Oceny gracza: Egipska sceneria jest świetna, ale naszym zdaniem to najsłabsza część trylogii. Nie podobało nam się połączenie i sekwencja działań, w których jesteś zmuszany do wykonywania czynności, których tak naprawdę nie chcesz robić.
Oceny gracza: Solidna i przyjemna gra punktowa dla dwóch osób w atrakcyjnym środowisku z miejscem na improwizację i taktykę.
Oceny gracza: Zabawna gra, która przekona cię, że nic nie pamiętasz, zwłaszcza im więcej grasz.
Oceny gracza: Wizualnie atrakcyjna, pod względem rozgrywki słabsza. Głównie szczęście i powtarzanie akcji papugi jako najlepszej strategii.
Oceny gracza: Świetne połączenie strategii karcianej, blefowania i budowania w tym samym czasie. Im więcej graczy, tym lepiej. Różnorodność z różnymi profesjami, ładne ilustracje. Minus - wszechobecna poprawność polityczna.
Oceny gracza: To trochę tłuste, bez wielkiej strategii, z drugiej strony jest energiczne. Prawie nigdy nie dajemy więcej niż 2 gry. Dzieciaki jednak z jakiegoś powodu ją lubią, pewnie ze względu na ilustracje... podobnie jest z innymi tytułami.
Oceny gracza: Zabawna gra punktowa, w której ty i zapřemýšlíte. Komponenty szybkie przygotowanie, zasady i liczenie punktów akceptowalny czas gry uniwersalna zabawa dla wszystkich - powtarzalność po pewnym czasie
Oceny gracza: Gra wprowadza dzieci w świat gier planszowych i to jest jej główna i chyba jedyna zaleta.
Oceny gracza: Nie wiesz, czy ludzie, z którymi spędzasz weekend, będą skłonni w coś zagrać? Tak czy inaczej, nie mają nic przeciwko, jeśli weźmiesz coś małego i łatwego.
Oceny gracza: Popularna i prosta gra karciana, która zapewni rozrywkę zarówno małym dzieciom, jak i rodzicom, czego chcieć więcej. Jeśli jednak masz więcej pecha niż inni, prawdopodobnie nie będziesz cieszyć się grą tak bardzo :)
Oceny gracza: Gra do układania w stosy, którą można zabrać wszędzie i która zawsze świętuje sukces.
Oceny gracza: Przyjazna rodzinie, zajmująca niewiele miejsca gra punktowa, której można szybko nauczyć innych. Szybkie przygotowanie, szybkie zbiory.
Oceny gracza: Po pierwszej rozgrywce odczucia są bardzo dobre, gra jest szybka, akcja i możliwości są szybko opanowane. Czas gry co najmniej godzinę. Łatwa w obsłudze.
Oceny gracza: Dobra gra kooperacyjna z losowym opowiadaniem historii. Przygotuj się na bardziej skomplikowane zasady, częste questowanie i umieranie. Współpraca zróżnicowanych postaci przeciwko hordom wygłodniałych zombie. Minusem może być stosunkowo długi przestój wraz ze wzrostem liczby postaci oraz powtarzalne karty kryzysowe.
Oceny gracza: Nie jest źle, kompaktowe opakowanie, ładne ilustracje, można pomyśleć o grze i taktyce. Przeszkadza mi to, że pierwsze spojrzenie na karty w ręce często sugeruje, że po prostu nie wygramy tej gry. Może jakieś domowe zasady, jak mulligan, by pomogły.
Oceny gracza: Przeciętna gra, która nie obraża. Zdobywanie punktów jest prawie całkowicie poza kontrolą. Za grę z dziećmi lub miłośnikami kotów pół gwiazdki więcej.
Oceny gracza: Przeżyj koszmar w obliczu wrogiej obcej formy z załogą, której nie do końca ufasz. Napięte zasady i atmosfera, mnóstwo opcji, niepewne zakończenie ostatniej rundy i wciągająca rozgrywka. Każda rozgrywka to inne doświadczenie, które na długo zapadnie ci w pamięć.
Oceny gracza: Prawdopodobnie najbardziej odmienne doświadczenie z inną rasą zaprojektowaną dla Nemesis. Halucynacje (intruzi) są lepiej eliminowani i kontrolowani. Bardziej prawdopodobne jest, że będziesz nękany przez karty paniki, które mogą prowadzić do zabawnych, nieplanowanych sytuacji. Niektóre karty akcji i pomieszczenia oferują nowe zastosowania. Dla mnie tylko
Oceny gracza: Po kilku grach muszę powiedzieć, że jest to świetny sequel, o którym trzeba wspomnieć - z zupełnie innym doświadczeniem, ale opartym na tej samej mechanice. Poziom trudności wzrósł, nie tylko ze względu na dodatkowe zasady i mechanikę. Większa potrzeba odwiedzenia niektórych pomieszczeń czasami więcej niż raz. Większa potrzeba zapewnienia sobie wyjścia z bazy. Karta skradania się jest zbyt mocna. Niektóre postacie radzą sobie same, bez potrzeby kooperacji. Nie ma zbyt wielu sposobów na walkę z ogniem. Chociaż akcje IT są nowością w grze, ogólnie nie ma ich zbyt wiele.
Oceny gracza: Chyba najsłabsza ze wszystkich ras, zajmująca się głównie rozbudową bazy/statków niż faktyczną konfrontacją. Do tego dla kogoś, kto nie planuje z Lockdownem, rozszerzenie jest przesadnie drogie i nieużywane.
Oceny gracza: Postać oferuje silne karty przetrwania. Niezbyt nadaje się do gry solo. Idealna, jeśli "przyklei się" do kogoś i w odpowiednim momencie...
Oceny gracza: Nowe postacie na pewno nie giną i są bardzo specyficzne. Kontynuowanie po ukończeniu gry Nemesis jest po prostu tematyczne, w zasadzie bez sensu - wolałbym zacząć nową, kolejną grę. Albo nowy tryb misji badawczych. System alertów potrafi być jednak, zwłaszcza w ostatnich rundach, niegrywalny, szczególnie tych dwufazowych.
Oceny gracza: Mniej więcej tylko drzwi są użyteczne, jaja i zwłoki nie występują w grze tak często, tylko marginalnie.
Oceny gracza: Dobrze przemyślana gra, która się nie powtórzy. Za każdym razem inna, z innym przebiegiem i innymi celami. Nie wspominając o tym, że wygląda świetnie. Owszem, jest losowość, ale nie jest to nic, co rujnuje przyjemność z grania. Długi przestój? Nie dłużej niż w grach podobnego typu. Wręcz przeciwnie, gra jest szybsza niż inne, zawsze coś się dzieje. Być może przy pierwszych grach lub z nowicjuszami tura może się przeciągać, ale tak długo, jak wiesz, jakie akcje możesz wykonać i co one robią, gra płynie. Pasjans? Nonsens. Dbasz o to, co robi twój przeciwnik, jaką kartę zagrał i jak sam jej używasz. W trakcie gry odbywają się dyskusje, oferty, negocjacje itp.
Oceny gracza: Świetna gra zawierająca ważne aspekty. Rozgrywka dostosowana do wieku, nieskończona regrywalność, kompaktowy rozmiar, piękna oprawa wizualna, neutralny temat, długość gry, minimalny czas przestoju, łatwe zasady i przygotowanie, a także może stanowić łamigłówkę.
Oceny gracza: Sprawdzona gra w kolektywie graczy, niewymagająca miejsca. Najlepsi w maksymalnej liczbie. Nie ufaj nikomu, idealnie opisuje tę grę. W przypadku, gdy któryś z graczy nie zaakceptuje gry o przetrwanie i postanowi nie walczyć z zarazą, gra znacznie na tym traci. Zasady mogłyby być lepsze.
Oceny gracza: Strategiczna, punktowana gra dla 2 osób z piękną minimalistyczną grafiką i schludnym wyglądem. Pudełko jest również planem gry.
Oceny gracza: Co mogę powiedzieć, jedna z najlepszych gier! Nie uwierzysz, jak wiele można zmieścić w pudełku, które jest małe w porównaniu z innymi grami. Minimalistyczny i piękny design to tylko lukier na torcie.
Oceny gracza: Szybka, lekko strategiczna, punktowana gra z prostymi zasadami, tematycznie uniwersalna.
Oceny gracza: Ciekawa, ale niedoceniana gra strategiczna, w której starasz się zadać jak najwięcej obrażeń. Plansza gry jest w ciągłym ruchu. Co niestety czasami utrudnia łączenie/rozłączanie poszczególnych pomieszczeń. Tematyka nie każdemu przypadnie do gustu, a jeśli ktoś nie zna Portala, to pogubi się w zasadach i specyficznym humorze.
Oceny gracza: Wszechstronna gra kościana z prostymi zasadami, która ma moc. Dzięki ilości kart zdolności nie jest całkowicie monotonna. Raczej dla miłośników potworów :D
Oceny gracza: Idealnie uzupełnia podstawowe kości wraz z rozszerzeniem Expeditions.
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier w jakie grałem. Oprawa, obróbka, rozgrywka. TOP. Na wrażenia wpływa ilość graczy, dla mnie najlepsza w cztery osoby.
Oceny gracza: Wzrost do 6 graczy, 2 nowe klany, nowe strategie i tona plastiku, nie szukaj niczego innego...
Oceny gracza: Dodatek wprowadza do gry możliwość aktywnego zaangażowania bóstw Kami. Oferuje to więcej taktyk, ale przy ilości, którą gra już oferuje, może to sprawić, że gra będzie bardziej skomplikowana dla niektórych.
Oceny gracza: Idealny do zabawy z dziećmi, rozwija wyobraźnię i słownictwo, bez ograniczeń wiekowych, dostępnych jest wiele rozszerzeń.
Oceny gracza: Idealnie uzupełnia podstawowe kości wraz z rozszerzeniem Wilderness.
Oceny gracza: Fajna gra strategiczna, w której prawie nie ma konfliktu bojowego, każdy gra na swojej piaskownicy (planszy gracza) i większość ludzi nawet nie przejmuje się tym, co robisz. Po godzinie gry ktoś stawia ostatnią gwiazdkę i jest po wszystkim.
Oceny gracza: Zabawna gra z ukrytymi rolami i powiązanymi z nimi celami. Zabawa w większej liczbie graczy. Plus za prostotę zasad. Minus za losowość. W każdym razie obecna wartość gry nie pasuje do zawartości.
Oceny gracza: Składana gra karciana z łatwymi zasadami dla każdego, w której za pomocą podpowiedzi pomagasz innym odnaleźć ukrytą kartę. Szkoda tylko, że niektóre tytuły bajek są nam mniej znane, ale nie wpływa to na rozgrywkę.
Oceny gracza: Popularna, nieco szkodliwa gra karciana dla dzieci, której można nauczyć każdego w mgnieniu oka.
Oceny gracza: Ładnie wykonana, wartka gra karciana, której zabawa opiera się na blefowaniu. Można się pośmiać i to jest najważniejsze :)
Oceny gracza: Gra punktowa oparta na zasadzie draftu, w której każdy stara się zbudować sushi o największej wartości. Ilustracje są ładne, z zabawą jest gorzej.
Oceny gracza: W porównaniu do innych spuchniętych rozszerzeń do TG, to małe rozszerzenie naprawdę coś dodaje. Emocje.
Oceny gracza: Ciężka, gęsta, klimatyczna gra RPG z epicką historią inspirowaną legendami o Arturze. Gra, która nie pozwoli ci zdobyć niczego za darmo i na pewno zginiesz kilka razy podczas gry... lub po prostu będziesz miał pecha. Jednak chęć zdobycia kolejnych fragmentów historii i dokonywania różnych wyborów sprawi, że będziesz chciał kontynuować...
Oceny gracza: Idealna gra z atrybutem "rodzinna", naprawdę bawi zarówno dzieci, jak i dorosłych! W dodatku dobrze wygląda.
Oceny gracza: W pewnym sensie rozumiem wysoką ocenę. Temat i przetwarzanie są świetne. Chyba źle zagrałem, albo ta gra po prostu nie jest dla mnie. Największy minus: pasjans multiplayer i przestoje.
Oceny gracza: Ocena podstawki po pierwszej rozgrywce w 4 graczy. Bez zaskoczeń i zachwytów, ale zagram jeszcze raz, jeśli najdzie mnie ochota. Oczywiście pod warunkiem, że będzie w mniejszej liczbie (tj. 2-3), bo inaczej czeka nas bardzo nieprzyjemny downtime. Dzięki Bogu za interakcję w postaci pokera, pvp i mini historii. Trudno powiedzieć, czy rozgrywka zostanie poprawiona przez którekolwiek z rozszerzeń.
Oceny gracza: Niestety.... ta świetna karta została zastąpiona przez Hearthstone :(.
Asymetryczny dublet. Rezultatem próby zaimplementowania wydarzeń historycznych są po prostu bardzo d ...
Peca_ [20.9.2024]
Nie jestem pod wrażeniem :/.
Tormentr [20.9.2024]
Najmniejsza gra, która mieści się w małej torebce. I to jest totalny odlot - lubię gry wiedzowe, ale ...
Ladula [20.9.2024]
Świetny motyw, duży wybór frakcji, wysoka regrywalność, gdyby tylko nie trzeba było tak długo czekać ...
uriel [20.9.2024]
Papierowe Morze
dodano: 18.9.2024
CABO
dodano: 16.9.2024
Kraken
dodano: 10.9.2024
Takenokolor
dodano: 26.8.2024
Nekojima
dodano: 25.8.2024
Flame & Fang
dodano: 18.9.2024
Kavango
dodano: 18.9.2024
Towers of Arkhanos, The: The Dark Tower Expansion
dodano: 18.9.2024
Sfynx
dodano: 18.9.2024
King of Tokyo: Duel
dodano: 18.9.2024