Oceny gracza: Po pierwszej rozgrywce i pierwszych wrażeniach nadal jest to 4. Ogólnie gra jest bardzo podobna do TS. Główna różnica tkwi w punktacji, która jest znacznie bardziej rozbudowana niż w przypadku TS.
Oceny gracza: Gra, po którą sięgam, gdy chcę mieć prostszą i niezbyt konfliktową rozgrywkę. Dla mnie miłe wytchnienie.
Oceny gracza: Na początku gra jest trudna, ale później się jej uczysz i w kółko to samo. Drewno, kamień, glina, ziarno itp. po prostu nudne.
Oceny gracza: Mam zupełnie inne pomysły na pakiet interaktywny niż autor.
Oceny gracza: Dobry prosty pomysł, który może zmienić grę, a dodatkowo możesz wydrukować to rozszerzenie za darmo.
Oceny gracza: Ciekawa gra z oryginalnym systemem walki. Jednak pod względem zabawy bardziej podobają mi się inne gry.
Oceny gracza: Doskonała gra dla 2 osób. Do tego pierwszy deckbuilding, który naprawdę mi się podoba.
Oceny gracza: Wspaniała gra imprezowa, która zachwyca przede wszystkim swoim designem.
Oceny gracza: Doskonała gra z doskonałym klimatem, który całkowicie mnie pochłonął.
Oceny gracza: Znakomicie dopracowany system walki. Gra bawi nawet dziewczynę, bo nie jest to zwykła bijatyka, ale trzeba się dobrze zastanowić, co zrobić, aby zwiększyć lub zmniejszyć prawdopodobieństwo sukcesu.
Oceny gracza: Fajne rozszerzenie, które sprawia, że Osadnicy są w zasadzie inną grą.
Oceny gracza: Po pierwszej grze pierwsze wrażenia to 4 gwiazdki. Gra jest prosta, zabawna i dynamiczna z dużą ilością interakcji. Tylko nie traktuj tego zbyt poważnie. :-)
Oceny gracza: Gra odpowiednia do rozgrywki z osobami niegrającymi i dużymi grupami osób. Proste zasady.
Oceny gracza: Zazwyczaj gramy w tę grę jako zakończenie po poprzedniej grze. Odpowiednie dla większych grup osób. Można go zabrać niemal wszędzie.
Oceny gracza: Zazwyczaj gramy w tę grę jako zakończenie po poprzedniej grze. Odpowiednie dla większych grup osób. Można go zabrać niemal wszędzie.
Oceny gracza: Pięknie wykonana gra z oryginalną zasadą. Nadaje się do swobodnej zabawy.
Oceny gracza: Mniej gwiazdek daję głównie za cenę, która wydaje mi się wyższa niż powinna być za to rozszerzenie.
Oceny gracza: Słabsze euro. Fajny motyw, ale nie bardzo pasuje do fabuły gry.
Oceny gracza: Po pierwszej grze 4 gwiazdki. Gra jest takim lekkim Twilight Empire, ale nadal zachowuje wiele cech - rozwój technologii walki, wydarzenia, dyplomacja.
Oceny gracza: Doskonałe euro. Dużo konfliktów i proste zasady. Idealny w wersji dla 3-4 graczy.
Oceny gracza: Zabawa, do której chętnie wracamy.
Im więcej graczy tym lepiej. Lepsza grywalność z rozszerzeniem.
Oceny gracza: Godne rozszerzenie do gry podstawowej. Nie wyobrażam sobie dzisiaj GT bez niego.
Oceny gracza: Doskonała gra kooperacyjna. Niezależne językowo, graficznie bardzo ładnie wykonane, tematyka pasuje do opowiadania. Bardzo trudna na początku nawet na najłatwiejszym poziomie trudności.
Oceny gracza: Maskr. Rozszerzenie zmienia grę w znaczący sposób i w porównaniu do rozszerzeń w innych grach, które są kosmetycznymi zmianami i dodatkami, White Moon przenosi Ghost Stories o wiele, wiele dalej.
Oceny gracza: Doskonała gra logiczna. Jest trudny do przeniknięcia. Nie zniechęcaj się pierwszymi próbami, które mogą wydawać się bezcelowym układaniem kamieni na planszy.
Oceny gracza: Gra odpowiednia dla dzieci. Ładnie wykonany graficznie, ale zależy od pozycji początkowej, która jest ustalana losowo.
Oceny gracza: Oryginalna i nowatorska gra. Tylko zezacz początkowo trochę trudny.
Oceny gracza: Gra z doskonałym mrocznym i horrorowym klimatem. Najbardziej podoba mi się sposób wymyślania postaci i praca ze skupianiem się na pewnych cechach.
Oceny gracza: Rozszerzenie przynosi naprawdę ciekawy zwiastun, który może ci bardzo pomóc, ale i zniszczyć.
Gra z nowymi bramkami może być naprawdę okrutna. Wystarczy trochę pecha i bohater zostaje pochłonięty przez bramę na dobre.
Karty relacji nie wydały mi się zbyt ciekawe.
Oceny gracza: Bardzo dobre rozszerzenie, które wnosi do gry wiele nowości i pomysłów, takich jak karty ran, questy, nowych śledczych i nowych starożytnych.
Oceny gracza: Doskonałe rozszerzenie. Rift tracery zapełniają się prawie co rundę, więc musisz być z nimi konsekwentny i nie pozwolić im otworzyć szczeliny w AH. Epickie bitwy sprawiają, że ostateczna walka jest naprawdę wymagająca. Do tego nowe primordiale i śledczy.
Oceny gracza: Naprawdę trudne rozszerzenie, które nie jest łatwe do zdobycia. Doskonała atmosfera.
Oceny gracza: Po drugiej grze 4,5 gwiazdki. Tzeentch był dla mnie sporym kąskiem podczas pierwszej rozgrywki. Druga rozgrywka z Khorne'em była fajniejsza. To co mi się podoba w grze to tematyka, rozsądny czas gry, wyrazistość postaci.
Oceny gracza: Bardzo skomplikowane zasady, które w niektórych przypadkach znacznie ograniczają gracza.
Oceny gracza: Gra, w którą niełatwo się wciągnąć, ale oferuje wiele ciekawych mechanik rozgrywki.
Oceny gracza: Gra za bardzo przypomina Agricolę, jest przeciągnięta i w połowie nie mogłem się doczekać końca. :(
Oceny gracza: Po raz pierwszy od dłuższego czasu, euro dziewczyna, która mnie podnieciła. Świetne powiązanie tematu z mechaniką gry.
Oceny gracza: Bardzo lubiłem tę grę, gdy byłem dzieckiem. Obecnie wydaje się to bardzo przypadkowe. Jednak graficznie bardzo ładnie wykonany.
Oceny gracza: Gra, która przyciągnęła mnie głównie ze względu na oryginalny sposób rozwiązania postaci. Doskonały klimat, piękna obróbka. Po prostu daję mu wszystkie kciuki, jakie mam.
Oceny gracza: Po 2 rozgrywkach podnoszę ocenę do 4 gwiazdek. Ta gra ma głębię i może naprawdę namieszać w głowie. Głównym elementem gry jest dobre manewrowanie. Bezmyślne ataki siłowe to droga do bardzo szybkiej przegranej.
Oceny gracza: Jak na razie po 1 grze w 2, pierwsze wrażenia to 3,5 pół gwiazdki. Po rozegraniu jeszcze kilku gier, skoryguję ocenę. Fajne figurki i dobra akcja.
Po 2 grze na 4 dodaję kolejne pół gwiazdki. Szybki brawler, który zawiera główne zasady gier AT.
Oceny gracza: Świetna gra, która wyróżnia się w zalewie eurogier nowatorskimi zasadami, interakcją z graczem i mocnym tematem.
Oceny gracza: Klasyka gier, na której zaczynałem. Z chęcią wrócę do Settlersów po latach.
Oceny gracza: To piękna demonstracja, że można umieścić historię w grze euro. Jedno z najbardziej gorączkowych doświadczeń w grach. Jestem zachwycony systemem Legacy.
Oceny gracza: Złożona, szybka i zabawna gra karciana. Pierwsze kilka gier jest trudnych, ponieważ karty zawierają minimalny tekst i mnóstwo symboli do doświadczenia. Gra, w którą chyba najczęściej gramy u siebie.
Oceny gracza: Zabawna gra logiczna, która trwa około 20 minut. Nie zawiera elementów losowych, ale motyw nadal pasuje do zasad gry.
Oceny gracza: Ogólnie uważam, że ta gra jest bardzo przereklamowana. System akcji i jego bonusy są bardzo fajne, ale poza tym gra jest zbyt losowa i ma słabo zaprojektowaną walkę. Dodatkowo nie podoba mi się oprawa graficzna bohaterów.
Oceny gracza: Proste zasady, które nie przytłaczają szczegółami, a jednocześnie bardzo dobrze działające mechanizmy gry. Czas gry do 3 godzin. Piękna obróbka.
Oceny gracza: Nie potrafię tego dokładnie opisać, ale ta gra zaintrygowała mnie tylko ze względu na tematykę. Mechanika rozgrywki nie wnosi nic nowego i nie mam powodu, by grać w tę grę po raz drugi.
Oceny gracza: Udana historyczna gra wojenna, w której nie brakuje zwrotów akcji.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie, a raczej 2 nowe gry. Szkoda, że podstawka nie ma tego samego systemu walki co rozszerzenie. Krótko mówiąc, polecam, bardzo podoba mi się to rozszerzenie.
Oceny gracza: Ta gra była moją pierwszą grą wojenną i jako początkujący miałem problem z przełknięciem stosu zasad. Ponadto w tamtym czasie bardzo przeszkadzała mi losowość kostek i uważałem karty za bardzo niejasne.Jednak po 2-letniej przerwie i kilku kolejnych latach doświadczeń muszę skorygować ocenę tej gry. Gra naprawdę mi się podoba i jeśli gra się z doświadczonymi graczami, to można ją ukończyć w 3-4 godziny po prostu. Gra pozwala bardzo dokładnie odwzorować książkowego Władcę Pierścieni, ale oferuje też wiele opcji, dzięki którym można inaczej stoczyć bitwę o Śródziemie.
Oceny gracza: Krótsza gra wojenna z bardzo fajnymi elementami, które tematycznie odpowiadają czasowi i konfliktowi, którego dotyczy gra.
Oceny gracza: Ta gra nie pasowała mi za pierwszym razem i musiałem trochę "dojrzeć". Głównym powodem było to, że gracze muszą zbudować konkretną talię dla każdego scenariusza, więc przygotowanie gry zajmuje trochę czasu. Obecnie uważam to za zaletę, bo mogę zagrać ten sam scenariusz z różnymi kartami i wtedy wszystko idzie nieco inaczej. To tylko kwestia tego, żeby nie bać się eksperymentować.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra. Fabuła pasuje do zasady gry, zasady nie są skomplikowane, a czas gry jest rozsądny. Szkoda, że gra zazwyczaj kończy się podczas midwaru w najlepszym wydaniu.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024