Oceny gracza: Po pierwszym zagraniu nie byłem zbytnio zachwycony. Grało się w 4 osoby, może stąd dłuższe oczekiwanie na kolejną turę. Flow jest de facto po prostu...gracz ma akcję - test na to, zagraj dalej, test na to, zagraj dalej...Gra bardzo mocno działa na wyobraźnię, ja się w nią nie zagłębiałem.
Oceny gracza: Bardzo dobry kooperacyjny deckbuilding przeciwko samej grze. Dobra regrywalność. Jednak kolejność, w jakiej gracze / gra rozgrywają swoje tury, jest czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce.
Oceny gracza: Prostsza cifka, jasne i krótkie zasady, kompaktowy rozmiar, około godziny gry. Potrzeba kilku rozgrywek, żeby nabrać większej penetracji i kombinacji. Czemu nie, chętnie zagram ponownie.
Oceny gracza: Punkty rozładunkowe, kombinatoryka, liczenie punktów. Czy to jest gra dla ciebie? Nie dla mnie...
Oceny gracza: Ulepszony Clank? Tak i nie. Bardzo dobra konwersja oryginalnej gry do wersji "legacy". Zabawna historia dla odrobiny lekkości (funkcjonujesz jako pracownik firmy, która zatrudnia bohaterów), dodatki i rozszerzenia do mapy gry, a raczej dwóch wariantowych planów, garść różnych questów. Efekt rywalizacji jest raczej stłumiony, gracze współpracują przy questach, uzupełniają historie, ale wciąż kończą grę dla siebie. Naprawdę nie polecam szkodzenia sobie nawzajem. Rozszerzony deckbuilding - chociaż zaczynasz z większością tych samych kart, co w podstawce, możesz ulepszyć niektóre z nich, zamienić niektóre na podstawowe i wybrać dodatkowe karty na początek. Rozegraliśmy jedną przygodę w 4 osoby w około 2 godziny, bo... niestety gra pogłębia wady oryginalnego Clanka. Faktycznie, wykonanie swojej tury (czytanie z zeszytu, wypełnianie mapy, naklejanie naklejek na karty) potrafi zająć znacznie więcej czasu, przez co czasem trzeba chwilę poczekać, by znów przejść do swojej tury. Dodatkowo, efekt silnego gracza posiadającego dobrze ułożone karty w danej przygodzie jest znacznie pogłębiony.
Oceny gracza: Klasyczny deckbuilding, dość zmienny z szeregiem scenariuszy i wariantów kart do nich, z których buduje się talię. Po prostu za każdym razem nie jest tak samo, ze względu na zróżnicowanie wachlarza kart do zbudowania.Czas trwania /- 1 godzina u 4 osób. Runda dla jednego gracza nie trwa długo, gra porusza się przyzwoicie. Wizualnie przezabawna, piękna sztuka na kartach.Ciekawa mechanika kart Terror. Trochę minusem jest to, że trudniej oczyścić talię z balastu i runda może stać się plonem - gra przypomina klasyczny deckbuiding, w zależności od tego, jak karty pojawią się w rzędzie.Są karty płaskie, które pozwalają dobrać więcej kart w trakcie swojej rundy.Niestety niektóre karty nie są zbalansowane /Werebear is evil/. Być może grając z wersją 2.0, gdzie zmodyfikowano turę
Oceny gracza: Absolutnie doskonała gra, nie za długa, zrozumiałe zasady, solidna taktyka...
Oceny gracza: Obniżam ocenę. Gra staje się niesamowicie przekombinowana wraz z dodawaniem nowych zdolności, producent w coraz szybszym tempie wyrzuca nowe zestawy i produkty - to po prostu wyciskanie pieniędzy. Nawet banowanie orgii w najnowszych setach /mówię o constructed/ nie pomaga w tej chwili balansowi.
Oceny gracza: Super zabawa dla miłośników Śródziemia, grywalna w dwie lub więcej osób.Tylko niektóre początkowe wyzwania są niezbyt zbalansowane...to chyba jedyny minus dla mnie.
Oceny gracza: Niezła produkcja, zrozumiałe zasady, świeża rozgrywka, przyzwoita zmienność i regrywalność, przystępna dla graczy spoza HC. Wady - więcej losowości niż bym się spodziewał w tego typu grze, niektóre karty ptaków są overpowered (najwyraźniej brak beta testów), ostatnia runda to praktycznie samo składanie jajek. Z przyjemnością zagram, ale to naprawdę nie jest gra roku, którą można by nazwać grą roku.
Oceny gracza: Znacznie ulepszony Bang. Szkoda tylko, że nie ma więcej rozszerzeń.
Oceny gracza: Próba przerobienia gamebooka na grę planszową. Oceniam po około 3 godzinach grania w Prophecy of Dragons. Bardzo ładne wykonanie, dobrej jakości komponenty - karty, duża zmienność scenariuszy. Jednak system gry nie zrobił na mnie żadnego wrażenia i szczerze mówiąc nie rozumiem popularności i wysokiej oceny tej gry. Rozgrywany scenariusz był bardzo prymitywny pod względem doboru akcji /miasto z 4 lokacjami, mało opcji co w nich zrobić, jeśli np. nie było tam odpowiedniej postaci, niektórych ścieżek i kierunku progresji w ogóle nie można było wykorzystać/, trudność i regrywalność oraz czas gry sztucznie wydłużony przez konieczność znalezienia odpowiedniej kombinacji lokacji i wykonanych w nich akcji lub zebranych rzeczy, aby kontynuować. Metoda prób i błędów. Robimy to licząc jednostki czasu, kontrolowane przez rzut kostką, odejmując również jedną lub trzy. Liczba jednostek czasu do ukończenia jest dość kluczowa dla liczby akcji, które możesz wykonać, a zatem nawet jeśli wymyślisz prawidłową procedurę, rzut kością decyduje o sukcesie lub nie. Powtarzalność zdecydowanie NIE.
Oceny gracza: Próba przerobienia gamebooka na grę planszową. Oceniam po około 3 godzinach grania w ten scenariusz. Bardzo ładne wykonanie, dobrej jakości komponenty - karty. System gry nie zrobił na mnie żadnego wrażenia i szczerze mówiąc nie rozumiem popularności i wysokiej oceny tej gry. Bardzo lekki spoiler: scenariusz był bardzo prymitywny pod względem wyborów akcji /miasto z 4 lokacjami, mało opcji co w nich robić, jeśli np. nie było tam odpowiedniej postaci, to z jakiejś ścieżki i kierunku postępu nie można było w ogóle skorzystać/, trudność i regrywalność oraz czas gry sztucznie wydłużone przez prostą konieczność znalezienia odpowiedniej kombinacji lokacji i wykonanych akcji lub zebranych w lokacji rzeczy, aby kontynuować. Czysta metoda prób i błędów. Robimy to licząc jednostki czasu, kontrolowane przez rzut kostką, odejmując również jedną lub trzy. Liczba jednostek czasu do ukończenia jest absolutnie kluczowa dla liczby akcji, które możesz wykonać, a zatem nawet jeśli wymyślisz prawidłową procedurę, rzut kością w każdej rundzie decyduje o sukcesie lub nie. Powtarzanie zdecydowanie NIE.
Oceny gracza: Cóż...szczerze mówiąc, nie byłem zbyt (w ogóle) zainteresowany. Mechanizmy są fajne, szybko się toczy, ale nie bardzo da się to zaplanować ze względu na losowy dobór kart, dodatkowo nie jest/nie jest zbyt jasne, gdzie położyć karty. Gra polega na punktowaniu i liczeniu punktów, co wydało nam się okrutnie nieprzejrzyste. Wiele małych symboli na kartach wygląda myląco.Dla mnie, wolałbym grać w coś innego, te liczenie punktów gry nie są całkiem moja filiżanka herbaty. Plusem jest to, że jest to naprawdę szybkie do ukończenia.
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Świetny i pięknie wyglądający quickie. Niektórym przeszkadza brak asymetrii stron, ale ja uważam, że ...
Julias [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024