Oceny gracza: Mechanika gry i design nie wnoszą nic ciekawego. Po prostu kupuję jeden zasilacz do drugiego, żeby móc go później użyć. Nie widzę w tym tak naprawdę tworzenia silnika - to po prostu wybieranie kluczowych kafelków, które inni, mam nadzieję, wykorzystają później. Gdyby udało się zmieścić maksimum w 60 minutach, moja ocena byłaby bardziej pozytywna. Ale poza tym, niestety... - do prawdziwej rozgrywki potrzeba kupowania insertów - szczęście w dobieraniu kart jest duże i znacząco wpływa na dalszy przebieg rozgrywki - losowe uzupełnianie kafelków eksploracji świata jest naprawdę ograniczające ... np. potrzebujesz kawy, ale nie możesz jej zdobyć. Musisz poczekać, aż (i jeśli w ogóle) twoi przeciwnicy zakupią odpowiednią technologię. Zasadniczo oznacza to koniec możliwości myślenia o wygranej. - Widzę tutaj zysk złota jako niewykorzystany potencjał. Tutaj jest ono w zasadzie bezużyteczne
Oceny gracza: Oprawa wizualna na pierwszy rzut oka nie zawodzi. Jednak pod tą skorupą kryje się świetna gra z dopracowaną mechaniką - drzewko rozwoju technologii, wyzwalanie akcji poprzez workplacement, rywalizacja między graczami w kosmosie o kolonizację planet, wypełnianie celów.Od początku do końca gra mnie wciągnęła i czułem, że koniec przyszedł za szybko. Trochę minusem jest konieczność czytania dłuższych tekstów ... co się wlecze. Autorzy próbowali sobie pomóc ikonografią jednak nie wszędzie jest ona stosowana, więc nie zawsze można na niej polegać ...
Oceny gracza: Zasady są bardziej skomplikowane do wyjaśnienia i potrzeba kilku rozgrywek, aby gracze zaczęli czerpać przyjemność z gry. Jednak gdy już wszystko jest na swoim miejscu, czas wypróbować różne strategie. Postrzegam to jako grę z pewnymi momentami współpracy - warto dbać o talię kart Niszczyciela i jej wpływ na planszę. Powoduje to ciekawe sytuacje, a gracze mogą spekulować i zachęcać do różnych gier końcowych. Może to nastąpić na dwa sposoby - wszystkie Niszczyciele dotrą do planety lub statek Czarnego Anioła dotrze do planety. Nawet punktacja jest wtedy nieco inna. Euroid i interesująca mechanika, motyw kosmiczny, interakcja między graczami. Świetne kombinacje... pozostaje dla mnie zagadką, że gra się przyjęła. Może to zasługa tego, że onboarding dla uczestników imprez jest bardziej wymagający.
Oceny gracza: Niesamowity motyw i mechanika. Są one zbudowane w taki sposób, że interakcja z graczem jest istotna, ale nie destrukcyjna. Wręcz przeciwnie. Co dziwne, pomagają sobie nawzajem, mimo że w rzeczywistości są przeciwnikami.
Oceny gracza: Mroczna atmosfera rewolucji przemysłowej w Anglii, gęsta mechanika euro, to nie przypadek. Jeśli chcesz "zespawać" swój mózg, to jest to gra dla Ciebie.
Oceny gracza: Klimatyczny tower defence oparty na prawdziwym wydarzeniu i wiernie symulujący to, co miało miejsce na murach zamku Itter.Produkcja jest świetna, zasady nie są trudne.Stosunkowo trudna do wygrania, ale motywująca do ponownej próby.Bonusem jest możliwość cieszenia się grą w środowisku online, a fani mogą oczekiwać podobnych solówek z innych środowisk ...
Oceny gracza: Niezła produkcja - ilustracje na kartach, figurki, karty i tektura. Ciekawe i w niektórych przypadkach pozytywne interakcje między graczami - trzeba jednak dobrze przemyśleć swoje ruchy, by zbytnio nie pomóc przeciwnikowi. Obszar gry rozszerza się wraz z postępem rozgrywki, dodając więcej możliwości i korzyści. Zwiększa to możliwości, a tym samym złożoność. Może to przynieść AP ... i związane z tym wydłużenie gier. Istnieje niewielka szansa na powstrzymanie przeciwników przed stworzeniem silnej ręki kart. Jedyną kontrą jest szybsze budowanie combo (aby nowicjusze nie mieli szans). Obawiam się, że znając te kombinacje kart, szybkość ich składania (a co za tym idzie losowość tasowania ich w talie) zadecyduje o wyniku gry Prowadzenie gry na podstawie dostarczonych zasad jest pewnym wyzwaniem.
Oceny gracza: Ciekawy mechanizm wielobarwnych wątków fabularnych. Oparta na komiksowej historii, która w naszym kraju jest raczej nieznana...
Oceny gracza: Niesamowity mechanizm pierścieniowy o asymetrycznych właściwościach. Ingerują one w strategię od samego początku gry. Wpływ przypadku jest minimalny, interakcje między graczami nie są destrukcyjne, ale znacząco wpływają na ostateczną liczbę punktów zwycięstwa
Oceny gracza: Ta gra implementuje budowanie tableau i zarządzanie zasobami. Na pierwszy rzut oka zawiera ciekawe mechanizmy. Niestety, dobieranie kart z jednej dużej talii wprowadza do gry sporo losowości. Rozegraliśmy dopiero kilka partii, ale wrażenia z rozgrywki są dość kiepskie. Postępy w grze nie przyniosły mi żadnych miłych wrażeń, a wygrywał (zazwyczaj na koniec gry) gracz, któremu udało się wylosować (nie ze swojej winy) najciekawszą kartę. Widzę tu oldschoolowy projekt, który nie zapewnia żadnego mechanizmu usuwania losowości. Dodatkowo gry wykraczają poza to, co jest dla mnie akceptowalne (jeśli w grze występuje niekontrolowana losowość). Brakuje jakiejkolwiek lamerskiej karty, wyjaśnienie pojęć nie jest intuicyjne i nie pasuje do bartva w jednym ze źródeł.
Oceny gracza: Szara myszka w mojej kolekcji. Jakoś nie pojawia się często, ale jak już trafi na stół, to daje sporo frajdy. Interakcja między graczami nie jest zła i stanowi urozmaicenie rozgrywki.
Oceny gracza: Bardzo konfliktowa adaptacja przezabawnego serialu na grę planszową. Zasada rozgrywki znana z Zimnej Wojny czy 1989 roku. Można grać w maksymalnie czterech graczy, a sesje gry nie są tak długie jak w wyżej wymienionych.
Oceny gracza: Dwie gry w jednej. Ciekawa tematyka, nietypowa mechanika. Dla bardziej doświadczonych graczy. Prawdopodobnie będziesz zmagać się z długością wyjaśnienia zasad
Oceny gracza: trochę nie na miejscu, ale bardzo ciekawa gra
Oceny gracza: Ciekawe rozszerzenie do i tak już doskonałej gry. Nie obraźliwe...
Oceny gracza: Ta gra jest ogólnie ceniona, więc pomyślałem, że będzie idealna jako moja pierwsza gra fabularna. Wypróbowałem pierwsze cztery scenariusze, a następnie nie było siły, aby uzyskać to na stole. Podczas gdy talia kart działa świetnie, doceniam stosunkowo prosty setup. Jednak nie było to wystarczające. Ogólnie gry fabularne czują się dla mnie podobnie gameplayowo. Jednak tutaj chyba trzeba szukać innego doświadczenia - a jest nim historia. Niezależnie od tego, czy opowiada ją książka ze scenariuszem, czy aplikacja ...
Oceny gracza: Niesamowita mechanika i pomysły, świetna fabuła i motyw euro. Niestety nierównowaga akcji ...
Oceny gracza: Ciekawa mechanika, która zmusza graczy do trzymania się razem. Nic skomplikowanego, może być grą na poziomie podstawowym
Oceny gracza: Zupełnie wyjątkowe doświadczenie ... jak wiele strategii można zapakować w tak niewiele komponentów. Nie ma tu wystawnej planszy do gry, chmur plazmy, ani niesamowitej grafiki na kartach i komponentach.Wszystko kryje się w ścisłej logice i postrzeganiu przestrzennym kawałków na mapie. Absolutnie piekielne jest obserwowanie powiązań między nimi.Cieszę się, że miałem okazję wypróbować tę grę. Niestety nie udało mi się znaleźć kolegi z drużyny, więc poszło z domu. Ale z pewnością pozostawiła bardzo dobre wrażenie
Oceny gracza: Wciąż dobrze się bawię i mam kilka gier. Świetna także dla nie-graczy (choć jest dla nich sporym wyzwaniem).
Oceny gracza: To świetna gra - euro z niemałą dozą losowości, ładną grafiką, ciekawą tematyką i klimatem. Zasady nie są nadmiernie skomplikowane. Plansza gry jest zbyt duża z wieloma głuchymi miejscami. Brak karty lamy powoduje, że (przynajmniej początkowo) trzeba mieć zasady pod ręką ... i już ich nie kładziesz na stole ze względu na centralny plan gry. brak długofalowej strategii, a raczej taktyczne reagowanie na sytuacje, które gra przedstawia.
Oceny gracza: Przemawia do mnie możliwość równoległego rozgrywania najdłuższej części gry - myślenia o akcjach na kartach. Tym samym większa liczba graczy nie powoduje znacznego wydłużenia rozgrywek.
Oceny gracza: - szybkie przygotowanie do gry - duża zmienność zdolności Kami - ciekawy mechanizm gry z obracającą się planszą - zaskakująco bogata taktyka gry - balans umiejętności Kami - różnice punktowe na koniec są minimalne - ładna oprawa graficzna kart i planszy Kami - zasady są napisane w prosty i zrozumiały sposób. Niestety niektóre sytuacje nie są dostatecznie wyjaśnione - przydałaby się jakaś ERRATA lub dodanie niektórych sytuacji do zasad. - niejasna okrągła plansza do gry - dłuższy czas rozgrywki (oczywiście zależy to od "higieny" gry graczy)
Oceny gracza: Możliwość gry do sześciu osób. Prostota, ale nie prostactwo. Trochę drażnienia, równoległego wykonywania akcji i napięcia, aż do samego końca. Duża zmienność z domieszką losowości zapewnia niemal niekończącą się rozgrywkę. Jak zwykle w przypadku SM Games, jakość produkcji jest wysoka (z wyjątkiem monet). Nie mam w swojej kolekcji zbyt wielu gier, przy których można bawić się do szóstej, a wieczorem zostaje mnóstwo czasu na coś innego... :-)
Oceny gracza: Najlepsza z trzech dotychczasowych gier Haakona Gaardera. Ciekawie zaprojektowana interakcja. Ładnie rozwiązany pierwszy gracz. Ilość kart do wyboru jest zamknięta - eliminując oczekiwanie na jedną kartę potrzebną do silnika.
Oceny gracza: Mieszanka sprawdzonych mechanik gry to za mało, by na stałe zagościć na mojej liście ulubionych tytułów. Powtarzalny schemat, brak możliwości zmiany strategii, gdy z utęsknieniem czeka się na odpowiednią kartę. Niemożność nie jest związana z tym, że zasady na to nie pozwalają. Po prostu nie ma już szans na dobry wynik. Ukończyliśmy kampanię, dodaliśmy karty i komponenty do gry. Wciąż jednak nic nie zmusza nas do zachowania ich dla poszczególnych gier. Niektóre z nich są zbyt silne.
Oceny gracza: Super doświadczenie w trakcie, ekscytujące do samego końca. Unikalny mechanizm układania kostek z równoległymi akcjami (masz nadzieję, że nikt nie oszukuje). Jedna z niewielu gier, w które może grać więcej graczy ...
Oceny gracza: Rozegrane w 6 ...Opis był kuszący (współpraca ze zdrajcą, temat), zasady łatwe, treść gry fajna ... ale potem się zaczęło:- tura gracza jest naprawdę prosta i w zasadzie nie ma w niej nic wielkiego do zrobienia- w zasadzie nie podejmujesz kooperacyjnych decyzji w grze (decyduje tylko konkretny gracz - przypisuję to wpływowi mechaniki zdrajcy)- nie masz nic do zrobienia podczas tury innych uczestników gry. Bardzo szybko gra nam się rozpadła. Momentum i zaangażowanie w grę zanikało bardzo szybko (patrzenie w telefon, rozmawianie ze sobą, ...)- tragedia jest wtedy, gdy umieści się kogoś w celi. Wtedy ten gracz staje się tylko przygnębionym obserwatorem, gdy gra miele się z innymi - to naprawdę długo (po 2,5 godzinach osiągnęliśmy dystans 4)Jeśli próbuję znaleźć coś pozytywnego - ciekawe jest obserwowanie liczenia kart przy ocenie testów i zgadywanie, kto jest zdrajcą. Ale uważam, że rozpaczliwie nie wystarcza to na "zabawę" przez wiele godzin.
Oceny gracza: Te same podstawy co Robinson, ale wrażenia z gry nie były dostępne. Złożone sterowanie i połączenie z aplikacją jest bezużyteczne ...
Oceny gracza: W końcu znów miałem świetne uczucie po zagraniu w grę solo. I ta gra przyniosła mi to. Dice placement tak jak lubię ... tylko czasem zapominam, że nie mogę umieścić kości za koparką ....
Oceny gracza: Połączona mechanika, świetne doświadczenie. Gry stają się nieproporcjonalnie długie w stosunku do liczby graczy. Produkcja mogłaby być lepsza
Oceny gracza: Temat budowania Pragi... to MUS. I to jest świetna gra. Autor moich ulubionych gier nie zawiódł i przygotował euro piekło w dobrym tego słowa znaczeniu. Trudność dla początkujących, rozkosz dla doświadczonych graczy.
Oceny gracza: Gotowe talie dokładnie określają, jak i jaką strategią należy grać. Gra o małe kraje jest naprawdę karą. To gra tylko dla sześciu graczy. Jeśli spotykamy się w innym gronie, ktoś musi się poświęcić i grać dla dwóch nacji. Mało wrażeń z gry.
Oceny gracza: Ile taktyki i myślenia można wcisnąć w kilka kart, na których znajdziemy kilka symboli, garnitur i liczbę ... niesamowite.Jednoznacznym dowodem na jakość (dla mnie ) jest to, że wciąż wracamy do niej na nowo i uczymy tej gry coraz więcej osób.Plusy:- "zasady warstwowe" ... znaczy: pierwszy zestaw zasad wprowadza gracza w podstawy. Dodając kolejne poziomy, przyjęcie początkujących nie jest już tak skomplikowane i mogą oni cieszyć się różnymi kombinacjami- niektórym nie spodoba się pełny zestaw zasad - nie ma problemu, aby mimo wszystko cieszyć się rozgrywkami- kompaktowe opakowanie
Oceny gracza: Bardzo ciekawy mechanizm rozmieszczania kostek. Niestety wrażenia z gry psują niektóre karty, które wprowadzają do rozgrywki zbyt dużo losowości i nieprzewidywalności.
Oceny gracza: Niesamowite recenzje przekonały mnie do zakupu tego rozszerzenia. Po kilkukrotnym ograniu niestety nie mogliśmy zgodzić się z tymi opiniami - dodany mechanizm walki z finałowym potworem wydaje mi się nieco zaszczepiony na sukcesie podstawki ...
Oceny gracza: Konfliktowe euro z wieloma możliwościami gry. Zasady klasyfikują ją jako grę o średnim poziomie trudności. Zawiera pewną dozę nierównowagi i losowości, zwłaszcza na kartach objawień. Z drugiej strony - zmienność jest na dobrym poziomie.
Oceny gracza: Cięższe euro, które ma tendencję do AP. Interakcja między graczami jest odczuwalna na każdym kroku (rondel, karty z wierszami).
Oceny gracza: Szczerze mówiąc, nie wiem dla kogo jest ta gra. Wygląda na bardziej złożone euro, ale jest w niej za dużo losowości. Jest nutka negocjacji, ale bardziej chodzi o zaaranżowanie wybranej przez siebie akcji. Inaczej też wyobrażam sobie interakcję... a łowcy czarownic są kompletnie bezzębni. Jest też bardzo mała szansa na zdobycie kolejnej wiedźmy. Trochę wszystkiego i właściwie nic. Gdyby gra trwała np. 90 minut, to OK. Ale "cieszenie się" tą grą przez ponad 3 godziny to naprawdę za dużo jak na ten miks.
Oceny gracza: Zbudowana na klasycznym workplacementu. Objętość zasad jest duża i trzeba wszystko dobrze wyjaśnić przed rozpoczęciem gry - duża presja czasu. Jednak po rozegraniu kilku tur wszystko staje się jasne.Interakcja między graczami jest minimalna, a jedyna rywalizacja odbywa się w trakcie realizacji zamówień (katany do produkcji). Istnieją raczej pozytywne więzi - mogę uzyskać korzyści w działaniach innych graczyPuzzle w kuźni są unikalne i trzeba dobrze pracować z wydajnością ruchów.Grafika jest piękna - plastikowe figurki, gruba tektura, karty wysokiej jakości. Problematyczne są zdobione kostki zasobów i ich rozpoznawalność w porównaniu ze standardowymi oraz dominujący żółty kolor planszy bazowej.Pod względem strategii bardziej opłacalne wydaje się realizowanie tańszych zleceń niż wielogodzinna praca nad skomplikowaną kataną.Podsumowując:- ładna produkcja- ciekawa tematyka- interakcja między graczami raczej pozytywna, zawsze jestem w grze- ciekawa zagadka w kuźni- bardzo zmienna liczba punktów- długie wyjaśnienie zasad ... choć wtedy gra nie jest regułowata
Oceny gracza: Quickie z kartami draftowymi. ASi nie lepiej 3-4 graczy. W maxie jest większy bałagan, gdy nie masz nic na ręce. Zasadniczo starasz się być ostatni, ponieważ tam podejmowane są wszystkie decyzje. Reszta graczy ma tylko nadzieję, że trafią jak najmniej...
Oceny gracza: Mieszanka worker placement i budowy silników, temat kosmiczny wygląda kusząco z historią, w której stopniowo demontujesz swoje statki, aby zbudować stację kosmiczną. Musisz więc znaleźć równowagę między niszczeniem (traceniem możliwości silnika) a budowaniem nowego (zdobywaniem nowych zdolności wraz z punktami zwycięstwa). Do tego dochodzi trochę wyścigów i masz dylemat do rozwiązania - czy warto zakończyć grę teraz, czy dodać jeszcze trochę akcji. A co z przeciwnikami, czy nie ładują więcej punktów niż ja? Do tego interakcja między przeciwnikami jest ładnie zaimplementowana.Naprawdę fajna gra, niestety z kilkoma wadami:- ikonografia (zwłaszcza na kaflach stacji) jest bardzo toporna- gra często trwa dłużej niż reklamowane 30 min/gracza- zagracone karty lam (razem z ikonografią to śmiertelnie niebezpieczny eliksir)- długi układ (i skład) gry, skomplikowany setup- brak dostępnej wkładki. Nie przyczynia się to do łatwego setupuGdy dostanę ją na stół, będę się nią cieszyć. Nie wiem, czy gra stanie się dobrym lagerem
Oceny gracza: Cięższe euro z dużą dozą losowości. Wynika to z ukrytych informacji, które znajdziemy w każdej turze gry (karty wynalazków, drzwi, karty misji, kafelki pensjonatów). Charakteryzuje się zaciętą rywalizacją o pierwszego gracza, a co za tym idzie wyraźną przewagą w wyborze akcji. Przypomina trochę Praga Caput Regni, zwłaszcza pod względem oponek i łączenia akcji w łańcuchy. Wyjaśnienie tego jest nieco dłuższe, trzeba też przyswoić obszerną ikonografię w trakcie gry. Uczciwa gra, ale taka, w którą nie chcesz grać z bardziej myślącymi ludźmi.
Oceny gracza: Dobre rozszerzenie z kilkoma ciekawymi pomysłami
Oceny gracza: Niesamowita dwójka. Szybko nauczysz się zasad, ale zajmie trochę czasu, aby zrozumieć strategię i opcje. Jeśli zdobędziesz rozszerzenie, będziesz musiał nauczyć się nowych strategii ...
Oceny gracza: Zabawa i szybki co-op, dobra atmosfera. Dużo losowości jak na mój gust, na co nie można mieć większego wpływu
Oceny gracza: Niesamowita mechanika i zabawa dla graczy mariachi. Musisz grać w tym samym składzie przez cały czas. Wprowadzenie nowego gracza jest trudne, a do ukończenia niektórych misji potrzebna jest spora doza losowości ...
Oceny gracza: Początkowo asymetria bawi, gdy odkrywasz każdą z postaci. Stopniowo, z czasem, gra staje się zmęczona ... ale po pewnym czasie jest to zabawne, aby ponownie uzyskać grę na stole. Niesamowita grafika i rzemiosło. Zajmuje dużo miejsca na stole.Musisz pozwolić na więcej czasu wyjaśniającego zasady podczas onboardingu nowych graczy.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024