Rok urodzenia: 1984
Miasto: Praha (Powiat: Praha)
Poziom: Rycerz
Użytkownikiem Trollowych gier: 5800 dni
Ostatnio wlogowany: przed 233 dniami
Dalsze informacje: Jsem Vyvolený a nestydím se za to ;)
Top 5:
1) Advanced Squad Leader
2) Pax Romana
3) Blood Bowl
4) Battle Above the Clouds
5) Titan
Oceny gracza: Po rozegraniu pełnego scenariusza ze wszystkim i po ponad roku sumiennego studiowania i grania, muszę powiedzieć, że jest to dla mnie najbardziej niesamowita gra wszech czasów. Niewiarygodne, nieporównywalne, fascynujące. RPG i historyczna gra wojenna w jednym, szerokie możliwości, scenariusze historyczne, zmienność. Jeśli nie próbowaliście, nie uwierzycie. Złoty szczyt wszystkich gier.
Oceny gracza: Luksusowa głupota dla dzieci czy banda przejrzałych pozerów :) Bardzo mi się podoba.
Oceny gracza: Moje ulubione zagranie Eklunda. Świetny temat, łączący się z mechanizmami, bardzo edukacyjny i bawiący do końca. Lepiej niż następca BIOS: Megafauna, nawet jeśli podzespoły są z dzisiejszego punktu widzenia bardzo niedopracowane.
Oceny gracza: Najlepsza karcianka CCG/LCG, w jaką kiedykolwiek grałem. Dużo opcji w deckbuildingu i w grze. Odrębne style poszczególnych frakcji (system frakcji jest dobrze przemyślany). Zakochałem się w tym LCG.
Oceny gracza: Najlepszy deckbuilding w jaki grałem. Szybka, zabawna, oryginalna grafika, ładne combosy. Total blast z rozszerzeniami. Przewyższyła ona nawet Puzzle Strike.
Oceny gracza: Doskonała seria gier. Ilość badań historycznych, które poprzedziły opracowanie, jest niesamowita - autorzy przejrzeli (nie tylko) rosyjskie archiwa, dla każdego dnia podana jest historyczna pogoda dla finezji, geografia odpowiada jak najdokładniej czasom, podobnie jak składy armii. Sam system jest genialny, od bitew po wsparcie lotnicze i operacje morskie. Naprawdę trzeba myśleć o grze i nie daje ona nic za darmo. Każdy element frontu jest ważny, tak samo jak ogólna koncepcja Twojej zaliczki. Rosjanie cierpią na niekompetentne dowodzenie, co ładnie rozwiązuje sekwencja kół i mechanizm dowodzenia. Krótko mówiąc, genialne dzieło, gorąco polecam.
Oceny gracza: Doskonała seria gier. Ilość badań historycznych, które poprzedziły opracowanie jest niesamowita - autorzy przebrnęli przez (nie tylko) rosyjskie archiwa, dla finezyjnych graczy wymieniona jest historyczna pogoda na każdy dzień, geografia jest jak najdokładniejsza do czasu, podobnie jak składy armii.Sam system jest genialny, od bitew po wsparcie lotnicze i operacje morskie. Naprawdę trzeba myśleć o grze i nie daje ona nic za darmo. Każdy element frontu jest ważny, tak samo jak ogólna koncepcja Twojej zaliczki. Rosjanie cierpią na niekompetentne dowodzenie, co ładnie rozwiązuje sekwencja kół i mechanizm dowodzenia. KtR: W tym utworze Niemcy naprawdę nie mają łatwo, zwłaszcza atak na Rostów to orisiak - niewystarczające linie zaopatrzenia, błotnista pogoda i teren sprzyjający obrońcom czynią życie piekłem dla niemieckiego gracza.
Kampania skończona, gott mit uns...
Oceny gracza: Prawdopodobnie najlepsza gra operacyjna w jaką grałem. Zasady nie są skomplikowane, gra jest przyjemna. Mechanizm inicjatywy i ruchu jest genialny w swojej prostocie i pokazuje ograniczenia czasu - zawodną komunikację między dowódcami z powodu braku radia, niezdyscyplinowanych żołnierzy itp. Bardzo ważną rolę odgrywa tu ukształtowanie terenu - nie spotkałem się z czymś podobnym w żadnej innej grze. Wymaga zupełnie innego sposobu myślenia niż gry z okresu II wojny światowej. Każdy scenariusz jest inny, to nie tylko inny setup na innej mapie - scenariusze czują się zupełnie inaczej i jak dotąd każdy z nich był świetny. Grafika gry jest niesamowita, do tego dochodzą podręczne organizery armii i przydatne tabele. Dla mnie jedna z najlepszych gier, każda gra na długo zapada w pamięć i nie mogę się doczekać kolejnej. Bardzo chwytliwa rzecz dla wargamerów z poziomu.
Oceny gracza: Co mogę powiedzieć, fundament dla ASL, załadowane pudełko. Zdecydowanie warte (sporej) inwestycji.
Oceny gracza: Jedna z niewielu gier idealnie grywalnych w trzech graczy, w tej pojemności absolutnie świetna!
Oceny gracza: Taktyczna masakra, zabawna, a zarazem bardzo dopracowana gra. W lidze totalny odlot!!!
Oceny gracza: Zaskakująco dobra rzecz. Pierwotnie kupiłem grę tylko ze względu na tematykę i oryginalny design, ale pod podziemną skórą kryje się inteligentna i przemyślana gra. Kombinowane potwory, świetny klimat, mroczny humor, prosta, ale niegłupia walka, zmienność. Ameritrash w jednej ze swoich najlepszych form.
Oceny gracza: Bardzo fajna i przystępna gra, jedna z nielicznych dobrze grywalnych w dowolnej liczbie graczy. Bardzo losowe walki odpowiadające ówczesnym walkom "kij vs. śmietnik". Świetny system odkrywania. Bardzo pouczające i wciągające notatki projektanta. Polecam wszystkim pobranie rozszerzenia kart z BGG. Wadą urody jest rozdzielczość kolorów w odtwarzaczach, która utopi nawet osobę o ostrzejszym wzroku. Osoby niewidome kolorystycznie zapomną o tym. Podsumowanie - prosty, zabawny i mało prawdopodobny zapomniany skarb w świetnej cenie.
Oceny gracza: Jedno z miłych zaskoczeń - świetny system sojuszy, ograniczona liczba decyzji gotujących mózg, wartkie walki i zrównoważona siła kart. Do tego dochodzi polityka i piękne rzemiosło. Bardzo się cieszę na grę w szóstce.
Oceny gracza: Świetna gra od sprawdzonego gangu EON (Dune). Nowa wersja od FFG wygląda świetnie i gra jeszcze lepiej - twisty, chaos, perswazje, zręcznościówki i różne zdolności graczy sprawiają, że Cosmic to świetna gra nie tylko na piwo.
Oceny gracza: Więc to jest naprawdę masakryczna gra. Początkowo podchodziłem do niej z podejrzliwością, ale wkrótce oczarowałem nią moją grupę graczy. Taktyka, kości, minimalna losowość, proste zasady i dylematy w budowaniu warbandów = idealne połączenie gry planszowej i kolekcjonerskiej gry karcianej. Bardzo taktyczny materiał, który namiesza ci w mózgu. Zobacz recenzję.
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier wszech czasów, genialne połączenie mechaniki i tematu, którego nie widziałem w takim stopniu w żadnej innej grze. Grupa gry jest bardzo ważna, wszyscy gracze muszą znać swoją rolę, aby uniknąć niepotrzebnych przestojów i sytuacji psujących grę wszystkim zaangażowanym. Posiadanie dobrej grupy jest jednym z największych doświadczeń w grach.
Oceny gracza: Zaskakująco dobry dungeon crawl, wartki i trzymający w napięciu, bardzo podoba mi się grafika. Descent mnie nie zachwycił, ale to jest przezabawne.
Oceny gracza: Bardzo dopracowana gra, oceniam ją na 4 po kilku rozgrywkach w scenariusz, ale już teraz bardzo mi się podoba. Wybór zasad dodaje zróżnicowania scenariuszom - od nudnego uniku z niewielką ilością zasad po taktyczną orgię. Bardzo dobrze zrobione! Czekam na więcej tweaków, do których jeszcze nie dotarłem w zasadach.
Oceny gracza: Prosta i przyjemna rzecz, porywająca wariacja na temat "Phantoma". Dzięki wsparciu w sieci, replayability jest nieskończone i można ustawić trudność idealnie dla obu stron. Im więcej osób, tym lepiej.
Oceny gracza: Fajne połączenie Dune i Diplomacy. Nie jest to szczególnie mocny motyw w grze, ale odpowiednia grupa nadrabia. Nie polecam z osobami, które nie lubią backstabbingu, kłamstw i intryg :) Proces ładny, ale nieco niepraktyczny - jednostki są mało odróżnialne od siebie, a kolory Martellów i Baratheonów są bardzo podobne, zwłaszcza gdy oba rody zaczynają się obok siebie.
Oceny gracza: Doskonała gra z naciskiem na dyplomację, asymetryczne strony i świetny klimat epoki. W odpowiedniej grupie ludzi to prawdziwy odlot!
Po kilku rozgrywkach muszę wspomnieć o jednej rzeczy, która bardzo mi przeszkadza: strategie dla poszczególnych nacji są zawsze takie same, gra jest bardzo liniowa i toczy się w tych samych koleinach (dla mnie plaga większości CDG). Spodziewam się, że po dwóch meczach dla każdej władzy będzie to samo. Nawet to jest dużo, a sama rozgrywka jest świetna.
Oceny gracza: Jako fanatyk Lovecrafta (mam wszystko), AH to dla mnie sprawa serca. Świetny klimat poparty oszałamiającym wykonaniem, każda gra jest inna, a liczne rozszerzenia dodatkowo urozmaicają rozgrywkę. Gry zazwyczaj są długie, ale na pewno się przy nich nie nudzę, wręcz przeciwnie, zwroty akcji są na porządku dziennym. Fhtagn!
Oceny gracza: Nigdy nie ma dość jakościowych gier z różnymi możliwościami graczy, a CitOW to naprawdę dobry kawałek. Z pewnością nie zawstydza swojej starszej siostry Dune, ale podobnie jak ona wymaga od wszystkich graczy, aby wiedzieli co mają robić i jaka jest ich rola w grze. Jeśli ktoś krzyczy o niezbalansowaniu, to go zignoruj, widocznie jeszcze nie zagłębił się w grę :)
Oceny gracza: Najlepsze euro w jakie grałem i jedna z najlepszych gier w historii. Porywająca, bezwzględna i bardzo interaktywna gra ekonomiczna, która nie pozwoli Ci odetchnąć ani na chwilę. Dodaj piękną oprawę graficzną na wierzchu i jest to perełka w każdej kolekcji gier. Jeśli można go dostać w solidnej cenie, to polecam!
Oceny gracza: W swojej prostocie jest to genialna gra - kupuj, ładuj, walcz i rób to wszystko od nowa. Hordy kostek i doskonale wykonane elementy. Mimo to, nie jest to konkurs szczęścia, strategia odgrywa dużą rolę i z pewnością nie można po prostu wysyłać kawałków bez powodu. Większość początkujących gra zupełnie źle i zrzuca winę za niepowodzenie na przypadek, więc nie zniechęcaj się i spróbuj sam.
Oceny gracza: Dla mnie gra roku 2011. Stosunkowo proste zasady, ślamazarna rozgrywka, a przy tym wierność historyczna i dopracowana mechanika. To nie jest gra napędzana kartami, karty służą jako wsparcie, a nie jako silnik gry. Jestem przyzwyczajony do gier o mniejszej skali (Barbarossa...), więc byłem zaskoczony tym, jak wiele działo się na małej mapie i przy tak małej ilości żetonów. Każda decyzja i każdy ruch może zadecydować o przyszłości, a mózg na pewno nie odpoczywa. Gra łączy prostolinijność starej Kampanii Rosyjskiej z nowymi, świeżymi mechanizmami. Gdy dodamy do tego fakt, że pełną kampanię można ukończyć w około 8-10 godzin, otrzymujemy gamingową perełkę. Szkoda, że mapa jest wyjątkowo brzydka, powinni byli wpuścić na nią Marka Mahaffeya. Duże żetony są fajne, ale wystarczyłby mi standardowy rozmiar i tym samym mniejsza mapa. Ale to są tylko moje osobiste przytyki. Polecam ją wszystkim wargamerom, zarówno tym doświadczonym, jak i tym, którzy dopiero zaczynają!
Oceny gracza: Origins to doświadczenie w grze niepodobne do żadnego innego. Każdy aspekt gry emanuje naukowym rozumowaniem, czyniąc z niej fascynujący przewodnik po historii ludzkości. Mechanika jest dobrze powiązana z tematem i czuć w niej logikę. Wcześnie rozwijasz mózgi swojego plemienia i naśladujesz zachowania innych, ewentualnie uczysz się od przechwyconych plemion. To jednak nigdzie nie zaprowadzi twojej cywilizacji; dopiero gdy zaczniesz sam wykonywać nowe czynności i nauczysz się odmawiać ich innym, pójdziesz do przodu. W końcu zostaniecie zmuszeni do przejścia z bestii ciężkich na bardziej wydajne formy energii, a w miarę doskonalenia rolnictwa będziecie efektywniej wykorzystywać zajmowaną przez siebie ziemię. Musisz zachować cienką granicę między dużą populacją a posiadaniem jej w wystarczającej ilości, a także budować infrastrukturę, aby nie popaść w Ciemne Wieki. Później jednak stanie się to nieuniknione i poszukiwane, gdyż jest to jedyny sposób na przejście do kolejnych epok - droga do postępu jest wybrukowana radykalnymi zmianami. Zbieżność jest zrozumiała, jedna runda to 1000 lat.
Oceny gracza: Moja ulubiona gra wszech czasów - świetne połączenie strategii, dyplomacji i ekonomii, genialny system walki i piękna oprawa graficzna. Gra w Paxa to trudne do opisania przeżycie, a rozgrywki w tę grę będą zapamiętane na długo.
Oceny gracza: Jak na początku nie byłem zainteresowany tą grą, tak teraz muszę wyśpiewać jej pochwały. Niesamowicie klimatyczna rzecz, która jest jednocześnie prosta do wytłumaczenia i ładnie się układa. Niepewność śledczych jest dużym plusem, podobnie jak osadzenie w świecie Lovecrafta. Postacie zombie są ohydne (wyglądają jak machające yeti), ale poza tym sztuka jest świetna.
Oceny gracza: Doskonała gra zapaśnicza z dużo większą ilością strategii niż może się wydawać.
Oceny gracza: Rozumiem, że Vlaada dostał zadanie zrobienia czegoś na wzór Talismana, ale z Prophecy mu się to pomyliło. Jest tak samo długa jak Talisman i dla mnie niewiarygodnie nudna. Wszystko co lubię w Talismanie jest wycięte z Prophecy, plansza gry jest po chwili zagracona, postacie są nieokreślone... Jedno z moich najgorszych doświadczeń z grami, Talisman wciąż siedzi niezrażony na tronie gier planszowych rpg.
Oceny gracza: Czyli zdecydowanie najlepsza gra deckbuildingowa, w jaką miałem przyjemność grać do tej pory - wartka, konfliktowa, różne postacie o różnych strategiach, brak irytującego tasowania. Bardzo miła niespodzianka! Przetwarzanie świetne, nawet jeśli abstrakcyjne. Chciałbym tylko, żeby żetony wytrzymały częste granie, ale to nie wchodzi w grę przy mojej gamingowej prostytucji :)
Oceny gracza: Super sprawa! Proste zasady, mnóstwo zabawy. Gra jest łatwa do nauczenia nawet dla osób niegrających i w ciągu kilku minut jesteś gotowy do działania. Napięcie, ryk, kości - romp porównywalny z Cosmic Encounter i Talismanem.
Oceny gracza: Tyle głupiej zabawy, że nie jest źle. Macho-kill-fest z najgłupszym na świecie tematem i pomysłowymi postaciami, zastrzyk testosteronu gwarantowany.
Oceny gracza: Stary klasyk w nowej, wspaniałej odsłonie. Porywająca taktyczna bitwa ze zdrową dawką losowości i atmosferą, którą można by ciąć mieczem łańcuchowym. Jasne, Descent jest bardziej rozbudowany, ale SH płynie szybko dzięki prostszym zasadom i nie grzęźnie w gąszczu reguł, które mogłyby odwrócić uwagę od atmosfery. Bardzo fajna sprawa dla dwóch osób.
Oceny gracza: Bardzo dobry i klimatyczny co-op, zdecydowanie był dla mnie zaskoczeniem i mogę go tylko polecić.
"Pobłogosławcie swoją broń. Zmów modlitwę do swojej zbroi. Rozpocząć litanie nienawiści".
Oceny gracza: Najlepsza gra imprezowa jaką znam. Przenośna, świeża, prosta, frustrująca :D Wśród swojego gatunku na pełną ocenę.
Oceny gracza: Co mogę powiedzieć, stary Talisman był jedną z moich pierwszych gier planszowych, a 4 edycja jest bardziej niż godnym następcą. Idealna bijatyka przy piwie, jeśli masz co najmniej 4 graczy, którzy nie boją się iść na gardło i nie przeszkadza im duża losowość. Szkoda tylko małej ilości kart w podstawowym pudełku, Reaper to niemal konieczność. A że gra jest długa? Bzdura, trzeba mieć tylko odwagę, by w porę udać się do Korony. Jeśli wmieszasz w to wszystkie rozszerzenia, masz naprawdę epicką grę, w której wszystkie elementy, które pasują do samodzielnej gry, tylko odpowiednio się wyróżniają - na przykład prawie niemożliwe jest już znalezienie talizmanu ot tak, po prostu - trzeba iść do Warlocka po quest. Krótko mówiąc, świetny RPG z epickim klimatem.
Oceny gracza: Yeee! Esence AT. Kombinace s Bitwa dinozaurów (Thunderschlacht) je ultimatni!
Oceny gracza: Nowe wydanie od Valley Games uważam za najbardziej zrealizowaną wizualnie grę w mojej kolekcji. Bardzo głęboka gra, w której każda rozgrywka przynosi mi nowe spostrzeżenia, a mimo to wciąż czuję, że muszę się jeszcze wiele nauczyć. Z pozoru chaotyczna gra po kilku partiach zamienia się w szachową i bezlitosną wyżymaczkę mózgu. Ruch wyznaczony przez kostki nie jest tak losowy jak się wydaje, trzeba po prostu zgadywać kiedy warto wykonać ruch i starać się znaleźć najkorzystniejsze miejsca. Zdecydowanie jest to gra, w której nie można oceniać po trzech meczach. Doskonała rzecz!
Oceny gracza: Epicka przygoda, prawdziwa space opera. Wiele różnych ras, polityka, technologia, zasiedlanie planet, słowem wszystko co powinna zawierać porządna gra 4X. Najlepszy w tym gatunku.
Oceny gracza: Najlepsza gra karciana na świecie i jedna z najlepszych gier w historii. Po długim czasie, teraz wróciliśmy do niego amatorsko i nadal jest świetny. Niemal wszystkie karty nadają się do wykorzystania w jakiejś talii, to największa zmienność, z jaką miałem do czynienia w CCG.
Oceny gracza: Trudno ocenić z punktu widzenia gry. Szczególne i nieporównywalne doświadczenie, atmosfera mogłaby być lepsza, zwłaszcza w połączeniu z muzyką. Konieczne jest prawidłowe ustawienie trudności (rozstawu drzew), aby obie strony miały szansę. Krótko mówiąc, fajny i oryginalny wypełniacz na długie wieczory.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024