Oceny gracza: Euro, które nie jest jeszcze równe. Mechanika gry jest niesamowita. Gra jest trudna do nauczenia się, a następnie trudna do przemyślenia. Chociaż gramy przez około 3-4 godziny, a potem jest czas na mniejszą grę, rzadko się to pojawia.
Oceny gracza: Jak na swoje czasy, to był odlot. Pierwsza gra, która otworzyła świat gier planszowych. Dziękuję!!!
Oceny gracza: Rozszerzenie, które uczyniło grę bardziej skomplikowaną. Osobiście nie graliśmy w karczmy ani katedry.
Oceny gracza: Mamy i graliśmy raz. Potem wyłączyliśmy go z gry. Czasami mniej znaczy więcej.
Oceny gracza: Interesujące rozszerzenie, które zmienia kilka mechanik gry i dodaje kilka figurek. Nie stracisz jednak wiele, jeśli go nie masz.
Oceny gracza: Jak na czasy, w których została wydana, była świetna. I co zrobimy, jeśli nie będziesz chciał grać, były tylko wyścigi konne. I nagraliśmy je.
Oceny gracza: Świetna gra rodzinna. Chociaż grasz przeciwko sobie, więc nie ma żadnych walk ani potyczek. Gra jest spokojna, urocza i relaksująca.
Oceny gracza: Niesamowite rozszerzenie. Mechanika gry jest tak samo zabawna jak wcześniej, ale mamy jeden specjalny budynek i osobowość. W ten sposób możemy uczynić miasto nieco większym i bardziej zabawnym.
Oceny gracza: Nie wiem dlaczego, ale to rozszerzenie się nie przyjęło. Czujemy, że odbiera to urok, który miała baza. Tak więc proste piękno i radość z budowania miasta zostały zastąpione przez pogoń za perłami i budowanie pomników.
Oceny gracza: Rozszerzenie, które nie obraża. Kilka nowych kart, które mogą nieco nagiąć strategię, ale w gruncie rzeczy tylko zwiększają zmienność oryginalnej gry.
Oceny gracza: Gra, która ani nie obraża, ani nie zachwyca. Pantomima to alfa omega tej gry. Jeśli to lubisz, pokochasz tę grę. Jeśli nie, nie sprawi, że usiądziesz na tyłku. Może być jednak zabawnie, votomanipotom.
Oceny gracza: Oto gra, która sprawi, że fani starych gier Heroes of Might and Magic usiądą na tyłkach! Bardzo zabawna gra fantasy RPG. Elementy gry są niesamowite, a rozgrywka świetna.
Oceny gracza: Ciekawa gra RPG z elementami strategicznymi. Fabuła jest dobrze przemyślana, autor wziął to co najbardziej chwytliwe z mitologii i doprawił porządną dawką sci-fi. Rozgrywka jest przyjemna i szybka, a zasady nie wymagają doktoratu.
Oceny gracza: Najsłabsze rozszerzenie do hellasa. Zmienia rozgrywkę z przyjemnej na mniej przyjemną, a komponenty nie są tak dopracowane jak w innych rozszerzeniach czy podstawce.
Oceny gracza: Solidny ładunek nowych elementów. Zarówno bogowie, jak i mechanika gry. W rozgrywce wieloosobowej to świetna zabawa.
Oceny gracza: Lord of The Sun to kolejne ciekawe rozszerzenie do podstawki, które w niczym nie ustępuje pozostałym dodatkom. Szkoda, że poszczególnych rozszerzeń nie można ze sobą łączyć.
Oceny gracza: To rozszerzenie okazało się sukcesem. Nie tylko dodaje kolejną interesującą postać do palety bogów, ale także zmienia nieco strategię gry.
Oceny gracza: Moim zdaniem jedno z najbardziej udanych rozszerzeń. Fajne potwory, nowy bohater i nowy kawałek mapy. Minusem jest to, że można grać tylko w 6 graczy.
Oceny gracza: Zabawna i szybka gra. Mechanizm gry jest prosty i szybki do zrozumienia. W tej grze - więcej graczy = więcej zabawy.
Oceny gracza: Półoperacja Peck. Dla miłośników uniwersum kosmitów jest to absolutnie niesamowite. Gdzie Covenant albo Prometeusz.
Oceny gracza: Islands of Titans to bardzo dobra gra planszowa dla wszystkich typów graczy. Oczywiście, jeśli grasz w nią wieczorem z dziećmi, będzie zupełnie inaczej niż w przypadku spotkania się z grupą na wieczór gier planszowych. Ale wszyscy będą się dobrze bawić.
Oceny gracza: Byłem bardzo ciekawy tej opcji. Po tym, jak zagraliśmy w gry dla dwóch i czterech osób, zastanawiałem się, jak to wymyślą. W końcu widziałem wiele trybów solo, w których jeśli zagrasz ruchy przeciwnika, możesz przejść lekko tutaj i nie zostać zranionym tam, jak zrobiłby to odpowiednio przebiegły przeciwnik. To trochę jak gra w szachy przeciwko samemu sobie... czy tego chcesz, czy nie, zawsze wiesz, co chcesz sobie zrobić i co byś całkowicie spieprzył. No i proszę.
Oceny gracza: Warto grać na 7/8. ALE to zależy od obsady i nastroju. Dobra na wieczorne wyjście, ale nie poświęcałbym jej klasycznego wieczoru z grami. Do tego mamy lepsze gry.
Oceny gracza: Euro jak świnia. Przez pierwsze kilka gier byłem podekscytowany, ale z czasem gra straciła swój blask. Bardzo mała zmienność. W miarę jak gry stają się coraz większe, okazuje się, że "postęp" w grze jest wciąż taki sam, podobnie jak 80% ruchów. Cena/wydajność nie idzie w parze.
Oceny gracza: Walka o Rzym to Carcasonne nowej generacji. Szybka i chwytliwa gra na wieczór. Mechanika gry jest zabawna.
Oceny gracza: Jazitski - i to jest w słowniku? Może być, jeśli czytałeś nago i za szybko zamknąłeś książkę.
Oceny gracza: To dobra gra, nic z tych rzeczy. Po prostu brakuje jej atmosfery adrenaliny podczas budowania, taktykowania i podbijania. Jej urok polega na rozsądnym planowaniu. Jeśli jesteś w tym dobry, spodoba ci się ta gra.
Oceny gracza: Interesujące rozszerzenie. Statki powietrzne mocno wstrząsną dotychczasową strategią gry. Dają nowe i ciekawe możliwości. Alternatywne zakończenie nie obraża, ale też nie sprawia, że siada się na tyłku. Komponenty gry są ponownie świetne.
Oceny gracza: To rozszerzenie poprawia to, co trudno sobie wyobrazić. Polityka społeczna przyspieszy wczesną fazę gry i pozwoli ci zachęcić do ekspansji na obszarze, który postanowiłeś podbić... a przynajmniej spróbować. Walka staje się bardziej wciągająca i pełna akcji dzięki odświeżonemu systemowi.
Oceny gracza: Dopracowana gra z wieloma - naprawdę wieloma - sposobami rozgrywki. Złożoność (w dobrym tego słowa znaczeniu) nie odbywa się kosztem równowagi. Możesz grać według dowolnej strategii i zmieniać ją w trakcie gry w zależności od sytuacji. Duży PLUS to wyważenie różnych "dróg do zwycięstwa". Nie da się nauczyć tylko jednej ścieżki (wojennej) i ciągle w niej wygrywać.
Oceny gracza: Drugie rozszerzenie zwiększa radość z gry bez zmiany mechaniki rozgrywki. Co jest w porządku. Celebryci zyskują zupełnie nową przewagę, inwestycje zwiększają twoje opcje taktyczne i strategiczne, a relikty mogą całkiem ładnie zmienić twoje początkowe ukierunkowanie strategiczne.
Oceny gracza: To po prostu świetna zabawa! Zasady nie są skomplikowane, jest ładnie wykonana, masz ją gotową od razu i zebraną. To idealna gra dla rodziny i przyjaciół, ponieważ nie spędzasz godziny na zasadach i kolejnej na instrukcjach wideo, ponieważ jesteś głupi (jak ja) i po prostu nie wystarczy na papierze. To szybka i zabawna gra, a jeśli tłum akurat nie patrzy (wpadniesz na kakabusę, zanim się zorientujesz), to nie będzie to gra na długo.
Oceny gracza: Za Hordę! Za Sojusz! Za siebie! Niezła gra i bardzo dobrze dobrany model biznesowy. Wzięli sprawdzony klasyk (SW) i ubrali go w inny klasyk (WC). Rezultatem jest po prostu SmallWorld ze świata Warcrafta. Nie wymyślili nic nowego i to dobrze.
Oceny gracza: To dopiero bzdura. Raz na jakiś czas jest świetnie!
Oceny gracza: Hej, hej, kto trzyma wiadro złota? i kto przyniósł tu katapultę? Cóż, to będzie kolejna masakra.
Oceny gracza: Ciekawe rozszerzenie, ale już odbiega od pierwotnego znaczenia i systemu. Jesteśmy już tym zmęczeni.
Oceny gracza: A potem, że nic innego nie da się wymyślić! W małym świecie będzie jeszcze ciaśniej i będzie masakra po raz czwarty!
Oceny gracza: Ciekawe rozszerzenie, gdy nie jesteś tak zainteresowany SW jako takim. Nadal nam się to podoba, więc nie jeździmy nad rzekę tak często.
Oceny gracza: Buszmeni, Igorzy i Fauny. Niezła gromadka, która w połączeniu z nowymi i starymi funkcjami urozmaici rutynę gry!
Oceny gracza: Małe rozszerzenie, ale zabawne. Lodowe wiedźmy - wewnętrznie nazywamy je cukrowymi lalkami - mogą naprawdę wkurzyć. Możesz zrobić niezły bricolage z warkoczami!
Oceny gracza: Jakby nie było wystarczająco tłoczno!!! Ruszaj się, draniu! Niesamowite nowe nacje i zdolności, które zmienią dotychczasowe preferencje i taktyki!
Oceny gracza: Goulash to świetna gra karciana i przykład tego, jak dobrze bawić się talią 18 kart. Mechanizm pozwala cieszyć się grą w 2 lub 4 graczy. Polecamy.
Oceny gracza: Wyspa to gra, w której nie ma sensu być miłym. To będzie masakra. Ale bardzo zabawna masakra! Weź za to truciznę. Polecam grać w co najmniej 3 osoby. Losowość i strategia dobrze zbalansowane. Zasady są proste i można grać w ciągu 10 minut po wyjęciu z pudełka.
Oceny gracza: Szybka, prosta, ale przede wszystkim piękna gra. Grafika jest świetna. Rozgrywka jest świetna. Idealna szybka gra do grania z przyjaciółmi.
Oceny gracza: Odpowiednio nakręcona gra imprezowa. Podnosisz karty, odrzucasz karty, wykładasz karty i wskakujesz pod stół, chowasz się za krzesłami i rzucasz paracannonami. Po prostu imprezowy dodatek, jaki powinien być.
Oceny gracza: 4X taki, jaki powinien być. Mechanika gry jest wyjątkowa i nawet po tylu latach wciąż nie ma konkurencji. Program polityczny to absolutna gratka. Naprawdę mi się podoba, mimo że jest czasochłonna.
Oceny gracza: Taka trochę nijaka, niesłonawa. Na bezludnej wyspie, gdzie nie ma innych rozrywek pewnie bym w to zagrał. Nie wyobrażam sobie innego przypadku, żeby ta gra trafiła na stół.
Prosta gra, która nie obraża, ale nie jest też bombą
Vampires [21.11.2024]
Alvad [21.11.2024]
Totalny odlot! Na tę grę ostrzyłem sobie zęby już od jakiegoś czasu i oczekiwania były naprawdę wyso ...
THERISA [21.11.2024]
Bardzo fajny moduł. Świetna fabuła. Polecam spróbować. Nie ma sensu tego opisywać, bo przegapilibyś ...
Alvad [21.11.2024]
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024