Oceny gracza: To album superbohaterski wydany z zamiarem stania się hitem. I tak jest. Proste zasady, duża liczba graczy, krótki czas gry, wiele dróg do zwycięstwa, atrakcyjna grafika. Po prostu gra konsumencka w najlepszym wydaniu.
Oceny gracza: Cóż, nie jest to do końca gra planszowa, ale jest oryginalna i zabawna.
Oceny gracza: Na początku wygląda to skomplikowanie, ale nie jest. To taka fajna stresująca gra, która nie pozwoli Ci odejść do ostatniej chwili.
Oceny gracza: Jedyną rzeczą, która może sprawić, że będzie to fajna gra, jest dobra grupa ludzi. Grałem wiele razy i nigdy więcej!
Oceny gracza: Pomysł jest nieco podobny do Small World, ale jest bardziej symulacyjny. Jedyne co mogę skrytykować to niski rozmach, poza tym jest to gra budująca świat na mój gust.
Oceny gracza: Po prostu genialne. Wiele zależy od ludzi, którzy się pojawią, ale i tak nie sposób dać mniej niż pięć gwiazdek.
Oceny gracza: Gdy gracze poznają już podstawową strategię, to jest to tylko kwestia tego, co przyjdzie im do ręki.
Oceny gracza: Dobrze wyważony, bawiący od samego początku do ostatniej chwili. Vlada jest profesjonalistą, ale...
Oceny gracza: Taka relaksująca zabawa, nie konkuruje z nowoczesnymi grami planszowymi. Główny problem: Jeśli detektywi nie popełnią błędu, Fantom nigdy nie ucieknie.
Oceny gracza: Filary są miłym wytchnieniem. A ja nie zgadzam się z PJ i jego negatywną opinią o losowaniu budowniczych - to jest centralna i najciekawsza część gry. Bez niej byłoby nudno.
Oceny gracza: GT to po prostu heartthrob i to rozszerzenie było bardzo dobre.
Oceny gracza: Prawdopodobnie najlepsza gra abstrakcyjna w jaką grałem. Idealnie nadaje się do rodzinnej zabawy.
Oceny gracza: Starannie skonstruowany plan może łatwo zostać zabity przez przypadek, ale to poniekąd oczekiwane w tego typu grze. Dobra atmosfera.
Oceny gracza: Jest wartka i prosta, ale przynosi analizę-paraliż w dążeniu do skuteczniejszej taktyki. Zmienność to duży plus. Najbardziej jednak przeszkadza mi kompletny brak atmosfery i rażąco brutalne zaszczepienie "tematu" na abstrakcyjną grę. Tylko znowu hexy...
Oceny gracza: Wariacja na temat Puerto Rico. Interesowało mnie tylko to, że można tam wydobywać wodę.
Oceny gracza: To trochę banalne jak na to jak okazale wygląda. Ale jeśli uważam to za dziecinnie proste, to niech tak będzie. Fajny tutorial.
Oceny gracza: Zabawna lego wariacja na temat "pokaż i zgadnij". Działa lepiej niż można by się spodziewać.
Oceny gracza: Przyzwoita jak na grę euro. Atmosfera do szukania na kolanach z latarką, ale i tak lepsza niż Myrmes czy podobne badziewie.
Oceny gracza: Bardziej złożona i mniej zrównoważona Cytadela. Postacie są stylowe, ale w przeciwieństwie do Cytadeli nie odpowiadają ustalonym archetypom, przez co trudniej się po nich poruszać.
Oceny gracza: Nie ma on dziś nic do zaoferowania. A to, że nadal jest masowo sprzedawany i reklamowany to już kpina.
Oceny gracza: Muse to rachunek projektowy - fuzja Dixit i Activity. Po kilku rozgrywkach początkowy sceptycyzm zmienił się w uznanie; gra działa bardzo dobrze. Grafika podoba nam się bardziej niż w Dixit, choć pewnie z czasem też zmatowieje. Krytyka Kubicvaka dotycząca czasu oczekiwania może być wyeliminowana przez to, że drużyny grają i zgadują w tym samym czasie. Daję jej 4 gwiazdki - o 1 mniej niż Dixitowi (oryginał to oryginał).
Oceny gracza: Nudna eurogra, w której mechanika w ogóle nie jest związana z fikcją. Brak atmosfery. Nic nowego.
Oceny gracza: Naprawdę wyjątkowa gra. Złożoność, klimat, losowość - wszystko optymalnie wymieszane. Co więcej, jest to gra wyrastająca bezpośrednio z tematu, który opanował autor. Nie jest to quickkie. 1 punkt w dół za brak 4 graczy.
Oceny gracza: To dość słabe jak na taki rozgłos, jaki otrzymują Ratownicy. Hybryda Pandemii i Red November. Nie wnosi nic nowego, a generuje zupełnie bezsensowne sytuacje, które umniejszają autentyczność doznań. Podczas ostatniego meczu wyciągaliśmy po kolei 3 ofiary z tego samego pola, które również wielokrotnie płonęło. Czy mogą spadać przez sufit?
Oceny gracza: Średnie miejsce pracy. Obróbka nie zachwyca. Plusem są stosunkowo łatwe i intuicyjne zasady, jak na to ile opcji taktycznych daje gra. Biorąc pod uwagę tematykę, spodziewałbym się, że gra będzie bardziej surowa, nam udało się całkiem nieźle przeżyć przy pierwszym playthrough.
Oceny gracza: Pierwsza gra rysunkowa (z tych, w które grałem), która zawiera coś więcej niż tylko rysowanie. Połączenie wymogu szybkości i skrupulatności jest świetne.
Oceny gracza: Gra jest tak zbalansowana, a zdobywanie punktów tak rozdrobnione, że aż nudne. Nie ma możliwości zaskoczenia przeciwnika starannie opracowaną strategią i wyrwania mu zwycięstwa. Pomimo tego, że elementy gry są modyfikowalne, wszystkie rozegrane partie przypominają przysłowiowe jajko. Rzemiosło jest piękne, bez dwóch zdań. (Rozegrano około 10 partii)
Oceny gracza: Genialnie zbalansowana gra. Kiedyś wygrałem ją w turnieju truckerskim i nie żałuję.
A z rozszerzeniami to dopiero nabierają odpowiedniego klimatu.
Oceny gracza: Bardzo udana gra, choć nieco słabsza od legendarnego RftG tego samego autora. Niektóre karty są OP, niestety. Mam nadzieję, że będą rozszerzenia i będzie ich dużo.
Oceny gracza: Czeska mutacja nie działa zbyt dobrze. Holt Czech to nie angielski...Jeśli lubisz literki, to polecam Křížovky autorstwa Dino. Odlegle podobna do Scrabble, ale w przeciwieństwie do niej, wartka, zabawna, bez przeciągania.
Oceny gracza: Piękny wygląd i obfity design - różne kształty żetonów, choć nie są konieczne. W grę gra się dobrze, mimo że należy do kategorii dużych. Mimo sporej interakcji, to raczej euro, a słabo z klimatem i immersją.
Oceny gracza: Może nie jest do końca zbalansowana, ale ma fajny klimat i ciekawy mechanizm.
Oceny gracza: Bardzo dobry mecz, z perspektywy czasu chyba najbardziej rozegrany w naszej grupie.
Oceny gracza: Wartka gra z fajną mechaniką kumulacji kostek. Wiele zależy oczywiście od szczęścia. Znacznie więcej zabawy z czterema niż z dwoma.
Oceny gracza: O ile nie lubię co-opów, to ten jest naprawdę dobrze zrobiony. Trochę niekomfortowo się czuję z grafiką.
Oceny gracza: Nie oferuje epickiego doświadczenia obiecywanego przez wielkość i grafikę pudełka. A o zwycięzcy decyduje nie taktyka w kadrze, ale negocjacje między graczami.
Oceny gracza: Ta gra jest sucha nawet jak na Euro. A sposób budowania kolei - im bardziej bezsensowne tory, tym więcej punktów - też mnie nie chwycił. To nie ma nic wspólnego z koleją...
Oceny gracza: Dobra gra. Problemem jest przemyślany przeciwnik. Potem trzeba czekać, a to jest nudne. Do tego zazwyczaj wygrywa :-)
Oceny gracza: Ładne euro z naprawdę dużą ilością drewna. Rozsądnie złożona, o dobrym tempie. Główne plusy: zróżnicowane rasy, grywalność nawet przy dwóch (testujemy teraz własny mniejszy plan gry), interakcja między graczami w postaci zniżek na budynki i generowanie energii.
Oceny gracza: Z pewnością hit w swoim czasie, obecnie przestarzały. Praktycznie nie do zagrania bez bardziej rozbudowanych houserules (lub graczy gotowych czekać pół godziny na ruch przeciwnika).
Oceny gracza: Najlepsze w tej grze jest to, że jest ona całkowicie spokojna i prosta. Nic nie tracisz, a zyskujesz. Piękna grafika.
Oceny gracza: Bardzo dobra (prawie) abstrakcyjna gra z zaskakującą głębią. Zabawa nawet w dwóch graczy.
Oceny gracza: Gra z doskonałym klimatem. Fabuła jest bardzo realistyczna - czy czołgasz się przez pustynię, by w końcu zginąć przy zatrutym źródle, czy też wataha wilków w nocnym lesie, zawsze poczujesz los swojej postaci na własnej skórze. Gra może pomieścić dużą liczbę graczy, co jest plusem.
Oceny gracza: Oryginalna gra, przyjemne wytchnienie. Czasami może się to trochę dłużyć.
Oceny gracza: Zabawa dla dzieci lub wypełniacz dla rozjaśnienia nastroju. Oczywiście z czasem będzie rosła.
Oceny gracza: Nie bardzo podobał nam się system, w którym rzucasz kostką, by awansować. Fakt, że potrafi zbudować swój własny plan gry nie pomaga. Średnia.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024