Oceny gracza: Dzięki uproszczonym zasadom gra jest całkiem grywalna, ale w swojej podstawowej formie wymaga sporo myślenia, a długość ruchów przekracza akceptowalny poziom, aby utrzymać zabawę. Mimo to, jak na stosunkowo prostą rozgrywkę, jest całkiem akceptowalna.
Oceny gracza: Dziwne dziwactwo. Pewnie warto byłoby to wypróbować bardziej z różną liczbą graczy, ale wydaje mi się, że jak już ktoś zacznie sobie dobrze radzić na początku, to ciężko to odwrócić i staje się to trochę daremnym przedsięwzięciem czekając, kiedy się skończy. Ale poza tym pomysł krzyżowania szlachetnych linii krwi jest całkiem zabawny.
Oceny gracza: Może to był błąd, że nie piliśmy podczas meczu, ale to była jedna wielka nuda.
Oceny gracza: Gra jest naprawdę fajna, po prostu nie mam do niej zbyt wiele czasu, więc za każdym razem muszę się uczyć, jak w nią grać. Wyjaśnienie zasad nie jest do końca przyjazne dla użytkownika. Ale kiedy już się w nią zagra, jest to stosunkowo szybka i użyteczna gra karciana, która zapewnia rozrywkę na krótki czas. Połączenie z Uno nie jest tak silne, jak można by się spodziewać, dlatego też gra rozczarowuje w porównaniu z klasykiem, choć trochę niezasłużenie.
Oceny gracza: Gra na pewno ma ciekawy pomysł i koncepcja wygląda fajnie, tylko żeby się nie znudziła. Problem w tym, że utknąłem na studiowaniu zasad, co za pierwszym razem zajęło mi może trzy godziny. Potem sama gra była w porządku, ale nadal trzeba było pilnować, co dokładnie robić kiedy. Jest po prostu zbyt wiele zasad i wyjątków od zasad. I tak zagraliśmy w grę w dwóch graczy tylko kilka razy, z dużym opóźnieniem, i musieliśmy raz po raz przypominać sobie wszystkie procedury i zasady, więc nie bardzo chciało nam się próbować ponownie. Szkoda, może nie zaszkodziłoby pomyśleć o lżejszej, uproszczonej wersji.
Oceny gracza: Graliśmy jako dzieci i wtedy wydawało nam się, że to świetna gra. Do czasu, gdy skończył się blok map. :)
Oceny gracza: Gra ma całkiem ładną oprawę graficzną, zwłaszcza jeśli myślimy o niej jako o grze familijnej (dla dzieci). Jednocześnie w zbyt dużym stopniu zależy od przypadku: bohaterowie są wybierani losowo, podziemia są ujawniane losowo, potwory są losowane, a walki z nimi są rozstrzygane losowo poprzez rzucanie kośćmi. Gra rozwija się zatem przy stosunkowo niewielkim wkładzie woli gracza lub strategii, ale wciąż udaje jej się bawić napiętym oczekiwaniem na szczęście i nieszczęście. Jeśli jednak zbyt długo zbiera się siły na ostateczny pojedynek ze smokiem, gra staje się nużąca.
Oceny gracza: Wartka gra imprezowa, dobra alternatywa dla Aktywności, jeśli nie lubisz zbytnio krępować się pantomimą. Wymaga to po prostu pilnowania tempa wszystkich aktów, jak są one sekwencjonowane, więc granie przez kilka razy pomoże uzyskać wyczucie procedur, dzięki czemu gracze mogą skupić się tylko na "tworzeniu sztuki" i dobrej zabawie. Zasady są skądinąd dość proste, jest sprytnie i zabawnie zarazem.
Oceny gracza: Przyjemna gra fantasy z dużą różnorodnością w zależności od zaangażowanych "narodów" i specjalnych zdolności, różniących się dość znacznie nawet w zależności od liczby graczy na różnych planach gry. Różne rozszerzenia dodające dodatkowe "narody" i zdolności również wydłużają czas, zanim Small World się nagrzeje, więc gra zapowiada się na długą zabawę. Być może tylko pewne niejasności w zasadach i ich (amatorskim) tłumaczeniu mogą skomplikować rozgrywkę, zwłaszcza jeśli nie gra się wystarczająco często i trzeba raz po raz odwoływać się do zasad, aby przypomnieć sobie dokładnie, jak co działa. Ale to raczej drobna wada.
Oceny gracza: Interesujące urozmaicenie podstawowej gry Small World, dodatkowa plansza dodaje nowe elementy obsługi mapy, nowe "narody" i zdolności są tylko dodatkowym bonusem. Po dłuższym graniu w grę podstawową może to być miłe odświeżenie.
Oceny gracza: Interesująca zmiana w stosunku do podstawowej gry Small World. Nie tylko oferuje zupełnie nowe środowisko i nowe stworzenia z nowymi zdolnościami, ale także zawiera element miejsc i przedmiotów. Zasadniczo jednak to wciąż ta sama gra, tylko z niewielkimi zmianami. Dobrą rzeczą jest to, że zamiast kilku rozszerzeń pakowanych na wierzchu podstawowej gry, istnieje możliwość zagrania w coś innego i samodzielnego, co docenią ci, którzy nieco znudzili się Small World. W Underground nie należy się jednak spodziewać niczego przełomowego.
Oceny gracza: River World to interesująca wariacja na temat podstawowych zasad rozgrywki Small World. Próbowaliśmy tego, nie było źle, było fajnie, ale oryginalny Small World jest nadal naszym ulubionym i ciągle do niego wracamy.
Oceny gracza: Jak na tamte czasy z bardzo ograniczonym wyborem (i biorąc pod uwagę mój wiek) świetna gra, przy której świetnie się bawiłem, zwłaszcza że tematycznie nawiązywała do mojej ulubionej dziecięco-młodzieżowej lektury o Majach. Biorąc pod uwagę dzisiejsze okoliczności i wymagania, nie ekscytowałaby tak bardzo, ale nostalgia robi swoje.
Wspaniała ucieczka. głęboka historia różne zakończenia różne zagadki, względnie rozwiązyw ...
premeq [21.11.2024]
Doskonały przedstawiciel gier imprezowych. Chociaż generalnie nie lubię gier imprezowych, ta mi nie ...
eMenthal [21.11.2024]
Wizualnie mi się podoba, pod względem rozgrywki jest lepiej niż w Heat. Opcje znalezienia idealnego ...
Raelag [21.11.2024]
Gdybym miał mieć w domu tylko jeden shtick, byłby to właśnie ten. Podoba mi się zasada obstawiania, ...
Baritone [21.11.2024]
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024