Oceny gracza: Dobra jako zabawne nawiązanie, ale gameplayowo nie wnosi nic ciekawego, a strona B wymaga rozszerzenia Leaders.
Oceny gracza: Typowy ameritrash, rządzi przypadek i kostki, najważniejszy jest klimat i historia, zasady są proste. Dzięki temu gra jest grywalna nawet z osobami, które nie mają zbyt dużego doświadczenia z grami planszowymi - sprawdziło się to u mnie wielokrotnie, gdy nikt nie chciał grać w nic "do myślenia". Jak w większości tego typu gier, klimat też zależy w sporej mierze od graczy (czytanie flavor textów itp). Jak na razie zagrałem tylko około 10 scenariuszy z 50, ale żaden nie był nudny.
Oceny gracza: Ładne wykonanie i sprawdzona mechanika, ale w podstawowej wersji bez rozbudowy dość szybko robi się ograniczona, a udział przypadku w wyniku bywa frustrujący.
Oceny gracza: dobra odmiana Star Realms
ładne ilustracje
/- ikony zamiast tekstu - gra nie jest zależna od języka, ale wymaga nieco więcej wyjaśnień
- brak zmienności rozbudowy
- zamiast 4 frakcji SR są tylko 3.
Oceny gracza: Doskonałe połączenie aukcji i działań wojennych. Najlepiej z 4/5 graczami, nie sprawdza się przy niższych liczbach. Walka jest jak na mój gust zbyt losowa (roll vs roll), ale przynajmniej jest prosta.
Oceny gracza: Według mnie historie są bardziej banalne i mniej wciągające w porównaniu z pierwszą częścią.
Oceny gracza: Nie ma żadnej rewolucji. Jedynym plusem tej gry jest jej dostępność i prostota. Co nawet nie dla wszystkich jest plusem. Poza tym jest przeciętnie... gra jest zbyt losowa, 4 możliwe do wykorzystania scenariusze starczają na co najwyżej kilka godzin zabawy, a potem gra nie oferuje nic nowego, mechanika kooperacji jest w najlepszym wypadku bezużyteczna, a w najgorszym kontrproduktywna (pomagasz koledze z drużyny wygrać, ale nic ci to nie daje), dziecinna grafika w ogóle nie pasuje do poważnego tonu fabuły i mechaniki gry.
Oceny gracza: Piękne ilustracje, ale są w większości bardziej szczegółowe niż oryginalne karty, co nie pomaga tak bardzo w grze.
Oceny gracza: To miły quickie bez większej głębi, ale tym bardziej, że można w niego grać w zasadzie z każdym w dowolnym momencie, co jest jego głównym plusem.
Oceny gracza: Duży udział losowości i praktycznie pewna konspiracja na niekorzyść wygrywającego gracza => wyjątkowo niestabilny czas gry. Dobre rzemiosło, dobry pomysł.
Oceny gracza: Jeśli nie znasz Fallouta, daj sobie 1,5 gwiazdki. # Dla kierunków angielskich, Matt z SUSD podsumował to idealnie: https://www.youtube.com/watch?v=v8xue0JDT7Q #Bez licencji Fallout i z innym scoringiem, jest to solidna gra przygodowa jak Talisman lub Prophecy, ale w cieniu monumentalnej serii Fallout, którą próbuje emulować, gra całkowicie zawodzi. Z systemu SPECIAL znanego z Fallouta pozostało jedynie L - Luck. Wszystkie mechanizmy interakcji w grze obracają się wokół toczenia kości, a twoja postać rośnie tylko dzięki okazjonalnej zdolności do rzucania wspomnianymi kośćmi. Tym samym gracz kontroluje swój los w grze tylko w minimalnym stopniu i nie ma tu miejsca na żadne sprytne posunięcia. # Z drugiej strony, pakiet questów, na które losowo natrafiasz podczas gry, działa całkiem dobrze i jest najciekawszą rzeczą w grze, przynajmniej dopóki nie zbadasz ich wszystkich - a to zajmie dobrą liczbę gier # Niestety, system punktacji, który określa zwycięzcę, nie działa. Karty punktowe mają różną wartość i niekoniecznie odpowiadają wysiłkowi włożonemu w ich zdobycie. O zwycięzcy decyduje więc przypadek.
Oceny gracza: Pod względem obróbki wspaniała gra, która początkowo wciąga niemal każdego. Ale niestety tylko na początku, każda gra, w którą do tej pory grałem, po pewnym czasie po prostu się dłużyła i nudziła - nie ma tu aż tak wielu opcji, by zapewnić jej (zwłaszcza graczom grającym jako łowcy) rozrywkę na 3-4 godziny prosto.
Oceny gracza: Genialna gra z zapierającą dech w piersiach grafiką i zaciętymi zasadami, ze świetną spójną tematyką i mechaniką. Pierwsza gra kooperacyjna, w której nawet na najniższym poziomie trudności uzyskiwałem regularny czas gry na stoisku :-) Tak samo dobrze w jednym, jak i w czterech.
Oceny gracza: Cholernie starsza grafika, ta gra jest po prostu świetna pod każdym względem, działania wojenne, dyplomacja, zdrady, nagłe zwroty akcji... trochę przypomina Runewars, ale w przeciwieństwie do niego nie jest tak skomplikowana i długa i oferuje multiplayer. (Uwaga: autorka tego komentarza jest wielką fanką serialu, jeśli nie jesteś, możesz odjąć jedną gwiazdkę)
Oceny gracza: Garść miniaturowych figurek, niektóre z nich dość trudno rozpoznać na pierwszy rzut oka. Sama gra jest przyjemnie szybka, ale zbyt prosta i nieciekawa w dwóch graczy.
Oceny gracza: Ciekawy pomysł, ale nieco skomplikowany pod względem zasad jak na to jak prosta jest to w rzeczywistości gra. Grafika jest bardzo podstawowa do brzydkiej.
Oceny gracza: Przyzwoity dodatek do portfolio Uwe. Łatwiejsze niż się spodziewałem, ale grałem do tej pory tylko jednym z trzech pakietów budynków, a gra jest jakaś taka bardziej zwinna w porównaniu do np. Le Havre.
Oceny gracza: Zabawny, prosty quickie w grafice komiksowej dla dzieci. Prostota i losowość jest jednak przeszkodą, szybko się nudzi.
Oceny gracza: Złożona gra w budowanie silnika, która jest obecnie klasykiem. Ta sama jakość niezależnie od liczby graczy. Pół punktu w dół za dość generyczną grafikę i zbyt duże pudełko.
Caveat: interakcja graczy jest tu dość nienachalna, a zasady są nieco trudniejsze do wyjaśnienia niż można by się spodziewać.
Oceny gracza: Nic przełomowego, nie lubię koboldów, ale cechy charakterystyczne są bardzo dobre.
Oceny gracza: Przezabawna wariacja na temat koncepcji ukrytych ról, w której każdy goni za własnym celem, jednocześnie próbując zrujnować to, co może dla wszystkich innych, z prawie żadnym przestojem. Działa równie dobrze w trzech, jak w czterech, gorzej w dwóch.Zastrzeżenie: Zwłaszcza dla koneserów Earthsea, w przeciwnym razie gra traci wiele ze swojego zainteresowania (np. karty są często funkcjonalnie identyczne z wzorami książkowymi).
Oceny gracza: Super szybki. Kart może być więcej, kto łatwo zapamiętuje lata, nie będzie w nią grał zbyt długo pod rząd.
Oceny gracza: Gra jest dość ciężka, bo zwłaszcza film nie jest zbyt stary, a spora część kart skupia się w okresie 1950-2000. Fajny przekrój kultury zachodniej, ale chętnie zobaczyłbym też bardziej egzotyczne rzeczy.
Oceny gracza: Doskonała gra i dobry przekrój wszystkiego co możliwe na przestrzeni dziejów. Kart mogłoby być jednak więcej, bo wystarcza tylko na 3-4 gry z rzędu, zanim talia się skończy i trzeba odłożyć grę i zapomnieć :)
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024