Oceny gracza: Dobra gra, która nie zajmuje dużo czasu i chociaż kości odgrywają tutaj dużą rolę, zależy to również od strategii gracza i umiejętności planowania i szybkiego reagowania na rozwój gry. Kupiłem do szybkiej gry solo i bardzo mi się podoba.
Oceny gracza: Dla mnie dobra gra na szybkie granie (około 50 minut), w którą można grać solo i która nie jest łatwa (można też ustawić 3 poziomy trudności).
Oceny gracza: wzbogaca grę, wprowadza nowe elementy, trzeba znowu więcej myśleć i planować.
Oceny gracza: Solidna gra karciana dla dwóch osób, ale inne (Cytadela, Jambo itp.) ostatecznie wygrały dla mnie.
Oceny gracza: Kupiłem go jako część większego zakupu w Dobrovsky, aby wykorzystać Flexipass z pracy i byłem mile zaskoczony, kupiłem go jako prostą dwójkę do szybkiej gry i spełnił to bogato, ma dla mnie fajną mechanikę i jest również bardzo ładny graficznie.
Oceny gracza: Każde rozszerzenie jest ładne, zwierzaki są w większości urocze, mam tylko trochę problem z tym, że na odwrocie kart są różne postacie i nawet w okładkach można rozróżnić, jakie są postacie, a jakie zwierzęta z danego rozszerzenia.
Oceny gracza: Gra ma szybkie tempo, dużo sposobów na zdobywanie punktów, jedyny mały minus jaki widzę to losowość, która decyduje o tym jakie karty wymyślają gracze. Kolejna "Feldovka", która mnie nie zawiodła i rozbawiła. Ja też dodaję ostatnie pół punktu po dodaniu rozszerzenia, z rozszerzeniem gra jest znowu bardziej zmienna.
Oceny gracza: Rozszerzenie dość mocno poprawia grę podstawową, ma swoje "bugi", np. możliwość jednorazowego użycia silnych (szczególnie uszkadzających postaci) dzięki kanałowi wielokrotnie, wpływa to dość mocno na rozgrywkę i jest też dość wysoka cena w stosunku do zawartości.
Oceny gracza: Pierwsza gra z kategorii "nowoczesne gry planszowe", którą kupiłem, mimo nostalgii nie mogę dać więcej punktów po latach, gra bazowa jest raczej uboga, potrzeba kilku rozszerzeń, żeby była "grywalna"
Oceny gracza: w mojej opinii najbardziej udane rozszerzenie, które ożywiło grę.
Oceny gracza: Zakupiony do gry rodzinnej i w porównaniu do klasycznego "niebieskiego" Carcassonne, uważam, że ta wersja jest bardziej zrównoważona. W niebieskim Carcassonne znacznie bardziej opłaca się budować miasta i handlować z chłopami, podczas gdy drogi dają niewiele, tutaj można wiele zyskać dla myśliwych na łąkach, rybaków i chat nad rzekami i jeziorami oraz zbieraczy w lasach. Partie są bardziej zrównoważone niż w klasycznej wersji.
Oceny gracza: Dla mnie jest super, trochę obawiałem się o regrywalność, bo podstawowy scenariusz jest defacto taki sam, ale rozgrywka jest inna, za każdym razem trzeba stosować inną taktykę w zależności od sytuacji i jak na razie wygrałem tylko jedną z trzech partii i zamierzam tylko dodać kartę taktyki, żeby było trudniej. Losowość jest tutaj rozsądna, możliwość obrania taktyki i konieczność ciągłego obserwowania sytuacji i zastanawiania się jakie akcje podjąć jest świetna, gra spełniła (może nawet przerosła) moje oczekiwania :)
Oceny gracza: Gra płynie szybko, zawsze coś się dzieje, zawsze jest coś do zaliczenia, jednym słowem dla mnie super :-) Doceniam, że gra ma proste zasady i szybkie przygotowanie, grałem już w nią z kilkoma osobami, które jej nie znały i od razu ją opanowały. Jedna z moich ulubionych gier w tej chwili.
Oceny gracza: ożywienie gry nową zasadą z możliwością zdobycia dodatkowych punktów zwiększenie zmienności z nowymi planszami graczy, dla mnie super.
Oceny gracza: Nie znam wielkiego Caylusa, ta wersja jest dobra, gra daje kilka taktycznych i pomysłowych opcji, ale nie sądzę, żeby było ich tak wiele.
Oceny gracza: Dobra gra dla mniej doświadczonych graczy, nie jest skomplikowana ani długa i może w nią grać prawie każdy.
Oceny gracza: Dla mnie pełne punkty, gra wygląda na skomplikowaną z rozbudowanymi zasadami i tonami komponentów, ale wystarczy spróbować raz czy dwa rozegrać próbną partię według wbudowanego przewodnika (rodzaj drukowanego samouczka) i bez problemu można zrozumieć wszystkie podstawowe zasady. Gra jest kolosalnie złożona, a do tego oferuje zmienność (centralny plan jest za każdym razem inny dzięki kolejnemu dokładaniu elementów, a do gry w każdej rozgrywce wchodzą inne karty kolonii (4 z 9)), nie jest to gra dla miłośników wielkiej interakcji, bo każdy mniej lub bardziej buduje na własnym piasku, a kontakt z przeciwnikami jest minimalny, ja kupiłem grę przede wszystkim z myślą o grze solowej i jestem w pełni zadowolony. EDIT: Obniżam ocenę do 4 punktów za długość gry, bo ukończenie całej gry (wszystkich 4 epok) jest strasznie długie nawet w grze solo.
Oceny gracza: Dla mnie to świetna gra, zrezygnowałem z poprzedniej żetonowej gry wojennej z powodu skomplikowanych zasad, ale tutaj zasady są w miarę kompleksowe, projekt gry jest luksusowy (mapy, żetony, karty, segregatory na żetony), grafika jest świetna i podoba mi się, więc pełna ocena.
Oceny gracza: Dla mnie bardzo dobra gra, większym wyzwaniem jest zaplanowanie i nauczenie nowych graczy, a także poznanie zasad, ale poza tym oceniam grę pozytywnie. Podoba mi się jej mechanika i to, że gra wyrównuje różnice między graczami i nie daje zbyt wielu szans na to, by ktoś znacząco przewyższał pozostałych.
Oceny gracza: Bardzo przezabawna gra solo, co prawda kości odgrywają tu dużą rolę i chcąc nie chcąc mogą przegrać rozgrywkę, ale i tak oceniam ją pełną ilością punktów. Każda rozgrywka jest inna (losowo tasowane karty wydarzeń), a wygrana nie jest łatwa, dla mnie plasuje się w czołówce gier.
Oceny gracza: Od dłuższego czasu moja ulubiona gra karciana łącząca budowanie i blefowanie, prosta, szybka, po prostu dobra :-)
Oceny gracza: Fajna gra, minusem jest to, że robi się stopniowo gorąca, jeśli gra się w nią z tymi samymi osobami.
Oceny gracza: Prosta gra na naprawdę szybką rozgrywkę, całkiem mi się podoba, będę tylko obserwował, czy wydadzą również pakiet rozszerzeń do gry, nowe typy czaszek byłyby świetne, aby zwiększyć różnorodność.
Oceny gracza: Całkiem fajna kooperacyjna gra o ratowaniu łodzi podwodnej przez pijane gnomy :) Idę przeciwko Pandemicowi, który jest dla mnie lepszą grą.
Oceny gracza: Super relaksująca gra, krótki czas rozgrywki, proste ale funkcjonalne zasady używania kostek i kart, grałem solo i we 2 i zawsze super.
Oceny gracza: Granie jako druga strona ożywia grę i pozwala na odtworzenie wszystkich map z gry podstawowej i innych rozszerzeń w odwrotnej kolejności. Myślę, że to świetne rozwiązanie.
Oceny gracza: Lekka, szybka gra, która nie zajmuje dużo miejsca i nie jest zbyt wymagająca, ale daje dużo frajdy - jako gra rodzinna lub do okazjonalnej gry solo (do gry solo są karty zadań, które trzeba wypełnić).
Oceny gracza: Wspomnienia z dzieciństwa, było trochę taktyki nad stawkami, ale w tej grze to zawsze był bardzo duży rzut kostką i pomimo nostalgii, to wszystko, co mogę dać
Oceny gracza: Bardzo dużo w niej przypadku, ale po pierwszych kilku partiach gry solo mam pozytywną opinię o oprawie graficznej i zasadzie działania gry :-)
Oceny gracza: Prosta zasada, ale fajna, jedna gwiazdka za kostki, czasami pech w rzucaniu jest skandaliczny, ale ogólnie gra z klasą, która bawi. Po wymieszaniu jej z pozostałymi dwoma grami (Ashardalon, Drizzt) dodaję nieco, mimo elementu przypadku świetna gra, a w połączeniu wszystkich trzech pudełek świetna wariacja.
Oceny gracza: Podobnie jak poprzednie dwie części gry, ma ładniejszą grafikę części podziemnych i ciekawsze scenariusze w porównaniu do Ashardalonu.
Oceny gracza: Gra jest podobna do poprzednich trzech części, biorę ją ponownie jako wytchnienie i łączę elementy z poprzednimi częściami. Pozytywnie oceniam nowe elementy (pułapki, zalety/wady w rzutach kostką, pieniądze, 2 warianty części kart wroga itp.)
Oceny gracza: Połączenie z Ravenloftem działa, gra wniosła nowe rzeczy do stołu i na szybką rozgrywkę jest jedną z moich ulubionych.
Oceny gracza: Jedna z moich ulubionych gier typu "zbieranie zasobów". Proste zasady, bezkonfliktowość i szybka gra, dostaje ode mnie "kciuki w górę". Nawet po kilku latach, nadal ulubiona gra respawnowa, z rozszerzeniem o dodatkowe opcje.
Oceny gracza: Nowe zasady (sklep, "funkcjonalne chaty",karty) ożywiają i urozmaicają rozgrywkę, epoka kamienia podoba mi się bardziej dzięki rozszerzeniu, dlatego oceniam je pozytywnie.
Oceny gracza: Dobra gra wiedzowa, duża ilość pytań z różnych dziedzin sprawia, że nie gra się tak szybko :)
Oceny gracza: Lubię serię Field Commander, a Napoleon pasuje mi tak samo jak wcześniej Rommel. Bitwy Napoleona są nieco dłuższe i bardziej wymagające, ale też mi się podobają i ogólnie daję jej pełną ocenę - różnorodność zapewnia 11 kampanii na 7 różnych mapach, projekt jest świetny (solidne mapy, żetony), a rozgrywka jest przyjemna.
Oceny gracza: Kupiłem wersję deluxe i dla mnie gra jest świetna - nie ma skomplikowanych zasad, ale jednocześnie zmusza do myślenia nad swoimi ruchami i zapewnia rozrywkę bez dłużyzn :)
Oceny gracza: Gra jest pięknie wykonana graficznie, świetna dla miłośników powieści Folleta, ale mnie po jakimś czasie zmęczyła i wygrała z nią podobna gra - The Stone Age.
Oceny gracza: Dla mnie trochę rozczarowanie, lubię tematykę historyczną, tutaj miałem wrażenie, że było mało okazji do jakiejkolwiek taktyki i gra nie zrobiła na mnie większego wrażenia.
Oceny gracza: Prosta, ale funkcjonalna i fajna, grałem w nią do tej pory z dwoma i nawet z dwoma jest grywalna, fajna i lubię do niej wracać.
Oceny gracza: Gram głównie w pasjanse, więc nawet nie próbowałem dużego Gloomhaven, stwierdziłem, że jest za duży na grę solo. Do gry solo jest to dobra gra, ja tylko zaliczę się do tej mniejszej grupy, która nie wystawi oceny absolutnej, bo dla mnie ta gra ma jeden drobny problem - stopniowo przez upodabnianie scenariuszy, jej fun factor trochę mi spadł i o ile na początku grałem regularnie i cieszyłem się nią, to stopniowo bardziej grałem w inne części kampanii z zamiarem jej ukończenia.
Oceny gracza: Miłe zaskoczenie dla mnie, podszedłem do tej gry jako miłośnik historii i dlatego, że ma oficjalny tryb pasjansa. Gra jest poskładana ładnie, część dotycząca pozyskiwania zasobów jest stosunkowo uboższa w porównaniu do klasycznych gier opartych na worker placement, ale pasuje do pozostałych części, całość nie jest nudna, ma rozsądną losowość i funkcjonalny tryb solo.
Oceny gracza: Świetny one-liner na kieszeń, który rozbawi i sprawi, że z mózgu nici :)
Oceny gracza: Gra ma dużo opcji, jest zmienna i ma świetny klimat, niestety miałem okazję grać tylko solo i nie podobało mi się to aż tak bardzo. Jedynym minusem dla mnie jest długi czas rozgrywki.
Oceny gracza: Całkiem duża gra w małym pudełku - bardzo mi się podobała, lubię Mage Knight i ta gra bardzo mi go przypomina. Mage Knight ma nieco bardziej rozbudowane ulepszenia postaci (zdolności itp.) i wrogów (zdolności specjalne i odporności potworów), w Chronicles of Frost znowu gra wydaje mi się bardziej zwinna, gracz faktycznie gra tak, aby jak najlepiej wykorzystać dostępne zasoby w każdej turze, które dają karty, lądowane przedmioty i sojusznicy oraz ewentualnie żetony zabitych wrogów. W porównaniu do MK plusem jest to, że realne jest wykonanie znacznie większej ilości akcji w jednej turze (udało mi się nawet wykonać 2x ruch, 2x zabicie wroga, 2x zakup nowej karty 1x eksploracja nowej lokacji w jednej turze) i przez to gra sprawia bardziej zwinne i płynne wrażenie. Dla mnie pełne punkty.
Oceny gracza: Ciekawa gra, która jest czasami trochę przygnębiająca w tym, że polega na zapobieganiu katastrofom, nie byłem zbytnio nią zajęty, miałem wrażenie, że nie ma zbyt dużego wyboru w tym, co można zagrać w każdej rundzie.
Oceny gracza: z serii smart games to jest mój ulubiony, najbardziej mi się podoba i mogę go zabrać do pracy w pociągu :-)
Oceny gracza: We dwóch to chyba mój faworyt, szybka gra z prostymi zasadami, czasem niestety za dużo przypadku działa w tym jakie karty idą, ale dla mnie świetna gra.
Oceny gracza: Całkiem wartka, szybka i przyjemna gra karciana, oceniam ją pozytywnie :)
Oceny gracza: Gra mnie niesamowicie wciągnęła. W porównaniu z Agricolą, z ilością kart, może wydawać się mniej zmienna, ale ja lubię próbować nowych kombinacji pomieszczeń, a w porównaniu z Agricolą uważam, że Caverna jest bardziej dynamiczna, gra bardziej się rusza i jest mniej sytuacji, w których "nie mam co zrobić", bo potrzebna akcja nie jest dostępna.
Oceny gracza: Ciekawy pomysł i całkiem niezłe wykonanie, ale gra mnie nie zainteresowała.
Oceny gracza: Po kilku pierwszych partiach jestem zadowolony i mimo, że wątek historyczny jest nieco przytłoczony przez biznes i ekonomię, to mi się podoba. A ekonomia poniekąd należy do Silver Rush :)
Oceny gracza: prosta szybka gra do gry solo lub dla dwojga, w którą gra się w kwadrans, jeśli nie siedzi naprzeciwko ciebie wielki "matematyk" :)
Oceny gracza: Gra jest ładnie wykonana, ale ja chyba nie jestem typem token wargame, trudno mi się gra i ciągle zgłębiam różne modyfikatory terenu, morale itp. wpływające na ruch czy atak.
Oceny gracza: Rozszerzenie jest świetne, nowy bohater nie jest zły, a pomysł z dawaniem mniejszego doświadczenia za nowych wrogów i jednorazowych bonusowych żetonów też jest w porządku, dla mnie ok. Jedynym mankamentem jest niespójna wielkość żetonów nowych i oryginalnych wrogów, ale każdy, kto chce grać na całego, użyje worków do ciągnięcia danych wrogów (żetony zielone, brązowe i czerwone).
Oceny gracza: Gra z minimalną losowością, która będzie dręczyć mózgowe wątki. Zmienność gry jest ogromna (różna kolejność kawałków mapy, różne karty wszelkiego rodzaju, wrogowie itd.), scenariusze pozwalają na grę solo, kooperację i walkę między graczami, a wraz z rozszerzeniem Lost Legion nowy element w postaci wędrującego wroga. Pełne punkty dla mnie :)
Oceny gracza: Świetna gra na szybką rozgrywkę, zajmuje mało miejsca i choć wygląda na prostą, to jest w niej dużo pracy. Czasami trochę pecha udaremni twoje wysiłki, ale dla okazjonalnej szybkiej gry to po prostu świetna gra.
Oceny gracza: Grę kupiłem w ramach promocji Albi za pół ceny i od początku liczyłem, że będzie to prosta gra rodzinna z dużą dozą losowości. Wypróbowałem ją w rozgrywkach 2- i 3-osobowych i gra potwierdziła powyższe, ale nie zawiodła. To właśnie losowość i prostota przyczyniły się do frajdy płynącej z rozgrywki, bo wygrać może praktycznie każdy przy przysłowiowym kawałku szczęścia. Gdybym miał oceniać grę w porównaniu do innych dzieł historycznych, takich jak Kutná Hora, dałbym jej mniej, ale jako gra rodzinna sprawdziła się.
Oceny gracza: Gra ma piękną grafikę i proste zasady, grałem w nią z ojcem, który był modelarzem i lubił oglądać filmy wojenne i dokumentalne, ale był absolutnym niegraczem gier planszowych i bardzo mu się podobała, z rozszerzeniami ma też dużą zmienność.
Oceny gracza: Solidne euro, które bawi i nie jest zbyt skomplikowane, ale nadal oferuje wiele opcji gry. Skończyło się jednak na tym, że wolałem Praga Caput Regni od V.Suchy i sprzedałem tę.
Oceny gracza: Znacznie ożywia podstawową grę i nadaje jej nowy wygląd.
Oceny gracza: Dla mnie bardzo dobra gra, która ładnie współpracuje z kostkami, losowość jest minimalna mimo obecności kostek, a gra nie jest bardzo skomplikowana, ale mimo to oferuje wiele możliwości wykorzystania tury i kostek w każdej turze.
Oceny gracza: Zasadniczo złożona gra, nieco dłuższa niż większość innych gier "rysunkowych", które znam, ale świetna do gry solo, uważam tylko, że jest nieco powtarzalna - niektóre kroki są odtwarzane w ten sam sposób.
Oceny gracza: Kupiona, bo kiedyś graliśmy w klasyczne Kroniki Dworu, dla mnie ta gra była miłym zaskoczeniem, kości można modyfikować, są warianty do gry i jest szybsza w porównaniu do oryginalnej Kroniki.
Oceny gracza: Lubię historię, ta gra nie jest zła, całkiem mi się podobała, ale skończyło się na tym, że kupiłem inne tytuły od Felda.
Oceny gracza: Prosta gra, stosunkowo krótki czas rozgrywki, niektórym może przeszkadzać tylko losowość tego, jakie karty dostaną. Trochę szkoda, że nie ma czasu na budowanie łańcucha produkcyjnego i łączenie budynków, przeważnie gracze grają tak, aby rozładować jak najwięcej budynków.
Oceny gracza: Kilka pierwszych rozgrywek jest dobrych, ale potem zapamiętujesz miasta i stopniowo grywalność spada.
Oceny gracza: Kupiłem grę do gry solo i bardzo mi się podoba, w obu wariantach wciąż staram się zdobyć jak najwięcej punktów.
Oceny gracza: Dla mnie pełne punkty, główny scenariusz Invasion jest świetny, a możliwość gry solo w kilku scenariuszach też jest fajna. Orlean zyskał ogromnie dzięki obu rozszerzeniom, a oba rozszerzenia poprawiły wszystko to, co w moim odczuciu było niedokończone w grze podstawowej :)
Oceny gracza: Bardzo dobrze zbalansowana gra z wieloma sposobami zdobywania punktów i sporą dozą losowości. Czekam na rozszerzenie Invasion, które planuję kupić w przyszłości.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie, które naprawia to, co wydawało się niedokończone w grze podstawowej - eventy, dobre uczynki i możliwość realizacji zamówień za pomocą towarów, dla mnie pełna ocena.
Oceny gracza: Stary klasyk, obecnie bardziej podobają mi się inne gry, ale do Settlersów uwielbiam wracać.
Oceny gracza: Bardzo prosta gra, szybka i relaksująca, nad którą nie trzeba zbyt wiele myśleć i która przydaje się, gdy nie ma czasu na coś "większego"
Oceny gracza: Powiększenie mapy i dodanie morza i statków jest fajne, zmienia grę.
Oceny gracza: Zabawna gra karciana, która działa w zmienny sposób dzięki losowości kart, ponieważ w każdej partii gracz zagrywa inne karty (lub zagrywa je w innej kolejności) i rozwój gry jest zawsze inny. Jak na razie bawi się świetnie, a dzięki wydanemu już małemu rozszerzeniu możliwe jest nawet łączenie różnych talii frakcji.
Oceny gracza: Rozszerzenia są świetne, nowa mechanika z żetonami technologii zmieniła grę, tylko uważam, że gra jest momentami zbyt długa, a Atlantyda przytłoczona zasobami.
Oceny gracza: Nowa nacja i nowa zasada są świetne, ale po kilku rozgrywkach muszę się zgodzić z opinią, że w porównaniu z oryginalnymi nacjami Aztekowie są zbyt silni i większość gier wygrają komfortowo dzięki silnym budynkom frakcji. Ciekawe czy Amazonki będą nieco bardziej zrównoważone w porównaniu z Rzymianami et al.
Oceny gracza: Podoba mi się nowa zasada otwartej produkcji, nowe budynki frakcji sprawiły, że niektóre nacje stały się dużo silniejsze, więc rozszerzenie spełniło dla mnie swoją rolę :)
Oceny gracza: Dobre nowe pomysły, nowy element zbierania zestawów kolorów zmienił grę, więc dla mnie super
Oceny gracza: To świetna gra na krótką rozgrywkę wojenną, czysty pasjans, w którym trzeba uważać na wiele rzeczy, i choć dużo zależy od tego, czy kości są na twoją korzyść, jest dość taktyczna i zabawna w tym samym czasie, a jedna gra zajmuje 30-40 minut (przegrana jest jeszcze szybsza :).
Oceny gracza: Bardzo dobra gra kooperacyjna, w której czasem wygrywali gracze, a czasem natura (choroby) :)
Oceny gracza: Dostałem tę grę jako jedną z moich szybkich gier i mniej więcej spełniła to, czego oczekiwałem. Jest uproszczona w porównaniu do świetnego Pandemic, ale do okazjonalnej 30-minutowej rozgrywki jest w porządku.
Oceny gracza: Prosta gra, która po pewnym czasie staje się nieco stereotypowa. Dostałem kompletny pierwszy cykl za rozsądną cenę w sklepie z używanymi rzeczami i od czasu do czasu gra się przyjemnie, w tym możliwość ulepszania postaci.
Oceny gracza: Po pierwszych kilku (jak na razie przegranych) meczach muszę przyznać pełne punkty. Gra jest świetna, trzeba pilnować wielu rzeczy, każdy większy sukces jest naprawdę miły, Castle Itter oceniam jako grę bardzo dobrą, Pavlov's House jest bardziej rozbudowany i trudniejszy i dla mnie trochę lepszy :-)
Oceny gracza: Piękna gra z oszałamiającym wykonaniem wszystkich elementów, świetna pod względem rozgrywki, z bardzo dobrze przemyślanym wariantem do gry solo. Jedna z najlepszych gier w jakie grałem, bardzo mnie wciągnęła, daję jej pełną ocenę bez dyskusji.
Oceny gracza: Świetna gra na szybkie łatwe granie, relaks, gra działa bardzo szybko, każda rozgrywka jest trochę inna i mimo elementu losowości bardzo mi się podoba.
Oceny gracza: Mam grę od kilku miesięcy i bardzo mi się podoba, w połączeniu z rozszerzeniem (Village Inn) gra się bardzo dobrze, osobiście podobają mi się zasady zastosowane w tej grze. W połączeniu z oboma rozszerzeniami (Village Inn i Village Port) daję pełne punkty, gra jest kompleksowa i rewelacyjna.
Oceny gracza: Dla mnie jako miłośnika historii super motyw, piękna grafika i świetna gra, która oferuje wiele opcji gry.
Oceny gracza: Świetna gra z minimalną ilością losowości, nad którą trzeba zaangażować wątki mózgowe. Odejmuję pół punktu, bo uważam Agricolę za grę o włos lepszą :-)
Oceny gracza: Fajna przeróbka oryginalnej gry karcianej, włączenie zestawów tematycznych jest udane i przyjemnie się w nią gra.
Oceny gracza: Dla mnie to trochę taka gra rycerska pod przykrywką gry rycerskiej, niezła, ale niezbyt ciekawa.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie, historia Darwina jest poskładana cudownie, scenariusze pięknie się łączą i tworzą spójną kampanię. Jak już ktoś powiedział, trzeba przestudiować zasady prawie wszystkich scenariuszy przed rozpoczęciem, ale wrażenia z rozgrywki są potem świetne, dla mnie pełne punkty.
Oceny gracza: Świetny dodatek do podstawowej gry i dużych rozszerzeń, scenariusze, nowe postacie, nowe karty pomocników, przygody, polowania itp. są dobre, a Robinson jest moim heartthrobem, nie mogę dać mniej.
Oceny gracza: Dla mnie świetne rozszerzenie, dużo nowych rzeczy, ładnie zrobiona kampania, nowe postacie, nowe mechaniki (zdrowie psychiczne, postacie działające jako sojusznicy i bohaterowie, fobie, nowe karty wydarzeń itp.), więc pełne punkty ode mnie.
Oceny gracza: Dla mnie jedna z najlepszych gier w jakie grałem i posiadam, podoba mi się mechanika, rozsądny poziom losowości i klimat jaki gra ma.
Oceny gracza: Nie mogę dać Game of Kings mniej niż 5 punktów, lubię grać od czasu do czasu, to nie tylko zabawa, ale także ćwiczenie mózgu :)
Oceny gracza: W grze jest sporo losowości, zwłaszcza w wyciąganiu żetonów skarbów/piasku z worków, ale poza tym to fajna, prosta gra rodzinna.
Oceny gracza: Pierwotnie dałem grze pięć gwiazdek, jednak później zmieniłem ocenę. Po zagraniu w nią więcej, przeszkadzało mi, że w grze jest zupełnie szalona ilość losowości, która, nawet przy twoich najlepszych wysiłkach, aby grać jak najlepiej i używać i zdobywać zasoby tak wydajnie, jak to możliwe, może wysadzić całą grę w jednej rundzie. Gra sprawia wrażenie fajnego gamebooka (w którego kiedyś grałem), ale jako strategiczna gra planszowa nie ujęła mnie i ostatecznie ją sprzedałem.
Oceny gracza: Miałem okazję zagrać tylko w dwie osoby, gdzie poszliśmy swoimi drogami i nie walczyliśmy zbytnio o świątynie, więc oceniam ją na 4 punkty, w więcej osób pewnie będzie lepiej.
Oceny gracza: Gra jest dla mnie nowa, ale podoba mi się, nie jest długa ani skomplikowana, ale zmusza do myślenia. A dla mnie ma plus za wątek historyczny i podoba mi się grafika :)
Oceny gracza: Prosta, szybka do rozłożenia i rozegrania, a zarazem przyjemna gra do gry we dwoje i solo.
Oceny gracza: Dla mnie świetna gra do gry solo. Owszem, w niektórych mechanikach ma trochę swoich "much", ale bardzo mnie ujęła, podoba mi się graficznie, tematycznie i podstawowa mechanika mi pasuje, więc dam jej pełną ocenę.
Oceny gracza: Nowe postacie, nowi przeciwnicy, nowe bronie, nowe misje, fajne rozszerzenie do jednej z moich ulubionych gier :)
Oceny gracza: podstawowa gra ożywia się i zmienia dzięki rozszerzeniu, zdobycie kart z prostymi i trwałymi bonusami bardzo zmieni grę i zmieni strategię graczy.
Oceny gracza: Dla mnie świetne rozszerzenie. Pierwotnie płaska podróż, którą można było łatwo pominąć, zyskała nowy wymiar dzięki możliwości zdobycia garści punktów i nowych towarów podczas żeglugi po morzu. Gra zyskała również nowe karty celów, które również pozwalają na zdobycie dodatkowych punktów :)
Oceny gracza: Gra jest fajna, sporo urozmaicenia zapewnia wachlarz postaci i kart miast, losowość jest rozsądna (rzuty kostką można modyfikować), dróg do zwycięstwa jest wiele, a każda postać oferuje inną strategię, więc dla mnie pełna ocena.
Oceny gracza: Rozszerzenie przynosi fajne rzeczy, nowe postacie są dobre, nowe kontrakty też. Możliwość budowania stacji w Wenecji jest łatwiejsza niż w klasycznym podróżowaniu, a do tego bardzo ułatwia zdobywanie bonusów z małych miast i akcji w dużych miastach. W połączeniu z agentami, gra sprawia teraz wrażenie znacznie prostszej, z większą ilością opcji co robić i jak zdobywać punkty. Bonus dla mnie, miałem już oryginalną grę z druku.
Oceny gracza: Nowe postacie urozmaiciły grę, podobnie jak żetony prezentów, więc rozszerzenie oceniam pozytywnie
Oceny gracza: Solidna zabawa, pozytywnie oceniam dość wysoki poziom trudności, który sprawia, że gra trwa jakiś czas, szkoda tylko, że nie ma rozszerzeń poza fanowskimi, gra zasługiwałaby na nowych bohaterów, przeciwników i kampanie :)
Oceny gracza: Solidna karta, trochę za dużo losowości w tym jakie karty czołgów dostajemy i mało opcji, ale jest prosta i nawet początkujący gracze sobie z nią poradzą.
Oceny gracza: Całkiem solidna gra biznesowa, ale w naszym domu wygrały inne gry - Agricola i inne :)
Oceny gracza: Świetna gra, bawię się nią solo, recenzuję z rozszerzeniem, kupiłem oba naraz. Dla mnie jedna z najlepszych eurogier w jakie grałem.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie, które naprawdę znacznie ulepsza grę, granie każdą postacią wymaga innej taktyki, możliwość wyboru spośród 4 różnych świątyń daje niesamowitą różnorodność i przenosi rozgrywkę na wyższy poziom.
Oceny gracza: Świetna gra, minimum losowości, dużo miejsca na strategię, może się po prostu dłużyć, jeśli natkniesz się na ponurego przeciwnika, tak jak ja, gra może trwać 5-6 godzin, a to dla mnie trochę za długo, stąd pół gwiazdki w dół.
Oceny gracza: Kupiłem grę, bo szukałem czegoś prostego na około godzinę gry solo i spełniła moje oczekiwania. Po wstępnym przyswojeniu zasad wydaje się dość prosta, ale planuję dodać rozszerzenie Unseen Forces, które może sprawić, że będzie bardziej zbalansowana pod względem stosunku wygranych do przegranych. Dla mnie w każdym razie fajny romans do szybkiego grania, a graficznie gra jest też świetna.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie, które po posiadaniu starej podstawki z Unseen Forces wspaniale zmienia rozgrywkę i dodaje nowe zasady. No i wreszcie jest porządnym wyzwaniem, bo do tej pory Dark Mark był dla mnie niespełna godzinną grą wytchnienia, której prawie nie dało się przegrać :)
Oceny gracza: Fajne rozszerzenie, które w przeciwieństwie do innych zestawów rozszerzających w pełni współpracuje z grą podstawową, dodaje trudności w postaci trudniejszych wydarzeń i nowych starożytnych, z drugiej strony fajna jest zasada błogosławieństwa/krzyżowania z nowymi kostkami. Dzięki sporadycznemu graniu, na razie zadowalam się grą podstawową i tym pierwszym rozszerzeniem, a zarówno Gates of Arkham jak i Curse of the Pharaoh odkładam na później :)
Oceny gracza: Proste zasady i szybka rozgrywka nawet dla początkujących i dzieci.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024