Oceny gracza: Fajna bitwa kosmiczna, w której ruch grup statków jest podyktowany wylosowaną kartą. Łatwa, chaotyczna, odpowiednia dla dzieci w wieku 8 lat.
Oceny gracza: Gra karciana dla dwóch osób, proste mechanizmy, bogate doświadczenie. Mimo tematyki bitewnej, bardzo pasującej do par.
W domowej wersji testowej.
Oceny gracza: Wyjątkowa gra taktyczna, która jest z nami bez większych zmian od ponad trzydziestu lat. I nie bez powodu. Właściwie kilka.1) Walki gigantycznych robotów są fajne.2) Niezwykle zmienne i replayable.3) Sceniczne. Widać lecące śruby, ranny pilot w postrzelonym kolosie może próbować zabrać ze sobą wroga w desperackim biegu, stutonowy kolos zatacza się pod ostrzałem i pada jak leśny olbrzym...4) Roboty robią chyba wszystko. Jeśli chcesz, możesz dodać czołgi, piechotę, siły powietrzne ... nawet statki kosmiczne.
Oceny gracza: Wykorzystując karty, kości i stosunkowo niewielki plan gry, gra stwarza solidne wrażenie pojedynku - i mimo że gra się do pięciu zwycięstw, to w ciągu godziny kończysz grę.
Oceny gracza: W wariancie "Jamajka" jest bardzo losowa, z dużym handicapem dla pierwszego gracza.
Dobra alternatywa dla "Goździk, nez angry se".
Oceny gracza: Doskonałe taktyczne cięcie w obracających się lochach. Minimalne ofiary, polecam podawać z czymś do schłodzenia mózgu.
Oceny gracza: Pasjans fantasy, który ma swoje wady - ale od czasu do czasu się przydaje. Poza tym jest czeski i dość tani.
Oceny gracza: Przyjemna, a może nawet edukacyjna gra. Zniszczenia są zadawane zgodnie z charakterem gry i nastrojem graczy, więc nadaje się również jako gra rodzinna. W porównaniu z oryginalną wersją, karty są nietypowo duże, ale z ładnymi ilustracjami; rzuty kośćmi na jedzenie zostały zastąpione bardziej wyrafinowanym systemem kart obszarów; dodano kilka nowych funkcji.
Oceny gracza: Rozszerzenie dodaje różnorodność i nowe motywy, z większą liczbą kart, a tym samym więcej możliwych kombinacji, dzięki czemu gra jest bardziej dostępna dla mniej konkurencyjnych graczy. Ponadto w grze pojawiła się nowa mechanika Przeklętych Skarbów.
Oceny gracza: Prosta, ale bogata taktycznie gra z motywem bitwy kosmicznej. To niesamowite, jak wiele mogli zrobić z planszą 5x5, statkami 2x7 i kostkami 2x9.
Oceny gracza: Oceniam jako rodzic z dzieckiem w wieku szkolnym i przedszkolakiem. Dla dorosłych pewnie na poziomie człowieka, czyli zależy od okoliczności i graczy.
Oceny gracza: Relaksująca gra kooperacyjna/solo ze świata Minecraft w małym pudełku. Dobrze dopasowany temat z zasadami, możliwy do uchwycenia i samodzielnej gry nawet dla ośmiolatka, odpowiedni do wspólnej gry z rodzicami. Idealna na karty raportowe.
Oceny gracza: Prosta gra familijna, którą nawet ostrzyżeni gracze mogą się cieszyć jako przekąską. Ładne ilustracje, zasady wyjaśnione w trzy minuty.
Oceny gracza: Świetna z małymi dziećmi - rodzaj kooperacyjnej gry pamięciowej.
Oceny gracza: Wysoce taktyczna gra, do której można zabrać żetony lub figurki. Mimo opisu, liczba graczy jest praktycznie nieograniczona, a zasady, dostępne w Internecie, zachęcają do wprowadzania własnych modyfikacji.
Oceny gracza: Fajne, czeskie, z prawdziwym rozwojem postaci i większą ilością wyborów. Formalny rywal dla Talismana (tańszy i w języku czeskim).
Oceny gracza: Najlepsza gra karciana w jaką grałem. Trudniej jest wczuć się w symbole i zasady, ale wysiłek opłaca się wielokrotnie.
Rozgrywana głównie w dwóch graczy.
Oceny gracza: Talisman odarty z całego balastu i dużej części wypadków, chodzi bardziej o wyścig niż o podróż. Szybka, pięknie ilustrowana, grana w półtorej godziny nawet przez początkujących.
Oceny gracza: Zasada jest taka sama jak w przypadku Osadników, ale oferuje lepszą grafikę i więcej kart w bardziej zorganizowany sposób.
Pięć możliwych trybów gry:
- wersja podstawowa do 40 minut
- gra z jednym z trzech pakietów rozszerzających (podobno do godziny)
- gra ze wszystkim do 180 minut.
Cenię sobie szczególnie możliwość skrócenia gry.
Oceny gracza: Polecam reedycję (Rywale na Catan/Knizata z Catanu).
Oceny gracza: Znakomite proste zasady do gry z wybranymi przez siebie (fantasy) miniaturami, zaletą jest możliwość stworzenia postaci praktycznie do wszystkiego. Pomimo swojej prostoty, zawiera wystarczająco dużo miejsca na strategiczne (budowanie własnego składu) i taktyczne decyzje graczy.Wadą jest to, że czasami może dość mocno zdenerwować Stestena.
Oceny gracza: Gwiazdka za humor, który jednak przestaje być zabawny po pierwszej grze. Może nawet podczas pierwszej rozgrywki, powiedzmy po trzech godzinach.
W pewnym sensie jest to gra częściowo kooperacyjna, bo po czwartej godzinie gracze (jeśli nie wyrzucą jej po prostu przez okno) jednoczą się przeciwko grze, by ją ukończyć.
Oceny gracza: Ocena dotyczy wyłącznie wersji solowej.
- Doskonała, taktyczna i emocjonująca gra
- Zajmuje sporo czasu: około 1 godziny, gdy wszystko idzie dobrze, znacznie mniej, gdy idzie źle (co zwykle się zdarza)
- Nieco wątpliwości budzi też balans poszczególnych drużyn.
Oceny gracza: Idealna na wprowadzenie do gier figurkowych/wargowych.
Oceny gracza: Nie jest to ani dobra "gra imprezowa", ani dobry miszmasz, choć jest ... prosta, jak większość gier imprezowych, a miszmasz się robi. Tak naprawdę to w ogóle nie jest dobra gra, jest powtarzalna, a zakończenie jest bardziej nudne niż dramatyczne.
Oceny gracza: Jedna z gier, w której więcej zależy od samej podróży niż od tego, kto jest zwycięzcą, a kto przegranym... Gdyby tylko nie trwało to tak cholernie długo.
Oceny gracza: Fajna i prosta gra odpowiednia dla niegrających, z gier wiedzowych chyba najlepsza w jaką grałem. Ale:
A) bardzo mało kart, po kilku rozgrywkach to już nie to samo
B) nigdy nie lubiłem zbytnio gier wiedzowych.
Oceny gracza: Nędzne (ale dzięki nierównowadze na korzyść superszpiega przynajmniej krótkie) doświadczenie w trzech graczy, zasady są cienkie i czasem niejasne, obrazki ładne.
Oceny gracza: Prosta i szybka gra walki, która oferuje ciekawe decyzje, ale w końcu głównym słowem jest przypadek. W swojej kategorii (składana gra pubowa) ma doskonały stosunek wydajności do ceny.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024