Oceny gracza: Ciekawa koncepcja, która mi, jako wielkiemu fanowi słowa mówionego, przypadła do gustu. Nie mam nic przeciwko korzystaniu z aplikacji. Fabuła była w porządku, w zupełności wystarczająca na potrzeby gry. Podobała mi się bardziej niż Microchip.
Oceny gracza: Ciekawa koncepcja, która mi, jako wielkiemu fanowi słowa mówionego, przypadła do gustu. Nie mam nic przeciwko korzystaniu z aplikacji. Fabuła była raczej przeciętna, ale w zupełności wystarczająca na potrzeby gry.
Oceny gracza: Mechanika serii Evasion jest tak skonfigurowana, że można zgadywać tylko raz. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest gra, która informuje tylko o tym, czy odpowiedź jest poprawna, ale nie podaje rozwiązania od razu. Dlatego możliwe jest dalsze zgadywanie. Gry Enigma nie działają jednak w ten sposób i dlatego są bardzo wrażliwe na poziom każdego szyfru. Gracze powinni być mniej więcej "pewni", że znaleźli prawidłowe rozwiązanie, jeśli tak nie jest, gra degeneruje się do sekwencji losowych typów i zagadek, które cofniesz. Np. jeśli musisz znaleźć coś dziwnego na obrazku, musi to być naprawdę ZNAKOMITE. Evasion: Race Against Time na szczęście ma dość dobrze skonfigurowany poziom łamigłówek. Zagadki są dobrze zintegrowane z fabułą.
Oceny gracza: Mechanika serii Evasion jest tak skonfigurowana, że można zgadywać tylko raz. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest gra, która mówi tylko, czy odpowiedź jest poprawna, ale nie podaje rozwiązania od razu. Dlatego możliwe jest dalsze zgadywanie. Gry Enigma nie działają jednak w ten sposób i dlatego są bardzo wrażliwe na poziom każdego szyfru. Gracze powinni być mniej więcej "pewni", że znaleźli prawidłowe rozwiązanie, jeśli tak nie jest, gra degeneruje się do sekwencji losowych typów i zagadek, które cofniesz. Np. jeśli musisz znaleźć coś dziwnego na obrazku, musi to być naprawdę ZNAKOMITE. Evasion: Escape from Acatraz na szczęście ma dość dobrze ustawiony poziom zagadek, choć trzeba przyznać, że jest kilka sztuczek. Zagadki są dobrze zintegrowane z fabułą.
Oceny gracza: Mechanika serii Evasion jest tak skonfigurowana, że można zgadywać tylko raz. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest gra, która mówi tylko, czy odpowiedź jest poprawna, ale nie podaje rozwiązania od razu. Dlatego możliwe jest dalsze zgadywanie. Gry Enigma nie działają jednak w ten sposób i dlatego są bardzo wrażliwe na poziom każdego szyfru. Gracze powinni być mniej więcej "pewni", że znaleźli prawidłowe rozwiązanie, jeśli tak nie jest, gra degeneruje się do sekwencji losowych typów i zagadek, które cofniesz. Np. jeśli musisz znaleźć coś dziwnego na obrazku, musi to być naprawdę ZNAKOMITE. W Evasion: Curse of the Sphinx poziom zagadek jest dość przeciętny. Niektóre nie działają zbyt dobrze, inne tak. Zagadki są dobrze wkomponowane w fabułę.
Oceny gracza: Mechanika serii Evasion jest tak skonfigurowana, że można zgadywać tylko raz. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest gra, która informuje tylko o tym, czy odpowiedź jest poprawna, ale nie podaje rozwiązania od razu. Dlatego możliwe jest dalsze zgadywanie. Gry Enigma nie działają jednak w ten sposób i dlatego są bardzo wrażliwe na poziom każdego szyfru. Gracze powinni być mniej więcej "pewni", że znaleźli prawidłowe rozwiązanie, jeśli tak nie jest, gra degeneruje się do sekwencji losowych typów i zagadek, które cofniesz. Np. jeśli musisz znaleźć coś dziwnego na obrazku, musi to być naprawdę ZNAKOMITE. Enigma: Dracula's Castle na szczęście ma dość dobrze skonfigurowany poziom zagadek. Zagadki są dobrze zintegrowane z fabułą. Gra jest dobra dla tych, którzy mogą nie lubić Draculi lub horroru w ogóle.
Oceny gracza: Gry z serii Exit opierają się na bardzo dobrych fundamentach mechanicznych. Doceniam fakt, że pozwala ona przejść przez 1. i 2. wskazówkę do rozwiązania. Jeśli więc gracze nie wiedzą jak postąpić, mogą stopniowo przechodzić do kolejnej zagadki. Podoba mi się również system rozszyfrowywania trzech liczb, które są wprowadzane do dysku dekodera. - Z drugiej strony przeszkadza mi dość duży nacisk na dokładność w niektórych zadaniach. Kilka razy zdarzyło nam się, że coś się zgadzało, ale coś było o milimetr zakryte i znaleziona liczba była już błędna. - W przypadku niektórych zadań potrzeba sporo wyobraźni, aby zobaczyć liczbę w danym "wzorze". - Niektóre zadania wymagają dużo cięcia, składania.... tylko z powodu dość trywialnego rozwiązania. Zagadkom w Shadows on Middle Earth daję 8/10. Przez proporcje mechaniki tej serii, nie można oczekiwać dodatkowych ram fabularnych, ale jeśli ktoś z góry się ich spodziewa, to się nie obraża.
Oceny gracza: Gry z serii Exit opierają się na bardzo dobrych fundamentach mechanicznych. Doceniam fakt, że pozwala ona przejść przez 1. i 2. wskazówkę do rozwiązania. Jeśli więc gracze nie wiedzą jak postąpić, mogą stopniowo przechodzić do kolejnej zagadki. Podoba mi się również system rozszyfrowywania trzech liczb, które są wprowadzane do dysku dekodera. - Z drugiej strony przeszkadza mi dość duży nacisk na dokładność w niektórych zadaniach. Kilka razy zdarzyło nam się, że coś się zgadzało, ale coś było o milimetr zakryte i znaleziona liczba była już błędna. - W przypadku niektórych zadań potrzeba sporo wyobraźni, aby zobaczyć liczbę w danym "wzorze". - Niektóre zadania wymagają dużo cięcia, składania.... tylko z powodu dość trywialnego rozwiązania. Zagadkom w The Secret Museum daję 8/10.
Oceny gracza: Gry z serii Exit opierają się na bardzo dobrych fundamentach mechanicznych. Doceniam fakt, że pozwala ona przejść przez 1. i 2. wskazówkę do rozwiązania. Jeśli więc gracze nie wiedzą jak postąpić, mogą stopniowo przechodzić do kolejnej zagadki. Podoba mi się również system rozszyfrowywania trzech liczb, które są wprowadzane do dysku dekodera. - Przeszkadza mi natomiast dość duży nacisk na dokładność w niektórych zadaniach. Kilka razy zdarzyło nam się, że coś się zgadzało, ale coś było o milimetr zakryte i znaleziona liczba była już błędna. - W przypadku niektórych zadań potrzeba sporo wyobraźni, aby zobaczyć liczbę w danym "wzorze". - Niektóre zadania wymagają dużo cięcia, składania.... tylko z powodu dość trywialnego rozwiązania. Zagadki w Zaczarowanym Lesie oceniam na 5/10. W ramach poziomu początkującego ta gra jest moim zdaniem najsłabszą z serii Exit. Jestem przyzwyczajony do pewnej ilości cięć i innych artów, ale tutaj było to wręcz przesadzone. Wiele zadań było dość prostych.
Oceny gracza: Gry z serii Exit opierają się na bardzo dobrych fundamentach mechanicznych. Doceniam fakt, że pozwala ona przejść przez 1. i 2. wskazówkę do rozwiązania. Jeśli więc gracze nie wiedzą jak postąpić, mogą stopniowo przechodzić do kolejnej zagadki. Podoba mi się również system rozszyfrowywania trzech liczb, które są wprowadzane do dysku dekodera. - Z drugiej strony przeszkadza mi dość duży nacisk na dokładność w niektórych zadaniach. Kilka razy zdarzyło nam się, że coś się zgadzało, ale coś było o milimetr zakryte i znaleziona liczba była już błędna. - W przypadku niektórych zadań potrzeba sporo wyobraźni, aby zobaczyć liczbę w danym "wzorze". - Niektóre zadania wymagają dużo cięcia, składania.... tylko z powodu dość trywialnego rozwiązania. Zagadkom w The Cursed Rollercoaster daję 9/10.
Oceny gracza: Gry z serii Exit opierają się na bardzo dobrych fundamentach mechanicznych. Doceniam fakt, że pozwala ona przejść przez 1. i 2. wskazówkę do rozwiązania. Jeśli więc gracze nie wiedzą jak postąpić, mogą stopniowo przechodzić do kolejnej zagadki. Podoba mi się również system rozszyfrowywania trzech liczb, które są wprowadzane do dysku dekodera. - Z drugiej strony przeszkadza mi dość duży nacisk na dokładność w niektórych zadaniach. Kilka razy zdarzyło nam się, że coś się zgadzało, ale coś było o milimetr zakryte i znaleziona liczba była już błędna. - W przypadku niektórych zadań potrzeba sporo wyobraźni, aby zobaczyć liczbę w danym "wzorze". - Niektóre zadania wymagają dużo cięcia, składania.... tylko z powodu dość trywialnego rozwiązania. Zagadki w Puzzle House oceniam na 10/10. Spośród Exitów na poziomie początkującym, ten jest najlepszy.
Oceny gracza: Gry z serii Exit opierają się na bardzo dobrych fundamentach mechanicznych. Doceniam fakt, że pozwala ona przejść przez 1. i 2. wskazówkę do rozwiązania. Jeśli więc gracze nie wiedzą jak postąpić, mogą stopniowo przechodzić do kolejnej zagadki. Podoba mi się również system rozszyfrowywania trzech liczb, które są wprowadzane do dysku dekodera. - Z drugiej strony przeszkadza mi dość duży nacisk na dokładność w niektórych zadaniach. Kilka razy zdarzyło nam się, że coś się zgadzało, ale coś było o milimetr zakryte i znaleziona liczba była już błędna. - W przypadku niektórych zadań potrzeba sporo wyobraźni, aby zobaczyć liczbę w danym "wzorze". - Niektóre zadania wymagają dużo cięcia, składania.... tylko z powodu dość trywialnego rozwiązania. Łamigłówki w Stormy Flight oceniam na 9/10.
Oceny gracza: To, co ogólnie lubimy w serii Exit, to fakt, że jeśli się pomylisz, możesz zgadywać dalej. - Z drugiej strony, niektóre problemy są dość wymagające pod względem dokładności i wyobraźni. Czasami ktoś ma prawidłową procedurę, ale układa elementy gry trochę niedokładnie i prawidłowe rozwiązanie umyka. Innym razem wszystko się zgadza, ale trzeba sporo wyobraźni, by dostrzec wzór na, powiedzmy, 5. Praca nad łamigłówkami jest bardzo ładnie wkomponowana w zagadki. Zagadki były w porządku, rozwiązaliśmy je wszystkie, chociaż niektóre zajęły nam trochę czasu.
Oceny gracza: Gry z serii Exit opierają się na bardzo dobrych fundamentach mechanicznych. Doceniam fakt, że pozwala ona przejść przez 1. i 2. wskazówkę do rozwiązania. Jeśli więc gracze nie wiedzą jak postąpić, mogą stopniowo przechodzić do kolejnej zagadki. Podoba mi się również system rozszyfrowywania trzech liczb, które są wprowadzane do dysku dekodera. - Z drugiej strony przeszkadza mi dość duży nacisk na dokładność w niektórych zadaniach. Kilka razy zdarzyło nam się, że coś się zgadzało, ale coś było o milimetr zakryte i znaleziona liczba była już błędna. - W przypadku niektórych zadań potrzeba sporo wyobraźni, aby zobaczyć liczbę w danym "wzorze". - Niektóre zadania wymagają dużo cięcia, składania.... tylko z powodu dość trywialnego rozwiązania. Zagadki w Sunken Treasure oceniam na 7/10.
Tej gry gracz jeszcze nieocenił...
Oceny gracza: Spore rozczarowanie dla nas. - Aplikacja nie przyniosła żadnych sprytnych zwrotów akcji podobnych do tego, co oferują gry Echoes. W zasadzie można było ją po prostu zastąpić talią kart lub jakimś zszywaczem. Autorzy raczej unikali wykorzystania aplikacji do wymyślenia jakiegoś funkcjonalnego mechanizmu weryfikacji poprawnych odpowiedzi, takiego jak EXIT lub Albi's Evasion. - Komponenty w pudełku nie są wiele warte, a dokładniej, skoro autorzy upchnęli już taką część gry w sieci, to dlaczego nie resztę? Najważniejsze, że szyfry rozbawiły nas do połowy. To, że niektórym nie daliśmy, nie może być obiektywnie rzecz biorąc powodem, dla którego miałyby być złe. W przypadku jednego konkretnego szyfru przeszkadzała nam jednak konieczność szukania znacznej części rozwiązania w sieci poza ramami gry.
Oceny gracza: Mieliśmy już kilka ucieczek i wyjść, więc jest do czego porównywać... Niestety, porównanie to nie wypada najlepiej w przypadku Blackout. - Spodobał nam się tylko jeden szyfr. Mam wrażenie, że scenarzyści trochę za mało go przetestowali. Stwierdziliśmy, że wiele poprawnych rozwiązań jest dość subiektywnych. Przez większość czasu nie obchodziło nas nawet, czy trafiliśmy prawidłowo, czy nie. Uznaliśmy, że mamy rację, ale miałoby to dla nas sens, gdybyśmy otrzymali inne rozwiązanie. W kilku przypadkach rozwiązanie było zbyt banalne. Tak więc subiektywnie strzela się do czegoś i.... - Mechanika samej gry jest niestety dość wrażliwa na takie bolączki. Fakt, że można zgadywać tylko raz powoduje, że gra ucieka jako ciąg nudnych zagadek, które się odbudowuje. Znacznie lepiej sprawdza się gra, która informuje tylko o tym, czy odpowiedź jest poprawna, ale nie podaje rozwiązania od razu. Dlatego możliwe jest ciągłe zgadywanie. - Fabuła jest swego rodzaju mieszanką różnych filmów i programów telewizyjnych. Razem sprawia to wrażenie kiczu. Gra działa całkiem sprytnie z dołączonym plakatem.
Oceny gracza: Jak dotąd jedyna książkowa gra ucieczki, w którą graliśmy, była to nawet nasza pierwsza gra ucieczki w historii. Bez przesady, zachwyciła nas i sprawiła, że poczuliśmy Wow! Gra na pewnym etapie oferowała sporą liczbę zagadek, od tych bardzo prymitywnych po trudne. Trudnych prawie nie dawaliśmy, ale to nie miało znaczenia, nawet rozszyfrowanie tych łatwiejszych potrafiło wywołać uczucie radości ze znalezienia prawidłowej odpowiedzi. Dzięki temu ostatni heist uważam za idealny entry escape. Może teraz po nagraniu kolejnych nie byłoby już tak dobrze, trudno powiedzieć... Na pierwszy rzut oka, to był totalny odlot.
Oceny gracza: Mechanika serii Evasion jest tak skonfigurowana, że można zgadywać tylko raz. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest gra, która informuje tylko o tym, czy odpowiedź jest poprawna, ale nie podaje rozwiązania od razu. Dlatego możliwe jest dalsze zgadywanie. Gry Enigma nie działają jednak w ten sposób i dlatego są bardzo wrażliwe na poziom każdego szyfru. Gracze powinni być mniej więcej "pewni", że znaleźli prawidłowe rozwiązanie, jeśli tak nie jest, gra degeneruje się do sekwencji losowych typów i zagadek, które cofniesz. Na przykład, jeśli musisz znaleźć coś dziwnego na obrazku, musi to być naprawdę ZNAKOMITE. Enigma: In Wonderland na szczęście ma dość dobrze ustawiony poziom łamigłówek. Zagadki są dobrze zintegrowane z fabułą. Gra jest dobra dla tych, którzy mogą nie lubić świata Alicji w Krainie Czarów.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024