Oceny gracza: Klasyka w dzisiejszych czasach. Niezła obróbka i replayability. Po prostu nigdy nie przepadałem za profesjami, niektóre z nich zawsze wydawały mi się overpowered.
Oceny gracza: We dwójkę jest świetnie. Z niecierpliwością czekam na możliwość wypróbowania multiplayera.
Oceny gracza: To jak stara Dragon's Den, z tą różnicą, że jako gracze nie musicie obsadzać postaci, a jako PJ nie musicie wymyślać lochów. Wszystko jest gotowe i od razu do gry. W połączeniu z Masmorrą masz do dyspozycji ogromną ilość bohaterów.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra ekonomiczna w "otwartym" świecie. Jak na razie lubię dać się ponieść rozgrywce i budowanej przez nią atmosferze, zamiast usilnie dążyć do zwycięstwa.
Oceny gracza: Dla mnie lepsze to niż nieświeży Bang, który stracił swój urok przez coraz to kolejne rozszerzenia. Wersja kostkowa wraca do pierwotnego pomysłu na szybką akcję.
Oceny gracza: Mnóstwo zróżnicowanych drużyn, levelowanie graczy, taktyczne tury, nerwy na kostkach i co najważniejsze - LEAGUE.
Oceny gracza: Zazwyczaj staramy się grać w gry z maksymalną liczbą graczy. Niestety, tutaj jest dość kiepsko, gra byłaby grywalna tylko w 6-7 osób. W porównaniu do Deadwood, ta gra jest znacznie słabsza. Każdy gracz wykonuje tylko kilka akcji w grze i praktycznie nie ma szans na wywarcie znaczącego wpływu w ciągu rundy. Powinna być traktowana wyłącznie jako gra imprezowa, na co niestety jest za długa.
Oceny gracza: Doskonała gra. Szybko i przyjemnie. Przy 5 lub 6 graczach trzeba pomyśleć o odpowiednim prawdopodobieństwie wygrania każdego wielbłąda.
Oceny gracza: Gdyby gra nie przerodziła się w wyciskanie pieniędzy z niekończących się rozszerzeń, dałbym jej pełną ocenę.
Oceny gracza: Bardzo ładne. Dużo nietypowej mechaniki. Nie jest to poważna gra, ale idealna na wytchnienie na koniec wieczoru gier.
Oceny gracza: Świetna gra. Nie ma to jak od czasu do czasu przesunąć szeryfa w inną stronę niż wszyscy się spodziewają. Szybkie zasady, pociąg 3D jest doskonały.
Oceny gracza: Klasyka w starym 2 (Osadnicy, Cytadela). To wręcz niewiarygodne, jak po tylu latach wciąż trzyma swój standard. Co prawda po jakimś czasie kupiliśmy rozszerzenie, z którego korzystamy tylko z budynków, bo profesje nie są już tymi klasycznymi. Ta gra nigdy się nie starzeje i nawet niegracze dobrze się przy niej bawią. Raz na jakiś czas idealnie.
Oceny gracza: Rozszerzenia są warte dla buildów, nowe opcje profesji są po prostu dziwne już.
Oceny gracza: Najlepsza gra kooperacyjna w jaką do tej pory grałem. Rozgrywane w 3,4,5,6, 7 graczy. Wykorzystuje unikalny system okrągły i czasochłonny wybór. Zagrożenia pojawiają się tak szybko, że nie ma czasu na nudę.
Oceny gracza: 6-8 super. Poniżej 6 graczy gra nie ma wystarczającej ilości rozgrywki.
Oceny gracza: Super gra detektywistyczna. Graliśmy we dwóch z żoną. Każda sprawa trwała około 2-3 godzin.
Oceny gracza: Chociaż "Kids", więc dzieci cieszyć się bardziej oryginalny Dobble, gdzie wszystkie zdjęcia są wyraźnie rozpoznawalne. W wersji Kids delfin przypomina wieloryba, słoń goryla itd. Za dużo jest tych samych kolorów.
Oceny gracza: Różne sposoby na wygraną. Poprzez budowę, kolonizację czy armaty. Wraz z liczbą rozegranych gier wzrasta moja ocena. Gra dojrzewa z czasem.
Oceny gracza: Niezła gra. Dzięki kostkom nie jest to nudne planowanie i sucha kalkulacja, bo nic nie jest w 100% pewne.
Oceny gracza: Bardzo dobry dla 5 i 6 graczy. Trudno znaleźć coś szybszego i bardziej złożonego dla tych liczb. Tutaj się to udało. Ruchy graczy są szybko naprzemienne, więc gra się chwilę i można ją spokojnie odłożyć ponownie. Rzadko zostaje się przy jednej grze. Tylko 6 z 12 narodów jest wybieranych losowo, więc gra jest nieco inna za każdym razem.
Oceny gracza: Graliśmy w różnych liczbach, ale zawsze chodziło o dobrą grę w ostatnich 2-3 rundach, kiedy cała gra jest rozstrzygnięta.
Oceny gracza: Jak na razie suwerennie na pierwszym miejscu w grach planszowych. Rozszerzenie dodało GT przysłowiowy lukier do tortu.
Oceny gracza: Zmęczona, niezrównoważona, zbyt duża losowość. Lubię długie gry, ale rzadko widziałem, żeby od połowy meczu wszyscy 6 graczy cieszyli się na koniec.
Oceny gracza: Kluczowe rozszerzenie. Daje każdemu graczowi własną postać. Karty wydarzeń sprawiają, że każda gra jest inna, a nowe karty przedmiotów również są świetne.
Oceny gracza: Grając w dwa z moją żoną. Ciekawe jak dobrze działa to, że jeśli czegoś brakuje na koniec jednej gry, to zasady dodają to do następnej gry. Po ukończeniu kampanii niestety obniżam ocenę. Ostatnie 6 gier staje się dość powtarzalne, ponieważ nie ma zbyt wiele do budowania. Granie po ukończeniu kampanii po prostu do nas w ogóle nie przemawia.Chcielibyśmy rozegrać kampanię jeszcze raz, ale z większą ilością graczy, przynajmniej 4.
Oceny gracza: Nie wiem, trochę mi się to nie podoba. Znalazłem kilka combosów tak silnych, że jeśli przeciwnicy nie wymyślą karty, która je anuluje, to nie pozwalasz im nic zrobić przez jakieś 3 rundy z rzędu.
Oceny gracza: Szybko, wartko, za każdym razem inaczej. Różowe drogi do zwycięstwa. I graficznie ładnie zrobione.
Oceny gracza: Nie spodziewałam się wiele, ale byłam mile zaskoczona. Gwiazdka w dół jest za niepotrzebnie wielkie pudło. Zaraz po otwarciu złożyłem grę do mniejszego pudełka z rozszerzeniem od Carcassonne.
Oceny gracza: Gramy w 6 osób. W tej chwili Trapped jest bardziej popularny niż Codenames.
Oceny gracza: Ciekawie szybko, jak na pub. Niestety nie dam pełnej oceny, bo zielony i niebieski kolor zlewa się w słabym świetle.
Oceny gracza: Ciekawa karta. Niestety cierpi na tym, że praktycznie zawsze rozstrzyga się w ostatniej turze, kiedy wszyscy muszą iść na całość w jeden ze sposobów ataku / obrony / handlu. Rozegraliśmy wiele gier i musieliśmy dostosować zasady, aby były nieco bardziej zrównoważone. W szczególności ceny ulepszeń (atak tańszy, obrona droższa).
Oceny gracza: Piękna gra, w której można w pełni rozwinąć przebiegłość każdego gracza.
Oceny gracza: Duża zmienność. Wypróbowaliśmy zarówno tryb PvP, jak i Coop. Pełne gwiazdki za wydanie KS. Podstawowa wersja bez dodatkowych bohaterów byłaby znacznie słabsza. Coś w rodzaju szybszego Arcadia Quest.
Oceny gracza: Przyjemnie trudniejsza niż pierwsza część. Gramy bez podpowiedzi.
Oceny gracza: Świetna gra. Gramy w parach, bez podpowiedzi. Zawsze czytamy tylko początkową kartę i sprawdzamy całą sprawę, gdy jesteśmy pewni. To jest bardziej interesujące.
Oceny gracza: Boże. Klimat filmów o Obcym tchnie wprost z gry. A każdy playthrough ma fabułę jak nowy film.
Oceny gracza: Fajna kostka do gry. Zastosowano nowy system oceny pozycji kostki po jej zrolowaniu. Ładny projekt pudełka. W Czechach nie ma jeszcze dostępnego rozszerzenia, co sprawia, że gra jest trudniejsza, ale i przyjemniejsza.
Oceny gracza: Małe szybkie szachy ninja. Bawimy się zegarami szachowymi. Ze względu na zmienność kart, każda gra jest inna.
Oceny gracza: Największa klasyka. Dodajmy do tego zasadę, że o siódmej trzeba pić i mamy świetną zabawę na wieczór. Obecnie nie gramy w nią zbyt często, ale pozostaje jako nostalgiczne wspomnienie z początków historii gier planszowych.
Oceny gracza: Przereklamowana gra. Dominujący gracz może rozegrać całą grę w pojedynkę. Raz na jakiś czas pewnie dobrze, ale trzeba mieć grupę, w której nie przeszkadzają gry kooperacyjne.
Oceny gracza: Gra była miłym zaskoczeniem jak na swoją cenę. Szybka gra, jak dotąd nigdy nie została tylko z jedną grą. Każdy chce zagrać przynajmniej dwa pod rząd, gdy jest tak szybko.
Oceny gracza: Przepraszam. Gra w różnej liczbie graczy, dla samej gry nie ma znaczenia kto w co gra, i tak nie ma interakcji między graczami. Każdy gra na własnej murawie.
Oceny gracza: Bardzo dobrze. Z grami na 2 to albo za szybko, albo bardzo długo. Raptor jest średniej długości, gra około 20 minut, ale często dają rewanże, więc całkowity czas gry może być jak duży mecz. Nadal nie mogę stwierdzić, która strona jest silniejsza, co jest dobre.
Oceny gracza: Im więcej osób, tym lepiej. Ale my bawimy się tylko w rozszerzenie.
Oceny gracza: W bazie sabotażysta miał niewielkie szanse na zwycięstwo. Wraz z rozszerzeniem dodano kolejne summony i o ile sam sabotażysta nie wzmocnił się aż tak bardzo, to krasnoludy osłabły, dając ciekawą mieszankę szans na zwycięstwo. Wszystko dookoła przezabawne rozszerzenie. Gra nie jest więc tak bardzo dla niegraczy, ale gracze planszowi na pewno ją docenią.
Oceny gracza: Mam mieszane uczucia po pierwszym meczu. To dobra gra, tak. Ale po tych wszystkich recenzjach i miejscach na listach przebojów spodziewałem się nieco więcej.
Oceny gracza: Solidny wysysacz czasu. W 6 osób rozegraliśmy grę przez 5 godzin.
Oceny gracza: Świetna gra, ma 40 lat i z jakiegoś powodu nie pojawia się w żadnej liście przebojów.
Oceny gracza: Peck. Różne korporacje. Każdy rodzaj na własną rękę, ale centralny plan gry sprawia, że łatwo jest śledzić pozostałych graczy.
Oceny gracza: Klimat starych gier tchnie z gry. Jasne zasady, ładna szata graficzna, nie mogę się doczekać kolejnej rozgrywki.
Oceny gracza: Fajna relaksująca gra dla różnej liczby graczy. Minusem jest zdecydowanie wysoka cena, więc zrobiliśmy domową wersję z kart. Jednocześnie prześcignięty przez starszą grę Metro, np.
Oceny gracza: 10 minut szybkiej akcji. W trójce świetnie, jestem ciekaw innych liczb zawodników. Zdecydowanie graj z klątwami i skarbami.
Oceny gracza: Znany z mojej młodości jako Świergoczący Ferbl. Spędziliśmy przy niej wiele godzin.
Oceny gracza: Do czterech graczy, powiedzmy. Praktycznie nie do zagrania dla 5-6. Na 6 graliśmy przez godzinę bez nadziei na zakończenie.
Oceny gracza: Jedna gwiazdka za nostalgiczną półgwiazdkową wersję z oryginalną grafiką. Pamiętam, jak jako dzieciak czułem agonię związaną z pomyślnym ukończeniem gry. "Pozytywną" rzeczą jest istnienie różnych skrzynek, które robią wszelakie efekty. To znaczy tylko do momentu, gdy człowiek uświadomi sobie, że i tak nie ma szans wpłynąć na przebieg gry. Ale wczytywaliśmy ją sporo w tamtych czasach, owszem.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024