Oceny gracza: Oszałamiająca wizualnie gra z dopracowanymi komponentami. Przyjemna do grania z rodziną, chociaż zwykle wolę mniej losowości niż oferuje Dice. Szybkie ruchy, konstrukcja gry eliminuje graczy alfa.
Oceny gracza: Fajna gra z przyjemną grafiką i ciekawym miejscem pracy.
Oceny gracza: Jest cholernie długa. Wizualizacja kart trochę mnie irytuje - zdjęcia są ok, ale grafik chyba nie zna się za bardzo na typografii. Nie jest to gra łatwa, więc po 4 godzinach grania muszę wyjść na zewnątrz, żeby przewietrzyć głowę. To dobra gra, jednak ta pierwsza dziesiątka rankingu BGG uderza mnie raczej jako dobrze zrobiona robota PR-owa niż odpowiadająca jakości gry. Liczę, że gra zacznie się niedługo pojawiać na bazarze w Zatrolenku (moja pewnie tam wyląduje, bo jeszcze nie wiem, czy znajdę kolegę z drużyny).
Oceny gracza: Zestresowana sztuka gry kontrastuje z przedstawionymi obrazami. Sama rozgrywka jest interesująca nawet w dwóch graczy, zasady są proste i toczy się szybko w porównaniu do gry o podobnej tematyce -Museum pictura. Jednak nawet tutaj gracze AP mogą wybrać swój słaby moment. Jest tematycznie, nawet jeśli to bardziej aukcja sztuki niż galeria.
Oceny gracza: Nie wchodzi się dwa razy do tej samej wody... Na szczęście 3. Azul nie jest "tą samą wodą". Jest wystarczająco inna, bardziej strategiczna, a przy tym wciąż wysoce rozrywkowa i estetycznie satysfakcjonująca.
Oceny gracza: Jest to dobra i piękna gra. Choć dla mnie osobiście najsłabsza z gier Azul, to i tak chętnie zagram w tę wersję, bo najbardziej różni się od pozostałych gier Azul.
Oceny gracza: Strasznie małe ikony na kartach, chyba będę musiał kupić okulary...
Oceny gracza: Proste zasady z mnóstwem opcji taktycznych. A że jest wystarczająco dużo losowości (wyciąganie żetonów z worka)? To właśnie sprawia, że gra jest zróżnicowana i zabawna. Dodając do tego wysoką regrywalność i krótki czas rozgrywki, nie mogę nie polecić tej gry. Naprawdę dobrze się przy niej bawię.
Oceny gracza: Ukończyliśmy więc całą kampanię (wersja PL). I muszę podnieść ocenę do pełnej. Im dłużej graliśmy, tym bardziej nie mogłem się doczekać ponownego zanurzenia siebie i mojej rodziny w tej historii. Nawet sama gra (bez fabuły) jest bardzo zabawna, więc chętnie zagram w wersję arcade.
Oceny gracza: Uwielbiam gry ze ściegiem, ale tutaj jest go dla mnie za mało.
Oceny gracza: To tylko zabawa. Dłuższy przestój przed moją turą z nowicjuszami, ale jest bardziej energiczny, gdy znasz karty.
Oceny gracza: Przypomina mi to trochę grę In the Meadow. Lubię w nią grać, ale brakuje jej pewnej lekkości. Nie wiem czy to wina projektu gry czy grafiki? I oryginalna cena 800Kč? Cena dla miłośników Faire Trade...
Oceny gracza: Inteligentna, szybka, prosta w zasadach i piękna wizualnie gra. Działa świetnie z dwoma graczami, ale nawet przy większej liczbie graczy gra jest bardzo łatwa. Pasuje do pudełka na telefon komórkowy, chociaż zajmuje dużo miejsca na stole. Doświadczenie z gry jest bardzo podobne do wersji planszowej.
Oceny gracza: Szybka gra pełna napięcia (nie zgadzam się z recenzją "chińczyka"). Jeśli ma się wyrównanego przeciwnika, grę rozstrzyga położenie jednego z ostatnich żetonów. Jest oczywiście losowość losowania z woreczka, na szczęście, inaczej przypominałoby to partię szachów.
Oceny gracza: Na biurku mam dwa z nich. To i nowy świt. Obie bardzo mi się podobają, ale Clash of Civilizations jest po prostu bardziej opisowa i ma fajniejsze osiągnięcia technologiczne. Czas gry jest więc naprawdę długi (po czterech rozgrywkach zbliżamy się do 5 godzin), ale ma się wrażenie, że mija znacznie szybciej. Wspaniałe doświadczenie!
Oceny gracza: Oprawa wizualna i projekt gry nie mają sobie równych. Skłonność do AP, różne doświadczenia w dwóch lub czterech graczy.
Oceny gracza: To niesamowite, co można powiedzieć za pomocą kilku zdjęć. Działa dobrze w dużej grupie, więc świetnie nadaje się na imprezę.
Oceny gracza: Po rozgrywkach dla dwóch i czterech graczy mogę powiedzieć, że choć gra wydaje się nieco nudna dla dwóch graczy, to jest znacznie przyjemniejsza dla większej liczby graczy, ponieważ jest więcej interakcji. Jeśli więc grasz głównie w dwie osoby, poszukaj innej gry (na przykład Queendomino jest świetną grą dla dwóch osób).
Oceny gracza: Rodzinny kloszard. Gdy głowa jest zbyt zmęczona euro grami przychodzi czysta zabawa. Polecam!!!
Oceny gracza: Jest piękna. Nie wygląda na to, ale dziewięć kart, które rządzą grą, może być dość oszałamiające. Rozgrywamy pierwsze trzy partie (w dwie i cztery) z losowo dobieranymi kartami, ale chcielibyśmy wypróbować wariant "pełnej kontroli", który z pewnością będzie dłuższy, ponieważ nawet wariant podstawowy wykazał skłonność do AP. Zdecydowanie polecam spróbować. Zasady banalne, ale efektywne zagrywanie ruchów to ciężka sprawa.
Oceny gracza: Prosta gra przeznaczona dla małych dzieci. Ładnie wykonane drewniane elementy. W porównaniu do Castle Steps znacznie łatwiejsza.
Oceny gracza: Gramy z zasadami domowymi, żeby było trudniej, inaczej za łatwo. Sprytna wstawka zastosowana podczas gry, fajna produkcja.
Oceny gracza: Szybka, zabawna gra typu "push your luck". Podobna do Submarine (Oink games) pod względem mechaniki i tematyki, ale z większą dramaturgią i zabawą. Jest też trochę podejmowania decyzji przy tworzeniu punktowanej kolekcji.
Oceny gracza: Atmosfera jest fajna, grafika jest piękna, tylko sporadyczne błędy w aplikacji psują grę.
Oceny gracza: Sprzedałem grę. I dziś tego żałuję. Brakuje mi wystarczająco oryginalnego projektu gry.
Oceny gracza: Genialnie prosta konstrukcja gry. Proste szachy, zdecydowanie nie tylko dla dzieci.
Oceny gracza: Dobrze się bawi. Zasady proste, ale optymalizacja ruchów potrafi przyprawić o ból głowy. Czasem nawet stos kciuków (mechanizm balansujący) nie jest w stanie odwrócić źle chodzących kart/tokenów, ale i tak jest fajnie. Wizualnie udana.
Oceny gracza: Karty Sushi przerobione na drewniane dinozaury. Powinno być świetnie, ale nie jest. Więc lepiej pójdę zagrać w to Sushi Go.
Oceny gracza: Myślałem, że mam super wyobraźnię 3D. Ta gra mnie rozwaliła. Moja żona cały czas mnie pokonuje.
Oceny gracza: Starszy brat Dzikiego Zachodu Ameryki Północnej. Prostszy, dużo szybszy, zamiast dobierania kart z menu jest draft. Wszyscy grają w tym samym czasie, więc nawet przy pełnym składzie gra nie przeciąga się. Czuje się jak skrzyżowanie wspomnianej gry z 7 Cudami Świata. Miły, wartki filler.
Oceny gracza: Lubię co-opy, ale ten nie do końca mi się sprawdził. Kiedy tygrysy składają ikrę, rzucane są kostki, a to dla mnie trochę zbyt losowe...
Oceny gracza: Gramy w Evasion z rodziną. W porównaniu do innych, w tej dzięki autorom zaśmiałem się dwa razy. A to się liczy :-)
Oceny gracza: Po kolejnych rozgrywkach muszę zmienić ocenę. Gwiazdka w dół za brutalne niezbalansowanie zarówno kart, jak i rynków. Te dla dwóch graczy mogą przesądzić o losach gry już na samym początku. Zalecam więc wyrzucenie z gry zbyt mocnych kart i karbowanie rynków (np. możesz użyć tylko jednego robotnika / brak bonusów poziomu 1 i 2 dla ciebie) Zanim to naprawisz, drugi już zakończy grę)
Oceny gracza: Pięknie ilustrowana kooperacyjna gra w kości. Trochę za dużo liczenia, choć prosta.
Oceny gracza: Bardzo prosta, a zarazem zabawna gra. Idealna do zabawy z dziećmi lub dziadkami.
Oceny gracza: Nie tylko wizualnie gra ładna. Ale zmiany wprowadzone w 2 edycji dla równowagi płci mnie zabijają. Zniknęli Indianie, zamiast robotnika masz robotnicę...
Oceny gracza: Niezły pomysł, fajny filler lub gra rodzinna. Ale jeśli chcesz wyciągać żetony z torby, zdecydowanie wolę Orleans lub Quedlals.
Oceny gracza: Zabawne, fajnie jest spróbować, nie muszę mieć tego w domu. Więcej ludzi, więcej zabawy. W trójkącie już po pierwszej rozgrywce wiadomo, kto jest tym złym wombatem.
Oceny gracza: Euro cut area control. Wiek gry można rozpoznać po "niemieckiej" grafice, która oczywiście pasuje do gry i sprawia, że wygląda dobrze, ale zdecydowanie ma coś do zaoferowania nawet dzisiaj. Interakcja jest wysoka, a nawet konfliktowa, więc gra nie jest dla każdego.
Oceny gracza: Jest bardziej skomplikowana niż jej starsze rodzeństwo (Wonderland), które wolę.
Oceny gracza: Wiele osób uważa pierwszą grę za losową i już do niej nie wróci, a szkoda. Podejmowanie decyzji jest na miejscu, zarówno w oparciu o kalkulacje, jak i psychologię. Proste, przyjemne, szybkie. Zawsze dajemy kilka partii.
Oceny gracza: Bardzo przyjemna, szybka gra imprezowa. Licz się z tym, że płacisz za pomysł, a nie za zawartość pudełka...
Oceny gracza: Im więcej gramy, tym bardziej ją doceniam.
Oceny gracza: Fajna gra rodzinna, ale po kilku rozgrywkach nie ma nic więcej do zaoferowania.
Oceny gracza: Prosta, atrakcyjna i zabawna. Idealna, gdy gracz chce się zrelaksować i zagrać z przyjaciółmi niebędącymi graczami.
Oceny gracza: Sprytny filler z piękną grafiką, prostymi zasadami i szybką rozgrywką. Grałem w nią 3 razy i nie jestem pewien, jak będzie z regrywalnością.
Oceny gracza: Przyjemna kooperacyjna gra imprezowa, w której temat jest odczuwalny w każdej turze. Szkoda tylko długości setupu w stosunku do długości rundy gry.
Oceny gracza: Niewiele gier sprawia tyle radości, co ta. Bawią dorosłych i dzieci, które są wytrawnymi przeciwnikami.
Oceny gracza: Przygotowania w stosunku do czasu gry nie są w dobrych proporcjach. Poza tym sama gra jest przyjemna.
Oceny gracza: Tak bardzo jak lubię mapy, Carcassonne nigdy tak naprawdę mnie nie chwyciło, a nawet ta zagadka nie sprawia, że chcę grać w nią ponownie. Po prostu za mało zabawy i satysfakcji, aby utrzymać komórki mózgowe zajęte.
Oceny gracza: Choć jestem raczej graczem euro, Andor zdobył mnie swoją prostotą zasad i oszczędnością czasu.
Oceny gracza: Szkoda, że nieciekawy motyw dla mnie, poza tym ładnie, szybko, czysto.
Oceny gracza: Zagramy za 10 minut i wciąż będziemy mieli mecz do przemyślenia. To taki rodzaj gry, w której on wie, że ty wiesz, i wiedząc to, obaj decydujecie, jaką drogę obrać, by wygrać.
Oceny gracza: Centralny mechanizm gry nadaje jej soczystości (interakcja między graczami). Oprawa wizualna, jak sugeruje pudełko, jest pierwszorzędna. Dla mnie bardzo fajne euro.
Oceny gracza: Oparta na zasadach prosta gra inteligentna, w której starasz się być najlepszym deweloperem i budować najwyższe wieżowce w najbardziej pożądanych dzielnicach. Zwycięstwo jest zazwyczaj bliskie i niejasne do końca gry.
Oceny gracza: Oferuje podobne wrażenia z rozgrywki jak Divukraj, tylko w znacznie krótszym czasie. Dla mnie to idealna gra rodzinna, która nie zrazi nawet doświadczonych graczy.
Oceny gracza: Chociaż temat jest bliski mojemu sercu i gra ma swój klimat, grafika jest piękna, ale nieintuicyjny projekt gry psuje klimat gry. Jeśli nie pociąga cię temat, nie chcesz grać w tę grę. Rozegrałem 6 partii z różną liczbą graczy i nadal nie wiem, czy gra utrzyma się w domu. Trochę się obawiam, że jak już się nasycę estetyką, to nie wrócę do tej gry.
Oceny gracza: Gra jest fajna głównie dlatego, że to miły sposób na spędzenie czasu z rodziną. Wątpię jednak, bym wrócił do gry po zagraniu w starszą wersję. Postrzegam ją jako idealną grę rodzinną dla początkujących.
Oceny gracza: Tematycznie przyjemne urozmaicenie wśród gier podboju. Idealna dla dwóch lub trzech graczy. Potem robi się niesamowicie długa...
Oceny gracza: Oddzielnie grywalne rozszerzenie, a właściwie gra. Kto nie ma podstawki, dostaje pełnoprawną grę dla dwóch osób. Reszta z nas dostaje więcej kart i różnorodność podczas gry na dwie osoby.
Oceny gracza: Bardzo szybka i łatwa gra nawet dla multiplayera, idealna dla grup z niegraczami; ale ciekawa również dla graczy. Wartki "filler".
Oceny gracza: Przyjemna gra rodzinna, w której wybierasz karty wydarzeń według własnych upodobań (pozytywne vs negatywne). Najlepsza dla 3-4 graczy.
Oceny gracza: Mam za sobą około 10 gier i od pierwszej uważam, że jest dobra, martwię się tylko o regrywalność. Ale wiesz co? Nie boję się już tego i cieszę się krótką, sprytną grą tetris, która przetestuje twoją percepcję przestrzenną. Szybki filler dla graczy i nie-graczy.
Oceny gracza: To wyścig, więc stres z nim związany może nie każdemu odpowiadać. Niektóre elementy wydają mi się niepotrzebnie duże.
Oceny gracza: Jak na razie gramy tylko z dwoma graczami, ale podejrzewam, że gra rozkwitnie przy większej liczbie graczy. Edytować: Jest świetnie nawet z czterema, nie ma dużego laga, mapa jest pełniejsza, więc gra oferuje więcej interakcji między graczami. A napięcie związane z wyciąganiem go z worków jest nadal ekscytujące, podobnie jak myślenie o opcjach, aby grać z nim później.
Oceny gracza: Stosunkowo krótki czas gry, mało skomplikowane zasady, duża regrywalność. Rozegrałem około 20 partii i nadal nie znam kart na tyle dobrze, żeby zrobić więcej niż 80-100 punktów (czytałem w dyskusji, że można zagrać 140!). Piękna gra.
Oceny gracza: Niestety muszę się podpisać pod tekstem użytkownika CONST.EX. Pierwsze dwie gry dość wyrównane, ale zwycięstwa pozwoliły mi wybrać najlepsze wynalazki. Do trzeciej gry miałem combo, które zbudowało całą moją talię frakcji, zagrałem na 200 punktów i wciąż zostało mi kilka niewykorzystanych zasobów. Kiedy przeciwnik ma 80 punktów, nie cieszy go to i nie motywuje do dalszej gry. Nie ma tu żadnego mechanizmu radzenia sobie. W ten sposób zmieniliśmy grę kooperacyjną w pasjansa dla wielu graczy.
Oceny gracza: Ta gra przyprawia mnie o skurcze dłoni. To niesamowite, jak 17 kart może być zabawne.
Oceny gracza: Jest mały, bardzo mały. Głównie karty. Nieco zmienione zasady w porównaniu do klasyka są mylące i odbierają mi chęć do zagłębiania się w tę pomniejszoną wersję Pandemii. Mam wrażenie, że gra nie zdążyła się w pełni rozwinąć, ale przyznaję, że nie mam załadowanej Europy. I pewnie nie będę miał. Nic dla fanów oryginału, ale dla nowicjuszy może nawet dodam gwiazdkę.
Oceny gracza: Grafika jest niesamowita, komponenty dopracowane, rozgrywka zróżnicowana i wystarczająco odmienna od klasycznego Pandemica. Bardzo mi się to podoba. Podczas gdy w klasyku często wygrywamy w 6 epidemii, Iberia wciąż jest wyzwaniem nawet z 5 kartami epidemii. Polecam!
Oceny gracza: Gra pięknie symuluje kampanię barbarzyńców przeciwko Rzymowi. W porównaniu do klasycznego Pandemica, potrzebna jest inna taktyka. Wizualny przepych.
Oceny gracza: Ciekawa gra typu flip and write, która jest wystarczająco inna od Welcome... czy Cartographers, choć nie dorównuje popularności tych gier w domu.
Oceny gracza: Trochę frustrujący jest dla mnie ruch postaci tylko w jednym kierunku. Grafika piękna, tematyka przyjemna.
Oceny gracza: Niewielkie rozszerzenie, które dodaje jedną niewielką (ale miłą) zmianę zasad (Bison) i nowe karty ze wszystkich. Jeśli więc nie grasz często w Parks, równie dobrze możesz pominąć to rozszerzenie.
Oceny gracza: Dzięki temu rozszerzeniu zdecydowałem się na Parki. Sprawia, że gra jest bardziej taktyczna. Minusem jest to, że nie mieści się w pudełku z podstawką, więc funkcjonalny inzert podstawki staje się niefunkcjonalny...
Oceny gracza: Zajęło nam kilka gier, aby zagrać poprawnie, ale było warto. Kłótnie między graczami o to, kto ma być celem, aby nie wygrać, są często bardziej psychologią niż grą planszową. Czasami nawet w "beznadziejnej sytuacji" nagle można znaleźć możliwą drogę do zwycięstwa. Zróżnicowana i dość złożona gra. Do tego bardzo tematyczna - mechanika gry doskonale uzupełnia historię. Piękna.
Oceny gracza: Przeciętna gra z ponadprzeciętną (wręcz zapierającą dech w piersiach) grafiką.
Oceny gracza: Artystycznie piękna gra autorstwa M. Šaška. Połączenie gry w przewracanie i pisanie z grą planszową. Szybka, lekko interaktywna, dobra dla dwóch osób.
Oceny gracza: Piękne układanie kości, które szybko się rozwija. Proste zasady, ale taktycznie jest jeszcze wiele do odkrycia po trzech grach. Polecam.
Oceny gracza: Musisz dowiedzieć się, jak szukać rozwiązania, a potem cię zje :-)
Oceny gracza: Na przykład tak - sprawia, że gra jest jeszcze bardziej taktyczna, a diamenty są piękne, ale gwiazdka w dół za kartę w dół. Ta wydaje mi się trochę rozczarowująca. Prawdopodobnie pomogłoby, gdyby była to tektura lub nawet tylko ramka...
Oceny gracza: Gra jest dość abstrakcyjna. Bardziej tematyczna z rozszerzeniem, więc bez niego pół gwiazdki w dół.
Oceny gracza: Z dość abstrakcyjnej bazy czyni to grę bardziej tematyczną.
Oceny gracza: Dla ludzi, którzy odróżniają grę od życia. Niektórzy członkowie naszego klubu gier planszowych nie lubią gry (intensywność umysłowa). Dla reszty z nas każda gra przynosi potężne przeżycia.
Oceny gracza: Niejasności w zasadach - czy mogę stworzyć nowy zestaw, dodając więcej kości? Wygląda na to, że nie, ale uznaliśmy tę wersję za zabawniejszą.
Oceny gracza: Recenzje są gorsze niż sama gra, ponieważ opierają się na nostalgii i porównaniach do jej starszej, dłuższej, ale bardziej epickiej imienniczki. Ta gra jest po prostu inny, snappy, krótkie i jeszcze zabawy. Nie spodziewaj się jednak silnego poczucia budowania cywilizacji w tej grze.
Oceny gracza: To rozszerzenie dodaje do oryginalnej gry 15 plastikowych komponentów, 5 kawałków mapy oraz kilka nowych cudów i zadań. Nowe są dzielnice i forty. A potem "najlepsza część" - wyrzucasz 1/3 starej gry (karty skupienia z paskiem) i zastępujesz je nowymi... Tak więc za 1300KC możesz kupić rozszerzenie do już dobrej gry z poczuciem ekologicznego i konsumpcyjnego barbarzyństwa lub inną zupełnie nową grę. Osobiście polecam to drugie.Tak więc moja ocena nie ocenia grywalności rozszerzenia, ale jego moralny wpływ na moją osobę (i nie tylko moją).
Oceny gracza: Ekscytująca gra rodzinna. Gramy z przyjaciółmi - często wynik jest bliski, jeśli drużyny są wyrównane.
Oceny gracza: Więcej zabawy niż w przypadku swojego starszego rodzeństwa. "Duża" gra w małym pudełku.
Oceny gracza: Przyjemny double feature z pięknymi wizualizacjami i ciekawostkami o wszechświecie, które normalnie mnie nie chwytają, ale tutaj pasują. Rozgryzienie zwycięskiej strategii nie jest dla mnie łatwe, żona ciągle mnie do tego przekonuje, ale bawię się świetnie.
Oceny gracza: Idealny ICEBREAKER. Jednak wyciągniesz go tylko z nowymi graczami lub raz na dwa lata, ponieważ w tej grze "nie możesz wejść dwa razy do tej samej rzeki".
Oceny gracza: Ja też lubię oryginalną wersję, tylko Ares daje mi podobne odczucia z gry w znacznie krótszym czasie. Zasadniczo oznacza to, że nie mogę znaleźć czasu na granie w oryginalnego Marsa, podczas gdy Ares trafia na stół.
Oceny gracza: Młodszy brat Flamme Rouge - doskonałej gry symulującej wyścig rowerowy. Podczas gdy w FR kontrolujesz dwóch rowerzystów z jedną kartą na raz, w Heat jest to jeden samochód z wieloma kartami. Mechanika jest więc nieco inna, ale wspaniałe uczucie wyścigu pozostaje.
Oceny gracza: Gra sterowana kostką, bez możliwości korekty rolki. Nie lubię takich gier. Z wyjątkiem tej gry imprezowej. Ta mi się podoba. Szkoda tylko dłuższego przestoju w większej puli graczy zanim dostanie się swoją turę.Myśleliśmy, że wielkoludy nie mają szans na przetrwanie na arenie, dopóki "baobab" nie pokonał nas wszystkich....
Oceny gracza: Świetny deckbuilding. Gramy głównie we dwójkę z żoną, więc zagrywanie ofensywnych kart jest czasem większym wyzwaniem ;-) Po 10 grach widzę jak właściwości kart grają o wiele skuteczniej niż w pierwszych grach. To było naprawdę dobre. Świetna gra w małym pudełku z przepiękną oprawą wizualną.
Oceny gracza: Dobrze się bawi. Chociaż po 6 grach muszę powiedzieć, że zdarza się, że końcówka gry potrafi się nieźle przeciągnąć, gdzie grasz podtrzymując bezpieczne ruchy (patrzysz na 2 karty wydarzeń) i czekasz na dobrą okazję do umieszczenia kolejnego zwierzaka, bo inaczej ryzykujesz koniec (spalenie ostatniego lwa).
Oceny gracza: Graliśmy w piątkę i było długo, chyba za długo. Nie wiem, czy uda mi się znaleźć więcej graczy do gry... Mimo to muszę przyznać, że mi się podobało.
Oceny gracza: Luksusowe figurki, łatwe zasady i mnóstwo niespodzianek. Szczególnie fajna zabawa w multiplayerze, gdy na mapie jest tłoczno. Uczucie, gdy kawałek przeciwnika o dwa razy większej wysokości pojawi się obok twojego, przyprawi cię o prawdziwą trwogę :-)
Oceny gracza: Gra jest świetna! Lubię biegać po mapie, polować na zdobycz, budować nory. Niesamowita gra i projekt graficzny. ALE, granie jako ostatni jest dużą wadą tej gry, szczególnie w trybie wieloosobowym, gdzie koniec gry nadchodzi tak szybko, że nie ma już twojej tury i nie masz szansy interweniować na mapie. Jedna tura mniej to duży minus w tej grze.
Oceny gracza: Teraz to jest jazda, tak jak powinno być. Ta gra to świetny sposób na przekształcenie zwykłych graczy w doświadczonych graczy.
Oceny gracza: Nie gramy w "Zajezdnie", "Duże miasta" nie są dużą zmianą, więc tak naprawdę jedyną rzeczą, której używamy z rozszerzenia, jest kilka nowych kart biletów. Co za te pieniądze chętnie bym pominął.
Oceny gracza: Największą atrakcją była dla nas gra zespołowa. Ale po kilku grach wydaje się, że nie działa zbyt dobrze z mapą Azji. Gra jest dość powtarzalna. Ciągle wykonujesz te same kluczowe połączenia. Szkoda.
Oceny gracza: Włochy bardziej interesujące niż Japonia. Graliśmy tam tylko 3 razy i nie wiem, czy do tego wrócimy. Projekt gry jest zdecydowanie innowacyjny w Japonii, ale wolimy wracać do klasyków. Włochy są bliższe klasyce, ale nawet tutaj można znaleźć ciekawe innowacje (poza głównymi punktowanymi kartami promów).
Oceny gracza: Śliczne tramwaje, ładna mała mapa, malutkie karty. Nie wiem, po co przyspieszać i tak już szybką grę (TtR: Europe), ale każdy, kto chce nauczyć się dzielnic San Francisco, ma taką możliwość. Zbieranie żetonów to bardzo mała różnica w stosunku do oryginalnej gry.
Oceny gracza: Recenzuję po pierwszej rozgrywce, czego zwykle nie robię, ale nie sądzę, żebym był zmuszony zrobić to ponownie. Po Cartographers, Welcome..., Boomerang, Paper Den i Hadrian's Wall ta gra nie wydała mi się w żaden sposób innowacyjna i nieco sucha...
Oceny gracza: Jesteś pilotem małego samolotu na kanadyjskim pustkowiu. Przełączasz przyciski, "stukasz" we wskaźnik paliwa, planujesz gdzie polecieć i z kim.(Jeśli Cię to nie kręci, odejmij pół gwiazdki od oceny).
Oceny gracza: Wszystko działa tak, jak powinno. Jest to dobra, piękna gra. Jednak mimo atrakcyjnej tematyki, o dziwo nie kusi mnie, by częściej przynosić ją na stół.
Oceny gracza: Sensowne rozszerzenie, które przenosi grę nieco dalej.
Oceny gracza: Kolejna rozkosz dla tych, którzy kochają gry stitch i wciąż tak samo doskonała jak oryginalna wersja. Rozegrana w zestawie czterech sztuk w 8 godzin. Zróżnicowanie wyzwań jest ogromne, więc podejrzewam, że po przerwie nadal będzie trafiać na stół.
Oceny gracza: Ciekawa gra, a właściwie wiele gier w jednym pudełku. Jedne są świetne, inne gorsze ze względu na dużą losowość.
Oceny gracza: Największą zaletą tej gry, która zapewnia przyzwoite wrażenia z rozgrywki, jest oszczędność czasu. W ciągu półtorej godziny będziesz mógł grać z większą liczbą graczy. (Największym minusem jest karygodny brak komponentów (kiełków - drewnianych zielonych kostek), których brakuje w grze wieloosobowej (4,5). Zostały one zastąpione przez fabrykę malutkimi tekturowymi kwadracikami. Razi mnie to niesamowitym dyletantyzmem i jest chyba jedyną skazą na skądinąd ładnej oprawie wizualnej gry. Powiedzenie "Łatwo się nauczyć, trudno opanować" odnosi się do tej gry.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024