Oceny gracza: Dla mnie absolutnie świetne doświadczenie w grze. Historia, fabuła, niespodzianki, rewelacje, różne fajne sytuacje i mnóstwo przedmiotów i spotkań do odkrycia. Zdecydowanie polecam grę w dwóch graczy, wtedy doświadczenie jest po prostu doskonałe. Wsparłem zarówno pierwszy KS, jak i drugi KS, i mimo że brakuje mi czasu, to wciąż wracam do gry i zawsze zagram w klątwę lub dwie. Nawet tego lata graliśmy w jedną starą i jedną nową klątwę w parze i jesteśmy całkowicie zanurzeni w grze i nie możemy się doczekać, aby przejść dalej i odkryć nowe rzeczy. Nową grupę najlepiej będzie wprowadzić do gry poprzez klątwę Kryształowej Pieśni, nudną dla doświadczonych graczy 7 kontynentu. Zalecenia (dla maksymalnego doświadczenia):- graj w dwóch graczy,- graj w krótkich odstępach czasu 2-5 godzin,- zawsze przeczytaj i przestudiuj 3 razy informacje ogólne,- a także kluczowe informacje zdobyte w trakcie gry,- baw się grą, w przypadku zmęczenia lub rozpraszającego otoczenia, wstrzymaj grę.
Oceny gracza: to fajna abstrakcyjna gra, która nie jest szczególnie trudna i może w nią grać każdy. Rozgrywka jest wartka i prosta, ale pod koniec robi się bardziej taktyczna i dlatego mogą pojawić się małe przerwy. W grze jest trochę liczenia, w sensie kto dostanie punkty na koniec, ale to logiczne w takiej grze :)Mniej podobają mi się plansze graczy i to, że nie ma wspólnego licznika punktów, ale to tylko subiektywne odczucia. To zdecydowanie dobra gra na pół godziny chilloutu i dla całkiem sporej grupy wiekowej.
Oceny gracza: Gra, która zachwyca od pierwszego wejrzenia i potrafi zadziwić niejednego fana deck-buildingu. Składanie własnej ręki w kombinacji do 7 wyspecjalizowanych przedmiotów i dodanie tworzenia map daje graczom mnóstwo opcji, jak i kiedy reagować, gra prosi o więcej planowania do przodu od gracza. Interakcja między graczami pojawia się, gdy ich miasta na mapie się zbiegają, ale gra toczy się głównie w szybkim tempie i nie ma się w końcu okazji, by się nią porządnie nacieszyć. Niektóre kombinacje są nieco OP, ale można je dopracować za pomocą tzw. house rules. A poszczególne karty map są dość toporne, co zostało rozwiązane dopiero w długo oczekiwanym rozszerzeniu, jak również wiele innych rzeczy, na które będziemy musieli poczekać przynajmniej do połowy 2018 roku. Gra ma spory potencjał i jestem ciekaw jak zmieni się moje nastawienie do gry wraz z pojawieniem się długo oczekiwanego rozszerzenia.
Oceny gracza: Ktoś ją chwali, ktoś za nią szaleje, a ktoś potępia.W każdym razie gra jest bardzo wartka, zabawna, czasem nawet zdradliwa. Jest wiele sposobów na wygranie meczu nawet przegrywając w ostatniej chwili. Polecam wypróbowanie tego rozwiązania. A prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero wtedy, gdy rozegrasz kilka partii i lepiej poznasz swoje karty. Bo najważniejsze jest prawidłowe draftowanie kart na początku rundy. To właśnie decyduje o twoim wzroście lub upadku. Bawcie się dobrze.
Oceny gracza: Przyznaję, nie grałem w oryginalną grę i dlatego nie wiem nic o odświeżonej wersji Brass: Lancashire. Mimo wszystko w moje ręce wpadł Brass: Birmingham i miałem okazję rozegrać kilka partii. Gra się dobrze w każdej liczbie graczy, jest ślamazarna i szybka i tylko trochę późno w wieku oczekiwanie na turę może urosnąć, ale AP w małej liczbie wcale nie boli. W grę trzeba zagrać wiele razy, aby wydobyć jej piękno i cieszyć się wzajemnie powiązanymi mechanikami rozgrywki. Kiedy już zanurzysz się w grze, nagle, zanim się zorientujesz, jest koniec epoki. W grze nie czuje się, że istnieje jasna ścieżka do zwycięstwa, i szczerze mówiąc, chociaż chcesz spróbować wszystkiego, nadal musisz trzymać się głównie swoich kart i dostosować grę do sytuacji pod ręką. W tej wersji dodali obsługę piwa i losowy układ stanowisk handlowych, co bardzo nam się spodobało. W grze nie brakuje urozmaiceń i po każdej rozgrywce mieliśmy ochotę na kolejną i ponowne spróbowanie czegoś nowego i innego. Mogę tylko polecić tę grę.
Oceny gracza: Świetna odmiana od klasycznego deck buildingu, bo w tym przypadku gracz również wykorzystuje karty do poruszania się po lochu, gdzie czeka na niego smok i różne inne mniejsze pułapki, ale z drugiej strony można też zdobyć różne cenne skarby, które wraz z niektórymi kartami decydują o ostatecznym wyniku w grze. Gra posiada fajny mechanizm ala CLANK!!!, który występuje na niektórych kartach i powoduje tzw. hałas, który jest rejestrowany poprzez usuwanie kostek wyciąganych z woreczka w momencie aktywacji smoka i jeśli zostanie wyciągnięta kostka w Twoim kolorze otrzymujesz ranę od smoka. Gra bardzo mi się podoba i z chęcią poczekam na wersję cz. :)
Oceny gracza: Nie oparłam się i po prostu kupiłam klakę! ala Universe. Nadal czekam na czeską wersję artykułu, ale po prostu nie mogłem się oprzeć. Wszechświat oferował mieszankę czegoś oryginalnego połączonego z czymś nowym. Podstawowe zasady gry są identyczne, zmienił się tylko motyw przewodni, plansza gry stała się modułowa, choć nie dosłownie, ale można wybrać 3 z 6 pomieszczeń. Ponadto dodano trzy frakcje, które mogą współpracować ze sobą w ramach kart, jak na przykład karty w Star Realms. W grze można też zadawać obrażenia, nie jest ich dużo, ale dobrze sprawdzają się w grze. Warto też wspomnieć, że gra wymaga teraz zdobycia klucza dostępu, a dopiero wtedy można łatwiej łupić skarby i odkurzać kasetony statku. Są też dodatkowe punkty za ucieczkę. Czas gry mieści się w przedziale od 45 do 90 min i idealnie gra się zarówno w 3 jak i 4 osoby. Punkty można zdobywać za karty, kredyty, a także różne artefakty i skarby. Grafika i dowcipny koncept kart jest naprawdę fajny, plansza gry jest co prawda zagracona, ale szybko wchodzi w krew. Doskonała gra, mogę ją tylko polecić.
Oceny gracza: Świetna i ślamazarna gra, dużo opcji, duża regrywalność, mądry czas gry. Doskonała zarówno w rozgrywkach trzy jak i czteroosobowych. Dużo mniejszych rozszerzeń, które dają nowe opcje. Gorąco polecam, a szczególnie rozszerzenie Salsa, które dodaje surowiec - sól i forumowe deski.
Oceny gracza: Mały brat, Flow of history, moja ulubiona gra cywilizacyjna, jak również jej starszy brat TTA-The New Story of Civilization przez pana Chvátil. Bądź ostrzeżony to trwa półtorej godziny i wszystko, co można oczekiwać od dobrej gry cywilizacji może się zdarzyć.
Oceny gracza: Rozgrywka jest bardzo przyjemna i wartka, wszystko co trzeba wiedzieć podczas gry jest reprezentowane przez symbole, co sprawia, że nauka gry jest bardzo szybka. Gra oferuje wiele opcji i ciekawych kombinacji ścieżek i nigdy nie wiesz dokładnie na czym stoisz (ponieważ grasz o punkty, których liczby możesz się tylko domyślać), co tylko dodaje więcej radości z gry. Wreszcie, gracze nie przeliczają sumy punktów, tylko starają się zagrać jak najlepiej w swojej turze. Rozgrywka dla trzech graczy jest bardzo wartka, więc quickie, żeby się rozerwać, jest w porządku. W grze czteroosobowej znów jest więcej gry taktycznej, co sprawia, że jest to zupełnie inne doświadczenie. Zasadniczo masz piękny temat, dobrą mechanikę rozgrywki, a gra może czuć się jak quickie przez godzinę lub taktyczny blast przez 2 godziny. Mogę ją tylko polecić, zasłużenie plasuje się w czołówce gier 2017 roku.
Oceny gracza: Polecam. Gra bardzo na tym skorzystała. Nagle każda opcja czy ścieżka jest ciekawa. Bardzo dobra gra w klimacie euro.
Oceny gracza: Znów coś nowego, oferującego oryginalną tematykę i grafikę. Urozmaicone euro z dużym wyborem akcji, które gracz wybiera na podstawie kart podarunkowych, a od czasu do czasu musi zrobić coś dodatkowego, aby wywołać akcję. Oczywiście same akcje też są w ofercie, zawsze są dwie, prosta akcja jest darmowa, a za dopłatą mamy możliwość użycia mocniejszego efektu, który często się przydaje. Gra toczy się przez 4 rundy, ale w miarę upływu czasu rundy i opcje rosną, co daje doskonałą głębię strategiczną przy niewielkim wpływie na AP Syndrome. Gra jest dobrze zestrojona i szybko wchodzi w krew. Czuje się też powiew świeżości pomiędzy eurogrami, a wszystko to w ciągu 2 godzin gry. Czasami pod koniec rundy zostajesz z niewielką ilością opcji i pojawia się lekka desperacja, ale efekt huśtawki jest mile widzianym aspektem gry. Raz się trafi coś lepszego, a raz nie. Podsumowując, gra oferuje wiele ścieżek i opcji, ale prawdą jest, że twój rzeczywisty postęp będzie zawsze określany w końcu przez aktualny stan stołu i karty upominkowe w ręce.
Oceny gracza: W tym przypadku, krótko mówiąc, to nie jest gra dla mnie. Dlaczego? Zostało to wspomniane w wideorecenzjach, obejrzyj, zagraj i wyrób sobie własną opinię.
Oceny gracza: Doskonała prosta gra, która z pewnością zachwyci każdego swoją grafiką. Gra nie jest czasochłonna i świetnie nadaje się do rozgrywki w 2, 3 i 4 osoby. W grę wchodzi sporo taktyki, ale mimo wszystko gra jest szybka. Świetna gra i z chęcią zakupię nadchodzące rozszerzenie do tej gry, które ukaże się jeszcze w tym roku. Jak dotąd wszystkim się podobało.
Oceny gracza: Bardzo fajna i dobrze rozegrana gra, oczywiście jak inaczej na punktach. Dla zawodowca miły i wartki filler, dla mniej doświadczonego gracza lub niegracza to piękna gra, która potrafi oczarować i utrzymać uwagę. Unikalny mechanizm obsługi kostek i fajne małe karty efektów do tego. To działa dobrze. Gra ma wiele do zaoferowania, przy częstszym graniu domaga się większej ilości kart i większej ilości opcji dla kostki, a także jakiegoś dodatkowego mechanizmu, który by ją urozmaicił. Więc rozszerzenie gry powinno logicznie nadejść i na pewno dla mnie nic nie zepsuło i uszczęśliwiło wszystkich.Grało się dobrze zarówno w 3 jak i 4 graczy i można grać 2 lub 3 razy pod rząd jak ktoś chce spróbować więcej. Polecam.
Oceny gracza: Bardzo fajna i szybka gra karciana w małym pudełku. Grałem w dwójki, trójki i piątki i dobrze się bawiłem w każdej liczbie. Takie pierwsze wrażenie po około 5 rozgrywkach. W grze można narobić niezłych szkód używając agentów lub i czasem lepiej się biega a czasem gorzej, na pewno spotkamy się z tym w grze, ale znowu jest to gra na 20-30 min. Co ciekawe, istnieją 4 drogi do zwycięstwa: zebranie 20 kredytów, odkrycie 5 technologii, zebranie 10 kolonistów lub zdobycie 4 kart wpływów na ręce. Jeśli którakolwiek z nich się spełni, gracz natychmiast wygrywa. Polecam.
Oceny gracza: Prawdopodobnie nie moja filiżanka kawy, ani filiżanka kawy naszej grupy. Wydawało się, że rozgrywka jest tak wymuszona, że nie musisz nawet czuć się graczem alfa, a raczej gra stawia cię w sytuacji, w której masz tylko jedną opcję, w przeciwnym razie gówno uderzy w wentylator. Wypróbowaliśmy kilka gier i nie było problemu z wygraną, ale presja konieczności robienia tego, czego wymaga sytuacja i brak większej liczby opcji lub miejsca na zaplanowany kontratak jest dość frustrująca.
Oceny gracza: Tak więc po zapoznaniu się z pierwszą edycją dawno temu, od tamtej pory zakochałem się w tym konkretnym paxie i muszę przyznać, że druga edycja jest pod pewnymi względami inna, uproszczona, ale jednocześnie nie straciła na tematyce czy wrażeniach z rozgrywki, wręcz przeciwnie, jest jeszcze lepsza i jednocześnie bardziej przystępna, sprawdza się w każdej liczbie graczy.Częstsze zdrady nacji, i fakt bitwy o każdy punkt w grze. Pracując nad brakiem funduszy i tymi opcjami, zawsze można coś wymyślić. Zdecydowanie polecam każdemu, kto nie boi się gier o średnim poziomie trudności i większej dawce złośliwości.
Oceny gracza: To wielka, pyszna gra, mnóstwo pięknych przeżyć i budowanie do samego końca, kiedy ostatni ruch decyduje o tym, kto wygra i nie ma znaczenia, czy ktoś zostanie spalony właśnie tam, to albo epickie zwycięstwo, albo porażka, z której po prostu machasz ręką i się śmiejesz.
Oceny gracza: Bardzo udany kawałek. Później dodam swoje wrażenia, a zwłaszcza powody.
Oceny gracza: Bardzo dobra gra karciana, która jednocześnie współpracuje z kostkami, które naprawdę łatwo się toczy. Wreszcie :) Układanie talii, grafika i sztuka na kartach, a także ogólne wrażenie z gry jest bardzo pozytywne. Im więcej kombinacji, tym więcej możliwości. podobała nam się gra w dwóch graczy, a także w trzech, gdzie po prostu czuło się, że jest nieco przydługa. Cieszę się, że mogłem wesprzeć Piotra i już nie mogę się doczekać kolejnych rozszerzeń, które on i jego koledzy nam przyniosą.
Oceny gracza: Jak na razie powiem tylko, że gra całkowicie mnie pochłonęła i zaintrygowała swoimi możliwościami i unikalną koncepcją kooperacyjnej rozgrywki. Wzajemne powiązanie tematu, pracy AI i pracy gracza w grze idzie jak po maśle, oczywiście przy 4 graczach gra po prostu trwa, bo serio trzeba się kłócić o to, co najlepiej zrobić, ale zawsze się kłócimy, bo wszyscy tego potrzebują. Grałem zarówno solo, jak i na trzech i czterech graczy, nie śmiem jeszcze szczegółowo analizować gry ze względu na jej możliwości i potencjał! są ogromne. Ci, którzy poradzą sobie z podstawową rozgrywką, mogą grać jako znacznie bardziej skomplikowany duch natury lub dodać do gry scenariusz, a nawet konkretnego wroga, a wszystko to może być eskalowane tym, co konkretny wróg potrafi zrobić w grze. Gra zasługuje na więcej informacji w opisie.
Oceny gracza: pouczające i zabawne, dlaczego? Gra na pierwszy rzut oka jest prosta, ale przy drugim i każdym kolejnym razie szybko przekonacie się, że tak nie jest :)
Oceny gracza: Świetna gra, wreszcie gra, która pięknie przedstawia mechanizm roll and write i posuwa go do przodu. Co prawda ten jest bardziej z gatunku kartkuj i pisz, ale sprawdza się świetnie. Gra, która ignoruje znaczenie liczby graczy i oferuje doświadczenie dla każdej wielkości grupy zainteresowanych graczy. Gra nie zajmuje dużo czasu, a przez to wszystko nie brakuje zabawy. Mogę tylko polecić, fajna cena też się spodoba.
Oceny gracza: Gwiazdka za motyw z Wiedźmina. Poza tym, jeśli chodzi o gry, ch...
Oceny gracza: Od razu zakochaliśmy się w tej grze, jest świetna zarówno dla trzech jak i czterech graczy, a ja nawet odważyłabym się zagrać w 5. Gra ma wiele możliwości w wykorzystaniu akcji i dobrze zaprojektowany system walki. Zabawa, która nie trwa długo i zawsze chętnie do niej wracam. Rozszerzenia do gry są świetnym dodatkiem.
Oceny gracza: Rozgrywka, workplacement jest nieco inny, a duża zmienność sprawia, że gra za każdym razem sprawia przyjemność. Zawsze zmieniające się cele, miejsca do budowy sklepów i stacji handlowych, a także nagrody za siłę akcji 5 lub więcej. Dużo opcji co zrobić i od czasu do czasu gracze mogą zadać niezłe obrażenia jeśli zablokują jakąś akcję, ale w końcu zawsze jest coś do zrobienia. Karty handlowe i technologiczne też potrafią namieszać, a przede wszystkim pomóc. I jest to również jedna z tych gier, które dobrze grają w rozgrywkach dwu, trzy i czteroosobowych.
Oceny gracza: Fajna gra tematyczna doprawiona światem fantasy. To oczywiście podobny odrost poprzedniego zombicide, ale jest tu kilka nowości. W zestawie fajne plastikowe plansze do gry dla bohaterów.Wydanie KS, bohaterowie kooopec i materiał. Zasada gry jest prosta na zasadach, ale faktyczna wędrówka bohaterów, to zawsze jeden wielki dylemat, czy zabić, czy szukać, czy ruszyć i zabrać klucz, czy znaleźć przedmiot, który jest potrzebny i dzięki któremu możemy dostać się do wymarzonego celu.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024