Oceny gracza: Siódmy Kontynent to rodzaj planszówki :-) na pierwszy scenariusz poświęciliśmy prawie czterdzieści godzin, więc spodziewajcie się, że ukończenie tej gry zajmie trochę czasu. Świetną rzeczą jest tu element zaskoczenia, bo tak naprawdę nie masz pojęcia, co jest w grze, dopóki jej nie odkryjesz.
Oceny gracza: Kiedy byłam młodsza, uwielbiałam tę grę imprezową. Jednak wraz z wiekiem i tym, że alkohol przestał być moim głównym źródłem rozrywki, moja chęć do gry zmalała. Dobra do okazjonalnej zabawy z kolektywem, który nie lubi bardziej wyrafinowanych nowoczesnych gier imprezowych, ale w przeciwnym razie są prawdopodobnie lepsze gry imprezowe tam.
Oceny gracza: Fajna gra strategiczna z powiedzmy rodzinnego środowiska :-) ma dobre replayability i przy dobrych przeciwnikach zaangażujesz swój mózg, bo będziesz zmuszony do dostosowywania swoich planów w locie, w zależności od działań przeciwników.
Oceny gracza: Drobne urozmaicenie gry w postaci budynków, które można stawiać w dowolnym kierunku w Alhambrze, więc mogą pomóc w wypełnieniu pustego miejsca, a jeszcze lepiej zbudować miasto na swoje podobieństwo. Wszystko inne jest takie samo jak w grze podstawowej.Nic bez czego gra mogłaby się obejść, z drugiej strony czasem lepiej dodać tylko kilka dodatkowych kostek niż dodawać kolejne (często bezsensowne) mechaniki, patrz niektóre większe rozszerzenia.
Oceny gracza: Karciana klasyka, którą powinien znać każdy porządny gracz! Do tej gry nie można absolutnie nic dodać, wszystko jest już znane! :-)
Oceny gracza: Pierwsze i chyba najlepsze rozszerzenie do gry karcianej Bang! Dla zaawansowanych graczy tej gry jest to praktycznie pozycja obowiązkowa. Nowe postacie, nowe karty, nowe opcje.
Oceny gracza: Rozszerzenie do Bang!!!, które wprowadza nową talię kart do Sherifa (alternatywa dla True Noon). Wiele kart uważam za bezsensowne, niektóre za zagmatwane i ogólnie sprawia to wrażenie nieudanej "kopii" talii High Noon.
Oceny gracza: Po raz pierwszy od dłuższego czasu pojawiło się większe rozszerzenie dla Bang! A dla mnie w końcu w czymś trochę ciekawym. Zupełnie nowa mechanika ze złotymi walonami dość mocno ożywi grę (dla starych rewolwerowców, którzy coś ustrzelili).
Oceny gracza: Rodzina Bang!u powoli, ale skutecznie się powiększa. W rozszerzeniu znajdziecie nowe postacie i karty, które posuną grę nieco dalej.
Oceny gracza: Po latach pojawiło się kolejne rozszerzenie do BANG!, które podąża za swoim poprzednikiem "Gold Rush" i ponownie wnosi do gry coś nowego. Oprócz nowych postaci, wprowadza to również do gry tzw. Karty Niebezpieczeństwa, które funkcjonują podobnie jak Niebieskie Karty, ale ich aktywacja wymaga zapłacenia pewnej ceny. Są też nowe karty z brązową krawędzią, które można ulepszyć po zapłaceniu.Krótko mówiąc, coś, co ożywi grę na nowo.
Oceny gracza: Kolejny z serii rozszerzeń do gry karcianej Bang! Ogólnie rzecz biorąc, ten jest poziom wyżej od Fistful, zarówno w tym, że wprowadza nowe postacie, jak i talia kart wydarzeń (czy jakkolwiek chcesz to nazwać) czuje się bardziej oryginalnie niż w poprzednim rozszerzeniu.
Oceny gracza: Lubię czarne historie, ale ta paczka jest tak szczegółowa, że stała się dla mnie praktycznie niegrywalna.
Oceny gracza: Doskonała gra typu area control, jedna z moich top 3! To jest po prostu inny rodzaj wybuchu.
Oceny gracza: Któż nie zna legendy o Carcassonne... Gry, którą zaklasyfikowałbym jako wymyśloną "grę obowiązkową" (analogia do lektur obowiązkowych w literaturze). Jeśli jej nie znasz, to nie grałeś. Trzeba jednak dodać, że podstawowa gra dość szybko się męczy i trzeba dokupić rozszerzenie, by miała choć trochę soku.
Oceny gracza: Jeden ze sposobów na dotarcie do kawałków, których nie umieściłeś we własnej turze, lub inny sposób na szybszą rozbudowę i zdobywanie punktów.
Oceny gracza: Bardzo fajne mini-rozszerzenie, które urozmaica nieco ścieżki, które w podstawowej wersji są dość suche. W powstałym krajobrazie stanowi ładny dodatkowy element!
Oceny gracza: Złote cegły dla graczy, którzy skupiają się na uzupełnianiu wybranych fragmentów krajobrazu. Kolejny sposób na zdobycie punktów zwycięstwa i ogólnie na większą zmienność gry. Bardziej prawdopodobne, że docenią ją bardziej doświadczeni gracze.
Oceny gracza: Szóste mini-rozszerzenie wprowadza mechanikę, która pozwala korzystać z sukcesów przeciwników. Czemu nie :)
Oceny gracza: Ciekawe mini-rozszerzenie, które pozwala na "poruszanie się" nawet obcymi figurkami. Idealna do gry typu "agresywnego" - np. wyprowadzenie obcych chłopów z łąki. Minusem jest to, że trzeba kupić wszystkie pozostałe mini-rozszerzenia.
Oceny gracza: Chyba jedyną fajną rzeczą w tym rozszerzeniu są zdjęcia. W przeciwnym razie do gry wchodzi 6 nowych klasztorów, które (jeśli nie masz innych rozszerzeń) po prostu odwracają balans pozostałych kart (klasztorów w grze jest po prostu za dużo na raz), a jeśli zdecydujesz się zagrać je tak, jak pozwalają na to nowe zasady (opat), to nie raz zdarzy się, że wszystkie elementy, których aktualnie nie masz gdzie położyć, zostaną połączone z krajobrazem tak, by powstały krzyż twojego opactwa był jak największy. Można w ten sposób zdobyć niesamowitą ilość punktów do końcowego wyniku, ale cierpi na tym ogólna gra.
Oceny gracza: Pierwsza poważna rozbudowa w Carcassonne. Przynosi nowe sposoby zdobywania punktów. Przy drogach są karczmy, a w miastach katedry. Jako bonus otrzymujesz szóste figurki graczy i karty punktacji.
Oceny gracza: Trzecie duże rozszerzenie w końcu wprowadza trochę tej walki "PVP" do Carcassonne. Po raz pierwszy pojawia się sposób na usunięcie kawałków przeciwnika z mapy, co pozwala uniknąć często długotrwałego i trudnego procesu przejmowania obcych miast, łąk i dróg. To dodaje kolejny wymiar do gry.
Oceny gracza: Drugie duże rozszerzenie do popularnej gry Carcassone przynosi ze sobą karty handlowe umożliwiające zdobycie dodatkowych punktów na koniec gry. Dodaje również do kolekcji nową świnię i figurkę budowniczego, aby gra była jeszcze ciekawsza. Jako bonus otrzymasz torbę, w której będziesz mógł przechowywać wszystkie swoje kawałki mapy.
Oceny gracza: Wreszcie kolejny element, który pomaga rozwijać ścieżki, które w podstawowej wersji są dość suche. Mosty pozwalają wypełnić puste luki, do których trudniej się dostać, bo ktoś zbudował tam "bezsensowne" miasto.Zamki pozwalają potem na czerpanie dużych zysków z otoczenia, jeśli się je dobrze wykorzysta.
Oceny gracza: Zabawmy się w dziki zachód i zróbmy zasadzkę na pociąg! Świetna i szybka gra, piękny i oryginalny plan gry, zasada gry, która często wywołuje śmiech, bo okazuje się dokładnie odwrotna do zamierzonej :-)
Oceny gracza: Świetna gra karciana, w której można (na podstawie partii gry) nawet namieszać w mózgu! Doskonała regrywalność, czas gry w sam raz, pięknie zilustrowana, dobra w podróży dzięki kompaktowemu opakowaniu.
Oceny gracza: Bardzo dobrze wykonana gra fabularna z wieloma scenariuszami, oferująca graczom dziesiątki godzin rozgrywki. Piękne komponenty, w tym plastikowe figurki. Bardzo dobra gra RPG.
Oceny gracza: Wspaniała gra z naciskiem na fantazję/wyobraźnię poprzez pięknie ilustrowane abstrakcyjne karty. Jak na razie gra podoba się w każdym towarzystwie, w którym grałem.
Oceny gracza: Bardzo fajna gra typu "deck building", w której trzeba zaangażować głowę i budować strategię od początku do końca. Dzięki dużej liczbie kart, replayability jest wysokie i z pewnością ta gra szybko się nie znudzi.
Oceny gracza: Pełen akcji brawler z doskonałym tempem i klimatem. Trochę szkoda, że FFG nie dodało tej gry również z aplikacją do grania jako przeciwnik (podobnie jak w Manor of Terror), bo czasem można przewidzieć, co prawdopodobnie czeka na nas w następnym pokoju, co stawia Piekło w nieco niekorzystnej sytuacji... Ale poza tym super!
Oceny gracza: Bardzo ciekawa gra karciana z fajną zasadą łączenia kart z dość dużą losowością. Jeśli jednak nie potrafisz dobrze obliczyć i połączyć, to nawet przypadek Ci nie pomoże.
Oceny gracza: Prawdopodobnie jedna z najlepszych gier RPG w jakie grałem. Świetny mechanizm otwierania nowych lokacji na podstawie postępów w grze. "Odblokowanie" nowych postaci. Dobrze zaprojektowany system wygaszania i system umiejętności... po prostu odlot!
Oceny gracza: Gra kooperacyjna dla wymagających graczy. Duża, skomplikowana i raczej nie nadaje się dla nowicjuszy, bo w zasadach panuje bałagan. A jak się weźmie pół roku wolnego, to można znowu studiować :-) ale poza tym jest to odpowiednie wyzwanie. W przeciwieństwie do Dark Mark, którego przegranie w podstawowej wersji jest praktycznie niemożliwe, tutaj naprawdę trzeba się postarać, żeby czasem wygrać!
Oceny gracza: Fajna i stosunkowo szybka gra o dość prostych zasadach, ale doświadczeni gracze mogą trochę pomyśleć i pokalkulować. Idealny jako oddech po czymś bardziej wymagającym.
Oceny gracza: Fajna gra kooperacyjna, głównie dla początkujących (jednak nawet zaawansowani gracze będą się dobrze bawić), która niestety kuleje znacznie na replayability... Po ukończeniu wszystkich scenariuszy trzeba czekać kilka lat, zanim zapomni się, co czeka nas w przygodówkach (zawsze jest to samo).
Oceny gracza: To jest po prostu złamanie serca. Ilość kombinacji, które można tu stworzyć jest nierealna. I to uczucie, kiedy w deszczowe wieczory przerzucasz album i patrzysz na stare kawałki. To obowiązkowe doświadczenie...
Oceny gracza: Absolutnie szalona gra karciana, parodiująca wszystkie inne gry fabularne. Zabawa na pewno! :-)
Oceny gracza: Piękna i bardzo praktyczna gra, która nie zajmuje dużo miejsca, ale potrafi zabawić całkiem sporą liczbę graczy. Zasady są bardzo proste, ale już sama gra potrafi zmartwić mózgi nawet bardzo doświadczonych graczy.
Oceny gracza: Stara klasyka, na której się wychowałem, co za gra planszowa. Bardzo zabawna gra rodzinna dla nieco starszych graczy, ale taka, która rozbawi nawet wytrawnych zawodowców.Tak jak literatura ma listę lektur obowiązkowych, tak w kontekście współczesnych gier planszowych jest to jeden tytuł, który powinien znaleźć się na liście must-play.
Oceny gracza: Jedna z najbardziej znanych gier kooperacyjnych w historii. Bardzo łatwe zasady, regulowana trudność, szybka i wartka rozgrywka. Przyzwoite replayability, ogólnie kawałek, do którego lubię wracać.
Oceny gracza: Absolutnie obłędne obserwacje, idealne na obozy, wyjazdy lub po prostu dla rozjaśnienia atmosfery po bardziej wymagającej grze. Przepisy można wywalić w dwie minuty.
Oceny gracza: Kooperacyjna i konkurencyjna gra pełna paranoi. Po kilku rozgrywkach z różnymi grupami doszliśmy do wniosku, że absolutnie najważniejsze jest to, z kim grasz w tę grę, a także absolutnie konieczne jest, aby osoby biorące w niej udział znały odpowiednio zasady, ponieważ nawet niewielki błąd może całkowicie zepsuć cały klimat gry. Z drugiej strony, jeśli ludzie wiedzą, co robią i potrafią się tym odpowiednio cieszyć, to jest to dość nerwowe!
Oceny gracza: Ładna i stylowa gra kooperacyjna osadzona w książkach H.P. Lovecrafta, wykorzystująca kooperacyjną aplikację elektroniczną, która będzie Twoim przewodnikiem i przeciwnikiem jednocześnie. Element zaskoczenia jest więc wielki i dopóki nie ukończysz scenariusza, nie będziesz wiedział, co tak naprawdę jest w zanadrzu!
Oceny gracza: Jedna z najlepszych strategii w jakie grałem. Zdecydowanie w moim top 3!
Oceny gracza: Doskonałe rozszerzenie, które na początku popycha grę nieco bardziej do przodu, dzięki czemu początek nie jest tak tępy! Już nie wyobrażam sobie jej bez niego.
Oceny gracza: Bardzo klimatyczna gra, ale taka, która potrafi się dość mocno dłużyć. 120 minut? Nie. Idealny do nauki zasad w trakcie.
Oceny gracza: Fajna gra planszowa ze środowiska latynoamerykańskiego. Sprawia, że czujesz się jak Indiana Jones :-)
Oceny gracza: Gra dla prawdziwych hardcorowych graczy. Bardzo rozbudowana strategia ze wszystkim, dopracowana, w miarę zbalansowana, jednak w większej liczbie osób dość długo czeka się na własną turę, a trudność przestrzenna jest wręcz absurdalna.
Oceny gracza: Ładnie przetworzona graficznie gra planszowa oparta na bardziej znanych książkach i grach na PC. Jednak replayability jako takie trochę kuleje, bo po pewnym czasie staje się tylko bieganiem po mapie z jednej strony na drugą, bez zasadniczej potrzeby myślenia o grze. Są lepsze kawałki w ramach RPG.
Oceny gracza: Europejska siostra bardziej znanego amerykańskiego oryginału. W porównaniu do oryginalnej koncepcji, istnieją nowe stacje, które mogą być budowane w miastach.Chociaż Europa jest ładna, nie jest idealna w TtR. Centrum jest zbyt zatłoczone na górze i jeśli nie weźmiesz centrum na czas, to czasami masz problem z połączeniem krótszych tras. Ale da się z tym żyć i nawet tę ułomność można potraktować jako plus.
Oceny gracza: Uproszczona wersja Arkham / Eldritch Horror. Tak uproszczone, że nigdy nie udało nam się go stracić w bazie, co poniekąd psuje atmosferę, bo nieważne jaki starożytny jest przeciwko tobie, wiesz, że go pokonasz.
Oceny gracza: Tak jak przy Dark Mark mówiłem, że jest zbyt łatwa, tak przy Gates of Arkham staje się wyzwaniem. Jedno z niewielu rozszerzeń, które naprawdę czyni oryginalną grę lepszą, a ja bez niego nie wyciągnę na stół nawet wersji podstawowej.
Oceny gracza: Świetna średniowieczna gra akcji. Trzeba być trochę taktycznym, ale poza tym to świetna relaksująca gra.
Oceny gracza: Jeśli Czarnej Pladze czegoś tu i ówdzie brakowało, to właśnie dynamizmu. Ale to się szybko zmienia w przypadku Wulfsa. Błyskawiczne Wilki są miłą i mile widzianą zmianą w stosunku do wersji podstawowej, a gdy po kilku turach na stół wkracza Wolf Monster, robi się cholernie gorąco. Ogólne wrażenie tylko nieznacznie marnuje cena, która jest dość wysoka jak na kilka figurek.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024