Oceny gracza: Nie jest to Cold War (gra jest nieco bardziej niezbalansowana), ale i tak pełna ocena...
Oceny gracza: fajnie się gra, choć niektóre karty profesji, dużego lub małego sprzętu są raczej niezbalansowane (zwłaszcza z rozszerzeniem)
Oceny gracza: uproszczona duża Agricola bez profesji i kart wyposażenia z kaflami wyposażenia na planszy, ale głównie z symbolami zasobów (nie kamieni)
Oceny gracza: relaksująca gra wytchnieniowa, którą nieco utrudniliśmy modyfikując zasady, gdzie za przejście przez wodę płacimy wartość wyższej z sąsiednich kart
Oceny gracza: Proste zasady, doskonałe wrażenia - ocena po pierwszej rozgrywce na czwórkę
Oceny gracza: Wizualnie piękne komponenty, gra zwinna, ale taktyczna, gdzie można zadawać ograniczone obrażenia. Bardzo łatwe do wytłumaczenia zasady. Bardzo popularna w domu (ale Sagrada jest lepsza)
Oceny gracza: Grałem w prototyp (pod nadzorem autora gry) i jestem pod wrażeniem (bardziej złożony niż Fort Sumter, ale nie tak złożony jak Red Flag nad Paryżem)
Oceny gracza: Prawdopodobnie najlepsza gra wojenna dla trzech osób. Zagram w nią ponownie w każdej chwili i uwielbiam ją, i nie trzeba mnie namawiać
Oceny gracza: bardzo fajna gra z prostymi zasadami, przyjemną rozgrywką i prawie zerową losowością, przy jednoczesnej interakcji między graczami
Oceny gracza: wygląda ładnie i jest dość łatwy do zaplanowania, choć w grze jest duży poziom losowości
Oceny gracza: prostsza gra kombinacyjna z prostymi zasadami, w którą można grać w trybie rywalizacji lub współpracy (ta druga jest bardziej złożona)
Oceny gracza: Wspaniała gra abstrakcyjna o bardzo prostych zasadach, a przede wszystkim szybka w przygotowaniu i postępie, polegająca na budowaniu kulek w kształcie piramidy według kart z zadaniami. Na plus można zaliczyć to, że można grać również solo. Byłaby to pełna ocena, ale odejmuję pół punktu za plansze dla graczy, które są mało stabilne.
Oceny gracza: Lubię to w domu, mimo że rzuty kostką są czasem miłym urozmaiceniem
Oceny gracza: Dość luźna gra rodzinna polegająca na dokładaniu kafelków i zbieraniu kolorowych kart latarni w seriach wszystkich kolorów, trzech par lub czterech jednego koloru, z ograniczeniem liczby kart każdego koloru. Gra może być również taktyczna, gdyż każdy Twój ruch dodaje jedną kartę innym graczom.
Oceny gracza: Zasady nie są skomplikowane, a długość zapisu nie przekracza 45 minut i choć wydaje się to prostsze, ma tu również wystarczającą głębię taktyczną.
Oceny gracza: Piękna gra w edycji deluxe od Foxy, która nie jest zbyt skomplikowana pod względem zasad, ale taktycznie w punkt.
Oceny gracza: relaksująca i szybka gra z szybkim przygotowaniem bardzo dobra do gry solo
Oceny gracza: Stosunkowo łatwiejsza gra z niezbyt często wykorzystywanym mechanizmem punktów operacyjnych jednostek (US-armii), które nie mają w związku z tym ani punktów ruchu, ani siły ataku, ani poziomów życia. Jednostki japońskie są zawsze generowane przez grę (w zależności od typu terenu) po wejściu na niekontrolowany wcześniej heks. Gra cierpi jednak z powodu niedostrojonych zasad, które zawierają również błędy. Po ich usunięciu jest grywalna, więc zagrałem w nią kilka razy i daję jej 6/10.
Oceny gracza: bardzo fajna gra z prostymi zasadami = nadaje się również jako gra rodzinna
Oceny gracza: Kolejna z zagadek Uwe. Modyfikacja gry Multiplayer Patchwork z ciekawie zaprojektowanym asortymentem kafli (kawałki ogrodu). Czynnik czasu uwzględniony z odjęciem punktów (-2 VB) za każdą turę gracza w ostatniej rundzie (należy dodać więcej kafli ogrodu).
Oceny gracza: po trzech rozgrywkach oceniam na cztery gwiazdki ze względu na kości (generalnie nie mam w nich szczęścia):- jakość zasad bardzo dobra (9 pkt.)- jakość komponentów (7,5 pkt.) ze względu na tylko papierową mapę- dużo rzucania kostką- gra jest średnio wymagająca (3 na 5)
Oceny gracza: Bardzo dobra gra o niezbyt rozbudowanych zasadach i złożoności rozgrywki. Mocno asymetryczna rozgrywka obu stron, ale ma w sobie głębię i da się w nią zagrać w rozsądnym czasie.
Oceny gracza: Fajna gra rodzinna z atrakcyjnym tematem budowy ogrodu, ruch ogrodnika związany ze wzrostem bambusa, a także kontrolowanie ruchu pandy, która z kolei zjada bambus. Można ją rozegrać pomiędzy dwoma bardziej wymagającymi grami lub jako przystawkę na rozgrzewkę lub rozstanie.
Oceny gracza: na mapie Szwajcarii można rozegrać bardzo dobrze w dwa lub trzy
Oceny gracza: Bardzo dobre i dynamiczne przeciąganie liny, które jest również bardzo dobrze wyjaśnione i gra się szybko (w ciągu 45 minut) nawet z nowym graczem
Oceny gracza: bardzo szybko i bardzo łatwo zebrać stado ptaków (trochę jak gra memory, ale karty są w sekwencji)
Oceny gracza: całkiem interesująca gra rodzinna z prostymi zasadami i możliwościami kombinacji podczas napełniania innych mikstur
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024