Oceny gracza: Świetna, szybka, łatwa do zrozumienia, zabawna. Przy 8-osobowym dziecku absolutnie idealny.
Oceny gracza: Fajne rozszerzenie, ale w moim odczuciu już nadmiernie komplikuje sprawy i odbiera grze urok prostoty.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra, szczególnie w cztery osoby. Ma ogromny potencjał do dalszego rozwoju i już teraz na Kickstarterze pojawiają się zapowiedzi kolejnych rozszerzeń, które pojawią się wkrótce.
Oceny gracza: Po kilku rozgrywkach muszę powiedzieć, że bardzo miło zaskoczyła mnie ta gra, jest zabawna, pięknie wykonana, idealna. Zobaczymy jak szybko się nagrzewa, ale miejmy nadzieję, że poprawki to naprawią.
Oceny gracza: To ciekawa gra, pełna komponentów, ale znalazłem w niej więcej wad niż zalet i sprzedałem. Co mi przeszkadzało - długi setup - o ile nie grasz regularnie i nie masz w głowie kart dowódców, to nie ma to większego sensu - praca z tyloma elementami na jednym heksie, plus dodawanie tokenów, szybko wpędziłyby mnie do psychiatryka
Oceny gracza: Całkiem bezużyteczne, tak naprawdę. Nie wnosi nic szczególnego do gry.
Oceny gracza: Nie wnosi nic szczególnego do gry. Bez niego na pewno sobie poradzisz.
Oceny gracza: Po przeczytaniu zasad byłem nieco zażenowany (choć są proste, to napisane w bardzo toporny i ogólnie badziewny sposób) i czekałem, co się pojawi w grze. Jednak niespodzianka nadeszła i bardzo nam się podobała. Nie jest to głęboka strategia, ale na pewno jest to zabawa i o to chodzi. PS: o ile jestem w stanie zrozumieć, dlaczego Rexy przetłumaczyły nazwę gry, o tyle nigdy nie dali im głupiej nazwy "Brink!". Nigdy nie wybaczę. :-)
Oceny gracza: Całkiem fajna rzecz kombi. Najlepiej w gronie trzech lub więcej osób.
Oceny gracza: Świetna gra, która działa rewelacyjnie pod każdym względem. Grafika gry jest naprawdę piękna, elementy są bardzo wysokiej jakości. Radość z gry...
Oceny gracza: Cyklady to doskonała gra z i bez wszystkich rozszerzeń jakie istnieją.
Oceny gracza: Zacznę od tego, że nigdy nie grałem w oryginalną grę na pc i to może mieć wpływ na moją ocenę. Gra rozwija się w naprzemiennych falach flustracji, gdzie na przemian toczysz kostki i umierasz. W grze nie dzieje się nic więcej. W dodatku plan gry z węzłami jest bardzo niejasny. Cała gra jest napędzana przez przypadek. Od kostek po kupowanie rzeczy, które jest zależne wyłącznie od tego, co wylosujesz, a jeśli jakaś karta się nie pojawi, to masz po prostu pecha i giniesz dalej, aż karta się pojawi i będziesz mógł się w końcu uzbroić.
Oceny gracza: Początek jest wolniejszy. Dużo czytania, nie wiadomo w co grać... ale jak już się rozkręci i jest kilka kart na stole, to jest jazda. Graliśmy już w czwórkę i jest to świetna zabawa.
Oceny gracza: Ta gra, wierna swojemu pierwowzorowi, jest jedną z najbardziej spójnych gier, jakie kiedykolwiek stworzył przemysł gier planszowych.
Oceny gracza: Doskonały quickie, nadający się do zabawy dla maksymalnie 8 dzieci. Jak na to jak mała jest gra, zapewnia dużą ilość kombinacji i możliwości.
Oceny gracza: Bardzo piękny projekt gry (grafika i materiały), proste zasady, świetna mechanika, tony możliwości. Doskonale.
Oceny gracza: Wartki, prosty i przyjemny quickie. Niewiele w pudełku za te pieniądze. Swoją drogą mógłby być o połowę mniejszy, a i tak miałby sporo miejsca. Niemniej jednak jest to zabawa, wytłumaczenie zajmuje dwie minuty, setup trwa minutę, a ludzie dobrze się bawią...
Oceny gracza: Wcale nie jest zła i nawet dzieciaki 8 mogą ją robić (naprawdę zastanawiam się, kiedy wymyślają te ograniczenia wiekowe, bo zazwyczaj jest to zupełnie nie na miejscu).
Oceny gracza: Świetna gra pod względem miejsca, którego potrzebuje, graficznie naprawdę piękna. Dużo czytania i jeśli grasz w nią z dziećmi to zostaniesz "wygadany". Oni jednak naprawdę to lubią i cieszą się z tego. Zdecydowanie warto zagrać i jeśli trafi na stół sporadycznie, a nie często, jak tutaj, to nie zagra.
Oceny gracza: Po pierwszym meczu z trójką dzieci muszę powiedzieć, że bardzo nam się to podoba. Gra się rozkręca, potrzeba trochę przestojów na zapoznanie się z nowymi zasadami, żeby się nie znudziły, ale poza tym jest to wybuch. Naklejanie naklejek z zasadami i budynkami jest niezwykle zabawne, mechanika jest łatwa i przyjemna, naklejanie kart to strzał w dziesiątkę. Podstawową słabością gry są zasady, których nie da się porządnie wytłumaczyć na małych naklejkach, o przykładach nie wspominając. Często więc będziesz zdezorientowany i będziesz się zastanawiał co grać jak. Klasycznym przykładem są drogowskazy. To jest obsługiwane naprawdę wyjątkowo słabo i wysyła grę w ogon.
Oceny gracza: Zagrałem w kilka gier i nie jestem pod wrażeniem. Cały problem z grą polega na tym, że zawsze jest taki punkt w grze, w którym (o ile nie jesteś autystycznym geniuszem) przestajesz być w stanie śledzić, a więc każda strategia kończy się efektem "holy shit I missed that".
Oceny gracza: Bardzo fajna gra, podoba się nawet dzieciom (od 8 lat w górę). Jest wymagająca na uwagę, ale zasady są proste, gra się szybko i przejrzyście. Zdecydowanie warto spróbować.
Oceny gracza: Jeśli siedzą za to dorośli lub doświadczeni gracze, to są głupcami :-). Jest to czystej krwi gra dla dzieci. I nie jest to złe, dzieci to lubią. Można grać po jednorazowym przeczytaniu zasad (jeśli grało się w kilka gier planszowych). Jako wstęp do gatunku jest zdecydowanie OK, jako quickie przed snem też. Ale myślę, że niedługo zrobi się gorąco. Zobaczymy. Tak czy inaczej, jest warta pieniędzy i gdyby pojawiło się rozszerzenie, to poszedłbym na nie.
Oceny gracza: Fajne wytchnienie, bez problemów z dziećmi od 7 lat. Pewnie nie dla doświadczonych graczy, ale dzieciom bardzo się spodoba.
Oceny gracza: Grałem w dość dużą ilość gier, więc śmiem twierdzić, że jest to świetna gra. Kiedy już przyzwyczaisz się do słów kluczowych i poznasz niuanse, kiedy je oceniać, gra jest szybka i zabawna. Niektóre decki i ich strategie doprowadzą Cię do szału, ale o tym za chwilę :-).
Oceny gracza: Niezwykle fajne rozszerzenie świetnej gry. Tak to ma wyglądać, gdy robi się rozszerzenie. Zajebisty podajnik kawałków, świetny pomysł z questami, usuwaniem kawałków i samymi gigantami. Doskonale.
Oceny gracza: Jak dotąd najlepszy dice roll, na jaki trafiłem (ale wciąż "tylko" dice roll). Dzieciom się podoba, grafika i wykonanie jest rewelacyjne, więc czemu nie...
Oceny gracza: To po prostu unikat w świecie gier - już sama zabawa z tymi komponentami jest przeżyciem.
Oceny gracza: Produkcja jest niewiarygodnie nudna. Za te pieniądze można dostać zupełnie inny poziom jakości w innych grach. Gameplayowo nie jest daremna, dzieciakom się podoba, jest prosta, nie podejmuje się zbyt wielu decyzji, walki są czysto losowe. Nie ma żadnej interakcji między graczami, nawet przegrany pojedynek nic nie znaczy... Cóż, gdyby mój syn nie chciał, to nie ma mowy. Taki typowy Ravensburgerowy przeceniony szajs.
Oceny gracza: Jedna z najbardziej stabilnych gier pod słońcem. Wszystko zależy od przypadku, taktyka jest całkowicie bezużyteczna.
Oceny gracza: Nigdy nie widziałem tylu błędów i literówek w przepisach. To tylko potwierdza, że Black Fire to niesamowici dyletanci...
Oceny gracza: Fajne rozszerzenie, wydarzenia wzmacniają ostatnią część gry, gdzie odgaduje się zabójcze przedmioty, których karty są tak "puste", że dość często naprawdę sprowadza się to do czystego zgadywania. Nowe karty wizji są naprawdę fajne, jakby stworzył je inny artysta.
Oceny gracza: Matlom z Black Fire udaje się popełnić błąd w zasadach, nawet gdy mają jedną stronę. W przeciwnym razie, fajne rozszerzenie.
Oceny gracza: Jest to dość powtarzalne i w kółko powtarzasz kilka czynności. Jednak wizualizacja jest bardzo ładna, dzieciakom jak na razie się podoba. Dla zaawansowanych graczy to chyba niewiele.
Oceny gracza: Idealny quickie, proste zasady, które nawet dzieci mogą zrozumieć. Ocenianie walk może być czasem dość kłopotliwe, ale to kwestia praktyki.
Oceny gracza: Po około dziesięciu rozgrywkach muszę przyznać, że gra ma sens i przede wszystkim dzieciaki ją uwielbiają. Początkowe zażenowanie minęło i dość często stawiamy go na stole. Zdecydowanie warto się przyjrzeć.
Oceny gracza: Kiedy spotyka się pełna liczba zawodników, to tak o trzeciej nad ranem i nie mamy siły na nic większego, to jest prawdziwy orzech :-).
Oceny gracza: Nie jest to zła gra, ale to kolejna z linii gier, które bazują na swoich poprzednikach (Patchwork) i nawet nie zbliżają się do ich przewyższenia, głównie przez to, że starają się być lepsze, bardziej wyrafinowane, bardziej złożone, a to paradoksalnie działa na ich niekorzyść. Łóżka są dość małe, więc dostajemy do nich tylko kilka sztuk. Jeden błąd i wygłupiasz się z nimi przez kilka rund, zanim się ich pozbędziesz, co jest dość nudne (zwłaszcza dla dzieci).Wózek rzeczywiście wygląda ładnie, ale poza tym jest zupełnie bezużyteczny. W końcu okaże się, że jest to dość niepraktyczne i lepsza byłaby drewniana figurka. Nie jest to złe doświadczenie, ale potrzeba zagrać w więcej gier, aby "załapać". Nadal jednak pozostaje daleko w tyle za swoim, wspomnianym już, poprzednikiem.
Oceny gracza: Doskonała w swojej prostocie, a jednocześnie ogromna zmienność i mnogość rozważań i możliwości.
Oceny gracza: Nie potrafię tego opisać, ale po prostu nie czuję potrzeby grania w tę grę. Pod względem produkcyjnym gra jest bardzo ładna, ale mechanika jest nieciekawa, mimo że spodziewałem się, że będzie to rozwałka. W trakcie gry jakby nie zwracasz uwagi na całość, na planszy coś się dzieje, ale nikomu to nie przeszkadza ani nie przeszkadza...
Oceny gracza: Genialna gra dla rodziców Z DZIEĆMI z piękną historią i doskonałymi łatwymi (ale nie głupio banalnymi) zasadami. Jak już się w nią wejdzie, to nie przestanie się do niej wracać, aż do skutku...
Oceny gracza: To jest tak głupie, że aż świetne :-) Naprawdę. Tak najlepiej można to ująć. Kochają ją wszyscy, od siedmiolatków po 50-letnich dorosłych. Łącznie ze mną.
Oceny gracza: Gra jest świetna, ale jakość produkcji tej wersji jest bardzo słaba. Gdyby tektura była nieco cieńsza, to byłby to normalny papier.
Oceny gracza: Dużo bardziej skomplikowana niż pierwsza wersja. To nie jest rozszerzenie, ale kompletna gra.
Oceny gracza: To jak nieco bardziej skomplikowana, brutalnie nadprodukowana strzelanina... No cóż, nic wielkiego.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra. Na początku może się to wydawać skomplikowane, w pierwszej grze byliśmy kompletnie zagubieni ilością opcji i nie wiedzieliśmy co robimy. Jednak z każdą kolejną grą odkrywaliśmy coraz więcej sposobów na budowanie potężnych combosów i nagle gra stała się niezwykle ślamazarna i przyjemna. Następnie osobny rozdział stanowi grafika, która jest po prostu rewelacyjna i niesamowicie przyjemna dla oka.
Oceny gracza: Ciekawe rozszerzenie, które dodaje nowe bardziej skomplikowane karty i questy poboczne. Scenariuszy jeszcze nie próbowałem, ale rozszerzenie jest zdecydowanie warte uwagi i wniesie do gry nowe możliwości i ciekawe kombinacje.
Oceny gracza: Nie jest źle. Największą zaletą tej gry jest to, że rozpakowujesz ją, grasz w pięć minut, a gdy już poznasz zasady, to jest to quickie na każdą wolną chwilę. Dla zrozumienia zasad deckbuildingu dla niedoświadczonych jest idealny.
Oceny gracza: Mazec. Takie proste zasady, a jednak tyle możliwości i zabawy. Górna gra.
Oceny gracza: Pierwsza część jest ciekawa, ale druga niezrozumiale liniowa (cała grupa graczy była co do tego zgodna). Do tego mam wrażenie, że tak naprawdę nie ma znaczenia, jaką postać wybierzesz. Nie ma to większego sensu dla gry. Byłem rozczarowany.
Oceny gracza: Bardzo fajny scenariusz, zdecydowanie warto zagrać.
Oceny gracza: Ta gra miała tak niesamowity hype, że wyniósł ją na wielkie wyżyny. Ale faktem jest, że nie ma w tym nic fajnego....
Oceny gracza: Trochę lepsza od oryginalnej wersji z tekstem.Jednak jak to z nią bywa - ta gra miała tak niesamowity hype, że wyniosła ją na wyżyny. Ale faktem jest, że nie ma w tym nic fajnego....
Oceny gracza: Mars to niesamowita gra. Nie należy do najpiękniejszych na świecie, w zasadzie niektóre jego części są dość brzydkie, a zasady są napisane tak bałaganiarsko, jak tylko mogą być, ale to czysta esencja zabawy i radości budowania. Fantastyczna gra.
Oceny gracza: Nie wiem, ja po pierwszych kilku grach wciąż jestem na bakier - nie czuję, żeby to było do końca warte uwagi rozszerzenie. Ale dam jeszcze jedną szansę i zobaczymy.
Oceny gracza: Po jakimś czasie nieco rewiduję swoją recenzję. Początkowy entuzjazm łagodzi nieco nonsens zasad. Na początku wydaje się, że to dobry pomysł, ale z czasem trzeba znaleźć różne drobne szczegóły i wtedy następuje prawdziwe piekło. W przeciwnym razie gra jest bardzo ciekawa i zdecydowanie warto spróbować.
Oceny gracza: Tikal jest po prostu genialny. Wystarczająco proste dla sześciolatka i wystarczająco sprytne, by zapewnić dorosłym rozrywkę. To świetny kawałek.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra, dzieciom podoba się niezmiernie, a dorośli gracze na pewno się nie obrażą. Graliśmy też w grupie dorosłych i świetnie się bawiliśmy. Czasem wpada się w takie kombinacje, gdzie to jest, a gdzie nie, aż oczy się krzyżują :-D.
Oceny gracza: Okrutny, ogromny, zabawny z nieskończonymi możliwościami tego, co można zrobić.
Oceny gracza: Ciekawa i prosta gra, ale jej głównym problemem są teksty na kartach. Jeśli nie znasz wszystkich kart, gra jest po prostu uciążliwa. I wynika z tego, że zabranie jej do grupy dwóch lub trzech osób, które widzą ją po raz pierwszy, jest pewną perspektywą na hooooot gry. Ale poza tym jest to całkiem fajna mała rzecz, na którą warto zwrócić uwagę.
Oceny gracza: Kiedy po raz pierwszy przeczytałem zasady, nie rozumiałem, co w tym takiego zabawnego. Ale kiedy weszliśmy do gry, bardzo szybko to rozgryźliśmy. Jest świetnie zbalansowana, przewaga zmienia się z każdą turą, emocjonująca do ostatniej chwili, mnóstwo decyzji... doskonała szybka dwójka.
Oceny gracza: Bardzo ładnie. Spodziewałem się, że będzie dobry, ale jest bardzo dobry. Gram z dzieciakami 9 i 11 i dają radę bez problemu (starsi mnie regularnie pokonują). Szkoda, że nie mogą kupić klocków osobno - nie chce mi się ich przedrukowywać, ale może to uporządkują zanim się skończą.
Oceny gracza: Po prostu odlot... piękna grafika, doskonała mechanika, tryb pasjansa.
Oceny gracza: Dzieci ją uwielbiają i to nawet w starszym wieku niż bym się spodziewała. Zdecydowanie warto spróbować.
Oceny gracza: To był błąd w zakupach. Piękna grafika, ale replayability, nawet w ramach jednej sesji, jest niemal znikome. Po kilku rundach robi się nudno i nie ma nic nowego do spróbowania, bo gra nie oferuje żadnych opcji.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024