Oceny gracza: Lepiej grać z większą liczbą osób. Trzeba zagrać kilka razy, aby poznać możliwości i ustalić strategię. Całkiem świeża gra, jeśli nie powstrzymuje się zbytnio podczas draftu.
Oceny gracza: Póki co zagrane raz, styl ciekawy i całkiem przyjemny - jedynie przypadek w postaci tego jak karty i inne układają się na stole, ale wpływ na wynik jest spory. Mam ochotę zagrać jeszcze nie raz, tylko nie mam ochoty kupować.
Oceny gracza: Przezabawny Deckbuilding kooperacyjny. Dla mnie bardzo fajny i znacznie ograniczony element losowości.
Oceny gracza: Świetna współpraca, to tylko trochę rozczarowujące, jeśli ktoś jest znacznie bardziej doświadczony, że wchodzi w rolę mówienia innym, co mają robić i kontroluje całą grę, a inni po prostu jeżdżą.
Oceny gracza: Świetna gra i bardzo wciągająca - głównie chodzi o komunikację i szukanie demona - nie ma to jak taktyka i prawidłowe zadawanie pytań i szukanie odpowiedzi - czasem trzeba wymordować sojuszników żeby w końcu wygrać. Niestety jak dla mnie potrzeba do tego sporo osób i zajmuje to dużo czasu, a z moim kręgiem znajomych graczy nie spotykamy się w wystarczającej liczbie.
Oceny gracza: Łatwe do zrozumienia. Musisz nauczyć się, jak zdobywać punkty i co pomoże ci najbardziej. Dobra zmienność. Niektóre rozszerzenia są dziwne, ale jeśli dostroisz te, które ci odpowiadają, to jest w porządku i możesz kontrolować czas gry. Tak czy inaczej, nie pojawia się już tak często na stole, ponieważ jest to po prostu klasyk i są lepsze w zalewie wielu innych gier.
Oceny gracza: Lubię nieco inny gatunek (czyste fantasy), ale ten po prostu mnie chwycił. Ruch nie w postaci kwadratów czy heksów, ale całych pomieszczeń. Możliwość częstszego rzucania kośćmi zmniejsza losowość i można wpływać na przebieg rozgrywki. Trudność jest odpowiednia - w grupie początkującej wygrywamy co drugą i co trzecią partię, ale nadal sprawia nam to przyjemność.
Oceny gracza: Wypadek czy taktyka? Dobre gówno, gdy masz więcej dzieci, ale poza tym nic specjalnego. W każdym razie prostota, więc czemu nie
Oceny gracza: To dziedzina, którą po prostu lubię. Granie z pomocą aplikacji super. Testowaliśmy ją też w formie Mr. Cave vs. inni - chwilę zajęło nam znalezienie strategii jak grać jako główny czarny charakter, ale jak już to rozgryźliśmy, to rozgrywanie poszczególnych scenariuszy zwycięsko przez grupę stało się dość trudne - więc trudność zależy od kunsztu i chęci kontrolowania potworów.
Oceny gracza: Osobiście mi to nie pasuje i po rozegraniu 3 gier, kiedy w 2 nikomu nie udało się tego rozwiązać dzięki czasami bardzo mylącym przewidywaniom. Jedyny raz, kiedy go rozwiązaliśmy, to była prosta sytuacja - średnia trudność jest zupełnie inna. Komponenty są świetne. Mechanika jest dziwna w porównaniu do innych i brakuje mi klasycznego sposobu skanowania za pomocą odcisków palców, składania i badania dowodów. Dla lalkarza, jeśli jest bardziej doświadczony, jest to w zasadzie styl, aby często udzielać właściwej odpowiedzi, ponieważ większość tego, co podaje, jest błędna, aby mieć zasoby.
Oceny gracza: Jendoduche, szybka, kilka sposobów na tę samą grę - doskonała gra dla początkujących i imprezowa.
Oceny gracza: Deckbuilding, który jest prosty. W każdym razie, na wyższym poziomie trudności nie podobało mi się aż tak bardzo. Po rozegraniu większej ilości gier nie zamierzam do niej wracać.
Oceny gracza: Dzięki temu nauczyłem moje dzieci planować i trochę kalkulować.
Oceny gracza: Dla młodszych dzieci świetny wstęp do gier planszowych, gdy potrafią już liczyć, dla starszych z czasem robi się coraz nudniej. Ale spełniła swoje zadanie i dla młodszych zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Rozbudowuje grę, ale w porównaniu do podstawki nie wciągnęła mnie aż tak bardzo. Myślę, że to dlatego, że podstawka była grana przez długi czas, a dzieci stawały się coraz starsze, więc ogólnie Karak poszedł na dalszy plan.
Oceny gracza: Dla mnie fajne rozszerzenie, bo bohaterowie mają ciekawe charakterystyki.
Oceny gracza: Kostki, kostki, kostki - ale dobrze, że przynajmniej można decydować jak je modyfikować i co kupić. Ale prosta i całkiem przyjemna - w każdym razie nie zachwyciła mnie na tyle, żebym chciał ją kupić do domu, chociaż nie przeszkadza mi to w graniu u kogoś w domu
Oceny gracza: Gra polegająca na ukrywaniu roli wymaga większej liczby osób, aby mieć status.
Oceny gracza: Na początku wydaje się trudniejsza, ale zdecydowanie nie jest przytłaczająco trudna. To dłuższa gra, ale bardzo przyjemna i nie jest tak trudna pod koniec, jak, powiedzmy, Divukraj, gdzie decyzja jest podejmowana w zasadzie w ostatnim okresie, tutaj możesz mieć jasny obraz na kilka rund przed końcem i po prostu utrzymać tempo. Ważną rzeczą jest odgadnięcie na podstawie kompozycji gracza, kiedy przełączyć się z trybu finansów / ekspansji na mod, aby zbudować jak najwięcej zwierząt.
Oceny gracza: Prostota, szybkość i dobry proces decyzyjny - to nieczęsto spotykane cechy.
Oceny gracza: Jedna z najlepszych gier deckbuildingowych, w każdym razie to dużo pieniędzy, jeśli nie możesz grać na niskim poziomie ze znajomymi.
Oceny gracza: Zdobywanie punktów, draftowanie, losowe eliminacje - osobiście podoba mi się to bardziej niż 7 wonders, które jest z innej epoki, ale podobne.
Oceny gracza: Dla mnie, kiedy muszę używać więcej aktywnych druidów, często tracę tury, karty mogą być użyte tylko raz na rundę ... Osobiście nie przeszkadzałoby mi to tak bardzo, gdyby było więcej rund, a tym samym każdy kontratak nie był tak śmiertelny, lub gdyby można było mieć więcej aktywnych druidów, aby nie było to tak mocno odczuwalne. Więc jako gra zagrałbym w nią ponownie, ale nigdy nie kupiłbym jej do domu - uważam, że inne gry są lepsze.
Oceny gracza: Prosta, świeża gra - spore niebezpieczeństwo zawalenia się domu z powodu naprawdę często potężnej eksplozji. Zresztą da się ją wytłumaczyć nawet młodszym dzieciom, więc moje w wieku 10 lat dały radę
Oceny gracza: Bardzo złożona gra - dla mnie i tak nic specjalnego
Oceny gracza: Solidna kooperacja. Dostosowany poziom trudności zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych graczy.
Oceny gracza: Świetna gra, każda rasa zupełnie inna, silny konflikt - więc będę się cieszył, ale na razie nie kupię jej dzieciom do domu.
Oceny gracza: Nieco inny Bang - gdy jest więcej ludzi, a nastrój jest tak zrelaksowany.
Oceny gracza: Przyjemna, wymagająca, ale poza tym interesująca. Gracie przeciwko sobie, ale tak naprawdę współpracujecie, ponieważ każdy z was idzie na własną rękę, aby w rezultacie pokonać tylko swojego demona.
Oceny gracza: Solidny deckbuilding. Różnice między taliami eliminowane przez draftowanie, wystarczająco dużo możliwości, by wygrać grę. Przystępny cenowo.
Oceny gracza: Zabawne gówno - to ulga mieć tam jakąś ekspansję. Po prostu osobiście nie lubię czasem robić z siebie głupka, więc wolę grać w to na mniejszych imprezach, gdzie nie dostanę szału.
Oceny gracza: Duża porcja losowości, więc jest jak klobrdo w ładnym płaszczu fantasy. W każdym razie dzieciakom podoba się jej prostota. Tyle tylko, że gra w więcej osób zajmuje sporo czasu. W każdym razie jako wprowadzenie do gier planszowych świetna.
Oceny gracza: Talisman to dla mnie gra dla początkujących, a Ice Cold ma kilka ciekawych kart, ale jest też sporo nielogicznych, a ponieważ grałem w nią kilka razy, nie oceniam tego rozszerzenia tak wysoko - więc pół gwiazdki w dół w porównaniu do podstawowej gry ode mnie.
Oceny gracza: Dla mnie jedno z najlepszych rozszerzeń do małego talizmanu
Oceny gracza: Proste, trzeba trochę pomyśleć gdzie postawić kierownicę, można się solidnie pobawić deckami.
Oceny gracza: Trzeba zagrać kilka razy, żeby wiedzieć czego się spodziewać i lepiej planować. Tematycznie dobra, a wraz z rosnącą liczbą rund przewagę zyskują skretyni, którzy dzięki większej liczbie kart dodają później do gry znacznie więcej jednostek. Jedyne co mi trochę przeszkadza to fakt, że społeczność w zasadzie nie ma szans na wygranie części fabularnej w ostatniej rundzie i liczy się tylko to ile punktów zdobędzie tutaj zła strona, więc możliwe, że w ostatniej rundzie układ sił całkowicie się odwróci, mimo że cała gra wyglądała diametralnie inaczej - nie ma stopniowego odrabiania strat, tylko jednorazowe uderzenie decydujące o całej rozgrywce. Ci, którzy nie są na to przygotowani, będą nieco zdenerwowani. Z drugiej strony, utrzymanie szansy we wczesnych fazach może być trudne, a gra może zakończyć się w połowie, jeśli nie nadejdzie.
Oceny gracza: Szukam, szukam, żeby w końcu znaleźć to, czego potrzebuję i jeździć, zanim mnie to przytłoczy. To zabawne i łatwe
Oceny gracza: Jak dla mnie zbyt duża losowość (zarówno kart, które trafiają na stół, jak i przede wszystkim użycia run), choć można ją zredukować poprzez użycie większej ilości mrocznych run, ale mogą one jeszcze bardziej przesunąć nas w stronę mroku.
Doskonałe, gęste euro tematyczne. Trzy ścieżki, dzięki którym możesz budować swoją strategię, niezal ...
Jazzmen [27.9.2024]
Gra polegająca na ukrywaniu roli wymaga większej liczby osób, aby mieć status.
Boldrick809 [27.9.2024]
Świetna gra i bardzo wciągająca - głównie chodzi o komunikację i szukanie demona - nie ma to jak tak ...
Boldrick809 [27.9.2024]
Kartografowie: Pakiet map 2 – Affril: Kraina Wiedzy Tajemnej
dodano: 24.9.2024
Kartografowie: Pakiet map 1 – Nebblis: Kraina Płomieni
dodano: 23.9.2024
5 Wież
dodano: 22.9.2024
Kartografowie: Opowieść ze świata Roll Player
dodano: 21.9.2024
Papierowe Morze
dodano: 18.9.2024
Metropolis
dodano: 26.9.2024
Life Style
dodano: 26.9.2024
Dune
dodano: 26.9.2024
Palermo
dodano: 26.9.2024
Kula Kula
dodano: 26.9.2024