Oceny gracza: Znacząca poprawa wrażeń z gry. Jedzenie można zdobyć w inny sposób, w tym z drewna, dzięki czemu gracze są pod mniejszą presją i mają więcej zabawy ;)
Oceny gracza: Root jest bardziej złożony, ten jest lepszy dla mniej doświadczonych graczy asymetrycznych lub jako pierwsze spojrzenie pod maskę tego stylu gry. Istnieją tylko 3 frakcje (na razie... do czasu rozszerzenia) i jest dość szybki. Zdecydowanym plusem jest to, że działa jako gra dla 2 graczy (nawet wiele osób poleca ją tylko dla 2 osób). Naprawdę śmieszą mnie autorzy komentarzy w stylu "Root jest kiepski, mi też się nie podobało" :D Holt, jak ktoś nie lubi włoskiego jedzenia, to niech nie zamawia w kółko pizzy i makaronu, a potem o tym narzeka :)
Oceny gracza: Bardzo nudne... Długie oczekiwanie na ruch i zanim silnik się uruchomi, trwa to szalenie długo. Interakcja z innymi minimalna.
Oceny gracza: Idealna gra, pół punktu mniej za duże pudełko z dużą ilością powietrza :D
Oceny gracza: Wersja cyfrowa jest zajebista, nigdy nie chciałbym jej widzieć na biurku i liczyć :D
Oceny gracza: Aplikacja jest doskonała. Gra bardzo złożona. Jak wspomnieli inni, jeśli przegapisz pociąg przez własny błąd lub po prostu przez pecha na kartach (i ich mocy), nigdy nie możesz nadrobić zaległości. Gram w nią tylko w apkach i głównie w scenariusze. Tam niestety objawia się to jeszcze bardziej. Dla niektórych pewna sekwencja cudów i osobowości jest po prostu konieczna, a jak się nie uda, to pech i reload. Nigdy nie chciałbym w to grać jako planszówkę przy stole, bo ze zdjęć prawdziwej gry, które tu są, wygląda to obłędnie. Niesamowicie skomplikowane utrzymanie i punktacja produkcji, korupcja itp. Na szczęście oprogramowanie potrafi to wszystko zrobić samo...
Oceny gracza: Niezwykle złożona gra, w której gracz musi mieć oko na wiele aspektów. Jednak pod względem klimatu jest to raczej przekombinowane elementy. Gra jest bardzo długa (4 graczy) i dość powtarzalna.
Oceny gracza: Doskonała gra, w której temat jest naprawdę najważniejszy. Asymetryczne frakcje doskonale definiują styl gry. Rozgrywka jest bardzo przyjemnie "bezkonfliktowa", więc nie ma jawnej rzezi, a raczej przechylanie szali w jedną lub drugą stronę. Gra jest bardzo długa (graliśmy przez 5 godzin w 4 osoby, bo głosowanie i ogólne utrzymanie gry na koniec każdej rundy jest po prostu długie), ale po raz pierwszy czuję, że naprawdę podobała mi się od początku do końca, a poszczególne ruchy płyną całkiem dobrze. Do tego jest bardzo intuicyjna, mimo że zasad jest na pęczki. Myślę, że da się ją ograć w 3 godziny, jeśli się ją zna i ma nagraną. Klasyczną bolączką Euro jest to, że jak już silnik się rozkręci, to często jest powtarzalny, ale tutaj to nie przeszkadza, bo tak po prostu działa świat :) Tempo gromadzenia punktów jest różne dla każdej frakcji, a jednocześnie wymaga negocjacji w celu dobrego skomponowania praw politycznych itp. Krótko mówiąc, bardzo precyzyjne przełożenie świata ekonomii na grę.
Oceny gracza: Bardzo ładny wizualnie złożony motyw rzuty kośćmi, w których można dostosować prawdopodobieństwo powodzenia "większości" testów gry gra częściowo kooperacyjna -Ogólnie około 50 stron z wieloma niejasnościami. -Rzuty kośćmi to fajny system, ale jeśli gram w grę przez 4 godziny, a na końcu jakiś losowy element gry końcowej wpływa na zwycięstwo złym rzutem, jest to trochę irytujące i czuję, że równie dobrze mogłem rzucić kośćmi z moim przeciwnikiem i wyszłoby równo. -Niezwykle długa sekcja konserwacji pod koniec rundy. Ocena wszystkich sekwencyjnych akcji jest dłuższa niż poprzednie akcje gracza, w tym zastanawianie się, co i jak zrobić w rundzie -Jak to autor ma w zwyczaju, jego gry nie są przystępne dla nowych graczy w bardziej doświadczonej grupie.
Oceny gracza: Gra, w której silnik nawet się nie uruchamia i koniec. Co więcej, nie masz szansy wykorzystać wszystkich możliwości, które "oferuje" gra. Mniej więcej 30 ale wszystko można zastąpić pieniędzmi. Plusem jest nowa wersja graficzna, w porównaniu do szalonej oprawy oryginału. Mimo to jest kilka nielogicznych elementów i gra jest bardzo nieintuicyjna. Do tego plansze dla dwóch graczy tradycyjnie są trochę pokręcone, a jakość komponentów ogólnie jest dość tragiczna (złe wycięcia na żetonach, najtańsze kości ze źle wydrukowanymi kropkami itp.) Interakcja między graczami jest stosunkowo niewielka, a element losowości spory. Bardzo dziwna gra.
Oceny gracza: Gra draftowa z elementami Magica (no dobra, chyba tylko kolory żywiołów i konieczność posiadania "landów"). Rozgrywka jest dość wartka, a duża liczba kart sprawia, że partie są zróżnicowane i za każdym razem można grać inaczej. Całości dopełnia duża liczba wyzwań.
Oceny gracza: Gra mojego dzieciństwa, nie mogę nie wspomnieć o 4. Poza tym dość słaba produkcyjnie, ale zapewniła mi rozrywkę w domku w niejeden deszczowy wieczór :)
Oceny gracza: Dla mnie gra ma idealny klimat wędrówki po klasztorze. Jeśli lubisz The Name of the Rose, to jest to pozycja obowiązkowa ;) Gra jest napędzana przez losowe zwroty akcji, które jednak ładnie kształtują przebieg fabuły. Istnieje wiele opcji strategii, a także możliwość manewrowania innymi graczami w ramach zasad. Czas rozgrywki wynosi około godziny, czyli w sam raz.
Oceny gracza: Europejskie ptaki są piękne i fajne, ale bez większych zmian w zasadach. Oceania jest ważniejsza
Oceny gracza: Gdybym miał wybrać jedno rozszerzenie, byłoby to właśnie to. Nektar i zmiana płyt zdecydowanie na lepsze.
Oceny gracza: Hidden Traitor jest w porządku, ale gra strasznie się wlecze i wymaga dużej liczby graczy.
Oceny gracza: Nieco asymetryczna gra blefu, w której wszystkie aspekty gry odgrywają rolę (losowość początkowych kolorów kart, siła wybranego prezentu w stosunku do liczby głosów w każdej rundzie, gracz rozpoczynający, komunikacja itp. ). Solidny ból głowy pod koniec gry, który zasługiwałby na zeszyt Sherlocka Holmesa :D Początkowe wyjaśnienie i punktacja są najtrudniejsze do przyciągnięcia i włączenia nowych graczy. Bardzo niekonwencjonalna oprawa wizualna, która nam się podoba. Świetne komponenty, tylko jakość trochę gorsza, karty łatwo ścierają się na krawędziach po włożeniu do okładek (wtf! )....
Oceny gracza: Gra jest pięknie wykonana, ma piękne komponenty, a teraźniejszość nie jest zagracona tanimi miniaturami, które sztucznie podniosłyby cenę. Gra ma zasady, które wydają się skomplikowane i zawiłe, ale w gruncie rzeczy są bardzo proste. Pierwszą wadą jest to, że karty zawierają symbole, a "tekst wiedzy" jest tutaj bardzo rozpraszający, ponieważ ciągle wydaje się, że są to zasady, ponieważ zajmują ogromną ilość miejsca. Jeśli chodzi o rozgrywkę, mam problem z brakiem równowagi i losowością każdego draftu. Gra polega głównie na odpowiednim zarządzaniu akcjami, co oczywiście nie zawsze leży w rękach gracza, ale w rękach przypadku. Jeśli nie poszczęści mi się na karcie z "zamianą preferowanego symbolu", mogę utknąć i spowolnić na kilka rund. Z drugiej strony przeciwnik może na tym bardzo fajnie skorzystać, bo np. 5-6 akcji na rundę to ogromna różnica między gwarantowanymi 2. Więc gra też wywiera sporą presję na gracza ala kontrowersyjna Agricola (którą bardzo lubię), ale tutaj czuję większą potrzebę interwencji z zewnątrz (losowości), żeby się zgrać.
Oceny gracza: Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego toru pięknie przywołują uczucie wyścigu. Brian powiedział, że znalezienie idealnego toru jest łatwe. Zgadzam się z tym, ale znacznie trudniej jest znaleźć idealny tor i nie zablokować się na nim z powodu złego wyboru prędkości. Nie zawsze dobrze jest jechać "najdalej jak się da", a potem stracić koło przez blokowanie. Nawet poważna kraksa nie przekreśla szans na zwycięstwo. Brakuje strumienia poślizgu z Heat, a system pogodowy mógłby zostać nieco poprawiony, ale wyścigi nadal są bardzo zabawne.
Oceny gracza: Świetna gra tematyczna, która jest szybka, nie nudzisz się i rzadko czekasz na swoją kolej, bo to naprawdę działa. Element draftu przenosi ją na jeszcze lepszy poziom. Jednak niektóre karty są niezwykle silne, inne interakcje są słabsze. Jednak zmienność jest idealna. Zabawa dla dwojga, równie dobra dla czworga!
Oceny gracza: Bardzo zabawne nowe frakcje, z których jedna ma zdolność pracy z ruinami, a tym samym nieco przeciąga łotrzyka, a druga bierze trochę zasady z Orłów i dodaje poszukiwanie relikwii. Dołączono również pomocników 4 podstawowych frakcji do gry z mniejszą liczbą graczy. A co najważniejsze, dołączono zasady dla nowego, lepszego, przyjemniejszego i, co najważniejsze, znacznie bardziej zbalansowanego setupu. Niektóre frakcje zostały nieznacznie wzmocnione, ale na przykład Jaszczury i Wrony dość znacząco. Nie ma sensu grać inaczej ;)
Oceny gracza: Klasyczna gra quizowa zaszczepiona na popularny obecnie temat trzech telewizyjnych kucharzy, którzy podróżują po Czechach i Morawach. Quizy są w porządku, mechanizmy gry już nie tak bardzo. Są w większości zbędne (np. zasada podróżowania), a jednocześnie dość zagmatwane i nielogiczne (żetony garnków i talerzy). Do tego przepis na Spaghetti Carbonara ma jako składnik śmietanę... To po prostu automatyczna gwiazdka w dół.
Oceny gracza: Do tej pory rozegrałem około 10 godzin w grupie 3 osób. Historia jest piękna, bardzo wciągająca i wciągająca. Projekt gry jest również na najwyższym poziomie, piękne ilustracje i wystarczająco interesujące elementy gry (przedmioty, umiejętności, lokacje i karty bitewne...) To, co uważam za bardzo rozczarowujące, to fakt, że niektórych kamieni milowych historii nie można przejść bez szans. Z minimalnymi spoilerami podam przykład pierwszego aktu. Jeśli chcesz przejść do następnego rozdziału, musisz znaleźć pewną rzecz w jednym z 3 miejsc. W jednej lokacji znajdzie ją jednak tylko jedna konkretna postać (jeśli jej nie masz, nikt inny nie może tam wejść w podstawowej konfiguracji). W następnej lokacji, ponownie, tylko jedna określona postać ze względu na jej cechy, i nadal musi naprawdę dobrze rzucać kośćmi. Cóż, w trzeciej lokacji każdy może go znaleźć, ale rzut kością jest znowu bardzo trudny, a rezultatem może być śmierć postaci. Rozumiem, że przypadek może mieć znaczenie w walce i przedmiotach, ale uzależnianie nawet kluczowych elementów fabuły w ten sposób nie podoba mi się.
Oceny gracza: Szybka gra wiedzy, która nadaje się do podróży lub jako super wypełniacz. Nie wszystkie pytania dotyczą wiedzy, ale także logiki i zgadywania. Idealne połączenie.
Oceny gracza: Gra wiedzy, która cierpi z powodu sytuacji, w których wystarczy poprawnie rzucić kostką...
Oceny gracza: Sądząc po szumie reklamowym, spodziewałem się znacznie więcej. Wystarczy złe rozdanie kart, trochę mniej szczęścia w zagrywaniu kart suspensu i wyścig jest skończony. A graficznie nie wygląda to dla mnie najlepiej. Fajnym elementem jest slipstream, poza tym może "przejazdów" przez formułę z blokowaniem wyścigu przez kopalnię nie ma zbyt wiele. Fajnie, że jest w miarę snappy...
Oceny gracza: Trochę rozczarowanie, bo zasadniczo opiera się na trzech dobrych grach planszowych. Ticket to ride - 3* (stosunkowo nieciekawy wątek detektywistyczny, dość nieintuicyjne rozwiązania jak na mój gust). Mysterium - 4* (ciekawa fabuła, ale też niektóre rzeczy trochę nieintuicyjne). Pandemic - 5* (właściwie nie kryminał, tylko opowieść o ratowaniu świata. Najbardziej rozrywkowa)
Oceny gracza: Super box. Action Story - 4* (zabawne otwarcie z fajnym twistem). Robin Hood Dead or Alive - 4* (klasyczna historia, tylko niektóre angielskie zagadki były nieco bardziej skomplikowane, ale podpowiedzi były w porządku). Sherlock Holmes The Burnt Angels Case -5* (doskonałe śledztwo, fajna interakcja w aplikacji).
Oceny gracza: Gra ukazała się w czasie, gdy Wiedźmin był niezwykle popularny dzięki wydaniu Wild Hunt. Sama gra ma ładną oprawę wizualną, a klimat Wiedźmina pięknie trafia do gracza. Ale to wszystko. Samo zbieranie "łupów" i "wilków" to koncepcja wykorzystywana już tyle razy, że wydawcy mogli wykazać się nieco większą wyobraźnią. Gra zmienia się dość szybko po każdej turze gracza, więc nie ma możliwości przygotowania swojej tury. Jednocześnie tura trwa dość długo i podczas zastanawiania się co zrobić, inni zwyczajnie się nudzą... bardzo. Jak już ktoś jest trochę bardziej myślący, to gra się wlecze. Zdecydowanie nie jest warta tych pieniędzy i zdecydowanie nie jest warta podwójnych cen, które ma na bazarach tylko dlatego, że nikt nie chce już jej przedrukowywać (na szczęście), podczas gdy Wiedźmin jest nadal popularny. Zagraj sobie cyfrowo na GOGu za stówkę i się wciągniesz ;)
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024