Oceny gracza: Świetny romans dla dwojga. Szybka do wytłumaczenia, szybka do grania. Mnóstwo miejsca na taktykę, wiele ścieżek do zwycięstwa i wystarczająca zmienność. Oficjalna aplikacja solo na wypadek, gdyby brakowało ci kolegi z drużyny :). Samodzielnie jako świetny filler, z obydwoma rozszerzeniami jako dość gęsta strategia, gdy nie wiesz na co zwracać uwagę w pierwszej kolejności. :))
Oceny gracza: Lubię egipską mitologię, co oczywiście daje grze więcej subiektywnych punktów. Jest to jednak przyjemna, czysta kontrola obszaru. Osobiście podoba mi się bardziej z rozszerzeniem Faraon, które sprawia, że gra jest o wiele bardziej interesująca.
Oceny gracza: Świetne rozszerzenie! Dodaje więcej elementów rozgrywki do czystej gry strategicznej "szachy" z minimalną losowością i bardzo zmienia grę. Gra jest bardziej losowa, bardziej szkodliwa (karty polityczne mogą naprawdę namieszać przeciwnikowi). To zdecydowanie rozszerzenie, które chcesz mieć w domu i uszeregować w zależności od nastroju - ile losowości masz ochotę zagrać :))
Oceny gracza: To długa gra, ale warta zachodu! :) Świetny materiał. Pół gwiazdki w dół za solucję, w której dużą rolę odgrywa przypadek.
Oceny gracza: Świetna rodzinna gra abstrakcyjna. Przystępna z prostymi zasadami. Może być dość szkodliwa, co uwielbiamy. :)
Oceny gracza: Bardzo zabawna gra ekonomiczna osadzona w XIX-wiecznej Szkocji. Zasady proste, gra wystarczająco złożona. Różne klany dodają asymetrii do każdej rozgrywki, ale jeśli chcesz bardziej "zrównoważonej" walki o dobrze prosperującą gospodarkę, możesz grać bez nich. Gra była zrozumiała dla każdego, komu ją pokazaliśmy, więc określiłbym ją jako bardzo przystępną. Inna sprawa, czy dobrze się w nią gra. :)) Zajmuje zaszczytne miejsce w moim top 10.
Oceny gracza: Jedna z moich ulubionych solucji. Budowanie woreczków jest tu dla mnie lepiej rozwiązane niż np. w Quedlals, bo tutaj na początku gry masz żetony w woreczku (w zależności od wybranej kawy) i w miarę palenia kawy w trakcie gry je ZMIENIASZ. Jest więc mniej losowości. :)
Oceny gracza: Zdecydowanie najlepsza PIERWSZA gra planszowa dla dzieci od 2 roku życia :). Duże drewniane elementy idealne dla dziecięcej rączki, gra jest kooperacyjna (więc można dziecku pomóc), uczą się na zmianę (w rzucaniu kostką) i podstawowych kolorów.Moje dzieci oczywiście w wieku 4 lat są już przy innych grach, ale sad nadal im się podoba :))
Oceny gracza: Oceniam ją jako grę familijną dla nie-graczy. Fajny filler, draft pasuje, tematyka właściwie też. Dobra gra na 10 minut.
Oceny gracza: Świetna karta kombinacyjna. Piękne ilustracje, w zasadzie nieszkodliwe, ale dostępne są rozszerzenia (PL), gdzie jest więcej interakcji z przeciwnikiem poprzez nowe klany, zarówno pomagające jak i szkodzące. Solo jest świetna, na BGG jest więcej scenariuszy do pobrania. Bardzo popularna gra :).
Oceny gracza: Bardzo przystępna rodzinna gra logiczna z pięknymi ilustracjami. Wysokiej jakości komponenty, świetne scenariusze solo, możliwość gry w trybie rodzinnym lub utrudnienia zasad. Znakomite dzieło :))
Oceny gracza: Piękny wypełniacz areacontrol. Proste zasady, ale bardzo sprytne mechanizmy gry, które oferują wiele decyzji gracza - masz tylko osiem kart na ręce przez całą grę, nie grasz dla żadnej z frakcji, ale manipulujesz ich wpływami w każdym regionie, decydujesz czy zagrać kartę czy spasować, czy zagrać na koronację czy zdradzić Anglię i pozwolić Francuzom na inwazję:), zwołujesz zwolenników na swój dwór, ale przez to też osłabiasz daną frakcję na planie gry, starasz się odgadnąć w co gra przeciwnik, a gdybyś chciał urozmaicić rozgrywkę, to możesz zagrać asymetryczną grę z przebiegłymi kartami akcji :)) Gra ma piękną oprawę wizualną i błyskawiczny setup. Zupełnie nie rozumiem co ocenił użytkownik Havelock :))) Nie można grać tylko jedną stroną, to gra intryg :)))
Oceny gracza: Świetna gra, która robi dokładnie to, do czego jest przeznaczona, czyli małe pudełko - inteligentna gra - solo. Do podróżowania pociągami, samolotami na wakacjach - idealna.
Oceny gracza: Ta gra działa świetnie i zdecydowanie czuć w niej motyw przewodni. Bardzo podoba mi się sprytny system zagrywania kart i niewielka losowość. Jedyną wadą dla mnie (czysto subiektywną) jest to, że gra kończy się po terraformacji trzeciej planety, a ponieważ można robić wiele rzeczy w swojej turze (duża złożoność), granie w trybie wieloosobowym może sprawić, że gra będzie się przeciągać, jeśli nie dążysz do terraformacji. Automa w trybie solo nie ma tego "problemu" i solo jest świetna. ????
Oceny gracza: Bardzo przyjemna gra, która bawi. Jak dla mnie jest w niej dużo losowości. Jeśli nie rzucisz kostką, nigdzie nie dotrzesz, ale ponieważ twoi koci astronauci lecą w kosmos z innymi graczami, masz szansę wylądować na planecie lub księżycu poza swoją turą. :) Tak, dobra jako rodzinna gra imprezowa. :)
Oceny gracza: Piękna i przystępna wersja Divukraj dla dzieci. Muszę przyznać, że mimo sporej ilości materiału filmowego, bardzo podoba mi się jako rodzicowi i chętnie zagrałabym w nią z dorosłymi. :)
Oceny gracza: Piękna gra rodzinna. Proste zasady, wciągający temat. W kategorii, do której należy, 9,5/10 dla nas.
Oceny gracza: Dla mnie niezbędne rozszerzenie do Parków. Bardziej "grywalne", ciekawsze karty roku i parków, możliwość wykorzystania dodatkowych bonusów w campingu.
Oceny gracza: Beznadziejne euro, jak coś pójdzie nie tak to możesz być pewien, że źle zagrałeś :)). Pełne gwiazdki. Big love. Jeśli lubisz euro, a "temat" kosmosu jest bliski Twojemu sercu, to jest to gra dla Ciebie.
Oceny gracza: Miła, przyjemna gra rodzinna. Nie spodziewajcie się wielkich decyzji graczy :). Przypadki poza początkową aukcją psów są minimalne, co bardzo cieszy. Gra nam się podoba i czekamy na rozszerzenie.
Oceny gracza: Z kategorii gier dla dzieci od 4 roku życia, to chyba pierwsza gra rysunkowa na rynku i to TOP. Jeśli dziecko lubi rysować, to zdecydowanie polecam.
Oceny gracza: Zamierzam przeciwstawić się negatywnej ocenie. Odpowiednio. To gra edukacyjna. Nie oczekuj więc hardkorowego euro z dodatkową mechaniką. Gra ma skłonić ciebie i twoje małe dzieci do wspólnego siedzenia przy stole i odkrywania świata. Gram z pięciolatkami. W ciągu kilku gier potrafią zidentyfikować kontynenty, zdobyli podstawową wiedzę, na przykład na którym kontynencie żyje kangur, na którym kontynencie można znaleźć mur chiński, z czego zrobiona jest czekolada itp. Gra jest zabawna i poszerza ich wiedzę w zabawny sposób. Żeby nie było zbyt słonecznie, pytania są zbyt proste dla 10-latka, a kart z pytaniami przydałoby się więcej. Nawet 100 kart po pewnym czasie się starzeje. :) Ale spełnia swoje zadanie i w 100% polecam dla małych dzieci. Instagram.
Oceny gracza: Bardzo klimatyczna gra. Zasad jest więcej, ale są logiczne i wszystko do siebie pasuje. Podoba mi się działanie przedmiotów (ekwipunku) i dobrze rozwiązane kości, co do których nie mam negatywnych odczuć. A ja naprawdę nie lubię kostek i losowości.Może oczywiście przeginać z czasem, w końcu wydarzenia nie są nieograniczone i jestem większym fanem wersji coop na BGG i solo, ale poza tym dla mnie świetna gra survivalowa :)) Trzeba się odnieść do tematu i potraktować to tak, że gra przez większość czasu idzie przeciwko tobie. Tutaj po prostu nic się nie liczy. Trzeba być przygotowanym idealnie na wszystko.
Po pierwszych trzech partiach gry podstawowej (solo, para, trójka) bawię się jak na razie powyżej oc ...
acedrac [21.11.2024]
Świetny i pięknie wyglądający quickie. Niektórym przeszkadza brak asymetrii stron, ale ja uważam, że ...
Julias [21.11.2024]
Zabawna karciana gra akcji
jilkova.jitka [21.11.2024]
Terrorscape
dodano: 21.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Tomb of Wonders
dodano: 19.11.2024
Ankh: Gods of Egypt – Guardians Set
dodano: 18.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Panteon
dodano: 13.11.2024
Ankh: Bogowie Egiptu – Faraon
dodano: 11.11.2024
Quartz: The Dice Game
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race: World Circuits
dodano: 20.11.2024
F1 Roll & Race
dodano: 20.11.2024
3 Chapters
dodano: 20.11.2024
Panda Spin
dodano: 20.11.2024