Martinero

Rok urodzenia: 1981

Poziom: Gość

Kolejny poziom: 10 / 15

Bazar index: 0 0 0

Użytkownikiem Trollowych gier: 879 dni

Ostatnio wlogowany: przed 25 dniami

Ocenione gry

Agricola (2007)

Oceny gracza: xxxxxxxxxo Razem z pakietem I K jest to jedna z naszych top 5. Nigdy się nie nudzi, nigdy nie jest taka sama, zawsze daje frajdę, czasem łatwiej, czasem trudniej. Daję jej pięć gwiazdek, chociaż ma kilka wad. Na przykład dość chaotyczne zasady, wolałbym więcej czasu gry. Po rozegraniu kilku partii gra toczy się bardzo wartko i można ją rozegrać w trzy osoby w 90 minut. To półtorej godziny, ale jakoś dziwnie szybko mija w tej grze. Gra jest bardzo szybka i można w nią zagrać w 60 minut.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Rozegrałem około 15 gier. Gra jest genialna. Posiadacz, który jest dopracowany do absolutnej perfekcji, zarówno w połączeniu mechaniki gry, jak i atmosfery całej gry. Polecam kupowanie monet bezpośrednio do tej gry. Nie ma zbyt wielu gier, które sprawią, że monety będą brzęczeć w dłoniach, przeliczając, przesuwając, ubijając, sprzedając, kupując, eksportując, handlując, handlując piwem. To prawie tak, jakby można było poczuć smród rewolucji przemysłowej w XVIII-XIX-wiecznej Anglii. Polecam wszystkim. W rzeczywistości każdy, kogo zapoznałem z tą grą, już ją zamówił. Polecam również muzykę z epoki do tej gry, doda jej miłego akcentu. Trochę martwię się o rozszerzenie, które jest w przygotowaniu, ponieważ jestem przekonany, że gra jest po prostu skończona i nie potrzebuje nic więcej, nic mniej. Ale zobaczymy. I tak po nią sięgnę. :)

Oceny gracza: xxxxxxoooo To fajne rozszerzenie. Moja ostatnia uwaga. Gra zajmuje bardzo dużo miejsca (wliczając w to wszystkie możliwe rozszerzenia) i można powiedzieć, że się dla nas zestarzała, więc tak naprawdę już w nią nie gramy. Ale trzeba przyznać, że to klasyk, legendarna gra, która jest ikoną gier planszowych ze swoimi elementami. Cieszę się, że jest w naszej kolekcji. Zawsze będzie miała tam swoje miejsce.

Oceny gracza: xxxxxxxooo Jest to doskonałe rozszerzenie. z idealnym dopasowaniem stylowej płyty.

Oceny gracza: xxxxxxxxoo Stare, dobre euro. Chętnie zagram w nią w każdej chwili. Nie nadaje się do częstego grania, bardziej jako nostalgiczna gra wytchnienia. Kiedy jesteś pełen może Spirit Island lub Sleeping Gods, lub grałeś w Brass kilka razy z rzędu. Krótko mówiąc, chcesz dać swojemu mózgowi odpocząć. Ale nie do końca. Tylko trochę. Piękna tematyczna stara gra, proste zasady. Cieszę się, że jest w kolekcji.

Oceny gracza: xxxxxxxxoo Doskonała, rozbudowana gra o szkodach. Uwielbiam oryginalność tej gry i miło wspominam kilka razy, kiedy udało nam się zagrać w nią w siedmiu graczy. To po prostu niesamowita zabawa, przekomarzanie się, intrygi i pojedynki w tym samym czasie. We dwójkę to po prostu miły relaks i odstresowanie się, natomiast w siódemkę to już totalna rozwałka. Odejmuję jedną gwiazdkę za bezsensowną ideologię wydawcy dotyczącą płci w nowej edycji DeLuxe. psuje to atmosferę i jest pozbawione logiki.

Filary Ziemi (2006)

Oceny gracza: xxxxxxxooo Uwielbiam tę książkę, tego pisarza PA przez duże P. Gra na podstawie tej książki jest bardzo pięknie zrobiona, jest przyjemna i relaksująca. Niestety w rozgrywce dwuosobowej już nie bardzo. Tzn. nawet w grze dwuosobowej można czerpać z niej przyjemność, ale bardziej w marginalny i przykładowy sposób. Nie należy jednak szukać gier drive w dwóch graczach. Zwłaszcza przy rysowaniu budowniczych, na rynku i podejmowaniu indywidualnych akcji dla siebie.

Metro (1997)

Oceny gracza: xxxxxooooo Gra podobała mi się przez pierwszy rok. I myślę, że to głównie dlatego, że nie graliśmy w nią zbyt wiele razy. Po x partiach rozegranych we dwóch, minął rok i gra stała się monotonna, mało ciekawa. Niestety nawet rozszerzenie nie przekonało nas, że jest inaczej. Przykro mi. Można powiedzieć, że pomysł jest świetny, ale brakuje mi więcej szczegółów, wydarzeń, więcej empatii, bardziej rozwiniętych mechanizmów gry, interakcji, krótko mówiąc po prostu czegoś w rodzaju układania puzzli z labiryntowych ścieżek, które - im są dłuższe - tym mają więcej punktów. Kropka. W dwójce o niczym, w czwórce o przypadku.

Oceny gracza: xxxxxxxxxo Ulubiona gra mojej dziewczyny. Nie jest moją ulubioną, bo cały czas przegrywam. Ale obiektywnie rzecz biorąc, to świetna, oryginalna gra, bardzo przyjemna i ciekawa, ze świetną grafiką. Przeszkadza mi trochę ślamazarność gry. W godzinę, trochę w dwie można skończyć. Do tak pięknej i sensownej gry mógłbym sobie wyobrazić czas gry 180 min więcej rund, np. włączając w to również pory roku, migracje ptaków, choroby, wydarzenia, drapieżniki w wodzie, lasy i łąki, taaak... można by to wymyślać w nieskończoność. Ostatnia runda, w której wszyscy gonią za jajkami, wydaje mi się niedokończona, ale jest już ulepszona w rozszerzeniu, więc dla mnie OK. Wystarczy mieć więcej szczęścia i więcej wygrywać. Ale i tak gra mi się niesamowicie podoba :)

Oceny gracza: xxxxxxxxoo Grałem w tę grę z najbardziej przypadkowymi graczami. W górach, nad morzem, na pustyni, w namiocie, w domu, w pubie... Nawet nie pamiętam gdzie. Gra jest niezwykle kompaktowa, grafika bardzo ładna, a zasady jasne i proste dla każdego. Zawężenie katan do gry dla dwóch graczy jest bardzo przyjemne, a rozgrywka daje dużo frajdy. Nie wiem, czy zasługuje na pięć gwiazdek, ponieważ po około 100+ rozegranych grach jakoś brakuje mi wspaniałych wrażeń z rozgrywki w innych grach, ale jak mówię, gra jest relaksująca i nadal zabawna. Byłoby miło dostać jakieś rozszerzenie w CZ, aby ożywić grę ponownie. Posiadam pierwszą edycję z ćwiartkami kart. 80% Polecam.

Pylos (1994)

Oceny gracza: xxxxxxxxoo Ta designerska gra przyciąga głównie swoim wyglądem i doskonałym wykonaniem. Muszę przyznać, że świetnie sprawdza się również jako element dekoracyjny. Cóż, ... ale żeby ocenić grę. Jest absolutnie prosta do zrozumienia, miła i przyjemna do grania, bardzo szybka i zabawna. do kawy przy śniadaniu, na wieczór przed snem, do zabrania ze sobą na wakacje, na grilla (jeśli je zepsujesz, nic się nie stanie :) ). ... Po prostu kulki PYLOS = zabawa, na krótkie chwile.

Quoridor (1997)

Oceny gracza: xxxxoooooo Muszę powiedzieć, że Pylos jest znacznie lepszy. QUORIDOR, trochę brakuje sensu i jeśli obaj gracze robią równe postępy, drugi będzie lustrzanym odbiciem pierwszego, to pierwszy zawsze wygra. Nuda... Przykro mi. Mimo wszystko... dwie gwiazdki za jakość wykonania. Jest pięknie drewniana i ozdobna. Gdyby mieć całą piękną ozdobną kolekcję gier tego autora to pewnie miałoby to inne znaczenie. Ale to gdzieś poza znaczeniem samej gry.

Spirit Island (2017)

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Ghosts of the Island (DO), po prostu nie ma wątpliwości. Trudno ocenić podstawową grę z 8 duchami teraz, gdy mam ją prosto z promo 1,2. To genialna gra. Dla nas zdecydowanie w pierwszej trójce (DO, Brass B., Sleeping Gods). Teraz posiadamy również promo 1,2, Jagger Earth, Branch and Claw i więcej jest w drodze w tym roku). Jestem pod wrażeniem balansu, mechaniki gry, zmienności i wyrafinowania każdego szczegółu gry. Grafika tak samo. Rozegrałem prawdopodobnie mniej niż 50 gier. Atmosfera i przyjemność z gry jest zawsze wyjątkowa. Ta gra ma dodatkowe miejsce i przypuszczam, że będzie je miała jeszcze przez wiele lat. Byłbym jednak szczęśliwy, gdyby nie powstały kolejne rozszerzenia. Nie dlatego, że jest w nich coś negatywnego, są świetne. Ale gra zbliża się do punktu, w którym trudno jest już grać ze wszystkimi rozszerzeniami, choćby po to, by wyjaśnić, zrozumieć i cieszyć się rozgrywką dla początkujących. Ale... nowe Promo Packi z kartami mocy Spirit Cards powitałbym z radością w każdej chwili.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Tego rozszerzenia brakowało od pierwszej chwili. Jest idealny, żetony i karty wydarzeń nadają grze więcej klimatu wyspy, ducha i kolonizatora. Wiele dyskutuje się o kartach wydarzeń. Czy są one zaletą, czy komplikacją i minusem gry. Nie mam co do tego wątpliwości. Gra z żetonami daje przewagę duchom i sprawia, że gra jest łatwiejsza pod względem wygranej, ale nieco trudniejsza do przemyślenia. Karty wydarzeń są więc równowagą dla tych żetonów, a gra nadal ma ten sam balans trudności, z dodatkiem niewielkiego elementu losowego. Ale bez obaw. Karty wydarzeń nie są drastyczne (jeszcze. Zobaczymy w przyszłych rozszerzeniach). Dla tych, którzy są przeciwni tym kartom wydarzeń, chciałbym tylko wspomnieć, że zgodnie z zasadami można grać bez nich, chociaż nie do końca wyobrażam sobie równowagę gry. Byłoby zbyt łatwo, więc może to dobra opcja dla początkujących, którzy kupują to rozszerzenie razem z grą podstawową lub zaraz po niej, albo dla zaawansowanych graczy, którzy ustawiają trudność gry na maksimum, ale nie chcą korzystać z kart wydarzeń.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Jeśli wahasz się przed zakupem tego rozszerzenia lub innych ze względu na obawy o zwiększenie i tak już wyższego poziomu trudności gry, powinienem wspomnieć, że ta promocja jest z mojej perspektywy obowiązkowa dla podstawowej gry. Nie zwiększy on poziomu trudności, ale zdecydowanie zwiększy przyjemność z gry. Otrzymujesz cztery absolutnie genialne duchy, których umiejętności przeniosą twoje wrażenia z gry w zupełnie inny wymiar. Na przykład gra z dwoma ptakami z tej promocji dla dwóch graczy jest doskonała. Mam wszystkie rozszerzenia dla duchów i mogę szczerze powiedzieć, że Wąż i Odkrywca nadal należą do moich ulubionych. Polecam w 100%.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Ponownie, genialne rozszerzenie. Nie wiem jak twórcy to robią, ale ta gra to po prostu dzieło sztuki. Każdy duch jest niesamowicie dopracowany, oryginalny i tematyczny. Do tego dochodzą nowe karty wydarzeń, karty zniszczonych/zdrowych wysp, żetony tematyczne ułatwiające duchom i dahanom współpracę z kolonizatorami oraz dwie dodatkowe plansze wysp. Gra nabiera nowego wymiaru, wyższego poziomu trudności, ale wciąż na zdrowym, znośnym i przyjemnym poziomie. Tak więc wrażenia z rozgrywki nie są w żaden sposób zubożone, wręcz przeciwnie, mają wielką i zrównoważoną wartość dodaną. Jeśli chodzi o karty wydarzeń, które w pewnym stopniu nie rozbijają naszej strategii i zwiększają poziom trudności, to są one równoważone przez wspomniane już żetony, które wręcz przeciwnie ułatwiają i urozmaicają rozgrywkę. Ponownie 100% pracy wykonanej przez autorów. Polecam.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Koło się zamyka i z mojej perspektywy gra jest kompletna. Zarówno sama gra, jak i każde rozszerzenie to dla mnie dobrze wykonana praca. Nie inaczej jest w przypadku Nature Incarnate. Stopniowo, gra i jej rozszerzenia piętrzą coraz więcej trudności, ale wciąż na znośnym i przyjemnym poziomie. Nie ekstremalnym, powiedzmy. Albo dla zaawansowanych graczy. Nie wyobrażam sobie wprowadzenia nowicjusza do duchów, w tym wszystkich rozszerzeń. Jednak w tym rozszerzeniu otrzymujesz absolutnie genialne duchy o wyższym poziomie trudności, których charakterystyczne cechy są odczuwalne bardziej niż kiedykolwiek w grze. Dodatkowo otrzymujesz obecność Incarny, która jest rodzajem obecności ducha, która pozwala ci wykonywać inne unikalne efekty. Na przykład porywanie kolonizatorów/dahanów/obecności/... w bezkresną ciemność. Twórcy niesamowicie poradzili sobie z każdą postacią ducha, to samo tyczy się kart głównych (np. zawieranie układów/kontraktów przez całą grę). Nic do zarzucenia. Jedynie kilka kart wydarzeń, powiedziałbym, jest niepotrzebnie przekombinowanych.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Do Promo 1 i 2 użyję fotokopii, bo w oryginale to Feather i Flame, wieża w jednym. Genialne duchy, bardzo ciężkie. Radość z obu ptaków absolutnie zapiera mi dech w piersiach. Mój faworyt. Ale ja węża. Jest po prostu najlepszym wsparciem dla innych duchów i idealny w 4 lub więcej graczy (ale także świetny w dwóch). Albo płomienie, które bezlitośnie palą wszystko, co się do nich zbliży. Ale dla mnie to ostatnie z czterech. Moja dziewczyna jednak je uwielbia.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Do Promo 1 i 2 użyję fotokopii, bo w oryginale to Feather i Flame, wieża w jednym. Genialne duchy, bardzo ciężkie. Radość z obu ptaków absolutnie zapiera mi dech w piersiach. Mój faworyt. Ale ja węża. Jest po prostu najlepszym wsparciem dla innych duchów i idealny w 4 lub więcej graczy (ale także świetny w dwóch). Albo płomienie, które bezlitośnie palą wszystko, co się do nich zbliży. Ale dla mnie to ostatnie z czterech. Moja dziewczyna jednak je uwielbia.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Potężne euro, z którego temat gry po prostu emanuje! W grze jest sporo mikrozarządzania, ale ma to sens i wszystko do siebie idealnie pasuje, a po około trzeciej rozgrywce będziesz dokładnie wiedział co i jak. No... może nie, ale jestem pewien, że będziesz zaznajomiony z grą. Twórcy Interstellar świetnie pobawili się ikonografią, odwzorowując tekst pisany praktycznie w 100%. Sprawia to, że wszystko jest łatwe do ogarnięcia i bez konieczności czytania lub myślenia o czymkolwiek, gra się intuicyjnie, rozwijając swoje strategie w głowie i stosując je do gigantycznego planu gry, który dodatkowo zwiększa ekspansywność wszechświata. Koncepcja graficzna gry - jednym słowem, piękna. Niektórzy mogą krytykować nudny niebieski kolor i proste ikony na mapie. Ja jednak postrzegam to jako zaletę, ponieważ prosta i dobrze wyglądająca ikonografia nie rozprasza i w ciągu kilku rozgrywek łatwo wchodzi w podświadomość. Gra zdecydowanie zasługuje na większą promocję i marketing niż ma to miejsce w prawdziwym życiu. Temat komponenty prostsze niż się wydaje na pierwszy rzut oka Ikonografia grafika -gorsza księga zasad

Szachy (1475)

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Dlaczego szachy nie mają 5 gwiazdek? To królewska gra. Jest świetna, nie ma wielu gier, które można studiować przez całe życie, są kluby dla dzieci, szkoły, światowe turnieje, niesamowita inteligencja, niezliczone edycje, warianty, rozmiary i... wszystko. To długa historia. Szachy muszą mieć 5 gwiazdek w rankingach. Nie 4,5 :)

Oceny gracza: xxxxxxxxxx Ta gra jest koncepcją. Światowy sukces mówi wiele o jakości tej gry. Nie jestem fanem gier imprezowych, ale jeśli osobiście miałbym wybrać grę imprezową, to jest to właśnie ten wybór. Można to porównać do powiedzenia "W prostocie tkwi piękno". Przy tej grze będziecie się świetnie bawić, zarówno we dwójkę, jak i w szóstkę. Prosta i przyjemna rozgrywka, zasady jasne nawet dla zwykłych graczy, mnóstwo zabawy i przyjemności podczas odkrywania różnych agentów. 100% Polecam.

Tikal (1999)

Oceny gracza: xxxxxxxxoo Bardzo dobra, prosta gra euro, która w czwórce może być dość mózgożerna. Ale nadal jest to jedna z mniej trudnych, bardzo zabawnych gier. W dwójce chodzi bardziej o to, żeby każdy szedł swoją drogą przez las, natomiast w czwórce gra polega na zdobywaniu przewagi, strategii i rozważnym wydawaniu punktów akcji. Gra podoba mi się również dlatego, że nie-gracze będą się nią cieszyć i cieszyć się nią, a co nie mniej ważne - gra jest wielojęzyczna (bez tekstu w grze), co jest zaletą dla osób takich jak ja, które mieszkają za granicą.

Oceny gracza: xxxxxxxxxx To świetna zabawa. Myślę, że uczynimy z tej gry świąteczną tradycję. Ta kooperacyjna gra kampanijna jest dziełem sztuki, zarówno pod względem mechaniki rozgrywki, fabuły, jak i tradycyjnej sztuki Raven. Mechanika euro jest przyjemna, nie stanowi żadnego wyzwania i nie koliduje z fabułą, na której opiera się ta gra. Historia jest alfą i omegą całej kampanii i trzeba przyznać, że czy tego chcemy czy nie, wciągnie nas tak czy siak. Warto wspomnieć o oryginalnym mechanizmie rund walki, który jest już znacznie bardziej wymagającą częścią gry, ale sprawia, że zwycięstwo cieszy jeszcze bardziej. Cała kampania ma 13 różnych zakończeń, czyli trzynaście kampanii. Jedna kampania zajęła nam 24 godziny gry we dwoje (trzy dni gry). Jeśli jesteś takim pasjonatem jak my, będziesz nawet śnił o tej historii. Tak jak my, gdy na przykład podjęliśmy złą decyzję, za którą zapłaciliśmy około 16 godzin później. Należy jednak zauważyć, że gra nie jest przeznaczona dla graczy, którzy nie przepadają za grami kampanijnymi opartymi na fabule. Dla mnie 10/10. Polecam

Nowe oceny gier

xxxxxxxxxx

Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...

premeq [21.11.2024]

xxxxxxxxoo

Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...

eMenthal [21.11.2024]

xxxxxxxxoo

Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...

Raelag [21.11.2024]

xxxxxxxxxx

Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...

Baritone [21.11.2024]

xxxxxxxxxx

Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...

acedrac [21.11.2024]

Nowe opisy gier

Terrorscape

Terrorscape
dodano: 21.11.2024

Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon

Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024

Nowe gry w katalogu

Quartz: The Dice Game
Quartz: The Dice Game

dodano: 20.11.2024

F1 Roll & Race: World Circuits
F1 Roll & Race: World Circuits

dodano: 20.11.2024

F1 Roll & Race
F1 Roll & Race

dodano: 20.11.2024

3 Chapters
3 Chapters

dodano: 20.11.2024

Panda Spin
Panda Spin

dodano: 20.11.2024

więcej >>

Miejsce dyskusji

Offcanvas