Oceny gracza: Gra jest dość prosta, zasada gry jest łatwa i logiczna, nie będziesz się nudzić. Gra mile mnie zaskoczyła
Oceny gracza: Absolutnie oszałamiające minimalistyczne, czyste pudełko. Bardzo sobie to cenię. Zasady są na pięknym, wysokiej jakości (nie błyszczącym) papierze. Wkładka gotowa na jakieś rozszerzenia (lub w moim przypadku dodanie kart ze starej gry podstawowej). Gra zawiera również naklejki na meeple, co jest bardzo miłym detalem. Same karty opatrzone są błyszczącymi elementami, co niczemu nie szkodzi, a niektóre ilustracje i dodatki (jak mamuty, świąteczne parady, flagi z wież i takie tam) bardzo mnie ujęły. Szkoda tylko, że jest to tak ckliwe, że nie można się tym w pełni cieszyć. :-DHerne po prostu klasyczne Carcassonne, takie fajne. Nawet nie gramy zbytnio w nowe elementy rozgrywki z edycji jubileuszowej, po prostu lubimy klasykę samą w sobie. :-)
Oceny gracza: Gra jest dość nudna. Niektóre z pytań są ciekawe, ale niewiele. Zbyt gigantyczne pudełko - absolutnie nie znoszę, gdy w pudełku, w którym można by zmieścić wszystkie rozszerzenia Dixit i jeszcze trochę, znajduje się jedna paczka kart i kilka figurek.
Oceny gracza: Duży plus za piękną, prostą wizualizację kart i ich jakość. Bardzo podoba mi się też metalowe pudełko o niewielkich rozmiarach (a po skończeniu insertu to już sama perfekcja). Każdy gra na swoim terenie (komponując swój własny codex), ale i tak można narobić trochę szkód innym, a przynajmniej im dokuczyć. Jakkolwiek by się to nie wydawało przy tej grze, końcówki naszych rozgrywek były dość często bardzo emocjonalne i napięte (wszystko w dobrym tego słowa znaczeniu).Wariant solo też mnie zaintrygował, ale w multiplayerze jest lepiej.
Oceny gracza: Absolutnie niesamowita gra, w której wyobraźnia ożywa i nie zna granic. Nadaje się dla każdego, naprawdę każdego.
Oceny gracza: Zdecydowanie najsłabsza dla mnie paczka kart Dixit. Wszystkie są zbyt "jedyne w swoim rodzaju".
Oceny gracza: Rozszerzenie multiplayer jest chyba nawet lepsze niż nowa paczka pięknych kart.
Oceny gracza: Ten nowy pakiet kart był bardzo miłą niespodzianką. W tym rozszerzeniu znajduje się tylko kilka kart od każdego ilustratora, a różnorodność jest wyraźna. Jest bardzo żywy. :-)
Oceny gracza: Świetna gra dla dwóch lub trzech par. W każdej grze jest zdrowe poczucie rywalizacji. Rozgrywka zazwyczaj toczy się przyjemnie.
Oceny gracza: Nie przemówiło, chyba myślimy w zupełnie inny sposób niż autorzy.
Oceny gracza: Graliśmy z 5 dorosłymi i zajęło nam to 2,5 godziny. Albo jest naprawdę dla młodszych i myślimy inaczej, albo naprawdę nie wiem. Ale ukończyliśmy ją tylko dla wprawy. Ale cała gra podobała nam się w sumie przez około 20 minut, tylko ze względu na skojarzenia, jakie z nią mieliśmy. :-/
Oceny gracza: Gra przynosi wiele nowych opcji niż zwykły Ghost. Dodaliśmy jeszcze kilka zasad i gry Ghost Hour są naprawdę całkiem dzikie. :-P
Oceny gracza: Bardzo cenię sobie bardzo ładne i wysokiej jakości komponenty w małym pudełku, które mieści się w spakowanym plecaku. :-)Gra może być fajnym sposobem na grzechotkę w mózgu. Dość często spotykałem się z życzeniem, aby karty były przezroczyste, a więc można je było odwrócić na rewers, gdzie zestaw byłby lustrzany. (To znacznie ułatwiłoby momentami grę.) Zdecydowana większość partii, w które grałem, była możliwa do wygrania, ale rzadko udawało mi się przekroczyć 50 punktów (muszę poćwiczyć).
Oceny gracza: Całkiem dobra gra kooperacyjna. Ma kilka błędów, ale na pewno będziecie się dobrze bawić, a może nawet poznacie ją lepiej. Jest to gra kooperacyjna - więc albo wszyscy razem wygrywają, albo przegrywają. Nie warto więc zbytnio się kłócić. To prosta gra strategiczna dla wszystkich grup wiekowych. Znajomość opowieści o Bilbo Bagginsie nie jest konieczna. Nad tą grą spędziliśmy kilka uroczych wieczorów.
Oceny gracza: To szybka gra, w której rolę odgrywa taktyka i oczywiście losowość tego, jakie karty akurat dostaniemy do ręki. Można w nią grać z każdym (dziećmi czy babcią i dziadkiem), jeśli ktoś nie zna historii Bilbo Bagginsa, nie ma to żadnego znaczenia, historia Tolkiena nie jest tu ważna.
Oceny gracza: Gra jest nieprzemyślana, bez wkładu gracza. Wszystko zależy od przypadku. Za pierwszym razem można w nią grać dla zabawy, ale potem jest nudna.Jednak jej inna wersja, Catch Bures: The Untouchables, to coś zupełnie innego. Jest to zabawna gra imprezowa, która z pewnością rozbawi każdego.
Oceny gracza: Trochę inne zajęcia. Na meczu można się nieźle pośmiać, a często dowiedzieć się czegoś o kolegach z drużyny i może nauczyć się czegoś z historii. Dużą zaletą, którą uważam, jest to, że nie musi mieć nic wspólnego z polityką - po prostu zamiast pytań politycznych zadajesz pytania z wybranej wcześniej kategorii. Z grą, jesteś zawsze w poszukiwaniu tylko odporności, które chcesz. I wcale nie trzeba być miłym dla przeciwników, wystarczy pozwolić im na dobrą zabawę. ;-)
Oceny gracza: Zasada obstawiania odpowiedzi przeciwników wnosi do gry coś dodatkowego w porównaniu do innych gier wiedzowych.
Oceny gracza: Uwielbiam absurdalność, szybkość i prostotę tej gry. Zabawa jest zawsze gwarantowana. Zwykle dużo rozmawiamy i omawiamy historie postaci, które poruszają się po lochach. :-D
Oceny gracza: Świetna, prosta gra na szybko. Mogą w nią grać zarówno dzieci jak i dorośli, a zawsze to miła gra.
Oceny gracza: Gra jest świetna, przerosła moje oczekiwania. Jest łatwiejsza niż myślałem, co jest w porządku, moja rodzina ją lubi i stała się naszą ulubioną. Gra toczy się przyjemnie, a ponieważ wszyscy grają w tym samym czasie, nie ma przestojów i nikt się nie nudzi. Ogólnie gra jest wartka i szybko mija, więc czasami przedłużamy ją do 5 sezonów. ;-) Ilustracje są absolutnie perfekcyjne, więc jeśli ktoś poczeka chwilę na wybór pozostałych graczy, może je podziwiać i od razu się oderwać.
Oceny gracza: Fajnie, że można dać przeciwnikom temat predykcji i dać im najgorszą kartę, która do tego pasuje. :-D Skoro skończyły się nam tematy, to wymyślimy własne.
Oceny gracza: Ponieważ karty wizji są wkrótce zagrywane, albo wyrabia się na nich jedną opinię, duch zwykle używa kart z Dixita, Muzy czy nawet Ostatniego Słowa. Wprowadza zupełnie nowy sposób myślenia o wskazówkach.
Oceny gracza: Moim zdaniem w tej grze chodzi głównie o dobrą zabawę. Często myślimy o niej bardziej jak o opowieści i dyskutujemy o możliwych historiach życia podejrzanych. Kiedy dochodzi do słownego pojedynku na temat wyimaginowanego życia postaci z kreskówki (wszystko w przyjaznym duchu), gra staje się bardzo żywa i zabawna (najlepiej grać z ludźmi, którzy nie boją się wyrazić swojej opinii, ale są otwarci na twoje ataki).
Oceny gracza: To strasznie prymitywna gra, w której liczy się tylko przypadek, ale jako dzieci ją uwielbialiśmy. :-P
Oceny gracza: Całkowita satysfakcja. Niesamowita gra, nad którą spędziliśmy niezliczoną ilość godzin. ;-)
Oceny gracza: Ciekawy pomysł. Dobrze się przy tym bawiliśmy. Ale niektóre symbole na kartach wydają mi się zbyt konkretne i umieściłbym bardziej neutralne kształty.
Oceny gracza: Świetna gra imprezowa. Po kilku rozgrywkach pytania trochę się zagrzewają, ale rozwiązałem to za pomocą paczki własnych kart z pytaniami.
Oceny gracza: Najlepszy ze wszystkich Codenames. Totalny bobas. Idealnie połączone karty kluczowych graczy. Możliwość rozgrywania misji jest świetna, ale wygrywanie w niektórych miastach jest prawdziwym obowiązkiem.
Oceny gracza: Fajna gra. Jest kilka pytań i niektóre z nich nam się nie podobają, więc wymyślamy własne i jest świetnie. Grałem w podobną grę z moimi przyjaciółmi kilka razy wcześniej, ale nigdy nie dotarłem do prawdziwej gry planszowej, więc cieszę się, że Vlad pomyślał o tym i sprawił, że to się stało. :-) Duży plus za to, jak świetnie i zabawnie napisane są zasady. A małe drewniane wiewiórki są absolutnie niesamowite.
Oceny gracza: Bardzo podoba mi się system gry, celebryci nie przypadli mi do gustu. Często gramy własnymi słowami na wybrany przez nas temat.
Oceny gracza: Szybka, łatwa, można ją zabrać wszędzie i bawić się z każdym (więc najlepiej mieć piórnik z dodatkowymi ołówkami). Byłem z niej naprawdę zadowolony. Zachwyciło nawet tych, którzy nie są graczami. ;-) Podoba mi się, że wszyscy mają dokładnie takie same szanse (nie licząc czarnych owiec), więc rzuty kośćmi są przypadkowe, ale jeśli zdarzy ci się mieć rundę więcej, wszyscy mają rundę więcej, więc fajnie.
Oceny gracza: Absolutnie świetna gra. Jednak w porównaniu z Pandemią, tryby gry są dla nas dużo trudniejsze - nie przeszliśmy jeszcze poziomu normalnego (a graliśmy w niego wiele razy). Dla mnie duży plus, również za szybkie przygotowanie gry.
Oceny gracza: Jako duży minus widzę, że na kartach często są zdjęcia młodzieży, która oczywiście wygląda zupełnie inaczej niż dorośli.
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024