Oceny gracza: Rodzaj rysunkowej abstrakcyjnej układanki. Próbujesz wcisnąć inne kształty w konkretny kształt. Wszystkie kształty to heksy, a kostka zajmuje się zabawą. Określa kolejność, w jakiej rysowane są kształty. Dla mnie ma sens tylko jako gra solo.
Oceny gracza: Super deck-building, który jest ciekawie ożywiony przez brak tasowania odrzuconych kart. Muszę więc myśleć w jakiej kolejności odrzucać karty, aby przejść w kolejnych rundach. W multiplayerze jest to świetne, a w solo jeszcze lepsze. Pokonanie gry to też naprawdę duże wyzwanie i trzeba wyczyścić talię do rdzenia, żeby wygrać. Krótko mówiąc, żaden chwast nie może wejść na twoją rękę. Świetna jest też możliwość budowania zapasu kart do kupienia. Dzięki temu gracze mogą próbować różnych sposobów na wygraną i odkrywać coraz to nowe strategie. Zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Absolutnie fantastyczna gra solo. Wytrzymałem dziesiątki godzin. Oryginalna fabuła i ciekawe misje. Akcje z kart są mile widzianą nowością, plus są okrutnie ograniczone przez karty zagrożeń. Owszem słabsze tłumaczenie i tak rozwiązane zasady nie pomagają całej koncepcji. Nie jest to jednak nic, czego nie rozwiązują dostępne tutaj powtórki i samouczki wideo.
Oceny gracza: Każdy musi to wiedzieć. To tylko kwestia serca. Gram w to od około 15 lat i nigdy mi się to nie znudzi. Im więcej ludzi, tym więcej zabawy. Rozszerzenia są w porządku, ale podstawa jest dla mnie najlepsza. Gra toczy się szybko i wszyscy wszystko rozumieją. Jeśli w nią nie grałeś, to jej nie przeżyłeś,
Oceny gracza: Najlepsze rozszerzenie. Jest najbardziej podobne do podstawowego i najbardziej zrozumiałe.
Oceny gracza: To, co zawsze lubiłem w Bang, to jego lekkość i bezpretensjonalność. Paczka kart spięta gumką i grasz. To sprawia, że jest to o wiele bardziej skomplikowane i nie chodzi tak bardzo o ujawnienie renegata.
Oceny gracza: Jest świeża, szybka i zabawna. Świetna kościana wariacja na temat Card Bang! Uważam też, że jest bardziej przystępna niż wersja karciana. Naprawdę podoba mi się mechanizm Indian i żetonów strzał oraz fakt, że w zasadzie nie czekasz na turę. Krótko mówiąc, gra się po prostu przyjemnie.
Oceny gracza: To znacznie poprawia grę bez brutalnych zmian zasad. Pytanie tylko, czy warto w nią zainwestować. W końcu to energiczny filler, w którym rozciąganie nie jest chyba do końca mile widziane.
Oceny gracza: To znacznie poprawia grę bez brutalnych zmian zasad. Pytanie tylko, czy warto w nią zainwestować. W końcu to energiczny filler, w którym rozciąganie nie jest chyba do końca mile widziane.
Oceny gracza: Świetny dublet. Szybkie przygotowanie. Idealna gra na przykład do pociągu. Jeszcze lepsza z rozszerzeniem Renegades.
Oceny gracza: Kiedy grasz z kimś, kto nie zna tego rozszerzenia, wygląda to tak... Co ja mam? Co to robi? A potem czytanie na głos i pokazywanie mi. Nie, tak się nie gra, tak się gra... Kiedy jedna z tych kart wchodzi do gry, zabawa się kończy. Nie mówię, że niektóre efekty nie są fajne, ale jakoś nie pasują do systemu Bang.
Oceny gracza: Myślę, że to strasznie dziwne postacie. Niby dobrze jest ją mieć, ale granie przeciwko nim... już nie tak dobrze. To trochę niezrównoważone.
Oceny gracza: Pierwszy raz grałem w Space Brink! Muszę przyznać, że prawdopodobnie podobała mi się bardziej niż ta oryginalna wersja fantasy. Jest o wiele bardziej grywalna. Bardzo podobały mi się również aluzje do różnych uniwersów, takich jak SW, ST itp. Od tego fantasy Brink! Nie czuję tego tak bardzo, nawet jeśli tam jest. Jednak nadal bardzo lubię Brink! Jest bardziej przystępny, a ruchy mijają szybciej. Uważam również, że plan gry jest bardziej przejrzysty w porównaniu do zmiennego statku kosmicznego. Myślę, że Brink jest prawie grą dla początkujących, czego z pewnością nie powiedziałbym o jego kosmicznym bracie.
Oceny gracza: Bardzo ładny engine-building. Ponadto jest luksusowo przetworzony temat - kawa. Najpierw musisz zebrać kawę, następnie wysuszyć ją, kondycjonować, a następnie rozprowadzić ją do kawiarni. Chcesz, aby różne kolory reprezentowały różne rodzaje kawy. Ponadto ilustracje są ładne.
Oceny gracza: Szybka gra, którą można wyjaśnić w ciągu chwili. Fajną funkcją jest piramida i budowanie wielbłądów jeden na drugim. To naprawdę fajna funkcja, która sprawia, że nie wiesz, który wielbłąd faktycznie ukończy wyścig jako pierwszy, a o to chyba chodzi w wyścigach konnych, prawda?
Oceny gracza: Idealna gra imprezowa dla graczy, którzy już coś zrobili. Nie jest trudna, ale nie ma zasad klasycznej gry imprezowej. Myślę, że absolutnie konieczne jest granie z pełną liczbą graczy. Inaczej to po prostu nie to samo. Współpraca jest bardzo ważna, a zespół, który się nie komunikuje, najprawdopodobniej przegra. Można poczuć napięcie i frustrację z każdego strzału oraz radość po drugiej stronie. To naprawdę klimatyczna gra imprezowa, która nie jest w najmniejszym stopniu głupia. Nie zabierałbym jej jednak do pubu. Prawdopodobnie szybko zostaniesz wyrzucony.
Oceny gracza: Evergreen, którego wszyscy znają i wielu graczy na nim zaczynało. Dla mnie to typowa gra startowa. Jest ładna graficznie i każdy lubi budować zamki. Jednak w zasadzie nie ma nic do planowania. Wystarczy, że pojawi się zły pionek i przez cały czas budujesz miasto na darmo, zwłaszcza gdy gra dobry gracz, który wszystko pięknie psuje.
Oceny gracza: Super wypełniacz. Z odpowiednią grupą ludzi, naprawdę fajna gra. Postacie i wariacje rozgrywki sprawiają, że jest to świetna gra do powtórki.
Oceny gracza: Bardzo fajne rozszerzenie. Bardzo podobają mi się nowe postacie, a zwłaszcza mikstury. Mikstury też są fajne, tylko mogłyby być większe.
Oceny gracza: Dla mnie to ścisła czołówka. To moja ulubiona gra. Zasady mi pasują, projekt gry mi pasuje, a świat mi pasuje. Potem pojawiła się aplikacja i wreszcie mogę grać solo. Nie mogę wystarczająco polecić tej gry.
Oceny gracza: Bardzo szkodliwa gra. Ogromna losowość. Myślę o niej bardziej jako o grze imprezowej.
Oceny gracza: Sprawdzony w czasie klasyk zbudowany na skojarzeniach. Wszystko dzięki pięknym kartom o wymiarach 80x120. Zmieniają się liczby oznaczające właściwe karty i wskaźniki punktacji, ale system gry pozostaje. I to jest dobra rzecz. To świetna gra, która rozbawi właściwie każdego i szybko mija. I mówiąc każdy, mam na myśli zarówno graczy, jak i niegraczy. Całość opiera się tak naprawdę tylko na skojarzeniach, z którymi każdy sobie poradzi.
Oceny gracza: Bardzo klimatyczna gra. Bardzo dobrze wciąga w fabułę. Lubię w nią grać w pojedynkę, co wcale jej nie szkodzi. Każda rozgrywka jest zupełnie inna. Czasem łatwo wygrać, czasem już w połowie wiesz, że nie masz szans. Zawsze myślę o tym, że muszę uratować świat i że mam zło po piętach.
Oceny gracza: Ładna grafika, super drewniane surowce i skórzany kubek. To takie urocze i bezpretensjonalne. Ale nie sądzę, że gra w coś takiego. Po samym pudełku powiedziałbym, że grupa docelowa jest jasna. Zdecydowanie dobra gra na początek.
Oceny gracza: Proste zasady i dobra płynność. Ilustracje są nieco oldschoolowe, ale gra jest przyjemna. Idealna jako dwójka. Duże karty są świetne!
Oceny gracza: Super deck-building z oryginalnymi ilustracjami. Każda rozgrywka sprawiała mi przyjemność. Na początku muszę zdecydować, jakie symbole będę zbierać, na podstawie oferowanych kart. Potem zawsze skupiam się na dwóch symbolach. Taki wybór kusi złośliwością, ale rzadko dajemy się wciągnąć. W większości przypadków jest to każdy człowiek dla siebie. Podwórko pierwotnie spełnia potrzebę wszystkich deck-buildingów, a mianowicie deck-clearing. Czasem chce się wysłać do niego kartę i błagać innych, żeby ją wzięli, innym razem jest dokładnie odwrotnie. Patrol to też fajny pomysł, natomiast strasznie mnie bawi strona produkcyjna gry. Gra ma świetny gameplay, pomysł i jeszcze wygląda przepięknie.
Oceny gracza: Super konkurencyjna afera, która w dodatku jest humorystycznie pomyślana, łącznie z zasadami. Całość opiera się na dywersyfikacji. Krótko mówiąc, trzeba skupić się na wszystkich częściach statku i to w ograniczonym czasie. To właśnie brak czasu powoduje powstawanie niedoskonałych statków, które ostatecznie mogą nawet nie dotrzeć do celu. Do tego użyte ilustracje są świetne. Wymagana wkładka.
Oceny gracza: Lubię deck-building. Ale w tej grze nie ma nic do budowania. To, co kupię, zależy od wpływu, jaki mam, a talii nie da się nawet oczyścić z chwastów. W 7 roku staję przed chmarą Śmierciożerców i panem V, i wysyłam na niego 4 alahomory. To jest chyba najgłupsza rzecz. Zaczynać z tymi samymi kartami od świeżego roku do końca? O nie. Im dalej w grze są gracze, tym bardziej niemożliwe jest wygranie. O tym kto wygra lub przegra decyduje losowość doboru kart. Czasami byłem martwy, zanim dotarłem do pierwszej tury. Czyli podsumowując, zero decyzji gracza, wszystko jest sterowane przypadkiem, a gra jest pełna frustracji z powodu ciągłych przegranych. Jeśli jesteś fanem HP, to jest to coś, przez co można posiedzieć.
Oceny gracza: Całkiem przyzwoita gra imprezowa. Spodziewałem się czegoś znacznie gorszego. Jest kilka całkiem ciekawych pytań i wyzwań, a teksty o skandalach zawsze wywołują uśmiech na twarzy. Jeśli lubicie nabijać się z Buresa i jego kumpli, to nie ma się czego obawiać.
Oceny gracza: Jest inaczej. Nie chodzi o strategię, planowanie ruchów i myślenie. To po prostu tworzenie sztuki i balansowanie tym dziwnym śmieciem. To fajna gra jako przerywnik między bardziej wymagającymi grami.
Oceny gracza: Dla mnie dwie gwiazdki, ale dzieciom się podoba, więc trzy. Jest to czysta gra dla dzieci, lub gra na poziomie podstawowym. Po kilku rozgrywkach zaczynasz nienawidzić kości i stwierdzasz, że cała gra opiera się na szczęśliwym rzucie kostką. Nawet jeśli gracz wyposaży się w najlepszą broń i będzie najlepszy ze wszystkich, może nie wygrać lub pokonać smoka przez długi czas. Jeśli mu się nie uda, ma pecha.
Oceny gracza: Super rozszerzenie, które sprawia, że Karaku jest dla mnie grą imprezową. Element uszkodzeń jest głównie dla dorosłych, bo dzieciaki nie dają go zbyt wiele. Fajne nowe postacie, które robią to, co mają robić. Zwiększają one replayability. Chociaż nie wiem czy dorosły gracz chce znowu grać w Karaka :).
Oceny gracza: Figurki prezentują się bardzo dobrze. Opakowanie też jest fajne. Dla mnie jest to obowiązkowy element wyposażenia. Stojaki mnie nie przerażają.
Oceny gracza: Figurki prezentują się bardzo dobrze. Opakowanie też jest fajne. Dla mnie jest to pozycja obowiązkowa. Standy mnie nie przerażają
Oceny gracza: Świetne nowe postacie. Sidhar jest naszym ulubieńcem. W połączeniu z figurką wygląda naprawdę efektownie, co przyciąga każdego dzieciaka. Pozostałe dwie postacie to również atut. Nic z tych rzeczy. Nie wiem jednak, czy ratuje to rozgrywkę Karaka. Dla mnie to must-have, biorąc pod uwagę kompletność kolekcji.
Oceny gracza: Konfiguracja jest okropna, ale potem idzie świetnie. Rozgrywka odbywa się poza turą, więc gracz zawsze ma coś do zrobienia i w zasadzie nie ma miejsca na bezczynność. Budowanie kości jest zabawne, a grafika też wygląda dobrze. Motyw przewodni przepadł. Insert chyba najlepszy jaki widziałem.
Oceny gracza: To znaczy, tak, to gra dla dzieci, ale nieważne. Czasami lubisz wracać do swojego dzieciństwa. A czasami może to być zabawna gra imprezowa.
Oceny gracza: Idealna gra pod niemal każdym względem. Jest mała, więc z łatwością zmieści się do plecaka na wycieczkę. Jak na tak małą grę, ma naprawdę ścisłe zasady. Wystarczająco dobra, aby być również grą dla jednego gracza. Jedyną rzeczą, która mnie nieco niepokoi, jest obsługa przedmiotów i żetonów. Zdarzało nam się grać na mrozie, a wtedy manipulowanie takimi drobiazgami jest po prostu zabawne. Jest to jednak konieczne, inaczej gra nie zmieściłaby się w tak małym pudełku i to mi się w niej bardzo podoba.
Oceny gracza: Po prostu uwielbiam ten filler. To piękna gra zarówno pod względem grafiki, jak i prostoty i trudności. To rodzaj gry, która wprowadza cię w zen. Po prostu budujesz planetę. Tylko uważaj na drzewa!
Oceny gracza: Grałem w karty tylko raz i nie podobało mi się to. Ta gra jest w sam raz dla mnie. Ładne elementy, świetny plan lochów i podstępne karty. Szkoda, że nie wydadzą rozszerzenia po angielsku.
Oceny gracza: Super gra skojarzeniowa. Podobna do Dixit, ale bardziej oryginalny i mroczny wariant. Taka upiorna zabawa. Nie do zagrania we dwoje, ale we troje można zagrać i wtedy jest super. Im więcej tym weselej. Główna zabawa w tej grze to czatowanie nad wskazówkami w postaci pięknych kart. W dwójce nie dzieje się to logicznie, a w trójce jest inaczej. Gra świetnie sprawdza się dla mnie również jako gra wstępna dla absolutnych nowicjuszy. Jest wciągająca, szybka i prosta.
Oceny gracza: Rozszerzenie nie wnosi żadnych nowych mechanizmów, jedynie rewitalizuje gamę istniejących kart. Jest jednak niezbędne. Jeśli często gracie w Mysterium, to jest to rozszerzenie obowiązkowe. Jak w każdej grze stowarzyszeniowej, zabawa z czasem się zużywa. Ukryte Znaki próbują temu zaradzić. Dodatkowo w zestawie znajduje się ogrodnik!Kartonowa wkładka nie pasuje do zafoliowanych kart.
Oceny gracza: Idealna gra dla dzieci. Zawsze krzyczą jak szalone. Dorosły, który gra z nimi jako opiekun, na pewno nie będzie się nudził. Po prostu jest coś w poruszaniu tymi piramidami.
Oceny gracza: Piękna wizualnie gra z prostymi zasadami i krótkim czasem rozgrywki. To prawda, że od czasu do czasu część planszy pęka i jest to naprawdę do bani. Jednak wciąż jest to świetna gra. Pomiędzy bardziej złożonymi grami lub do grania z dziećmi, jest idealna.
Oceny gracza: Jest tak źle, że nie mogę nawet sprzedać nowego za stówę.
Oceny gracza: Produkcja nie jest rewelacyjna, ale za te pieniądze... Aktorstwo, powinno być dostosowane do wieku. Jakby co, wszyscy patrzymy i chodzi o obserwację, a ta może być mała lub duża. Ale nie do końca tak to się je. Myślę, że starszy gracz, który ma więcej doświadczenia, podzieli obszar gry na sektory, a następnie przeszuka te sektory. Mniejsi gracze mogą nie mieć tak dużego doświadczenia w przeszukiwaniu. Wtedy gra może się ześlizgnąć w stronę starszego gracza decydującego o tym czy młodszy gracz wygra czy przegra. I to nie jest w porządku. W przeciwnym razie jest to świetna gra dla najmłodszych i dzieci naprawdę ją lubią. Myślę, że idealna grupa docelowa to dziewczynki w wieku około sześciu lat. Zmienny plan gry jest również świetny, więc dziecko nie zapomina, gdzie co jest i naprawdę chodzi o obserwację.
Oceny gracza: Oceniana wyłącznie jako gra dla dzieci. Gramy z naszym trzyletnim synem i bardzo mu się podoba.
Oceny gracza: Gra bardzo mi się podoba i poza kilkoma szczegółami nie mogę jej nic zarzucić. Daję jej 80%. Chociaż nie mam na co narzekać, są oczywiście lepsze i bardziej rozbudowane gry, dlatego nie daję jej 5 gwiazdek. Jest to przyjemny worker-placement z piękną grafiką. Temat jest dla mnie bardzo atrakcyjny, ale rozumiem, że może nie spodobać się każdemu.
Oceny gracza: Pierwsza edycja bardzo mi się podobała. Do drugiej byłem trochę sceptycznie nastawiony. Ostatecznie muszę stwierdzić, że gra naprawdę zmieniła się na lepsze. Sztuka użyta w ostatecznej grze jest faktycznie ładniejsza i jakoś bardziej nowoczesna. Żetony wzmocnienia są mile widziane, a wskaźnik punktów magii sprawia, że stosy kart są znacznie bardziej przejrzyste. Uważam również, że statystyki każdej karty są bardziej przejrzyste. Nie sądziłem, że to będzie możliwe, ale udało się - druga edycja jest dla mnie lepsza.
Oceny gracza: Wspaniała gra, która wprowadza w stan zen. Z tego co próbowałem, bawi początkujących i tych, którzy już w coś grali.
Oceny gracza: Z pewnością jest legendą. Legendarny jest też czas gry i nuda w oczekiwaniu na swoją kolej. Gramy tylko z alkoholem, inaczej to prawdziwa męka.
Oceny gracza: Takie lepsze zajęcia. Jest pewien poziom podejmowania decyzji i kombinowania, ale tak naprawdę chodzi tylko o odgadywanie posiłków lub składników na czas. Jest w tym fajny plan gry. Pod względem produkcji jest zdecydowanie dobrze. Jak na merch, jest całkiem nieźle.
Oceny gracza: Graficznie bardzo dobra gra. Piękne figurki wiewiórek, wszystko w heksach i ogromne orzechy. Rozgrywka jest jednak nudna.
Oceny gracza: Piękna oprawa wizualna, ale rozgrywka jest dość... Na grę wpływa to, kto siedzi obok mnie, losowość kart, postać, którą wybrałem... Czułem się, jakby to gra grała mną, a nie na odwrót. Jestem fanem filmu, ale to nie zrobiło na mnie wrażenia. Dla mnie idealnie jest obejrzeć film, a potem zagrać w jedną grę. Jeśli wypijesz z filmem, będzie jeszcze lepiej.
Oceny gracza: Super wypełniacz. Próbowałem innych linii czasowych i w ogóle mnie nie bawiły. Ten jest naprawdę dobry i jak na razie bawi wszystkich.
Oceny gracza: Zbieranie trójek pięknych heptagonów. Musisz dodać trzy takie same liczby, aby dodatkowe punkty w ogóle się liczyły. Te są następnie liczone dla ostatniego numeru w sekwencji trzech żetonów. To coś w rodzaju jokerów w ładniejszym, bardziej akcyjnym wydaniu. Bonusem jest wtedy bardzo solidne i małe pudełko, w którym można zdobyć dodatkową wkładkę z drukarki 3D.
Oceny gracza: Bardzo fajna łamigłówka, która wygląda naprawdę dobrze. Rozgrywka jest więcej niż przyjemna, szkoda tylko, że motyw został utracony.
Oceny gracza: Każdy pakiet jest inny, ale tak zrównoważony i cudownie tematyczny. Sherlock widzi w twoich kartach, Dracula wysysa cię do sucha, Niewidzialny pojawia się tam, a potem znowu tam, Hyde ciągle odwraca swój żeton i tak, że już nawet nie wiesz, kim jesteś. Dużo zależy od szczęścia w kartach, ale każda postać może zostać pokonana przez każdą postać. Jest naprawdę ładnie dopracowany, a walki zawsze kończą się bardzo blisko. Po prostu uwielbiam system unmatched i chcę więcej postaci!
Oceny gracza: Sztylet i peleryna nie rozbawiły mnie zbytnio, ale z drugiej strony mają fantazyjne figurki. Gumowa pani była nieco lepsza, ale granie wiewiórką jest naprawdę zabawne. Dodatkowo jej karty wprowadziły miłą innowację w postaci komiksowych haseł wokół krawędzi kart. Fajne są też żetony wiewiórek.
Oceny gracza: Bardzo dobre rozszerzenie. Pasuje do podstawy jak tło do pojemnika kuchennego. Kamera wygląda pięknie i można nawet zmieniać obiektywy!
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024