Oceny gracza: Świetna gra euro, gracz musi myśleć do przodu i mieć przegląd innych graczy, kto posiada ile udziałów w hotelach. Do końca gry nie jest jasne, kto jest zwycięzcą. Jedynym zastrzeżeniem jest obsługa gry (wersja Avalon Hill, Wizards otC 2008), gdzie papierowe żetony, a zwłaszcza pieniądze są słabej jakości i źle się z nimi obchodzono.
Oceny gracza: Za dużo losowości na początku i nie cierpię gier, które zmuszają do korzystania z aplikacji mobilnych.
Oceny gracza: Jak na mój gust za dużo o przypadku... kiedy mogłem wygrać grę jako szeryf, ale musiałem czekać na kartę Bang!, która nie nadeszła nawet 10 rund z rzędu, a potem przegrać z tego powodu, to było dla mnie za dużo.
Prosta relaksująca gra na wakacje lub do ogrodu/przyrody, chociaż.
Oceny gracza: Za dużo walki, momentami nudna. Brak głębszej historii. Tylko dla strategów rock sci-fi.
Oceny gracza: Prechvaleny 7 cudów. Graficznie bardzo niezadowalająca, szczególnie brzydkie kolory. Figury ok. Gra ok, ale zdecydowanie nie jest topowa jak hype wokół niej. Szczerze mówiąc - możliwe, że fani mitologii norweskiej inaczej patrzą na grę, mnie to nic nie robi. Ja myślę o tym abstrakcyjnie, jak dla mnie mogły być kwadraty i koła.
Oceny gracza: Grałem zarówno w wersję na komputery stacjonarne jak i na PC. To odmiana Monopoly, ale nie chodzi w niej o kupowanie nieruchomości, a przede wszystkim o zwiększanie "Assets". Aktywo jest wyjaśnione w książkach Kyosakiego - w skrócie jest to coś, co przynosi mi dochód bez dalszego wkładu (pracy) np. czynsz. To co mi przeszkadzało to duża ilość pisania i liczenia podczas gry, w przypadku gier planszowych jest to minus. Ale skoro gra jest opisana jako "edukacyjna" więc jest to zrozumiałe.
Oceny gracza: Gra jest ciekawa tematycznie, tylko jak na mój gust dość prosta. I trochę przeszkadza mi to, że gracz, który umie negocjować układy, jest bardziej zaangażowany w grę niż własna taktyka.
Oceny gracza: Ciekawy pomysł i jako aktywność dałbym 9 punktów. Minus jeden punkt jest za nieudany system skoków.
Oceny gracza: Graficznie bardzo ładna gra z ciekawym tematem (tematycznie pasowałaby też do serialu Gra o Tron). Minusowe punkty są za długość, przy 3 graczach jest za długa, przy 4 graczach jest za długa. Również w kwestii balansowania cech postaci, grze przydałoby się jeszcze trochę popracować, niektóre postacie w kombinacji są zbyt silne.
Oceny gracza: Zbyt duży wpływ przypadku - przy wyborze postaci Marine (karty umiejętności), a potem podczas walki.
Oceny gracza: Dla graczy, którzy lubią grzechotać kostką i kombinować. Możliwości kombinowania zmniejszają udział losowości, a gra nie trwa tak długo, żeby losowość podczas rzutów przeszkadzała.
Oceny gracza: Dobra zabawa, także nieco bardziej skomplikowana "Goździkowa" z dobrym tematem. Minus punkt za długość, bo jest wyjątkowo długa jak na to, co jest.
Oceny gracza: Nie jestem wielkim fanem kart ani świata Westeros, ale ta gra zaintrygowała mnie swoją różnorodnością i możliwościami kombinacji. Myślę, że spodoba się graczom, którzy lubią kombinacyjne gry karciane, takie jak Magic.
Oceny gracza: Super wykonanie i klimat. Bardzo fajna gra. I podoba mi się też to, że gracze muszą współpracować, a nie walczyć ze sobą.
Oceny gracza: Super gra euro z oryginalnymi elementami. Pozycja bankiera szwajcarskiego jest nieco OP, ale poza tym gra jest remisowa. Jakość elementów jest znakomita z wyjątkiem papierowych pieniędzy, ale nawet te są ponadprzeciętne.
Oceny gracza: Chaos i zamieszanie, ale dobre jako bezpretensjonalne quickie. Najlepiej grać w 3, maksymalnie 4 osoby.
Oceny gracza: Jest zbyt prosta, gracz w zasadzie nie ma o czym decydować - zawsze wiadomo, jaki jest najlepszy ruch.
Oceny gracza: Graficznie pięknie, ale przeszkadza mi zbytnia jednostajność i prostota. W zasadzie gracz nie ma o czym decydować, bo to co ma zrobić jest oczywiste i jeśli nie zrobi tego w danym momencie, to przegrywa.
Oceny gracza: Bardzo udana gra podobna do Ticket to Ride ulepszona o mechanikę kupowania akcji. Jedyny punkt w dół jest za długość, ponieważ gra kończy się bardzo szybko (dla niektórych może to być plus).
Oceny gracza: Karty są zbyt losowe i niektóre są zbyt mocne. Obróbka fajna, ale temat mi przeszkadza - nie znoszę, gdy gloryfikuje się zorganizowanych przestępców.
Oceny gracza: 4* to głównie za wykonanie, figurki i wszystkie elementy są piękne, jak w dobrym komiksie. Mechanika rozgrywki jako taka trochę szwankuje, gdyby nie obróbka dałbym pewnie tylko 3-3,5* max. W grę można zagrać raz na jakiś czas, po prostu zasady są dość trudne do złamania, a "krzywa uczenia się" jest ustawiona wysoko dla początkującego.
Oceny gracza: Grałem w obie legi, ta druga jest lepsza. Zarówno pod względem fabuły, jak i rozgrywki. Drugi jest bardziej decyzyjny i bezlitosny. Jeśli gracze zaplanują to, co robią, mogą zaoszczędzić sobie wielu kłopotów w przyszłości. Ważne jest, aby przed każdym meczem spojrzeć na konkretne cele, co chcesz osiągnąć i jak chcesz to osiągnąć. Wtedy nie jest to takie trudne. Doświadczenie jest wspaniałe, nawet jeśli trudne.
Oceny gracza: Pół punktu w dół tylko za to, że nie jest to do końca gra "legacy". Owszem gra ewoluuje i decyzje są przenoszone dalej, ale ogólna fabuła jest prosta. Żadnych dygresji. Nie ma w tej historii rozdroży - gdzie wybierasz albo A albo B i nie możesz wrócić do tego drugiego. Spodziewałam się bardziej rozgałęzionej historii. Ale doświadczenie jest oczywiście wspaniałe. Nie do powtórzenia.
Oceny gracza: Więcej niż godny brat starszego Pandemica. Bardziej abstrakcyjna i bardziej o szansie - ale mniej przewidywalna (obliczalna) niż oryginalna Pandemia. W przeciwieństwie do Pandemii, im mniejsza liczba graczy, tym trudniejsza gra. Im bardziej smakuje zwycięstwo :)
Oceny gracza: Piękna, miła dla oka grafika. * dół jest za jedynkę, która mi nie pasuje i za grę w 2, która nie jest tak fajna (ale to można powiedzieć o wielu innych grach).
Oceny gracza: Gra jest dość losowa co może przeszkadzać bo jest też dość długa ale zabawa gdy grają w nią co najmniej 4 osoby jest świetna.
Oceny gracza: Przesadnie zachwalana gra, w sumie nie jest zła, ale na pewno nie topowa jak wszyscy ją zachwalają. Hype jest ceniony bardziej niż jakość. Graficznie góra, mechanizmy gry działają, potial może być. To co mi się nie podobało to zagracona mapa, w zasadzie bezużyteczny area control bo każdy może chodzić prawie wszędzie późno, ale to co mi najbardziej przeszkadzało to zerowy klimat. Nawet grafika nie pomogła. Jak dla mnie gra jest bez tematu. Suche euro z bezużyteczną mapą.
Oceny gracza: Doświadczenie fabularne jak Eldritch Horror tylko nie co-op i tylko dla 2 graczy. Pół gwiazdki w dół tylko ze względu na brak możliwości (nie liczę pseudo wariantu) gry z wieloma graczami.
Oceny gracza: Pytania bez odpowiedzi, a potem konieczność podania 3 opcji = tipster. W niektórych przypadkach po prostu czytaliśmy pytanie i odpowiadaliśmy na zgadywanie a/b/c, nie czytając w ogóle odpowiedzi. Paradoksalnie zgadywanie na ślepo było najlepszą zabawą. Jak na razie najlepsza jest Europa - OaO.
Oceny gracza: Świetny pokaz tego, jak Vlaada potrafi wymyślać różne rodzaje gier. Codenames uważam za jeden z jego najbardziej udanych. Proste, szybkie, czyste.
Oceny gracza: Myślę, że historię i klimat bardziej docenią osoby, które grały w wersję PC. Gra jest topowa, produkcja wysokiej jakości, gameplay dostrojony. Chyba pierwszy Kickstarter, który nie wygląda jak Kickstarter. Trudność jest wysoka, ale jeśli znasz swoje priorytety (3 akcje na początek od jedzenia, przeszukania domu i zabicia deskami okien ASAP), to jest to do zrobienia. Nie przegraliśmy ani jednego z około 10 meczów (uwzględniając różne scenariusze).
Oceny gracza: Super gra rodzinna, proste zasady, dobra zabawa. Dla hard core'ów bardziej odetchnięcie niż wypełniacz między innymi (bardziej złożonymi) grami. Gro gry to licytacje i trochę blefu. Myślę, że nawet nie-fani filmu będą się dobrze bawić. Czas gry poniżej godziny.
Oceny gracza: Hard-core euro gry budowanie, produkcja towarów i handel. Mechanika pasuje do siebie pięknie, coś jak gry Vlaada CHvátila, ale to nie jest worker placement tylko czysto budowanie przemysłu i handel towarami. Piękna symulacja wolnego rynku podaż-popyt (poptávka).
Oceny gracza: Dobra gra zręcznościowa tylko niektóre "rzuty" są niewykonalne wg mnie.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024