Oceny gracza: Mogę wymienić co najmniej 5 gier imprezowych, które są po prostu lepsze pod każdym względem. To jest śmieć, przepraszam.
Oceny gracza: To naprawdę chaotyczna zabawa, nic dla graczy, którzy lubią mieć wszystko pod kontrolą.
Oceny gracza: Grał raz w 4 (nie chciał rozbijać grupy). Jestem zawodnikiem, który nie potrzebuje dużo euro. Ale to było niesamowicie nudne. 3* za wizualizacje.
Oceny gracza: Uff, to się dopiero zestarzało. Uwielbiam eliminację graczy w grze, tutaj niestety działa to słabo, ponieważ gra nie jest wcale interesująca do oglądania z perspektywy wyeliminowanego gracza.
Oceny gracza: Po pierwszej grze z dwóch muszę powiedzieć, że jest świetna. Szybka i konfliktowa gra, która stawia cię w niesamowitym stresie i napięciu podczas przewracania żetonów bitewnych.
Oceny gracza: Gra typu two-army clash z szybkim setupem, wystarczającą głębią, pięknymi kawałkami, prostymi zasadami i akceptowalnym czasem gry. Po prostu luksus dla wszystkich graczy, którzy kochają bitwy fantasy i nie chcą przenosić żetonów lub plunk down pieniędzy na drogie gry Warhammer.ed. Po około 20 grach, to wciąż trzyma się na naszym stole. To nie jest quickie, które nudzi się po jakimś czasie, więc zostawiam ocenę na 9*.
Oceny gracza: Świetna paczka dla armii. Każda jednostka ma swoje zastosowanie na polu bitwy.Nie daję 10* tylko ze względu na cenę.Jeśli połączysz oba pakiety Armii dla nieumarłych - okaże się, że są one nieco silniejsze od Daqani i Uthuk. Tak czy inaczej, nadal możesz grać przeciwko nim całkiem dobrze w każdym scenariuszu.
Oceny gracza: Wszystko w tym rozszerzeniu jest świetne, pięknie zaprojektowane jednostki i czary, które mają świetne zastosowania, a jednocześnie nie są overpowered - dzięki czemu nie przyćmiewają Daganów z podstawki. Nie dam jej pełnego 10* tylko ze względu na cenę.
Oceny gracza: Świetna paczka dla armii. Każda jednostka ma swoje zastosowanie na polu walki. Ta paczka skupia się bardziej na strategii "nekromanty".Nie daję 10* tylko ze względu na cenę.Jeśli połączysz obie paczki Armii dla nieumarłych - okaże się, że są one nieco silniejsze niż Daqani i Uthuk. Tak czy inaczej, nadal możesz grać przeciwko nim całkiem dobrze w każdym scenariuszu.
Oceny gracza: Otóż wiele osób mówi - że to rozszerzenie jest strasznie słabe, ze względu na jednostki, które nie wytrzymują konfrontacji z jednostkami Uthuck z podstawki. Po około 15 meczach muszę stwierdzić, że to nie do końca prawda. Jednostki są tu bardzo sytuacyjne, więc trzeba dużo przewidywać, gdzie przeciwnik rozmieści jakie jednostki. Jak na razie udało mi się wykorzystać wszystkie jednostki na swoją korzyść poza Groteskami, to naprawdę jedyna jednostka w grze, która potrzebuje jakiegokolwiek wzmocnienia.
Oceny gracza: Świetne tematyczne karty czarów (lore), duża cena i niezbyt ciekawe zdolności olbrzyma sprawiają, że wciąż (po 5 grach z nim) zastanawiam się, czy jest on potrzebny w grze.
Oceny gracza: Rozegrałem z nimi około 6 gier i nie wiem jeszcze, czy ich obecność raczej okrada grę. Dopracuję ocenę po około 10 kolejnych meczach.
Oceny gracza: Szybka, zabawna i bardzo szkodliwa karta. Świetna w pubie, jeśli za każde wybite z gry zwierzę kopie się kufel piwa. Szkoda tylko, że po około 20-30 grach się starzeje.
Oceny gracza: Jako samodzielna gra nie sprawdza się zbyt dobrze. Jako rozszerzenie jest świetna.
Oceny gracza: Na początku podobało mi się 8*. Po 11 grach spadłem do 5*, jest zbyt abstrakcyjna i powtarzalna jak na ten czas gry.
Oceny gracza: Ocena po dwóch meczach. Ta nie przypadła mi do gustu. Połączenie euro-mechanika z fabułą działa naprawdę słabo. Nie wzbudziła we mnie żadnych emocji. Jeśli nie jesteś zwolennikiem gatunku euro, poszukaj innej gry fabularnej. Na rynku jest ich całe mnóstwo.
Oceny gracza: Podoba mi się bardziej niż poprzednia edycja (LRB6). GW stara się dodać dużo rzeczy związanych z RNG, które akurat pasują do tej gry. Samej grze nie daję 10* z dwóch powodów. 1) "Zarządzanie turą" może zepsuć wrażenia z gry. 2) Poznałem już wielu wytrawnych weteranów w społeczności, którzy grają w grę od ponad 7 lat i wymiatają na turniejach/ ligach z topowymi drużynami...
Oceny gracza: Przerosła moje oczekiwania, w dwójce gra jest bardzo szybka, pełna akcji, w trójce trochę traci moim zdaniem. Szkoda tylko, że niektórzy gwiazdorzy są zbyt mocni w stosunku do innych.EDIT: po około 20 rozgrywkach to się ciągle podnosi, ta gra jest po prostu świetna, chętnie dałbym jej 9*, ale wyrządziłbym niedźwiedzią przysługę innym gamingowym perełkom.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie, zaczarowane kule powinny być w podstawce. Wszystkie drużyny są tematyczne i grają jako zupełnie inne.
Oceny gracza: Nadal jest to bardzo dobre rozszerzenie. Stadiony są miłym dodatkiem. Sędzia już za bardzo przedłuża grę moim zdaniem. Nurgle i Gobliny to piękne tematyczne drużyny. Krasnoludy Chaosu skończyły mi się obliczenia. Nie ma w nich nic, co pokazywałoby, że są inni niż inne drużyny. Sudden Death było lepszym rozszerzeniem, ale tak czy inaczej to nadal bardzo dobre.
Oceny gracza: Gra dla przedszkolaków przez babcie po najostrzejszych graczy. Po prostu wybuch!
Oceny gracza: Phew, zagrał jak 5 gier. Najlepiej sprawdza się w gronie 5 graczy. W 6 jest za długi, a w 4 jest w porządku. Inaczej, wiele zależy od grupy grającej - w dobrej grupie może to być świetna zabawa. Ale jeśli przeciwnicy odmówią sobie wzajemnego ataku, gra może zamienić się w zakurzoną zabawę w zbieranie jedzenia wokół wyspy i czekanie na statek. Jeśli nie przeszkadza ci motyw zombie, spróbuj zamiast tego City of Horror.
Oceny gracza: 4* za wizualizacje, poza tym nie widzę powodu, dla którego ja jako "gracz, który chce grać w gry" miałbym tracić na nią czas.
Oceny gracza: Piękna rozgrywka, świetna grafika, wyjątkowy system walki i zróżnicowani bohaterowie...
Oceny gracza: System walki jest niestety niezwykle żmudny i mało zabawny. Z drugiej strony mapa i eksploracja są świetne.
Oceny gracza: Po 3 grach z nauką scenariuszy wygląda to bardzo dobrze.
Oceny gracza: Po 8 grach - AT, która wygląda klimatycznie, ale nigdy cię nie wciągnie. Idealna dla eurosucharzystów, dla graczy AT to ciężka porażka.
Oceny gracza: Najlepsza gra czasu rzeczywistego, w jaką kiedykolwiek grałem.
Oceny gracza: Gra, która powiedziała mi, że Euro nie musi być całe złe :)
ad. Po wielu grach, których nawet ja już nie potrafię zliczyć stwierdzam, że ta gra nie ma mi już nic do zaoferowania i staje się dla mnie nudna nawet z rozszerzeniem,wstyd - gwiazdka w dół.
Oceny gracza: Tak więc to rozszerzenie przekroczyło moje wysokie oczekiwania. Dzięki temu GT nie będzie mogło tak grać. Szczególnie teraz jest dużo więcej interakcji między graczami.
Oceny gracza: Grałem tylko raz, tylko w podstawową wersję. A ja nie cieszyłem się z tego powodu. Jakoś gra kompletnie nie ma moim zdaniem żadnego klimatu, a system rzucania kostką (5,6 się udaje) jest absolutnie żałosny. Obecnie jest tyle świetnych gier, przy których mogę się świetnie bawić (np. Don't Be Angry), więc nie chcę tracić czasu na tę.
Oceny gracza: Gra z ukrytymi ruchami, która może ukarać cię za znalezienie kogoś - nie, dziękuję.
Oceny gracza: 5 rozegranych meczów. Moim zdaniem najlepiej sprawdza się w 2 graczy. Jestem w stanie zrozumieć, że ktoś daje jej 9 gwiazdek. Niestety daję jej tylko 7* ze względu na migreny, których dostaję w późniejszych etapach gry. Jeśli lubisz skomplikowane gry karciane, śmiało.
Oceny gracza: Naprawdę porządna AT dla dzieci. Nic dla eurosierot, które muszą mieć wszystko pod kontrolą. Gram w nią z gromadką dzieci (w wieku 5, 8, 13 i 16 lat). Wszyscy się cieszą i nie wyobrażacie sobie krzyku, gdy ktoś próbuje zabić smoka "ONE, ONE!". zawsze krzyczymy z niedowierzaniem. Każdy mecz zawsze pozostawia w nas jakieś emocje i wspomnienia (co prawda nie zawsze pozytywne). Tego właśnie nie potrafią w życiu zrobić te niemieckie plotki "SPIEL"...
Oceny gracza: Po dodaniu zaawansowanych kart podbijam z 8* do 9*.
Oceny gracza: Mój ulubiony, a po wprowadzeniu zasady budowania armii z kawałków tej samej frakcji, gra nabiera "niemal epickich rozmiarów"
Oceny gracza: Pierwsze trzy scenariusze rozegrałem kilka razy. Mam wrażenie, że jeśli w Twojej grupie graczy nie ma przynajmniej jednego gracza, który nie jest dobry w grze - traci ona swoją frajdę i staje się tylko zwykłym mechanicznym przekładaniem klocków.
Oceny gracza: Grę oceniam jako solo. W wariancie rywalizacyjnym odjąłbym 2* od oceny.
Oceny gracza: Lubię dużą losowość w grach. Tutaj brakuje jakiejkolwiek sensownej interakcji między graczami. Nic dla mnie.
Oceny gracza: W dziedzinie małych kompaktowych gier solo oceniam na 8*. Na wypadek gdybym miał ją wyciągnąć w domu daję więc jedną * mniej.
Oceny gracza: Z odpowiednim zespołem to fajna gra. Zresztą, mógłbym znaleźć lepsze gry "komunikacyjne i wspierające". 4 gwiazdki 1 za humor.
Oceny gracza: Nie przepadam za Euro, to jest bomba i można tu totalnie olać kolegów z drużyny, tego się chce!
Oceny gracza: Po dwóch meczach jestem naprawdę podekscytowany. Zobaczymy, czy ten entuzjazm się utrzyma.
Oceny gracza: Po 5 grach z "tą samą drużyną" ludzie mają 2 zwycięstwa, więc balans wygląda dla mnie dobrze. Dla mnie świetna gra ze zdrajcami.
Oceny gracza: Po 20 grach solo mam tego dość. Jestem rozbawiony i wysyłam to dalej.
Oceny gracza: To jedna z najlepszych gier obserwacyjnych w jakie grałem. Klasycznie, jeden zbyt dominujący gracz w grupie gry może zepsuć całą grę dla pozostałych.
Oceny gracza: Szybka, wartka awantura. Gra traci, gdy gracze nie próbują jej wygrać, bo wtedy może się szalenie dłużyć. To także świetna gra wstępna dla dzieci (ok. 8 roku życia ).
Oceny gracza: Za dużo o losowości i niezbyt dobra oprawa graficzna materiałów z gry... Ale są gorsze gry
Oceny gracza: Świetna gra solo, ze względów sentymentalnych podnoszę ocenę z 9* na 10* po 40 rozgrywkach.
Oceny gracza: Podwójny akt rodzinny bomby. Można mieć na to duży wpływ, imho.
Oceny gracza: Kiedy to działało, podobało mi się. Obecnie uważam, że w dziedzinie DB jest w tyle.
Oceny gracza: Fajna strategia, możesz studiować zasady ile chcesz, ale i tak nie będziesz wiedział co zrobić przy pierwszej grze :-). To naprawdę wspaniała gra, w której nie brakuje zręcznościówek, a jednocześnie wystarczająco dużo strategii.
Oceny gracza: Po około 15 rozgrywkach solo muszę stwierdzić, że jest świetna. Daję jej 9*, ale odejmuję 1* za fatalnie napisane zasady i czasem niejednoznacznie opisane efekty kart.
Oceny gracza: Bombowy, bardzo rozrywkowy draft ze świetnym mechanizmem szycia. Moja ulubiona gra kieszonkowa.
Oceny gracza: Nic dla eurosucharów, naprawdę trzeba dużo planować i pilnować pozycji wszystkich swoich marines/genestealerów i liczyć się z tym, że nawet najbardziej przemyślany ruch może zostać zrujnowany przez kilka złych rolek (czasem nawet jedną). To jest czyste AT, z pewnością ta gra nigdy nie dostanie nagrody Spiel des Jahres (dzięki Bogu), ale uczucie i napięcie, jakie ta gra potrafi stworzyć, może być chyba tylko przewyższone przez Blood Bowl.
Oceny gracza: Po pierwszej grze jestem absolutnie zachwycony tą grą, świetny klimat, napięcie i poczucie bezradności, gdy hordy genestealerów pędzą na ciebie ze wszystkich stron... Edit: po naprawdę wielu rozegranych partiach (1-2 graczy) zaczynam mieć wrażenie, że gra staje się dość łatwa, bo już wszystko wiem. Tracę więc powód, by ponownie do niej usiąść - w dół o pół gwiazdki, i mam nadzieję, że nowe rozszerzenia genestealera to naprawią.
Oceny gracza: Ciekawe rozszerzenie, kto by pomyślał, że tylko 2 drużyny mogą tak niesamowicie urozmaicić rozgrywki. Zarówno pomarańczowa, jak i czarna drużyna z pewnością nie zgubi się w żadnym składzie. Ich zdolności są bardzo ciekawe i w większości przypadków całkowicie oryginalne, takie, że w zestawie podstawowym nie znajdziecie żadnych wariacji na temat drużyn. Osobiście bardziej kręci mnie jednostka Chaplana, ale pomarańczowi też nie są nudni (podobnie jak zielona drużyna w zestawie podstawowym).
Oceny gracza: Po 20 rozgrywkach muszę przyznać, że jest to bardzo fajny i wartki DB.
Oceny gracza: Dałem 6 gwiazdek zestawowi głównemu i odejmuję gwiazdkę za mapę papierową.
Oceny gracza: Po dwóch rozgrywkach jestem absolutnie zachwycony tą grą, proste zasady, tyle możliwości taktycznych, dodatkowo ta gra ma naprawdę świetne tempo, kiedy zawsze coś się dzieje, a przeciwnik nie czeka długo na swoją turę. Rasy są naprawdę zróżnicowane i zbalansowane. Dlatego widzę replayability tej gry na naprawdę wysokim poziomie.edit. Gra pod tym względem traci dla mnie zainteresowanie i nie widzę powodu, dla którego miałbym już w nią grać.
Oceny gracza: Jedna gwiazdka za wizualizacje i druga za pandę, poza tym strasznie nudne i suche Euro.
Oceny gracza: Jako doskonała karta rodzinna, oceniam ją na 8* pod względem gry. 2* muszę odjąć za zasady.
Oceny gracza: Nie przepadam za Euro, grałem to raz z grupą, która grała bardziej na wyczucie i nie było źle. Nie zagram w nią ponownie, w każdym razie nie cierpiałem przy niej bardzo (jak np. przy Takenoko czy Azul), więc daję jej 5*.
Oceny gracza: Recenzuję drugą edycję. Dla mnie najlepsza solucja w serii Tiny epic.
Oceny gracza: Po około 30 partiach... //// Titania nierównowaga (dla mnie plus - to mała gra, którą biorę dużo nawet wśród niegraczy, to równoważy umiejętności).//// Im więcej graczy tym lepiej (w grze trzyosobowej każdy musi wziąć dwa tytany, inaczej jest to niegrywalne)//// Ciekawe plansze do gry//// Uważajcie na powolnych/przemyślanych graczy - mogą posłać grę na śmietnik//// Grałem już w to wcześniej (wciąż jestem w stanie to pociągnąć, ale tylko naprawdę z ludźmi, którzy mają turę rozegraną w kilka sekund).//// Podsumowując, jest to fajny rodzinny AT z krótkim czasem gry w przystępnej cenie.
Oceny gracza: Szybki brisk AT, przerzucasz kostki, dużo opcji taktycznych, świetna gra do pubowego piwa.
Oceny gracza: Porządna gra arenowa, która bawi nawet dzieci.
Oceny gracza: Ocena po 20 grach... w 4 niepotrzebnie rozwlekła, w 2 to fajna gra skirmishowa, która nie razi. Nie spodziewaj się po nim niczego ostatecznego, to po prostu zmodyfikowany W40k z niewielką ilością figurek. Niektóre z Kill Teamów mają niesamowitą zmienność w tworzeniu. Gdy dodamy do tego fakt, że można studiować lore, sklejać i malować modele, to wielką zaletą (dla niektórych wadą) jest to, że można spędzić długie zimowe wieczory nie grając w grę.Czy gra odniosłaby sukces bez świata W40k?Myślę, że nie, więc jeśli ten świat do Ciebie nie przemawia, to uciekaj i szukaj czegoś innego (np. ER).
Oceny gracza: Wow, bardzo ładnie. Games Workshop zrobił tym tytułem duży krok do przodu. Od rewelacyjnie napisanych zasad po system gry, który jest lekkostrawny nawet dla zwykłych graczy planszowych.
Oceny gracza: Szybka, wartka zabawa AT. Ze wszystkich gier GW, w które grałem, ta wydaje się najbardziej przyjazna rodzinie. Dopóki nie porównasz jej do Gorkamorka (zupełnie inna gra o tej samej tematyce) będziesz zadowolony.
Oceny gracza: Oceniam po 10 rozgrywkach na pc.Gra ma wiele ciekawych mechanizmów, których nie spotkałem w grach TCG. W przeciwieństwie do innych gier karcianych, nie patrzysz tak bardzo na to, co gra twój przeciwnik, ale raczej patrzysz na swoje karty i próbujesz combo. Czy jest bardziej zabawny niż Magic? Z pewnością tak jest. Czy warto włożyć w tę grę dużo pieniędzy? Nie sądzę - grałem w fajniejsze karty. 7/10./// Po 20 rozgrywkach mój entuzjazm do gry nie wzrasta, jakoś nie widzę powodu, dla którego miałbym w nią grać - są karty, które cieszą mnie bardziej. 6/10.
Oceny gracza: Grałem raz i byłem mile zaskoczony. Szybka, taktyczna ze zdrową dawką losowości.
Oceny gracza: Ta gra nie jest zła - po prostu niestety, gdy porównuję ją z Battlelore: 2nd edition, to nie widzę powodu, żeby w nią grać, bo poza większymi możliwościami w budowaniu armii, Battlelore bije ją pod każdym względem.Uzupełnienie po roku: głównie jest problem z tym, że kto gra bardziej pasywnie/defensywnie/spokojnie (czyli sprawia, że gra jest nudniejsza), ma dużą przewagę nad przeciwnikiem. A ja nie chcę grać w grę wojenną, w której przez połowę gry nic się nie dzieje - poszukajcie naprawdę mocno czegoś innego, jeśli nie łakniecie świata Warhammera.
Oceny gracza: Ocena po 22 grach przeciwko wszystkim bossom (mam 85% winrate). Najgorsza gra solo, w jaką kiedykolwiek grałem. Chronieni bossowie są niezwykle powtarzalni i nudni. Trudność gry jest ustawiona na niskim poziomie, a storybook to ciężka farsa - to tylko gra konfiguracyjna z fabułą. Wystarczyło zostawić w pudełku tylko 2 niechronionych bossów, zezłomować 1-2 statki, obniżyć cenę o 200k i nie miałbym nic do zarzucenia. A tak musiałem przebijać się przez absolutnie nieistotną i niedokończoną zawartość gry, aby doświadczyć 2 gier (Colonies vs Hermes), które były dla mnie niesamowicie zabawne.
Oceny gracza: Euro-szefowie płaczą nad wszystkimi bolączkami gry. Gracze fabularni i dzieci będą po prostu cieszyć się tą pseudo-piaskownicą.
Oceny gracza: Podkład jest do bani. Gdy masz kompletny cykl 1, to jest to bardzo przyzwoita karta (8*). Przy kompletnym cyklu 2 podnoszę ocenę do 9*, bo faktycznie masz już sporo opcji deck-buildingu, a przeciwnicy mają ciekawsze mechaniki.
Oceny gracza: Wreszcie z gry zniknęło przekleństwo polegające na tym, że zawsze mamy z góry narzucone zaklęcia i talenty do kupienia.
Oceny gracza: Świetna gra, dałbym jej 9, gdyby tylko Cryptozoic trochę bardziej myślało nad wydawaniem nowych edycji, które obniżają poziom gry :-(.
Oceny gracza: Cudownie jest zobaczyć jak ulepszasz swojego bohatera, a do tego dochodzi naklejka WoW "mlask".
Oceny gracza: Za 100kč świetna gra, ale muszę powiedzieć, że lepiej najpierw kupić Starship, bo w tej wersji jest dużo więcej losowości i mniej dedukcji. Plusem jest to, że ta wersja jest łatwiejsza do zrozumienia przez dzieci i nie ma tak dużego ryzyka eliminacji gracza w trakcie gry, więc jeśli chcesz grać z mniejszymi dziećmi wybierz najpierw tę. (Najlepiej i tak mieć obie wersje :-D)
Oceny gracza: Za 100kč naprawdę fajna gra. W porównaniu do Flying Garden ta wersja jest zdecydowanie bardziej taktyczna, więc jeśli nie kupisz obu wersji na raz (a powinieneś) zacznij od tej.
Oceny gracza: W pubie z odpowiednimi ludźmi i gotowymi shotami rumu jako karą za niezejście pod ziemię, to naprawdę świetna zabawa.
Oceny gracza: Wszystko jest bardziej losowe i skomplikowane, nie da się tak dużo kalkulować jak w podstawce. Do pubu na piwo zabieram tylko Up Underground, więc ta wersja podoba mi się nieco bardziej. Rozumiem też, że nie będzie on odpowiadał każdemu fanowi serii.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024