Oceny gracza: Gra nie jest wyzwaniem, ale w dużej mierze zależy od przypadku. Spodziewałem się deckbuildingu bardziej w stylu tower defence lub po prostu takiego, w którym stopniowo ulepszam swoją talię, aby wytrzymać fale zombie. Myślałem, że gra wyśle na mnie zombie, a ja wyłożę przeciwko nim karty. Ale zombie są dodawane do talii, a ona staje się całkowicie zagracona i niegrywalna. Raz nawet dobrałem 5 kart zombie i nie miałem ani jednej do zagrania. To kompletny nonsens, to nie jest deckbuilding, bo ja nie buduję talii. Dodam najwyżej kilka kart i to losowo, które się pojawią w danym momencie. Nie mogę nawet wybrać, na przykład, pewnych ulepszeń w oparciu o strategię, którą chcę grać. Opieram się na tym, co jest na stole. Po około 6 rundach przestajesz mieć szansę. Normalnie dochodzi się do 8-9 rund max, raz oparłem się tematowi 11, ale i tak nie ukończyłem misji, bo po tej wyższej rundzie nie ma w ogóle czasu na robienie questów, tylko kosisz i kosisz. Nie rozumiem po co jest skala do 25 skoro nawet kart zombie jest 14.
Oceny gracza: Gra ma bardzo ładną i mroczną prezentację. Wszystko jest ładnie narysowane, kości i elementy są interesujące. To co jest dla mnie pewną zagadką i kuleje to rozgrywka. Nie jest zła, ale... W każdej rundzie można wykonać tylko jeden ruch. Więc w jednej rundzie po prostu się poruszasz, w następnej walczysz, potem tylko szukasz itd... Nekromanta rozsiewa potwory po całej mapie, a także podąża za tobą. Nie masz czasu. Myślę, że gra powinna mieć dwie tury na rundę. Graczowi nie podoba się to, że większość tur, kiedy w końcu dostajesz turę, polega na przesunięciu gdzieś elementu i to wszystko, lub rzuceniu kością (kośćmi) i to wszystko. Na przykład, idziesz z Klasztoru do jakiejś lokacji. W następnej rundzie liżesz wydarzenie, oceniasz, a następnie rzucasz kośćmi, aby znaleźć wskazówki i nie rzucasz, koniec rundy. W następnej rundzie robisz to samo i rzucasz, aby wyszukać przedmioty w tej lokacji (to inna akcja niż szukanie wskazówek), nie rzucasz, znowu koniec rundy. Aby dobrze się bawić, lepiej grać w pasjansa lub w parach. Jeśli grasz w 4 lub 5 osób, odejmuję jeszcze jedną gwiazdkę.
Oceny gracza: Całkiem fajna, ale bardzo prymitywna, po kilku grach robi się dość nudna. To trochę przerywnik, bardziej dla dzieci.
Oceny gracza: Dość prosta gra, zasady słabo wyjaśnione w niektórych kwestiach, dość długa rozgrywka. Kiedy skończą się scenariusze, nie jest przyjemnie grać ponownie, gdy wiesz, jak to się prawdopodobnie skończy. Gra ma tajemniczą i enigmatyczną atmosferę, fajnie jest, jak wszyscy współpracują, aby przejść do następnej części scenariusza. Rozgałęzienie scenariuszy na te, w których radzisz sobie dobrze i te, w których sobie nie radzisz, to dobry pomysł.
Oceny gracza: coś w rodzaju przestrojonego pishquare z drugiej strony - nie dodajesz kółek i krzyżyków, zabierasz swoje, a przeciwnik swoje. Masz możliwość odkupienia swoich symboli. Zabierasz miecze, hełmy i symbole przeciwnika. Możesz odkupić swoje miecze lub hełmy za określoną liczbę jego symboli. Nie może ich zabraknąć, bo przegrasz. Całkiem proste, zabawne, grywalne prawie wszędzie, szybkie, w porządku.
Oceny gracza: Bardzo ładnie wykonana, ale mechanika jest dość powtarzalna. Nie jest to łatwa gra, szczególnie na wyższych poziomach trudności. Ale jest trochę mało zawartości. Za mało bohaterów, a zwłaszcza za mało scenariuszy. Wieże, na przykład, nie przywołują obronnych golemów, jak to miało miejsce w wersji mobilnej, i ogólnie jest to trochę zdławiona wersja. Po rozpakowaniu połowa pudełka jest pusta. Naprawdę brakuje więcej zawartości.
Oceny gracza: Dobrze wykonana gra. Szczególnie oprawa wizualna. Gra jest bardziej odpowiednia dla 3-4 graczy, dla dwóch nie jest zbyt zabawna i brakuje niektórych rodzajów zwycięstw. Bardzo pozytywnie oceniam fakt, że jest to gra dla jednego gracza, ale brakuje jej dużo pod względem trudności (niezbalansowana) i wyjaśnienia zasad.Dla gry wieloosobowej jest to gra konkurencyjna. Kluczem jest reagowanie na to, co robią inni gracze.Słabe strony:W solo trzeba czekać na grywalny wariant, w którym 5 lub więcej potworów nie jest dodawanych do gry, inaczej nie da się wygrać.Bardzo ogólnie napisane zasady solo. Brak wytłumaczenia konkretnych rzeczy.Główną wadą jaką widzę jest wzajemne powiązanie bohatera i armii. Poza Achillesem (ale on tylko dodaje siły armii) bohater nie pomaga w bitwach, nie może używać żadnych specjalnych zdolności itp. Jest po to, by dokonywać bohaterskich czynów i walczyć z potworami. I odwrotnie - armia nie pomaga bohaterowi w walce z potworami. Dlaczego? Szkoda. Armia jest tylko po to, aby zostać zjedzona przez potwora i zająć terytorium.
Oceny gracza: Wrażenie z tej gry jest bardzo sprzeczne. Jest ładnie zrobiona, narysowana, postacie są już kolorowe, chodzi się, rekrutuje nawet jednostki do siebie, ale.... Prawie wszystko robi się kartami z talii. Odwracasz 5 z nich (do 7, jeśli wybierzesz tę specjalizację), a następnie musisz ich użyć do wszystkiego. Nie ma więc akcji typu ruch. Zamiast tego musisz użyć karty, która daje ci, powiedzmy, 2 ruchy, a następnie przerzucić nową z talii. Jeśli chcesz dużo się poruszać lub walczyć, musisz wyposażyć swoją talię w karty, które następnie wielokrotnie napotkasz. Moim zdaniem ta mechanika w ogóle nie pasuje do fantasy. Walki są przez to z góry jasne. Albo podchodzisz do nich wiedząc, że wygrasz, albo po prostu ich unikasz. Nie ma tu praktycznie żadnej losowości, a w zasadach nie ma nic o przegranej walce. Oznacza to sytuację, w której nie możesz już atakować, ale nadal masz kilka kart, które są bezużyteczne w walce. Czym się wtedy nie przejmować, przecież nie poszedłeś na walkę... Pewnie jesteś wtedy wyczerpany i jakoś musisz się zregenerować czy coś.
Oceny gracza: Bardzo doceniam regrywalność, każda rozgrywka jest zupełnie inna. Również fakt, że nie ma problemu, aby grać solo lub w trybie wieloosobowym, ale można grać kilkoma postaciami jednocześnie. Zasady nie są specjalnie trudne, ale i tak po pierwszej rozgrywce jest się zdecydowanie mądrzejszym. Istnieją dwa odpowiednie rozszerzenia, które sprawiają, że jest to bardzo zmienna gra z różnymi opcjonalnymi trudnościami. Nawet podstawowa gra ma coś w rodzaju poziomów trudności, ale rozszerzenia rozgałęziają ją znacznie bardziej. Sama gra łączy w sobie zasady losowości, podejmowania dobrych decyzji, zarządzania czasem i strategii. Ale jeśli nie chcesz o tym myśleć, to nie ma to znaczenia, po prostu trudniej będzie ci wygrać. Istnieją scenariusze, które są wymieszane w taki sposób, że nie możesz wygrać, nawet jeśli zmienisz swoje ruchy i zrobisz to inaczej. Ale zdarza się to mniej więcej 1 na 5 w podstawowej konfiguracji. Oczywiście liczba ta wzrasta wraz ze wzrostem poziomu trudności.
Oceny gracza: Świetnie nadaje się do rozszerzenia gry podstawowej, czyniąc ją bardziej zmienną i nieco trudniejszą, jeśli chcesz.
Oceny gracza: Dodaje nową mapę - miasta po obu stronach oryginalnej mapy. Dodano także kość reprezentującą chorobę zwierząt, rzucaną po każdym dobraniu karty z talii miast (chorób). Te nowe miasta zapewniają dużą zmienność. Podczas gdy każde z nich dodaje kość choroby co rundę lub prawie co rundę dzięki kości, można również zamieniać dowolne karty miast w danym kolorze w tych miastach (zwanych obszarami wiejskimi). Postać Weterynarza może leczyć wszystkie choroby na wsi jednocześnie jako Medyk w innym miejscu. Istnieją również nowe mechaniki ograniczające rozprzestrzenianie się chorób. Niektóre mechaniki z rozszerzenia Nowe Zagrożenia są tu powtórzone, myślę, że chodzi o piątą chorobę. Nowa mapa sprawia, że gra jest trudniejsza pod pewnymi względami, a łatwiejsza pod innymi, ale tak czy inaczej dodaje wiele różnorodności, naprawdę mi się podoba. Rozszerzenie można łączyć z grą podstawową i innymi rozszerzeniami. Na zasadach jest napisane, jakie kombinacje można włączyć (prawie wszystko do wszystkiego).
Oceny gracza: Idealna gra imprezowa. Całkowicie proste, powtarzalne, zabawne gówno :D Szkoda, że podstawowa gra nie dba o to, jaką postacią grasz. Dopiero rozszerzenie dodaje karty mocy do każdego potwora, dzięki czemu możesz wziąć postacie z określonym celem, który chcesz osiągnąć. To również czyni grę bardziej interesującą i zabawną.
Oceny gracza: Rozszerzenie dodaje karty mocy do każdego potwora, a następnie możesz wziąć postacie z określonym celem, który chcesz osiągnąć. Sprawia to również, że gra jest bardziej interesująca i zabawna. Dodatek mieści się w oryginalnym pudełku po złożeniu go pod wkładką.
Oceny gracza: Największy hit. Nie znalazłem jeszcze tak złożonej gry z tyloma zmiennymi elementami i losowością oraz zmiennością całkowicie po czesku. Jestem pewien, że istnieją podobne gry, ale mogły nie zostać wydane u nas, a problem z moimi znajomymi jest taki, że nie zrozumieliby tego w AJ. Dlatego cieszę się, że kupiłam czeską wersję, gdy była w sprzedaży :)
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024