Oceny gracza: Fine quickie, złożone, naprawdę można wygrać na wszystkie sposoby (trzeba się tylko bardziej postarać :))
Oceny gracza: Grafika wygląda tanio i nie podoba mi się. Jeśli chodzi o rozgrywkę, to moim zdaniem nie spełnia ona koncepcji krain bohaterów.
Oceny gracza: Strategiczne, interesujące i piękne. Jedynie figurki mogłyby być mniejsze.
Oceny gracza: Wszystkie nowe mechaniki są zaskakująco proste, a zasady zajmują 10 minut. Rozszerzenie dodaje głębsze doświadczenie i więcej elementów strategicznych. Nie chciałbym grać w Ankh bez tego dodatku.
Oceny gracza: Luksusowe postacie, większa zmienność, nic więcej, nic mniej.
Oceny gracza: Gra ma dopracowane mechanizmy. Nie da się zdobyć wszystkiego, co by się chciało, ale można się jeszcze w czymś wyspecjalizować. To jak w życiu - chcesz czegoś, ale nie zawsze jest to w ofercie :) Zawsze jest coś do zrobienia i trzeba zaplanować przynajmniej kilka akcji z wyprzedzeniem.Graficznie, w odczuciu i rozgrywce świetna gra. Nawet solo jest wymagająca a jednocześnie łatwa do opanowania.Po pięciu rozgrywkach obniżam ocenę o pół gwiazdki. Gdy karty nie idą to jest to trochę frustrujące.
Oceny gracza: Dziecinnie proste, działa, dzieci uwielbiają grać. Tylko grafika jest szalona i lekko obrzydliwa (i jak dla mnie zbyt "komputerowa")
Oceny gracza: wyciskarka pieniędzy, historie są słabe i żenujące
Oceny gracza: Na razie ocenię grę według podstawowych zasad. Piękna mapa, szczegółowa, retro. Nie jest to komputerowe lanie. Papierowe komponenty. Ładne żetony, jakby wycięte z legowiska smoka :) Brak plastiku, karty to naprawdę karty, a nie PCV. Strategiczna głębia z kilkoma zasadami. Decyduje, kiedy aktywujesz jednostkę, kiedy i gdzie kupujesz nową itp. Lekka losowość. Kości od czasu do czasu tasują twoje plany, ale obliczanie wszystkiego z wyprzedzeniem, gdy wiesz, że wygrasz, wydaje się nie na miejscu w tego typu grach. Teraz wiesz, że zranisz obrońcę miasta w około 60% i nie możesz się doczekać, aż zadasz dwa trafienia z rzędu. To trochę ekscytujące. A kiedy to się nie udaje, kiedy obrońca opiera się "losowo" zbyt długo, to jest to epicka historia :) Różne jednostki, które trzeba odpowiednio wykorzystać, żeby były silne (ranger na las, górnik na kopalnie itd). Klarowność Ogromna liczba scenariuszy, w których wygrana nie polega na "zsumowaniu punktów na koniec gry", ale na "wygrywasz natychmiast po naładowaniu...". Po prostu wow. - Grafika kart zaklęć
Oceny gracza: Moja ulubiona gra w super przyzwoitej szacie. Akrylowe elementy, podwójne, wycięte plansze graczy, miniaturowe zamki i masa innych wizualnych ulepszeń wystrzeliły klimat gry ponad chmury. Gra ponadczasowa. Jedyny minus to nadruk jasnych obrazków na czarnym akrylu (market) - ma inny odcień niż te same jasne obrazki na jasnym akrylowym tle.
Oceny gracza: Perełka w mojej kolekcji gier planszowych. Lubię nawet grać w gry treningowe przeciwko sobie z różnymi nacjami. Trochę płaska bez rozszerzenia.
Oceny gracza: Odpychająca oprawa wizualna (komponenty, ale przede wszystkim plansza), przesadnie komputerowa grafika, która bardzo mi przeszkadza. Mimo to, luksusowy romans gamingowy.
Oceny gracza: Musi mieć rozszerzenie. Solo w tej grze jest dużo gorsze niż w czwórce, ale i tak 5 gwiazdek ;)
Oceny gracza: Już po kilku pierwszych rozgrywkach, także solo: Zbalansowane nowe strategie, proste i intuicyjne zasady, dwie dodatkowe wagi nie przeszkadzają na stole i gra nabiera jeszcze większego rozmachu. Można w nią grać od razu nawet z nowicjuszami.
Oceny gracza: Myślałem, że oryginalna Diuna była bezbłędna. Ale dopiero ta wersja gry podstawowej pokazała, czym jest nieskazitelność. Zdecydowanie nie chcę już grać w oryginalny zestaw podstawowy. Pozytywy i negatywy omówię w dyskusji.
Oceny gracza: Świetna gra. Wyzwanie, epickość, narracja. Nie da się grać bezmyślnie ;)
Oceny gracza: Dobra mechanika, malownicze karty. Dobrze przemyślana i dobrze działająca gra. Tylko drzewo jest jakieś dziwne...
Oceny gracza: To magiczne rozszerzenie, pod koniec gry wszyscy oszczędzają na wyprawę ;)
Oceny gracza: trochę inny niż cytrusowy mniej musi się sumować trochę trudniej zdobyć dużo punktów podwójne terytorium pozwala na zmienność możliwość częstszych "niedopasowań" - można mieć więcej myszy - Karty mają śliską powierzchnię, a kości ślizgają się podczas manipulacji
Oceny gracza: Powtarzalne walki, kiepska i płytka fabuła. Zmienni wrogowie, ciekawe ulepszenia rozgrywki i rozwój postaci.
Oceny gracza: Zero fabuły, krótka kampania. Ale mechanizmy działają pięknie. To ciekawe co można wymyślić w tak prostej grze.
Oceny gracza: Super mini-rozszerzenie. Nadaje każdej grze poczucie tożsamości. Dodatkowo, "lizanie" kart to bardzo potężna umiejętność.
Oceny gracza: Obie dziewczynki (5 i 3 lata) świetnie się bawią. Niestety, jeszcze ich nie pokonałem.
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier w jakie grałem. Produkcyjnie osadzona w realiach gry planszowej (brak edycji super deluxe dla 6000Kč). Działa bardzo dobrze, a regrywalność jest ogromna.
Oceny gracza: Pomysłowa, tematyczna. W dobie przeprodukowanych i zbyt drogich gier, to naprawdę jest jak oaza na pustyni. Legacy jest tu ważnym elementem (osobiście edytuję tylko z wbudowanymi papierami do zafoliowanej karty). Na początku byłem trochę zdezorientowany zasadami, ale z perspektywy czasu wszystko było jasne, po prostu czegoś nie zrozumiałem.
Oceny gracza: Mała działająca gra. grafika zasady działania szybkie rundy satysfakcjonująca głębia (jak na tak małą grę) - motyw wikingów tylko ilustracyjny
Oceny gracza: Świetna zabawa, tylko dłuższy czas gry dla mojej 5-letniej córki.
Oceny gracza: Fajna gra wstępna. Z córką gramy (bez questów) odkąd skończyła 4 lata.
Oceny gracza: Gram w nią aktywnie od ponad roku, gra w której nie decydują pieniądze włożone w karty. Dla mnie to sprawa serca
Oceny gracza: Wciągająca, doskonała gra. Szkoda tylko, że jedna gra trwa długo i zniechęca nowych graczy. Zobaczymy jak potoczy się rozgrywka w akademii.
Oceny gracza: Bardzo silny bohater. Kiedy używa swojej magii, gra jest bardzo szybka.
Oceny gracza: Ciekawa koncepcja, próba dowcipu, ale niestety gra nie daje frajdy. Gra przechodzi z jednej skrajności w drugą, a koniec poznajemy zanim skończą się życia.
Oceny gracza: Pierwsza ocena po kilku partiach w dwóch graczy. Każda karta i każdy ruch ma znaczenie. Fajnie jest planować z wyprzedzeniem i zmieniać te plany. Nawet przegrywając wcześniej pojedynek (Thor wchłonął 3 runy, a Hela wchłonęła jedną i musiała ruszyć z szybkim atakiem, ostatecznie zabijając Thora zanim zdążył wchłonąć czwartą runę). Rozgrywka jest intuicyjna, ruchy szybkie. Najtrudniejszą częścią jest nauka talentów i zdolności jednostek. Bo jest ich sporo, ale znów - są intuicyjne. Sama rozgrywka nie trwa długo, a doświadczenie jest epickie. Fantazyjne zasady, które myślą o wszystkim.
Oceny gracza: Bardzo tematyczna gra, schizofreniczny horror, który sprawi, że nie będziecie chcieli iść w nocy do toalety. Polecam ścieżkę dźwiękową stworzoną na potrzeby tej gry. Na grę solo też można, strach przed zdradą odpada. Ale potem znowu...jesteś tam...sam.Mechanika po kilku rozgrywkach robi się krwawa. Pierwsza rozgrywka ze względu na zasady i lekki chaos 7/10. Trzecia rozgrywka 10/10.
Oceny gracza: Podstawkę oceniam po dwóch rozgrywkach - proste zasady, morze taktyk. Wskazówka: nie polecam budowania na zasobach :) Pierwsza gra wygrana na punkty pod koniec, a druga gra już w 3 turze kończy się po walce o 3 duży budynek na zamkniętym terytorium. Losowość w grze jest, ale można ją zrekompensować będąc przygotowanym. Taktyka budowania, rozmieszczania jednostek i eksploracji jest jasna i głęboka.
Oceny gracza: Luksusowa solówka pełna możliwości i zmienności. Proste zasady, dołączona kampania (mogła być rozszerzeniem do 1000Kč, ale była dołączona do podstawki. Nie czepiam się :) ) Ukończyłem kampanię - dodałem ostatnie pół gwiazdki :)
Oceny gracza: Prosta gra, w którą gramy z rozszerzeniami z całą rodziną (w tym dziećmi w wieku 5 i 3 lat). To też zależy od przypadku co "wpadnie" do portu, ale przynajmniej małe dzieci mają szansę). Do gry używamy metalowych monet (z gry Rycerze, chwała), co zwiększa wrażenia z gry.
Oceny gracza: Luksusowa gra, wszystko działa i ma sens. Nieco suchy temat, ale naprawdę czuć rozkwitającą kulturę kosmiczną. Dla mnie perełka.
Oceny gracza: Luksusowe combo, krótki czas gry, interakcja między graczami, z draftem kart na początku idealna. Przyciąga nawet moją pięcioletnią córkę. Z niecierpliwością czekam na rozszerzenie.
Oceny gracza: Rozszerza podstawową wersję gry. Spełnił oczekiwania.
Oceny gracza: Rozszerza podstawową wersję gry. Spełnił oczekiwania.
Oceny gracza: Kwestia serca. Każdy, kto gra w tę grę, żeby wygrać, będzie sfrustrowany :) Dla mnie to po prostu doświadczenie, a ewentualna wygrana w scenariuszu to miły bonus.
Oceny gracza: Nie ma motywu przewodniego, a poszczególne obrony w trzech kolorach nie są charakterystyczne dla postaci, a jedynie losowymi liczbami w kolorach. Szkoda. Niebieski mógł być siłą, zielony dyplomacją (negocjacjami), a czerwony agresją, przymusem, siłą walki. Nieporadność, brak stylu, mechaniczność.
Oceny gracza: Prosta, niedroga gra, w której każda karta ma zdolności logiczne. Prawdopodobnie najlepsza gra w świecie Gwiezdnych Wojen.
Oceny gracza: Proste zasady, szybka i ekscytująca gra.
Oceny gracza: Piękne asymetryczne walki. Proste zasady, ale taktyczna głębia. Kości dodają losowości i to jest tutaj dobre. Perełka.
Oceny gracza: Oryginalna gra, która bawi zarówno młodszych, jak i starszych. Tylko nie traktuj jej zbyt poważnie.
Oceny gracza: Historia jest piękna, postacie ciekawe, ale bieganie po mapie w poszukiwaniu zasobów jest denerwujące.
Oceny gracza: To zabawne. Zasady gry są dobrze zgrane. Nie ma tu jednak nic, co czyniłoby tę grę niezwykłą czy wręcz legendarną.
Oceny gracza: Gorsza jakość ilustracji w porównaniu z poprzednimi odsłonami, brzydkie żetony doświadczenia, rewelacyjna rozgrywka, przenosi thunderstone o krok dalej. Szczególnie podoba mi się to, że przybili więcej kart, które niszczą inne karty w decku, to sprawia, że lepiej się go prowadzi.
Oceny gracza: doskonałe rozszerzenie, rewersy kart mają inny odcień niż podstawa
Oceny gracza: Nie lubię gier wyścigowych, nie odnoszę się do tego. Jednak ta gra jest prosta, tematyczna i bardzo nam się podoba. Nawet z dziećmi (6 i 4). Chłopcy z klubu gier planszowych uwielbiają grać w mistrzostwa i cieszą się z opcji taktycznych.
Oceny gracza: Rozszerzenie, takie jakie powinno być. Dodaje zmienność, optymalizuje grę dla różnej liczby graczy, dodaje więcej opcji zasiedlania wysp, każda strategia będzie wspierać inną wyspę.
Oceny gracza: Cytrusy i wielkie miasto. Lubię grać, gdy mam chwilę, niezależnie od tego, czy jestem na wakacjach, w domu czy w podróży.
Oceny gracza: Po pierwszej grze ze ścieżką potworów w trybie solo (ukończona w rundzie 10 z Ciri) tematyka mechanizm walki można myśleć na kilka rund do przodu o tym, co chce się zrobić różnorodność poprzez wydarzenia i eksplorację poczucie zmęczenia - dostajesz mniej "życia", ale liżesz mocniejsze karty ulepszanie talii co rundę (nie bierzesz tylko najtańszej karty, patrzysz na kolor i łańcuch) - pieniądze zdobyte przez pokera są większe niż przez ukończenie wyzwań Zobaczę jak wyglądają inne gry solo i w klubie gier planszowych. Dostosuję ocenę.
Oceny gracza: Z pewnością powinien to być moduł detaliczny, a nie niedostępne rozszerzenie. Każdy potwór jest inny. Na przykład mantykora. Kiedy go ciachnąłem, odleciał, a ponieważ nie wykonałem szybkiego uderzenia (niebieska karta), nie zaatakowałem i czekałem, aż zaatakuje i spadnie na ziemię. Zdolności specjalne aktywują się nawet jeśli zadasz im obrażenia. Co więcej, ich zdolności i słaby system zbierania informacji sprawiają, że to rozszerzenie jest koniecznością. Nie grałem bez niego żadnym zaklinaczem.
Oceny gracza: Gra podoba mi się niezmiernie. Nie grałem jeszcze zbyt wiele, ale mechanika, choć prosta, jest taktyczna, oryginalna i naprawdę zależy od decyzji gracza. Zastanawiasz się, czy ork za wzgórzem zagraża ci do tego stopnia, że Aragorn idzie go załatwić, zanim zaatakuje, powiedzmy, Bilbo. Czy też szybko przejść do realizacji zadania. To Ty decydujesz, czy i jaką kartę dobierzesz oraz czy będzie jej brakować w talii. Trzymać się razem (aby otrzymać bonusy od Kapitana) czy rozdzielić się i szybko zbadać dwa terytoria? Czy będziemy w stanie dotrzeć do siebie, gdy wpadniemy w zasadzkę? Jaka jest twoja decyzja? Jaki jest TWÓJ sposób? Po zagraniu: bardzo przeszkadza mi to, że w scenariuszu nie ma czasu na zbadanie czegokolwiek. Rozwój postaci też jest tu okrojony i wyobrażam sobie, że po ukończeniu kampanii wszyscy Aragorn, Gimli itp. będą w 90% tacy sami. Odejmuję 1,5 gwiazdki.
Oceny gracza: Nie wierzyłem, że gra ma tak głęboki temat. Że każdy mecz może być inny. I że mimo różnych ustawień, strony będą wyrównane. Czapki z głów dla autorów gry, bo to 100% prawda. Temat, replayability, doświadczenie. Jasne, czasem rzut kostką idzie źle, ale życie nie polega na kalkulowaniu, szczęście (lub pech) często się pojawia.
Oceny gracza: Mechanika jest luksusowa, a rozszerzenia dodają pół do jednej gwiazdki.
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024