Oceny gracza: Oceniam po czterech meczach w dwóch. Gra jest dobra, naprawdę mocny element budowy silnika. Czasami działań jest tak dużo, że człowiek się w tym gubi i trudno jest zachować konsekwencję w swoich decyzjach i ocenić, co jest dla niego korzystne. Kompleksowe i nieintuicyjne zasady. Nauka gry jest dość wymagająca i po kilku miesiącach przerwy mogę w zasadzie zacząć od nowa. Piękne i tematyczne ilustracje.
Oceny gracza: Doskonałe rozszerzenie. Dodatek Frozen City zmniejsza losowość, a nowe karty zwiększają replayability. Kciuki w górę.
Oceny gracza: Niestety jest znacznie gorzej niż w Dungeon i Monochrome. Próba wydłużenia czasu rozgrywki i dodania mechaniki gry nie wyszła autorom zbyt dobrze. Każdy kolejny rozdział jest gorszy od poprzedniego. Łączny czas gry to około 7 godzin i ukończyliśmy ją tylko siłą woli.
Oceny gracza: Ocena po dwóch grach. Sympatyczny kooperacyjny deckbuilding. Spodziewałem się, że mechanizm "nietasowania" talii będzie ważniejszy dla rozgrywki. Stabilny system dostarczania kart ala Dominion też nie do końca mi odpowiada. Wolę dynamiczne menu ala Ascension lub połączenie obu ala Clank. Tak oceniam 8 na 10 :-)
Oceny gracza: Recenzuję 2 edycję gry. Gra bardzo mnie zaskoczyła. Bardzo ładne euro. Poruszanie się po niej, zawsze coś się dzieje. Pół gwiazdki w dół za niedokończone zasady Leukatovki.
Oceny gracza: Ocena po dwóch grach. W naszej grupie graczy w ogóle się nie przyjęła. Zagmatwane drzewko technologiczne i niezrównoważona moc kart są prawdopodobnie głównymi winowajcami. Myślę, że jest wiele lepszych gier.
Oceny gracza: Szybka wkurzająca (przepraszam za to słowo, ale nie mogę się powstrzymać) gra, którą albo pokochasz, albo znienawidzisz. Fajną rzeczą jest zwłaszcza tryb drużynowy dla 4 graczy.
Oceny gracza: 10.3.2023 Ocena po pierwszej grze. Lekkie rozczarowanie. Z pięciu akcji najważniejsza jest wyraźnie "Build", pozostałe to filler. Przez całą grę mieliśmy nadmiar zasobów, których nie zdążyliśmy nawet skonsumować. Jednocześnie musieliśmy wznosić budynki, by realizować cele. Element eksploracji jest w grze prawie niewykorzystany, podobnie jak walka (przez całą grę nikt nie walczył). Cała gra to jedna wielka sałatka punktowa, często miałem wrażenie, że mogę wykonać 3 akcje, z których każda daje mi 2 punkty zwycięstwa. Nie wiem, czy będziemy mieli ochotę na ponowne sięgnięcie po tę grę, kiedy jest tam tyle lepszych tytułów. Choćby Scythe :-)
Oceny gracza: Przyjemne wytchnienie. Gra, która spodoba się nawet niegraczom ze względu na proste zasady i krótki czas rozgrywki.
Oceny gracza: Solidne euro z wyższej klasy średniej :-) Grałem do tej pory 2x i gra mi się podobała, ale nie mam ochoty na powtórkę w najbliższym czasie. Mam wrażenie, że kolejne gry nie będą się prawie niczym różnić od dwóch pierwszych.
Oceny gracza: Gra jest ładna, mocno asymetryczna. Jest to dość szybkie tempo. Ale uważam, że jest to bardzo niezrównoważone. Zło naprawdę ma przewagę. Bez sporej dawki szczęścia, dobro nie ma szans na wygranie niektórych scenariuszy.
Oceny gracza: 2.10.2019 - ocena po 3 meczach. Wersja KS. Wygląda bardzo ładnie. Cabin in the Woods w formie gry planszowej. Ale niestety gra nie działa zbytnio. Jest zbyt rozległy, długi i ma fatalny setup jak na grę imprezową, ale jest zbyt losowy i prosty jak na każdy inny gatunek. Btw, wyrwaliśmy połowę drzwi przy pierwszym przejściu.
Oceny gracza: Gra niezbyt przypadła nam do gustu. Po pierwszej sprawie myśleliśmy, że damy grze jeszcze jedną szansę, ale Falling Out of the Window nadal jest nieco słabsze. Logika kulała, a niektóre elementy śledztwa (motywacja zabójcy, zdobywanie informacji) nie miały prawie żadnego sensu. Ciężko to opisać bez spoilerów. Przynajmniej mogę pochwalić Albi za tłumaczenie.
Oceny gracza: Proste zasady, łatwe do wytłumaczenia nawet dla osób niegrających. Przynajmniej kilka pierwszych gier było bardzo rozrywkowych, niestety fakt, że jest ograniczona ilość kart sprawia, że gra po prostu za bardzo się starzeje. Szybko zaczyna się myśleć o rozbudowie i zwiększeniu replayability.
Oceny gracza: Niezbędne euro. Trochę zagmatwane dla nowicjuszy, ale złożone i bardzo konfliktowe. Główną wadą dla mnie jest chyba długość jednej rozgrywki, która bez problemu może wynosić 5 i więcej godzin. Oceniony po dwóch meczach.
Oceny gracza: Doskonała gra. Cenię sobie małą losowość, możliwość bardzo dobrej gry w dwie, jak i w sześć osób. Podczas gry trzeba dobrze przemyśleć swoje ruchy i jest tu sporo miejsca na strategię.
Oceny gracza: 7.3.2023 Ocena po dwóch rozgrywkach. Piękne ilustracje i oryginalny temat, ale nie odczuwa się go zbytnio podczas gry. Gameplayowo, jak dla mnie, jest raczej przeciętnie. Jest tylko jedna droga do zwycięstwa. W kółko powtarzasz te same czynności. Jako oryginalny element można odebrać to, że używasz kostek przeciwnika i on dostaje za to nagrodę. Ale to wciąż nagradzanie gracza za toczenie wysokich liczb. Gra będzie zapewne bardziej odpowiednia dla początkujących i średnio zaawansowanych graczy. Ze względu na ciągłe liczenie i skomplikowaną punktację końcową, raczej nie dla dzieci.
Oceny gracza: Wrażenia po pierwszym przejściu gry. około 6 godzin. Poszczególne zagadki były dobre, fabuła niestety bez rewelacji. Często stajesz przed wyborem fabularnym, do którego nie masz żadnych informacji, a konsekwencje Twojej decyzji są inne niż się spodziewasz. Rozgałęzienie historii jest w rezultacie tak gwałtowne. Pod koniec historii rozwiązanie jest ponownie zdeterminowane przez twój wybór, ale nie masz pojęcia, co wybrać i co będzie dobre, a co złe. W naszym przypadku nieświadomie wybraliśmy czarne zakończenie dla wszystkich zaangażowanych. :-(
Oceny gracza: Gra nam się podobała. 2 graczy, 85 minut, 4 podpowiedzi, 5 gwiazdek. Tym razem mieliśmy 3 trafienia, w których zadanie było niejednoznaczne i nie rozumieliśmy co robić. Może być trudno zrozumieć zadanie zagadki, która potem staje się banalna sama w sobie. Osobiście wolałbym, żeby było odwrotnie.
Oceny gracza: Mam mieszane uczucia po jej ukończeniu.Cena jest rozsądna, pomysł dobry, nie trzeba niszczyć gry jeśli się uważa.Ukończenie zajęło nam 112 minut, a mieliśmy 8 podpowiedzi. Jak na to, co miało być najłatwiejszą grą escape'ową z zestawu 3-osobowego, to nie jest to zbyt dobry wynik. Wskazówki są po prostu potrzebne w trakcie gry tylko po to, aby upewnić się, że masz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozwiązać go w pierwszej kolejności. Wielokrotnie stwierdziliśmy, że zagadka poszła rozwiązana, ale kod nie działał. W pomocy okazało się, że nie mamy wszystkich potrzebnych części. Dwa razy zdarzyło się nam również, że nie zrozumieliśmy zadania, a w przynajmniej jednym przypadku myślę, że nie była to do końca nasza wina. Po moich wrażeniach z 1. gry, kolejna odsłona nie jest takim "must have", jakim myślałem, że będzie...
Oceny gracza: Całkiem niezłe. Po jej ukończeniu zgodnie stwierdziliśmy, że podobała nam się bardziej niż Opuszczona chata, a jednocześnie nie wydawała nam się trudniejsza (może wręcz przeciwnie). Ogólnie 2 graczy, 95 minut, dwie podpowiedzi, więc 5 gwiazdek.Udało nam się rozegrać grę jeszcze raz, nie odnosząc żadnych obrażeń.
Oceny gracza: Ciekawa gra, która wygląda jakby powstała przez skrzyżowanie Aktywności, Scrabble i Talismana, ale efektem jest taka rybka lub krab. Mnóstwo mechanizmów gry, które nie do końca do siebie pasują....
Oceny gracza: Relaksująca gra z oszałamiającą oprawą wizualną i wysokiej jakości komponentami. Karty dzielą się na normalne i zaawansowane w zależności od stopnia ich skomplikowania. Niestety, nawet na tych łatwiejszych wymagana jest pewna znajomość języka angielskiego.
Oceny gracza: Gra ma proste zasady i przyjemnie się w niej porusza. Trochę brakuje nam mechanizmu równoważącego. Jak na razie wydaje się, że drużyna, która potrafi zdominować kilka pierwszych rund i zdobyć kilka dodatkowych poziomów, ma już mocną pozycję do wygrania meczu.
Oceny gracza: Bardzo prosta gra o zbieraniu zestawów. Temat jednoznacznie nadający się do zabawy z mamą/dziadkiem/tatą :-)
Oceny gracza: Fajne małe rozszerzenie.Największy pozytyw to dodatkowe karty spotkań w Arkham i nowe czary. Pozostałe części rozszerzenia nie są niezbędne.Mroczny zwiastun dodaje sporo trudności i jest w większości pomijany.
Oceny gracza: Oceniam grę po około 7 scenariuszach.Gra ma zupełnie niezarządzane zasady. Ciągłe szukanie na bbg jest denerwujące. Z powodu braku/niezrozumienia zasad sami i nieodwracalnie zepsuliśmy grę. Edit: po 9 scenariuszach obniżam ocenę o jedną gwiazdkę więcej. Najgorsze zasady w historii.
Oceny gracza: 15.3.2023 ocena po jednej rozgrywce. Z zasadami i setupem zajęło nam to prawie 2 godziny, czysta gra około godziny i dwudziestu minut. Super obróbka draftu. Jedna z absolutnie najlepszych, jakie widziałem do tej pory. Na tym kończą się dla mnie pozytywy, niestety. Co do pierwszej połowy, to jeśli rekin dobrze to rozegra, to łowcy nie mają prawie żadnych informacji i strzelają w ciemno. Albo trafią przypadkiem w rekina, albo nie. I to wszystko. Druga połowa gry jest całkowicie losowa. Ale jako gra imprezowa na wieczór, dla ludzi, którzy lubią Szczęki i nie mają nic przeciwko gigantycznej pomocy losowości, może działać.
Oceny gracza: Kiedyś graliśmy w nią cały czas, teraz nie wracamy do niej zbyt często, ale to wciąż solidna sprawa. Proste zasady i dobra rozgrywka w sześć osób to główne plusy tej gry.
Oceny gracza: Taki fajny większy filer. Chodzi po prostu o zabicie jak największej ilości jednostek. Nie musisz się tak bardzo martwić o to, co się stanie z twoją armią. Nie jest to tak konfrontacyjne jak mogłoby się wydawać, a raczej jest konfrontacyjne, ale jak wyrżniesz komuś całą armię, to tak naprawdę nic wielkiego się nie dzieje. Ale moim zdaniem to w żaden sposób nie jest gra dla 2 graczy!
Oceny gracza: Stosunkowo proste zasady z w miarę grywalnymi opcjami. Uważam to za "większy wypełniacz". Dopóki gracze nie są bezużytecznymi analitykami-paralitykami jest przyjemnie wartko...
Oceny gracza: Świetna gra. Jeden z moich ulubionych koopów. Mocny temat, humor, regulowany poziom trudności i czas gry. Kilka oryginalnych elementów - zbieranie wspomnień, ładowanie umiejętności - ale brak kompletnej rewolucji. Pół gwiazdki w dół za zestaw zasad i lekko nieokrzesaną mapę.
Oceny gracza: 15.3.2023 Ocena po jednej kampanii. Gra zajęła nam 5,5 godziny. Dość rozczarowujące dla nas niestety. Zasady są naprawdę kiepskie. Nie wiem czy kiedykolwiek czytałem gorsze. Biorąc pod uwagę, że jest to gra z 3 edycji to szkoda. Fabuła jest liniowa i nieciekawa. Flavortext na wydarzeniach jest po prostu losowy. Historia nie buduje i pewnie mogłaby dodać klimatu, tyle że znowu bardzo się wlecze, więc przestaliśmy ją czytać przy mniej więcej dziesiątej karcie. Gameplayowo jest bardzo prosta (chyba że jakoś nagniesz/modyfikujesz zasady), a kostki nadają jej sporo losowości. Gdybym szukał prostego dungeon crawla na wieczór, bez większego dodatkowego myślenia, z zasadami wciąż żywymi w mojej pamięci, mógłbym to rozważyć. Poza tym jednak nie bardzo to widzę...
Oceny gracza: Fajna gra typu "narysuj i napisz". Niski poziom konfliktu (i kontaktu) między graczami nie przeszkadza mi zbytnio, dobrze połączona mechanika i temat. Niestety, wydaje mi się, że istnieje optymalne zagranie, od którego co najwyżej robi się mały krok w bok, gdy zasoby nie napływają lub Piktowie gangują na konkretną kohortę. Trochę z tym związana jest największa słabość gry, a jest nią replayability, które jest moim zdaniem bardzo niskie. Po 3 rozgrywkach nie mam motywacji do ponownego zagrania w grę, przynajmniej przez kilka miesięcy lub lat.
Oceny gracza: Grę kupiłem szukając alternatywy dla tak bardzo oklepanego Dixita. Wrażenia są mieszane. Z jednej strony nie jest to raczej alternatywa dla Dixita, trzon gry JEST właśnie Dixitem. To co jest dodatkowe, czyli określenie jak przeciwnik zgadnie JEST naprawdę dodatkowe. Fajną rzeczą w Dixit jest to, że wszyscy ciągle grają. Tutaj jedna drużyna ciągle czeka na drugą. Kiedy jedna drużyna wybiera kartę inspiracji, druga drużyna czeka. Gdy druga drużyna zgadnie, pierwsza drużyna czeka.Ostatnim spostrzeżeniem jest to, że niektóre karty inspiracji są po prostu gorsze od innych, lub niektóre dzieła sztuki nie do końca można nimi opisać. Powoli zaczynam mieć alergię na sugestię nucenia melodii...
Oceny gracza: 2.10.2019 - Ocena po trzech meczach, w dwóch cztero i pięcioosobowych. Gra ma ciekawą mechanikę, jest dość taktyczna i jest w niej minimum losowości. W swojej turze podejmujesz naprawdę dużą liczbę decyzji. W miarę jak liczba kart rośnie w trakcie gry, tury graczy stają się coraz dłuższe. To właśnie długość poszczególnych rozgrywek jest dla mnie głównym minusem gry. Nie sądzę, abyśmy próbowali ponownie z pięcioma zawodnikami.
Oceny gracza: Dobrze się gra w większej liczbie graczy. Wysoki stopień losowości.
Oceny gracza: Proste zasady, pierwsze kilka gier bardzo przyjemne. Niestety, ze względu na wysoki poziom losowości, lekko frustrujący momentami. Holt jak nie spadnie tak nie spadnie, plus jak przeciwnicy szybciej wezmą wszystkie najbliższe węzły na wioski, to w zasadzie traci się szansę na znaczącą interwencję w grę...
Oceny gracza: Nijaka i niesłodka gra. Jeśli chce się uzyskać dobrą ocenę, trzeba szybko zamknąć grę, a tym samym rozwiązanie całej sprawy nie było zbyt trudne. Tak naprawdę już po kilku pierwszych kartach byliśmy na plusie, a kolejne karty odwracaliśmy tylko dlatego, że nie wierzyliśmy, że mamy wystarczająco dużo informacji, by zamknąć sprawę. Było to jednak niepotrzebne, odbiło się tylko negatywnie w ocenie jako zmarnowany czas.
Oceny gracza: Trochę niewyraźnie w pierwszych meczach. Dużo małych, pomijanych zasad, ale w końcu dobrze działający mechanizm. Wbrew twierdzeniom wszystkich innych, widzę Overlordów dość wyraźnie...
Oceny gracza: 27.3.2023 Świetna gra dla 6 graczy, gdzieś na pograniczu gier lekko i średnio złożonych. Jest losowość, czasem nie dostaje się kart, ale zasady są proste, rozgrywka wartka. Każde supermocarstwo musi - trzymać się swojej roli bez większego odstawania na boczny tor. Dla mnie - przyjemne 8 na 10
Oceny gracza: Duża losowość i wysoki stopień trudności. Frustracja przy niektórych scenariuszach.
Oceny gracza: Niestety, gra zupełnie nam nie pasowała. Nie potrafię tego do końca wyjaśnić. Przychodzą mi do głowy takie rzeczy jak ogólny brak przejrzystości, bardziej skomplikowana obsługa kart i brak głębi w grze.
Oceny gracza: Gra jest naprawdę piękna, ma humorystycznie napisane zasady i kilka kart. Niestety jest ona dość nie dopracowana, a czas gry jest naprawdę niepotrzebnie wydłużony. Poszczególne frakcje są naprawdę niezbalansowane i często nie współpracują ze sobą dobrze. W niektórych grach miałem poczucie bezsensu, że nie jestem w stanie zrobić nic naprawdę znaczącego w grze.
Oceny gracza: Jest szybki i w miarę taktyczny. Kończysz w pół godziny i wcale się nie nudzisz. Ale raczej nie służy do częstego grania.
Oceny gracza: Gra polegająca na wynajmowaniu siły roboczej w postaci robotników i najemników oraz wydobywaniu cennych minerałów gdzieś w kosmosie. Jej długość (zdecydowanie poniżej godziny w 4 graczy) mieści się gdzieś pomiędzy filerem a grą średniej wielkości. Pomimo tego, że w zasadzie wybierasz tylko z 5 akcji w każdej rundzie (4 plądrowanie baz wroga) to czasem dość ciężko jest się po nich poruszać i wybrać najlepszą. W przypadku graczy AP może to być nie lada wyzwanie. W innym przypadku jednak wszystko się sprawdza i działa bardzo ładnie.
Oceny gracza: Bardzo szkodliwa gra, która nadaje się na późniejszy czas, jako nadrobienie zaległości po bardziej skomplikowanych rzeczach. Negocjacje to klucz do sukcesu.
Oceny gracza: Ciekawa, innowacyjna gra. Bardzo mi się podobało. Odejmuję pół gwiazdki za niedoskonałości techniczne. Bardzo nieintuicyjny system walki. Niejasności w tym, co wszystko kosztuje jednostkę czasu, a co jest "darmowe". Momentami gubiliśmy się, czy wszyscy jesteśmy w odpowiednim czasie, czy też ktoś już gra jednostkę przed nami, a ktoś inny za nami.
Oceny gracza: Razem z Expedition Endurance jeden z najlepszych dodatków. Historia rozgrywa się w Hollywood w 1982 roku. Niestety, po raz kolejny źle zrozumieliśmy niektóre zasady, których zwięzłość graniczy czasem z niejasnością. Czas gry i ilość run nie mówi wiele o możliwościach grupy.
Oceny gracza: 4 runy, około 6 godzin, 30 minut łącznie. Zdecydowanie jedno ze słabszych rozszerzeń jak dla mnie. Duża liczba decyzji, które podejmujesz zupełnie bezwiednie - losowo. Czcionki niektórych kart bardzo trudne do odczytania.
Oceny gracza: Niestety jedno z najsłabszych rozszerzeń. Długie, przypadkowe i rozczarowujące na końcu.
Oceny gracza: Znów nieco gorzej niż w przypadku poprzedniego rozszerzenia (The Marcy Case). Znowu zamieszanie w przepisach. Inaczej 2 biegi i w sumie 5h30min.
Oceny gracza: Fabuła jest o włos słabsza niż w podstawowej grze. Ale poza tym wciąż dobrze. Rozegrane na 3 biegi, czas gry 5 godzin netto.
Oceny gracza: Fajna historia na tle wypraw krzyżowych i hiszpańskiej rekonkwisty. Podobało mi się bardziej niż Smoki i Marcysia, choć to wszystko jest dość liniowe.
Oceny gracza: Dla mnie jeden z najlepszych pakietów. Doskonały, oryginalny temat. 3 biegi ukończyliśmy w 5 godzin.
Oceny gracza: Zarówno Last Knight, jak i Age of Legends przeszliśmy po jednej rozgrywce dla dwóch graczy.OSTATNI RYCERZ: Kampania jest zauważalnie bardziej liniowa niż w oryginalnej grze, miejscami przypominając niemal korytarz. Utrata rozgrywki w otwartym świecie jest ceną za równowagę i dobrze skalowany poziom trudności w poszczególnych rozdziałach. Mechanika Exposure działa stosunkowo dobrze. Fabuła nieco gorsza od podstawki. Ogólnie 6,5/10.AGE OF LEGENDS. Choć mechanika armii nie przypadła nam zbytnio do gustu, to kampanię oceniam pozytywnie. Cieszyliśmy się, że powrócił sandboxowy klimat z podstawowej wersji gry. Poziom trudności nam odpowiadał. 7-7,5/10
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Grałem w dwóch graczy, dla mnie to najgorsza kampania w całej serii. Rozpaczliwie liniowa. W wielu miejscach po prostu czytasz akapit po akapicie, a jedynym wyborem jest kolejność czytania akapitów. Podejmowanie decyzji jest tu naprawdę minimalne. Druga połowa historii obracająca się wokół Danse Macabre w ogóle nam nie wyszła. To już wydawało nam się bardzo naciągane. Ale znowu muszę docenić miłe podsumowanie historii na samym końcu gry. Najbardziej podobały nam się rozdziały 1 i 2, a następnie 5 i 6. Ogólnie 6/10
Oceny gracza: Graliśmy w podstawową grę dwa razy, za każdym razem z dwoma graczami. Pierwsze podejście zakończyliśmy po około 20 godzinach. Naciskaliśmy zbyt mocno, pchaliśmy główne zadanie i gdzieś w okolicach rozdziału 7 potwory stały się dla nas zbyt silne, nie mogliśmy zdobyć zasobów, albo przegrywaliśmy walkę, albo kończyliśmy tak ranni, że musieliśmy dochodzić do siebie przez kilka rund. Zrezygnowaliśmy z gry bardzo sfrustrowani i zirytowani. W drugiej rozgrywce wyciągnęliśmy wnioski, spowolniliśmy postępy w głównej fabule tak bardzo, jak to możliwe i spędziliśmy dużo czasu na farmieniu zasobów, a później exp. Grało nam się o wiele lepiej i było to lepsze doświadczenie, ale w ostatnich rozdziałach wpadliśmy w rutynę. Wielokrotne przemierzanie odkrytej mapy bez niczego do roboty i zapalanie coraz to nowych menhirów jest uciążliwe. Jeśli miałbym podsumować grę jednym zdaniem, to poniżej przeciętnej z ponadprzeciętną historią w pięknie wyrenderowanym świecie. Ogólnie 6,5/10.
Oceny gracza: Pierwotnie oceniłem grę na cztery gwiazdki na początku 2020 roku, ale z perspektywy czasu musiałem dodać kolejne pół. Uwielbiamy tę grę i kupiliśmy wszystkie trzy rozszerzenia. Tak, gra nie jest w pełni zbalansowana, ale nam to odpowiada, lubimy szybką rozgrywkę i za każdym razem mamy kolegów z drużyny. 9 z 10
Oceny gracza: Po początkowej nieufności okazało się, że to fajna dość konfliktowa gra. Krótki czas rozgrywki i proste zasady są fajne.Z drugiej strony nie do końca podoba mi się rzucający się w oczy mechanizm levelowania i graficzna strona gry (subiektywne).
Oceny gracza: Gra jest bardzo złożona i ma dość skomplikowane zasady. Wejście w nią zajmie ci dość dużo czasu. Wymaga to wiele przemyśleń i niestety nie wszystko da się z góry przemyśleć. Więc jeśli naprawdę grasz, aby wygrać, gra może cię bardzo spowolnić. Plusem jest to, że jest zupełnie inny od wszystkiego, co znam. Nie mamy żadnej innej gry tego typu.
Oceny gracza: Gra z niezwykle mocnym motywem przewodnim, którego nie spodziewałbym się w diceplanie. Nie zniechęcaj się jednak, nawet jeśli nie jesteś fanem metalu. Byłoby szkoda, gra działa naprawdę przyjemnie. Minusami są słabo napisane zasady i zagmatwane symbole akcji na planszy gry.
Oceny gracza: Dla mnie bardziej złożona i zabawna niż Questy, ale wciąż stosunkowo prosta, szybka i przyjemna karcianka.
Oceny gracza: Oryginalna, asymetryczna gra dla maksymalnie 5 graczy. Niestety, ma dość skomplikowane zasady i jest piekłem do wytłumaczenia. W zasadzie 5 zupełnie różnych postaci z mnóstwem nie do końca banalnych interakcji i wyjątków od ogólnych zasad. To, że trzeba dobrze opanować swój charakter jest oczywiste. Ale nie obejdzie się też bez dobrej znajomości pozostałych postaci. Dodatkowo gra ma naprawdę silny element "king making", gdzie gracz, który już sam wygrał, nie może decydować o tym, kto spośród pozostałych wygrywa. Choć mam świadomość, jak dziwnie to brzmi, Vast uderza mnie pod tym względem podobieństwem do Munchkina. Szkoda.
Oceny gracza: Muszę przyznać, że gra jest naprawdę dobra. Niestety, do gry naprawdę (!) potrzebna jest doskonała znajomość języka angielskiego. Gra nie posługuje się prostym językiem i jest w niej dużo słowotwórstwa. Wystarczy trochę inaczej zrozumieć zdanie i masz przechlapane.
Oceny gracza: Miłe, ale nie do końca potrzebne rozszerzenie. Dodaje sprzęt, którego w grze jest już wystarczająco dużo. Większość implantów ma na celu poprawę statystyk bojowych.
Oceny gracza: Miłe, ale nie do końca potrzebne rozszerzenie. Dodaje sprzęt, którego w grze jest już wystarczająco dużo. Większość implantów dodaje pewne utylitarne zdolności. Karty nie są tak proste jak w Grafting Lab.
Oceny gracza: Niezły wypełniacz. Nie możesz zrobić zbyt wiele taktyki, nie masz wystarczających informacji, aby to zrobić, ale jest to zabawa. Nie mam innej gry z podobnym mechanizmem, więc kciuki w górę.
Oceny gracza: Dobre rozszerzenie, które zmienia całą grę dość zasadniczo. Nie podoba mi się, że wiele materiałów z gry podstawowej i pierwszego rozszerzenia po prostu wracasz i nie używasz. To naprawdę szkoda i poniekąd winię za to autorów, bo jeśli kupię drugie rozszerzenie, to muszę w dużej mierze usunąć drugie. Ale poza tym gra jest o wiele lepsza z Gates of Arkham. Trudność idzie lekko w górę, ale nadal jest bardzo grywalna.
Oceny gracza: Polecam. Dodaje zawartość i zwiększa pulę kart, a nie zasadniczo zmienia mechanikę gry. Błogosławieństwa i przekleństwa są w porządku.
Oceny gracza: Lepszy od pierwszego sezonu, gorszy od kolejnych - to proste i prawdziwe.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024