Oceny gracza: Ghosts of the Island (DO), po prostu nie ma wątpliwości. Trudno ocenić podstawową grę z 8 duchami teraz, gdy mam ją prosto z promo 1,2. To genialna gra. Dla nas zdecydowanie w pierwszej trójce (DO, Brass B., Sleeping Gods). Teraz posiadamy również promo 1,2, Jagger Earth, Branch and Claw i więcej jest w drodze w tym roku). Jestem pod wrażeniem balansu, mechaniki gry, zmienności i wyrafinowania każdego szczegółu gry. Grafika tak samo. Rozegrałem prawdopodobnie mniej niż 50 gier. Atmosfera i przyjemność z gry jest zawsze wyjątkowa. Ta gra ma dodatkowe miejsce i przypuszczam, że będzie je miała jeszcze przez wiele lat. Byłbym jednak szczęśliwy, gdyby nie powstały kolejne rozszerzenia. Nie dlatego, że jest w nich coś negatywnego, są świetne. Ale gra zbliża się do punktu, w którym trudno jest już grać ze wszystkimi rozszerzeniami, choćby po to, by wyjaśnić, zrozumieć i cieszyć się rozgrywką dla początkujących. Ale... nowe Promo Packi z kartami mocy Spirit Cards powitałbym z radością w każdej chwili.
Oceny gracza: Tego rozszerzenia brakowało od pierwszej chwili. Jest idealny, żetony i karty wydarzeń nadają grze więcej klimatu wyspy, ducha i kolonizatora. Wiele dyskutuje się o kartach wydarzeń. Czy są one zaletą, czy komplikacją i minusem gry. Nie mam co do tego wątpliwości. Gra z żetonami daje przewagę duchom i sprawia, że gra jest łatwiejsza pod względem wygranej, ale nieco trudniejsza do przemyślenia. Karty wydarzeń są więc równowagą dla tych żetonów, a gra nadal ma ten sam balans trudności, z dodatkiem niewielkiego elementu losowego. Ale bez obaw. Karty wydarzeń nie są drastyczne (jeszcze. Zobaczymy w przyszłych rozszerzeniach). Dla tych, którzy są przeciwni tym kartom wydarzeń, chciałbym tylko wspomnieć, że zgodnie z zasadami można grać bez nich, chociaż nie do końca wyobrażam sobie równowagę gry. Byłoby zbyt łatwo, więc może to dobra opcja dla początkujących, którzy kupują to rozszerzenie razem z grą podstawową lub zaraz po niej, albo dla zaawansowanych graczy, którzy ustawiają trudność gry na maksimum, ale nie chcą korzystać z kart wydarzeń.
Oceny gracza: Jeśli wahasz się przed zakupem tego rozszerzenia lub innych ze względu na obawy o zwiększenie i tak już wyższego poziomu trudności gry, powinienem wspomnieć, że ta promocja jest z mojej perspektywy obowiązkowa dla podstawowej gry. Nie zwiększy on poziomu trudności, ale zdecydowanie zwiększy przyjemność z gry. Otrzymujesz cztery absolutnie genialne duchy, których umiejętności przeniosą twoje wrażenia z gry w zupełnie inny wymiar. Na przykład gra z dwoma ptakami z tej promocji dla dwóch graczy jest doskonała. Mam wszystkie rozszerzenia dla duchów i mogę szczerze powiedzieć, że Wąż i Odkrywca nadal należą do moich ulubionych. Polecam w 100%.
Oceny gracza: Ponownie, genialne rozszerzenie. Nie wiem jak twórcy to robią, ale ta gra to po prostu dzieło sztuki. Każdy duch jest niesamowicie dopracowany, oryginalny i tematyczny. Do tego dochodzą nowe karty wydarzeń, karty zniszczonych/zdrowych wysp, żetony tematyczne ułatwiające duchom i dahanom współpracę z kolonizatorami oraz dwie dodatkowe plansze wysp. Gra nabiera nowego wymiaru, wyższego poziomu trudności, ale wciąż na zdrowym, znośnym i przyjemnym poziomie. Tak więc wrażenia z rozgrywki nie są w żaden sposób zubożone, wręcz przeciwnie, mają wielką i zrównoważoną wartość dodaną. Jeśli chodzi o karty wydarzeń, które w pewnym stopniu nie rozbijają naszej strategii i zwiększają poziom trudności, to są one równoważone przez wspomniane już żetony, które wręcz przeciwnie ułatwiają i urozmaicają rozgrywkę. Ponownie 100% pracy wykonanej przez autorów. Polecam.
Oceny gracza: Koło się zamyka i z mojej perspektywy gra jest kompletna. Zarówno sama gra, jak i każde rozszerzenie to dla mnie dobrze wykonana praca. Nie inaczej jest w przypadku Nature Incarnate. Stopniowo, gra i jej rozszerzenia piętrzą coraz więcej trudności, ale wciąż na znośnym i przyjemnym poziomie. Nie ekstremalnym, powiedzmy. Albo dla zaawansowanych graczy. Nie wyobrażam sobie wprowadzenia nowicjusza do duchów, w tym wszystkich rozszerzeń. Jednak w tym rozszerzeniu otrzymujesz absolutnie genialne duchy o wyższym poziomie trudności, których charakterystyczne cechy są odczuwalne bardziej niż kiedykolwiek w grze. Dodatkowo otrzymujesz obecność Incarny, która jest rodzajem obecności ducha, która pozwala ci wykonywać inne unikalne efekty. Na przykład porywanie kolonizatorów/dahanów/obecności/... w bezkresną ciemność. Twórcy niesamowicie poradzili sobie z każdą postacią ducha, to samo tyczy się kart głównych (np. zawieranie układów/kontraktów przez całą grę). Nic do zarzucenia. Jedynie kilka kart wydarzeń, powiedziałbym, jest niepotrzebnie przekombinowanych.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024