Imię: Lukáš Palka
Rok urodzenia: 1982
Miasto: Provodov (Powiat: Zlín)
Poziom: Częsty korespondent
Użytkownikiem Trollowych gier: 4982 dni
Ostatnio wlogowany: przed 114 dniami
Dalsze informacje: Je velmi jednoduché něco zkomplikovat, zato bývá značně komplikované něco zjednodušit.
Oceny gracza: Niezła "symulacja" kryzysu kubańskiego. Rozegrana w ładnym czasie poniżej czterdziestu minut z przystępnymi zasadami.
Oceny gracza: Dostępna z reguły. Mechanika gry idealnie dopasowana do tematyki ekologicznej. Grafikę pewnie można by zrobić "ładniejszą", ale funkcjonalnie jest top notch. Niestety taka mała gamingowa perełka, która zgubiła się w zalewie innych gier. Niesłusznie, moim zdaniem.
Oceny gracza: Mechanika piramidy kart dla każdego wieku jest naprawdę przełomowa. Konieczność zastanowienia się, co wykorzystasz i co ostatecznie otworzysz przed przeciwnikiem, to chyba najlepszy moment gry.
Oceny gracza: Przezabawne i bardzo tematyczne. Szkoda tylko kości.
Oceny gracza: Sympatyczna, bezpretensjonalna gra karciana. Można kombinować, ale czasem przypadek ma coś do powiedzenia.
Oceny gracza: Dla kogoś, kto lubi abstrakcyjne gry, ta naprawdę mnie nie chwyciła. Po prostu sucho.
Oceny gracza: Oryginał. Strategiczne. Kombinatoryka. Wiele trybów gry. Każda broń posiada unikalną cechę. Fantastyczne figury. Po prostu krawędź tnąca.
Oceny gracza: Świetna atmosfera presji, która zmusza graczy do myślenia i zmusza do jak najbardziej efektywnego rozgrywania swoich ruchów. Wspaniała atmosfera, w której naprawdę wierzysz, że prowadzisz gospodarstwo rolne, hodujesz zwierzęta i motasz warzywa.
Oceny gracza: Rozszerzenie liczby kart profesji i małego sprzętu. Klasyczne rozszerzenie, gdy materiał z gry nieco spuchnie.
Oceny gracza: Absolutnie topowe rozszerzenie podstawy budowy. Świetne nowe elementy gry. Czy rozszerzenie pełnej gry nie powinno tak wyglądać, tego już nie wiem :-)
Oceny gracza: Będę musiał iść do pełnego. Nowe opcje, które tylko wzbogacają grę i eliminują niektóre punkty bólu z podstawki.
Oceny gracza: Uczciwie przetestowana gra. To jest euro przez cały czas. Temat nie jest tak mocny, jak mogłoby się wydawać, jednak mechanizmy gry naprawdę działają, a gracz w trakcie rozgrywki optymalizuje, budując mechanizm, który da punkty zwycięstwa. Projekt graficzny bardzo ładny.
Oceny gracza: Uczciwe Euro, Feld wciąż trzyma poprzeczkę jakości bardzo, bardzo wysoko.
Oceny gracza: To skomplikowane i jest tego dużo. Jeśli ktoś lubi gry ekonomiczne nie powinien spasować. Problem w tym, że potrzeba częstszego grania, żeby się wciągnąć w rozgrywkę, bo ponowne wejście w zasady jest wymagające.
Oceny gracza: W pewnym sensie legenda. Idealny do pubu. Minusem jest możliwość, że gracz odpadnie wcześniej i będzie musiał siedzieć i patrzeć jak inni grają przez resztę gry. W przeciwnym razie bryza z dużą ilością zabawy.
Oceny gracza: Udane rozszerzenie, które dodaje nowe elementy do gry. Czasami trzeba uważać i nie zapominać o nowych zasadach.
Oceny gracza: Niechcący kliknął w recenzję. Nie grałem w grę, więc daję średnią, bo nie mogę anulować oceny.
Oceny gracza: Coop, który wprowadza do gry kilka fajnych elementów - wspólne wsparcie, ciekawe wejście potworów.
Oceny gracza: Świetne - jak solidne 20 minut, w których podejmujesz świetne decyzje w grze. Nie mogę wystarczająco polecić.
Oceny gracza: Jakość figurek i innych elementów jest na najwyższym poziomie. Rozgrywka nie przypadła mi do gustu. To samo uczucie, co w przypadku gier planszowych z serii Game of Thrones. Jeśli lubisz AT, to i tak idzie 1,5 gwiazdki do mojej oceny.
Oceny gracza: Miły filler pomiędzy ciężkimi grami. Mimo że to banalne, a jednak człowiek się cieszy.
Oceny gracza: Zmienność, wiele sposobów na wybranie swojej ścieżki w grze, gameplay tuned. Po prostu radość.
Oceny gracza: To raczej sprawa imprezowa. Jeśli szukasz tylko zabawy, a nie strategii czy taktyki, dodaj do tej oceny jeszcze jedną gwiazdkę.
Oceny gracza: Imprezowa sprawa. Sporo losowości, ale skoro gra się w 15 minut to nie przeszkadza mi to aż tak bardzo. Jeśli rodzina z dziećmi, to gorąco polecam i dodaję całą jedną gwiazdkę do mojej oceny.
Oceny gracza: Quickie. Gra o prostej, a zarazem pomysłowej konstrukcji. Jeśli chcesz abstrakcyjnej 15-minutowej gry, to jest to właściwy wybór
Oceny gracza: Legenda, od której zacząłem, a która mimo, że później wszyscy kręcą na nią nosem, jest bardzo regrywalna i przyjemna.
Oceny gracza: Dzieciom się podoba, jest szybkie i proste, a jednocześnie niegłupie. Marka idealna.
Oceny gracza: Ciekawe nowe możliwości. Nowe kształty na kartach i zasoby w miastach, które przynoszą punkty - czemu nie :-)
Oceny gracza: Pozycja obowiązkowa dla przyjaciół czarnego, ale naprawdę ekstra czarnego humoru.
Oceny gracza: Ciekawy system walki pozycyjnej. Kamień, który umieszczasz, jest umieszczany przez Twojego przeciwnika i odwrotnie. Abstrakcyjne, ale ładnie wykonane. O ile mechanika jest prosta, to potrzeba kilku gier, aby wczuć się w strategię.
Oceny gracza: Jeśli więc cokolwiek spełnia definicję jakościowej gry euro, to właśnie ta gra.
Oceny gracza: Dobrze się dzieje. Oryginalny burgund tylko w innej "formie". Nie ma tu różnicy jak między Troyes a Tournay, gdzie gry, które opierają się na tym samym, każda wnosi coś nowego. Jeśli lubiliście oryginalne Burgundie, polubicie te z karty.
Oceny gracza: Zarówno plansza, karty jak i kostki były dobre. Zdecydowanie polecam spróbować. Znów oryginalny burgund w innej formie.
Oceny gracza: Fajna gra, która pokazuje mechanikę "push your luck" w najlepszym wydaniu. To w zasadzie zakład co lot, jeśli dobrze obstawisz awansujesz do kolejnego miasta, masz możliwość wzięcia bardziej wartościowej karty. Przezabawny, przyjemny, przyjazny dla całej rodziny.
Oceny gracza: Bardzo dobra gra oparta na sieciówkach. Piękny projekt graficzny. Proste zasady. Odpowiednie dla osób niegrających.
Oceny gracza: Więc drugi raz też był dobry. Trzeba dać grze czas i ustalić, co jest ważne. Nie można grać na własnej murawie, ale trzeba obserwować przeciwnika. Pierwsze gry kończyły się brutalną przewagą jednego człowieka. Po kolejnych grach to zawsze jeden ruch i emocje do samego końca.
Oceny gracza: Prosta gra dla dzieci z ładną grafiką. Myślę, że to dobry wybór dla dzieci, do których jest skierowany.
Oceny gracza: Ładny system budowy dwóch pokładów. Wiele sposobów gry - albo zdobywanie, albo obsadzanie miast. Przepisy dość szybko wchodzą w krew i zdecydowanie bawią.
Oceny gracza: Proste, a jednak głębokie. Możliwa jest gra konkurencyjna i kooperacyjna. Gra obrazkowa, która zdalnie ma pewne podobne elementy do Tash-Kalar czy Star Clusters.
Oceny gracza: Kulminacyjne euro. W naszej grupie również oznaczona jako Terramystica z gorzałką. Jest tam sporo Terry, ale to wciąż oryginalna gra, w którą warto zagrać.
Oceny gracza: Nie lubię obserwacji, ale ta jest dobra. Zarówno do zabawy z dziećmi jak i z dorosłymi.
Oceny gracza: Zabawny, prosty i świetny do rozrywki. Doceniam ładną pracę z przestrzenią. Gra rodzinna.
Oceny gracza: Nic nowego. Recykling standardowej mechaniki, ale sprawdza się w swoim gatunku.
Oceny gracza: Po prostu nie ma innego sposobu. To jest świetne. Mechanika to ruch i deckbuilding połączone w naprawdę nowatorski sposób.
Oceny gracza: Po prostu AT jak świnia :-) Na koniec gry zostałem wymazany z mapy - legen ........ dary
Oceny gracza: To miłe. Ale w zasadzie nie ma znaczenia, co robisz przez cały mecz, bo kiedy przychodzi do tego na końcu, każdy ma szansę. Gdyby to było pełne 30 minut, byłoby świetnie.
Oceny gracza: Temat super. Gameplay-wise, pozostawia mnie w spokoju jako podstawowy.
Oceny gracza: Gra jest doskonała w dwójce, gdy podczas swojej tury masz na ręce dwie postacie. Jeśli gra się w multiplayerze, to może nie być tak bardzo rozwijająca.
Oceny gracza: Przynosi nowe możliwości, ale klasyczne rozszerzenie w postaci spuchnięcia materiału gry.
Oceny gracza: Ta gra naprawdę radzi sobie z podróżami w czasie. Oprócz tego, że można przejść wszystkie epoki ludzkości, jako bonus ma się wrażenie, że 3-godzinna gra trwa co najwyżej 1 godzinę :-) Stąd macie jeszcze dwie godziny, aby zagrać w nią jeszcze dwa razy :-)
Oceny gracza: Jest ciekawa, ale replay value nie jest wielkie. Tak czy inaczej, jest to świetna zabawa.
Oceny gracza: Trzeba grać z czatującymi graczami. Posiadanie kilku milsów może znacznie pomóc w grze.
Oceny gracza: Wiele zależy od tego, z kim się gra. Jeśli jest to banda gaduł, które potrafią trzymać linię fabularną, to jest to romans nie do pobicia.
Oceny gracza: Tak właśnie powinna wyglądać słowna gra imprezowa. Myślę, że każdemu kto lubi Codenames spodoba się ta gra.
Oceny gracza: AT w czystej postaci. Dużo o atmosferze. Jako gracza preferującego Euro nie bardzo mnie to chwyciło, ale wierzę, że ci, którzy wolą nastrój rozgrywki niż mechanikę, znajdą tu coś ciekawego.
Oceny gracza: Bardzo fajna. niestety jest to gra na jedną rozgrywkę, po poznaniu fabuły nie warto grać ponownie. Jednak Portal planuje wydanie kolejnych, więc miejmy nadzieję, że się uda. To bardziej gamebook, w którym idziesz w różnych kierunkach eksploracji i inwestujesz swój czas, który jest oczywiście ograniczony. W grze znajduje się również baza danych, która jest dostępna online i dodaje miłego akcentu do gry. Celem jest ustalenie, jak doszło do przestępstwa i kto jest za nie odpowiedzialny. Bardzo lubię gry, w których idzie się na punkty, ale ta naprawdę mnie wciągnęła. Pół gwiazdki w dół za to, że to jednorazowy romans.
Oceny gracza: Fajna gra imprezowa lub wypełniacz. Mechanizm Push your luck. Multiplayer jest zaletą w tej grze. Podobne gry do Port royal i Celestia.
Oceny gracza: Dlaczego nie? Praca na kostkach z domieszką pokera. Tematycznie - gwiazdka A.
Oceny gracza: Jakość worker placement i deckbuilding. Konflikt nie jest tam tak bardzo odczuwalny. Zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Nieudany system wyboru akcji w rundzie. W pozostałych przypadkach dobry temat.
Oceny gracza: Przypadek sprawił, że poszliśmy na piwo, więc pełne punkty dla mnie.
Oceny gracza: Świetna abstrakcyjna gra. Bardzo podatna na AP, jednak świetnie, że tak złożoną grę można zbudować na kilku prostych zasadach. Pochwalam.
Oceny gracza: Jak dotąd jedyny "rant", który mnie nie dopadł. Temat jest przezabawny, ale niektóre mechaniki gry po prostu nie działały dla mnie.
Oceny gracza: Tak właśnie ma wyglądać rozszerzenie. Nowe elementy rozgrywki, pięknie wkomponowane w oryginalną grę. Do tego daje więcej miejsca na taktykę.
Oceny gracza: Świetna robota z utrzymaniem i rozwojem, ale walki i opcje eliminacji powalają na kolana. Nigdy nie miałem tak sprzecznych uczuć z żadną inną grą. Dobrze poskładana mechanika z jednej strony, a totalna losowość, jeśli nie zostaniesz ścięty przez kogoś w drugiej turze i przez resztę gry farmujesz jeden heks. Szkoda, gdyby został z czystym Euro dałbym mu pełną pulę.
Oceny gracza: Zaskakująco dobre. Dużo strategii na małej przestrzeni.
Oceny gracza: Ładna jak na swoje czasy legenda. Jednak w kategoriach gry jest to już przestarzałe.
Oceny gracza: Koop, który mi się podoba. Ciężko jest wygrać, ale jak już się uda, to warto. Widać, że gra ma wiele miejsca na rozbudowę, ponieważ zasady dla każdego gatunku mogą urozmaicić rozgrywkę.
Oceny gracza: Rodzinny komfort, który może wywołać budujący "feling" :-) Sympatyczne wykorzystanie kostek do gry. Bardzo ładna grafika i duża regrywalność.
Oceny gracza: Euro, które bardzo dobrze sprawdza się w walce. Ponadto z "akcentem budowlanym". Niekonwencjonalny, ale świetny system wyłaniania zwycięzcy.
Oceny gracza: Na podkreślenie zasługuje piękna grafika i przystępność zasad. Z drugiej strony należy też dodać, że jeśli zabraknie kart, może to mieć znaczący wpływ na liczbę zapisanych punktów.
Oceny gracza: Fajny temat. Trochę za dużo konfliktów jak na grę rodzinną, ale poza tym jest dobrze.
Oceny gracza: Gra, w której nie ty grasz w grę, gra gra gra tobą. To co jest ciekawe w grze to jej tematyka, która ładnie komponuje się z odczuciami na stole. To, co jednak wypada płasko, to projekt gry. W zasadzie nie masz szans wpłynąć na rozwój wydarzeń, to co zaplanujesz może/może nie wyjść w zależności od decyzji przeciwników. Jeśli wolisz bardziej odczucia z gry planszowej niż myślenie przez swoje ruchy, dorzuć kolejne dwie gwiazdki do swojej oceny.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra. Nie przypomina żadnego innego mikrofonu, na którym grałem. Na kartach jest kosmiczna praca, premie i malusie. Zmienny zakres możliwości działania. Dużo zabawnych książek :-)
Oceny gracza: Prosta, kombinacyjna, działająca. Świetna gra na wejście i nie obraża nawet graczy.
Oceny gracza: No cóż, trzeba nagrać więcej, aby combosy były lepsze. Mobilna aplikacja do liczenia jest świetna.
Oceny gracza: Wspomnienie z dzieciństwa - raczej nostalgia. Lepsze w tym gatunku są z pewnością Listy z Whitechapel.
Oceny gracza: Proste zasady, doskonały system, który sprawia, że chce się handlować. Rozsądna cena. Musi mieć kolegów z drużyny, którzy mało liczą, ale dużo gadają :-)
Oceny gracza: Ci, którzy przeczytali książkę, powinni dodać jeszcze 1 dla atmosfery.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra. Praca z farbami, ich mieszanie i malowanie fresku jest wspaniałe. Do tego zasada wczesnego wstawania, by sfrustrować pomocników jest świetna.
Oceny gracza: To wspaniałe, jak widać progres i poprawę, gdy gra się częściej. Super 10 minutowy quickie.
Oceny gracza: Świetny znowu niekonwencjonalny "Brag". Po prostu idealne wejście dla niegraczy w świat gier planszowych.
Oceny gracza: Fajny coop, ale jakoś nie wlazł mi pod skórę.
Oceny gracza: Gra nie daje nic za darmo. Aby skutecznie walczyć z Wu-Fengiem, trzeba mieć w garści charakterystykę wieśniaków, a z czasem, nawet jeśli na początku wydaje się to niemożliwe, zaczynamy zwiększać poziom trudności... (master solo piece)
Oceny gracza: Dokładnie tak ma wyglądać rozszerzenie. Połączenie oryginalnej gry z nową mechaniką, która dodaje kolejny wymiar. Choć nie pasuje, to podobne wrażenie miałem z rozszerzeniem Agricola - Chłopi z bagien. Pełno pierogów!
Oceny gracza: Taka ukryta perełka wśród gier planszowych. Proste zasady, zmienność, combosy, uszkodzenia i mechanizm kontroli obszaru. Naprawdę fajnie.
Oceny gracza: Przyjemna gra z łatwymi zasadami. Grę można ułatwić dzieciom, używając tylko słowa "więcej", które punktuje nieco lepiej niż słowo mniej, gdzie już myślą nieco więcej :-)
Oceny gracza: Niezła gra. Trochę budowania i żęcia, euro tutaj. Trochę odkrywania, trochę przypadku jak popadnie, ale da się pomóc. Książka z przygodami niby tak, ale gdyby jej nie było nic by się nie stało.
Oceny gracza: Gdy przyszło do gier 4/4, gdzie o zwycięstwie decydował gracz, który nie miał już szans na wygraną (klasyczny kingmaking), straciłem cierpliwość do tej gry (a wygrałem dwa razy).
Oceny gracza: Bezkompromisowo pełny pieróg. Brak innowacyjnych mechanizmów, ale tak precyzyjnego wykorzystania tych, które istnieją, trudno się dopatrzeć. Element deckbuildingu w wykorzystaniu kart. Odblokowywanie nowych akcji na eksport. Poruszanie się po mapie, po różnych lokacjach. Docenią ją ci, którzy lubią skomplikowane euro.
Oceny gracza: Bardzo ładne euro. Fajny system, że wykonanie akcji jest uzależnione od wymiany datków w postaci kart z zarządem. Mechanika rozgrywki jest inna i mam z niej podobne odczucia jak z powiedzmy Z Rajas of Ganga.
Oceny gracza: Miłe zaskoczenie. Proste zasady, dużo strategii. Tak właśnie powinno być z kartami.
Oceny gracza: Naprawdę fajny co-op, w którym trzeba podejmować ryzyko. Ostrożnie, trzeba się nad tym zastanowić.
Oceny gracza: Dobre dla dwojga. W większej ilości, to będzie bałagan. Niektóre karty są zbyt mocne. Ale generalnie dwa jako wypełniacz są w porządku.
Oceny gracza: Miły rodzinny romans. System tworzenia wzorów przypomina nieco Tash-Kalar. Podczas gry należy dobrze obserwować wschodzące gwiazdy ze wszystkich stron. Twoja konstelacja może wyskoczyć tam, gdzie byś się jej nie spodziewał.
Oceny gracza: "Cudowna" gra, która stawia cię pod ciągłą presją, abyś osiągał wyniki i starał się minimalizować straty.
Oceny gracza: Bardzo ładne euro z rewelacyjną oprawą graficzną. To silnik przyszłości, który zgarnie 20 punktów przed wszystkimi innymi. Bardzo ładna praca z kartami, z kartami produkcji w kolumnach. Karty pomocników pomagają w niektórych sitach gry. Zdecydowanie przyjemna, licząca gra, która zdecydowanie nie jest dla niegraczy.
Oceny gracza: Naprawdę kawał dobrej roboty. Z wyjątkiem zagmatwanych zasad, nie mogłem znaleźć innej wady.
Oceny gracza: Źle, źle, źle. Jeśli stick figure nie znajduje się w pobliżu twojej lokalizacji, nie możesz nic na to poradzić, nawet jeśli staniesz na głowie.
Oceny gracza: Pfister jako autor znów punktuje. Udaje mu się recyklingować mechanikę gry i przenieść ją o dwa poziomy wyżej w stosunku do poprzednich gier. Tak trzymać.
Oceny gracza: Fajne nowoczesne euro, zmienny plan gry, ciekawe podejście do rozmieszczenia pomocników. Nie zrazi graczy i nadaje się również jako gra rodzinna.
Oceny gracza: Zdecydowanie dobry wybór dla dwóch graczy. Świetna grafika, zasady jak na pięć minut. Szybkie tempo. Nie jest nudny.
Oceny gracza: Nigdy nie sądziłem, że trafię na grę o tematyce sportowej. K2 jest zarówno mózgożerną, jak i szkodliwą grą. Krzywda objawia się tym, że potrafi zablokować zejście przeciwnika, a potem zsuwa się w plastikowym worku :-)
Oceny gracza: Rozszerzenie typu pęczniejącego (nawet jeśli tylko w niewielkim stopniu) materiału z gry.
Oceny gracza: Nie jest to coś, co sprawiłoby, że usiądziesz na tyłku, ale jako gra rodzinna sprawdza się świetnie. Budowanie map i handel nimi. Lekki dotyk carcassonne.
Oceny gracza: To naprawdę niezły kawałek gówna. Bardzo prymitywne zasady, ale można się na nich nakręcić.
Oceny gracza: Ładna, prosta kartka. Nadaje się do zabawy z dziećmi około pierwszej klasy lub niegrającymi.
Oceny gracza: Jak na grę, która ma proste zasady i jest dostępna dla mas, ma sposób na angażowanie graczy. W prostocie tkwi siła.
Oceny gracza: Bardzo ładny carcassoid - to zdecydowanie gra rodzinna, a nie dla graczy.
Oceny gracza: Fajne i nie komplikuje zbytnio rozgrywki. Bonusy końcowe podobają mi się bardziej niż giganty.
Oceny gracza: Taki przezabawny "sequel" do The Inheritance. Możliwość wyboru modułów do gry jest bardzo fajna. Piękne euro, w którym różnorodność opcji wzrasta z każdym krokiem. Dobra robota, Vlad.
Oceny gracza: Taki ptak, ale kiedy pierwszy raz scvaknou magnesy tak dość przestraszony.
Oceny gracza: W prostocie tkwi siła. Mimo że jest to gra abstrakcyjna w swoim rdzeniu, tematyczny herb jest wyjątkowo dobrze wykonany. Jeśli szukasz szybkiej gry, w której musisz trochę pomyśleć to jest to właściwy wybór.
Oceny gracza: Świetna gra zbudowana na absolutnie banalnej bazie zasad. W dużej mierze chodzi o zaplanowanie, jak połączysz poszczególne świątynie. Zasada, że musisz ładować więcej punktów co rundę albo dostajesz zero punktów na rundę (lub minus pięć) wprowadza super presję do gry. Kompletnie nie spodziewałem się, że gra tak mnie załatwi.
Oceny gracza: Fajny mechanizm aktualizacji kostek. Nie ma zbyt dużej głębi, ale z drugiej strony i tak jest co robić.
Oceny gracza: Tak, to coś innego niż Detective, ale zdecydowanie warto. Podobnie jak w przypadku Time stories, podoba mi się, że mechanika została stworzona do tworzenia grywalnych historii.
Oceny gracza: Gra mikro - nic więcej nic mniej.edit:Z trzech gwiazdek na pięć - jest naprawdę świetna.
Oceny gracza: Euro w starym stylu. W przeciwieństwie do Agricoli, tam nie bardzo czuję motyw przewodni. Jest naprawdę długi, bardzo podobny do felczerów, ale nie tak dobry. Inaczej mechanika jest fajna, gra jest złożona i wyrachowana.
Oceny gracza: Bardzo dobrze. Trzeba pracować z pamięcią, ale chodzi o współpracę, więc dzieci ciągną razem.
Oceny gracza: Bardzo ładna gra słów. Nie da się nie zauważyć inspiracji Hanabi. Mimo to jest to oryginalny utwór, który z pewnością znajdzie swoje miejsce wśród graczy lubiących gry słowne.
Oceny gracza: Tak, to jest to. Gra wyścigowa. Niekonwencjonalna mechanika kart. Zdecydowanie tak.
Oceny gracza: Czyli co wszystko jest w grze: Carcassonne, Caruba, Kingdomino. Bardzo mi się to podoba.
Oceny gracza: Zdecydowanie zabawne. Ten sam gatunek co Phantom of the Threshold, ale bardziej dopracowany.
Oceny gracza: To gra karciana, nawet jeśli biorą w niej udział koty. To miła, psotna rzecz. Zdecydowanie do relaksującej rozgrywki można polecić.
Oceny gracza: Miłość od pierwszego wejrzenia. Jeśli lubisz "kulturalne" euro, to jest to właściwy wybór. Bardzo fajny system kostek, gdzie mimo, że kostki są w grze to szansa nie jest.
Oceny gracza: Odpręż się. Im mniej graczy tym więcej taktyki. W większych liczbach bardziej chodzi o czekanie, by zobaczyć, co jest na stole, gdy przyjdzie do wykonania ruchu, niż o planowanie czegokolwiek.
Oceny gracza: Doskonały element, gdy trzeba się porozumieć w określonym czasie i nie ma znaczenia jak. Nie polecam jednak grania w parach - może to wtedy wprowadzić rozwody :-)
Oceny gracza: Po czterech meczach te obserwacje. Wyjątkowo overpowered karta, która pozwala na rekrutację dwóch kart z trzech. W multiplayerze zdolność do efektywnego robienia czegokolwiek jest zmniejszona.
Oceny gracza: Vlaada stworzyła trzy gry, które dla mnie stanowią prawdziwy top swojego gatunku.1) TTA w budowaniu strategii2) Space Alert w ultimate co-opie3) MK w grach traktujących o walceKorzyści z walki bez kości doskonałe nawet jako gra solo scenariusze o zróżnicowanych celach budowanie talii kart akcji euro z fantastycznym klimatem niesamowita zmienność przy grze na 5 kart wszystko zależy od twojego wyboru przy grze nie jesteś posiadaczem kartyKonsy - nie bardzo :-)
Oceny gracza: Bardzo fajna gra kooperacyjna, w której gracz alfa zostaje usunięty poprzez konieczność zachowania ciszy podczas gry. 17 poziomów, które dodają coraz to nowe elementy rozgrywki, modułowe labirynty sugerują, że nie jest to gra typu one and done. Aha, no i figurka "Zrób to", sprawi, że w niektórych momentach gry poczujesz się jakby grała z Tobą gromada dzięciołów.
Oceny gracza: Świetnie, świetnie i jeszcze raz świetnie. To prosta gra pamięciowa, która ma naprawdę świetny pomysł, świetny projekt materiałów i przyjemny czas rozgrywki. Kolejna gra dla dzieci, która działa z pamięcią to Leo musi iść do fryzjera.
Oceny gracza: Niezły filler od twórcy Splendoru. Są po prostu takie chwile, kiedy człowiek chętnie odpoczywa przy czymś, co "przepływa przez ręce" i jest miłe dla oka.
Oceny gracza: Bardzo podobny feeling do Małego Księcia (build me a planet) czy Tokaido. Po prostu przyjemny, dobrze wyglądający romans, który płynie nienachalnie i dobrze gra ze światem Małego Księcia. Jeśli jesteś niegrającą rodziną z małymi dziećmi, dodaj kolejną gwiazdkę do mojej oceny.
Oceny gracza: To mi nie pasowało. Jest zbyt interaktywny. Wolę Little Big Galaxies od tej serii, która jest najwyższej klasy.
Oceny gracza: Naprawdę ładnie zestrojone. Do tego sposób w jaki gra koresponduje z książką jest świetny. Chyba ostatni raz czegoś takiego doświadczyłem przy Władcy Pierścieni LCG, gdzie grą przygotowali Hobbita i trylogię. Polecam.
Oceny gracza: W tym, na czym się skupia, gra jest genialna. To, że będziesz się dobrze bawił tworząc grupę potworów według wcześniej wyznaczonego zadania naprawdę mnie zaskoczyło. Do tego nawet moja córka, która ma dopiero rok w szkole, daje sobie radę.
Oceny gracza: W przeciwieństwie do pierwszego, podróżowanie jest teraz łatwiejsze i bardziej dostępne. Jednocześnie podróżowanie jest krokiem do otwarcia kontraktów ofertowych. Ogólnie rzecz biorąc, II zaostrza niektóre miejsca w grze, które skrzypiały w oryginalnej grze. Jeśli do wyboru jest I lub II, to zdecydowanie II.
Oceny gracza: Goblin jest znacznie trudniejszy do pokonania i dlatego to rozszerzenie dostaje kciuki.
Oceny gracza: Nowy zły to po raz kolejny świetny game changer.
Oceny gracza: Fajna gra karciana, a nie planszowa. Uszkodzenia są ograniczone do minimum. Trochę liczenia i budowania. Przyjemne, ale nie zachwycające. Być może nadaje się jako gra wprowadzająca dla niegraczy.
Oceny gracza: To nie jest moja filiżanka kawy. Jest to jednak ładnie zbudowany co-op, w którym poszczególne ruchy trzeba konsultować.
Oceny gracza: Mała karta z nieco dłuższym czasem gry niż na to zasługuje. Wymaga trochę szczęścia, ale fajna tematyka i ilustracje.
Oceny gracza: Bardzo abstrakcyjna sprawa. Fajny pomysł z tetrisem, ale dla mnie nie do końca się sprawdził. Mało to plannera, gdy idzie się w kolory, które nie pasują, więc ciężko się z tym pracuje, choć są pewne możliwości.
Oceny gracza: Więc nawet jeśli wygląda jak pociągi, to tak naprawdę nie są to pociągi, tylko zbieranie zasobów i mnożenie. To przyjemnie proste, ale nie tak pomysłowe.
Oceny gracza: Super prosta karta, która włącza do gry element prawdziwego oszustwa.
Oceny gracza: Euro zawodnika. Dużo optymalizacji. Dużo dróg do zwycięstwa. Świetny mechanizm do podbijania pokładu. Dużo fajnej mechaniki.
Oceny gracza: Szybka i prosta gra z ciekawym systemem kontynuacji rozgrywek. Świetna do rodzinnej zabawy, a i graczy nie zrazi.
Oceny gracza: Euro z motywem przewodnim, który przenika do mechanizmu gry. Kilka dość oryginalnych mechanik (feromony, wykorzystanie larw), mechanizm kontroli obszaru, umiarkowana interakcja między graczami. Doskonały koktajl, który z pewnością przypadnie do gustu graczom Euro.
Oceny gracza: Niezła wariacja na temat Dixit. Nawet jeśli duch nie ma dobrych kart, to zawsze jest jakieś uzasadnienie :-) Odpowiednie dla początkujących.
Oceny gracza: Zabawna gra zbudowana na prostych zasadach. Chyba tak właśnie ma być. Jest więcej niż jeden sposób, aby "polecieć" do zwycięstwa. Nadaje się jako gra wstępna.
Oceny gracza: Szybka gra imprezowa, która bawi, ale trzeba się liczyć z tym, że jest w niej dużo losowości.
Oceny gracza: Niestety, naprawdę nie ma tam co robić. W końcu gra osuwa się w powtarzanie w kółko tych samych procedur.
Oceny gracza: Zdecydowanie lepsze niż najeźdźcy z północy. Ktokolwiek robił ikonografię, powinien zostać kopnięty w pośladki - naprawdę nieprzejrzyste. Poza tym gra posuwa się do przodu, z poziomem trudności średnio trudnego euro.
Oceny gracza: Świetna gra dedukcyjna. Gorąco polecam. Gwiazdka w dół tylko za to, że jest dla mnie lepszy w trójce niż w jakiejkolwiek innej liczbie. W dwójce łatwo można się zorientować, kto jest przeciwnikiem, a w czwórce i piątce nie ma prawie żadnych szans na trafienie.
Oceny gracza: Dlatego po kilku kolejnych grach dodaję jedną gwiazdkę do pierwotnej oceny. Jest tego całkiem sporo, wymaga to trochę pomyślunku, ale głównie trzeba mieć szczęście, że nikt nie dokucza tej samej postaci co ty.
Oceny gracza: Wariacje na temat Upiora ze Starej Pragi. Dla dwojga jest w porządku.
Oceny gracza: Zbyt duży zbieg okoliczności. W pozostałych przypadkach przyjemnie się ogląda.
Oceny gracza: Niekonwencjonalna mapa gry, świetny element rozgrywki w postaci plagi, zmienność, świetna mechanika. Cieszymy się nim za każdym razem, gdy wyciągamy go na stół.
Oceny gracza: Mała, ale nie za mała gra. Miłe zaskoczenie. Bardzo ładne zarządzanie ręką, a odrobinę losowości wybaczę, bo miejsc na "optymalizację" - czytaj po czesku na decyzje w grze - jest mnóstwo.
Oceny gracza: Bardzo zabawne. Graficznie naprawdę ładnie zrobione. System polowania na astronautów jest naprawdę ładnie zrobiony.
Oceny gracza: Zdecydowanie doskonała jako gra rodzinna. Niski poziom trudności z dziećmi, wyższy uznanie i graczy. Spójność tematyki i mechaniki jest bardzo zabawna.
Oceny gracza: Gra dla całej rodziny. Oparty na bardziej znanej grze Labyrinth. W multiplayerze całkiem fajna zabawa.
Oceny gracza: Zwykły ptaszek. Jest losowość, ale w 15-minutowej grze jest to do wybaczenia. Na plus można zaliczyć to, że zapewnia dzieciom rozrywkę.
Oceny gracza: Fajna, mała gra. Występ solowy super. Baza bardziej tylko po to, żeby się uczyć potem zdecydowanie grać z rozszerzeniami, które są już w bazowym pudełku.
Oceny gracza: Wspaniałe rodzinne euro. Świetny pomysł z "ewolucją" plemienia. Żywe, ciekawe.
Oceny gracza: Magią gry jest komunikacja. Kilka razy mieliśmy pięciominutowe napady śmiechu podczas gry :-) W pewnym sensie legenda.
Oceny gracza: Naprawdę budujące doświadczenie. Gameplay mądry, i można poczuć, że wiele pracy zostało zrobione, aby gra była przyjazna dla użytkownika od poprzednich wysiłków (51st, Nowa Era). Bałagan z poprzednich wysiłków jest usuwany przez zastosowanie tablicy narodów, która wprowadza porządek do rozmieszczenia lokacji. Mechanika (czyli treść, która w poprzednikach była świetna) jest dopasowana do formy (czyli wyraźne wskazanie poprzez ikony, czego poprzednikom brakowało na niekorzyść). Czekam z niecierpliwością na potencjał nowych decków, które utrzymają grę przy życiu przez długi czas i wprowadzą do niej elementy deckbuildingu. To byłaby nowa legenda gier ...
Oceny gracza: Atlantydzi naprawdę grają inaczej i to jest wielki atut tego rozszerzenia. Nowe elementy gry (technologia) są naprawdę fajne.
Oceny gracza: Więc po kilku grach naprawdę OP. Do tego kręcą swoją mechanikę na budynkach frakcji, więc też nie ma jak ich zatrzymać. Pierwotnie myślałem, że będzie jak z Atlantami i będzie można nimi grać, ale nic nie wykombinowałem.
Oceny gracza: Kopie produkcję z prędkością światła.
Oceny gracza: Niezła burza mózgów. Zmiana polegająca na próbie wydawania punktów zamiast ich łykania też jest fajna.
Oceny gracza: Niezwykle przystępne przepisy. Jednak jest ona złożona i zmienna. Ruch na mapie jest ciekawie zaprojektowany, dzięki czemu poruszanie się jest naprawdę taktyczną decyzją. I o ile w większości gier nie obchodzą mnie wizualizacje, to tutaj są naprawdę piękne.
Oceny gracza: Zabawa rodzinna i nie tylko rodzinna. Zasada jednego dymu, szybka gra, duże doświadczenie.
Oceny gracza: Naprawdę skomplikowane. Mechanika poruszania się statków w "pociągu" po kanałach jest bardzo dobra. Podobnie jak system dwóch stosów pieniędzy (korporacyjnych, prywatnych).
Oceny gracza: Do gry dorwałem się dopiero po dziesięciu latach od premiery, a to kooperacyjny blast. Mam inne gry tego autora i jest pewne podobieństwo pisma, ale każda sztuka jest oryginałem.
Oceny gracza: Super rozszerzenie, gdzie nie chodzi tylko o zwiększenie ilości komponentów, ale o nowe mechaniki, które doskonale rozszerzają grę. Zjadliwe plemię i mutacje są nieagresywnym wzbogaceniem akcji na planszy. Terrorysta przenosi grę nieco dalej niż koop (wszyscy przeciwko jednemu).
Oceny gracza: Ogólnie nie lubię wglądów, ale ten jest inny. Nie chodzi tylko o znalezienie. Musisz prawidłowo ocenić, co stanie się z potworem, gdy ucieknie z laboratorium. Ze stresem czasowym - super :-)
Oceny gracza: Wiele zależy od grupy graczy, z którą grasz. Oczywiście, jest to dość mocno związane z halo, w którym wymieniasz karty z przeciwnikiem, ale atmosfera if może być naprawdę paranoiczna.
Oceny gracza: Naprawdę przyjemna gra dla dwóch graczy. Uwe w dobrej formie. Doskonały stosunek ceny - zabawy - czasu gry.
Oceny gracza: Dobra dla małych dzieci. Lepsza w tym samym gatunku jest gra Camel Racing.
Oceny gracza: Tak jest o malarstwie, ale o dziwo nie jest głupie. Ultrahardcore to malowanie abstrakcyjnych pojęć :-)
Oceny gracza: Said. Zmienna. Światło zasad. Strategiczne. Euro tak jak powinno być.
Oceny gracza: Są zdecydowanie lepsze obserwacje. Dodatkowa gwiazdka, jeśli grasz z dziećmi.
Oceny gracza: Bardzo fajna historia doprawiona odrobiną aktorstwa. Kostki i przypadek nie mają w tym przypadku żadnego znaczenia.
Oceny gracza: Bardzo ładnie. Podoba mi się praca kości. Nawet jeśli są w grze, nie ma festynu szczęścia. Tak trzymać.
Oceny gracza: Dla graczy lubiących optymalizację i liczenie punktów = konieczność. Vlada naprawdę z każdym meczem idzie w górę.
Oceny gracza: Odświeżenie reprezentowane jest głównie przez nowe karty.
Oceny gracza: Dobrze się bawi, a współpraca jest miłym elementem.
Oceny gracza: Coś w rodzaju pico legacy. W przeciwnym razie, jeśli podobały wam się dwie poprzednie, to i ta przypadnie wam do gustu.
Oceny gracza: Mechanika gry jest niezwykle ciekawa. Jako istotny mankament można jednak odebrać niezbalansowany charakter niektórych miejskich kawałków, gdyż niektóre z nich są znacznie overpowered.
Oceny gracza: Lepiej niż Terra. Kulty zastąpione skalą technologii, która porusza grę w niesamowity sposób. Wyeliminowano impas w progresji, który był irytujący w oryginalnej grze, gdzie pozostała trójka po prostu oskrzydlała cię i nie było dokąd pójść.
Oceny gracza: Świetnie sprawdza się podczas zabaw z dziećmi. Przeszukiwanie koszy, sikanie na słupy, noszenie gazet i pilnowanie pojazdu pułapkowego, po prostu urocza gra tematyczna, która naprawdę zaskoczyła.
Oceny gracza: Euro najwyższej jakości! Zawsze i wszędzie. Przez zaledwie 2-3 akcje na okrążenie w ośmiu rundach to brutalny wysyp mózgów. Pozycja obowiązkowa dla graczy Euro.
Oceny gracza: Zepsute. Pierwsze gry będą dłuższe ze względu na "gęstość" zasad. Z kolei po kilku grach, znacznie szybciej będziesz pielęgnował swoje zwierzaki. Doskonały worker placement ze specjalnym systemem ukrytych aukcji. Zdecydowanie dla graczy euro.
Oceny gracza: To naprawdę dobre. Po kilku rozgrywkach muszę przyznać, że ten wariant jest dobry i szczególnie gra dwuosobowa jest miłym doświadczeniem rozgrywki, a dominium 7x7 daje fajną przestrzeń do rozwiązywania z pomocą miast.
Oceny gracza: Szalone Myszołowy. Bardziej gra obserwacyjna niż analityczna. Zdecydowanie dobre w podróży - składane i szybkie do zabawy.
Oceny gracza: Bardzo fajna abstrakcyjna gra. Możesz wyrządzić szkody. Podobnie jak w przypadku gry Unikat.
Oceny gracza: Przypominająca Karubę, poza tym szybka i sprytna gra.
Oceny gracza: Brass jest zdecydowanie lepszy od tego autora. Nie podobała mi się stockowa mechanika gry.
Oceny gracza: Tak, tak powinna wyglądać karta inteligentna. To zarządzanie zasobami i budowanie silnika. Bardzo dobrze.
Oceny gracza: Fajne wejście w świat gier planszowych. Zasady na pięć minut. Nic przełomowego, ale działa i sprawia przyjemność.
Oceny gracza: Gra opowiada pewną historię. To naprawdę wspaniałe dopasowanie tematyki do mechaniki gry. To potężne przeżycie i jeśli potrafisz wczuć się w historię to naprawdę jest to romans na pięć gwiazdek. Osobiście mam trochę problem z tym, że nie mam "kontroli" nad wszystkim w grze, ale poza tym gra jest zdecydowanie warta zagrania.
Oceny gracza: Po raz pierwszy od dłuższego czasu sprytna karta, która przynosi pomysłowy mechanizm dla zmęczonych kart.
Oceny gracza: Doskonałe przełożenie filmu na grę planszową. Jeśli jest dobra grupa ludzi, to może być fajnie.
Oceny gracza: Fajnie rozwija wyobraźnię. Nawet moja pięcioletnia córka podała naprawdę fajną historię.
Oceny gracza: Prawdziwa gra euro. Świetnie, że każda z trzech tras ma coś w sobie. System pięciokolorowych szyn działa bardzo dobrze. Zmienność, kombinatoryka, zabawa.
Oceny gracza: Doskonała karta dla dwojga. Nie dajcie się zwieść kostkom, jest losowość, ale w akceptowalnym stopniu. Chodzi raczej o stworzenie stosu odpowiednich kart przy żetonie liczby. Jeśli losowość Cię zetnie, to nawet nie ma znaczenia, bo grę można zrobić w 15 minut :-)
Oceny gracza: Przezabawna gra w kości. Gdzie trzeba unikać polegania na tym, co spadnie, ale cesku do potworów lub imperium "vytunit" prawo najemnika, sprzęt, itp ...
Oceny gracza: Proste zasady i bardzo chwytliwe. Podobnie jak w Ghost Stories, chodzi o opanowanie umiejętności Samuraja i obronę wioski.
Oceny gracza: Naprawdę proste i chwytliwe. Budowanie w tym samym czasie. Następcy tej gry Space Conquerors i 51. Mechanizm gry rozwija się świetnie. San Juan to taki fix, ale ma swój urok.
Oceny gracza: Dla dzieci - nie znaczy, że to obelga. Zamiast kostek do gry - spinner. Ma dobry marketingowy pitch, ale jako gracz nie przemawiał do mnie aż tak bardzo.
Oceny gracza: Kultywowanie euro z atmosferą. Genialnie skonstruowany moment konfliktu w grze. Odmiana. Miłe zaskoczenie.
Oceny gracza: Dla tych, którzy lubią "zapamiętywać" :-) Ciekawe, a pod koniec już dość intensywne.
Oceny gracza: Niezrównoważony, zasady dla zasad i inne złośliwości.
Oceny gracza: Jakby to nie było ani złe, ani dobre. Spodziewałem się czegoś więcej przez ten szum wokół niego. Jest kilka fajnych pomysłów jak np. upadek narodów, ale jakoś mnie to nie przekonało.
Oceny gracza: Chociaż, nie lubię walk na kości, tutaj podoba mi się decyzja czy rana idzie na kartę czy na pole gry.
Oceny gracza: Z odpowiednimi ludźmi to jedna z czołowych kwestii w grach kooperacyjnych. Niesamowita zmienność i konieczność gry pod presją to naprawdę wyzwanie dla każdego zawodnika. Element czasu rzeczywistego to tylko lukier na torcie.
Oceny gracza: To wspaniale. Inne gatunki wrogów. Możliwość zdobycia exp, specjalizacji. Doskonała ekspansja.
Oceny gracza: Bardzo ładnie. Widać, że za tą grą stoi kociołek testów i debugowania. Zasady są proste, ale gra oferuje mnóstwo decyzji optymalizacyjnych - po prostu top notch.
Oceny gracza: Gra rodzinna. Proste, szybkie. Może służyć jako wprowadzenie do gier planszowych dla osób niegrających.
Oceny gracza: Wnikliwa gra z kilkoma wariantami rozgrywki. Kto lubi tego typu gry zdecydowanie dobry wybór. Natomiast innowacji nie ma w ogóle.edit: podnieś jedną gwiazdkę. Wspaniała rzecz na podróże. Plus jeśli macie małe dzieci, to może nauczyć je przegrywać :-)
Oceny gracza: Niezwykle chwytliwy materiał. Jest szybki i daje dużo radości. Więcej takich gier.
Oceny gracza: Podoba mi się Wallace jako projektant gier. Jego Brass to prawdziwa perełka, ale ta gra po prostu nie zrobiła tego dla mnie. Tak czy inaczej, czytelnicy książki, dajcie sobie jeszcze 2 gwiazdki.
Oceny gracza: Punkty odjęte za to, że nie bardzo lubię aukcję, a tu jest w formie, która naprawdę mi nie odpowiada. To co jest w porządku to tematyka i reszta mechaniki gry.
Oceny gracza: Stowarzyszenie jako podstawa gry. Bardzo rozrywkowa gra zbudowana jest na przystępnej mechanice. Nie mogę wymyślić lepszego wykorzystania skrzydlatego powiedzenia "W prostocie tkwi siła".
Oceny gracza: Trzeci raz jest uroczy. Gra rozwiązuje kilka momentów, które były problematyczne dla gry w dwie osoby o klasycznych nazwach. Obaj gracze nadal są w grze (podpowiedzi i zgadywanki zarówno), podnosząc trudność ze względu na to, że obaj gracze mają 3 zabójstwa w grze. Presja wywołana przez żetony czasu jest właśnie tym, o co chodzi w co-opie.
Oceny gracza: Czasami nie pozostaje nic innego, jak tylko chwalić i dziękować. "Dzięki Vlaada, naprawdę to zrobiłeś".
Oceny gracza: Czyli jednym słowem chyba "uroczy". Jeśli "uczysz" kogoś gier planszowych, zdecydowanie dobry wybór.
Oceny gracza: Doskonała dla 2 do 3 graczy. W 4 graczy traci swoją zwinność. Świetny system balansowania. Doskonały warunek zwycięstwa w bitwach - najsilniejszy kontra najsłabszy. Możliwość wyboru różnych trybów gry. Po prostu top notch.
Oceny gracza: Znowu szkoła, o której trzeba myśleć trochę inaczej w kontekście mechanizmu bramkowego. Ładne rozszerzenie.
Oceny gracza: Mechanika zamrożonych efektów jest ciekawym elementem, który sprawia, że inaczej patrzy się na tę szkołę walki. Ładne rozszerzenie.
Oceny gracza: Lubię Euro, ale ten z jakiegoś powodu nie siedział mi dobrze. EDIT: Po około 7 grach podnoszę ocenę. To ma coś w sobie. EDIT2: Wreszcie pełny kociołek.
Oceny gracza: Nowe możliwości, nowe narody. Coś ok, coś do omówienia.
Oceny gracza: Temat jest świetny. Problem z tą grą jest taki, że albo wybierasz grę bez draftowania i masz duży element losowości, albo zmniejszasz tę losowość, draftując kartę, ale rozciągając czas gry niemiłosiernie. Po prostu żadna z opcji nie jest dla mnie całkiem OK.
Oceny gracza: Jak zrobić grę z zadawania pytań. To klasyczna gra imprezowa z klasyczną nakładką CGE. Jeśli grasz z kolegami z drużyny, wiesz, że to nieco lepsze doświadczenie, niż jeśli grasz z nowymi ludźmi. Wariant drugi daje jednak szansę na ponowne ich poznanie w ciekawy sposób :-)
Oceny gracza: Bardzo dobra gra - należąca moim zdaniem do złotego funduszu gier planszowych. Gwiazdka w dół dla mnie tylko dlatego, że gra jest świetna zwłaszcza w trójce. Dwa to za mało, cztery to za dużo. Trójka to jednak wyzwanie nie do pokonania.
Oceny gracza: Ulepszeniem tej gry jest Brass tego samego autora. Niemniej jednak ta gra również działa bardzo dobrze.
Oceny gracza: Pełny pieróg. Oryginalne, złożone, strategiczne. Jest kostka, ale jest to wykonalne. Dużo muzyki za nieduże pieniądze.
Oceny gracza: Bardzo ładnie. To jest Troyes i to nie jest Troyes. Zdecydowanie nie do polecenia. Nie znalazłem tu takiej głębi rozgrywki, jaką znalazłem w Troyes, ale to wciąż gra, na którą warto zwrócić uwagę.
Oceny gracza: Świetny przedstawiciel eurobohaterów. Ciekawa praca na kostkach, zmienność.
Oceny gracza: Jak prawdopodobnie top roll and write affair. Naprawdę można grać na wiele sposobów i idealnie pasuje do univarza "Troyes" - zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Nowe karty, nowe możliwości. Raczej rzadkość. Pełne rozwinięcie to Die Damen von Troyes.
Oceny gracza: Po prostu super fajna gra, nawet dla nie-graczy. Grafika to rozdział sam w sobie. Taki "uproszczony" Tash-Kalar bez walki.
Oceny gracza: To wspaniale. Kompleksowo, trzeba naprawdę dokładnie zaplanować. Pozycja obowiązkowa dla hardkorowych eurograczy.
Oceny gracza: Każde plemię ma swoje własne zdolności. Korzystanie z niej to droga do sukcesu. Niektóre plemiona owerpowered - jednak ekspansja znacznie wzbogaca.
Oceny gracza: Fajny element przestrzennej układanki. Odpowiednie dla graczy casualowych. Cieszy się dużym powodzeniem wśród dzieci. Więc jeśli jesteś rodziną z dziećmi, która nie gra, dodaj jedną gwiazdkę do mojej oceny.
Oceny gracza: Po prostu ubongo z tym samym schematem dla dwóch graczy i pytanie kto pierwszy.
Oceny gracza: Jeśli lubisz podstawowe Ubongo i chcesz większego wyzwania - to jest to.
Oceny gracza: Prosta - opis gry tu na ZH pięknie ją podsumowuje. Doskonały dla przedszkolaków.
Oceny gracza: Niezła strategia dla rodziny. Fajny system "tasowania" elementów w celu ustalenia wykonywanych akcji.
Oceny gracza: To jest ten rodzaj gry, który płynie z rękami. Ładna grafika, nie jest nudna, ale nie uważam, żeby to była jakaś strategiczna orgia.
Oceny gracza: Naprawdę ciekawe. Są elementy z innych karcianek, które wystają na pierwszy rzut oka: wybór akcji podobny do Space Conquerora, możliwość zagrania karty jako typ zasobu (układ Imperial Settlers), ale potem jest garść ciekawych mechanik, których nie widziałem gdzie indziej. Na przykład: brak discard decku, praca z zasobami itp - zdecydowanie graj.
Oceny gracza: Super filtr. Jeśli w przemyśle płytowym jest coś, co można określić jako punk, to jest to właśnie to :-)
Oceny gracza: Kto by pomyślał, że takie bzdury będą tak zabawne? Świetnie nadaje się dla rodzin.
Oceny gracza: Bardzo miła niespodzianka od twórców Tzolkina. Akcje na planszy współpracują z kostkami na kilka różnych sposobów. Postacie przyznają ci unikalne właściwości. Pozycja obowiązkowa dla fanów gier euro.
Oceny gracza: Dość zabawne mini rozszerzenie. Postać z bonusami dla innych graczy lub postać z jednorazowymi bonusami co rundę wprowadza do gry ciekawe elementy. Jednocześnie jednak zwiększa to losowość i usuwa poczucie niedoboru zasobów, które w podstawce jest niemal "namacalne". Dzięki postaciom z rozszerzenia udało nam się zgromadzić ponad 100 punktów, co nigdy nie udało się w podstawce.
Oceny gracza: Świetna rzecz na imprezę. Jeśli ludzie nie mają problemu z nabijaniem się z siebie, to naprawdę śmieszne.
Oceny gracza: Pod względem trudności plasuje się pomiędzy paladynami a architektami. Świetną rzeczą jest to, że gra działa naprawdę ładnie z ruchem i budowaniem talii. To taka łamigłówka pod względem ścieżek, możesz zagrać w kilka aspektów gry, a jeśli chcesz zignorować jakąś jej część i tak możesz wygrać. Zdecydowanie miła niespodzianka z większą głębią niż architekci i bardziej przystępna niż paladyni. Ogólnie rzecz biorąc, miłe zakończenie trylogii.
Oceny gracza: Podoba mi się ten temat. Komponenty też są świetne. Mechanika gry nie obraża. Problemem jest jednak czteroosobowy, gęsty downtime.
Oceny gracza: Rodzinny klasyk, który cierpi na tę samą przypadłość co Tikal, przy wielu graczach dostaje się mniej razy na turę. Gameplay jest jednak chwytliwy, a aukcja w poprzek "kółka" to świetny akcent.
Oceny gracza: To wspaniale. Prawdopodobnie gra z największą reprezentacją ojców dzieci do lat 3 :-)
Oceny gracza: Fajna karta o budowaniu sekwencji. Niektóre karty odblokowują możliwość doboru ręki, niektóre odblokowują liczbę kart, które możesz wyłożyć, niektóre odblokowują możliwość wyłożenia wyznaczonych kart.
Oceny gracza: Ciekawa mechanika gry. System eksplozji przypomina Tetrixa, tworzenie mikstur i ich efekty nadają grze pewien strategiczny rys. Doskonała gra dla początkujących graczy. Świetny design materiału. Nic, co można by polecić.
Oceny gracza: Fajna gra kooperacyjna, choć niektóre akcje planszowe w ogóle nie zostały wykorzystane. Niemniej jednak świetna grafika i tematyka gry.
Oceny gracza: Z góry uprzedzam, że w moich grach motyw przewodni gra drugie skrzypce. Jednak w tym przypadku gra naprawdę wciąga i pozwala poczuć się jak Indiana Jones. Nie wiem, kiedy ostatnio czytanie zasad sprawiało mi przyjemność, ale tutaj od razu się wciągnąłem. Jeśli chodzi o rozgrywkę, jest to typ gry, w której kula śnieżna. Pierwsze kilka rund to tylko kilka akcji, ale w ostatnich dwóch można wymyślić naprawdę wiele. Bardzo fajne euro, które jest przystępne i może przyciągnąć nie-graczy. Naprawdę miłe odświeżenie.
Oceny gracza: Tak właśnie powinno wyglądać rozszerzenie. Minimum dodatkowych zasad. Dodanie postaci o różnych cechach i nowych świątyń. Wynosi to grę na nowe wyżyny. Jest świetne.
Oceny gracza: Świetnie. Przemyślane. Nawet dla niegraczy. Do tego gra ma historię, którą można całkowicie poczuć.
Oceny gracza: To jest fajne. Jak się bardziej przyjrzeć temu, co się tworzy, to ma to pewien "artystyczny" feeling :-)
Oceny gracza: Plaid. Musimy budować atmosferę. Nie znajdziesz tu strategii ani niczego, co mógłbyś wykorzystać, by wpłynąć na przebieg gry. Ma ona jednak swoje uroki i poleciłbym ją dla początkujących graczy.
Oceny gracza: Zdecydowanie w porządku w swoim gatunku, ale to nie jest typ gry, który lubię.
Oceny gracza: Kostkowice. Gra wypoczynkowa w multiplayerze może się rozciągnąć. Dla relaksu czemu nie.
Oceny gracza: Chwytliwa gra COOP z ewoluującą rozgrywką. Wakacyjny numero uno z naszymi dziećmi.
Oceny gracza: Równie świetny jak kidz. Świetna rodzinna gra, która wcale nie jest głupia.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024