopanie w poszukiwaniu przedmiotów i pieniędzy, jednocześnie zawsze znajdując jakiś sposób, by uczynić grę przeciwników bardziej "fajną". Szybka, prosta gra w skradanie się, kradzież, walkę, a wszystko to bez konieczności odgrywania roli! Zabawa gwarantowana.
Oceny gracza: Gra jest tak naprawdę taka sama jak klasyczny Munchkin, tyle że w całości osadzona w świecie Mythos autorstwa H.P. Lovecrafta. Tutaj zamiast smoków spotykamy pradawnych, kultystów i inne mackowate rzeczy, a zamiast wyzywających elfich pograniczników wcielamy się w śledczych, profesorów lub eksterminatorów potworów. Bardzo rozrywkowa dla koneserów Cthulhu.
Oceny gracza: Wciąż te same Munchkiny, teraz z klątwami i większą ilością kart drzwi i skarbów, ale nie zmienia się nic fundamentalnego dla gry.
Oceny gracza: Wciąż te same Munchkiny, teraz z klątwami i większą ilością kart drzwi i skarbów, ale nie zmienia się nic fundamentalnego dla gry.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Gra spełniła moje oczekiwania pod każdym względem:
- Gęsta atmosfera świata Lovecrafta nie pozwoli badaczom na chwilę oddechu.
- Figurki wyglądają naprawdę dobrze, podobnie jak kawałki mapy i ogólnie cała gra jest przyjemna dla oka.
- Zasady są dość proste, a rozgrywka bardzo przyjemna.
- Zagadki są mile widzianym odświeżeniem w postaci szybkiej mini-gry.
Gra nie stawia na walkę, ale przede wszystkim na klimat, co miało miejsce również w Arkham Horror, do którego Mansions nawiązuje (patrz logo Arkham nad tytułem gry) i trzeba przyznać, że słusznie.
Oceny gracza: Doskonała gra karciana, która na początku może wydawać się zagmatwana ze względu na ilość znaczników, ale po dłuższej grze uświadamia się geniusz ich rozmieszczenia i wynikającą z tego przejrzystość kart. Ponadto gra naprawdę pasuje do tematyki sci-fi. Szkoda tylko, że kilka rozszerzeń do gry prawdopodobnie nigdy nie wyjdzie po angielsku, więc zainteresowani muszą kupić wersję angielską.
Oceny gracza: Rozbudowa w postaci celów i funkcjonalnego robota dla wariantu solitair przyjemnie odświeża i tak już świetną grę, szkoda tylko, że znaczna część kart to puste nieużywane karty, z drugiej strony kto chciałby się samorealizować, ma idealną okazję.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Fajna gra łącząca strategię i pamięć z naprawdę ładnymi komponentami, poręczną wkładką, prostymi zasadami i krótkim czasem gry. Gra przeznaczona do zabawy z dziećmi lub po prostu przy kawie lub herbacie.
Oceny gracza: To właściwie karciana "figurkowa" gra wojenna. Każda strona jest rozgrywana inaczej, łatwe przenoszenie, szybka rozgrywka i proste zasady. Bardzo przyjemna gra.
Oceny gracza: Relaksująca i spolszczona "metamorfoza" fantasy, w której gracze mogą dokonać poważnych zniszczeń i ogólnie dobrze się bawić. Polecam grę w 3 lub więcej graczy, w dwóch nie jest rewelacyjna. Podobnie, wybór spośród wielu rozszerzeń wzbogaca grę, ale nie jest koniecznością, ponieważ gra jest już zabawna w swojej podstawie.
Oceny gracza: Znaczne ulepszenie w stosunku do oryginalnego Thunderstone - lepszy design kart, bardziej przejrzyste i klarowne zasady, bardzo dobre alternatywne warianty gry, dodanie ważnej opcji przygotowania i kilka innych drobiazgów, które ucieszą. Jeśli szukasz deckbuidlingu z mocnym motywem fantasy i lekką domieszką Diablo, to tę grę wybierzesz prawidłowo.
Oceny gracza: Rozszerzenie Thunderstone dodaje bardzo dużo, a bez rozszerzeń Doomgate Legion i Wrath of the Elements już bym nie grał. Krótko mówiąc, rozszerzenia posuwają Thunderstone dalej i sprawiają, że gra działa lepiej.
Oceny gracza: Doskonała adaptacja klasycznej gry "Palermo Town" grywalna przez dowolną liczbę osób. Dodaje karty postaci z różnymi cechami i muszę powiedzieć, że w porównaniu z tą grą np. Resistance przegrywa na pełnej linii.
Oceny gracza: Pięknie wykonana gra blefu dla dwóch osób. Choć jest to w zasadzie prosta gra, to jest to bardzo rozrywkowa gra, w której motyw nie jest tylko mechanizmem opakowującym, ale funkcjonującą częścią gry.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024