Oceny gracza: Super szybka i prosta gra, ale z mózgu nici :D Jakość produkcji też bardzo fajna.
Oceny gracza: Przeciętna gra do ćwiczenia dodawania. Brak strategii, jeden gracz zawsze kończy, a pozostali zostają z 1-2 kartami. Bardzo losowa, ale dobra dla relaksu.
Oceny gracza: Super mózgi. Niestety, jeśli popełnisz błąd, to masz przechlapane. Ale klimat można było wykrzesać z gry. Pochwalam unikalny mechanizm koła zasobów. Bardzo interaktywne WP.Odbijam pół punktu tylko za jakość produkcji.
Oceny gracza: Rozszerzenie dodaje ciekawą opcję pozyskiwania jednorazowych bonusów do gry. Jest to bardzo podobne do zewnętrznych rozszerzeń produktów projektu Leeghwater (z tym, że woda jest wyrzucana). Z jednej strony kolejne urozmaicenie gry, z drugiej strony denerwuje mnie, że gra zmusza do grania w ten wariant, inaczej traci się punkty (są one odejmowane). Doceniam nową mapę, gdzie większa ilość punktów jest równoważona przez tańsze turbiny.
Oceny gracza: W pełni funkcjonalna dwuosobowa wersja barrage. Rozgrywka trwa około 60-90 minut, jeśli wiesz, jak grać i co robić. Szybki czas gry pełnowymiarowa gra nawet na mniejszej mapie przeciąganie liny w nowej skali zmusza do zastanowienia się, czy wydać zasoby, czy poczekać na następną rundę
Oceny gracza: Za tysiaka dwie nowe firmy planszowe, trochę asymetrii między graczami poprzez draft. No i mod solo, tego jeszcze nie próbowałem. Ale za duże pieniądze, mało muzyki.
Oceny gracza: Gra nie jest złym euro, sama w sobie ma ciekawy temat i mechanizm zbierania zasobów. Jest po prostu strasznie klepana. To gra w stylu "ja tu coś zrobię, jak skończę to ci powiem i możesz zacząć to robić". Rozgrywana w czterech graczy przez 2,5 godziny! Potem nikt się nie męczy i nie sprawdza innych.
Oceny gracza: Dla mnie lepszy ameritresh niż Cthulhu. Ale trzeba przyznać, że jestem stronniczym fanem Soulsów.
Oceny gracza: Wspaniała ciężka gra euro z interakcjami. Trzeba z góry widzieć jak zagrają koledzy z drużyny i odpowiednio dostosować swój ruch. Grę porównałbym do Brass: Birmingham.
Oceny gracza: Ameritrash. Jednak za mało tematyczny jak na mój gust, nie czuję się zanurzony w grze. Postacie atakujące na odległość są o wiele silniejsze w porównaniu do tych z bliska i znacznie ułatwiają grę. Na plus należy zaliczyć, że zasady są bardzo łatwe do przeczytania w 10 minut.
Oceny gracza: Przyjemna gra kombinacyjna przypominająca budowanie silnika kart na Marsie. Testowana do tej pory w trybie solo i dla dwóch graczy. W trójkę też bym zagrał, w czwórkę nie jestem pewien, bo to pasjans multiplayer. Grafika rozgrywka prymitywna obsługa AI cena (na bazarze i w folii od 600 CZK) - pasjans multiplayer
Oceny gracza: Bardzo fajna gra euro. Grałem raz w czterech graczy. Pierwsze wrażenia: Jakość komponentów 5/5. Gra średnio złożona, zasady proste, ale ciężko wymyślić strategię. Ikonografia miejscami kuleje, ale nic strasznego, 4/5. Grafika ani nie zachwyca, ani nie razi. Oryginalna koncepcja decydowania o umieszczeniu robotnika twarzą lub rewersem. Silny poziom interakcji (gracze decydują o punktacji). Strategia niebieskiej planety wydaje mi się nieco przesadzona w porównaniu do innych kolorów. Gra dość zbalansowana - 135p, 124p, 121p i 90p. Polecam wszystkim miłośnikom eurogier, także fanom scifi. Zalicza się do jednych z lepszych gier.
Oceny gracza: Podobają mi się aspekty worker placement i mniejszych zbiegów okoliczności. Zarządzanie zasobami ważne.
Oceny gracza: Przyjemna gra F'n'W, która pod wieloma względami przypomina Welcome to the Moon (VnM). Ładniejsza grafika niż w VnM na podobnej zasadzie co VnM duża zmienność w sposobie rozgrywki -zbytnio przypomina VnM pod pewnymi względami -> rodzi pytanie, czy konieczne jest posiadanie obu gier jednocześnie
Oceny gracza: Prosty deckbuilding. Graliśmy bez draftu, ale będzie on odgrywał pewną rolę. Następnym razem raczej będę go miał. Osobiście nie podoba mi się grafika, ale nazwy dobrze tłumaczą.
Oceny gracza: Absolutnie chuda gra, bardzo wiernie oddająca rzeczywistość. Rozgrywana w czterech graczy. Klasy rozgrywkowe są bardzo wyrównane punktowo, gra jest całkowicie asymetryczna. Jeśli zwrócisz uwagę na jednoetapową ocenę, gra jest intuicyjna.
Oceny gracza: Gra o bardzo prostych zasadach. Albo idzie się po wodę, po jedzenie, po drewno, albo po to, żeby zbadać wrak. We wraku zazwyczaj znajdują się potężne przedmioty, ale jeśli ktoś chodzi tam często, to inni go krytykują, bo nie zasila budżetu publicznego. Niektóre przedmioty są znacznie silniejsze od innych (wędka i manierka). Gra jest tak skonstruowana, że wszyscy nie wychodzą, więc musi nastąpić przynajmniej jedno zabicie lub wygnanie. Dwa razy, przy pięciu osobach, skończyło się na tym, że odpłynęliśmy tylko w trzy osoby i wygraliśmy.Nie należy się spodziewać po grze jakiejś głębokiej strategii, zwykle decyduje ten, kto ma broń. Ale jako gra imprezowa dobra :)
Oceny gracza: Bardzo asymetryczny, nieco skomplikowany, bardzo fajny deckbuilding.
Oceny gracza: Bardzo złożona eurogra dla zapalonych graczy. Wybór akcji, w którym blokujesz się, wybierając akcje. Piękna wbudowana wstawka, która jest funkcjonalna istnieje wiele sposobów, aby dostać się do akcji, nawet jeśli ją zablokujesz akcje są szybko oceniane jedna z bardziej przystępnych aplikacji Lacerdy - wyższa cena zakupu - paraliż analityczny - dłuższe przygotowanie do gry (około 15 min)
Oceny gracza: Fajna gra rodzinna z optymalną proporcją losowości i strategii. Grałem z grupą o średniej wieku 30 lat, ale nadal mieliśmy dużo śmiechu. Im więcej osób, tym lepiej.
Oceny gracza: Do gry podszedłem zupełnie w ciemno, bez żadnych oczekiwań. Byłem bardzo mile zaskoczony. Relaksująca gra pół-cywilizacyjna asymetria nacji, których w pudełku jest mnóstwo Ładna wkładka i dwuwarstwowe plansze Proste zasady i rozgrywka Niezły stosunek ceny do jakości - Po odwróceniu pudełka poszczególne elementy wylatują z wkładki - Wydarzenia są bardzo podobne (często oceniają siłę militarną) i będą rozgrywane w czasie.
Oceny gracza: Ładnie zbalansowana gra. Nie można zostać zmiażdżonym przez mechanikę wycofywania jednostek. Co turę można wrócić do gry i de facto przywrócić stan sprzed tury.
Oceny gracza: Niesamowita gra, nie mogę się doczekać premiery. Wypróbowałem prototyp. Doceniam to, że gra cały czas dynamicznie ewoluuje i trzeba dostosowywać strategię do aktualnej sytuacji w grze. Jeśli "olasz" nową zmianę, niepotrzebnie stracisz punkty, a każdy punkt odgrywa tu dużą rolę :)
Oceny gracza: Mam sprzeczne uczucia co do tej gry. Grafika i dwuwarstwowa plansza są dobrze wykonane. Rzeczy w grze mają jakiś sens. Ale nawet po kilku rozgrywkach gra po prostu mnie nie wypełniła. Nie kliknęło mi w głowie, by powiedzieć "Tak, to jest fajna gra". Wydaje się, że łączy w sobie aspekty kilku gier, ale w ogóle ich nie rozwija.
Oceny gracza: Krótkie streszczenie. Niestety jest to najmniej rozrywkowa gra z serii Kosmoludo.
Oceny gracza: Fajna gra z gatunku "nie mogę ufać każdemu". Niestety, kości ograniczają akcje.
Oceny gracza: Gra na pewno ma ciekawą mechanikę i podoba mi się theming. Jednak jeśli masz pecha, uda ci się utknąć, nie masz pieniędzy, bo nie masz książek, a nie masz książek, bo nie masz pieniędzy. Drugim minusem jest długi czas oczekiwania między kolejkami graczy i wydaje mi się, że każdy "kopie we własny piasek".
Oceny gracza: Przyjemna gra rodzinna na 10 rund, która w ogóle nie obraża :)
Oceny gracza: Przyjemna gra strategiczna, w której musisz dostosowywać się co rundę, bo inaczej odpadniesz. Doceniam możliwość awansowania.
Oceny gracza: Bardzo fajna, nieszablonowa gra kooperacyjna. W grze nie natkniesz się na alfa graczy, bo masz mało czasu na podjęcie decyzji co zrobić. Bardzo doceniam ważne elementy wciskania spacji na komputerze i wyglądania przez okno :D No i nie ma to jak, gdy chcesz strzelać, ale okazuje się, że strzelasz ślepakami, bo kolega z drużyny przeładuje broń dopiero w twojej następnej turze.
Oceny gracza: Bardzo ładne euro. Widzę wiele możliwości grania w nią. Doceniam kilka modułów już w podstawowym pudełku, które urozmaicą rozgrywkę. Dużo mikrozarządzania przy pierwszym przejściu, które dopiero przy trzecim przejściu daje o sobie znać. Odejmuję punkty za tragiczne zasady, które są napisane w kompletnie bezsensowny sposób. Na przykład ocena tego, kto jest gubernatorem nie znajduje się w fazie rządu, ani w akcji wysłania naukowca do rady, ale gdzieś bez sensu w przeglądzie gry :))) Zasady Solo w ogóle nie mają sensu bez przeczytania angielskiej instrukcji. Np. w CZ jest napisane tłustym drukiem, że ocenione żetony należy odłożyć na spód. To kompletna bzdura, zwracane są tylko te, które nie mogą być ocenione, lub elementy z fioletową oceną kości (które mają symbol obracającej się strzałki, co nawiasem mówiąc również nie jest nigdzie opisane :))) Gdyby zasady były lepiej napisane, dałbym 4,5*
Oceny gracza: - rozszerzenie nie wnosi nic nowego - Jedyną nową rzeczą w rozszerzeniu jest bardziej skomplikowany i długi plan gry, w którym każdy ruch musisz - cena/wydajność
Oceny gracza: Grałem w wersję ENG! Gra na pierwszy rzut oka straszy mnogością akcji, które można wykonać. Gdy jednak wczujemy się w grę, są one dość intuicyjne - podnieś, odłóż, podaj, ukradnij, zabij, przenieś, aktywuj pokój itd. To, z czym mam problem, to słabo skonstruowane zdania w AJ, gdzie często natrafiamy na podwójne interpretacje. Duża ilość znaków to plus, ale i minus. Bardzo urozmaica grę, ale jednocześnie ciągle trzeba uważać na to, co dana postać robi (jaką ma zdolność), bo nie ma szansy tego zapamiętać.Stationfall to gra, w którą trzeba zagrać około 5 razy, żeby w pełni się nią cieszyć. Szczególnie ze względu na ilość zdolności postaci (w grze dla pięciu graczy jest 12 postaci z 24 zdolnościami!!!). Jestem ciekaw jak Fox poradzi sobie z tłumaczeniem. Może dam jej drugą szansę po angielsku i dostosuję ocenę o połowę w górę.
Oceny gracza: Gra, od której miałem duże oczekiwania. Niestety, doświadczenie było mniej więcej takie samo jak w Man Be Not Angry. Cała akcja jest oceniana poprzez obracanie kart. Straszny fest RNG. Grałem z czterema osobami. Mój kolega wjechał na wzgórze i strzelał, dźgał i zabijał. Strzeliłem do niego 7 razy i przebiłem się raz, przy czym tylko zabicie jego dowódcy i kolejna karta sprawdzająca morale zadziałały dobrze, więc nie zginął przez całą grę. Gra jest po prostu strasznie losowa i jeśli spodziewasz się jakiejś symulacji czy arcade'owej walki czołgów, to tego nie dostaniesz. Pierwsze kilka minut lub bicia jest zabawne, ale potem robi się irytujące. Jedynym pozytywem jest mała mapa, więc po zniszczeniu czołgu natychmiast wracasz do gry i nie siedzisz przez długi czas tylko patrząc.
Oceny gracza: Fajna gra strategiczna. Niestety dystrybuowana bez insertów i bez zmodyfikowanej planszy gracza, przez co kostki nie latają.
Oceny gracza: Moim zdaniem "must have" dla podstawowej gry, znacznie przyspiesza rozgrywkę.
Oceny gracza: Prawdopodobnie najlepsza gra "niektórzy z nas są szczurami" moim zdaniem.
Oceny gracza: Prosta gra rozgrywana w pięć minut z dużą dozą losowości (rzuty kostką decydują o wszystkim)
Oceny gracza: Jest to z pewnością ciekawa gra. Zasady są łatwe do przestrzegania, a gdy już się je opanuje, złożoność nie jest drastyczna (normalny poziom trudności). Nie jest to jednak gra, która sprawiłaby, że usiadłbym na tyłku. Jest mnóstwo innych gier fabularnych - scenariuszowych, które są lepsze :)
Oceny gracza: Gra złożona, ale z bardzo abstrakcyjnym tematem. Nie czuje się jej w ogóle. Mechanizmy ciekawe, doceniam dwuwarstwową planszę.Ciężka gra euro, zdecydowanie dla zaawansowanych graczy.
Oceny gracza: prosta kontrola obszaru. Wybierając jedną z pięciu akcji, gra toczy się dalej.
Totalny odlot! Na tę grę ostrzyłem sobie zęby już od jakiegoś czasu i oczekiwania były naprawdę wyso ...
THERISA [21.11.2024]
Alvad [21.11.2024]
Bardzo fajny moduł. Świetna fabuła. Polecam spróbować. Nie ma sensu tego opisywać, bo przegapilibyś ...
Alvad [21.11.2024]
Prosta gra z ładną grafiką. W każdej rundzie starasz się wykorzystać swoje opcje tak efektywnie, jak ...
shadowant [21.11.2024]
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024