Oceny gracza: Asymetryczny dublet. Rezultatem próby zaimplementowania wydarzeń historycznych są po prostu bardzo długie (choć stosunkowo łatwe) zasady, które czasami nawet nie mają sensu. Niepotrzebnie za dużo losowości, jeśli to ma być gra strategiczna.
Oceny gracza: Bezpretensjonalna, przy większej liczbie graczy wydaje się bardziej przypadkiem niż strategią.
Oceny gracza: Bardzo dobra gra dla dwóch osób. Nieskomplikowane zasady, rozsądna długość rozgrywki. Brakuje możliwości "pominięcia" usunięcia karty, a raczej usunięcia dwóch.
Oceny gracza: Nic wielkiego, po prostu dodano możliwość zakupu jednej z pięciu kart na całą grę.
Oceny gracza: Prosta, zabawna. Próbujesz połączyć swoje 7 kolorów, ale karty akcji mogą znacznie namieszać.
Oceny gracza: Kolejny sposób na przegraną. Nie wnosi nic istotnego do gry.
Oceny gracza: Prosta, zabawna i szybka gra. Zrzucanie kart ze stołu. Grafika mogłaby być lepsza, zwłaszcza kolory...
Oceny gracza: Szybka gra w tetrisa, bardzo pocięta Unknown Planet. Szkoda, że wszystkie plansze są takie same, nawet z drugiej strony. Kompletnie zaprzepaszczono szansę na jakiekolwiek urozmaicenie rozgrywki.
Oceny gracza: Wygląda interesująco, ale jest trochę zagracony. Rozmieszczenie pracowników, jedna wielka wymiana.
Oceny gracza: Niepotrzebnie długie i skomplikowane, bezsensowne ikony na kartach. Większość kart odrzuca się, bo na początku są nie do zagrania, a pod koniec jest już za późno. Prawie zerowa interakcja między graczami.
Oceny gracza: Ładny design elementów, nie do końca fajna gra. Dużo zależy od tego, po kim się gra. Bezsensowna zasada, żeby dodawać te punkty ciągle, ale te dopiero na koniec gry. Dlaczego tak jest.
Oceny gracza: Bardzo prosty rzut kostką. Wystarczy, by wypełnić czas na kilka minut.
Oceny gracza: Szybka i łatwa gra karciana. Bardzo szkodliwa, w multiplayerze nie ma co mówić o taktyce.
Oceny gracza: To tylko blef. Zdecydowanie bawi przez jakiś czas. Nawet jeśli wszyscy mogą spiskować przeciwko jednemu graczowi.
Oceny gracza: Wygląda to na skomplikowane, ale ostatecznie zasady są dość proste. Kilka wspólnych mechanik, z których każda jest nieco zmodyfikowana.
Oceny gracza: Dobra jako gra, lepsza niż podstawka. Jako gra legacy i kampania jest bardzo słaba. Gracz, który wygra, może wybrać ulepszenia, aby wygrać jeszcze więcej. Niektóre karty bardzo niezbalansowane. Super tajna koperta z tylko jedną naklejką. Wielokrotny wybór nie ma żadnego wpływu na grę. Po rozegraniu kampanii mapa może być niekompletna... Wiele różnych błędów i niedociągnięć zarówno w zasadach, jak i komponentach. Niemniej, jeśli ktoś lubi Brink i nie przeszkadza mu angielski, to polecam. Jedna rozgrywka na około 2 godziny (w większości wystarczy czytania).
Oceny gracza: Zabawna, pół-wyścigowa gra. Brak skomplikowanych zasad, sprawdzone mechanizmy, opanowane w kilka minut. Szybkie dotarcie gdzieś i powrót. Lepsza, łatwiejsza do zrozumienia niż Night of the Vampires.
Oceny gracza: W porównaniu do oryginalnego Brink, zmusza do eksploracji większej części mapy, każdy musi wrócić w inne miejsce. Ale teleportery to psują.
Oceny gracza: Proste zasady, zabawa, zaleta posiadania dobrej pamięci. Czasami gra może być zbyt szybka.
Oceny gracza: Klasyczna układanka, tym razem z sześciokątami. Zgodnie z zasadami, składane są różne kolory i wzory. Nie tyle trzeba myśleć, co raczej liczyć się z tym, że nie trafi się na właściwy element.
Oceny gracza: Szybka i przyjemna gra, proste zasady. Zdecydowanie nie jest to wyścig, więc rzucanie kośćmi jest w tym przypadku jak najbardziej na miejscu.
Oceny gracza: Klasyk, który nigdy nie zawodzi. Zdecydowanie dodaj kilka dobrych rozszerzeń.
Oceny gracza: Bardziej dla dzieci, ale dorośli pewnie też się czegoś nauczą. Gra nie jest bardzo powtarzalna.
Oceny gracza: Century tym razem jako workplacement. Prawdopodobnie najlepsza wersja.
Oceny gracza: Jazda po planie i zamiana kolorowych klocków. Uważam, że trasa z przyprawami jest bardziej "pełna akcji".
Oceny gracza: Proste zasady. Abstrakcyjny handel za pomocą kolorowych kostek.
Oceny gracza: Prosta gra, w której poruszasz się po planie, na którym sadzisz i zbierasz herbatę. Nie trzeba czekać, akcje są szybkie. Bardziej niż zbieranie punktów w trakcie gry, ważne jest, aby martwić się o to, za co dajesz punkty na koniec, a to przychodzi dość wcześnie.
Oceny gracza: Świetna gra taktyczna. Szybkie, proste zasady. Stopień losowości nie jest duży, choć czasem żetony mogą po prostu nie pasować.
Oceny gracza: Szybka, zabawna gra, w której trudno jest znaleźć właściwą strategię. Jeśli masz bardzo dobrą pamięć, wiesz dokładnie, jakie karty ma twój przeciwnik. Ale taki gracz prawdopodobnie nie zagra w tę grę.
Oceny gracza: Proste zasady, ukośne rozkładanie kart. Jeśli ktoś ucieknie, gra kończy się zbyt szybko.
Oceny gracza: Proste wykonywanie zadań. Jest trochę taktyki, ale też sporo losowości.
Oceny gracza: Szybka, zabawna gra, w której zawsze coś się dzieje, a twoje plany mogą się łatwo skomplikować.
Oceny gracza: Zasady proste, taktyka już nie bardzo. Grafika dość wątpliwa, symbole na kartach mało czytelne.
Oceny gracza: Zdecydowanie dla większej liczby graczy. Więcej postaci do wyboru. Nie zrobisz zbyt wiele w swojej turze, ale i tak się przeciągnie.
Oceny gracza: Zdecydowanie dla większej liczby graczy. Więcej postaci do wyboru. Nie zrobisz zbyt wiele w swojej turze, ale i tak się przeciągnie.
Oceny gracza: Nie ma cudów. W pięcioosobowej drużynie idziesz do przodu dwa razy, a potem wracasz. Zero decyzji, żadnego innego wyboru.
Oceny gracza: Kilka mechanizmów połączonych ze sobą, a jednocześnie stosunkowo proste zasady. Rollout jest wolniejszy, zwłaszcza gdy karty nie idą.
Oceny gracza: Kilka połączonych ze sobą mechanizmów. Temat nie brzmi znajomo.
Oceny gracza: To nie jest tak imprezowa gra, jak się wydaje. Powiedz jedno słowo, a następnie oceń, kto ma najlepszą kartę...
Oceny gracza: Fajna gra, ale raczej nie dla 8 latka, na to jest zbyt skomplikowana. Ale z drugiej strony, gdyby nie motyw zwierzęcy i szarpane karty, nawet bym się nią nie cieszył.
Oceny gracza: Abstrakcyjna układanka z zadaniami. Stała liczba ruchów, ale nadal mogłaby być szybsza, gdyby nie uzupełniała kart po każdym ruchu. Zajmuje niepotrzebnie dużo miejsca na stole.
Oceny gracza: Szybki, prosty wyczyn. Niektóre zadania mogłyby być lepsze, karty specjalne też nie wnoszą zbyt wiele urozmaicenia. Może więcej zadań jednocześnie.
Oceny gracza: Szybki ciąg, dokładnie taka sama zasada jak Aquarek, ale znacznie lepsza.
Oceny gracza: Naprawdę szybka, stała liczba ruchów, wszystkie karty są omówione. Wystarczy jedna rozgrywka, aby dowiedzieć się, o co chodzi w grze. Na początku może wydawać się nieco skomplikowana.
Oceny gracza: Znacznie bardziej skomplikowany i nieprzejrzysty Brain Eater. Prawdopodobnie gra na ładnej grafice, która jest całkowicie bezużyteczna. Jedyną widoczną rzeczą jest jedno z dwóch słów na karcie, z których tylko jedno jest wyjaśnione.
Oceny gracza: Stosunkowo prosty i krótki worker placement, ale psuje go sporo rzucania kostkami.
Oceny gracza: O niczym, składając jakąś kombinację kart. Czekanie, aż wszyscy zagrają, a następnie odczytywanie właściwości kart w kółko. Kiedy już używasz aplikacji do liczenia, to tylko mały krok dzieli cię od tego, by aplikacja całkowicie cię wyeliminowała.
Oceny gracza: Udaje uroczą, rodzinną grę, ale w rzeczywistości jest abstrakcyjną grą solo. Coś w rodzaju zamiany kolorowych kostek na inne kolorowe kostki, zamieszanie na stole, brak usuwanych kart, brak możliwości zobaczenia drugiego końca stołu, brak jasnego pojęcia kto wykonuje jaką akcję,.... Gra wydana tylko ze względu na zwiniętą matę.
Oceny gracza: Zabawny sposób na złożenie rakiety z odpadów. Nie jest konieczne granie w czasie rzeczywistym, dla urozmaicenia nie gramy prawdopodobnie wszystkimi częściami.
Oceny gracza: Prosta gra kooperacyjna z nonsensowną zasadą 1 1, ale nie dozwolone 2 wskazówki.
Oceny gracza: Mechanika na pewno jest ciekawa, wyciągnięcie jej na jedną czy dwie walki może i tak, ale granie w kółko mniej więcej w to samo? Nie widzę tam żadnej historii, po prostu zabijaj wszystko, co się rusza.
Oceny gracza: Dłuższa gra, zajmuje sporo miejsca. Zasady wyglądają na skomplikowane (może źle napisane), ale po rozegraniu kilku rund są jasne i mam ochotę zagrać jeszcze raz.
Oceny gracza: Przejrzyste zasady, ciekawa gra pod względem tematycznym i rozgrywki. Lepsza w trybie wieloosobowym.
Oceny gracza: Świetna gra wyścigowa. Brak dużego elementu losowości (poza walką, która nie jest niezbędna), wszyscy mają równe szanse.
Oceny gracza: Proste składanie kolorów i kształtów według podanych zadań. Ale mniej więcej gra solo, więc dlaczego muszę czekać na kolejkę innych? Draft po prostu by to rozwiązał i sprawił, że gra byłaby kilka razy szybsza.
Oceny gracza: To bardziej przypadek niż strategia, ale biorąc pod uwagę, że jest to szybki wypełniacz, jest to bardzo dobra karta. Zwłaszcza w trybie wieloosobowym.
Oceny gracza: Dobra, dość prosta gra, ale psuje ją brak przejrzystości i przede wszystkim punktacja.
Oceny gracza: Hexa Carcassonne, bardziej na dwie osoby, ale kupiona głównie do gry w trzy osoby. Różne sposoby punktowania w trakcie gry i na koniec.
Oceny gracza: Gra wydaje się być stworzona tylko ze względu na wymyśloną nieistniejącą mechanikę, w której karty nie są układane normalnie, ale w gwiazdę. Oprócz przypadku, wszystko zależy również od tego, jak gra gracz przed tobą. Jeśli więc w grze pojawia się nowicjusz, od razu wiadomo, kto wygra.
Oceny gracza: Ciekawa gra na pierwszy rzut oka, ale dość mocno oparta na przypadku. Zamiast wykorzystać to, co się da pod koniec gry, można równie łatwo dużo stracić. Interakcja tylko w przekazywaniu kart, więc w multiplayer jesteś po prostu czekając, aby zobaczyć, co jest w lewo. Nie ma żadnej wielkiej strategii, aby mówić, często wybierając mniejszego zła.
Oceny gracza: Nieodgadniony mechanizm umieszczania kolorowych pudełek. Brak tajnych zadań.
Oceny gracza: Przyjemna, łatwa gra. Wbij sałatkę za pomocą 16 kart.
Oceny gracza: Ulepszony asymetryczny Love Letter, ale niezbyt zrównoważony.
Oceny gracza: Tajemnicze królestwa w bladym błękicie, ale przynajmniej jest to grywalne. Kolory i ikony działają, nie ma stosów bezsensownego tekstu na każdej karcie.
Oceny gracza: Stosunkowo łatwe zasady, gra niepotrzebnie się wlecze i jest bałaganem. Na pewno trzeba w nią zagrać więcej niż raz, ale nie mam motywacji, żeby zagrać w nią drugi raz.
Oceny gracza: Gra jest całkiem niezła, ale karty zadań (nagrody) są bardzo niedokończone, niezbalansowane. Spojrzę na menu, wybiorę dwie do zagrania, a reszta mnie nie interesuje. Skomplikowane budynki dla graczy nie są w ogóle warte budowania.
Oceny gracza: Gra wygląda ładnie, ale mechanika jest okropna. Długo czekasz na swoją kolej, a potem okazuje się, że nie możesz nic zrobić. Dlaczego jest dodatkowa akcja za wykonanie zadania? To tylko wydłuża turę. Wykonanie kilku zadań w jednej turze lub po prostu dołączenie części robi ogromną różnicę. Całość jest tak niezrównoważona.
Oceny gracza: Tylko marketing. Atlas of the Birds jest zdecydowanie ciekawszy, po co miałbym kupować grę dla tego? Nic fajnego, solo multiplayer.
Oceny gracza: Prosta, szybka gra. -Nie dla każdego. W pierwszej fazie licytowane są nieruchomości, w drugiej są one wymieniane na czeki w drodze tajnej licytacji. Bardzo podstępny (ale może trochę rozczarowujący) jest wariant, w którym licytowana jest jedna nieruchomość mniej.
Oceny gracza: Gra do bazgrania w pojedynkę. Nic wymagającego, ale trochę planowania się przyda.
Oceny gracza: Łatwiejszy huk. Ciekawy mechanizm gry w karty. Dużo przypadku, czasem złe karty, przewaga liczebna graczy.
Oceny gracza: Gra nie jest tak skomplikowana, jak mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. Ciekawy mechanizm licytacji kart. Niektórzy bohaterowie są dość zagmatwani, więc i tak nikt ich nie bierze.
Oceny gracza: Zdecydowanie jedna z lepszych gier tetrisowych. Każdy element dodaje pewne ulepszenia umiejętności, tajne i publiczne zadania, a mimo to zasady są proste i łatwe do zrozumienia.
Oceny gracza: Ciekawa mechanika ujawniania elementów, ale zasady wydają mi się niedokończone. To nie musi być tylko kooperacja dla 4 graczy.
Oceny gracza: Prosta, zbyt szybka, bez miejsca na strategię. Nieco bardziej skomplikowane Wybuchowe Mikstury z kostkami zamiast kulek, podstawa jest dokładnie taka sama.
Oceny gracza: Niezależnie od liczby graczy, jest to gra dla jednego gracza. O ile nie grałeś w dziesiątki lub setki gier, interakcja między graczami jest czysto losowa, nie obchodzi cię, co robi ktoś inny. Na koniec po prostu porównujesz ostateczną liczbę z innymi graczami. Brak jakiegokolwiek tematu, różne kolorowe kostki zmieniają się na aktywacje kart.
Oceny gracza: Dużo losowości i dużo niezbalansowanych kart. Bardziej prawdopodobne jest, że stracisz, niż zyskasz na wyczerpaniu. Połknięcie karty jest bardzo trudne, więc to też nie pomaga. Gra wygląda interesująco, ale wygląda na to, że nikt jej nie testował.
Oceny gracza: Proste zasady gry. Raczej gra solo, tylko od czasu do czasu niszczy się coś dla kogoś. Różne nacje. Myślę, że jeśli skończą ci się złe karty, po prostu czekasz, aż inni zagrają.
Oceny gracza: Interakcja między graczami nie jest wielka, każdy gra na swoim terenie, inni tylko się kręcą. Niektóre budynki są dość niezbalansowane. Tematyka jest dobra, ma sens.
Oceny gracza: Bazgroszyt pełen różnych ikon. Żadnych poważnych decyzji. Mniej więcej gra solo.
Oceny gracza: Łatwe zbieranie zestawów lub specjalnych bonusów. Wiele szans, jeśli nie wybierzesz karty bonusowej, zwykle nie masz szans.
Oceny gracza: Połączenie sałatki z przepychem. Proste zasady, ale mogą być uciążliwe.
Oceny gracza: Bardzo prosta gra w kości. Jak już uda się wyrzucić coś sensownego, to i tak nie ma pewności, że nie wypadnie.
Oceny gracza: Stosunkowo szybka gra karciana. Puch - szczęście nie jest szczególnie powszechny.
Oceny gracza: Pudełko musi być pełne klocków, żetonów i kart, bo tylko to ma do zaoferowania. Jeśli przegrywamy pierwszą kampanię po trzech godzinach nudy, to zdecydowanie nie mam ochoty dawać grze drugiej szansy. Całą grę i aplikację można by zastąpić jednym prostym gamebookiem i byłoby zdecydowanie przyjemniej. Zagadki w aplikacji to totalna nędza - już na pierwszy rzut oka widzę, że potrzebuję 5 ruchów do ich rozwiązania, więc muszę tylko poprawnie rzucić kostką, aby mieć te 5 ruchów. Innymi słowy, przez 3-4 rundy nie mogę zrobić nic.
Oceny gracza: Podobny do Ula, ale bardziej skomplikowany. Kawałki mogłyby być bardziej objaśnione, po kolorze ciężko stwierdzić co robi. Gdyby każda opcja miała być dokładnie zbadana, byłaby to bardzo powolna gra.
Oceny gracza: Prosta gra typu tetris. Na początku brakuje elementów, pod koniec jest ich za dużo.
Oceny gracza: Wariant podstawowy jest prosty, jest łatwy. Każdy wybiera taktykę mniej lub bardziej dowolnie według siebie.
Oceny gracza: Proste wyścigi deckbuildingowe. Chodzi bardziej o zaangażowanie, losowość 4 kart jest dość duża.
Oceny gracza: Scrabble z kolorami i ikonami (kolory mogłyby być lepsze i wolałbym liczby zamiast ikon). Nic trudnego. Zasada szóstego elementu bonusowego trochę ją odbiera.
Oceny gracza: Krótka gra, proste zasady. Niektóre kombinacje kart są bardzo mocne, czasami gra się wlecze.
Oceny gracza: Nie jest tak skomplikowana, na jaką wygląda po pierwszym przejściu. Szybka asymetryczna gra, motyw działa.
Oceny gracza: Szybka gra, ale nie nazwałbym jej bardzo strategiczną w podstawce, gdy ma się szczęście do jednej akcji.
Oceny gracza: Zbieranie zasobów i punktów zwycięstwa. Niektóre kombinacje kart są niezrównoważone. Jeśli gracz ma obronę, ataki są bezużyteczne. Ciekawa, ale nie będzie często grana.
Oceny gracza: Podstawowa gra jest dość słaba, ale wciąż lepsza niż zwykła Catana. Po połączeniu zestawów, miejmy nadzieję, że będzie lepiej.
Oceny gracza: Zdecydowanie potrzeba więcej graczy, role nie są zbyt ukryte. Wystarczy, że sabotażystom zabraknie odpowiednich kart i zabiją cię tuż przed końcem.
Oceny gracza: Prosta, ale jest w niej dużo miejsca na strategię. Zdecydowanie lepsza niż Red7.
Oceny gracza: Wybieranie akcji, praca z zasobami i ulepszanie funkcji. Głównie solo z okazjonalną walką. Bardziej doświadczeni mają dużą przewagę. Duża mapa, ale i tak niewiele się na niej mieści. Zasady są długie, ale wystarczy jedno przeczytanie, nie ma w nich nic skomplikowanego. Tury są szybkie, rozgrywka trwa około półtorej godziny.
Oceny gracza: Ukryte role, łatwe zasady. W 5 graczy wydaje się niezbalansowana. Dużo nijakich kolorów, trzeba grać według symboli.
Oceny gracza: Proste zasady, które zabiją talię, w której każda karta jest inna i pełna tekstu. W większości strasznie niezbalansowane, o losowości. Bez obrony, bez szans.
Oceny gracza: Interesująca karciana gra pojedynkowa. Proste zasady, miejsce na strategię, różne kombinacje talii.
Oceny gracza: Szybkie do zrozumienia zasady, bardzo niedokończony układ gry na stole. Różne combosy frakcji są chyba dość niezbalansowane.
Oceny gracza: Wielki sobowtór. Zbiera zasoby z planu, zgodnie z którym zawsze porusza się w wybranym kierunku.
Oceny gracza: Proste zasady, szybka rozgrywka i wciąż dużo miejsca na strategię. Brak zbędnego tekstu na kartach, a zwłaszcza brak mega żetonów.
Oceny gracza: Szybko i łatwo. Zbieranie liczb i kolorów poprzez zadania między sąsiadami.
Oceny gracza: Prosta gra z gatunku tetris. Trochę dziwny sposób punktowania, od ilości zwycięstw. Gra potrafi się czasem dość szybko skończyć.
Oceny gracza: Nie obraża, nie podnieca (SW nic mi nie mówi). Pewnie dużo przypadku, kto pierwszy wyczerpie mocniejszą kartę. Trochę bardziej zagmatwane liczenie z różnymi efektami kart.
Oceny gracza: Lepszy niż klasyczny Dixit. Można grać z każdym, w Dixit trzeba dobrze znać kolegów z drużyny. Pierwsza gra nie jest tak świetna, przykładowe słowa są dość tragiczne. Pozostałe gry nas wciągnęły. Ale i tak najciekawsze są zasady Klubu Detektywów.
Oceny gracza: Bardzo łatwa gra. Polega bardziej na wyborze, komu chcesz zaszkodzić, niż jak chcesz pomóc.
Oceny gracza: Jeśli nie znasz doskonale wszystkich kart (swoich i przeciwnika), to nie zagrasz. Duża porcja losowości w postaci nie tylko kości, ale i kart.
Oceny gracza: Proste zasady, ale gra w niczym nie przypomina gry w Go. Wystarczy zagrać choćby podstawy.
Oceny gracza: Początek trochę wolniejszy, końcówka za szybka. Dla mnie bardziej przejrzyste i łatwiejsze do zrozumienia niż normalna wersja. Solówka, ale fajna, motyw się sprawdza.
Oceny gracza: Szybki, trochę zagmatwany wyczyn. Naprawdę chcesz grać w drużynach, w 5 osób nie ma prawie żadnych możliwości.
Oceny gracza: Walka o przetrwanie na wszystkich frontach. Zasady są zrozumiałe, ale jest ich za dużo. Rozwój na mapie jest interesujący sam w sobie, ale psuje go niepotrzebnie skomplikowany mechanizm gromadzenia różnych zasobów.
Oceny gracza: Szybka, stosunkowo łatwa i strategiczna. Może być zagrana nawet w turze przeciwnika.
Oceny gracza: Bardziej skomplikowane Lable Unicorns. Kiedy na stole leżą dziesiątki kart i trzeba wybrać, którą z nich ukraść, jest to po prostu nie do zagrania. Zero zabawy, tylko czytanie w kółko, która karta co robi. Więc jedyną opcją jest zignorowanie innych kart i kradzież "losowo".
Oceny gracza: Push your luck, ale wciąż taktyczny i niszczący. W trybie wieloosobowym bardzo ważne jest czekanie.
Oceny gracza: Bardzo uproszczone bilety. Nie obraża, nie ekscytuje. Raczej dla mniejszych lub nie-graczy.
Oceny gracza: Połączenie Kabo i pexów. Szybka, zabawna. W dużych ilościach bardziej prawdopodobne jest, że po prostu przywołasz innych. Można grać w cztery osoby.
Oceny gracza: Bardzo szybkie i zabawne układanie elementów i łączenie ścieżek, aby nie wypaść.
Oceny gracza: Jeśli to ma być "najlepsza gra wyścigowa", to tragedia, jedna wielka nuda. Złoty kwadratowy papier.
Oceny gracza: Szybko, łatwo, w czasie rzeczywistym. Do wypełnienia wolnych chwil. Myślę, że nie da się w nią długo grać.
Oceny gracza: Szybka, zabawna gra karciana. Trzy to problem, gdy dwóch gra przeciwko jednemu.
Oceny gracza: Klasyka, ale zdecydowanie wymaga czegoś więcej niż tylko podstawowych zasad.
Oceny gracza: Prosta, szybka. Tajny wybór postaci i zbieranie różnych rodzajów terytoriów.
Oceny gracza: Stół pełen kart :-) Użyj kości, aby określić aktywne jednostki, a następnie rób zakupy, walcz, zbieraj zasoby... Wszyscy grają w turze przeciwnika.
Oceny gracza: Raczej single player lub ze zmodyfikowanymi zasadami multiplayer.
Oceny gracza: Prosta i interesująca bitwa deckbuildingowa. Zdecydowanie lepsza w trybie wieloosobowym.
Oceny gracza: Na pierwszy rzut oka wygląda to interesująco, ale jeśli mogę zdobyć pięć czerwonych żetonów i nie obchodzi mnie reszta planszy, to coś jest nie tak.
Oceny gracza: Szybka, łatwa, zabawna. To po prostu bieganie, ale kiedy więcej się mówi niż gra, trudno jest znaleźć, gdzie podziały się wszystkie elementy.
Oceny gracza: Nawet jeśli na to nie wygląda, zasady są dość proste, jest tylko wiele różnych ulepszeń itp. Różne oryginalne mechanizmy dobrze ze sobą współpracują.
Oceny gracza: Przyjemna i zabawna walka. Nic trudnego, całkiem niezłe tempo. Tylko trochę zagracona.
Oceny gracza: Ciekawy mechanizm, ale gra jest tak szybka i krótka, że nie ma miejsca na jakąkolwiek taktykę.
Oceny gracza: Kampania jest świetna (choć ma swoje wady, jeśli nie podąża się za "planem" autora). Zasady po zakończeniu są niepotrzebnie rozdrobnione, wiele elementów kampanii można zastosować w innych grach.
Oceny gracza: Łatwo budować tory, ale może to być trudne, jeśli nie masz innych biletów.
Oceny gracza: Prosta, bezpretensjonalna gra, a jednak oferuje wystarczająco dużo strategii.
Oceny gracza: Gra kooperacyjna, w której każdy gra dla siebie, bez żadnych wskazówek.
Oceny gracza: Prawdziwa gra budowlana, trochę przypominająca tetris. Zasady są dość proste. Każdy może podążać własną drogą, zdobywając punkty. Nie trzeba czekać, aż inni gracze wykonają swoją turę.
Oceny gracza: Zombie Tetris. Kooperačka z kolorowankami. Niezbyt duże wyzwanie, gdy się współpracuje.
Asymetryczny dublet. Rezultatem próby zaimplementowania wydarzeń historycznych są po prostu bardzo d ...
Peca_ [20.9.2024]
Nie jestem pod wrażeniem :/.
Tormentr [20.9.2024]
Najmniejsza gra, która mieści się w małej torebce. I to jest totalny odlot - lubię gry wiedzowe, ale ...
Ladula [20.9.2024]
Papierowe Morze
dodano: 18.9.2024
CABO
dodano: 16.9.2024
Kraken
dodano: 10.9.2024
Takenokolor
dodano: 26.8.2024
Nekojima
dodano: 25.8.2024
Flame & Fang
dodano: 18.9.2024
Kavango
dodano: 18.9.2024
Towers of Arkhanos, The: The Dark Tower Expansion
dodano: 18.9.2024
Sfynx
dodano: 18.9.2024
King of Tokyo: Duel
dodano: 18.9.2024