Oceny gracza: Doskonale. Netrunner wyróżnia się na tle innych lcg. Gameplay-wise, to nieco inne doświadczenie niż to, do którego byliśmy przyzwyczajeni w tamtym czasie, i to w zasadzie do dziś. Szkoda, że coreset nie oferuje zbyt wielu opcji deckbuildingu. Dla mnie najlepsza konkurencyjna karta.
Oceny gracza: Świetna karcianka, ale w zasadzie tylko retread Star Realms. Dzięki aplikacji ładowałem ją do woli, a fizyczny egzemplarz w końcu wyszedł z domu.
Oceny gracza: Pomysł, obróbka i klimat są znakomite. Chciałoby się więcej kart DarkLadies.
Oceny gracza: Blood Rage jest prosty, szybki i zabawny, ale po kilku rozgrywkach nie chce nam się go robić.
Oceny gracza: Faworytem jest klan baranów w kolorze zielonym. Jakość na równi z bazą, czyli dobra. Przy zaledwie pięciu graczach jest to właściwy Ragnarok.
Oceny gracza: Nie pomogły nowe zabiegi bajkowe i karty tarota, gra bardziej pasuje do wersji kieszonkowej. Kciuki za rozszerzenia i mnóstwo opcji oczywiście.
Oceny gracza: Klasyka w każdym calu. Elegancko prosty ameritrash, klimatyczna bomba i pozycja obowiązkowa dla każdego. Nowe leczenie było rozczarowaniem roku.
Oceny gracza: Większe karty, historyczny motyw i dodatkowe rozszerzenie do gry w drużynach. Poza tym to klasyczny Coup. No i oczywiście ilustracje, które mogą się podobać lub nie. Jak na mój gust są zbyt minimalistyczne, karty tarota mogłyby zawierać więcej szczegółów.
Oceny gracza: Dobra frakcja, jedna z łatwiejszych, odpowiednia dla początkujących.
Oceny gracza: Ładnie pokolorowane, ale przede wszystkim drewniane i miłe w dotyku. Nadaje się również dla mniejszych dzieci. Dla tych większych odpowiednie są zadania nocne, gdzie muszą trochę więcej pomyśleć. Zadania są na kartach, a nie w książeczce, co mi się podoba, a do pudełka dołączona jest drewniana podstawka na karty. Niby mała rzecz, ale dodaje grze pewnego poczucia luksusu.
Oceny gracza: W grze czysto taktycznej rotowanie graczy przez całą turę jest trochę szkodliwe. Jako gra rodzinna Descent jest ok.
Oceny gracza: Nieco ciekawsza od poprzedniczki, ale nadal jest to prosty area control, który nie ma zbyt wiele do zaoferowania. Podobnie jak Minute Empires, graliśmy tylko w parach i możliwe, że przy większej liczbie graczy rozkwitnie. Nie czuliśmy jednak potrzeby, aby powrócić do gry.
Oceny gracza: Jeśli lubisz podstawy, utracona wiedza dobrze ci zrobi.
Oceny gracza: Twardy orzech do zgryzienia. Pięć meczów w dwa dni (podwójne), ani jednego zwycięstwa. Każdy mecz lepszy wynik, ale kończyliśmy wyczerpani. Bardziej "konfitura" niż zabawa, ale tak to już jest ze spółdzielniami.
Oceny gracza: Jeśli chcesz mieć siwe włosy i ból głowy, zagraj w Ghost Stories. Jest znakomity :)
Oceny gracza: Gloomhaven to taktyczna perełka. Przygotowanie zajmuje więcej czasu, a system przechowywania jest zagadką samą w sobie, ale nic wyjątkowego dla gry planszowej tej wielkości. Niekonwencjonalna fantastyka i sztuka spoza głównego nurtu przeżywa swój renesans. Historia nie jest niczym godnym zapamiętania, a lore mogłoby być bardziej przemyślane, ale przy ilości questów, które znajdziemy w pudełku, pewnie wiele byśmy chcieli zobaczyć. Jeśli system walki ci odpowiada, czeka cię sto godzin dobrej zabawy.
Oceny gracza: do pubu, do pociągu, do parku, do pracy... graj wszędzie.Dla dorosłych, dla dzieci, dla graczy, dla niegraczy... bawić się ze wszystkimi ;)
Oceny gracza: Tak jak kiedyś zakochałem się w Netrunnerze, tak na polu coopowym ponownie zakochałem się w Akham Horror lcg.
Oceny gracza: Fajna gra logiczna w ładnej oprawie graficznej. Znajdowanie rozwiązania jest przyjemne dzięki czekoladkom. Nie podobają mi się wybrane kolory czekoladek, bo dwa brązowe kolory czasami zlewają się ze sobą. Wersja zagraniczna jest bardziej przystępna dla osób z gorszą wrażliwością na kolory (brązowy, biały, różowy). A gra powinna była przyjść w ładnym, małym pudełku przypominającym cukierki, zamiast w tanim papierowym pudełku.
Oceny gracza: Prosta sprawa, co może nie jest złą rzeczą, ale po kilku partiach stwierdziliśmy, że nie mamy nad czym myśleć i gra straciła swój urok. Graliśmy tylko w parach, co mogło być tego przyczyną. Ale jeśli szukasz szybkiej i łatwej gry, na swój sposób czystej kontroli obszaru przez kilka minut, to Minute Realms zapewnia to, co obiecuje.
Oceny gracza: Proste i szybkie, odpowiednie dla dzieci. Doskonały do rodzinnej zabawy. Po pewnym czasie poczuliśmy, że jest to zbyt łatwe. Nie jest to oczywiście nic złego, ale powoduje, że gra jest szybsza.
Oceny gracza: Świetna rodzinna gra wytchnieniowa, którą można szybko wytłumaczyć odwiedzającym ją niegraczom. W grze mogłoby być więcej interakcji między graczami, ale może rozszerzenia to rozwiążą, nie wiem. My graliśmy tylko w podstawkę.
Oceny gracza: Ocena po dwóch grach w parach. W parze gra się rozkręca, nie czeka się długo na turę, a cały scenariusz zajął godzinę dwadzieścia. Myślę, że gra zabłyśnie dopiero w większym gronie i to na minimum dwie godziny, co już może być za dużo. Zaskoczyło mnie, że scenariusze nie mają ciągłości fabularnej. Mechanika gry jest jednak w porządku. Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że szybko się zestarzeje. Jako gra rodzinna dla dzieci jest w porządku.
Oceny gracza: Mamy trzy i pół letniego gracza i podoba jej się magiczny labirynt. Dziękuję Elishy za posuwanie gry do przodu.
Oceny gracza: To nie pasowało. Karty Crossroad szybko przestały być interesujące, a rozgrywka płaska. Gra się wlokła.
Oceny gracza: Świetny bohater z zabawną mechaniczną talią spotkań z odrzuconymi kartami. Wszystko kręci się wokół manipulowania ikonami wzmocnienia. Z dobrą talią zaczynasz rundę z ośmioma kartami na ręce i już wszystko się układa.
Oceny gracza: Nadprodukowane gry mi przeszkadzają.Nie dotyczy to Mechs vs Minions.Miłość i staranność w każdym kawałku.
Oceny gracza: Pamiętnik jest ok, będziesz się dobrze bawić. Ale jak na mój gust jest zbyt prosta, za mało opcji taktycznych. Po kilku grach okazuje się, że grasz w bardziej złożonego człowieka, któremu rozkładanie zajmuje 20 minut, a składanie 15 minut. Druga strona medalu, ładnie wygląda na stole i dla dzieci i niegraczy jest w sam raz.
Oceny gracza: Prosta, klimatyczna i zabawna gra fabularna, którą można przygotować i wyjaśnić w 30 sekund. Decyzje są minimalne, w zasadzie tylko kto idzie na czele, kiedy odpocząć, kto dostaje topór, kto dostaje jabłko... i to w zupełności wystarcza. Rozszerzenia dodają klątwy, choroby i pomocników oprócz spotkań i bossów. Dla mnie pełna liczba. Metal Smoothie.
Oceny gracza: Z jakiegoś nieznanego powodu gra zawsze się rozciąga i jak to się mówi, przedłużyła swój pobyt.
Oceny gracza: Próbowaliśmy dwa razy, ale to nie była zabawa. Nie mogliśmy sobie poradzić w trzecim meczu. Dziecinna grafika i soliterowy gameplay nie idą dla mnie w parze.
Oceny gracza: Szybki, taktyczny, podstępny i doskonały i gdyby nie cena dałbym mu pełną ocenę.Obróbka jest niepotrzebnie luksusowa a cena zawyżona. Owiewka mogła być drewniana, tektura cieńsza, cena o połowę niższa i byłby to natychmiastowy klasyk.To co również boli to zagięte kawałki mapy, które trzeba wyprostować, a ze względu na grubość tektury nie jest to takie proste.
Oceny gracza: Ja oceniam wersję angielską. Doceniłabym mniej ciemnych kolorów, sprawiają one, że ilustracje na kartach znikają.
Oceny gracza: Miła niespodzianka. Gra jest prosta i szybka. Głowa się nie męczy, większość ruchów jest jasna, trzeba tylko zdecydować jak odważnie chce się grać. Kiedy wyciągnąłem grę na nie-graczy, w ciągu kilku minut zostali złapani i nie chcieli przestać. Większość kupiła ją później, mimo że nie mają z kim w nią grać :)
Oceny gracza: Szybko, łatwo i przyjemnie. Czasem aż boli, że za szybko się kończy. Jako gra imprezowa lub zabawa z dziećmi doskonała.
Oceny gracza: Pół gwiazdki więcej niż klasyczny Ruler i to tylko ze względu na jedną dodatkową mechanikę gry. Grafika jest w porządku, ale to kwestia subiektywna. Całkowicie rozumiem, że ktoś woli klasyczną edycję kolorystyczną.
Oceny gracza: Doskonały do pubu, najlepszy dla czterech osób. W tej samej grupie szybko się starzeje, ale z nowymi ludźmi zabawa jest gwarantowana. Szkoda, że czeska wersja "klubu nocnego" jest graficznie wyłączona.
Oceny gracza: Dla początkujących trochę trudniejsze miejsce pracy, ale i tak miłe wytchnienie.
Oceny gracza: Byłem sceptyczny, ale jest świetnie. Dawno się tak nie denerwowałem przed meczem.
Oceny gracza: Bardzo prymitywne, pocieszne i idealne do rodzinnych zabaw. Druga strona medalu, to po prostu wyścig po karty, nad którymi masz niewielką kontrolę.
Alvad [21.11.2024]
Totalny odlot! Na tę grę ostrzyłem sobie zęby już od jakiegoś czasu i oczekiwania były naprawdę wyso ...
THERISA [21.11.2024]
Bardzo fajny moduł. Świetna fabuła. Polecam spróbować. Nie ma sensu tego opisywać, bo przegapilibyś ...
Alvad [21.11.2024]
Prosta gra z ładną grafiką. W każdej rundzie starasz się wykorzystać swoje opcje tak efektywnie, jak ...
shadowant [21.11.2024]
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024