Imię: Petr Svarny
Poziom: Gracz
Użytkownikiem Trollowych gier: 3362 dni
Ostatnio wlogowany: dzisiaj
Dalsze informacje: Provozovatel deskoherního bazaru: Reroll.cz
karadum na BGG
Pokud píši recenzi, hodnotím 0-5:
Komplexita: jak je hra složitá
Strategie: jak je možno ve hře taktizovat a vymýšlet
Konfrontace: jak je soupeřívá
Náhoda: jakou roli hraje náhoda
Téma: jak moc je ve hře cítit téma
Srdcové hodnocení: jaké je mé hodnocení celkové (shodné s hvězdičkami)
Běžné 0 = vůbec, 3 = středně, 5 = velmi. Tedy 0 u konfrontace je třeba pro plně kooperativní hry :)
Oceny gracza: Dobrze wyważony i funkcjonalny. Atmosfera i wszystko wokół wspaniałe.
Oceny gracza: Świetna gra, wspaniały świat i dynamiczne zasady potyczek. Każda armia musi być dokładnie przemyślana, gdyż ma swoje mocne i słabe strony. Jeśli grasz tylko tanimi armiami (do 1500) niektóre strony mogą być znacznie silniejsze.
Oceny gracza: Szybka strategiczna gra karciana. Na wszystko trzeba patrzeć, ale doskonale oddaje to wysiłek włożony w przechytrzenie przeciwnika i przebicie się do przodu.
Oceny gracza: Świetna gra na współpracę ze zdrajcą. Jeśli lubisz scifi, a zwłaszcza samo BSG to w 100% warto zagrać i nawet nie zauważysz jak długo trwa. Bardzo trudne, ale dzięki temu trzyma dobre napięcie.
Oceny gracza: Trzeba trafić w odpowiedni klimat, w 6 gra wlokła się niesamowicie, a szczególnie jeśli ktoś nie rozumie angielskiego, więc traci na klimacie tłumacząc tekst. Zmiana scenariusza została dobrze scharakteryzowana przez Svara jako "gra z wbudowaną przerwą".
Oceny gracza: Jak na razie po jednej rozgrywce - bardzo fajny wariant Catanu z zasadą wymierania cywilizacji podobną do Small World.
Oceny gracza: Doskonałe przeniesienie gry komputerowej na planszę.
Oceny gracza: Bardzo dobra gra z budowaniem pakietów akcji i ekspansją po starożytnym świecie.
Oceny gracza: Pierwsza gra, każda frakcja ma coś w sobie, ale gra inaczej. Bardzo ciekawa dynamika.
Oceny gracza: 1 gra solowa, naprawdę czułem, że wbiegam w buty i muszę radzić sobie z tysiącami rzeczy wokół mnie, potencjalnie prowadząc do porwania przez jednego dominującego gracza.
Oceny gracza: Czytając zasady byłem trochę sceptyczny (bałem się, że wybiję gracza), ale gra w czwórkę okazała się bardzo ciekawa i emocjonująca. Od razu wycięliśmy trzy gry. Zobaczymy jak będzie się zachowywała w innych liczbach graczy.
Oceny gracza: Znając Monopoly, musiałem podziwiać, jak udało im się zaszczepić te same mechanizmy na czymś tak odmiennym. Wcześniej spodziewałem się, że gra w jakiś sposób odzwierciedli konie i specyfikę wspomnianego środowiska, ale to praktycznie po prostu Monopoly w innym przebraniu. I już samo to jest dość długą i nudną grą.
Oceny gracza: Zbyt prosta dla nas, ale świetna gra dla dzieci lub zmęczonych dorosłych.
Oceny gracza: po pierwszych grach, wydaje się, że w większych ilościach jest lepiej
Oceny gracza: Dobra gra pudełkowa z fajnymi pomysłami na węże. Oczywiście nie jest tak dobry jak normalny, ale do zabawy w domku jest świetny.
Oceny gracza: Z czasem utwory mogą się wydłużać, a w większej ilości monopostów długość gry może drastycznie wzrosnąć. Tymczasem jest to świetna zabawa, a nowe utwory można kupić.
Oceny gracza: Jak dla mnie strasznie długa jak na dwójkę, 1 playthrough.
Oceny gracza: Dość duże zróżnicowanie nawet przy zestawie podstawowym. Każda rodzina ma swój styl, dobra gra.
Oceny gracza: Zasady są dość rygorystyczne jak na jedną grę i nie wiadomo jak niektóre sytuacje rozwiązać. W przeciwnym razie, po pierwszych dwóch meczach, gra jest dość ciekawa i, choć na to nie wygląda, nawet zremisowana.
Oceny gracza: Świetna gra kooperacyjna, dość szybka i wyrafinowana zarazem. Grywalna dobrze z dwoma, może być bardzo wymagająca z większą ilością.
Oceny gracza: pierwsza gra, rozsądne odczucia jak na razie. BG lubię, ale brakuje w nim klimatu.
Oceny gracza: Zasadniczo zmodyfikowana gra pamięciowa, jak dotąd wydaje się mieć dużą tendencję do szybkiego wygrywania przez jednego gracza.
Oceny gracza: Nigdy nie chcę grać w tę grę, ponieważ wygląd i zasady są naprawdę okropne. Ale kiedy już się z tym pogodzę, gra jest zawsze przyjemnością.
Oceny gracza: Po pierwszym meczu bardzo ładna gra z egipskimi fundamentami.
Oceny gracza: Pierwsza gra, świeża i jeszcze kombinatorska, z momentami zabawnymi (np. gdy atakują cię garncarze z maszynami parowymi czy coś w tym stylu).
Oceny gracza: Po pierwszej grze Richard Garfield trafił dokładnie w to, czego chciał - poczuł się jak wtedy, gdy graliśmy w Magica w szkole średniej, po prostu mając talię i próbując wymyślić, co z nią zrobić, zamiast spędzać godziny na zastanawianiu się, jak zrobić talię.
Oceny gracza: Pierwsza gra, dość trudna, ale dla fana Firefly świetna.
Oceny gracza: Po pierwszym meczu z Red Skulls. Jak na razie gra trochę lekko.
Oceny gracza: Szybka gra o prostych zasadach, a jednocześnie dająca możliwość taktycznej rozgrywki.
Oceny gracza: Gra w 4 była fajna, trochę naschvaly, ale w miarę wyrównana (podstawowa gra z ludźmi).
Oceny gracza: Oryginalna i chyba znana wszystkim nazwa. Nie zmienia to faktu, że jest dziś wiele znacznie lepszych, ciekawszych i mniej rozwlekłych gier, które lepiej poradziły sobie z mechaniką i tematem.
Oceny gracza: Dobra gra, choć po kilkukrotnej rozgrywce karty oczywiście tracą swój dowcip i chodzi chyba o to, żeby zdradzić w ostatniej chwili. Humor jest bardziej w kartach niż w grze czy rozgrywce.
Oceny gracza: Dobra gra w stylu oryginalnego Munchkina. Niestety, nawet ze swoją tendencją do przeciągania momentami, ale przynajmniej zabawniejszy.
Oceny gracza: Pierwsza gra była dla mnie łatwa, ale będę musiał spróbować na wyższym poziomie trudności. W przeciwnym razie jest to sprytne z odrobiną motywu.
Oceny gracza: Po pierwszym zagraniu: Napięcie do samego końca Zasady stopniowo wchodzą na swoje miejsce i nabierają sensu Samouczek stara się pomóc graczom przynajmniej wiedzieć, co robić po pierwszym ruchu (nawet jeśli nadal nie rozumieją tego tak dobrze).
Oceny gracza: Gra ma silny element losowości, który może wstrząsnąć graczem, np. poprzez wzięcie "czarnej" karty. Ale bez tego jest to ok abstrakcyjna gra, która rysuje ładne kształty.
Oceny gracza: Klasyczny co-op z jedyną wadą, że gra może zostać porwana przez gracza alfa, który mówi wszystkim co mają robić. W przeciwnym razie oferuje unikalne doświadczenia i chwile napięcia jak mało która gra.
Oceny gracza: Bardzo szybka, a zarazem wciągająca gra. Dzięki losowemu układowi elementów w każdej grze, przebieg rozgrywki może być na tyle różny, że zawsze stanowi wyzwanie.
Oceny gracza: 1 solo, 2 z przeciwnikiem - świetna gra z wieloma strategiami, starannym naciąganiem i napięciem do końca gry, kiedy to mały błąd może zniweczyć świetny plan.
Oceny gracza: Dobra krótka taktyka. Myślę, że w mniejszych bitwach przewagę mają Rzymianie, ale w większych Celtowie mogą wprowadzić całkiem brutalne kombinacje i pokonać Rzym.
Oceny gracza: Dobra gra solo, ale nienawidzę tego, jak czasami kości mogą mnie zdmuchnąć w jednej rundzie. 20 gier później - Jednak im więcej w nią grasz, tym bardziej zaczynasz oceniać prawdopodobieństwo. Grając na odpowiednim poziomie trudności, przez całą grę masz przewagę. Z zadowoleniem przyjąłbym większą różnorodność akcji, ale ograniczone opcje sprawiają, że jest to szybka gra. Jestem zaskoczony "osobowością" wrogich jednostek. Chociaż są to tylko karty z przypisanymi do nich kośćmi, ich akcje sprawiają, że są dość charakterystyczne i zaczynasz je wyczuwać.
Oceny gracza: Ciekawa gra zarówno w mechanice jak i oprawie. Jest po prostu tak ciekawa i oryginalna, że byliśmy nią raczej zdezorientowani.
Oceny gracza: kiedy zawodnik odpada, nie ma już nic do zrobienia. Potencjalnie gra może być bardzo nieciekawa.
Oceny gracza: Podoba mi się design gry i podstawowe mechanizmy są ok, ale często mam wrażenie, że gdzieś przegapiłem pociąg i przez resztę gry w ogóle nie udaje mi się dogonić graczy, a pozostałe pół godziny próbuję tylko dogonić kolegów z drużyny. Ale będę musiał zagrać w nią więcej niż dwa razy, żeby móc ją definitywnie ocenić.
Oceny gracza: 1 gra, bardzo ciekawa i wymagająca strategia. W dwóch wydawało mi się w sam raz
Oceny gracza: Pierwsza gra, to fajna asymetryczna gra na 30min. Zagraj jeszcze kilka razy, żeby zobaczyć, czy strategia się znudzi, ale my bawiliśmy się świetnie.
Oceny gracza: Stół grupowy, może być trudne dla nowych osób, aby zobaczyć przez kłamstwa lub nie skoczyć od razu do działania.
Oceny gracza: Pierwsza gra - jest podobna do Blood Rage, ale inna. W grze czuło się spójność i cały czas nas angażowało.
Oceny gracza: Podstawowa gra strategiczna. Silny element losowości i przez to bardzo zwinna taktyka. Ale jako gra wprowadzająca nadaje się ze względu na proste zasady.
Oceny gracza: Bardzo fajna szybka gra, takie kolorowe konkurencyjne sudoku. Nawet po wielu rozgrywkach nadal bawi jako świetna szybka gra.
Oceny gracza: Nie wypróbowałem jeszcze wszystkiego, ale jak na razie karty są ciekawe i gra jest dość szybka nawet w 5.
Oceny gracza: Po dwóch pasjansach jestem zdezorientowany, mam wrażenie, że gracz ma bardzo mało opcji wpływu na grę. Ponownie, jest ładny element "push your luck", gdzie podejmuje ryzyko i ocenia szanse.
Oceny gracza: Po pierwszych 2 rozgrywkach z 4 graczami mogę tylko pochwalić. Bang bez wybijania gracza. W 4 graczach role są nieco wyraźniejsze, ale niepewności dostarczają różne rankingi ninja.
Oceny gracza: Nie zawsze muszę w to grać, ale znowu, kiedy to robię (z normalnymi ludźmi), jest to fajny teaser mózgu. Nie ma sensu grać z ludźmi, którzy są ekstra dla Scrabble, aby nauczyć się krótkich słów, o których nigdy nie słyszeliście.
Oceny gracza: Super coop, zwłaszcza gdy jest zdrajca, więc nawet nie wiesz, że to sukces. Dobrze jest czytać innych graczy i debatować nad tym, co robią i dlaczego.
Oceny gracza: Jeśli masz wystarczająco dużo osób, najlepiej wszystkie osiem, to jest to świetna szybka zabawa. Obie drużyny muszą współpracować i podejmować szybkie decyzje. Zasady można szybko zrozumieć i od razu zagraliśmy w kilka gier, a każda z nich była zabawą.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra dla dwóch lub więcej graczy. Duży plus za żetony - świetne uczucie podczas gry, gdy można podnieść ciężkie żetony pokerowe z perełkami.
Oceny gracza: Pierwsza gra, Rebel ma to łatweDruga gra, nadal ma to łatwe, ale nie niemożliwe. Trzecia gra, cholera, nie ma łatwo - w czwórce szczególnie, układanie fabuły to suka. W takiej liczbie gra może się nieco dłużyć.
Oceny gracza: Po pierwszej grze - świetna atmosfera.Gdy powtarzasz grę kilka razy, bo jesteś nieudolny, więc atmosfera spada. Ale poza tym wspaniałe doświadczenie.
Oceny gracza: Pierwsza gra, jak na razie ciekawy świat z nowymi mechanizmami i koniecznością uzupełniania się w składzie.
Oceny gracza: Dla mnie wątek jest słabszy niż w pierwszej historii i zupełnie inny niż się spodziewałem, gdzie pójdą historie T.I.M.E. Chociaż muszę zdjąć czapkę z głowy za to, że gra jest zupełnie inna niż dotychczas, a mimo to wykorzystuje praktycznie te same zasady i tę samą rozgrywkę.Mechanizmy są ciekawe i zaskakujące.
Oceny gracza: Bardzo dobra gra imprezowa. Jest mocno zależna od języka, ale daje radość z gry w większych zespołach.
Oceny gracza: Dobra szybka gra taktyczna, tylko czasem trudno się skupić na celach lub tasowanie kart może mieć duży wpływ na wynik. Polecam jednak spróbować przynajmniej kilku gier, na pewno warto, choćby dla unikalnego mechanizmu balansowania gry.
Oceny gracza: Nowa szkoła z nieco ciekawym mechanizmem efektu zamrożenia. Nie jest to rozszerzenie zmieniające grę, ale jeśli macie już 3 strony gry podstawowej, to warto się nad nim zastanowić.
Oceny gracza: Po pierwszej grze - trudnej, ale fascynującej - jak na razie podoba mi się.
Oceny gracza: Po dwóch kolejnych meczach wrażenie jest coraz lepsze. Dość świeże, zwłaszcza gdy decki są już rozłożone i wiadomo, jak ustawić grę.
Oceny gracza: 1 gra sama1 gra z 3, świeża gra o podboju wszechświata, rzeczywiście tylko przez 30min.
Oceny gracza: pierwsza gra, kilka ciekawych pomysłów, ale gra jest tak zagmatwana
Oceny gracza: Odblokuj ponownie! Tak jak powinno być. Większość przygód jest teraz znacznie bardziej interaktywna i wprowadza do gry bardzo wymagające mechanizmy, ale podstawą jest nadal ciekawa gra karciana.
Oceny gracza: Świetna próba przeniesienia prawdziwych gier typu escape do formy planszowej.
Oceny gracza: To świetny sposób, aby zamienić doświadczenie escape roomu w grę planszową. Nawet Tajne przygody mają wszystkie trzy poziomy i świetnie, że historia Noside nawiązuje do poprzednich spotkań z nim. Inaczej, ta wersja również jest wzbogacona o propriacje (zarówno westernowe, jak i z Alicji w Krainie Czarów) i zawiera świetne zagadki, ponownie pokazując nowatorską pracę z kartami.
Oceny gracza: Bardzo zabawny sposób zamiany unikatów na gry planszowe.
Oceny gracza: Pomysł świetny, tylko nie miałem przyjemności w nią grać. Z dziećmi i chętnym dorosłym świetna gra, tylko dorosły musi się trochę pobawić. Część, w której ma po prostu zamknięte oczy i czeka na ruchy sprite'ów, uznałem za strasznie nużące.
Oceny gracza: Po pierwszej rozgrywce - fajna współpraca, podstawowa trudność nie wydawała się aż tak trudna, zasady mogłyby być nieco jaśniejsze w kwestii dzielenia się informacjami.
Oceny gracza: Po pierwszej grze, fabuła jest świetna, może za dużo elementów i czas gry jest trochę długi.
Oceny gracza: 1 gra, coop jak należy z ciągłą obroną przed bugami i każdą zasadzką gorszą od poprzedniej!
Oceny gracza: Pierwsza gra, jak na razie wygląda na to, że nie jest tak trudna i raczej fajna gra coop.
Oceny gracza: Przykład strategii politycznej. Kiedy pod rządami Związku Radzieckiego zarządzicie przewrót wojskowy w Czechosłowackiej Republice Ludowej i dopiero wtedy zdacie sobie sprawę, co tak naprawdę zrobiliście, wtedy zrozumiecie. Obie strony mają nieco inny styl gry, ale równe szanse na zwycięstwo.
Oceny gracza: Szybka gra losowa. Z niewielką możliwością strategii, ale wzięcie 3 kostek może czasem oznaczać nagłe nieszczęście. W multiplayerze runda trwa wystarczająco długo.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024