Oceny gracza: tematyka idealnie pasuje do mechaniki gry będącej połączeniem DeckBuilding i WorkerPlacement Faza walki jest odświeżającym elementem WP i również jest bardzo fajna i przyjemna - brak równowagi poszczególnych liderów - plan gry jest chyba zbyt abstrakcyjny, szczególnie część dotycząca fazy walki
Oceny gracza: Jest tyle rzeczy, które to rozszerzenie wnosi do gry i poprawia ją, że nie wiem od czego zacząć.1. ulepszona synergia zasobów ze sobą. Zapotrzebowanie na przyprawy znów nieco wzrosło dzięki technologii i dotarcie do solarów nie jest już takie proste. To opóźnia i komplikuje nieco zdobycie mistrza miecza i miejsca w wysokiej radzie.2. technologie, mają silny trwały efekt i naturalnie modyfikują strategie gry graczy. Dzięki nim i pancernikom bitwy stają się nieco bardziej emocjonujące i strategiczne.3. Pancerniki zwiększają też znaczenie pól, które można kontrolować (Kartagina, Arraken i Basen Cesarski) i których nie można zniszczyć w bitwie.4.Nowe karty Imperium, Intrygi i Starcia znów dodają nieco więcej różnorodności.5. Dzięki nowym kartom Imperium można teraz lepiej czyścić talię, zdobywać zasoby poprzez odrzucanie lub usuwanie kart oraz infiltrować już zajęte pola.6. Przewoźnicy to świetne źródło dochodów wszelkiego rodzaju. To wymaga czasu, ale jest tego warte.
Oceny gracza: Raczej rozczarowujące w porównaniu do Normandii. Większy nacisk położono na walkę, więc gra jest bardziej zależna od kości, a nawet scenariusze nie są tak interesujące taktycznie jak w Normandii. Afryka Północna jest bardziej skoncentrowana na pojazdach, ale bardziej przypomina demo, które nie osiągnęło pełnego potencjału.
Oceny gracza: Przepiękna grafika i postacie System bitewny- niezrównoważone klany- mandatowe akcje, w których możesz grać tylko tym, co do ciebie przychodzi- duże opóźnienia w niektórych częściach gry
Oceny gracza: To świetna gra, historia WH40 i system aktywacji akcji kości są naprawdę fajne, ale to wszystko. Od gier tego typu oczekuję stopniowego doskonalenia umiejętności postaci i, wraz ze zdobywanym ekwipunkiem, odkrywania nowych możliwości i strategii. A co za tym idzie większej zmienności każdej sesji gry, czyli zwiększonej regrywalności. Tutaj tego nie znalazłem. System gry jest płaski i powtarzalny. W zasadzie znudziłem się już po kilku pierwszych partiach, a chęć kontynuacji jest bliska zamrożenia. jakość komponentów (głównie figurek) akcja za pomocą przydzielania kości i cały system podobny do Claustrophobii - złożoność sztucznej inteligencji (idealnie, jeśli kontroluje ją co najmniej 3 graczy) - minimalny rozwój postaci - stosunek ceny do jakości
Oceny gracza: warhammer wysokiej jakości komponenty - powtarzalna i płaska rozgrywka - błędy w tłumaczeniu znacząco wpływające na rozgrywkę
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024