Oceny gracza: Godna kontynuacja świetnej gry. O dziwo, bardziej podoba mi się system kostek z TS.
Oceny gracza: Po dwóch meczach nie chciało mi się grać trzeciego. To naprawdę tylko projekt, a to za mało. Max do rodzinnej zabawy z początkującymi graczami, ale nawet do tego sięgnąłbym po inne gry.
Oceny gracza: Zabawa i innowacja. Motyw sympatyczny - wariacja na temat Czarnoksiężnika z Oz. Ale chyba nie jestem fanem aplikacji w grach.
Oceny gracza: Super innowacyjna mechanika, świetny klimat i ciekawe historie. Po prostu dziwny sposób "badania" resp ram i dziwne zagadki. Może jako co-op byłoby lepiej.
Oceny gracza: Element semi-coop jest oryginalny, ale jednocześnie uważam, że nie działa zbyt dobrze. Ale z tak dużym potencjałem...
Oceny gracza: Temat i mechanika są ze sobą wspaniale powiązane. Czuję się, jakbym budował coś interesującego podczas gry - gra jest tak wciągająca, że nawet nie zauważam wyniku, po prostu nie mogę się doczekać następnego ruchu. Nawiasem mówiąc, polecam tę grę również do gry solo.
Oceny gracza: Trochę przekombinowana pod względem ilości postaci i trybów gry. Ale poza tym oryginalna i super przemyślana gra dla dwóch osób. Trochę AP
Oceny gracza: Przyjemna i dość oryginalna gra z drzewem technologicznym o podboju kosmosu. Rundy płyną przyjemnie i wszystko rozgrywa się w mgnieniu oka. Odkrywanie nowych technologii ma kluczowe znaczenie, ale często nie można ich nawet wykorzystać, a szkoda.
Oceny gracza: To rozszerzenie całkowicie zrujnowało moje zainteresowanie ponownym graniem w tę grę. Może po prostu mieliśmy pecha, ale w kilku pierwszych grach bardzo potężna kombinacja umiejętności zawsze otwierała się dla jakiegoś gracza, przeciwko któremu gra była prawie niemożliwa.
Oceny gracza: Spustoszenie czasu jest tu dość widoczne, a współczynnik koincydencji również dość wysoki.
Oceny gracza: Doskonałe klasyczne euro. Fajne kombinowanie, pasywna interakcja, radość z gry. To tylko grafika, która odbiera jej walory.
Oceny gracza: Wymaga określonej grupy graczy. Taka retro rozgrywka. Dziś wymagania graczy są inne i gra by nie wytrzymała.
Oceny gracza: Wspaniały mecz 1 przeciwko reszcie. Ważne jest, aby zdolności specjalne Draculi były dozowane bardzo oszczędnie we wczesnym graczu.
Oceny gracza: Prosty mechanizm gry, który działa i jest ślamazarny. Musi być grany na wiele punktów lub gra jest skończona zanim się zorientujesz. Ale mnie to dopadło...
Oceny gracza: Bardziej suchy funkcjonalny klasyk. Całkiem przyjemna zagadka :)
Oceny gracza: To byłaby doskonała gra, gdyby tylko zaktualizowali i wygładzili nieco zasady.
Oceny gracza: Zabawna łódź do układania, frustrująca do oceny (lotu). Jeden czy dwa loty są jeszcze znośne, ale nie więcej.
Oceny gracza: Mieszanka znanych mechanik (rondel, deckbuilding, enginebuilding) z nieco nieatrakcyjnym dla mnie motywem. Mimo to mechanika jest tak dobrze zintegrowana, że GWT szybko stało się naszą najczęściej graną grą. To, co jest doskonałe, to szeroki wachlarz opcji, z których gracz może korzystać i łączyć je na różne sposoby.
Oceny gracza: Ten odcinek podoba mi się najmniej z całej serii. Mimo wszystko to świetna gra. Nie podoba mi się jednak możliwość skracania podróży poprzez odblokowywanie stacji kolejowych, a projekt eksportu do europejskich miast nie wygląda dla mnie zbyt elegancko.
Oceny gracza: Bardzo fajne rozszerzenie, bez którego gra jest już niekompletna. Jedynym minusem jest to, że akcje wsparcia to prawie wyłącznie te z rozszerzenia, a oryginalne są prawie nieistotne.
Oceny gracza: Uważam tę grę za najważniejszy element serii. Podoba mi się duży nacisk na budowanie talii i to, jak bardzo sandboxowa jest ta odsłona. Moim jedynym zarzutem jest słabsza strategia budowania (ale myślę, że po prostu nie znaleźliśmy na to sposobu) i mniejsza liczba rund, które gracz może przeprowadzić ze swoim manekinem na grę.
Oceny gracza: Dużo zależy od zawodników. Sprawiają, że jest to świetna gra lub mogą ją całkowicie pogrzebać.
Oceny gracza: W porównaniu z poprzednikiem jest to w niektórych aspektach krok do przodu, a w innych krok do tyłu. Nie podoba mi się, że mam modułową mapę miasta, a administracja żetonami i kartami jest większa. Rozwój fabuły jest świetny.
Oceny gracza: Niekonwencjonalna kontrola obszaru za pomocą draftu kart. Ilustracje kart są świetne, szkoda tylko, że elementy gry są ilustrowane w innym stylu. Gra nie cieszy się zbyt dużą popularnością w mojej okolicy, ale dla mnie osobiście jest to jedna z najlepszych gier w swoim gatunku.
Oceny gracza: Agricola na sterydach... ale ustawienie jest szalone.
Oceny gracza: KH mile zaskoczył mnie wysokim poziomem interakcji, spójną mechaniką tematyczną, a zwłaszcza zabawnym elementem ekonomicznym. Przyznam jednak, że sam z radością przyjąłbym co najmniej jedną lub dwie dodatkowe warstwy złożoności, aby dać grze pole do eksploracji i wypróbowania czegoś nowego.
Oceny gracza: Najlepszy Rosenberg. To znowu tylko karmienie... Idealna liczba graczy to trzy osoby. Nie więcej, nie mniej.
Oceny gracza: Gra wyścigowa z całkowitym AP. Wyścig ślimaków. Okrążenia trwają zbyt długo. Od połowy meczu wszyscy wiedzą, kto wygra, a potem to już tylko czekanie...
Oceny gracza: Fajne, oryginalne... tylko nie podoba mi się element czasu rzeczywistego ani trochę.
Oceny gracza: Piękna gra, piękne ilustracje, ale mimo wszystko wolałabym, żeby była nieco płynniejsza, żeby była naprawdę przyjazna dla rodzin, a także dla osób niegrających.
Oceny gracza: Aplikacja robi za dużo rzeczy... trzeba się zastanawiać podczas grania po co w ogóle męczyć się z taką fuszerką i nie zrobić gry prosto komputerowo. W przeciwnym razie, chociaż, doskonałe do gry solo.
Oceny gracza: Uważam, że karty wydarzeń z możliwymi konsekwencjami są idealnym projektem w tej grze. Dziwię się, że nie zainspirowało się nim więcej gier. Niestety, Robinson ma wiele szkieletowych i niejasnych zasad, które nie starzeją się zbyt dobrze.
Oceny gracza: Nie jest to space opera, ale western sci-fi ze świata Gwiezdnych Wojen. Stosunkowo proste, rozegrane w rozsądnym czasie, a mimo to całkiem niezła historia. Idealna gra relaksacyjna po ciężkim Euro. Talizman czasów.
Oceny gracza: Fajny lekki area control z większym procentem losowości różnie silnych kart. Dobra replayability, dobra obsługa, proste zasady.
Oceny gracza: Wolałbym zagrać w poprzednią odsłonę Flamme Rouge. Uważam, że zarządzanie dwoma rowerzystami jest bardziej interesujące. Ale Heat działa lepiej z kartami przegrzania (aka zmęczenie FR) i wprowadza karty ulepszeń samochodów. Problemem, który widzę zarówno w Heat, jak i FR, jest monotonia i brak bardziej interesujących gradacji pod koniec gry.
Oceny gracza: Oryginalne, ale takie... eksperymentalne. Bardzo trudne do wytłumaczenia kolegom z zespołu.
Oceny gracza: Dobra gra, ale dopiero rozszerzenie czyni ją świetną, jednocześnie jest to gra bardziej dla graczy niż dla rodziny.
Oceny gracza: Dobrze dobrany tematycznie wyścig kolarski. Ale wkrótce robi się dość nudno.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024