Oceny gracza: Fajna, szybka, mała gra na 2 osoby (w porównaniu z innym moim ulubionym Caylusem jest mniej konfliktowa, szybsza, mniejsza, ale i mniej strategiczna).
Oceny gracza: Świetny sposób na zwiedzanie wyspy. Ciesz się grą zarówno w pojedynkę, jak i w grupie 4 graczy. Fabuła zapewni rozrywkę na 20 godzin. Powtarzalność jest gorsza, ale możesz wypróbować alternatywne trasy i działania, poszukać tego, co przegapiłeś itp.
Oceny gracza: Nadal topowa praca, duża zmienność ze względu na zawody i sprzęt. Piękny motyw
Oceny gracza: Naprawdę dobre rozszerzenie. Zarówno naprawia, jak i koryguje niezbalansowanie niektórych elementów z gry podstawowej.
Oceny gracza: Niesamowita gra wyścigowa dla chłopców. (Dla dorosłych, prawdopodobnie nie za bardzo.
Oceny gracza: Fajna relaksująca gra, nawet małe dzieci sobie z nią poradzą
Oceny gracza: Gra bez wieku, workplacement, enginebuilding - wioska, którą gracze budują jest wspólnym silnikiem, brak losowości, idealna w 2 osoby
Oceny gracza: Atmosfera, fantazja, zabawa. Potrzeba dobrego overlorda, który poprowadzi cię przez grę. Potrzeba doświadczenia, aby dopracować zasady respawnu.
Oceny gracza: Jedno z najlepszych doświadczeń śledczych. Świetna historia i atmosfera w zespole detektywistycznym. Małe rzeczy, które postrzegam jako negatywy: - Bezwarunkowość poszczególnych akcji (inne gry np. mówią odwróć kartę 100 i jeśli masz ten dowód przejdź do 101) tutaj tego niestety brakuje. Dlatego możesz praktycznie nie dbać o to, czy najpierw zdobędziesz dowody, a następnie przesłuchasz podejrzanego. - niewykorzystane umiejętności/role śledczych - Oceny końcowe są często niepoprawne logicznie i źle sformułowane. Przykładem są sformułowania "wiesz - masz dowody" vs. "wierzysz". To często sprawia, że domyślasz się bardziej tego, co dramaturg prawdopodobnie chciał usłyszeć.
Oceny gracza: Bardzo fajna rodzinna/imprezowa sprawa, która również bawi dzieci. Minusów dopatrywałbym się w niemalże konieczności kupowania wielu dodatków za duże pieniądze. Wydawca powinien był zrobić ostateczną - kompletną edycję za rozsądne grosze.
Oceny gracza: Top gra dla małych dzieci. Zdecydowanie poradzi sobie z 4 latkiem i poręcznym 3 latkiem. Świetny do nauki podstawowych mechanik do bardziej zaawansowanych gier
Oceny gracza: Kupujesz głównie powietrze w pudełku. Zmienność w stosunku do innych rozszerzeń. Drogie. Lepiej wybrać Starrealms lub Herorealms.
Oceny gracza: Jeśli próbujesz myśleć o grze, to jest ona zbyt przekombinowana. Lepiej grać instynktownie. Workplacement. Trochę infantylne.
Oceny gracza: Pomysł z odwróconymi kartami jest w porządku. W ciągu około 3-5 gier dowiadujesz się, jak grać w tę grę i to jest fajna faza eksploracji gry. Niestety, potem nie ma już nic do odkrycia. Po prostu powtarzalna nuda i nie mam powodu, by do niej wracać.
Oceny gracza: fajna kooperacyjna gra grozy. dziś są lepsze warianty tej gry. Np. 3 edycje, Dwór Grozy, Arkham Horror LCG ....
Oceny gracza: Zbyt łatwe jak dla mnie. Jest wiele lepszych gier imprezowych do wyboru... Przypadkowi gracze i ci, którzy niewiele potrzebują do szczęścia (lub grania), mogą być naprawdę zadowoleni.
Oceny gracza: Intro dla dzieci, aby zapoznać się z dungeon crawling. Mogą grać samodzielnie i bez rodziców.
Oceny gracza: Dla mnie zabawne figurki, które można dość łatwo pomalować. Są jednak wykonane z dość miękkiego plastiku, przez co np. laska czarodzieja się skręca. Cena jest dość wygórowana, ale po pomalowaniu tworzą świetną grę...
Oceny gracza: Gra jest dla mnie raczej poniżej średniej. Jest to kombinatoryczna abstrakcja losowa ze sztucznie zaszczepionymi zwierzętami. Gra tworzy bezsensowne kombinacje jak łosoś na pustyni i takie tam. Zero innowacji. Inne gry abstrakcyjne lub zwierzęce są lepsze. Nie podobało mi się to. Chociaż jako bezpretensjonalna gra dla dzieci, prawdopodobnie poleciłbym ją.
Oceny gracza: W dzisiejszych czasach nie ma już powodu, aby grać w taką grę, po prostu jest to kwestia przypadku, przewyższająca pod każdym względem ...
Oceny gracza: Minimalna interakcja z kolegami z drużyny, każdy gra w swój soliter enginebuilding, przy czym sporadycznie gra idzie źle (gdy dostajesz obrażenia). Czekanie na kolegów z drużyny, gdy nie ma co robić. Wciąż jednak zaskakująco zabawne.
Oceny gracza: Historia, która bawi zarówno dorosłych, jak i dzieci. Próbowałem z dziećmi w wieku 8,6 lat. Ale grałbym w nią tylko z dorosłymi. Pomysłowość poszczególnych map (lub scenariuszy, jeśli wolisz) z łatwością przewyższa wiele innych dungeon-crawlerów dla dorosłych. Piękne figurki aż proszą się o pomalowanie. Ale poszczególne scenariusze są nieliniowe i istnieje wiele ścieżek do celu. To również sprawia, że są one bardzo grywalne. Minusem wydaje się być dłuższy czas rozgrywki (około 3-3,5 godziny na historię), ale nawet 6-latek jest w stanie utrzymać uwagę i z chęcią będzie kontynuował. Zdecydowanie przyjemnie spędzony czas. Lub po prostu "zapisać" historię w połowie i kontynuować drugą nagrodę. Mechanika gry jest łatwa i przyjemna. W grze nie znajdziemy zbyt wielu wyzwań, ale nie brakuje też napięcia. Nie polecałbym jej jednak hardkorowym graczom szukającym wyzwań.
Oceny gracza: Obecnie prawdopodobnie najlepsza klimatyczna gra grozy, Prostota, - Jakość plastikowych elementów, - Cena
Oceny gracza: O dziwo, po tylu latach podobało mi się. Niektóre mechaniki są już nieco przestarzałe.
Oceny gracza: Idealna gra fabularna dla dzieci. Bardzo szybka konfiguracja i zapisywanie. Scenariusz rozgrywany w godzinę. Nie trzeba wcześniej uczyć się zasad, gra nauczy ich w trakcie rozgrywki. Historia jest bardzo wierna materiałowi źródłowemu. Oryginalne pomysły i satysfakcja z odkrywania tajemnic mapy. Doskonała gra w swojej kategorii. Nie należy jednak oczekiwać, że będzie czymś, czym nie jest. Gra została zaprojektowana z myślą o maksymalnej prostocie mechaniki. Gra rodzinna, a nie gra dla graczy, więc trzeba na to uważać...
Oceny gracza: Przyjemna, dobrze powiązana tematycznie gra o przetrwaniu. Walka o przetrwanie niemal co turę. Losowość sprawia, że nie da się jej policzyć. Mimo to jest to trochę zagadka optymalizacyjna. Warto pomyśleć jak najefektywniej rozruszać gospodarkę wyspy. Przeciwko powtarzalności mamy do dyspozycji wiele ciekawych scenariuszy. Ogólnie bardzo fajna gra.
Oceny gracza: świetny deckbuilding, małe pudełko-idealne w podróży, cena, większa zmienność (więcej różnych kart) niż w Dominionie, - większa losowość
Oceny gracza: Oceniam po 3 sesjach grania (solo). Wciągająca fabuła, dla mnie również bardzo dobra mechanika rozgrywki - powolne levelowanie, trudne zbieranie zasobów, po prostu wyzwanie survivalowe takie jakie powinno być. Walka i dyplomacja obsługiwane przez mini-gry z kartami, gdzie znaczenie kart ma sens. Czasem trzeba nawet uciekać przed walką. Trudność gry i konieczność korzystania z podpowiedzi czy robienia notatek pewnie nie każdemu przypadnie do gustu, ale dla mnie jest super!
Oceny gracza: Atmosfera i fabuła,- duża porcja losowości,- pasjans w multiplayerze, bardziej podobałoby mi się, gdyby każdy grał swoją postacią
Oceny gracza: Figurki są dość mocno przerośnięte w stosunku do bazowego potwora. To sprawia, że gra jest bardziej ekscytująca, gdy nie wiesz, co nadchodzi.
Oceny gracza: Jedna postać jest totalnie overpowered i znacznie upraszcza grę. Pozostałe 3 są normalne.
Oceny gracza: Prosty, szybki ameritrash. Jest jednym z najlepszych w swoim gatunku. W każdym scenariuszu bohaterowie levelują od zera, na każdym rogu znajdują lepszy sprzęt i zabijają mnóstwo zombie. Dzięki temu w jednej grze otrzymujemy kompletne doświadczenie. Pozostałe gry po prostu budują na sobie fabułę, więc nie jest żadnym problemem zrobić sobie długą przerwę lub zagrać z inną grupą graczy. To nie jest gra dla tych, którzy za wszelką cenę próbują wszystko rozgryźć i wyliczyć. Zombiaki zachowują się nieregularnie. Mimo to, całkiem fajnie jest móc taktykować.Jako negatyw oceniam marketing na kickstarterze. Kupujesz coś, co nie wiesz jak działa i musisz zgadywać na co wydać wszystko. Albo czekasz na wersję sklepową, a w tym przypadku ona zbyt rażąco daje znać o tym, jak bardzo jest rozebrana. Niektóre rozszerzenia są potem bardzo trudne i drogie do znalezienia.Kolejnym negatywem są scenariusze, które robił chyba ktoś bez wyobraźni. Praktycznie zawsze robisz to samo na różnych mapach.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024