Oceny gracza: Zdecydowanie jeden z najlepszych dublerów. Szybkie, proste zasady, a jednak ma głębię. Są trzy drogi do zwycięstwa i w większości jest ono w Twoich rękach. Grafika i replayability rewelacyjne. Gra staje się doskonała dzięki rozszerzeniu Pantheon.
Oceny gracza: Zdecydowanie 10/10. Gra jest piękna, komponenty są idealne, wstawka. Gra ma atmosferę, rozmach. Nawet gdy nie jesteś na swojej kolejce, to i tak przeszkadzasz w zakupie pomocników. W końcu fajna cena. Dla mnie top TEN.
Oceny gracza: Świetny projekt, zrównoważony zarówno dla 2 jak i 4 graczy. Bardzo szybki i zwinny. Świetna gra.
Oceny gracza: Bardzo nowatorska gra. Doskonała gra kooperacyjna, która chwyciła mnie w pierwszej rundzie, a następnie nigdy nie puściła. Prawdziwe postacie, prawdziwe wydarzenia z czasów II wojny światowej. Takich gier planszowych jest mnóstwo. To co mogę skrytykować grę to bardzo słaba grafika, bardzo nieciekawa. Przydałoby się trochę pracy.
Oceny gracza: Proste zasady, a także sposób rozgrywki. Fajny blef gdzieś przy piwku. Mecz zostanie rozegrany w ciągu godziny. Bardziej dla casualowych graczy. To co mnie mile zaskoczyło to wykonanie gry. Wkładka, gruba tektura, wióry itp. Wszystko o wysokim standardzie.
Oceny gracza: Zdecydowanie świetna gra. Zasady są jednak nieco zagmatwane, z punktacją i końcem ery lub gry w środku zasad. Jednak wszystko działa w grze, wszystko do siebie pasuje. Oprawa graficzna jest ładna, insert funkcjonalny (edycja KS). W czterech graczy jest trochę dłuższa niż powinna być jak na taką grę. 9/10.
Oceny gracza: Bardzo przyjemna gra, zarówno dla początkujących jak i doświadczonych graczy. Im więcej w nią gramy, tym bardziej nam się podoba. Gra jest przejrzysta z ładną grafiką i zabawną formą drobnych przekomarzań. A przede wszystkim oryginalne otoczenie. Nie znam żadnej innej lub podobnej gry, w której wcielasz się w rolę chissa i służysz istotom fantasy. Drobną wadą dla mnie jest to, że gra ma 10 rund, a to dość dużo jak na tak prostą grę. Wystarczyłoby 7, a pudełko z grą mogłoby być o pół cala większe, bo plan gry jest tam całkowicie upchany, a i wyjmowanie nie jest do końca delikatne. 7/10 to dla mnie piękna ocena, ta gra na pewno zostanie w mojej kolekcji.
Oceny gracza: Gra jest niewątpliwie bardzo dobra, jeśli chodzi o gry cywilizacyjne, jest jedną z najlepszych. Jednak czas gry jest niesamowicie długi, nawet jeśli masz załadowaną grę i już wiesz, co robić. Wykonanie i wszystko jest świetne. Po prostu czegoś mi w tym wszystkim brakuje. Nie ma zbyt wielu konfliktów, losowość też jest stosunkowo duża. Barbarzyńcy są nieokrzesani, niesłoni. Przydałoby się trochę podrasować do absolutnego topu, ale grę zdecydowanie polecam. 8/10
Oceny gracza: Dobrze wykonana, mechanika działa dobrze. Proste zasady, ładna grafika. Pozycja obowiązkowa dla miłośników Cthulhu. Dla innych nawet klimat wciąż tchnie, każdy scenariusz jest inny i wygrana czasem jest wyzwaniem. Każdy primeval zwiększa zmienność, więc można grać wielokrotnie i zawsze jest trochę inaczej. Wreszcie, jakość komponentów i miniatur jest świetna. Rozegrałem około 20 partii. Polecam 9/10.
Oceny gracza: Nawet kilka tysięcy lat przed naszą erą istniały bardziej wyrafinowane gry niż człowiek.
Oceny gracza: Świetny system walki, ale to mniej więcej wszystko, co gra ma do zaoferowania. Po prostu walczysz w kółko w tych samych lokacjach, czekając aż zdobędziesz wystarczającą ilość dusz do wyposażenia, a następnie walczysz z bossem. Gra jest zbyt długa.
Oceny gracza: Zabawna, ładna i grywalna naprawdę wysoko. Ale moim zdaniem to raczej gra imprezowa, a cena jak na grę imprezową jest naprawdę wysoka. Elementy są ładne, ale nie wiem jak będzie wyglądało ciągłe składanie kabiny i późniejszy demontaż, mamy już jedne uszkodzone drzwi po zaledwie dwóch rozgrywkach. Ustawienie jest niesamowicie długie. Nadal jest to solidna gra, która bardzo mi się podobała.
Oceny gracza: Doskonała gra. Szybka konfiguracja, proste zasady. Świetna historia i klimat. Praca z Antaresem też nie jest zła. Gra prawie idealna.
Oceny gracza: Tak po prostu ma wyglądać ta gra. Ma wszystko. Świetna obróbka, grafika, komponenty i wysoka regrywalność. Obecnie około 50 rozegranych gier. Duża dawka taktyki, strategii, ale i losowości. Można w nią grać w 2 osoby, ale dzięki rozszerzeniu można w nią grać w 10 osób. Konfiguracja około 1 min, czas gry do 30 min. Wyraźna perełka kolekcji. Bardzo niewielu daję 10/10.
Oceny gracza: Z grą spędziłem w miarę przyjemny czas, podoba mi się czas gry, ale to tyle. Grafika jest dziecinna i nudna. Tereny są pozbawione pomysłów, tylko bazgroły i okazjonalne drzewo, i znowu tylko bazgroły i kolejne drzewo. Brakowało mi klimatu, a przede wszystkim pomysłu lub chociaż odrobiny oryginalności. Dlatego daję ocenę nieco poniżej średniej, ta gra jest poniżej średniej. Jednak dla niedoświadczonych graczy lub początkujących może być to niezły wybór.
Oceny gracza: Gra jest niepotrzebnie długa, połączenie deckbuildingu z workerplacementem nie jest zbyt dobre. Ani jedno, ani drugie nie działa tutaj w 100%, ale oba działają w około 50%. To czyni ją po prostu przeciętną. Gra korzysta z tego, że jest Dune, ale to może zadowolić początkującego, ale nie długoletniego gracza. Grafika jest w porządku, komponenty są słabe. Plan gry jest płaski, nijaki. Niewiele w nim planowania strategii. Wystarczy, że jeden z graczy stanie na potrzebnym kwadracie i masz pecha, nie rób nic, a może to być 3 rundy z rzędu. Dużo losowości. Gra jest grywalna, ale dla mnie przeciętna. 5/10
Oceny gracza: W dzieciństwie grałem w Phantom of Old Prague i bardzo mi się podobało. Tak więc nostalgicznie nabyłem tę grę i choć gatunek przeszedł długą drogę, to po prostu za mało. Gra jest bardzo powtarzalna i niepotrzebnie wydłuża się. Oceniłbym ją o oczko wyżej dla początkujących lub lekko zaawansowanych graczy. Chyba, że uda im się złamać naprawdę bardzo źle napisane zasady. Nie jest to więcej niż 5/10. Po prostu przeciętna.
Oceny gracza: Wszystko jest nie tak z tą grą. To w ogóle nie jest gra. Nie mam żadnego problemu ze zrozumieniem celu gry i traktowaniem wszystkiego z przymrużeniem oka. Nie przeszkadza mi przejechanie wirtualnego gościa na torach. Spodziewałem się gry imprezowej, przy której się pośmieję, ale to nie jest zabawne, nie jest rozrywkowe, po prostu nic. Na szczęście dostałem grę i nie musiałem za nią płacić, bo inaczej wyrywałbym sobie włosy z głowy. Gra nie będzie zabawna nawet z dwójką we krwi.
Oceny gracza: Gra, która ma duży minus za obróbkę. Graficznie to niewiele, karty są nudne. Ale pod względem rozgrywki jest absolutnie fantastyczna. Gra, która trwa około godziny, nawet w całości. Zasady są lekkie i łatwe do zrozumienia. Dla początkujących są gotowe zestawy kart, dla zaawansowanych więcej zestawów lub dla tych, którzy coś nagrali jest draft. Ogromna ilość opcji i strategii, pewna ilość punktacji. Po pierwszej rozgrywce wiedziałem, że gra musi znaleźć się w mojej kolekcji. Zaraziłem w ten sposób już 5 innych graczy. Gameplayowo odejmę gwiazdkę tylko za brzydotę.
Oceny gracza: Gra jest zabawna pod względem fabuły, co jest najważniejsze. Ma jednak wiele wad. Same zasady są świetne do strzelania w głowę. Tłumaczenie też jest po prostu złe. Błędy nie są fatalne, ale jest ich mnóstwo. Literówki są na każdym kroku. Fałszywe informacje na karcie lamy. Mylenie żetonu z kością, księcia z księżniczką, zwykłego ze słonecznym. Tak, łagodny wróg. Grafika i wykonanie są zerowe, to taka gra tekstowa. A ja jestem fanem Skyrima.
Oceny gracza: Zacznę od końca, gra jest zdecydowanie dobra może nawet świetna. Ocena ogólna idzie w dół ze względu na kilka aspektów. Cena, jest wygórowana. Tak mam 100 scenariuszy, ale nikt tego nie skończy. Nawet połowa to byłoby za dużo, nie będę w to grał przez 10 lat, w tym czasie będą inne. Konstrukcja jest monotonna. Jaki jest sens 1400 kart, skoro większość z nich jest tu 10 razy? Standy całkowicie bezużyteczne od podstawy do dzieła sztuki. Zawsze trzeba go podnieść i zobaczyć z czym się ma do czynienia. Karty modyfikatorów są w porządku, ale to tylko kostka w przebraniu. Nie żeby tylko krytykować choć, na pewno levelowanie postaci jest dobre, podobnie jak główne questy i stopniowa eksploracja mapy. Nie znając Descenta, dam mu jeszcze jedną gwiazdkę. Nawet jeśli Descent jest mniejszy przez to, że jest tańszy, ale przewyższa Glooma pod względem designu i figurek, to ostatecznie Descent jest po prostu lepszy.
Oceny gracza: Graficznie bardzo dobra gra, prosta z dość dużą losowością. Z losowością można trochę popracować wprowadzając stopniowe ulepszenia. Bardzo podobał mi się system walki, to zdecydowanie duży plus. To co mi się jednak nie podobało, to workplacement. Jest kiepski, mało pomysłowy. Lubię WP, ale tutaj jest wręcz nudny i trochę psuje rozgrywkę. Niemniej jednak, wciąż dość wysokie 7/10.
Oceny gracza: Duża satysfakcja po długim czasie. Gra jest długa, szczególnie pierwsza. Wytłumaczyć zasady i jeszcze grać to naprawdę za dużo. W następnych grach jest lepiej, nawet ikony, które nie są zbyt zabawne, zaczynasz brać automatycznie. Poza tym nie mam na co narzekać. Świetnie prezentuje się na stole (wersja figurkowa). Komponenty, grafiki, wkładka. Gameplayowo wszystko do siebie pasuje, a grałem tylko w podstawkę. Rozszerzenie zwiększa poziom trudności. Ogromna ilość trybów. Polecam.
Oceny gracza: Grafika i pomysł są fajne, brakuje tylko rozgrywki. Ogólnie nieciekawa, sporo losowości, nie ma sensu myśleć z wyprzedzeniem. Gra zmienia się z każdym graczem i jego turą. Gra jest przeprodukowana i przez to cena jest bardzo wysoka jak na to co gra potrafi. Nie jest to kompletny niewypał, ale jest po prostu przeciętna. 5/10.
Oceny gracza: Ładna grafika, ślamazarna gra. Gra ciągle dodaje nowe zasady i naprawia stare, co powoduje zamieszanie w naszej grupie. Wykonanie elementów jest świetne i na wysokim poziomie. Ale patrząc wstecz, jest tam mnóstwo lepszych gier. Gra jest ponadprzeciętna, ale nie jest wystarczająco elitarna.
Oceny gracza: Doświadczeni gracze muszą traktować tę grę bardzo imprezowo, wtedy dodałbym kolejne pół gwiazdki do oceny. Tu w ogóle nie może być mowy o strategii. Pierwszy akt jeszcze jakoś idzie i nie przeszkadzało mi to, choć jedna postać, Brody, jest bardzo statyczny, nie może wejść do wody, więc tylko ciągnie butelki lub od czasu do czasu wyciągnie jakiegoś pływaka. Drugi akt to męka i rekin ma sporą przewagę. Broń wypala i trzeba ją rzucić. Pozostaje ci wtedy tylko broń do walki wręcz, a jeśli rekin się nie wynurzy, nic nie robisz, tylko stoisz biernie i patrzysz, jak zjada twoją łódź. Kiedy się wynurzy, często i tak kończy się to porażką, ponieważ ma manewry unikowe lub obronę. Jeśli chce cię ugryźć, nie ma obrony. Drugi akt znacznie to obniża. Graficznie jest dobrze, motyw filmowy jest w porządku, ale sklasyfikowałbym ją jako grę dla dzieci.
Oceny gracza: Od czego zacząć. Jeśli to twoje pierwsze kompleksowe euro, zdecydowanie świetna gra. Ale jeśli próbowałeś już Anachrony lub Trickerion, ta gra kuleje na obu nogach. Graficznie jest okropna, wkładka jest fajna do pewnego stopnia, ale nadal nie można tam zapisać wszystkiego, więc połowa gry jest we wkładce, a połowa w torbach. Do tego początkowe układanie to godzinna praca. Nigdzie nie ma zdjęć ani instrukcji. Podoba mi się system prowadzenia przez Sandrę i spotkania firmowe. Ale reszta to działania i szkolenia. Szkolenia odbywają się w każdym dziale i przez cały czas. Reszta jest trochę pomijana. Niektórych wątpliwych szczegółów nie ma w regulaminie. Jeśli nie jesteś fanem samochodów elektrycznych, polecam sięgnąć po magię lub podróże w czasie. Oferują większe doświadczenie i za połowę ceny.
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier euro. Kto jest fanem euro, więc ta gra jest koniecznością. Dla mnie to po prostu odetchnięcie, gdy zabieram się za jakąś porządną akcję Amtrashową.
Oceny gracza: Piękna i tematyczna gra. Jednak duża nierównowaga kart i niektóre nielogiczne sytuacje, jak niemożność zbierania zasobów z pól do magazynów, znacznie obniżają jakość tej gry. Daję punkty za wykonanie i grafikę, kilka oryginalnych rozwiązań. Minus jednak za spore niezbalansowanie i nielogiczności.
Oceny gracza: Gra jest zrównoważona zarówno w wersji dla 1 jak i 5 graczy. Ładne elementy, dużo kart wyposażenia i dobre scenariusze sprawiają, że z mojego punktu widzenia ta gra jest ponadprzeciętna. Top to nie jest, ale nie jest to też stepping stone.Edit po dwóch latach i X meczach. Muszę jeszcze bardziej podnieść swoją ocenę. Ta gra jest świetna, kto ma Zombicide, te gry ładnie się uzupełniają dzięki zestawowi krzyżowemu. Przejrzyste, szybkie i przyjemne.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra z ładną oprawą wizualną i fajnymi elementami. Odpowiednie zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych graczy. Czas gry jest dla mnie w porządku. W 4 graczy można się zmieścić w 1,5 godziny. Losowość jest tu większa, ale dobry dobór ptaków może pójść w tym kierunku bardzo daleko. Pierwotnie miałem zamiar dać jej solidne 7/10, tylko za wizualizacje i ogólne wykonanie, a ponieważ na pewno nie będzie to dla mnie gra topowa, ale po ograniu większej ilości gier muszę podnieść ocenę do 8/10. Na pewno na stałe zagości w mojej kolekcji.
Oceny gracza: Piękna gra tematyczna. Moim zdaniem, ale dubeltówka max dla 3 zawodników. W multiplayerze gracze dla organizacji próbujących złapać Escobara mogą się nieźle nudzić. Gra jest zrównoważona i prosta na zasadach. Jeden z lepszych z ukrytym ruchem. Jednak stalownikiem stołu gry to nie będzie. Tak więc ogólnie 6/10 lub 7/10 jeśli gra się w nią w dwie lub trzy osoby.
Oceny gracza: Ta gra jest o krok od doskonałości. Bardzo mocny klimat, różnorodność celów, jakość komponentów, mechanika gry, wszystko jest doskonałe. Rozgrywka jest ciemna, to mały minus, przydałoby się tam coś poprawić. Dobry zarówno w wersji dla 2 jak i 5 graczy. Optymalnie ze względu na czas gry widziałbym jednak 3-4 zawodników. Ładne 9/10 punktów. Gdy wyjdzie rozszerzenie Aftermath, myślę, że dostanie ten ostatni punkt.
Oceny gracza: Gra jest niewątpliwie bardzo piękna. Temat jest oryginalny, wykonanie fantastyczne (edycja KS), ale rozgrywka kuleje. Nie chciałbym grać w nią ponownie w 4 osoby. Każda tura się przeciąga, bo masz coraz więcej kart na planszy, w każdej turze kombinujesz, a zanim nadejdzie twoja kolej mija sporo czasu. Temat jest oryginalny, ale w ogóle nie można wczuć się w grę. Cała gra ma wiele rzeczy do śledzenia, ale wszystko jest rozrzucone po stole na różne sposoby, więc starasz się nie odrywać wzroku, aby upewnić się, że niczego nie przegapisz. Ogólnie rzecz biorąc, jest przeciętnie. Plusy za wykonanie, minusy za czas rozgrywki (około 3h przy 4 graczach) za to, co ta gra w ogóle potrafi.
Oceny gracza: Ciężko będzie mi znaleźć jakiekolwiek pozytywy tej gry. Lubię Root, ale grafika tutaj jest naprawdę okropna. Bardzo płaska rozgrywka, kilka dobrych pomysłów, ale i tak wszystko na końcu zabijają kości. Walka tutaj jest prawie bez sensu, a po pierwszej grze mam mniejszy apetyt na powrót do niej. W kółko wykonujesz maksymalnie 3 akcje, całość jest absolutnie losowa. Długie oczekiwanie na turę. Wiem, że gra będzie oferowała więcej opcji i może nawet będzie lepsza, ale już mnie to zgubiło. Daję punkt za oprawę graficzną produkcji.
Oceny gracza: Strasznie nudna. Cała gra, od oprawy wizualnej, przez czcionkę, postacie, po mechanikę gry. Gra gra tobą, a nie na odwrót. Każdy gracz ma tylko 2 akcje. Muszę najpierw zdobyć około 5 kart, co czasami jest dość irytujące. Dodatkowo karty ciągle się powtarzają, więc gracz wykonuje 2 akcje, na zasadzie: tutaj się poruszę i odrzucę ten żeton. (Rozegrane w 20 sekund), najbardziej czasochłonną częścią było zbieranie kart. Następnie dobieram kartę mitu, na której zwykle musimy wykonać test jako drużyna, a następnie irytująco przesuwać kilka elementów po statku. Ocena tej męki zajmuje wielokrotnie więcej czasu niż sama gra. Nie spodziewałem się wiele po tej grze, lubię gry osadzone w świecie Cthulhu, ale jest to dla mnie rozczarowanie roku.
Oceny gracza: Gra jest doskonała, klimatyczna. Złą rzeczą są figurki i ich podstawy. Dałbym 5 gwiazdek. W czeskiej wersji gra jest jednak niepełna. Nie zawiera on zestawu do konwersji. Bez zestawu konwersji nie można kupić wszystkich rozszerzeń i tym samym zagrać we wszystkie scenariusze. Co trochę dewaluuje grę.
Oceny gracza: Naprawdę nie mogłem się doczekać tej gry. I z pewnością nie jest to zła gra. Jest nawet prosta. Ale nie mogę znaleźć ścieżki, którą chcę podążać. W rzeczywistości nie jestem nawet pewien, co jest optymalne. Początkujący gracze, którzy nie wiedzą, co robić, mogą cię pokonać. Chętnie zagram w tę grę ponownie, ale nie będzie ona stałym elementem mojej kolekcji. Tak czy inaczej, niezłe 7/10.
Oceny gracza: Niewiele można zarzucić tej grze. Grafika, tematyka, mechanika, kawałki są po prostu świetne. Wszystko do siebie pasuje. Walki to rozdział sam w sobie, które nadają tej grze piętno jakości. Grę może zepsuć jedynie długie myślenie gracza lub błędna ocena sytuacji, ale to nie gra jest temu winna.
Oceny gracza: Jedno z niewielu tematycznych euro. Mechanizmy oryginalne i grafika ładna. Trudniejsze do naśladowania na początku, ale to tylko kwestia przyzwyczajenia. Losowość jest minimalna i zdecydowanie można jej uniknąć lub całkowicie usunąć. Jednak ten, kto nie ryzykuje, nie wygrywa. EDIT: Po rozegraniu kilku gier i wypróbowaniu wielu miejsc pracy, muszę jeszcze trochę dodać do oceny.
Oceny gracza: Oryginalna mechanika, ale strasznie zagracona. Może w końcu się w nią zagłębię, ale nie zachwyciła mnie ani grafika, ani wykonanie. Jeśli porównuję czeskie karty, to jest to zdecydowanie jedna z najlepszych, ale na świecie jest po prostu przeciętna.
Oceny gracza: Fajna i złożona gra. Dużo dróg do zwycięstwa. Czasem trzeba kalkulować, a czasem po prostu zaryzykować. Jest to świetna gra w swoim segmencie. Setup jest dość długi i trzeba pozwolić sobie na więcej szans. Możesz być tak przygotowany, jak chcesz, ale jeśli kostki nie sprzyjają ci w końcu, może stracić całą grę. I vice versa może wygrać ci grę. Świetna grafika, wykonanie elementów.
Oceny gracza: To w ogóle nie jest gra cywilizacyjna. To po prostu gra oparta na Civilization. Samo w sobie nie jest złe, ale nie jest też dobre. To raczej area control bez atmosfery. Grafika jest w porządku, scrolling kart jest w porządku, ruch barbarzyńców jest świetny, ale to wszystko. Niesłuszne, tłuste. Dla początkującego gracza mogłaby mieć jedną gwiazdkę więcej w ocenie.
Oceny gracza: Świetny pomysł, ale całkowicie dysfunkcyjny. Jest wyjątkowo długa jak na banalną grę. Podoba mi się grafika i poleciłbym ją początkującym graczom na wakacjach zamiast gry w jokery. Ty próbujesz zdobywać bazy, a inni próbują zdjąć z ciebie myśliwce i tyle. A jak ktoś nie daje rady to można grać cały dzień i nadal nie być skończonym.
Oceny gracza: Pierwsze opowiadanie podobało mi się graficznie, to jest bardziej komiksowe. Z drugiej strony można przewidzieć pewne sytuacje i logicznie do nich dotrzeć, co w domu wariatów raczej nie było możliwe. Jak dla mnie bardzo przyzwoicie i również 3 biegi i około 5 godzin.
Oceny gracza: Gra pełna historii, nowatorskiej mechaniki. Niesamowita ilość możliwości. Dawno nie grałem w tak świetną, napędzaną fabułą grę. Nie pozostaje mi nic innego jak dać jej 5/5.
Oceny gracza: Po pierwszej grze byłem pod łagodnym wrażeniem, druga gra pokazała mi, że patrzę przez różowe okulary, a kolejne gry tylko potwierdziły, że gra jest ciężką przeciętną do złej. Bardzo czuć, że ta gra ma 25 lat i twórcy próbowali nadać jej nową powłokę, ale to tylko przebranie. Czas gry jest niesamowicie długi i doświadczyłem nawet sytuacji, w której grałem przez około 3 minuty, a następnie czekałem godzinę, zanim mogłem zagrać ponownie. W pewnym stopniu jest to zasługa zawodników, ale w dużej mierze to gra. Komponenty są ładne, jednak statki są często podobne i na pierwszy rzut oka nie widać, z czym się ma do czynienia. A potem ogromna porcja losowości. Przybywasz z flotą sześciu statków i zostajesz wysadzony przez jeden z nich. Oczywiście dobry kapitan. Nie, to właśnie tutaj kostki psują wrażenia z gry. Stragia nie ma za bardzo co planować, bo wiele rzeczy jest po prostu przypadkowych. Niektóre questy są prawie niemożliwe do wykonania, a gdy zbierze się ich więcej nie da się ukończyć gry w 6 godzin. W końcu przegrywasz tylko dlatego, że jesteś może trzecim graczem. 4/10 to i tak niezła ocena.
Oceny gracza: Świetna gra, zmusza do planowania, myślenia na każdym kroku. Zawsze zwiększająca się napaść. Jedyne co sprowadza grę w dół to słabe tłumaczenie i duża ilość bugów.
Oceny gracza: Gra, która po prostu pasuje. Szybkie tempo, świetne wykonanie, wizualizacje, postacie, wstawki, zmienność, zabawa. Zrobione w godzinę. Dla mnie totalne zaskoczenie roku. Owszem, nie jest zbyt skomplikowana, ale jeśli chcesz po prostu dostać kopa w głowę, to jest to świetny wybór. 9/10
Oceny gracza: Na pierwszy rzut oka fajna gra i oryginalny motyw i..... i to wszystko. Gra jest bardzo powtarzalna i jak dla mnie źle zbalansowana. Nie każdy ma tyle samo ruchów. Po jednej grze wiesz wszystko i gra po prostu nie będzie inna. Nie miałem ochoty grać ponownie. Mocno przeciętna. Jest wiele lepszych gier konfliktowych, które są po angielsku.
Oceny gracza: Pięknie wykonana gra. Wstawki, żetony, grafika, wszystko jest niesamowite. Do ideału przydałaby się jeszcze dwuwarstwowa plansza gracza. Czas gry około 2 godzin, duża zmienność rozgrywki. Zabawa i do pewnego stopnia strategia. Zastosowano tu system push your luck, ale nawet to można w pewnym stopniu kontrolować. Polecana zarówno początkującym, jak i doświadczonym graczom. 9/10.
Oceny gracza: Ładne ilustracje, oryginalny pomysł i wykonanie, runy. Gameplay jednak bardzo nudny i nieciekawy. Celem gry jest zdobycie 9 kart i tym samym stworzenie przeznaczenia poszukiwacza przygód. Wszystkie karty można było zdobyć przy pierwszej dobrej turze, niektóre tylko za ikonę, inne trzeba było przetoczyć, by odnieść sukces. Rolka runy zawsze się sprawdzała i zawsze o 2-3 trafienia więcej niż potrzeba. Tak więc gra trwała tylko około 10 minut na gracza. Tak więc dla mnie oryginalny filler, ale z jedynie tępym wyciąganiem kart z menu. Na koniec dostajemy historię poszukiwacza przygód, która kończy się wypełnieniem jego przeznaczenia. Kto ma najwięcej potrzebnych ikon, ten zazwyczaj wygrywa.
Oceny gracza: Nie obrazi, nie zachwyci. Grafika jest piękna, historia niezła. To, co mi bardzo przeszkadza, to fakt, że jest to plagiat horroru Eldritch. Autorzy skopiowali wszystko, dodali kilka drobiazgów i tyle. Niemniej jednak gra jest fajna. Bez problemu zagram w nią ponownie, ale nie będę jej szukał. Średnia, więc 5/10 lub tutaj na ZH 2,5/5 gwiazdek.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024