Oceny gracza: ładna grafika proste zasady a jednocześnie stosunkowo skomplikowana gra niezbyt długi czas gry - niepotrzebnie duże pudełko Mimo starszej daty wydania, gra nadal bardzo dobrze trzyma się w mojej częstotliwości grania.
Oceny gracza: kompaktowe pudełko dużo zawartości wszechstronna gra w pełni funkcjonalna strategia 4X w małym opakowaniu wiele grywalnych frakcji zmienność gry - Jeszcze nie wypróbowałem, ale nie sądzę, aby zapakowane karty zmieściły się w pudełku.
Oceny gracza: piękne ilustracje ciekawa mechanika element półkooperacyjny zmienna mapa dużo wariantów gry i modyfikatorów gra ekonomiczna/budowlana sandbox, co jest dość unikalnym połączeniem - na początku zasady wydają się nieco skomplikowane, ale jak już się zorientujesz o co chodzi, to jest łatwo
Oceny gracza: dodaje wiele więcej opcji do podstawki zwiększa bezpośrednią interakcję graczy rozszerza zmienność, a tym samym regrywalność gry nie dodaje żadnych dodatkowych zasad - jak na talię kart rozszerzenie jest stosunkowo drogie
Oceny gracza: klimat i świat H.P.Lovercafta wizualizacje różnorodność scenariuszy mechanizm chaos bag wzajemne powiązanie scenariuszy opcje przy budowaniu paczki w pudełku jest wystarczająco dużo miejsca na dalsze rozbudowy- cena w stosunku do zawartości- gra zasługiwałaby na figurki śledczych- tylko 3 scenariusze
Oceny gracza: proste, ale zabawne wysokiej jakości projekt karty opcje taktyczne ćwiczenie prawdopodobieństwa poprzez grę oszczędzające miejsce, małe pudełko odpowiednie do podróży
Oceny gracza: oryginalna koncepcja jak na swoje czasy dobre włączenie motywu przewodniego proste zasady - prosta czcionka w angielskim tłumaczeniu - gra pucharowa, w której można czekać pół godziny, aż inni skończą.
Oceny gracza: nowe postacie i ich specjalne zdolności nowa karta fabularna, która modyfikuje zasady każdej rundy (High Noon) możliwość powrotu do gry na jakiś czas (Ghost Town) nowe rodzaje kart zasady dla 3 graczy i wariant dla maksymalnie 8 graczy - upraszcza podstawową, prostą grę
Oceny gracza: dobra gra tematyczna porusza się zgodnie z prostymi zasadami projekt produkcyjny i ilustracje ciekawe mechanizmy nawet w tak prostej grze (ulepszanie postaci poprzez sojuszników, wyzwalanie kart rozszerzeń akcji) opcje combo poprzez wyzwalanie kart menu - nie zawsze frakcja hash wchodzi do gry - konieczność wykonywania tur powoduje, że jedna z drużyn zawsze ma zły widok na swoje karty postaci
Oceny gracza: stosunkowo szybki area control rewelacyjne kawałki proste zasady sprawdza się bardzo dobrze od 3 graczy - gracz, który nie zna gry i nie wie jakie karty się w niej znajdują ma znaczną przewagę
Oceny gracza: znowu bardzo ładnie wykonane postacie kolejny element gry strategicznej z tylko minimalnymi nowymi zasadami poprzez użycie tylko dwóch bogów w grze, więc zwiększają zmienność- w połączeniu z niektórymi stworami (głównie z KSE) i kartami walki mogą tworzyć niekończące się combosy, które łamią grę. Prawdopodobieństwo jest naprawdę niewielkie i musi się to zgrać, ale już się zdarzało.
Oceny gracza: dwie mapy z nową mechaniką -> większa regrywalność nie posiada własnego pudełka, dzięki czemu można ją wygodnie umieścić w pudełku gry podstawowej - nie posiada dodatkowych kart niestandardowych
Oceny gracza: dwie mapy z nową mechaniką -> większa regrywalność nie posiada własnego pudełka, dzięki czemu można ją wygodnie umieścić w pudełku gry podstawowej - nie posiada dodatkowych kart niestandardowych
Oceny gracza: minimum nowych zasad dwie dodatkowe mapy zwiększające regrywalność dużo nowych kart dodatkowe mechaniki pudełko mieści się w pudełku gry podstawowej
Oceny gracza: świetne wkomponowanie motywu humorystycznej parodii różnych klisz fantasy połączenie deck-buildingu z poruszaniem się po mapie- obowiązkowa zasada, że wszystkie karty muszą być zagrane na rękę, zmniejsza to prawdopodobieństwo łączenia kart o wzajemnej synergii (można zastosować house-rule, że można trzymać karty na ręce i doładowywać do pięciu, my tak gramy)- zerowe zróżnicowanie różnych bohaterów (rozwiązane przez jedno z rozszerzeń)- maksymalnie 4 graczy (znów rozwiązane przez rozszerzenie)
Oceny gracza: prosta zabawa piękna grafika z motywem poszukiwania jednorożca szybka gra gra pamięciowa - może zbyt prosta i nieskomplikowana - ponieważ gra obraca się całkowicie wokół kart, przypadek odgrywa dużą rolę
Oceny gracza: Proste, ciekawe, dużo losowości (kostki), natomiast bardzo ważna jest też strategia - ten sam plan gry (ale na szczęście gry są zawsze inne ze względu na kostki)
Oceny gracza: oryginalny ciekawy temat i jego wkomponowanie ogólna oprawa graficzna dużo ładnie narysowanych figurek element półkooperacji konieczność myślenia do przodu, zdobycie jednej akcji może wpłynąć na szanse zdobycia następnych- wiele sposobów na zdobycie punktów zwycięstwa- gra jest naprawdę śliczna- jak na niezbyt długi worker placement to dość duże i ciężkie pudełko- komponenty dla 5 graczy są tylko w edycji KS- gra jest naprawdę śliczna- losowość odgrywa dość dużą rolę (rzuty kośćmi, jakie karty się kończą)- Ulterior moves wydaje mi się niezbalansowane
Oceny gracza: Gra imprezowa dla bezpretensjonalnych rysunki Richarda Pilgera - klon gry Man, Don't Be Angry z niespodzianką - musisz kupić własny alkohol
Oceny gracza: oprawa graficzna świetne ilustracje i grafika bardzo zabawna parodia gatunku fantasy jako takiego i jego klisz wstaw elementy RPG i sandboxa można grać nawet dość psotnie- rozgrywka trochę niedokończona- z USA, niedostępna u nas
Oceny gracza: koncentracja na Czechach w uznanym już systemie gry mała, więc można ją zabrać ze sobą w podróż brak konieczności posiadania praktycznie dowolnej gry z zakresu wiedzy o kosmosie, która posiada element taktyczny- niezrównoważona trudność pytań
Oceny gracza: naprawdę dogłębnie analizuje trudniejsze pytania duża różnorodność pytań, obejmuje różne okresy historyczne na całym świecie kodowanie kolorami w celu wyraźnego oddzielenia od podstawy/innych rozszerzeń możliwość mieszania i łączenia pytań z tego i innych rozszerzeń
Oceny gracza: kodowanie kolorami dla wyraźnego oddzielenia od podstawy/innych rozszerzeń można mieszać i dopasowywać pytania z tego i innych rozszerzeń - nie miałem okazji przejrzeć wszystkich pytań, ale wydawało mi się, że bardzo skupia się na popie
Oceny gracza: ładnie dopasowany motyw małe pudełko, w którym karty mieszczą się wraz z przykrywkami oryginalna i ciekawa asymetria światła nawet podczas czekania na turę gracz cały czas jest w grze i musi zwracać uwagę na to co się dzieje sprawdza się w całym zakresie ilości graczy- karty mogłyby być lepszej jakości, ale w zasadzie nie ma to znaczenia bo w grze najczęściej po prostu leżą na stole- cena (ok. 800Kč praktycznie za talię kart i kilka żetonów)
Oceny gracza: bardzo pięknie wykonane (ręcznie rysowane kredkami), ciekawy system
Oceny gracza: Stary klasyk z czasów, gdy nie było nic innego. Są nowsze wersje, mnóstwo innych TTRPG, ale i tak nie miałbym problemu z powrotem do klasycznego DrD choćby dla nostalgii. Te godziny studiowania zasad zamiast czytania fikcji w dzienniku czytelnika i jeszcze więcej godzin grania przywołują fajne wspomnienia z młodości.
Oceny gracza: piękne osadzenie w świecie Diuny i jego realiach powiązanie z fabułą pierwszej książki/filmu ciekawa i mocna historia dobry klimat choć korzystanie z interfejsu sieciowego jest konieczne, to tylko w minimalnym stopniu - duże, niemal zmywalne pudełko - niektóre mechanizmy (np. naklejki z wyróżnieniami i wykorzystanie tickingu) mogłyby być obsługiwane w nieniszczący sposób za pomocą kart/tokenów - nie jest stworzona dla kogoś, kto nie zna świata Diuny i chce po prostu kryminału
Oceny gracza: wiele nowych elementów
backstabbing i scenariusze rywalizacji
Oceny gracza: Świetna zasada, niestety mała zmienność scenariuszy
Oceny gracza: wysoka jakość wykonania, zabawne ilustracje zasady można opanować w 5 minut przygotowanie gry praktycznie nie zajmuje czasu miejsce na taktykę musisz podążać za grą i liczyć karty Różnorodność zadań - niektóre zadania są trudniejsze do wykonania podczas gry - czas gry jest dłuższy w przypadku trzech graczy
Oceny gracza: świetne funkcjonalne segregatory bezpośrednio w grze złożona strategia 4X, ale nie do grania przez całe popołudnie (świetna alternatywa dla Twilight Imperium) wizualizacje ciekawe mechanizmy (zwłaszcza ilość akcji i system vs. konieczność przekuwania wszystkiego na koniec tury) różnorodność frakcji - gra nadal trwa 3-4h - potrzebny jest duży stół - cena
Oceny gracza: prosta, nawet dla młodszych graczy wartość edukacyjna- trochę niedopracowana pod względem rozgrywki- dostępna tylko za pośrednictwem szkół (nie jest oficjalnie dystrybuowana)
Oceny gracza: bardzo proste zasady fajna szybka gra wypełniacz zajmuje trochę miejsca temat i bardzo zabawne ilustracje z komentarzami - brak rozszerzenia - karty mogłyby być wykonane z twardszego materiału
Oceny gracza: bardzo fajna gra imprezowa proste zasady dla większej liczby graczy, ale dzięki małym mapom sprawdza się nawet w mniejszym gronie świetny klimat, ekscytujące często komiczne sytuacje powstaje krótki czas gry wystarczająca ilość map do gry, można łatwo stworzyć własne- prawie połowa znaczników kurzu przestała pisać po jakimś czasie
Oceny gracza: dzięki tematyce i niemożliwości wyboru spośród trzech możliwych odpowiedzi najlepsza jak dotąd gra wiedzowa tego typu
Oceny gracza: przezabawna grafika niesamowicie fajne tłumaczenia wszystkich tytułów książek- niepotrzebnie duże pudełko- gra niespodziewanie zajmuje stosunkowo dużo miejsca
Oceny gracza: Ogromną rolę odgrywają wzajemne porozumienia, a ich łamanie ma sens przy grze od 5 graczy w górę, gra za każdym razem jest zupełnie inna.
Oceny gracza: klimat i świat H.P.Lovercafta wizualizacje różnorodność scenariuszy mechanizm chaos bag wzajemne powiązanie scenariuszy opcje przy budowaniu paczki w pudełku jest wystarczająco dużo miejsca na dalsze rozbudowy- cena w stosunku do zawartości- gra zasługiwałaby na figurki śledczych- tylko 3 scenariusze
Oceny gracza: krótki czas gry oryginalne funkcjonalne pudełko i projekt graficzny pytania z różnych dziedzin 3 różne poziomy trudności element strategiczny z sowami łatwa regulacja dla wariantu rywalizacji - jak w przypadku wszystkich gier wiedzowych z pytaniami na kartach - jeśli grasz wystarczająco często i przeszedłeś już pytania kilka razy, niektóre poprawne odpowiedzi po prostu utkną w Twojej pamięci
Oceny gracza: proste zasady niewielkie pudełko, które można zabrać w podróż - może być praktycznie dostosowana do każdego motywu
Oceny gracza: prosta gra dla mniejszych dzieci wszystko jest rozwiązywane za pomocą symboli, bez tekstu i liczb możliwość grania razem lub przeciwko sobie - gra jest wręcz algorytmiczna i jasne jest, co należy zrobić, to tylko kwestia rzucania kostką
Oceny gracza: dużo unikalnych mechanizmów oryginalne pomysły na grę fabuła wciąga piękna i pomysłowa grafika jakość komponentów system spoiwa gry, w którym cały statek, jego wyposażenie i załoga są ulepszane, co następnie znajduje odzwierciedlenie w poszczególnych misjach- płatny dodatek kostki "upgrade" znacznie pogorszy ich rozpoznawanie kolorów- pudełko jest naprawdę ogromne
Oceny gracza: szybki zmienny plan mnóstwo opcji i dróg do zwycięstwa bardzo grywalny nawet w 2 osoby proste zasady
Oceny gracza: ogromna zmienność gry (możliwość użycia żadnego, jednego, drugiego lub obu rozszerzeń, do tego kilka małych wariantów gry i zmienny plan rozgrywki) jednakowa jakość w całym zakresie liczby graczy (w dwóch lub pięciu) tempo gry (tylko ruch i akcja, gracze nie czekają długo na ruch) elementy sandboksowe - celem jest zdobycie rubinów, ale jest kilka sposobów na ich zdobycie proste zasady - plansze graczy z ulepszeniami nie są dokładnie wycięte, więc trzeba szukać, który element pasuje do planszy - niepotrzebnie duże pudełko z grą
Oceny gracza: Prosty i krótki kalambur. Dla (trzeźwych) dorosłych prawdopodobnie nic wielkiego, ale dobre do zabawy z dziećmi. Małe pudełko prymitywne zasady oryginalny mechanizm - już niedostępny - grywalna tylko przez kilka partii, więcej partii z rzędu się znudzi
Oceny gracza: wspaniała jakość produkcji naprawia niedociągnięcia Lords of Hellas podczas tury gracz ma standardowe akcje, które mogą zrobić wiele rzeczy, a następnie specjalną akcję główną, dzięki czemu nie musi resetować akcji tylko po to, aby przesunąć armię / bohatera karty lama run - przy pięciu gra jest już długa i długo trzeba czekać na turę - w grze jest wiele drobnych zasad, w których łatwo się pogubić - możliwości tego, co można zrobić, jest może zbyt wiele
Oceny gracza: bardzo proste zasady, odpowiednie nawet dla początkujących, włączające świat D
Oceny gracza: dwa różne moduły, gracze mogą wybrać, z którego chcą zagrać różne rodzaje "zadań" dla lordów czaszek rozszerzenia i mechanizm minusowych punktów - karty rozszerzeń mają nieco inne kolory na awersie typu zadania - karty rozszerzeń mają nieco inny rozmiar, co powoduje, że układają się razem podczas tasowania, co utrudnia tasowanie talii
Oceny gracza: Uzupełnia Little Big Galaxies i czyni grę pełnoprawną i konkurencyjną wobec dużych gier. mały rozmiar gry wiele strategii zdobywania punktów i osiągania zwycięstwa
Oceny gracza: niska cena gra się szybko przyzwoita zmienność gry (lochy/wieże, różne postacie) bardzo przyjemna gra solo - nie ładna grafika - jak już znajdziesz odpowiednią strategię to łatwo wygrać - dużo różnych zasad do doświadczenia - mimo przyzwoitej zmienności gra szybko się nudzi (mniej więcej to samo w kółko)
Oceny gracza: wprowadza nowy mechanizm fabularny dodatkowe grywalne postacie i bossów dzięki dodatkowym kartom zwiększa zmienność gry podstawowej - niestety nie ratuje bolączek oryginalnej gry - grafika równie nieestetyczna jak w grze podstawowej
Oceny gracza: Proste zasady Dobre tłumaczenie Duża swoboda w świecie gry Oryginalne i ciekawe przypadki Wiele sposobów dostępu do informacji, wiele podejść Gra nie prowadzi za rękę, Scenariusze można niemal w całości rozegrać wielokrotnie- Tło świata gry nie wciąga- Słabe dopasowanie mechaniki gry do tematu- Czasem poświęca się czas i zasoby, a zamiast nagrody gra karze dalej- Ilustracje są zmarnowane- Tylko 3 przypadki, z czego jeden to samouczek
Oceny gracza: nawet dla niezbyt doświadczonych graczy niesamowity klimat świetne przeniesienie tematu grafika różnorodność postaci podejście sandboksowe zmienność gry gra pisze za każdym razem inną i zabawną historię nie trzeba zajmować się zbyt wieloma zasadami, wszystko jest na kartach i potrzebny jest tylko jeden gracz, który zna grę bardziej i zajmuje się jej prowadzeniem - dzięki mocnemu miszmaszowi może nie być dla każdego
Oceny gracza: nowi przeciwnicy działający zupełnie inaczej ciekawy mechanizm sanity możliwość używania ich w klasycznym Nemesis i w Lockdown
Oceny gracza: zapewnia podobne, ale wystarczająco odmienne wrażenia od oryginalnego Nemesis interesujące nowe mechanizmy dwa zupełnie różne plany gry możliwość łączenia z oryginalnym Nemesis - niektóre zasady są nieco trudniejsze do zrozumienia niż w oryginalnym Nemesis - niektórzy mogą twierdzić, że gra jest już niepotrzebnie skomplikowana ze względu na nowe doświadczenia i mechanikę.
Oceny gracza: zwiększa zmienność gry Chytridy działają zupełnie inaczej niż inni przeciwnicy Możliwość korzystania z Chytrid nawet w pierwszym Nemesis dobrze zaprojektowane plastikowe drzwi dodaje możliwość używania niekompatybilnych postaci z Aftermath w Lockdown, a także Karnomophers i Voidseeders
Oceny gracza: zupełnie nowy typ postaci z własną mechaniką z łatwością mieści się w podstawowym pudełku gry - dostępny tylko na wyłączność KS
Oceny gracza: wprowadza nowy element do gry uzupełnia historię gry, nawet jeśli tylko raz historia i podejmowanie decyzji sprawiają, że gra jest jeszcze bardziej zabawna i ekscytująca gracze nigdy nie wiedzą, czego się spodziewać komiksowa forma stosunek ceny do wydajności
Oceny gracza: nowe postacie z nowymi mechanikami, alternatywy dla istniejących, dodatkowe pomieszczenia, które mogą, ale nie muszą pojawić się w grze, cechy postaci, nawet tych z podstawowej gry możliwość spotkania postaci z poprzedniej gry w epilogu - często epilog nie jest dostępny ze względu na długość rozgrywki, a główną zaletą całego Aftermath jest właśnie wybór większej liczby postaci
Oceny gracza: mechanika kronik połączenie kronik z questami -> większa regrywalność proste zasady a mimo to złożona gra ładna tematyka i piękna grafika gry produkcja (wytrzymałość kart, druk żetonów)- tylko 6 kronik- nie dość powszechne formaty kart
Oceny gracza: klimat
system dochodzenia do celu gry
zmienność możliwych zakończeń
zagadki
Oceny gracza: minimalne zasady pięknie zaprojektowane i dobrze przemyślane scenariusze system obrażeń / zdrowia psychicznego - konfiguracja gry zajmuje trochę czasuChociaż nie lubię aplikacji do gier planszowych, ponieważ odwracają uwagę od gry, ta jest bardzo dobrze wykonana i ładnie zarządza całą grą, w tym pomocą w zakresie zasad, co eliminuje 90% wertowania instrukcji. Aby jednak wszystko działało dobrze, trzeba mieć dobrze zaprojektowaną przestrzeń do gry (np. wystarczająco duży monitor przy stole do gry). Nie wyobrażam sobie, by to działało i nie przeszkadzało w rozgrywce, gdy pomiędzy graczami przekazywany jest tablet lub nawet telefon.
Oceny gracza: oryginalny pomysł proste zasady gra łatwa do nauczenia - trudna do opanowania oszczędność miejsca (po drugiej rozgrywce karty lam nie są nawet potrzebne) doskonała jakość produkcji piękny design - wersja detaliczna jest przeznaczona tylko dla 4 graczy - w wersji Blackfire brakuje wkładki i brakuje jakości produkcji
Oceny gracza: pięknie ilustrowany ładnie opracowany motyw atmosfera prostota zasad oryginalne mechanizmy - dużo zarządzania między rundami - plan mógłby być składany, a nie zazębiający się (plus poszczególne plansze są trochę powyginane) - obracające się żetony w planszy szybko się zużywają
Oceny gracza: świetne i oryginalne mechanizmy (projekt widocznych kart zgodnie ze strategią, budynki wsparcia, wpływy z Doge, rozmieszczenie mostów i gondoli)
Oceny gracza: zrównoważona zabawa ogromny stopień asymetrii, każda nacja wymaga innego stylu gry, gra oferuje dużo miejsca na manipulację i negocjacje - dla lepszego doświadczenia i zmienności przynajmniej niektóre rozszerzenia są koniecznością - musisz naprawdę przestudiować rozgrywkę i strategię dla danej nacji
Oceny gracza: znacznie zwiększa zmienność gry możliwość gry do sześciu graczy sposób, w jaki mechanizmy nowych nacji są włączone do gry dodaje wariant solo i drugiego Łotra - dla hardkorowych graczy oznacza to nauczenie się, jak działają pozostałe dwie nacje (ze względu na znaczną asymetrię gry)
Oceny gracza: proste zasady - wysokiej jakości komponenty - gra jest oparta na grze karcianej joker/auto, więc zamiast niej można użyć zwykłej talii kart
Oceny gracza: piękne ilustracje bardzo zrównoważone frakcje proste zasady, które dobrze się sprawdzają wielokrotnie tańsza i łatwiejsza alternatywa dla MTG kompaktowe opakowanie - pudełko nie mieści zafoliowanych kart, przechowywanie żetonów jest bardziej skomplikowane - żetony są malutkie (gorsza obsługa, ryzyko zgubienia) - Solo jest niedopracowane (niektóre mechanizmy z gry solo dla dwóch graczy nie działają/nie są wyjaśnione)
Oceny gracza: Kolejna paczka pytań do uznanego już systemu gry, nowe tematy, nowe pytania.Jeśli grasz w grę częściej i z czasem zapamiętujesz pytania, dzięki dodatkowym kartom można je tasować i losowo obracać.
Oceny gracza: sporo pytań, które rzeczywiście dotyczą przyrody, nie ma dość prostego oznaczenia kolorystycznego, by wyraźnie oddzielić je od podstawy/innych rozszerzeń można mieszać i dopasowywać pytania z tego i innych rozszerzeń- może połowa pytań nie dotyczy przyrody, ale wykorzystuje różne ośle mosty i ingeruje w inne dziedziny (np. które drużyny hokejowe mają jakie zwierzęta w swoim godle itp.), więc kupuje się rozszerzenie o przyrodzie, ale najwyżej połowa pytań dotyczy przyrody- obrazki są bardzo małe w pytaniach i często trudno odróżnić szczegóły
Oceny gracza: świetna koncepcja polegająca na tym, że musisz sprawić, by określona postać osiągnęła określony cel, podczas gdy każdy może grać wszystkimi postaciami pełna świetnych pomysłów na rozgrywkę piaskownica zdrajcy, w której pojawia się wiele nieoczekiwanych sytuacji duża zmienność rozgrywki (wiele postaci, wiele projektów X) stosunkowo krótki czas gry - mniej przejrzysta mapa drogowa - na początku jest wiele zasad, więc uruchomienie gry zajmuje trochę czasu - potrzebuje elementów (najlepiej pomalowanych), aby gra była bardziej przejrzysta
Oceny gracza: proste zasady oryginalny pomysł duża zmienność dzięki różnym książeczkom ze składnikami pudełko może pomieścić również inne rozszerzenia w grę mogą grać nawet młodsze dzieci niż oficjalnie podano- ogromny udział przypadku- tekturowe żetony się odklejają (szczególnie sanytr, który jest używany w każdej grze)
Oceny gracza: dodatkowe księgi składników dodają jeszcze więcej zmienności bonusy korzeni dodają lekki element taktyki do gry rozwiązanie możliwości "przepełnienia kotła" dodanie piątego gracza, który w żaden sposób nie wydłuża czasu gry - nie dodaje prawie żadnej mechaniki, raczej rozszerza istniejącą zawartość gry
Oceny gracza: nowy mechanizm zabawy dodaje jeszcze więcej wariacji gra jest bardziej strategiczna / zmniejsza losowość mieści się w podstawowym pudełku zabawny zamiennik żetonów sanytru - słabsze włączenie tematu leczenia pacjentów - nieznacznie wydłuża czas gry - pokrywa nie jest zamknięta, gdy wkładka jest włączona - wyższy odsetek ruchów strategicznych limit wieku nieco wyższy
Oceny gracza: dużo zawartości w małym pudełku zawiera kampanię, ale można grać bez kampanii elementy RPG bardzo ładne ilustracje i renderowanie świata ogólna jakość produkcji cena - czasami w zasadach pojawiają się niejasności co do tego, jak postąpić w konkretnej sytuacji - wkładka jest w porządku, ale gdy pudełko jest zamknięte, na górze jest wolna przestrzeń, więc podczas przenoszenia / przechylania pudełka wszystko się porusza
Oceny gracza: doskonała, szczególnie na początku, gloszowanie to świetna sprawa, niestety po około 3 godzinach gry gra robi się dość monotonna
Oceny gracza: dobrze dopracowany motyw przewodni oryginalna mechanika (programowanie, walka) możliwość grania niemal jednocześnie niezbyt skomplikowane zasady gra odblokowuje się stopniowo choć posiada ramową fabułę, scenariusze można rozgrywać niezależnie bez niej - nie najlepiej napisane zasady
Oceny gracza: krótszy czas gry całkiem fajnie rozwiązana konieczność współpracy i wnioskowania gracze dla ludzi muszą naprawdę ze sobą współpracować - niezgrabnie napisane zasady - gra dla ludzi jest raczej algorytmiczna, ponieważ zwykle dość dokładnie można obliczyć, które działania są lepsze i należy je wykonać, Rzecz następnie po prostu czeka, aż gracze to zepsują przez przypadek lub gracze popełnią błąd (zwykle z powodu złej koordynacji, nieuwagi lub kogoś, kto nie robi tego, co powinien) - rzecz nie ma powodu, by nie próbować kogoś zarazić (gdyby miała za zadanie latać z ludźmi do cywilizacji i nie wystarczyło po prostu wyeliminować wszystkich, byłoby to bardziej interesujące) - gdy Rzecz zyska moc, ludzie nie mają jak jej pokonać - Rzecz musi tylko zainwestować całą swoją moc i wybrać pomieszczenie, którego ludzie dobrze potrzebują (co nie jest trudne do odgadnięcia) i może w spokoju zabijać każdego po kolei. - gra ma kilka niedociągnięć, które przydałoby się poprawić. - gdybym miał wybrać grę z tym motywem, wybrałbym raczej Who Goes There.
Oceny gracza: sam temat to dobry wybór "wydarzeń" klasyczny Timeline w stroju kulturowym
Oceny gracza: Zdecydowanie najlepsza z dotychczasowych gier Tiny Epic ... stosunkowo złożona gra w małym pudełku mechanizm akcji piękna grafika przenośność - aby gra była naprawdę pełnowartościowa trzeba mieć rozszerzenie Into the Unknown, które nadaje Galaktyce zupełnie nowy wymiar
Oceny gracza: Wizualizacja drona w stylu R2-D2 prosta mechanika rozgrywki nowe opcje gry i sposób zdobywania punktów - trudne do znalezienia (były tylko jako promocja w przedsprzedaży lub Stretch Goal)
Oceny gracza: proste zasady, nawet jeśli wygląda jak badziew, z dobrą grupą jest bardzo fajna- dużo zależy od towarzystwa, w którym się gra- gra jest niepotrzebnie nadprodukowana (neoprenowy playmat, żetony)- cena
Oceny gracza: oryginalny pomysł mały, więc można go zabrać ze sobą na wycieczki nie potrzeba praktycznie żadnego miejsca szeroki zakres tematyczny- czasami pewne nieścisłości w odpowiedziach- niezrównoważony poziom trudności pytań- wiele pytań nie dotyczy ogólnego przeglądu, ale zagłębia się dość głęboko w pewne obszary
Oceny gracza: zabawne przezabawne ilustracje proste zasady dużo zabawy w małym pudełku nie zajmuje dużo miejsca
Oceny gracza: duża gra w małym pudełku pomysłowe ilustracje trolli (szkoda, że nie ma ich więcej w grze) duże możliwości w zakresie strategii i tego, co robić w grze po zrozumieniu zasad gra nie jest trudna gra trudna do opanowania (niestety nie ma łatwych do nauczenia) - brakująca wstawka - niewystarczająca liczba zasobów - niespójne ilustracje wizualne vs. funkcjonalne grafiki gry - zbyt wiele mechanizmów gry
Oceny gracza: mocna historia piękna oprawa wizualna proste zasady bardzo wysoka jakość i szczegółowość elementów oryginalny pomysł z opracowaniem mapy gry (kieszonki na karty)- słabsza mechanika gry- bez insertu trudno włożyć materiał do pudełka- gracze właściwie nie mogą przegrać, tylko sytuacja na mapie (której nie da się odwrócić) pogarsza się w kolejnej historii
Oceny gracza: świetne połączenie deck-buildingu i area control proste zasady gra toczy się szybko dzięki wielu taliom (w grze wykorzystywane są tylko dwie talie) przyzwoita zmienność stosunek ceny do jakości- stosunkowo cienki papier kart- graficznie monotonne i niepotrzebnie zbyt ciemne2. EDYCJA mniejsze pudełko zawiera również rozszerzenie- tylko tekturowe żetony zamiast plastikowych znaczników
Oceny gracza: znacznie zwiększa zmienność gry zwiększa bezpośrednią interakcję między graczami w nowej edycji bezpośrednio zawartej w głównym pudełku - karty mogłyby być wyższej jakości / solidniej zaprojektowane
Oceny gracza: ciekawa mechanika dużo opcji gra ma rozmach system pojedynków, kości D
Oceny gracza: proste zasady i mechanika gra polega głównie na odliczaniu oryginalny pomysł- realna do rozegrania przy większej liczbie graczy- niepotrzebnie nadprodukowana- niestandardowy rozmiar dużych kart
Oceny gracza: - W rzeczywistości jest to tylko wariacja na temat człowieka bez rzucania i grania o więcej elementów
Oceny gracza: proste zasady oryginalna i ładna grafika mimo prostoty dużo asymetrycznych klanów gra i zdolności klanów odzwierciedlają oryginalny system pracy z kartami stosunkowo krótki czas gry (około godziny)- gracze mają lekką przewagę, Jeśli gracz nie jest zaznajomiony z grą, a w grze jest więcej kart, to trzeba na bieżąco czytać wyłożone karty, co robią i brać pod uwagę ich efekty, a może być tego za dużo
Oceny gracza: Plusy: ilość dodanej zawartości atrakcyjna rozgrywka nowe elementy nie wydłuża znacząco ogólnej długości gry jakość komponentów oprawa graficzna Minusy:- stosunek ceny rozszerzenia do gry podstawowej w stosunku do ilości zawartości- składana podstawka stacji handlowej nie może być przechowywana w pudełku z rozszerzeniem- niektóre elementy rozszerzenia mogą być niedostępne podczas rozgrywki
Oceny gracza: mechanizmy gry zabawa, ekscytująca przez całą grę ilustracje
Oceny gracza: piękna grafika i wysokiej jakości postacie zmienia cel gry nie wydłuża rozgrywki, możliwość wyboru dłuższej/krótszej gry nie dodaje skomplikowanych zasad 7 różnych potworów - mechanika gry za bardzo wygrywa z tematem - legendarny potwór prawie nie bierze udziału w grze - cena
Oceny gracza: Dla mnie niestety duże rozczarowanie, może po prostu nie jesteśmy grupą docelową, ale po rozgrywce testowej od wszystkich zainteresowanych było "naprawdę nie chcę już w to grać" ciekawy pomysł na asymetrię, brak konieczności znajomości zasad innych kupców mechanika dotarcia do klienta ładne ilustracje (choć osobiście nie lubię aż tak bardzo tego stylu)- słabo i niepotrzebnie skomplikowane napisane zasady- długie oczekiwanie na turę- wiele komponentów w grze jest zupełnie niepotrzebnych lub można było je lepiej obsłużyć- karty nie mieszczą się w standardowych pojemnikach- mała interakcja graczy
Oceny gracza: piękna oprawa graficzna proste zasady mechanizm rzucania runami zamiast kostkami krótki czas gry choć losowość ma znaczący udział to jest wystarczająco dużo możliwości by nią manipulować - czasem zasady nie opisują wszystkich możliwych sytuacji
Oceny gracza: piękne wizualizacje proste zasady, relaksująca gra fajne historie różne sprawy mechanizm zdobywania wskazówek uważam, że można w nią grać z młodszymi dziećmi jeśli się je trochę poprowadzi - bardzo małe replayability
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024