Imię: luke reznik
Rok urodzenia: 1981
Miasto: Brno (Powiat: Brno-město)
Poziom: Częsty gość
Użytkownikiem Trollowych gier: 3628 dni
Ostatnio wlogowany: przed 171 dniami
Dalsze informacje: deskovky mam rad už leta, hraju, tvorim a pretvarim ty, ktere se mi líbí a jsem priznivec domaciho komorniho hrani u piva/vina/křupek.. tož neni nad takové to domaci žvýkání, kdy vás nikdo nestresuje zavíračkou, kolem hukot jak v úle že člověk neslyší vlasní myšlenku a obsluha řeší 5x za deset minut "co eště chcete..."
Oceny gracza: Wczoraj zagraliśmy po raz pierwszy, łatwe zasady(20-30min), wartka gra i piekielnie złożona gra combinacni z ładnie obrobionym graficznie tematem militarnym WW2, mechanizmem euro logistycznym(aby awansować jednostki muszą mieć zapasy jedzenia, paliwa, do walki i amunicji.Trzeba planować, reagować na zmiany, nigdy nie wiadomo, co czeka nas w kolejnym mieście po drodze - może to być powitanie mieszkańców (dodać jedzenia) lub pułapka w postaci zakopanego oddziału SS...) Szkodą jest to, że zaopatrzenie sojuszników jest wspólne dla wszystkich graczy-generałów (jedzenie), a następnie fakt, że jednostki wroga są umieszczane przez każdego gracza w jego turze po uwzględnieniu
Oceny gracza: brak nieco większej różnorodności opcji "niszcz i wojuj", co jest obszarem jakoś tam przykrytym w rozszerzeniu.wizualnie, rozbudowana gra z mnóstwem możliwości jak grać, dla jednego, dwóch i standardowej liczby 3-5 graczy, zmienność zawsze inaczej wylosowanych publicznych i tajnych celów gry, zawsze inna eksploracja terenu gry - to są rzeczy, które będą za dużo dla osób, które poradzą sobie z maksymalnym Katanem, ale jeśli trzymasz w ręku idealną grę z mniejszą ilością konfliktów, oto jedna z nich
Oceny gracza: taki trochę lepszy człowiek, nie gniewaj się, trzeba to przyjąć jako relikt historyczny z czasów, gdy nie było innych gier niż człowiek, wyścigi i tak bardziej gra się w kostkę niż w człowieka przy niej siedzącego.
Oceny gracza: fajna gra rodzinna grywalna nawet dla mniejszych kolegów z drużyny lub bez konieczności tłumaczenia zasad
Oceny gracza: fajne euro dla graczy, którzy chcą usiąść i zagrać, z dobrym przeciwnikiem jest też dość emocjonujące
Oceny gracza: Jest zabawna, nie trzeba jej traktować zbyt poważnie i bardzo się spodoba, trafiła do kolekcji głównie po to, by poszerzyć zbiór gier "baby friendly", ale byłam dość zaskoczona, jak bardzo spodobała nam się w "dorosłym" towarzystwie.
Oceny gracza: dość kolorowy i wesoły product placement. jedyne co nie pasuje to motyw chłopów w jaskini...
Oceny gracza: jedna z najlepszych gier planszowych ze względu na prostą zasadę gry, łatwe do wytłumaczenia mechanizmy, a jednocześnie dużą i niekończącą się zmienność strategii gry i konieczność dostosowywania ich do tego, co robią przeciwnicy. must have w twojej kolekcji
Oceny gracza: w zasadzie to fantasy człowieku nie gniewaj się - wybierasz postać, rzucasz i w zależności od tego gdzie trafisz czekasz co będzie dalej. Gdy masz już wystarczająco dużo przedmiotów lub doświadczenia, przeciwnicy są nadal tak samo silni = łatwy łup. Jedyną strategiczną decyzją, jaką musisz podjąć podczas sprintu, jest "KIEDY jechać do mety". Ale z drugiej strony dla dzieci, słabszych graczy i tych, którzy nie chcą zbytnio kombinować może być miłym wprowadzeniem do gier planszowych fantasy, talizman jest przecież uznawany za "klasyka"
Oceny gracza: Z GOOD PARTA bardzo fajny survival co-op z przyjemnie mrożącym krew w żyłach elementem nieprzewidywalnych działań zdrajcy i egoistycznej pogoni za własnymi tajnymi misjami. Mechanicznie skądinąd gra raczej przeciętna, to co czyni ją dobrą to klimat
Oceny gracza: piękna gra pojedynkowa o charakterze wojennym, poza jedną niezrozumiałością (trudność zniszczenia artylerii - nawet czołg jest niszczony lepiej) dzięki ciekawemu elementowi ograniczenia wyboru operacji na mapie przez "karty dowódców" doskonała i świeża gra
Oceny gracza: niesamowity piracki klimat, rum, Karaiby, salony, fregaty, galeony, pirackie statki wojenne i handlowe, zaraza, huragany, wojny... co tam jeszcze ;)
Oceny gracza: Daję 3/5 gwiazdek, gdy oceniam ją na tle wszystkich gier. Oceniając tę kartę jako "grę imprezową", jest to 4/5 gwiazdek.Przezabawna parodia fantazji, która jest łatwa do wyjaśnienia, zaraźliwie złośliwa zasada szybko bawi każdą dużą grupę graczy, nie jest to myślenie, co czyni ją idealną na sylwestrowe stroje lub wycieczki.
Oceny gracza: ŁATWA do zrozumienia, nasza pierwsza dedukcyjna gra detektywistyczna z ładnym tłem tematycznym (narkotyki, pieniądze, DEA...). Jak dotąd uważamy, że gra jest nieco niezrównoważona - na korzyść narkotyków. Ale zobaczymy
Oceny gracza: dla graczy, którzy psychicznie lub w inny sposób nie radzą sobie z niczym bardziej skomplikowanym niż wyścigi czy człowiek, jest to świetna zmiana. Dla mnie był to impuls do poznania świata współczesnych gier planszowych, ale o tym za chwilę.Minimalna szkodliwa interakcja, liniowe czekanie na odpowiednią liczbę do przetoczenia na kostce, do której możesz się włamać tylko poprzez handel z innymi graczami - o ile oczywiście nie mają i nie chcą ci pomóc.
Oceny gracza: świetna gra kooperacyjna, doskonała zasada gry polegająca na losowości zdarzeń, które muszą być rozwiązane przez zespół z Atlanty. Dzięki losowości początku gry i kilku możliwościom postaci specjalistów, zmienność jest bardzo duża, więc nigdy nie trzeba mieć jej dość. obowiązkowa pozycja w Twojej kolekcji
Oceny gracza: Nie mogę skomentować dla implikacji spoilerowych więcej niż - niesamowite doświadczenie. a ja byłem graczem pomocniczym, dwóch głównych graczy cieszyło się jeszcze bardziej
Oceny gracza: przyjemne euro z ładną grafiką i formą kompomentu gry, nieco zmienną dzięki heksom planszy, które określają strategię na całą grę. świetna również jako gra edukacyjna - gracz uczy się "ulepszać" narzędzia i zbierać lub polować na żywność, wymyślać koła, ogień, a oprócz tego musi również umieć obliczyć minimalną ilość zapasów potrzebnych jego plemieniu, aby nie tylko przetrwać kolejny okres, ale również rozwijać się lepiej niż inni. Zdecydowanie polecam
Oceny gracza: doskonała karciana gra imprezowa, która pozwala blefować, mylić i zacierać ślady. Sprytny pomysł "budowania podziemi" z grafiki 2D na kartach, to klasyk, który nigdy się nie zestarzeje. Gra sylwestrowo-drogowa
Oceny gracza: ale jest lepszy od wielu innych gówien, więc nie znudzi się grając z mugolami ;)
Oceny gracza: Epicka, napędzana historią, pięknie wykonana, mechanika dopracowana do perfekcji. Duża regrywalność: wysoki poziom trudności już w podstawowej wersji gry, dwie różne plansze, kilka regulowanych poziomów trudności, dwa dodatkowe scenariusze. Wielość postaci, ciąg Zadań i Zdarzeń, losowe uporządkowanie wszystkich pokładów to wystarczający powód, by zagwarantować długą satysfakcję.Historia ma moc, momentami z dość surowym podejściem do niezbyt odległego i dawnego konfliktu potrafi wciągnąć i przytrzymać, raz pomaga, a za drugim razem naprawdę powala. Zdarzeń nie można przewidzieć dobrze lub z jakąkolwiek pewnością, pracujesz z częściowymi informacjami i szacujesz straty i konsekwencje.Porównywalne do głębi fabularnej Pandemic Legacy, gdzie jest to również niekonkurencyjna gra kooperacyjna z zasadami, które zmieniają się częściowo w trakcie gry, co może sprawić, że kampania łatwo 10-12h czystego czasu. Ale w porównaniu do Legacy można grać więcej niż 1x w podstawce. Jedyny minus - to raczej przerywany pasjans multiplayer, co jest chyba lepsze niż "najsilniejszy gra cały czas".
Oceny gracza: może jedynie opnie dla pierwszaków są lekko denerwujące ze względu na mocny kolor i niekonsekwencje, poza tym jest to gra z ogromnym potencjałem na "niekończącą się zabawę bez powtórek"
Oceny gracza: Nie przepadam za fantastyką i kostkami, ale w tej grze nie chodzi o kostki i jest to całkiem ciekawa bojowa alternatywa dla gier typu Marco polo - ukończenie tricku poprzez zebranie czegoś, a następnie punktowanie).wizualnie wykonany dobrze, mechanizm jest po prostu turowy, responsywny dla absolutnego niereplayable, grywalny sporo razy, gracze losują nowe zadania za każdym razem z talii około 25 kart sztuczek, które uzupełniają poprzez inne talie = więc kombinacji jest sporo
Oceny gracza: rewelacyjne myślenie - planowanie gra z wieloma strategiami do wygrania. Zdecydowanie trzeba go mieć w swojej kolekcji, albo chociaż raz zagrać - można go uznać za ultraklasyczny
Oceny gracza: Jak, oryginalny pomysł, oryginalny jest też powtarzalny gameplay dzięki priorytetowi woli króla, według którego ocenia się zamek po ukończeniu. Mimo pewnej nielogiczności jest to miła spokojna gra, w której jedynym szkodliwym elementem jest właściwie wycena składników budynku przez budowniczego, który co rundę przechodzi na kolejnego gracza, dając mu szansę na kolejne zakupy.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024