Oceny gracza: Dlaczego po prostu nie lubię tej gry? Smutne jest to, że mechanizm ukrytego ruchu brzmi całkiem ciekawie i zabawnie (tak jest w niektórych innych grach), ale kiedy widzę wykonanie, wydaje mi się, że projektanci gry zdecydowali, że gracz jako bestia będzie miał niezłą zabawę (tak, granie jako bestia jest w porządku), a gracze jako łowcy będą doświadczać cierpienia i bezradności, podczas gdy bestia po prostu z nimi zadziera. Naprawdę, jako łowcy jesteście słabi, nie wiecie gdzie jest bestia, a nawet jeśli wiecie, to ją otoczycie, a ona i tak zastawi pułapkę na was, a nie wy na nią. Dałem grze trzy szanse, raz nawet na bestię, ale wszystkie rozgrywki były tak naprawdę dość nudne. Brak równowagi (czy to umiejętności, mocy, czy zabawy) naprawdę psuje całą grę. 1 gwiazdka tylko za grę z bestią.
Oceny gracza: Świetna gra, którą warto mieć od czasu do czasu, a czasem nawet w regularnym składzie. Zarówno Święte Cesarstwo Rzymskie, jak i jego francuski brat mogą przynieść prawdziwy szum na stole. Gra jest w zasadzie średniowieczną grą cywilizacyjną, w której zarządzasz swoim imperium militarnie, ekonomicznie lub duchowo i za wszystko otrzymujesz punkty. Gra wydaje się dość bezkonfliktowa, ale kiedy się rozgrzewa, staje się odwrotnie. Dark Aeges potrafi być dynamiczne i pełne niespodzianek. Głównym minusem, o którym muszę wspomnieć, są czasochłonne i czasami nieintuicyjne zasady, szczególnie dla początkujących graczy, ale jeśli uda ci się przebrnąć przez godzinę wyjaśnień, lepiej uwierz, że nagroda jest naprawdę tego warta.
Oceny gracza: Ojciec Chrzestny zderza się z moimi topowymi grami na 3-5 miejscu. Gra jest dobrze zbalansowana, nieco lepsza w całości. Mechanika worker placement i area control działa tu naprawdę dobrze.To, co bym skrytykował, to okazjonalna tendencja do tego, co nazywam zasadą bully (tj. Wszyscy pounce na najsłabszego gracza i zepchnąć go jeszcze bardziej). Poza tym (co może być potęgowane przez tylko dwie dodatkowe karty, których nie chcesz skupić na jednym) gra jest naprawdę zrównoważona.Mówiąc wprost, gra jest zawsze zabawna, często dość suspensowa i nie brakuje niespodzianek pod koniec rozgrywki (nie raz grę wygrał pozorny underdog, który wykorzystał końcową masakrę i uzurpował sobie jak najwięcej władzy :-D)Na koniec chciałbym pochwalić świetną oprawę graficzną, która po prostu mnie podbiła (pod względem wyglądu jest to zdecydowanie najładniejsza gra w historii i zasługuje na pierwsze miejsce).
Oceny gracza: Po kilku rozgrywkach muszę ocenić Northgard pozytywnie, szczególnie za oryginalne pomysły, które gra wniosła. Spodobał mi się ciekawy i niezbyt wyniszczający system walki, który zmusza gracza do wejścia w głąb siebie. Podkreśliłbym również budowę mapy. Sposób, w jaki mapa jest składana, może stworzyć kilka naprawdę ciekawych kwadratów.To, co bym skrytykował, to fakt, że gra ma tendencję w niektórych momentach do "siedzenia" na jednym graczu i zacięcia go tak mocno, jak tylko może (szczególnie potwory).Jeśli chodzi o czynnik budowania talii w grze, jest w porządku, nawet jeśli mamy do czynienia tylko z kilkoma kartami. Jedynie niektóre karty wydają mi się zbyt OP (zwłaszcza w połączeniu z niektórymi klanami).Gra zdecydowanie zasługuje na 4 gwiazdki za swoją oryginalność.PS. gdy w grze zabraknie części mapy, może to być prawdziwy bummer :-D
Oceny gracza: Ta gra to dla mnie wielki tematyczny heartthrob i chyba najlepszy symulator kryminalny w jaki grałem. Ciekawe wydarzenia, rozgrywka, wiele trejdów do obejrzenia i wiele sposobów na wzmocnienie się, a co za tym idzie wiele dróg do zwycięstwa. - Jedna frakcja naprawdę do bani, dlatego nie polecam gry na 3 graczy, dość nieintuicyjny sposób rozgrywki, czasem dość losowe wydarzenia i karty "pracy", które dość mocno mieszają w rozgrywce (sorry, ale jak mam najwyższy współczynnik przestępczości w grze, to często dostaję minimalne kary, nawet często mniejsze niż te na zielonym polu), no i wreszcie presja czasu, przez co niewiele się ruszysz, nic nie zrobisz, nie skorzystasz ze świetnych opcji jakie oferuje gra, a prohibicja się skończy. Pomimo tych negatywów, doceniam tę grę za wystarczająco dużo świetnych i głównie tematycznych pomysłów (w jakiej innej grze trzeba zatrudniać prawników) oraz absolutnie wciągającą grafikę i przetwarzanie w ogóle. PS. Jedna z niewielu gier deckbuildingowych, które lubię.
Oceny gracza: Jako ogólny miłośnik sandboxów (lub jak wolę je nazywać otwartych światów), muszę naprawdę pochwalić Outer Rim. Atmosfera swobodnych podróży kosmicznych pasuje, a zadania są naprawdę zabawne.
Oceny gracza: To, czego oryginalna gra nie mogła zrobić (tj. naprawdę wypełnić wszechświata), rozszerzenie zrobiło dobrze.
Oceny gracza: Nie mogę pomóc, ale kocham tę grę i po prostu nie wiem, od czego zacząć. Gra udaje, że jest grą kontroli obszaru, która w zasadzie jest, ale nie można obejść się bez pieniędzy w tej grze, to byłoby naturalne, ALE na dodatek, to rodzaj (całkowicie) czuje się jak pierwsze dwie rundy decydują, kto będzie biedakiem i kto będzie miał finansową przewagę. Potem gra ma wyraźną tendencję do czegoś, co nazywam mobbingiem. Każdy kopie najsłabszego, który raczej nie wyjdzie z tej pozycji, a pozostali starają się dorobić.W teorii może tajne role by się sprawdziły, ale jak mówię tylko w teorii. Pojedyncze role uważam za nieciekawe i niezrównoważone. Do tego wydaje mi się, że gro jest w timingu powiedzmy ruchu P, gdzie ujawniasz swoją taktykę i swoje zadanie, a potem po prostu masz szczęście i nikt tego nie łapie, albo po prostu masz pecha i trudno to odwrócić, gdy wszyscy na ciebie uważają.Miałem kilka małych zwrotów akcji w grze, ale nigdy nie wpłynęły na grę w jakiś znaczący sposób, i były to głównie zdarzenia losowe, a nie plany graczy.
Oceny gracza: Ta gra jest dla mnie wielkim sercem i zajmuje pierwsze miejsce na mojej liście. Pomysł poruszania się po mapie i pojedynkowania się za pomocą kart pokerowych, których używasz również podczas gry - nie dość, że jest fajny, to jeszcze klimatyczny.Ale żeby nie było, że tylko chwalę, to owszem, gra potrafi się przeciągnąć i baza trybutów sprawia wrażenie nieco pustej, ale od początku mam wrażenie, że jest otwarta przez rozbudowę.Niestety ta gra nie jest dla każdego i bardzo ciężko znaleźć do niej graczy. Do tego, jeśli grasz w nią z kimś, kogo nie lubisz, to może on się nią naprawdę zirytować (a przynajmniej ja tak zrobiłem).Co do grafiki, to naprawdę mi pasowała, a tematyka jest jak najbardziej na miejscu.
Oceny gracza: Ocena tego rozszerzenia jest nieco bardziej skomplikowana.Osobiście lubię to rozszerzenie i muszę przyznać, że autor naprawdę starał się zrobić naprawdę wartościowe rozszerzenie, co poniekąd mu się udało.Jednak wszystko, co zostało dodane, czuje się nieco puste, jak goła, podstawowa gra.Podoba mi się zasadzka na pociąg, która niesie ze sobą większe ryzyko, ale wypłata wypada gorzej niż bank. Żetony graniczne znowu nie są tak korzystne, ponieważ często niosą złoto, a bank jest trzymany daleko.Farao jest rzadko warte gry, ale nawet wtedy jest to bardziej miły mały bonus.Sklep w Buzzard Gulch jest pusty i rzadko masz zachętę, aby tam iść, więc większość graczy pozostaje na oryginalnej mapie.Co nie może być winny choć są wydarzenia dodające nowe walki, Longhorn i mistrzów hazardu. Również nowa skala hazardu ma kciuki.Jak na ironię, uznałbym High Stakes za rozszerzenie gry o niskim priorytecie (mimo że jest największe), taki zlepek miłych bzdur, które nie wpływają zasadniczo na grę. Mimo to ma potencjał, który z pewnością spełni przy kolejnych rozszerzeniach.
Oceny gracza: Znowu jest to trochę podchwytliwe do oceny, ale dla mnie osobiście jest to chyba najlepsze kompleksowe rozszerzenie. Problem z oceną polega na tym, że rozszerzenie działa naprawdę dobrze, ale z poprzednimi rozszerzeniami (po prostu wyciska z nich co się da :-D ). Zacznę od pochwał dla nowych funkcji, takich jak najlepszy (i idealnie losowy) układ przedmiotów (chwalę zarówno przedmioty, jak i nowy sklep i możliwość kupowania legendarnego sprzętu, który niesamowicie ożywił rozszerzenia Dobry, Zły i Przystojny). Byliśmy również naprawdę rozbawieni kostkami ryzyka, z którymi rzadko kończysz nitkę, ale jest to podstępne. Ale to, co jest prawdopodobnie najbardziej ekscytujące i zabawne, to nowe karty ran (zwłaszcza w połączeniu z kością ryzyka). Karty nadają temu lekki klimat Nemesis. Plus, rozłożone w czasie wydarzenia, sprzęt i zasoby zmuszają cię do podróżowania po całej mapie i motywują cię do korzystania z umiejętności twoich bohaterów i możliwości w całej grze (szczególnie z rozszerzenia High Stakes). I jako ostateczna wisienka na szczycie - Traktaty do fabuł, które sprawią, że zostaniesz zamordowany, okradziony, a nawet zgwałcony.
Oceny gracza: Muszę tylko powiedzieć, że rozszerzenie dostałem razem w zestawie Handful of News i Good, Bad and Handsome.Nowe postacie są fajne i questy też są w porządku.To rozszerzenie jest fajne, nikogo nie obraża, ale problem polega na tym, że po prostu nie można zdobyć legendarnego sprzętu, a to trochę szkoda.Tak czy inaczej, posiadanie tego rozszerzenia jest dodatkiem do gry, a naprawdę dobrze działa tylko razem z rozszerzeniem Blood Money (gdzie osiąga swój pełny potencjał).
Oceny gracza: Dla mnie to świetne, a może nawet nie tak świetne rozszerzenie.Ciekawe nowe postacie, nowe właściwe wydarzenia, ciekawe nowe karty napadów na pociągi, niezbędny nowy sprzęt i wreszcie spolszczony Człowiek w czerni do gry dwuosobowej. Naprawdę nie ma nic do zarzucenia temu rozszerzeniu. Z łatwością motywuje do tego, by spróbować skorzystać z nowych możliwości, jakie niesie ze sobą High Stakes, a przez to rozumiem głównie odwiedzenie Buzzard Gulch. I to, co naprawdę muszę podkreślić, to nowe żetony wydarzeń przynoszące więcej ciekawych walk i nagród. Chwalę również nowe typy questów, które są inne, nowe, ale wciąż znaczące.W sumie oceniam to jako świetne rozszerzenie, nie tak bardzo jak Handful of New Features, ale wciąż dobrze wykonane i dość ważne.
Oceny gracza: Trzeba powiedzieć że kupiłem to rozszerzenie razem z zestawami Handful of News oraz Good, Bad and Handsome.To rozszerzenie jest moim zdaniem jednym z ważniejszych, może nawet najważniejszym. Przynosi nowe bardzo atrakcyjne wyposażenie (nic OP).Wyposażenie da grze nowe ciekawe możliwości i sprawi, że będziesz miał więcej dylematów przy podejmowaniu decyzji co zdobyć/co wyposażyć.Gra po tym rozszerzeniu nie czuje się pusta, szczególnie jeśli grasz w nią w 4 osoby.Jako miły bonus muszę wyróżnić karty bandytów, dzięki którym naprawdę nigdy nie wiesz w co się pakujesz.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024